Megértelek, de hidd el, most a sötétebbik felét látod. A harmadik fázisa a legkönnyebb. Szerintem nem voltam ott többet 5-6 alkalomnál, mikor levágtam. A lényeg az, hogy egyből egy mikirivel kezdj a legelején, és utána csak térj ki ha van villámos támadása. A többi movesetje ugyanaz, mint az első két fázisban.
Tudom, hogy utólag könnyű már pofázni, de hidd el, te is azt mondod majd, ha vége. Amúgy van áram elleni item is, nem árt, ha bekapsz abból, és akkor nem lesz 1 hit.
kapsz tőle egy fogat ami instant megtud ölni ha bekapod.végtelen használható item semmi értelme megszabadítod a szenvedésétől ennyi.:D nem tudsz gyakorolni max ennyi
elsőre ^.^ De gondolom mindjárt nyakonbasz valami horrorbossal a játék bosszúból, hogy ma este 4 boss feküdt el :D Utoljára szerkesztette: Moby, 2019.04.01. 22:51:19
prayer breads elhagyható 2 darab .az egyik befejezéshez van köze én is kihagytam ezt ha elsőre valaki ilyen ügyesen megtudta csinálni magától (hogy pont a bagoly boss előtt halgasson ki egy beszédet és a sorrend utána) annak grat.nekem nem ment a többi megvan.hatred demon boss-t megöltétek már?mintha a bloodborne-ból jött volna a tüzes cleric beast nem jut eszembe a neve. xd érdekes volt ezzel a harcstílussal lenyomni de megfeküdt 1-2 óra után.
Amit viszont nem értek: 9 vialom van. Eddig mindenkit levágtam aki szembejött, és minden hidden ládát kinyitottam amit találtam (asszem 3 volt), és csak 25 prayer beadsom van (tier6-ban vagyok). Nem nagyon kevés ez? Hol a többi? Annyi boss már nem lehet hátra, hogy a maradék 15 előttem legyen!
Jó lesz a confetti még későbbre lesz rakat miniboss amihez kell. Amúgy ja, from végre megoldotta, hogy ha egy miniboss leesik és úgy hal meg, akkor visszateremtődik. Nekem is az egyik miniboss leesett és rest után ott volt megint
Na, nem halt meg a kis rüfke "teljesen", mert egy utazás után megint a helyin volt, de most felnyalattam vele a padlót rendesen. Így meghótt végleg. De ha már őt elkezelgettem, hát utánaküldtem a C'Monkot is. Ő sem volt egy nagy etvasz. Felesleges volt eddig tartogatnom a divine konfettiket, 12 volt nálam, 1-et használtam el nála. Az is minek, szépen széttörte ő maga a posturejét, le sem kellett vágnom.
A hídon meg a hídon túl bebugol teljesen. Nekem meg csak védekezett mikor ütöttem.
Ezt a szerencsétlen O'Rin of the Watert lelöktem a hídró', azt megha't. Ezt biztos ilyenre tervezték? Szerintem ennek nem lett volna szabad megtörténnie :D
/na de ha mán így, akkor felkészül: C'Monk Utoljára szerkesztette: Moby, 2019.04.01. 20:44:07
nope, PS4-en tolom, ráadásul basen... (Pron tuti sokkal faszább ez is :( )
Elszórakozunk vele, de ez tényleg nem normális, hogy 50X-100X futunk neki valaminek, 5-6 óra tanulási folyamatokkal, baszki ez játéknak kellene lennie, nem munkának.
Én nem tartom magam egy különösen bamba játékosnak. De ez bazdmeg vállalhatatlan. Megy a játékaimra. Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2019.04.01. 20:11:51
Egész pontosan, mielőtt támad elenged ilyen 4-5 kis fehér, KÉSLELTETVE!, így amikor támad, hiába védek, vagy kerülök, akkor fog PONTOSAN oda érni azok a is bissz - basszok. Tökéletesen elrontva vele a játékot.
Nem ugyanaz, ha az lenne már rég meglenne. De mondom van, hogy perfektre verem az első fázist, nulla veszteség, kb. 3 perc alatt, hiba nincs. Nem értem.
Annál a bossnál pont hogy nem a vitalityre kell koncentrálni, hanem a boss posturere. side dodge+ R1 posture dmg, fejére ugrás posture dmg, ledobni shurikennel, amikor levegőben van szintén. Második fázisba meg futkosni kell amíg addok vannak meg jönnek a ranged magic fosok és el se találnak.
Én most a majomnàl érzem ezt. De sziplàn csak balfasz vagyok màr ma hozzà. :D
Na jó van srácok. Én ezt feladom. Ez a butterfly leverhetetlen. Mármint a második fázisa. Teljesen inkorrekt az egész harcrendszer és nem is érzek rá úgy tűnik, mert bár pontosan ugyan csinálom, de míg én semmit sem sebzek, én halok két három ütésből. Meg vannak a fejlesztések, talán attack 2, az élet meg 12 vagy 13, nem is tudom. Szerintem ez nem nekem készült, mert bár tetszik a környezet, és tulajdonképpen a harc is, de ahhoz nincs energiám, hogy 100X neki fussak 5-6 órán keresztül egy ellenfelet, ez egy rossz vicc.
Kár hogy az egyik leglátványosabb bossharc egy gimmick a játékban :( Elnéztem volna tovább is, ha tudom meghalok direkt :D
Lehet nekiállok BBnek nemsokára megint. Bár framepacinges rémálom lesz :(
Hát te akartál komplikáltabbat. :D de szerintem probálkozz még, meglesz az. :D
1 fontos, mindent, azaz MINDENT védesz a block-al a pirosakat (Kanji) kivéve meg a lepkéket kivéve a Butterfly-nál, ebből indulj ki, és akkor könynebben találsz saját stílusodra technikát. :P
Hát akkor sorry, lehet télleg így van én még nem találkoztam, sem nálam sem egyetlen stream-ben sem 1hit kill-el, max olyannal hogy maradt még egy fingnyi hp-d.... de hogy normál fejlesztések mellett azonnal meghalj, lehet van, én a kb 100 óra játék+nézés alatt nem láttam ilyet még NG+-ban se.
Használod te a 2 fontos itemfejlesztést a budha szobornál? Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2019.04.01. 17:31:47
hogy mikor: 1.fázis: - ha felemelkedik és a bal kezét hátamögé emeli, távolról tartsd nyomva a védekezést, ..... kés-kés-kés-üt-üt kombó után L1 mellett nyomsz R1-et.... megint hátrálsz tőle - ha hátraugrik és felemelkedik és lecsap piros Kanji jel..... ilyenkor a jel után 1-1.5 mp-el kidodge-olsz és aznnal L1+R1 - ha szemből nekedfut és piros jel vágás támadás ..... aakor ugord át és hátba L1+R1 - minden mársa ott az L1 nyomvatartva ha nem a fenti 3-at csinálja és ezt ismételgesd
2. fázis: - full ugyanez, minden, kivéve 2 fontos dolog: a, szellemidézés...... fuss körbe-körbe míg el nem tünnek és átalakulnak lepkékké, ekkor ÁLLJ egy oszlop mögé, az felfogja a lepkéket! b, mikor harcolsz ellene, és NÉHA megjelennek a kis lepkék a háta mögött, ne vesd a leírtakat, hanem azonnal fuss vele ellenkező irányba, és amint eltüntek a lepkék, a kövi 1-2 támadását már tuti nem kíséri lepke, csak asszem minden 3.-nál vannak... :)
A védelem törés miatt van ez, végpontok... De az össz HP-ja az nem 3x annyi mint egy normálnak... mert az ütéseid nem feltétlen sebeznek ugyanannyit. :)
És tévedés hogy a boss-t 3x kell megölni....NEM, csak 3x kell szúrni!
én is így éreztem.aztán megcsináltam negyvenperces rohangálással bökdöséssel.2 fázist simán betanulsz de 4et tökéletesre nem hiszem hogy egyhamar.túl van tolva bizony
Igen, mert a souls-okban ez a deffenziv stílus az ellenfeleknél csak néhány erre specializálódott ellenfélnél volt jellemző. Itt a Sekiro-ban, még egy patkány is csak védekezik.... :D
Jegyezd meg. Souls játék. Mindenki ellen van taktika! Ezt jól vésd a fejedbe! Ha ezt megjegyzed, tudod előre hogy csak addig nehéz, amíg enm tudod mit kell csinálni.
Első pár harcnál, csak HISZED hogy mit kell csinálni, és ha nem jól találod meg a megoldásokat, akkor elképzelhetetlenül nehéznek tűnik mg 1 mob is a pályák közepén.
Nem One hitelnek, hanem csak a 2-3 ütésük halál, de valóban igazad van, rengeteget blokkolnak és neked meg elég 2-3 hiba és véged. De ha túl nehéznek tűnik. És már elfogy a türelmed és kell infó. Kérdezz, nézz Guide-ot a neten, hidd el, vannak olyanok amikor csak 1-2 gombot spam-elsz végig, és még szinte gyakorolni sem kell... ;)
Há vége a türelmednek, kérdezz.
Ha a segítséggel is nehéz,na akkor az már más kérdés. :)
Na, itt van butterfly ninja nagyi,....ez is gondolom tökegyszerű....ehh, lehet, hogy ezt nem nekem találták ki :( mindent levéd, alig megy a posture az élet...faszom, akárhova megyek halál vár....headless, gödörben a faszi, előtte a seven valaki,...mindenki megrak :( Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2019.04.01. 17:01:39
Nem a nehézséggel van baj, hanem, hogy mindenki one hittel, mindenki. Ez nem nehéz, hanem tapló.
jhah, de még emlékszem hogy ment a sírás miután kiderültek (tévesen ugyebár) a játékról az első infók, hogy hát ez majd akkor biztos _TÚLKÖNNYŰ_ lesz majd :'DDD
A tavakban, hogy lehet a halat kinyírni?
Érdekes egyébként én is pont a DS1 Remasternek kezdtem neki, miután lemondtam a Sekiro főbossról. Eskü ez a Sekiro, ha másra nem is arra kiváló volt, hogy meghozta a kedvem az előző részekhez. Annyira fura most, hogy simán megtudom ütni a bossokat, nem parryzik minden egyes támadásomat. :) Amúgy jó lett volna ez a parry dolog is, csak ezt is túltolták és vicc amit a végén már össze kell parryzni, mintha jedi lennék: 4 támadás, 2 follow up, 1 kaszálás, 4 puskagolyó, 1 lecsapás.... majd ezek után beleüthetek 2-t....
Nálam is a DS1 a legjobb From játék ever, azt tényleg abba se tudtam hagyni és ráadásul folyamatosan állt a cerka mert élveztem a játékot ezt a Sekiroról nem mondhatnám el mert inkább az erölködést érzem a BB nekem szétkurja a szemem ezért nálam nulla a cucc értéke.
BB-t se feledjük, szerintem meg az a top FROM gyöngyszem! :P :D amúgy Sekiro is kurvajól sikerült szerintem DS3-tól biztos, hogy jobb húzás volt - de BB-től már mondjuk nem valószínű, hogy jobb lenne...
Én is ott vagyok. Hát igen itt kb 5+ percen keresztül kell tökéletesen játszanod, tökéletes parryk, tökéletes counterek stb. Egyszer szúrod el már halott is vagy. Én most otthagytam majd később próbálkozok. Nem fogom órákon át nyüstölni. Majd mindig egy kicsit, ha azt érzem, hogy elég akkor visszatérek máskor. A játékot lényegében végigvittem egy harctól eltekintve. Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2019.04.01. 16:00:17
Gyerekek hát ez baxott nehéz lett... a végső bossnál vagyok 4 fázisból 2 megy már, de az sem mindig... a vasárnapom már ráment és az a baj, hogy istentelenül túl van tolva. Nem tudom, hogy ezt akarom-e... ilyen érzés sose fogott el a soulsborne széria során, hogy elgondolkodtam a vége előtt egy uninstallon. Itt megölték a kreativitást, csak egyféleképpen tudsz játszani, egy kimenetelű az egész, meg van adva pontosan mikor-melyik támadása után büntethető az ellenfél 1-2 ütésnyire... szerintem ezt elszúrták és nem azért mert túl nehéz, Kos is nehéz volt a BB végén, de ott nem éreztem azt, hogy egy már kitalált koreográfiát kell végigpötyögnöm hibátlanul tized mp pontossággal. Ott magam harcoltam és úgy, ahogyan én akartam, ráadásul így visszagondolva nevetséges, hogy neki csak 1 hp csíkja volt nem 4!!! Hova tart ez a világ....