We Got This Covered: 9/10 PlayStation LifeStyle: 9/10 Hardcore Gamer: 9/10 Attack of the Fanboy: 9/10 PlayStation Universe: 8.5/10 PC Gamer: 8.4/10 Press Start: 8/10 TrueAchievements: 8/10 GamesRadar+: 8/10 DualShockers: 7.5/10 Game Informer: 7.5/10 Destructoid: 7.5/10 USgamer: 7/10 GameSpot: 6/10
Azért talán nincs akkor gáz... vagy sok a fizetett hirdetés
Nem valószínű, több szakmabeli ismerősöm is játszott már vele és eddig mind azt mondta, hogy a trilógia legjobb része ez. Easy Allies szerint is 8.5, akik azért már eléggé régóta ott vannak a szeren. :) Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2018.09.10. 19:35:28
Hazai rívjú (szpojlermentes) Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2018.09.10. 19:47:23
Shadow of the Tomb Raider Nyitóbuli
Rengeteg Tomb Raideres ritkaságot és ajándékot nyerhettek, ha eljöttök szeptember 15-én, szombaton a Shadow of the Tomb Raider nyitóbulijára! Tiszteletét teszi nálunk Lara Croft, akit Kyda személyesít majd meg, és baráti versenybe szállhattok egymással a Tomb Raideres relikviákért. A belépés természetesen ingyenes. Itt jelezzétek részvételeteket:: A részletekért pedig kövessetek bennünket Facebookon! Utoljára szerkesztette: OBig1, 2018.09.10. 20:12:18
Shadow of The Tomb Raider Dx11 vs Dx12 , Vega vs Gtx
Minden eddig megjelent teszt a játékról előzetes, nem végleges verzióval készült, illetve nem game-ready driverekkel! A Day 1 Patch és a game-ready driverek további sebességlöketet hozhatnak!
Az előzetes tesztek alapján úgy tűnik, hogy nagyon jó lett a PC port és az elő olyan game, ahol óriási előnyt hoz a DX12 a DX11-el szemben.
Nagyon CPU limites résznél, például Kuwaq Yaku faluban a DX12 brutális tempóelőnyt ad, ott ugyanis a DX11 annyira lefékezi a CPU-kat, hogy a DX12 meg is tudja duplázni a végső képkockaszámot és ez még csak előzetes mérés nem végleges verzióval, na ez már valami! Respect Nixxes!
Kuwaq Yaku PCGH mérés (1080p):
GTX1080Ti: DX11: 46,9 FPS DX12: 87,9 FPS
Vega64: DX11: 39,3 FPS DX12: 74,8 FPS
CB és PCGH megerősíti, hogy DX12 alatt érezhetően és láthatóan szebben fut a játék a jobb frametime-ok miatt.
Sose lesz win7-ről átállás win10-re, csak ha mérhető előnyt mutat a Dx12 a Dx11-el szemben. Azonban ehhez a fejlesztőknek kellene magukat összeszedni. Jelenleg csak cpu limites game-kban jobb a dx12, mert nem kell várnia a gpu-nak a cpu-ra a többszálú kezelés miatt. Utoljára szerkesztette: silverchain, 2018.09.11. 08:32:54
Ezt eredményezi ,ha az elejétől kezdve van dx12-re fejlesztve és nem csak menet közbe kúrják bele... El kell engedni a picsába a win 7-et és a dx11-et azt lesz itt sebesség. A sok win 7-es arc meg akkor úgyis vált win 10-re mert nem bírja ki hogy tolja a játékokat
Csak az újdonságokat nem fejlesztik alá egy idő után. Win XP-n sincs DX12... Meg a biztonsága is egyre kérdésesebb lesz. Én is ezért váltott XP64-ről (!) Win7-re. Egész olcsón adták az oprensdzert. Most olyan árakat látok a Win10-nél, hogy basszák meg..
Nem volt benne semmi extra "reform", lenyegeben a masodik reszt kaptuk meg uj sztorival, kiegeszitve par aprosggal. Ami nekem tokeletes hir, nekik csalodas.
Kérdés, hogy az ember ilyen hozzáállással pontozza ezt. Ha ma kijönne egy Witcher 3 szintű játék, akkor lehúzná azért az értékelő, mert "csak" annyi?
Ez a nagy kérdés, mert lehet hogy ha játéktechnikailag semmit új, de a sztori csak RoTR szerű gyenge közepes, akkor harmadszorra azért azt érzi az ember, hogy az ár/érték arány nem egészen korrekt.
A TR-t kb. 95%-ra tekertem ki anno, minden kis szirszarral. A RoTR-nál ennek közelébe sem volt, egy idő után rohadtul nem érdekelt a gyűjtögetés és skillek, mert max. nehézségen sem volt semmi jelentősége. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.09.11. 13:48:32
Lehet, hogy velem van a baj és immúnis lettem a mai csilivili grafikára, de kb. egy "whatever" részemről. Sőt, inkább olyan "műanyag" kinézete van számomra. Nem tudom, hogy mitől. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.09.13. 11:50:06
Ugyanez játszódott le bennem is. Miután kipróbáltam ezt tudom mondani: Kép alapján igen, valóban úgy tűnik. Mozgás közben viszont nagyon szép lett a játék és semmilyen "műanyag" hatása nincsen. Lara is borzasztóan néz ki pár képen, de a játékban lényegesen szebb, az előző részekhez képest is egyértelműen látszik a fejlődés. Nem védeni akarom a játékot, csak a tényeket közöltem. Szóval nem kell kétségbe esned emiatt.
Ja akkor az a te oldaladról, mert amúgy másoknak ment folyamatosan, meg saját magamat is visszanéztem pc-n...valszeg valami hiba, néha előforul ilyen....bocs a kellemetlenségért, dde ha visszanézed az archivot akkor ott látod már normálisan.
Ez ott van :D Amikor elkezdődött úgy voltam vele, hogy "jaj ne, még egy semmirekellő, tehetségtelen youtubehuszár, akinek semmi affiinitása nincs az egészhez, és még a hangja is idegesítő." De tévedtem, minden pontban, vigyorogtam végig. Nézni fogom a csatornáját :)
Az első patch: [14-09-2018] PC Patch Notes for patch 1.0.230.8 (Patch #1) We have just released the first PC patch for Shadow of the Tomb Raider, build 1.0.230.8. This patch focuses on critical issues users ran into immediately following early access availability.
This patch will be applied by Steam automatically when you next start the game. If your game does not update, please restart the Steam client. If your game does not start properly after downloading this update, please verify the integrity of your Steam game files.
Fixes included in this patch: Steam Controller support (and the use of the Steam controller configuration UI) now has to be explicitly enabled in the gamepad options menu. This is intended to not have it interfere with the native Xbox 360, XboxOne and PS4 controller support, no matter how Steam is configured. We recommend leaving this option disabled unless you intent to use the Steam controller. For users using SteamLink, please refer to the fix provided here at step 8 of 'first things to check': https://steamcommunity.com/app/750920/discussions/0/1742220290366130593/ . Some improvements to photo mode camera control, including bugfixes for when axis-inversion is being used. Fix for a helicopter getting stuck in place at high framerates. Fix for a texture issue encountered on some machine / setting combinations. Improvements to stereoscopic 3D rendering. Fix for a problem where the camera could unexpectedly turn away when Lara hangs on a ledge. A variety of smaller fixes related to functionality, performance, and stability.
Hol lehet megtalálni azt a featuret, amit a 2080-as kártyák használnak ki 1080p-ben és valósághű ábrázolást ad? Nem mintha használni akarnám, csak kíváncsiságból.
Yt videok alapján nincs benne... Szerintem később kerül majd bele... és vagy csak akkor lesz aktív ha 2080 vagy 2080ti lesz a gépbe
Köszi. Megvettem a fullos editiont a Steamen. Eddig szépen fut 26-27 fps-en, tehát szemre akadás mentes a játék. Igaz 4k-ban és ultra detail minden, kivéve az árnyékot és az AA-t. Az Anisotropic Filtering is 16x. Szóval eddig nem panaszkodom, bár tény, hogy rám férne egy upgrade a közeljövőben, de félek az 0,5 milla lesz... Utoljára szerkesztette: Rita79, 2018.09.15. 13:08:31
Sztem az a baj, hogy a monitor natív felbontása 4k és ha leveszem, akkor bűn ronda. Rondább 1080-ban, mintha HD monitort használnék, ami nincs jelenleg, de nem is készülök beszerezni már olyat. :) Ugyanez a helyzet, ha WQHD-ba rakom. Homályos, fos az egész... :(
Exclusive Fullscreenben, DX12-vel futtatod? Amúgy szerintem az Anisotrpic Filteringet is lejjebb veheted, mert úgysem gyakoriak a nagy kiterjedésű, sima felületek. Az Nvidia vezérlőpultban még kísérletezgethetsz. Használhatnád inkább ennek a V-Sync-jét a játék beállítása helyett – asszem nálam az Adaptive-val jól működik, a Fast opció viszont nem segít. (Hacsak nem G-Sync-es monitorod van. :) )
Igen DX12-ben, bár nem exclusiveben, mert nem tudom mi az. De a szavaidból kivéve érdemes azon futtatni, így átállítom. :) Sajnos nem G-synces a monitor. Utoljára szerkesztette: Rita79, 2018.09.15. 18:12:34
A sima fullsrceen keret nélküli ablak. Az exclusive fullscreen a rendes teljesképernyős. És ablakos módban meg ugye nem használja ki az erőforrásokat teljes mértékben (bár nem tudom, hogy ez még manapság is így van-e). Minden esetre érdemes exclusive-ban. V-Sync be van kapcsolva a játékban?
A V-sync off-on van. Egyébként érdekes, hogy exclusiveben is alul felül ot van a vékony sáv. Felül ugye a stem névvel és a játék névvel, alul meg a collectiblessel, meg percent completevel. Ezt hogy lehet eltűntetni?
Asszem a Gameplay Optionsben van valami Frame opció, azt kell kikapcsolni.
Amúgy nem csúszik szét a kép? Mert nekem V-Sync nélkül nagyon. Nvidia Control Panel megvan? Ott kéne beállítanod a vsyncet. Utoljára szerkesztette: FartingSquirrel, 2018.09.15. 18:43:34
Eddigi tapasztalatok? Nem a grafika érdekel, hanem a játékélmény, sztori, voice acting, stb.
Mert a lenti videó alapján ez jó, ha 50% sale-t megér... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.09.17. 15:59:02
Elolvastam pár dolgot. Spoiler nélkül ebbe a részbe "érik" be Lara. Ez alapból nehéz téma. A karakteren látszódjon a változás, és ehhez a harcrendszert is hozzá kellene igazítani ahogy egyre ügyesebb lesz mondjuk, ehhez némiképp fejlettebb cucc kellene mint az eddigiekben. Ez a video nem nekünk készült, akiknek készült azt el tudjuk képzelni mi érdekli ebből. A fejtörőkre írta valaki jobbak lettek de nincs túl nagy megerősítés rá. Szóval én is hajazok arra az 50%-ot ér. Nem többet.
A videóban alig pár jelenet van, de Lara arckifejezése és armimikája olyan, hogy besírok rajta. Én nem az örömtől. Valahogy gumiarca lett és bamba tekintete.
Nézd az első rész még 8.5 volt. Ez a rész már 7.3 a users, nem rossz de hajaz a közepes felé. Sajnos, sokan lehet ilyen Larát akarnak látni, és ezt elégítették ki. Gondolom. Ettől lesz igazán nehéz megcsinálni a "felnőtté válást". Mert a végén egy videoval ezt nem lehet elintézni.
Azt írják erősen visszaestek az eladások az elözö részekhez képest. Sajnos ez nem igazán triologia csak ugyanazt adják el háromszor, nekem személy szerint az nem jön be, hogy larából nem egy okos talpraesett és ha a szükség ugy hozza eröszaktól sem visszariadó höst csináltak hanem egy tömeggyilkos rambót.
Már az első részben is tömeggyilkos rambó volt. Az otherworldos kritikában pont ezen mosolygott jót a készítő. Már bőven a játék felén túl meghalt az egyik fószer és Lara sírt, hogy jajajaj, mi lesz nélküle...
Pontosan. Az elso reszben meg ertheto is volt a "siras" Lara reszerol, de sajnos masodikban mar tobbet ol, mint barmelyik "akciosztar" a teljes karrierje soran... Itt meg, mert trukkozik is... :)