Egy elevatornál a ház tornyához a fickohoz akivel beszélnem kellene hogy lehet vajon feljutni mert ajto az nincs a házon, robbantgattam is már de ugy se lehet bejutni
10 outpost van mindegyiket háromszor kell elfoglalni, az 30, persze nem muszáj, de a nyersanyagok miatt érdemes, könnyen meg lehet őket keresni, én felszálltam helikopterrel és úgy.
Van külön New Dawn topik? A keresővel nem találok. De valószínű, hogy itt is tudtok segíteni. Az outposts küldetéseket, hogyan tudom legeszerűbben megtalálni? Már csak azokból hiányzik egy pár, és megvan minden.
Azok a fehér növények a felelősek, attól szívsz be!
Sajnos ez van, egy ökörség a sztorija. Már a 3-ban kezdék elcseszni ezzel a szipuzós témával, de az 5-ben aztán szépen kiteljesedett az őrület, és értelmetlenség.
Például hogy mivel idézi elő, miközben a semmi közepén mászkálok. Az meg kissé gyanús, hogy bárhol esek is össze, mindig összekaparnak. Értem én, hogy haladnia kell valahogyan a történetnek, de azért valami kerete legyen már, ne csak csapongjunk jobbra-balra. Mert nagyon úgy tűnik, mint ha a történet szempontjából előre tervezett lenne. Vagy lehet bennem van a hiba, mert nem veszek be csont nélkül minden idiótaságot. Az előző részekben ezeknek a részeknek például volt alapja, meg volt ágyazva a létjogosultságuk. Bár így a sztori végefelé érve már kezdem elengedni, hogy itt bármiféle értelme is lenne a történéseknek...
Mindenesetre értékelem a humorodat. Utoljára szerkesztette: RED BULL F, 2019.05.26. 16:11:23
Sziasztok. Én még csak most kezdtem el az 5. részt, mert ha már lespoilerezték a végét, gondoltam teljesen mindegy tovább várni vele. Szóval az lenne a kérdésem, hogy erre a sok hallucinációs baromságra, és Jacob zenélő kis dobozára fogunk egyáltalán választ kapni valaha is? Mármint úgy értem, hogy a főküldetés medrében felmerül ez a kérdés valaha is? Mert már majdnem 10 órám van a játékban, de marhára nem értem mi miért történik, és a játék sem igazán veszi rá a fáradságot, hogy bármelyik kérdésemre is választ adjon. Elég lesz egy egyszerű igen, vagy nem válasz is.
Nekem is, sőtt a New Dawnt én inkább az ötödik rész folytatásának érzem, tehát ha végigtolom az ötöt, akkor a new dawnt is végig kell, így érzem teljesnek!
Ugyanaz a terület volt, mint a Far Cry 5-ben, csak itt az északi területen egy sztori orientált mászkálós részen kívül más nem volt, emiatt kisebbnek érezted. Tartalmilag érthető a kevesebb, mert nem is árulták teljes áron, de azért egy DLC-hez képest tisztességesen meg volt pakolva. Nekem tetszett, elvoltam vele és nagyon élveztem, csak az utolsó két harc volt értelmetlen, felesleges, mert ez már a múlté. Addig olyan szépen fel volt építve minden, még a főküldetések is változatosak és élvezetesek voltak, szerintem a FC5-höz viszonyítva is, aztán jött a palacsintasütős pofán vágás, mert elcseszték a végjátékot.
Elfelejthetnék már ezeket a lezárásokat. Kicsit lehetnének kreatívabbak is, ha előtte már sikerült ezt megvalósítani. Én legalábbis ezen a véleményen vagyok. Aztán kinek mi persze. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2019.04.10. 13:00:16
Ja értem. Akkor már a játék végén vagy. Onnan már nincs sok hátra. Ott én is anyáztam rendesen. Nem értettem mi a szarnak kellett beleerőltetni. Mondjuk nehéznek nehéz, de nekem első próbálkozásra meglett. Igaz minden fegyverem lőszerét felhasználtam, minden bombát, gránátot, molotov koktélt és egyebet eldobáltam és alig maradt életerőcsíkom, de sikerült. Idegesítő, de ami ezután jön az még inkább az lesz.
Ha már itt jártál és nem érdekel, nézd meg a játék befejezését, utolsó harcait Youtube-on. De lehet már megtetted. :)
Jó hát ez a 100 millió HP-s főellenségesdi minden játékban ordenáré fasság volt eddig is. Ebben sem nyújt újat a New Dawn, max egy lapáttal rátesz még a teleportálós medvés szintű baromságaival.
Persze attól még simán meg lehet csinálni, egykét halál után kitapasztalod mit hogy érdemes.
Hiba volt. 1-3 szintig terjed az ellenfelek és a fegyverek erőssége. Amit írtál az akkor fordul elő, ha első szintű fegyverrel lősz egy harmadik szintű ellenfelet. Vagy téged lő egy magasabb szintű és akkor pillanatok alatt meghalsz. De ezekbe a harcokba nem kell belemenni. A terület is úgy van kialakítva, hogy a kezdő/kezdeti régióban kevés a magas szintű ellenfél. Akár emberi, akár állati.
Persze, ha nagyon messzire mész el, és nem foglalkozol a közeli küldetésekkel, akkor bele lehet ebbe a problémába futni, hiszen a New Dawn-ban már nincsen területi megkötés. Egyből bárhová el lehet menni, csak nem javallott. De azért emlékeim szerint, azért nem kell egy kis területen piszmogni, már a a játék legelején is elég komoly zónákat be lehet járni anélkül, hogy komolyabb bajod esne.
Írtad letörölted, de ha mégis meggondolnád magad, akkor nyugodtan tedd vissza. Egyébként mikor Te leszel második, harmadik szintű fegyverekkel tele, akkor tök jó érzés lesz a gyengébb ellenfeleket lelőni. Hullanak, mint a legyek. Csak ebbe a játékba beletették ezt a szintezéses rendszert, emiatt másabb, mint a FC5. A kraftolásnak is jelentősen megnőtt a szerepe, ezért majd érdemes minden szemetet begyűjteni a fejlesztésekhez.
New Dawn kivégezve! Bizonyos dolgok nem tetszettek benne, de mindent összevetve szerintem jó játék, méltó lezárása az 5-nek!
De elcsendesült mindenki, lassan a new dawnt is kimaxolom
Egyvalami nem tetszik, a fegyvereket már nem lehet testreszabni....
Nem is igaz hogy nincs benne repülő, most nézem hogy lesz helikopter!
Nekem ez most ki fog maradni egyelöre, egy FC5 DLC-nek érzem a gameplay-videók alapján. Majd megveszem, ha lejjebb megy az ára, addig is menni fog az FC Primal (amit a Division 2-vel kaptam) meg az FC3, az is kimaradt korábban. Mire végigviszem a 3-t, 5-t és a Primal-t, meg mellette a Division 2-t, addigra pont lemegy az ára egy DLC szintjére. :)
Sajnos nem, nem lehet átállítani, az ötben még lehetett!
Én is így vélem. Ráadásul tök jól megférnek egymás mellett is. (Ha valakinek kimaradt az egyik, akkor is élvezhető, de nyilván 2:1 a legjobb.) Örülök neki, hogy megcsinálta az Ubisoft. Kíváncsi leszek mi lesz a következő Far Cry. Titkon jó lenne a Primal második része, de erre nem sok esélyt látok, hiszen az csak egy spin-off volt.
Azt se bánnám, ha valami középkori, esetleg fantasy jellegű cucc lenne, komolyabb rpg beütéssel. Megreformálva, mint azt tették az Assassin Creed sorozattal. Mindenre nyitott vagyok, csak legyen még FC.
Hát igen. Sokat dob játékon belül a hangulathoz, ha valaki játszott az előzővel, majd látja a különbségeket, változásokat, és a legjobb, mikor olyan karakterekkel is találkozhat, akik az előzőben is szerepeltek. Csak közben 17 évet öregedtek.
Én ma fogom folytatni a kalandokat. Hét közben nem volt időm, de most hétvégén befejezem a játékot.
Na az nagy minusz pont, imádtam repülni az 5-ben. Ja az nálam nem probléma, az elsö rész óta nagy far cry fan vagyok, egyedül a 2 és a 4 maradt ki, hétvége környékén veszem is meg uplayen.
Helikoptert lehet. Repülő is van, de annyira le van szuperálva, fogalmazzak úgy átalakítva, hogy vízen és földön is tud haladni, de felemelkedni nem tud. Kétéltű, de nem légpárnás, mindössze egy dupla szárnyas repülő, amivel a FC5-ben lehetett repülni egyébként. Ha jól emlékszem ez Nick Rye gépe volt.
Hamarosan akkor végzel, szerintem nem fogsz csalódni a New Dawn-ban sem, bár lehet ennyi FC után kicsit sok lesz. Majd meglátod. (Arra gondoltam, lehet érdemes lenne egy kis szünetet hagyni és utána belevágni.)
Far Cry 5 kivégezve, minden küldetés megcsinálva! Most jöhet a Mars :)
A három atombombát/vagy rakétát, a bolond Jóska robbantotta fel, vagy atomháború tört ki?
nemsokára végzek az 5-el, utána gyorsb átugrok a mars dlc-re, utána new dawn
Nem beszélve az utakon történő vezetés közbeni állandó konfliktusoktól. Nem mondom, időnként jól esett ez a színtiszta, akciófilmeket megszégyenítő robbanáshalmaz meg lövöldözés örült módon, de inkább fárasztó volt. Itt elvétve akad olyan szitu, hogy vezetés közben kialakuljon egy komolyabb csetepaté, de az esetek többségében, túlnyomó részt csak haladtam a kihalt pusztaságnak beillő táj maradék töredezett aszfaltján. És jó volt ez a nyugi, ide pont ez illik, ezt vártam igazából. Állatokat sem vitték túlzásba, már ami a ragadozókat és ember állat, állat-állat konfliktust illeti. Pont jó az egész, ahogy van.
A szintezéses rendszer is működik és élvezetes akció közben. Még erősebb outpostnál sem volt frusztráló. Most meg már mindegy is, mert minden fegyverem elite kategóriás és hangtompítós. Az expediciós küldetések menekülős része az durva. Főleg hármas szinttől. De ott érthető is. Kemény míg a mentőhelikopter meg nem érkezik. Ezeknél a részeknél, de jószerivel előbb, a társam 100% megfeküdt, nekem is újra kellett kezdenem a küldetést párszor. Sőt a hajósnál már kezdéskor megette a nagyit a cápa. :D
Én most tarok 18 óránál és nagyon elégedett vagyok a játékkal. A főküldetések nagyon jók és hosszúak, a kincskeresés megint ötletes és picit talán nehezebb is, mint FC5-ben, az expedíciós küldetések és az outpost újrafoglalása teljesen összhangban van a játék alá rakott új rendszerrel és kellő kihívást ad magasabb szinten. Egy csomó ismerős szereplő és helyszín visszaköszön, emiatt magas a nosztalgiafaktor, és jól áll a világnak ez a színes küllem. Jók az új társak. Horatio meglepően erős és nem mellesleg szuperül mutat. :)
Ez alatt az idő alatt szinte mindent megcsináltam. Ami azért furcsa, mert a harmadik fejezet elején vagyok és 60%-on áll a sztori mutató. Azt hittem már nem lesz túl sok minden. Térképen zöld pipás minden kis fontosabb loot hely, magát a térképet is bejártam, talán pár kisebb erdei szakasz van amit nem, audiofil és fotó küldik mind megvannak, helyőrségek szintén, csak nem mind maxra. Fejlesztésekből kettő nem maxos, perkek viszont mind megvannak. Bár ahogy láttam van olyan amire végtelenségig lehet pontot adni. Vízalatti levegőtartás és stamina növelés futásnál ilyen. A helyőrségeket is akárhányszor meg lehet csinálni. Én 4-szer csináltam meg az egyiket próbából, de ötödjére is engedte volna.
FC5 is tetszett, de voltak gyengébb részei, volt olyan tartomány ami nem annyira jött be és az állandó készenlét fárasztó volt. Értem ezalatt, hogy sokszor egy dialógust nem lehetett egy npc-vel meghallgatni, mert jött a szekta, még horgászni is csak valami isten háta mögötti helyen tudtam nyugiban, mert folyton a nyakamba szakadtak. Na itt ilyen ritka, mint a fehér holló. Összességében nekem a New Dawn az újításai, a világa és az átgondoltabb rendszere miatt jobban tetszik. Nem is volt unalmas szakasza és talán nem is lesz. Azt sem bánom, ha rövidebb lesz. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2019.02.19. 15:31:11
Az elfoglalás ugyanugy müködik mint az elözö részekben tehát azért bonusz jár ha nem vesznek észre. A különbség annyi, hogy miután elfoglaltad megteheted azt, hogy nem tartod meg hanem csak kifosztod a helyet és utána kvázi vissza adod nekik, ezt egy asztalnál tudod abszolválni. Ezek után egy szintel magasabb örök kezdik el védeni a helyet, összesen háromszor foglalhatsz el egy bázist egyre nagyobb jutalomért.
Kb. 2 órát játszottam vele, eddig nagyon durván bejövős (mondjuk én alap szemellenzős FC fan vagyok). Az újítások elég jók, bár pl. a karakter generálást fölöslegesnek és mézes madzagnak érzem. A mini fejtörők meglepően nehezek és jó hogy feltételezhetően elég sok ilyen van a játékban, melyek elég változatosaknak tűnnek, nem azonos megoldási út vezet 1-1 ilyen abszolválásához. A lootolás hangsúlyozása is jót tett a játéknak (bár az is igaz, hogy én notórius gyűjtögető vagyok szintén alapból), mert így erre is megvan a kellő ösztönzés és jóval több értelme is lett ennek a korábbi részekhez képest. A fiktív környezet is jó, legalább nem megint egy lepusztult poszt apokaliptikus képet kaptuk, mely már olyan sok játékban vissza köszönt ránk az utóbbi években és unalmassá is vált szerintem (Metro, STALKER, Fallout szériák, stb..). Ez a csili-vili virágos túlburjánzott növényi környezet egyedi és kicsit fricska az eddig megszokott sztereotípiáknak. ;) Egyelőre ennyit tudok mondani.
Hogyan működik a bázispontok elfoglalása a játékban(new dawn)? Néztem róla videókat de nem értem igazából! Tehát ha nem foglalod el csak kifosztod üzemanyagért, akkor visszaveszi az ellen és még erősebb katonákat rak be, ez stimt...de ha rögtön elfoglalom akkor onnan soha többé nem tudok üzemanyagot grindelni? Utoljára szerkesztette: Savaran, 2019.02.19. 09:31:00
Ez teljesen így van aki pinkbe meg lilába van öltözve azt mind le kell lönni... Utoljára szerkesztette: wedge31, 2019.02.17. 10:34:42
Akkor ezekszerint nem annyira a píszíre mentek rá, hanem pont ezeket leszbi ribanc fajtákat kell üldözni? Az már nem hangzik olyan rosszul. Ha ebből a részből kihagyták a zombis halucinálós dolgokat, még lehet, hogy belevágok én is?
Az első területen letaroltam az összes küldetést gyűjthető tárgyat satöbbi, mégis 52 küldetésből 48-at ír, nem értem, pedig az egész térkép felfedve.
Nem lehet most már küldetésre menés közben megdögleni?,úgy mint az alapjátékban?
Rátettem ma még 3 órát a 27 percre. Nagyon jól sikerült darab lett ez is. FC5 egy kicsit továbbgondolva és nagyon hangulatos és szép is. Bázisfejlesztés, fegyverek-ellenfelek szinteződése, perkek, felfedezés és a helyszínek is jól ki vannak dolgozva. A segítők is tovább lettek gondolva, fejlődni is tudnak, aszerint mennyi ellenfelet ölnek meg. Nekem az külön tetszett, hogy az elején hozzám csapódó csaj aki választható segítő is, első szinten is már kocsival jön a helyszínre. Másodikon meg dinamitokat dobál és van még egy szintje.
Azt rosszul mondtam, hogy az Ő nemét választottam ki. Nem, a sajátomat, tehát itt is lehetsz nő vagy férfi, akár az AC:O-ben. Játék közben amúgy nem "buzis" a hangulat, ez inkább a képeken tűnt annak. Egyszerűen annyi, hogy a flóra, fauna kicsit élénkebb színvilágú és rengeteg az elburjánzott növényzet.
Én is azt mondom, hogy akinek FC5 bejött, biztosan ez is befog. Igazából ez még jobb is, átgondoltabb és bővebb. Küldetések is jobban tetszettek eddig itt, amik voltak. Társak intelligensek, azt figyeltem meg, hogy ha én lopakodom, vagyis guggolok, és úgy adok parancsot likvidálásra, akkor a társam csendesen, késsel öli le az ellenfeleket. Kutya pedig végre beugrik a kocsiba az anyós ülésre, motoron az oldalkocsiba. Ez így sokkal jobb, mint amikor ott loholt utánam az előző részben. Megérte megvenni, én ezzel elleszek egy darabig.
Fontos: Átdolgozták az outpost rendszert is. Itt többször is el lehet foglalni plusz nyersanyagok miatt. Másodjára már lényegesebb nehezebb például és ami a legszembetűnőbb volt a játékban, hogy lényegesen nyugisabb a játékmenete, nincs az mint az előző részben, hogy minden bokorból ellenfél lesett ránk. Szinte mozdulni nem lehetett, állandóan basztattak a szektások. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2019.02.15. 23:07:43
Én is toltam pár órát, ha valakinek bejött a FC5 nagy valószinüséggel ez is tetszeni fog. Az rpg elemek jól sikerültek különösen, hogy már van szintje az ellenfeleknek / mindjárt az elején belefutottam egy elit szintü mutáns bölénybe, nem sikerült elfutni elöle.../ ha valakit zavar az életcsik meg a repkedö számok a menüben kikapcsolható. A graffal nálam nincs gond a HD textura packkal is hozza stabilan a 60fps-t. A gonosz ikrek viszont egyelöre nem hozzák Joseph Seed szintjét, de összeségében nekem eddig bejön a játék. Utoljára szerkesztette: wedge31, 2019.02.15. 20:08:43
Hajnalban 27 percig játszottam vele.
Eleje szokásos FC, 10 perces történetvezetéssel. Szinte ugyanolyan formában, mint a korábbi részekben. Aztán egy küldetés fért még bele, némi csatározással és természetjárással. Amit mindjárt az arcomba kaptam és az előzetesek és beszámolók is írtak: Lootolj - Kraftolj az alappillér a játékban.
Tehát gyűjts be mindenféle dolgot, majd ebből gyárts. Egyelőre ezt egy munkapadnál tudtam kamatoztatni egy fegyver képében. Körfűrészlövő melynek lövedéke visszapattan és tovább sebez. Az ellenfelek feje felett van életerőcsík és bár picike számmal, de szintjelzés is. Ez a házilag barkácsolt fegyver 200 sebzést adott és mindenkit leszedett egy lövésre, ha mandinerezve is kijött a lépés, akkor többet is.
Hope megyét nem láttam még és térképem, képességeim sincsenek, de közel fél órától nem lehet sokat várni. Viszont egy dolog bizonyos: Kinézetre épphogy megfelelő a cucc. Elhaladt a kor mellette és vannak jobban kinéző részei, de ha ez tényleg DX9-es motor, legalábbis leírásban az van, akkor ebből nem lehet többet kihozni. Ráadásul a grafikával is lehet sakkozni, mert a bázisoknál, csatározások idején picit be be esik a frém, ami zavart harc közben. Beépített bench szerint 45 min, 58 átlag és 60-61 maxon volt a számláló, igaz v-sync on mellett. (Minden maxon - GTX 1070 mellett, 2560*1080-ban.)
Azt a minimumot kell feljebb vinnem és akkor jó leszek. Valószínű AA, árnyékok, volumetrikus köd és a táj részletességének egyel lejjebb vételével ez kihozható fix 60-ra. Majd ma sakkozok vele.
Esetleg az fontos lehet, hogy a játék elején lehet választani féri és női karakter közt, de nem magunkat választjuk meg, mint AC:O esetében, hanem egy olyan embert aki segít minket és a történetben fontos szerepe lehet. Nem választható segítőként értem, inkább egy NPC akinek dolgozunk majd a későbbiekben. Kis extra, semmi több.
Az új Nvidia driver-ben van FC: New Dawn támogatás, optimalizálás viszont még egyelőre nincs. Én felraktam. Hátha számít valamit. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2019.02.15. 09:18:05
"Engem a post-apokaliptikus és hasonló játékok lelomboznak, egyszerűen szar látni azt, hogy minden oda lett, a pusztítás látványa lehangol, komorrá tesz és látványilag sem túl esztétikus. "
Digital Trends - 8/10 VideoGamer - 8/10 PlayStation LifeStyle - 8/10 GamesRadar+ 4/5 Destructoid - 8/10 IGN US - 7.5/10 Game Informer - 7/10 God is a Geek - 7/10 GameSpot - 6/10
Akit érdekel a játék vagy elővásárolta és szeretné tudni mikor indul:
The digital release times for launch day - February 15th - are as follows:
PS4: 00:00 (your local time) Xbox One: 00:00 (your local time) Uplay PC: 00:01 (your local time) Steam: 17:00 UTC
Ami pedig a játék "buzis" kinézetét illeti. Meglepően furcsa volt számomra is, első videók, képek alapján. Aztán arra az álláspontra jutottam, ez még jó is lehet. Miért? Engem a post-apokaliptikus és hasonló játékok lelomboznak, egyszerűen szar látni azt, hogy minden oda lett, a pusztítás látványa lehangol, komorrá tesz és látványilag sem túl esztétikus. Nos itt jön a képbe a színesség, ami ezt meg ellensúlyozza és bár a világ képe még mindig búskomor, mégis élővé varázsolja a jelenlegi szetting. Aztán majd élőben a játékban kiderül ez tényleg így érződik e.
Ennek most olvastam utána. A Lost on Mars DLC-be van ennek a küldetésnek folytatása, vagyis ott találkozhatsz újra Larry-vel. Alapjátékban már nem ezek szerint. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2019.02.12. 15:21:31
Különálló rész, kicsit barátibb árazással. Értsd: 60 euró helyett, 45 körül. Kulcsos oldalakon 25 euró környékén már vihető a kulcs. Ennyit szerintem megér.
Lesznek olyan helyszínek, amik nem részei a korábbi pályának. Sőt környezetileg is mások, teljesen máshol vannak. Ide expedíciós küldetéseket lehet vállalni. Veszélyesebb, de a jutalom is nagyobb lesz cserébe. Egyébként meg a térkép ugyanaz az lesz, mint az ötödik részben csak 17 évvel az atomrobbanás után. Kellően mutálódott faunával és vadvilággal és egy új szektával akik jóval kegyetlenebbek, mint a szektás barátaink voltak.
Legnagyobb újítás itt a felfedezés és az alapanyagok begyűjtése lesz, aztán ezekből lehet barkácsolgatni fegyvert, járművet, egyebet. Nem mellesleg egy bázist kell, felépíteni és menedzselni. Az ehhez szükséges szakikat meg a játékosnak kell begyűjteni segítők formájában. Ez a koncepció a Far Cry: Primal részre hajaz, de ott remekül volt alkalmazva. Itt is valami hasonlóra kell számítani.
Ahhoz, hogy végleg eltűnjenek fel kell szabadítanod a régiót. Annyi a probléma ezzel, hogy ha ez megvan, akkor nagy valószínűséggel az adott területen belül már jártál mindenütt, megcsináltál jó szerivel mindent és így picit okafogyottá válik, hogy ott már nem lesz több ellenséges ember. 3 nap és jön a New Dawn, ott ezen még variáltak egy sort. Szívatósabb lesz. :)
Én már a New Dawn-ra készülök. Előzetes beszámolók alapján nem csak egy reskin vagy dlc, annál szerencsére többet nyújt. Hétvégére pont jó lesz kikapcsolódni.
Sziasztok! Megvettem most akcióba a játékot! Nagyon tetszik! Csak lenne vele egy problémám! A háromban ha bevettem egy ellenséges tábort, akkor onnan eltűntek a kóborló ellenséges katonák! Itt nem, itt ugyanúgy grasszálnak az úton, és kicsit idegesítő hogy 100 métert nem lehet megtenni nyugodtan ha autóval vagy.
Nem indul el a Far Cry 5 nálam, mióta reinstalláltam a windows10-et. Hogy lehet müködöképessé tenni? nemrég még jó volt
Az Uplay nevem: Tatamama0719
Üdvözletem
Arról szeretnék érdeklődni hogy valaki hajlandó lenne velem a Far Cry 5 kooperatív módba végigvinni. A New Game+ Hírhedt nehézségi fokozaton. Szeretném harmadjára is végigvinni amihez nem ártana egy segítőtárs. Akit érdekel az írjon. Nekem PC-n van meg.