Nalam nem a jatek tortenete a gond vagy hogy tul konnyu, hanem a hanyag troger jatekfejlesztoi dontesek, peldaul annak idejen a Rage-nel is bosszantott a megatexture elgondolas, mert mindig az utan rajzolta ki a dolgokat hogy odaneztem, es ugy nem volt tul nagy elmeny, es akkor annyi ido utan most ugyanott tartunk csak nem texturakat, hanem sandbox elemeket rajzol ki amikor odanezek. Ugy bassza el azt a kis maradek jatekelmenyt is hogy nem ertem, ki a tokomet vigasztal hogy ultra preset-en 77 fps-el fut ez a retek ha ennek az az ara hogy memoriabol rangat elo dolgokat es pont az orrom elott rajzolja ki...en ezert nem tudom megdicserni a fejlesztoket, lekopnem oket de nincs turham...
Ahoz is vallveregetes nekik hogy atvezeto videokban hirtelen elbassza a keparanyt, ez mar no comment. De az is lehet hogy ez a sok tehnikai faszsag csak engem zavar/csak nalam jon elo, erdekes hogy nem ubishit jatekoknal ez igy nem tortent meg.
A debilfaktort meg olyanok koronazzak meg nalam hogy a jatek egyik legjobb sisakja egy sarkanyfej a Susu a sarkany utan....
Kimaradt hogy atvezeto videokban Dani egy kis noi pisztolyal rohogteti magat pedig en tok faszantos puskakkal szereltem fel, de oda se neki. Az is kimaradt hogy egy tetves videobeallitast nem kepes megjegyezni es minden jatek inditaskor en kell ujra meg ujra bekapcsoljam a fidelity fx opciot ha mar igenyt tartok ra. Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2021.10.16. 16:37:05
nekem is az egyetlen far cry amit végigjátszottam az a 2. rész volt. De azt mindjárt kétszer is. azóta egyik far cry se kötött le elég ideig...
A f@szér' jelenik meg kétszer a szerkesztés után... bocs...
Az biztos hogy a 2-ben nem voltak 50m-ként az arcodba repülő sasok, rádugró kigyók, stuccok, kardfogú tigrisek, vércsimoták, f@szomtudja mik még a további részekben, ( a zebrák meg a gnu-k valahogy sosem ugrottak nekem a 2-ben, és szerintem ez így is volt jól. ) engem ezek halálra idegesítettek, se nem kellett levadászgatni őket hogy 3 mókusheréből meg 5 rókapéniszből +3-as nyíltartó tokot készíts, -engem ezek is flusztráltak egy idő után - a gyémántokon kívül, amik a fizetőezközök voltak,( és egy jó részük egyébként direkt komoly fejtöréssel volt csak felszedhető, vagy a térképen olyan "titkos" helyekre juttatott el bázisok közelében ahonnan pl. előnyösebben támadhattál, vagy felmérhettél őrposztokat, akkor még vittek ebbe kreativitást nem csak teleszórták a map-ot minden szirsz@rral...) más gyűjtögetés nem volt, "csak" arról szólt a játék hogy hogyan ismered ki, deríted fel a terepet, hogyan figyeled ki az ellenség mozgását, deríted fel őket hogy ne lepjenek meg, hogy életben is maradj, mert mint mondtam a 2 az a "yolót"-egy két mákos eseten kívül kifejezetten büntette... ( Egyébként a MG Phantom Pain volt az ami ezt a vonalat utána tovább vitte, ott is a kurva nagy map-on "csak" ezt kellett csinálni, megosztó is volt a játék de nekem az is bejött ) Igen, "csak" ennyi volt a 2, csak ehhez volt két nagyon okosan felépített map, meg egy nagyon fasza AI ami kifejezetten ezt támogatta. A járműveket az egyik pontról a másikra való eljutáshoz kellett használni, nem az agyatlan GTA-zás hoz,( Ami még mielőtt valaki félreértené jó játék, csak más koncepció...) ezt már akkor is sokan félreértették és telesírták a fórumokat hogy : "há' kilőnek a kocsibó' bazze' " persze hogy ki, ha agy nélkül belehajtasz egy őrposztba vagy járőrbe... Volt egy felépitett jól működő koncepciója a játéknak, meg igényelte a tanulást, és főleg a végéig folyamatos volt benne a kihívás.
Egy percet sem untam.
Ezekből a 4-5-6-ra semmi nem maradt,csak a mindenféle szirsz@rral "telepöttyözött" -egyébként szép - térképek,ostoba AI, meg végtelenül lebutított tűzharcok, bázisfoglalások. Akár milyen jól néztek ki, volt bennük látszólag ezer dolog, az 10-ik "bázisfoglalásnál" számomra unalomba fulladt mind, mert semmit sem kellett felderíteni, meggondolni az enemy tök hülye és vak, csak leputtyogtatni őket, és begyüjteni a loot-ot.
Pont a lényeg, a foglalások, a rajtaütések, és a tűzharc lett a leggyengébb része ezeknek a részeknek, egy "hülyegyerekek homokozójává" vált az egész, számomra legalábbis...
Az biztos hogy a 2-ben nem voltak 50m-ként az arcodba repülő sasok, rádugró kigyók, stuccok, kardfogú tigrisek, vércsimoták, f@szomtudja mik még a további részekben, ( a zebrák meg a gnu-k valahogy sosem ugrottak nekem a 2-ben, és szerintem ez így is volt jól. ) engem ezek halálra idegesítettek, se nem kellett levadászgatni őket hogy 3 mókusheréből meg 5 rókapéniszből +3-as nyíltartó tokot készíts, -engem ezek is flusztráltak egy idő után - a gyémántokon kívül, amik a fizetőezközök voltak,( és egy jó részük egyébként direkt komoly fejtöréssel volt csak felszedhető, vagy a térképen olyan "titkos" helyekre juttatott el bázisok közelében ahonnan pl. előnyösebben támadhattál, vagy felmérhettél őrposztokat, akkor még vittek ebbe kreativitást nem csak teleszórták a map-ot minden szirsz@rral...) más gyűjtögetés nem volt, "csak" arról szólt a játék hogy hogyan ismered ki, deríted fel a terepet, hogyan figyeled ki az ellenség mozgását, deríted fel őket hogy ne lepjenek meg, hogy életben is maradj, mert mint mondtam a 2 az a "yolót"-egy két mákos eseten kívül kifejezetten büntette... ( Egyébként a MG Phantom Pain volt az ami ezt a vonalat utána tovább vitte, ott is a kurva nagy map-on "csak" ezt kellett csinálni, megosztó is volt a játék de nekem az is bejött ) Igen, "csak" ennyi volt a 2, csak ehhez volt két nagyon okosan felépített map, meg egy nagyon fasza AI ami kifejezetten ezt támogatta. A járműveket az egyik pontról a másikra való eljutáshoz kellett használni, nem az agyatlan GTA-zás hoz,( Ami még mielőtt valaki félreértené jó játék, csak más koncepció...) ezt már akkor is sokan félreértették és telesírták a fórumokat hogy : "há' kilőnek a kocsibó' bazze' " persze hogy ki, ha agy nélkül belehajtasz egy őrposztba vagy járőrbe... Volt egy felépitett jól működő koncepciója a játéknak, meg igényelte a tanulást, és főleg a végéig folyamatos volt benne a kihívás.
Egy percet sem untam.
Ezekből a 4-5-6-ra semmi nem maradt,csak a mindenféle szirsz@rral "telepöttyözött" -egyébként szép - térképek,ostoba AI, meg végtelenül lebutított tűzharcok, bázisfoglalások. Akár milyen jól néztek ki, volt bennük látszólag ezer dolog, az 10-ik "bázisfoglalásnál" számomra unalomba fulladt mind, mert semmit sem kellett felderíteni, meggondolni az enemy tök hülye és vak, csak leputtyogtatni őket, és begyüjteni a loot-ot.
Nem jövök rá hogy melyik game az a GR és RB6 :) A D1-2-re se mert nem hiszem hogy a Diablora gondoltál :) Utoljára szerkesztette: coolpet, 2021.10.16. 09:06:37
A 2 az hiába volt techben "sokat mutató" a sorozat messze legunalmasabb része.. Mert az utána következőkben hiába kellett ugyanúgy sokat mászkálni nem volt egyáltalán unalmas mint a 2.
Számomra a részek sorrendje: 1,3, Primal, 4, 5, ND, 2 (6 az a látottak alapján 5. el van egy helyen)
Hát látod kinek hogy, mert szerintem meg a FC 2 volt messze a legjobb az összes közül. Igen komor történettel, kemény kihívással, meg két igen jól megalkotott térképpel amiken egyébként símán el lehetett kerülni az őrposztokat, a második térképen pedig vízen közlekedve akár harc nélkül is átszelhetted egyik végétől a másikig... Abszolute nem ez a "chill"-es yolozás jellemezte mint a 3-tól kezdve mindegyiket, még a legjobb fegyvereket is kioldva legfelsőbb szinten is ha meggondolatlanul berontottál egy bázisra, normál szinten is olyan mélytorkoztatást mutattak be rajtad az enemyk, amilyeneket csak a Pornhub-on lehet látni másfél milla feletti megtekintéssel... A fegyverek koptak, a lőszer korlátozott volt, az AI bekerített, visszavonult, okos volt mint az állat, ha nem volt rajtad álcaruha fél kilóméterről kiszúrtak, és bizony megmurdeltél 2-3-lövéstől is, a mai nagy FC rajongók nagy többsége ma sírógörcsőt kapna ha csak olyan nehéz lenne a 6, mint a 2 normal-on. A hardcore, és főleg az infamous fokozatról már ne is beszéljünk, régi FC 2-es "veteránként" vért hugyoztam a Dogon falu, vagy a "bádogváros" missionjaiban...
Ahhoz képest már a 3 is elképesztően könnyű lett, ez a 6 meg már nevetségesen kis kihívást állít a játékos felé, a történet bár egy jó felütéssel indul, 10-perc után átmegy bohóctréfába, az ellenállás tagjai majd mind ilyen hülye nyegle "trendibendi" X-generációs pelyhespöcsű TikTokszökevényekre hajaznak, nekem ennyire unszimpatikus karakterek a Wolfenstein Youngblood két ostoba es kőbunkó tinipicsa karaktere személyében jutnak ezembe utoljára...
Persze tudom, hogy 40-en felett ezek a játékok már nem igazán engem akarnak megszólítani, de egyszerűen még ha bejönne is a világa, a stílusa, a mondanivalója, ennyire nulla kihívással ez már engem egyszerűen nem tud lekötni...
Nincs benne komolyabb nehézségi fokozat, a normálon meg lehet egyáltalán halni ? Én az fps-eket hardon vagy nehezebbeken játszom, és úgyse túl nehezek...
Nekem úgy tűnik, hogy a FC-sorozat lett az ubi-nál az ifjúsági szekció, az idősebbeknek a GR-sorozat van, a "komolyabb" játékosokat meg a RB6/tD1-2 próbálja megfogni, ha lövöldözésről van szó. Ha így nézem, akkor a kölyköknek elmegy a FC 6. Nekem hiába vannak benne a poénok és a sok filmet megszégyenítő színészi játék, ha maga a lövölde része egy mesevilág a szupermáriós arzenáljával és játékmenetével együtt.
Nem rosz? marmint story szempontbol? azt megengedem, mert eleg sok masik szempontbol ez a jatek minosithetetlen hulladek!! Most csak a legegbekialtobb faszsagot mondom, a nonstop respawn, es van annyira lazy programing hogy akkor spawnolja amikor pont odanezek, pasztazom a vizet, erre az egbol odahullik a motorcsonak es meg csapodik is a viz es spawnol rajta a 3 katona, miafaszomezmar2021ben?? kipucolom egy bokrot a 2 katonatol megfordulok es hatbalo a respawnolt 2 katona.. ez nem is a mesterkelt nehezseg hanem siman kizokkent felpercenkent ilyen faszsagokkal, nezegetnem a repuloteret erre a semmibol odaspawnol a repulo aztan fel meteren belul felszall de rettenetesen hulye animacioval... Nem mondom hogy kar a 15 dolcsiert de nemcsak a szexualis ragadozokat kelett volna kibaszni az Ubisoft-ol hanem a retardalt programozokat/kreativokat is...
Bázisépítés már a New Dawn (előző) részben is volt. :)
Ja ez a lőszertípus hülyeség nekem sem tetszik, ha berakják játékba. Feleslegesen bonyolítja a tutit. Legyen választék fegyverből, de ne kelljen már örökösen a lőszerrel baszakodni. Körülményes, felesleges, unalmas. Nálam az első Far Cry, majd a Primal és az 5 viszi a prímet. New Dawn is tetszett, de az tulajdonképpen az 5 továbbgondolt része volt, az alapok le voltak fektetve a fő játékban.
De biztos jó ez 6 is. Miért ne lenne? FC játékokból csak a második rész volt szar, de az is csak amiatt, mert nagyon önismétlő volt. Azért az első fejezetet még így is végigvittem. Jaj, meg az újraéledő bázisok. :D Egy darabig vicces volt, de idő után már beállt az agyfasz tőle rendesen. De legalább jó kis bozóttűz szimulátor volt. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2021.10.13. 14:16:04
Nem mondtam, hogy nem. Csak hogy kb ugyanaz, ami eddig is volt, nagy újítást nem találtam benne. A bázisépítés és a lőszercsere se nem nagy újítás, se nem jó. Főleg az utóbbi, inkább idegesítő, hogy váltogatnom kell folyamatosan, ellenféltől függően. Mindig kell egy ilyen meg egy olyan fegyver is ezek miatt.
Ettől még valakinek jobban bejöhet ez, mint a korábbiak. Nekem is jobban tetszik, mint pl az FC4. Az FC5 és az FC3 szerintem még mindig jobb, utóbbi a legjobb FC nekem.
Nálam játékfüggő mennyit áldozok be érte. A holnap megjelenő B4B, meg elődje a L4D a kedvenc online FPS játékom. Ezzel nekem a napi 5-6 óra is kevés lenne így amíg új a cucc. Később nyilván beáll majd 2-3 órára vagy kevesebbre. De mivel szeretem és élvezem, igényelni fogom a rá szánt időt. A Diablo újra kiadott változata ugyanez. Azt akármikor elő lehet venni, bármit csinálok benne, már fejlődtem, így szinte mindegy mennyit szánok rá, de sajnos kissé marasztaló. Így esélyes egy pár órás etáp.
MMORPG vagy ami ahhoz hasonló, nálam szóba se jöhet, értelmetlen időpocsékolás szvsz. Far Cry szintén az egyik kedvenc FPS sorozatom, de a nyílt világú játékokkal én végeztem. Jobb szeretem, ha terelve vagyok és a sztori is egységesebb. Persze az sem mindegy ki csinálja azt a nyílt világot, de nálam az Ubisoft sajnos leszerepelt. Unalmasak a játékaik. Mivel egy kaptafa mindegyik.
Utóbbi időben inkább nyugisabb kártyás, taktika, stratégiai játékokkal szoktam játszani, ha valami egyjátékos dolgot akarok kipróbálni. Általában szeretem a régebbi játékok alapján történő feldolgozásokat, gondolok itt a New Blood játékaira, vagy az iparágban már nevet szerzett tervezőkre, akik valami újjal állnak elő. És nem áll mögöttük nagy kiadó, ami beleszólna a munkájukba. Ezekből elég jó dolgok szoktak kisülni.
Meg persze van az is, amikor valami a kinézet miatt tetszik meg, de maga a játék nem újdonság. Ilyenből azért sok van. Évente 10 db biztos. Amire szintén időt kell szakítani. robicarlos6 csináld ezt, jól hangzik, de mellette azért utazz meg élvezd ki az életet. Vagy esetleg legyél youtube-os, akkor olyan mintha dolgoznál is mellette. Aztán ki nem szarja le érdekel e bárkit, úgyse ebből fogsz megélni. De ha mégis bejön, akkor meg + zseton. Már ha érzel magadba erre bármilyen késztetést. Ha nem, akkor nem szóltam.
Hát a FC6 senkinél nem fog függőséget kialakítani, az biztos. A játék a szokásos Ubisoft biztonságos, újításoktól jórészt mentes open-world lövölde. Kb már hétszer játszottuk ugyanezt (FC2-5, blood dragon, primal és new dawn), nagy meglepetést nem fog senkinek se okozni.
35 évesen még nekem is volt kedvem este alvás helyett játszani :)
A lottó az nem érdekel. Nem kellenek nekem milliárdok ,de még többszáz milliók sem. Semmiféle boltban nem jelennék ,mert ha trilliárdos lennék se költenék túlárazott szarokra ami nem ér annyit. Most jelenleg a pc az ilyen, ezért vettem Series X-et és PS5-öt. Mondjuk a ps5 az nem sokáig húzza majd mert ahogy le lesz tolva az a pár game ami érdekel eladom és legközelebb majd ps7nél veszek megint addigra talán megint összejön 25 db játék ami érdekelni fog.
Akkor neked a lottó 5-ös a leginkább javasolt alternatíva. Megvárod míg felduzzad a nyeremény 5-6 milliárdra, sorsolás után bevillantod a nyertes szelvényt, aztán kaján mosollyal megjelensz valamelyik komputer szatócsboltban egy cetlivel, amire az általad összeállított világmegbaszó konfiguráció paraméterei vannak felkarcolva. Ezután kaviár és pezsgő társaságában rikácsolod a 7.1-ből bömbölő Wonderful Life-ot, majd a faltól falig érő 8K-s monitoron aprítod a tömegekben rád támadó hullákat, sűrű kurvaanyázások közepette. Ezután lefekszel, és azon gondolkodol, hogy fel kéne vásárolni egy profi fejlesztőcsapatot, hogy csak neked készítsenek játékokat.
Én pont a függőségem miatt sporolok már vagy 25 éve.De olyan szinten hogy durva na. Még pár év és lesz annyi tőkém hogy ne kelljen munkára hagyatkozni meg nyugdíjban gondolkodni. Ezután csak a pure gaming lesz amikor csak tehetem tehát kb mindig Egyszerűen nem lehet tétlenül nézni hogy éves szinten százával nő a gamek száma a fiokomon de tolva csak a töredékük van mert nincs rá idő. Hát csinálok neki...
Jó igazából jogos, költői túlzásba estem, inkább úgy a helyesebb akkor, hogy ha kevésnek érzi valaki azt az időt amit játszik egy hét alatt, akarattal lehet korrigálni hogy több legyen. Mivel az én idő mindenkinek jár! Utoljára szerkesztette: Savaran, 2021.10.10. 21:20:27
Hűha, neked is átjött a lényeg látom és mindjárt magadra veszed, megpróbálom neked elmagyarázni hátha sikerül : Azzal nincs is bajom ha valaki "gamerkedik" szabadidejében, én is teszem, nem véletlenül beszélünk itt, de hadd tegyem már fel én is a kérdést vén " kommersz oppirtunistaként" -hogy magamat idézzem- mikor valaki azt írja lazán hogy : " mindenki annyit tudna játszani amennyit akar" hpgy azt mégis hogy a faszba érti, mert én odaadom az "időbeosztásom, meg elmondom mik a dolgaim, azt ha megoldod nekem hogy annyit játtszak amennyit akarok, fizetem a neted életed végéig...XD Érted az iróniát, mert ezzel nem feletted vagy más "gamer" felett ítélkezem, csak elcsodálkozom azokon akik csodálkoznak azon, hogy vannan olyanok akiknél a dolog "kissé bonyolultabban" működik...XD Mert ilyenkor van egy olyan érzése az embernek mikor visszakérdez -hogy mégis hogyan, és meglepődnek, vagy megsértődnek - mintha nekünk kellene elnézést kérni mert a kis kommersz életünkben mint család, gyerek, munka, egyebek nincs bármennyi időnk... :)
Röviden : mert ez egy hülye általánosító felvetés. És a legtöbb embernek kurvára nincs akármennyi ideje...
35, Szellemi munkát végzek, nem fáradok el annyira napközben, ezért ha a család alszik én játszom akár éjfélig(nem törvényszerűen minden nap), nem értem ez mitől rosszabb mintha a TV2-n nézném a nem tudom miket, nekem ez a kikapcsolódás másnak meg más. Több műszakos munkarend esetében aláírom hogy nehezebb a helyzet, de szerintem a napi egy óra bele tud férni bárkinél, ha heti 40-percet tudnék csak játszani akkor eladnám a gépem, vennék egy laptopot böngészni. Ez ilyen brainstorming agyfasz hú ha sokat játszol biztos ilyen meg olyan vagy, van aki felvállalja hogy sokat játszik, van aki nem, én az italos barmokat vetem meg akik lerészegedve hőbörögnek, mint valami idióta, én nem kocsmázom, én gémelek és ezt fel is vállalom.
Az ilyennek jobb, ha nincs családja, mert úgyis elhanyagolná. Mint az a koreai házaspár, akiknek a fél éves gyereke a szomszéd szobában halt szomjan, mert napokig fel sem álltak a gép elől, annyira magával ragadta őket a WoW. Utána meg egyszerűen csak kidőltek, mert fáradtak voltak. Mire felkeltek, a gyerek már elhunyt. Úgyhogy a gamer életforma, meg a család, nem túlzottan összeegyeztethető fogalmak. Főleg, ha az előbbit rögeszmésen tolják.
A múltkor én is ezt kérdeztem egy 40-es "youtuber"-től akihez véletlen találtam egy adott játékról gameplayt keresve. Ő is előadta hogy "ő napi 8-10-12-órát játszik, és nem is érti hogy "egyeseknek" tulajdonképpen miért is gond ez, mindenki annyi időt csinál magának amennyit akar. Meg hogy : "mennyivel jobb ez mint inni, cigizni, meg bulizni"...XD Na akkor kérdeztem meg tőle hogy van-e családja, munkája, egyéb életcelja stb, meg megemlítettem hogy talán ez is a függőség egy formája lehet... Valami hat oldalas válaszlevélben küldött el anyámba hogy micsoda egy kommersz opportunista fasz vagyok...XD
És amikor huzamosabb ideig játszod, akkor sincs memory leak? Mert ez szokott a gond lenni. Egyébként a hivatalos min konfig szerint 11 gb + vram kell a HD packhez. Ezt írja az ubi és Skill Up meg az én tesztem is azt mutatja, hogy kell is ennyi. A 3080 10 gb vramos.
Nem fps probléma volt itt, hanem memory leak. Restart megjavította, de köszönöm, inkább skip a hd textúrák nekem.
Nálam köszöni szépen bőven elvan a HD textúrákkal 4K-ban a 3080. Minden highon, AA off, DXR fasságok off, motion blur off, és 60-100 fps között van. Ok 120-at nem éri el, de ennek a 60 is elég, főleg gsync mellett. Kb az összes teszt arra mutat, hogy ennél feljebb felesleges rakni a grafikát, mert nagyítóval sem találod meg a különbséget.
Kuba szerintem csak egy minta volt a szigethez nagy vonalakban. Nem gondolom, hogy mindenben (létszám, területi nagyság) pontosan meg kell hogy egyezzen Yarával.
É-Korea egyébként egy szélsőséges példa, ott minden felnőtt katonakorú férfi kötelezően katona, itt meg ugye pont az a lényeg, hogy az ültetvényekre viszik az embereket dolgozni erőszakkal. Egyébként E-Korea 26 milliós, Kuba (amiről Yarát másolták) 11. Nem akarok ebben nagyon mélyen belemenni, mert az egész játék komolytalan, 300 ezer katona el sem férne egy akkora pályán, amit pár óra alatt körbe lehet járni (próbáld ezt meg Kubával a valóságban), csak fennakadtam ezen a számon, ennyi.
Nekem konkrétan Cortezről Willis Huntley jutott eszembe a 3-dik részből, csak latino kiadásban... :D A kerekesszékes kutyáért meg odáig vagyok, olyan böszmearanyos. A 300 ezres hadseregen nem kell fennakadni, hiszen ha számításba vesszük, hogy a Castillo srác igencsak durván tolja a diktatúrát, akkor nem olyan nagy szám az a 300 ezer fő. É. Korea hadserege 1.5 millió fő, pedig nem hiszem, hogy Kim keményebb despota lenne Antónnál. Egyébként minél szélsőségesebb egy diktatúra, annál nagyobb haderőre van szüksége, hogy az esetleges polgárháborút, vagy tüntetéseket nyomban el lehessen taposni. Mindenesetre az külön öröm, hogy ismét egy trópusi sziget a műveleti terep. Ilyet a 3-dik rész óta nem láttunk.
HD-t le is szedtem, nem szenvedek vele. Rövid véleményem: minden ismerős egy picit benne. Egy kicsi FC3 a világ, cápákkal meg aligátorral meg mindennel, egy kis FC4 mászással és egy kis FC5 lényegében minden mással. Nagyon *biztonságos* a játék, sok újítás nincs benne.
Ha bejöttek az előző részek, ez is be fog. Talán annyi a különbség, hogy itt a hangulat teljesen agyament. Nem olyan félkomoly-komoly, mint az előző részekben FC3-4-5, hanem teljes komolytalanság. Just Cause, végig az a játék volt a fejemben.
3060-nál nem eszik 6 gigánál többet, a 6 giga alatti kártyákat meg el kell felejteni, már régóta az ilyen játékok jóval többet zabálnak 4-nél.
:)
HD textúrákat nem értem. Primal alatt kipróbáltam amikor elérhető lett és egy GTX 970 4 GB (ami mint tudjuk valójában 3.5 GB) is elég volt, csak pár percenként beakadt a játék, de utána jó volt. És bizony sokkal jobban nézett ki vele. A Primal egyébként is fogyasztott vramot, de a HD csomag nem dobta meg ennyivel az igényeket. Most meg 11 GB? De hát Józsi, most dugjon két 3080 és szülessen egy 20 GB-os vga gyerek vagy Ubisofték-nál már a 4000-es sorozatra verik? Furcsa.
Azért majd írj róla, ha van/lesz kedved. Gondolom ez a rész is fog okozni kellemes vagy felejthetetlen perceket. :)
21:9-en az átvezetők ki vannak húzva, mint valami 15+ éves játéknál. Ezt nem nagyon tesztelték pc-n ultrawide monitoron. A HD textúrákhoz 11 gb vram kevés, szóval akinek nincs titanja vagy 3090-e, az ne is fáradjon a letöltéssel. 2080 Ti és 3080 kevés lesz ide, 3080 Ti is határeset. A játék egyébként nem néz ki jobban, mint a FC5, leszámíva a RT-et, amiből a shadows bátran kikapcsolható, mert kb észrevehetetlen akció közben. A reflections viszont szép, de cserébe nem is eszi annyira az erőforrást. Az AMD fizetett ezért, tehát nincs dlss, de van az AMD saját megoldása, amiről ugye az sg tech koponyái már megmondták előre, hogy szar :DDD. Valójában persze teljesen használható.
(Az első 30 percben megtudjuk, hogy Yarának 300 ezer fős hadserege van, ami kb kétszer akkora, mint Németországnak. :D Kubának 50 ezres a serege a valóságban és róluk lett ugye a sziget mintázva. Ez pici pont csak, meg nyilván nem a realitás a cél egy ilyen játéknál, de az ilyen apróságokon el tudom dobni az agyam.)
Igen, össze kel kapcsolni, mint nálam az Uplay-t az Epic Game launcherrel.
Össze van kapcsolva a Steam és az Uplay fiókod? Én a Division első részét vettem meg valamiért a Steam-en és nem emlékszem, hogy kellett volna kódoznom. Megkerestem a vásárlásról szóló, "Köszönjük a Steames vásárlásodat!" levelet és nekem is csak a szokásos infók vannak benne, Uplay kód nincs. Az Epic-en vettem meg a Division 2-t. Ott sem volt gond. Összekapcsoltam a fiókokat és a játék megjelent az Uplay-en.
Ugyanolyan értesítést kaptam mint bármelyik steames vásárlásról - Köszönjük a Steames vásárlásodat! - tárggyal. A steames tájékoztatóban azt írják, ha kell a kulcs, ebben az emailben van, és hát nincs.... Az ubisoftos oldalon nincs semmi különös, csak aktiválni kéne a játékot a megvásárolt termékkulccsal, amit úgy látszik elnyelt a steam, és igazábol a semmiért fizettem. Azt írják nézzem meg a https://help.steampowered.com-ot. Na ott nincs semmi, és vége a történetnek. Nem hiszem hogy én vagyok az egyetlen a világon aki itt vette meg. Remélem lesz megoldás. Írtam nekik, nem tudom fognak-e válaszolni. Remélem valami egyszerű megoldáás van, és csak el van dugva valahol mint pl. az epic-nél, csak ott könnyen elérhető.
Szerintem ez Uplay-es game, kell hozzá az Uplay kliens. Én Epic Store-ban vettem, és az Epic Game Launcherben ha elindítom, követeli az Uplay Connectet. Felrakod, és talán ott lesz a librarídban.
Ha kulcs-al telepítetted, vagy van a game-hez kulcs, akkor a library-ban jobb klikk a gamén, manage, cdkey-s Egyébként biztos hogy a steamen vetted? Vagy online kulcsot vettél, csak Ubistore-hoz nem Steam globalhoz?
Hogy lehet aktiválni a játékot? Steam-en vettem, ha elindítom átrak az ubisoft-hozm, ahol aktiválbi kéne, de honnan szedjek kódot? Vásárlásnál nem kaptam, csak ott volt a steam könyvtárban, telepítettem, de most nem tudok játszani. Gondoom, valahogy meg kéne jeleníteni stem-en a kódot amit vettem, talán valami billentyűkombinációval, mert a menüben nincs ilyesmi.
Kár hogy Stallone nem adja az arcát a Rambohoz az lenne a királyság pedig Utoljára szerkesztette: robicarlos6, 2021.09.10. 21:31:22
Pontosan, ha nincs cpu bottleneck, akkor gpu limit van, egy alap ryzen 3 2300x is bőven kihajt egy 580/1060-at, még erősebbeket is Utoljára szerkesztette: Savaran, 2021.09.10. 14:30:52
"Nézd már meg 2k ultrán a metro exodust, mert egy játék eldöcög néha 50 el attol még ez egy szar kártya 2k-ra"
Nekem nem egy játék döcög el néha 50-el, hanem a legtöbb játék 50-60 körüli fps-el megy 2K-ban... nem tudom mi a faszért nem lehet elhinni, amikor még képeket is mutatok róla, ráadásul túlhúzott felbontással. Nagyon is kényelmesen el lehet játszani 2K-ban az RX 580-al, és 2 éve, mióta megvan ez a kártya, minden játékot 2K-ban futtattam vele, és soha nem volt lassú sebesség, vagy frame drop. Ha így lett volna, akkor leveszem full HD-ba, vagy az alá. Amúgy meg totál nem izgat, hogy elhiszel-e egy tényt, mert az attól még tény marad. Mondjuk lehet, hogy 1%-al erősebb a kártyád, nekem viszont a konfigom összes többi része sokkal erősebb mint a tiéd. De nem is ez a lényeg, hanem amit mutatok, az pedig arra enged következtetni, hogy megvannak 2K-ban azok az fps értékek, (50-60) amelyekkel már kényelmesen lehet játszani egy játékot.
FC3 Ubinál ingyé van szombatig, inkább azt zsákoljátok be ha még nem tettétek meg :)
Én lezártam volna csak megy az értetlenkedés a vitapartneremtől, de mivel erősen elmentünk a szétoffolásba, szerintem is hagyjuk, elnézést azoktól akik erre nem voltak kiváncsiak
Egyébként nem az én létjogosultságom ,de szerintem ezt is fejezzétek be :)
Kár azon vitatkozni ,hogy kinek mi a jó. Aki világéletében 30-60 fps között játszott mert az neki megfelel ,miért kell kritizálni? Anno a Crysis 1-et 18körüli fps-el vittem végig ..az élmény a játék miatt kegyetlen jó volt akkoriban messze vert mindent a grafika eleve tetszett is a game. Még így foshulladék fps-el is öröm volt játszani.. Amíg volt VGA-m én is 40 körül töltam mindent az 1070Ti-mel mert minden létező opciót fullosra tettem, ha volt 4k felskálázás akkor azt is. Engem nem érdekel a sokcsillió fps. Tudom hogy jobb hisz láttam "átéltem" de mégis leszarom. Ha majd valaha lesz csúcs VGA-m még az élet során és jobb monitorom ami nem 60hz-es akkor is minden csutkára fogok tekerni és inkább tolok mindent max grafikával mint 144fps-el..Persze az ezer éves régi kedvenceimnél adott lesz,de a többinél nem. Az hogy erről mások mit gondolnak engem kicsit sem érdekel mivel nekem jó így. Szóval ezen felesleges vitatkozni
Nézd már meg 2k ultrán a metro exodust, mert egy játék eldöcög néha 50 el attol még ez egy szar kártya 2k ra sőtt sok régi címnél még fullhdra is erősen kompromisszumos, mivel a játékok gépigényei nem egyformák
A Ghost Recon: Wildlands nincs meg neked? Megnézhetnéd, hogy nálad hogy fut! Ezt teljesen őszintén, komolyan gondolom, nem csipkelődésből. Egy időben sokat toltuk vele coop-ban de sohasem voltam kibékülve a teljesítményével. Ezt követően cseréltem le a GTX960-asomat az RX580-ra, számítva a látványos javulásra, mégiscsak egy generációval újabb kártyának a riválisa a piros oldalon, de alig futott jobban mint korábban. Aztán hallottam olyat is, hogy az akkori pricim kevés neki, kevés a magonkénti 1 szál, egy Intel Core i5 3470-em volt akkor, 4 maggal és 4 szállal és ezt váltotta a Ryzen 5 2600X magasabb órajellel, 6 maggal és 12 szállal, de a játék teljesítménye továbbra is határeset maradt pedig már szó szerint lecseréltem az egész gépemet, még a házat és a tápot és a monitort is a végére, de közepes-magas beállítások mellett is ez az 50+ FPS számom maradt Full HD-ban. Kíváncsi lennék nálad, hogy fut!
Ez is az támasztja alá amit írtam, hiába az enyémnél nagyobb proci, hiába a 4x annyi RAM, a videó alapján még az én procimnál gyengébb CPU-val is végig GPU limit van.
"jah tényleg szuper a 25 fps, mondjuk kinek mi a super"
Neked valami "25fps-szindrómád" van, hogy feszt a 25 fps-nél vagy leragadva? Nézd már meg, hogy a SS4-et 3200x1800-ba futtattam, ami jóval nagyobb a 2K-nál, és még így is 50-60 fps-eket produkált a kártya. Hihetetlen, hogy még mindig nem bírod felfogni, hogy miről beszélek.
Én nem játszottam az általad említett játékokkal, viszont az is biztos, hogy van ehhez hasonló effekt, ami kifejezetten a naplementéhez kötődik, és trópusokon játszódó gammákban fordul elő, mikor estefelé botorkálsz a szigeten. Mellesleg szerintem a W3 filteres képes sokkal szebb, mint az általad favorizált kifakított szarság... nem is tudnám a jobb oldali kinézettel játszani ezt a játékot, szvsz a bal oldali színvilág sokkal jobban áll neki.