Ahogy nézem eltart ez is 1-2 évig.....................................
FROM elkövetett mindent hogy legyen egy Souls játék, aminél ne tudjanak a játékosok, csak úgy egyszerűen kitalálni kiskapukat, meg betanulni egyszerűen....
Ha ez volt a céljuk, akkor sikerült. :D Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2019.03.28. 00:21:08
Ezt a Genichirot gondolom mindenki lenyomta seperc, elsőre? Na nekem belement a ma estém, és már párszor előfordult, hogy eljutottam a harmadik fázisba, ahol volt, hogy már bruttó 15 másodpercet is bírtam! Ha minden jól megy, a héten még meglesz!
Ja, így utólag ha megnézem, más hogy csinálja akkor oké, de nekem akkor ott magam nem is tudtam volna kisérletezni se, mert nem tudtam hogy az árusnál van és mire jó, először nehéz magadtól mindenre rájönni, ezért nézek másokat ha magam már nem tudom megoldani. :D
Mondjuk eddig sikerült. :D Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2019.03.27. 16:51:19
Nálam is beakadt ez a boss már egyszer, csak nem így a levegőben. :D
Igaz-igaz, sorry, akkor az nem para... de a kósza nyílvesszők vagy a puskagolyók. :) Habár ha már kivülről tudod merre vannak az ellenfelek akkor elkerülhető. :)
Bossok ellen szart se ér az ilyen mezei katonákat meg többnyire hátúlról leszúrja az ember oda is felesleges. Azért tényleg jól mutatja kötöttséget, hogy számolni kell a bossok csapásait és mindig ugyanugy ugyan ott kell lereagálni nincs választás, öszintén szólva nekem egyre kevésbé tetszik a játéknak ez a mechanikája.
Antihero is ahogy megtudta mi a taktik, azonnal megölte a megölhetetlennek tűnő boss-t 1-2 próbából, és nincsen hype-olt twitch stream csatornája...
Ehhez mint a példa mutatja, elég megnézni más hogy csinálja. Amúgy a parry is ilyen, ha valakit érdekel a parry nézzen videókat, lassítsátok LE a videót és léptessétek lassan "képkockánként" És akkor megtudjátok, melyik mozdulatnak melyik fázisában kell lenyomni a védekezést.... (mondjuk én ezt szoktam nézni más játékosoknál, csak nem lelassítva, mert amúgy is látom mikor védekeznek) Nem fogtok no hit-be végigszaladni, de egy bizonyos szintet így hamarabb megtanul az ember.
Pl van egy ellenfél akinek az a jele, hogy fénylik egyet a kard markolata és innentől kezdve 99%-ig lehet biztosan dodge-olni....
Pla a Piros jel se véletlen van, az meg pl a Mikiri-hez segítség....
Nincs, annyi hogy ugye az upgrade itemek helyén, amiket felvettél vmi más item van pont mint soulsokba. Meg aztán 3 vagy 4* végig kell vinni hogy láss minden endinget meg NPC questlinet
NG+7ig nő a játék nehézsége. Hasonló az NG+ mint soulsokban csak itt még annyi van, hogy állítólag a postured csak akkor megy le, ha blockolsz, anélkül nem
Én azt olvastam még a játék megjelenése előtti hírekben, hogy van. És ettől még nehezebb lesz a játék. Szóval van, de érted... Azt viszont nem tudom mihez képest és mennyire. De valószínűnek tartom, hogy a harangos módszernél nehezebb, mert akkor mi értelme lenne a NG+-nak.
Ezért is kérdeztem mi van akkor, ha legyőzöm a főellenséget, vagyis aki magával vitte a mesterem, mert NG+ nekem nem kellene, de a játékban még van tartalom, helyszín ahol nem jártam és oda még el szeretnék nézni. Inkább utánanézek, mert innen jelenleg MerlinW aki végzett vele, aztán ki tudja be néz e valamikor, engem meg érdekelne a válasz.
Én már megtaláltam, nehéz eltéveszteni. Ez a Bell Demon.
Most azóta ezzel megyek.... :D
A lényege, hofy magaddal hordasz egy követ, vagy mit, démoni szem.
És csak 1x használhatod, vagyis ha megkongatod a harangot. Hard modba lépsz, ha összetöröd a Bell Demon-t, akkor megszűnik, és visszatér az alap nehézség...
Nm gratula ezért vagyunk hogy segítsük egymást. Mindig addig nehéz egy ellenfél amig nem tudod a technikát, utána sokszor az ember a fejéhez kap, hogy basszus, ennél mit szenvedtem eddig. :)
1. Én jobban tudom mit miért csinálok. 2. Ez streamelés, nem streamerkedés, leszarom hányan néznek. Ha kirakok valamit az sokszor hobby mert szeretek szerkeszteni, tesztelni dolgokat. 3. Ha belinkelem ha játszok, akkor jórészt azért volt mert páran kérdezték játszom-e valamilyen játékkal, és mikor. 4. A stream azért megy mindig had ne kelljen 200x elpofáznom hogy utána fel tudjam tenni youtube-ra .
De megint mondom rohadtul semmi köze ennek a streameléshez.
Amúgy nekem is kezd BB utàn a 2. kedvenc from jàtékàvà vàlni.
Pont azért mert gyors, hagy teret neked sok helyen. Nincs benne a jaj leesek a szikla szélén..itt ha halok, akkor azt csak sajàt hibàm miatt van..nem a jàték miatt.
Ez tök jó! Az jó érzés mindig, ha betalál egy játék és úgy érzed ez neked készült, mintha a készítők meghallgatták volna az imáid. Zsír.
Amúgy ja, itt tényleg merni kell. Oda kell menni, beleállni, harcolni és persze kivédeni a megfelelő időben a támadásokat.
Ami viszont ugyanaz, mint a DS játékokban, hogy ha az ellenfél elindítja a támadását, akkor az végig megy. Más játékokban ez nem így van, ott még ekkor is lehet ellentámadni (ok itt is, csak szart nem érsz el vele, helyette szépen meghalsz) és akkor abbamarad a támadása az ellenfélnek.
Tegnap megnéztem darksector videóját, mikor kinyírja az egyik boss-t. Türelemmel, amolyan komótos Dark Souls összecsapás módjára győzte le a szamurájt. Én tegnap pont ugyanitt jártam. Én a Sekiro-s megoldást választottam. Oda mentem hozzá, mikor vágott, azonnal kitértem és bevittem 2 találatot, majd szinte azonnal kivédtem a visszaszúrását és arrébb ugrottam, hogy a következő támadásnál eljátszottam ugyanezt. Ez volt a taktika. Ennél a bossnál nagy szerencse volt, hogy a kivédés nagyon felvitte a posture csíkját, így viszonylag hamar belehetett vinni a deathblow-t.
Második körben is hasonlóan alakult a szitu, de a végén azért mázlim is volt, mint AntiHero videójánál mikor a pillangós mature-t vágta le. Voltak ott meleg pillanatok, amikor úgy látszott a tuti taktika borul és hajszálon múlik visszagyógyítania magát. Mert egy mozdulatsor épp nem úgy jött össze.
És most itt egy másfajta játékos véleménye: Nekem a Souls játékokban sosem jött be egyik boss harc sem. Az nekem nem nagy élmény, hogy csak "gurul-gurul-elszalad majd ha olyan pozícióba kerülök akkor megbököm kétszer és megint elszaladok" (lehet huhogni rám emiatt de ez sajnos így van, hiába sír mindenki, hogy a "saját stílusával" győzőtt holott Ő is ugyanúgy harcolt mind többezer másik ember). Sosem tudtam megérteni, hogy ez most miért jó és a győzelmeknél sem volt soha "fuck yeah" érzésem hanem csak fogtam a fejem, hogy vége a nyűgnek. Mái napig simán lecsapna bármelyik boss hiába tudom, hogy miket csinálnak.
Ez a játék viszont maga a mennyország nekem. Oda lehet menni, bele lehet mászni a boss arcába és adni neki. Ha meg akar csapni akkor dodge/felugrás/counter és jöhet a büntetés. Igazi adrenalin pumpáló összecsapások ahol végre érzem, hogy ÉN győztem. Én végig ilyen combatot akartam a From Software játékokban.
Köszönöm, hogy elolvastátok. További sok sikert és kellemes játékot.
Kérdés: Ha legyőzöm Genichiro-t, akkor vége a játéknak?
Na ja, ezt mind elmondja a játék is, működnek is ezek a megoldások. A bibi ott van, hogy a mozdulat alapján nem mindig egyértelmű, hogy melyik támadást is készül bevetni az ellenfél. Az időablak pedig meglehetősen szűk, korrigálni nincs idő, és ha rossz döntést hozol, akkor kampób*szó van. Vagy adjanak kicsit több időt (nem kell sokkal több, pár tizedmásodperc már sokat számítana), vagy jelezzék egyértelműbben, hogy melyik támadást is készül végrehajtani, mert rengetegszer beleugrok pl egy szúrásba, vagy blokkolni próbálom a vágást. OK, lándzsás ellenfélnél még OK, de kardossal eléggé szopó ez így.
"Egy kis segítség, aki esetleg nem tudja, hogy lehet a "perilous" azaz sima védekezéssel nem védhető támadásokkal elbánni (ezek azok a támadások mikor egy piros jel megjelenik Sekiro feje fölött): 3 fajtája van:
- grab (elkapás): ezt sidesteppel érdemes leginkább kivédeni (PS-en kör és valamelyik irány), sok esetben jó az elugrás is, de az nem 100%-ra megbízható
- thrust (szúrás): ezt is ki lehet sidesteppel védeni, de itt sokkal inkább másik 2 megoldás ajánlott: a nehezebb az, hogy az utolsó pillanatban deflect-et használsz, azonban, ha nem jó időben nyomod el, akkor betalál, mert simán kivédeni nem lehet. A másik módja a Mikiri Counter (ez a Shinobi Art egy kezdő képessége), ezt úgy lehet használni, hogy utolsó pillanatban beledodge-olsz a szúrásba (illetve elég az is ha csak megnyomod a dodge gombot, de én úgy vettem észre, hogy egyszerűbb, ha az ellenfél irányába dodgeolsz). Ez a két megoldás azért jó, mert ezzel nem csak kivéded a szúrást, de még igen jelentős posture sebzést csinálsz az ellenfélnek.
- sweep (nagy vágás): ezt nem lehet se védeni, de deflecttelni és dodgeolni is nehéz, szóval itt az ugrás a legjobb megoldás. Plusz, ha úgy ugrasz, hogy lefele esés közben az ellenfél alattad lesz és még egyszer megnyomod az ugrás gombot, akkor rárugsz az ellenfélre elég nagy posture sebzést elérve."
Szerintem azok vagyunk, magamat leginkább beleértve. van, aki azért nem megy neki, mert egyszerűen nem érdekli az ilyen típusú játék. Nem azért, mert nem tudná végigjátszani. Én is tudok gólt lőni a FIFÁban, mégsem játszom vele.
Bloodborne platina (11-szer játszottam végig), letoltam a 3 DaS-t DLC-stől, a harmadikat ötször is, mégis 20+ óra Sekiro után még mindig nem tudom, hogy lehet normálisan parryzni. És a bossok nagy részét abszolút defenzív módon ölöm meg, mert képtelen vagyok felvenni az offenzív stílust ebben a játékban.
"Na én sehogy, mert telibe szarom a streamelést. Nem érdekel semmi, mert magam miatt játszom."
Mondod ezt úgy, hogy
* csak és kizárólag úgy játszol bármit is, hogy streameled * hogy saját dashboardot csináltál meg HUD-ot Twitch-re * állandóan linkelgeted a streamedet, meg beharangozod, hogy mikor mit fogsz játszani
Áááá, tényleg nem érdekel! :-D
Ha nem érdekelne, nem lenne Twitch-csatornád sem, és nem nonstop közvetítenéd, ahogy játszol...
Hát nem tudom nekem nincs annyi idöm igy most még csak most értem mibu faluba, kb 8-9 nagy bosson vagyok túl de szerintem is kicsit túllötték a nehézséget.
Az elején a lovas föbosst leszámitva az összes boss nehéz volt. Persze én átlagos gamernek tartom magam tehát biztos vannak olyanok akiknek mindjárt ment a dolog de igazából ök olyan kevesen vannak hozzánk képest, hogy az talán már nem is számit.
Fromnak az eddigi játékai is réteg játékok voltak de ez már tényleg annak a csúcsa, érdemes egyébként megnézni a souls játékok statisztikáit, hogy hányan játsszák végig öket, hát nem sokan, a Sekironál ez valszeg még kisebb szám lesz. Nekem bejön a játék de nagyon érezhetö a kötöttség a bossoknál és szerintem ez egyértelmüen abból adodik, hogy csak katanával tudsz harcolni ha volna 6-7 féle fegyver meg mágia akkor nem érezné az ember, hogy vezetik a kezét mikor mit kell csinálni több variációs lehetöség lenne.
Mindenesetre a Sekiró után nagyon idézöjelbe kerül az, hogy az eddigi From játékok nagyon nehezek voltak...
De miről beszélesz? semmi-sde semmi köze a nézettséghez ehhez, tudod én hány speedrunnert látok , nézek aki nem Lobos.... Eé vagy tévedve, csak tudod nincs mindenkinek ürtechnikája hogy ilyen minőségben és ilyen HÁTTÉRREL streameljen, vagy te azt hiszed ezek csak ugy hobby-ból csinálják ezt? szerinted honnan kapnak játékokat?
Ez elsőnek arról szól, eldöntöd, te mit akarsz a játéktól, aztán mennyire komolyan akarsz streamelghetni. Na én sehogy, mert telibe szarom a streamelést. Nem érdekel semmi, mert magam miatt játszom. No hit rengeteg idő, probálkozás stb.
HA érdekelne ennyire a játék akkor csinálnám, de mivel ennyire nem érdekel, max 1-1 bossnál szorakozom el az időmet.... Eszembe nincs végigszaladni egyik játékon sem, nem is volt erről szó.
Az Elitre-ekre főként, most a Boss-oknál is az hogy ütöd, mert szorhatsz rá csillámokat is akkor is ütni kell, nem lehet varázsolni mint pl a dark Souls-ban.
"Amúgy kezdek rájönni mi a gondom a játékkal. A nehézség önmagában egy dolog, ez messze a legnehezebb játék eddig, amit a From kiadott a kezei közül, de ezzel nem is lenne baj. A gond ott kezdődik, hogy ezt a nehézséget nagyon irányítottnak érzem.
A bossokat, mini bossokat csak úgy tudod megölni ha hibátlanul betanultad a patternt, amit a fejlesztők kitaláltak. Nincs több módszer, nem tudod megkerülni, hogy azt csináld amit csinálnod KELL. Ezt az eddigi from játékokban sosem éreztem, ott tudtam többféle módon harcolni, nem feltétlen kellett adott sorrendben, tű pontosan, adott moveseteket tolnom droid módjára. Itt minden komolyabb ellenfél ellen úgy be kell "magolnod" a mozgást, mint egy street fighter döntőben a kombókat. Parry-parry-parry-dodge-2 ütés-elugrás-reset-parry-parry-dodge-2 ütés-elugrás-reset blabla. Nem tudsz az egyik parry helyett kitérni, vagy a kitérés helyett parryzni, vagy 2 ütés helyett 3-at bevinni. Csak azt és úgy tudod csinálni, amit akarnak, hogy csinálj. Nem tudsz távolról mondjuk molotov koktélt dobni az ellenfélre, hogy lesebezd előre vagy bármit, mert mindent parryznek, hogy pont úgy és akkor keljen velük harcolnod, amikor az meg van tervezve. Minden előre meg van koreografálva és neked e szerint kell táncolnod, ahogy a from fütyül.
Ez eleinte még nem tűnik annyira fel, csak annyit éreztem, hogy valami nem kóser, de utána már egyértelműen érezhető ez az irányított érzés. Persze a legnehezebb játékot akarták készíteni ever, de van az a nehézség szerintem, ami már a játszhatóság rovására megy, mert miatta egész egyszerűen beszűkülnek a harci lehetőségek és már nem valós harc érzetét kelti, csak egy előre hosszú órák alatt betanult koreográfiáét, ami ellenfelenként fixen adott." Erre írtam,itt helyeseltek sokan.
Hát az ismerősöm kiokoskodta a spam-spin technikát. :D mi neveztül el annak. :D
van egy skill, amikor forgotámadást csinál a karakter, felugrik és lecsap, de nem az OLDAL kardozos, hanem amikor FÜGGŐLEGESEN üt és egyfolytába csak azzal üsd. :D Néha a második fázisba a kis aranylepkék ellen elfutsz és ennyi. ha nem akkor csináld ezt amit én! 0:21:00-nél.