Én is toltam pár órát, ha valakinek bejött a FC5 nagy valószinüséggel ez is tetszeni fog. Az rpg elemek jól sikerültek különösen, hogy már van szintje az ellenfeleknek / mindjárt az elején belefutottam egy elit szintü mutáns bölénybe, nem sikerült elfutni elöle.../ ha valakit zavar az életcsik meg a repkedö számok a menüben kikapcsolható. A graffal nálam nincs gond a HD textura packkal is hozza stabilan a 60fps-t. A gonosz ikrek viszont egyelöre nem hozzák Joseph Seed szintjét, de összeségében nekem eddig bejön a játék. Utoljára szerkesztette: wedge31, 2019.02.15. 20:08:43
Rátettem ma még 3 órát a 27 percre. Nagyon jól sikerült darab lett ez is. FC5 egy kicsit továbbgondolva és nagyon hangulatos és szép is. Bázisfejlesztés, fegyverek-ellenfelek szinteződése, perkek, felfedezés és a helyszínek is jól ki vannak dolgozva. A segítők is tovább lettek gondolva, fejlődni is tudnak, aszerint mennyi ellenfelet ölnek meg. Nekem az külön tetszett, hogy az elején hozzám csapódó csaj aki választható segítő is, első szinten is már kocsival jön a helyszínre. Másodikon meg dinamitokat dobál és van még egy szintje.
Azt rosszul mondtam, hogy az Ő nemét választottam ki. Nem, a sajátomat, tehát itt is lehetsz nő vagy férfi, akár az AC:O-ben. Játék közben amúgy nem "buzis" a hangulat, ez inkább a képeken tűnt annak. Egyszerűen annyi, hogy a flóra, fauna kicsit élénkebb színvilágú és rengeteg az elburjánzott növényzet.
Én is azt mondom, hogy akinek FC5 bejött, biztosan ez is befog. Igazából ez még jobb is, átgondoltabb és bővebb. Küldetések is jobban tetszettek eddig itt, amik voltak. Társak intelligensek, azt figyeltem meg, hogy ha én lopakodom, vagyis guggolok, és úgy adok parancsot likvidálásra, akkor a társam csendesen, késsel öli le az ellenfeleket. Kutya pedig végre beugrik a kocsiba az anyós ülésre, motoron az oldalkocsiba. Ez így sokkal jobb, mint amikor ott loholt utánam az előző részben. Megérte megvenni, én ezzel elleszek egy darabig.
Fontos: Átdolgozták az outpost rendszert is. Itt többször is el lehet foglalni plusz nyersanyagok miatt. Másodjára már lényegesebb nehezebb például és ami a legszembetűnőbb volt a játékban, hogy lényegesen nyugisabb a játékmenete, nincs az mint az előző részben, hogy minden bokorból ellenfél lesett ránk. Szinte mozdulni nem lehetett, állandóan basztattak a szektások. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2019.02.15. 23:07:43
Nem lehet most már küldetésre menés közben megdögleni?,úgy mint az alapjátékban?
Az első területen letaroltam az összes küldetést gyűjthető tárgyat satöbbi, mégis 52 küldetésből 48-at ír, nem értem, pedig az egész térkép felfedve.
Akkor ezekszerint nem annyira a píszíre mentek rá, hanem pont ezeket leszbi ribanc fajtákat kell üldözni? Az már nem hangzik olyan rosszul. Ha ebből a részből kihagyták a zombis halucinálós dolgokat, még lehet, hogy belevágok én is?
Hogyan működik a bázispontok elfoglalása a játékban(new dawn)? Néztem róla videókat de nem értem igazából! Tehát ha nem foglalod el csak kifosztod üzemanyagért, akkor visszaveszi az ellen és még erősebb katonákat rak be, ez stimt...de ha rögtön elfoglalom akkor onnan soha többé nem tudok üzemanyagot grindelni? Utoljára szerkesztette: Savaran, 2019.02.19. 09:31:00
Kb. 2 órát játszottam vele, eddig nagyon durván bejövős (mondjuk én alap szemellenzős FC fan vagyok). Az újítások elég jók, bár pl. a karakter generálást fölöslegesnek és mézes madzagnak érzem. A mini fejtörők meglepően nehezek és jó hogy feltételezhetően elég sok ilyen van a játékban, melyek elég változatosaknak tűnnek, nem azonos megoldási út vezet 1-1 ilyen abszolválásához. A lootolás hangsúlyozása is jót tett a játéknak (bár az is igaz, hogy én notórius gyűjtögető vagyok szintén alapból), mert így erre is megvan a kellő ösztönzés és jóval több értelme is lett ennek a korábbi részekhez képest. A fiktív környezet is jó, legalább nem megint egy lepusztult poszt apokaliptikus képet kaptuk, mely már olyan sok játékban vissza köszönt ránk az utóbbi években és unalmassá is vált szerintem (Metro, STALKER, Fallout szériák, stb..). Ez a csili-vili virágos túlburjánzott növényi környezet egyedi és kicsit fricska az eddig megszokott sztereotípiáknak. ;) Egyelőre ennyit tudok mondani.
Az elfoglalás ugyanugy müködik mint az elözö részekben tehát azért bonusz jár ha nem vesznek észre. A különbség annyi, hogy miután elfoglaltad megteheted azt, hogy nem tartod meg hanem csak kifosztod a helyet és utána kvázi vissza adod nekik, ezt egy asztalnál tudod abszolválni. Ezek után egy szintel magasabb örök kezdik el védeni a helyet, összesen háromszor foglalhatsz el egy bázist egyre nagyobb jutalomért.
Én most tarok 18 óránál és nagyon elégedett vagyok a játékkal. A főküldetések nagyon jók és hosszúak, a kincskeresés megint ötletes és picit talán nehezebb is, mint FC5-ben, az expedíciós küldetések és az outpost újrafoglalása teljesen összhangban van a játék alá rakott új rendszerrel és kellő kihívást ad magasabb szinten. Egy csomó ismerős szereplő és helyszín visszaköszön, emiatt magas a nosztalgiafaktor, és jól áll a világnak ez a színes küllem. Jók az új társak. Horatio meglepően erős és nem mellesleg szuperül mutat. :)
Ez alatt az idő alatt szinte mindent megcsináltam. Ami azért furcsa, mert a harmadik fejezet elején vagyok és 60%-on áll a sztori mutató. Azt hittem már nem lesz túl sok minden. Térképen zöld pipás minden kis fontosabb loot hely, magát a térképet is bejártam, talán pár kisebb erdei szakasz van amit nem, audiofil és fotó küldik mind megvannak, helyőrségek szintén, csak nem mind maxra. Fejlesztésekből kettő nem maxos, perkek viszont mind megvannak. Bár ahogy láttam van olyan amire végtelenségig lehet pontot adni. Vízalatti levegőtartás és stamina növelés futásnál ilyen. A helyőrségeket is akárhányszor meg lehet csinálni. Én 4-szer csináltam meg az egyiket próbából, de ötödjére is engedte volna.
FC5 is tetszett, de voltak gyengébb részei, volt olyan tartomány ami nem annyira jött be és az állandó készenlét fárasztó volt. Értem ezalatt, hogy sokszor egy dialógust nem lehetett egy npc-vel meghallgatni, mert jött a szekta, még horgászni is csak valami isten háta mögötti helyen tudtam nyugiban, mert folyton a nyakamba szakadtak. Na itt ilyen ritka, mint a fehér holló. Összességében nekem a New Dawn az újításai, a világa és az átgondoltabb rendszere miatt jobban tetszik. Nem is volt unalmas szakasza és talán nem is lesz. Azt sem bánom, ha rövidebb lesz. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2019.02.19. 15:31:11
Nem beszélve az utakon történő vezetés közbeni állandó konfliktusoktól. Nem mondom, időnként jól esett ez a színtiszta, akciófilmeket megszégyenítő robbanáshalmaz meg lövöldözés örült módon, de inkább fárasztó volt. Itt elvétve akad olyan szitu, hogy vezetés közben kialakuljon egy komolyabb csetepaté, de az esetek többségében, túlnyomó részt csak haladtam a kihalt pusztaságnak beillő táj maradék töredezett aszfaltján. És jó volt ez a nyugi, ide pont ez illik, ezt vártam igazából. Állatokat sem vitték túlzásba, már ami a ragadozókat és ember állat, állat-állat konfliktust illeti. Pont jó az egész, ahogy van.
A szintezéses rendszer is működik és élvezetes akció közben. Még erősebb outpostnál sem volt frusztráló. Most meg már mindegy is, mert minden fegyverem elite kategóriás és hangtompítós. Az expediciós küldetések menekülős része az durva. Főleg hármas szinttől. De ott érthető is. Kemény míg a mentőhelikopter meg nem érkezik. Ezeknél a részeknél, de jószerivel előbb, a társam 100% megfeküdt, nekem is újra kellett kezdenem a küldetést párszor. Sőt a hajósnál már kezdéskor megette a nagyit a cápa. :D
nemsokára végzek az 5-el, utána gyorsb átugrok a mars dlc-re, utána new dawn
Far Cry 5 kivégezve, minden küldetés megcsinálva! Most jöhet a Mars :)
A három atombombát/vagy rakétát, a bolond Jóska robbantotta fel, vagy atomháború tört ki?
New Dawnban lehet vezetni repülőgépeket?
Helikoptert lehet. Repülő is van, de annyira le van szuperálva, fogalmazzak úgy átalakítva, hogy vízen és földön is tud haladni, de felemelkedni nem tud. Kétéltű, de nem légpárnás, mindössze egy dupla szárnyas repülő, amivel a FC5-ben lehetett repülni egyébként. Ha jól emlékszem ez Nick Rye gépe volt.
Hamarosan akkor végzel, szerintem nem fogsz csalódni a New Dawn-ban sem, bár lehet ennyi FC után kicsit sok lesz. Majd meglátod. (Arra gondoltam, lehet érdemes lenne egy kis szünetet hagyni és utána belevágni.)
Na az nagy minusz pont, imádtam repülni az 5-ben. Ja az nálam nem probléma, az elsö rész óta nagy far cry fan vagyok, egyedül a 2 és a 4 maradt ki, hétvége környékén veszem is meg uplayen.
Hát igen. Sokat dob játékon belül a hangulathoz, ha valaki játszott az előzővel, majd látja a különbségeket, változásokat, és a legjobb, mikor olyan karakterekkel is találkozhat, akik az előzőben is szerepeltek. Csak közben 17 évet öregedtek.
Én ma fogom folytatni a kalandokat. Hét közben nem volt időm, de most hétvégén befejezem a játékot.
Én is így vélem. Ráadásul tök jól megférnek egymás mellett is. (Ha valakinek kimaradt az egyik, akkor is élvezhető, de nyilván 2:1 a legjobb.) Örülök neki, hogy megcsinálta az Ubisoft. Kíváncsi leszek mi lesz a következő Far Cry. Titkon jó lenne a Primal második része, de erre nem sok esélyt látok, hiszen az csak egy spin-off volt.
Azt se bánnám, ha valami középkori, esetleg fantasy jellegű cucc lenne, komolyabb rpg beütéssel. Megreformálva, mint azt tették az Assassin Creed sorozattal. Mindenre nyitott vagyok, csak legyen még FC.
Nekem ez most ki fog maradni egyelöre, egy FC5 DLC-nek érzem a gameplay-videók alapján. Majd megveszem, ha lejjebb megy az ára, addig is menni fog az FC Primal (amit a Division 2-vel kaptam) meg az FC3, az is kimaradt korábban. Mire végigviszem a 3-t, 5-t és a Primal-t, meg mellette a Division 2-t, addigra pont lemegy az ára egy DLC szintjére. :)
Nem is igaz hogy nincs benne repülő, most nézem hogy lesz helikopter!
Egyvalami nem tetszik, a fegyvereket már nem lehet testreszabni....
De elcsendesült mindenki, lassan a new dawnt is kimaxolom
New Dawn kivégezve! Bizonyos dolgok nem tetszettek benne, de mindent összevetve szerintem jó játék, méltó lezárása az 5-nek!
Hiba volt. 1-3 szintig terjed az ellenfelek és a fegyverek erőssége. Amit írtál az akkor fordul elő, ha első szintű fegyverrel lősz egy harmadik szintű ellenfelet. Vagy téged lő egy magasabb szintű és akkor pillanatok alatt meghalsz. De ezekbe a harcokba nem kell belemenni. A terület is úgy van kialakítva, hogy a kezdő/kezdeti régióban kevés a magas szintű ellenfél. Akár emberi, akár állati.
Persze, ha nagyon messzire mész el, és nem foglalkozol a közeli küldetésekkel, akkor bele lehet ebbe a problémába futni, hiszen a New Dawn-ban már nincsen területi megkötés. Egyből bárhová el lehet menni, csak nem javallott. De azért emlékeim szerint, azért nem kell egy kis területen piszmogni, már a a játék legelején is elég komoly zónákat be lehet járni anélkül, hogy komolyabb bajod esne.
Írtad letörölted, de ha mégis meggondolnád magad, akkor nyugodtan tedd vissza. Egyébként mikor Te leszel második, harmadik szintű fegyverekkel tele, akkor tök jó érzés lesz a gyengébb ellenfeleket lelőni. Hullanak, mint a legyek. Csak ebbe a játékba beletették ezt a szintezéses rendszert, emiatt másabb, mint a FC5. A kraftolásnak is jelentősen megnőtt a szerepe, ezért majd érdemes minden szemetet begyűjteni a fejlesztésekhez.
Jó hát ez a 100 millió HP-s főellenségesdi minden játékban ordenáré fasság volt eddig is. Ebben sem nyújt újat a New Dawn, max egy lapáttal rátesz még a teleportálós medvés szintű baromságaival.
Persze attól még simán meg lehet csinálni, egykét halál után kitapasztalod mit hogy érdemes.
Ja értem. Akkor már a játék végén vagy. Onnan már nincs sok hátra. Ott én is anyáztam rendesen. Nem értettem mi a szarnak kellett beleerőltetni. Mondjuk nehéznek nehéz, de nekem első próbálkozásra meglett. Igaz minden fegyverem lőszerét felhasználtam, minden bombát, gránátot, molotov koktélt és egyebet eldobáltam és alig maradt életerőcsíkom, de sikerült. Idegesítő, de ami ezután jön az még inkább az lesz.
Ha már itt jártál és nem érdekel, nézd meg a játék befejezését, utolsó harcait Youtube-on. De lehet már megtetted. :)
Ugyanaz a terület volt, mint a Far Cry 5-ben, csak itt az északi területen egy sztori orientált mászkálós részen kívül más nem volt, emiatt kisebbnek érezted. Tartalmilag érthető a kevesebb, mert nem is árulták teljes áron, de azért egy DLC-hez képest tisztességesen meg volt pakolva. Nekem tetszett, elvoltam vele és nagyon élveztem, csak az utolsó két harc volt értelmetlen, felesleges, mert ez már a múlté. Addig olyan szépen fel volt építve minden, még a főküldetések is változatosak és élvezetesek voltak, szerintem a FC5-höz viszonyítva is, aztán jött a palacsintasütős pofán vágás, mert elcseszték a végjátékot.
Elfelejthetnék már ezeket a lezárásokat. Kicsit lehetnének kreatívabbak is, ha előtte már sikerült ezt megvalósítani. Én legalábbis ezen a véleményen vagyok. Aztán kinek mi persze. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2019.04.10. 13:00:16
Nekem is, sőtt a New Dawnt én inkább az ötödik rész folytatásának érzem, tehát ha végigtolom az ötöt, akkor a new dawnt is végig kell, így érzem teljesnek!
Sziasztok. Én még csak most kezdtem el az 5. részt, mert ha már lespoilerezték a végét, gondoltam teljesen mindegy tovább várni vele. Szóval az lenne a kérdésem, hogy erre a sok hallucinációs baromságra, és Jacob zenélő kis dobozára fogunk egyáltalán választ kapni valaha is? Mármint úgy értem, hogy a főküldetés medrében felmerül ez a kérdés valaha is? Mert már majdnem 10 órám van a játékban, de marhára nem értem mi miért történik, és a játék sem igazán veszi rá a fáradságot, hogy bármelyik kérdésemre is választ adjon. Elég lesz egy egyszerű igen, vagy nem válasz is.
Milyen magyarázatot szeretnél egy ilyen drogos, hallucinálós, zombis fasságra? A pontos kémiai képletét annak amivel be voltak mindenezve?
Például hogy mivel idézi elő, miközben a semmi közepén mászkálok. Az meg kissé gyanús, hogy bárhol esek is össze, mindig összekaparnak. Értem én, hogy haladnia kell valahogyan a történetnek, de azért valami kerete legyen már, ne csak csapongjunk jobbra-balra. Mert nagyon úgy tűnik, mint ha a történet szempontjából előre tervezett lenne. Vagy lehet bennem van a hiba, mert nem veszek be csont nélkül minden idiótaságot. Az előző részekben ezeknek a részeknek például volt alapja, meg volt ágyazva a létjogosultságuk. Bár így a sztori végefelé érve már kezdem elengedni, hogy itt bármiféle értelme is lenne a történéseknek...
Mindenesetre értékelem a humorodat. Utoljára szerkesztette: RED BULL F, 2019.05.26. 16:11:23
Sajnos ez van, egy ökörség a sztorija. Már a 3-ban kezdék elcseszni ezzel a szipuzós témával, de az 5-ben aztán szépen kiteljesedett az őrület, és értelmetlenség.
Van külön New Dawn topik? A keresővel nem találok. De valószínű, hogy itt is tudtok segíteni. Az outposts küldetéseket, hogyan tudom legeszerűbben megtalálni? Már csak azokból hiányzik egy pár, és megvan minden.
10 outpost van mindegyiket háromszor kell elfoglalni, az 30, persze nem muszáj, de a nyersanyagok miatt érdemes, könnyen meg lehet őket keresni, én felszálltam helikopterrel és úgy.
Egy elevatornál a ház tornyához a fickohoz akivel beszélnem kellene hogy lehet vajon feljutni mert ajto az nincs a házon, robbantgattam is már de ugy se lehet bejutni
az egyik régiót sikeresen felszabadítottam, de azt írja hogy 50ből csak 40 küldetést csináltam meg, most akkor mászkáljak tovább abban a régióban és beszélgessek emberekkel és megkapom a megnemcsinált küldetéseket vagy már nem fogják adni mert felszabadult ez a terület?
Vannak rejtett küldik, valamint melléküldetések tűnhetnek el ha gyorsan haladtál az ottani főküldetésekkel
Ha televan a tárhelyed egyértelmű, hogy nem fogsz tudni többet.
Eleg jonak tunik ez a jatek igy fel ora utan (most jottem ki bunkerbol), mondjuk en meg egyik reszevel sem jatszottam. Udv mindenkinek! :)
Másnak is automatikusan állítgatja a játék a fényerőt?
Odalépek az ajtóhoz akkor normális minden, 2 másodpercre rá "kisüti" a szemem a lámpatest. Ha visszalépek akkor 2 másodpercre rá megint visszavált a kép normálisra, ha megint az ajtóhoz lépek akkor kis késéssel megint ráerősít. Ez ha dinamikusabb lenne akkor tök jó feature lehetne de így a késéssel piszok zavaró és nem látok beállítást amivel ezt szabályozhatnám.
Továbbá néhány felület teljesen bugos, ha a sütőt nézem és mozgok akkor a rajta levő rozsda folyamatosan változik. De itt van ez a napfény is, aminek nem ilyennek kéne lennie
Nem látszanak a képek, de valószínűleg amire gondolsz az nem rendellenesség hanem a "sun glare" effekt, ami teljesen normális, lényegében ha sötét helyről jössz ki a napfényre akkor elvakít egy rövid időre.
ez napfénynél viszonylag reális de ezt eljátssza egy sima lámpánál is ami több mint röhejes. odalépsz a lámpához és az izzó fénye 200 lumenről 1000 lumenre erősödik :D
Szerintem a leg tartalmasabb kiegje, a játéknak, pozitívan csalódtam, hangulata is jó
2 megye felszabadítva már csak faith-é van de már nincs küldi se outpost se semmi amit csinálhatnék és kell még kb. 3000 rp hogy felszabadítsam körbejártam a megye minden szegletét, órák óta bolyongok és semmi.
még egy ekkora faszságot mint ez, eleve rákényszerítenek ezekre a fostalicska mellékküldedésekre és majd ha megcsináltál eleget ezekből az idétlenségekből na majd akkor mehet tovább a főküldi... eszem megáll
Minden normális open world ilyen, szenvednek a rohanók :) Speciel én kimaxoltam, 100 százalékra kétszer is, nagyon gyorsan összejöttek az XP-k nem is értem neked hogy nem, jó mondjuk én sem gyorsutazok mindíg van valami akció stb. Utoljára szerkesztette: Savaran, 2020.01.19. 12:55:19
általában a játékok úgy működnek, hogy van egy főküldi meg mellékküldik, utóbbiak akár kihagyhatóak
itt viszont nem hogy nem kihagyhatóak, hanem végig kell menni az összes buta, ostoba, idétlen, egybites marhaságon, hogy befejezd a főküldit. egy witcher 3-nál élmény volt minden mellékküldi mert látszott a hozzáértés, de itt ubisoftnál nincs olyan játék ahol egy küldetés, karakter normálisan meg lenne írva