Nekem ~40 óra volt, abból 4 az utolsó boss, a többi megvolt max 5-6 próbálkozásból. Nem rövid az, a Souls-ok sem voltak hosszabbak. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2019.03.24. 17:05:24
Megtaláltam a lila ruhást...ennek valami bossnak kellett volna lenni mert nem nagyon van gyenge pontja.
Persze, szopó volt a DaS is elsőre, mind a három rész. De ezt kicsit reménytelenebbnek érzem, per pillanat. :) Most azt csinálom, hogy visszamegyek régebbi helyekre, és gyakorolok.
Először én is idegesítőnek tartottam, de aztán egyre jobban kezdtem átállni erre a fast pace stílusra. Minden el kell felejteni, amit a Souls-játékokban tanultál. Azért szívsz annyit, mert ez szinte egy új játéknak felel meg, amit be kell tanulnod. Csak úgy, mint annak idején a legelső Dark Souls végigjátszásodnál is, az se lehetett egy sétagalopp, nekem legalább is nem volt az. (O&S harc elvette az egész hétvégémet, ma meg már szinte első próbára lenyomom őket)
Megszerzed itt is a rutint, aztán a második végigjátszásod jobb lesz sokkal.
Őszintén szólva, egy kicsit túltolta a dolgot a From ezúttal. Valahogy sokkal mocsokabbnak érzem a játékot, mint a DaS részeket. Ma még szarabbul is megy, mint tegnap, nem tudom, miért. A parry-zés még szo-szo megyeget, de a vörös jeles támadásokat rendre beszívom, rendszeresen nem megfelelően reagálok, és akkor sanyi. Nagyon kicsit a reakciós ablak, amit hagy a játék.
Őszintén szólva, inkább idegesítő, mint élvezetes sajnos. Legrosszabb, hogy nem érzem magamon a fejlődést sem, lehet, hogy én vagyok nagyon béna. Azt hiszem, pihentetem kicsit. Most vagyok a lovas boss előtt (a másik irányban lévő rész már megvan), és valahogy nem érzem magamban az erőt, hogy nekimenjek most...
Ki az utolsó, Genichiro? Eljutottam már hozzá a palota tetejére, megszorongattuk kicsit egymást de inkább a végére hagyom ha ezzel a történet része is véget érne a játéknak. Amúgy eléggé szabad kezet kapunk, sokfelé elmehetünk, nincsenek úgy lezárva a területek mint a DS-ben.
Plusz azt tudjátok, hogy a vízben lévő piros hal az pikkelyt ad? Ez lehet új lizard a Souls-játékokból, ami adja a nyersanyagokat? Utoljára szerkesztette: Rony94, 2019.03.24. 13:17:40
Például ott van máris a bambuszos résznél a két monk, akikhez vezető ösvényen ott van egy item a bambuszok mögött, de nem bírtam rájönni, hogy lehet felvenni.
Kíváncsi leszek ki mennyi mindent talál meg első végigjátszásra, mert ez megint tele van eldugott itemekkel/NPCkel meg helyekkel. Mindent próbálok átnézni, de tuti van amit elhagytam már
Basszus, tegnap egész profin ment már a dolog, a parry működött az esetek többségében, erre ma elkezdek játszani, és simán elpicsáz mindenki. WTF???? Nem is ittam pedig...
Vele én sem találkoztam. Pedig azt hittem bejártam mindent Hirata Estate-en :(
/már látom, hogy nem, meg hogy hol lehet. Utoljára szerkesztette: Moby, 2019.03.24. 11:23:44
szerintem nem egyre gondolunk :D te a nagydarab Drunkardra gondolsz, de én a csávóra egy pagoda tetején, ami egy ilyen eldugott barlangból feljövet található meg :D
Nagy ötlet volt ez a zombi trainer, nem hagyott nyugodni a bénaságom és tegnap addig gyakoroltam a szerencsétlenen amig most már azért megyeget a parryzés.
Ott is van segitö npc elöbb kinyirtam a kis gizdákat körülötte utána ketten együtt lenyomtuk.
én megtaláltam az elején, de kb. 1 ütés voltam neki...azóta nem próbálkoztam :D sőt, a 3évvel ezelőtti pályán a lilagatyás rúgós csávóval se tudtam eddig nagyon dülőre jutni :'D
Ezt a headless bosst sikerült már megtalálnotok? visszamentem bóklászni egy kicsit ashina outskirts-re és tök véletlen egy sötét barlangban találkoztam vele állandóan a hátam mögé teleportál meg össze-vissza mérgez, marha jó, hány ilyen eldugott bossról maradhattam még le...
Amúgy felvenném a topikot favba, de a banner kitakarja a gombot. Ilyenkor mi van? :)
Fekszik végre a nyanya is.
Passz, sajna ez is olyan item szerintem, amiről egyelőre senkinek semmi infója :( asszek odaadtam én is neki, de passz... Lehet tényleg csak egy sima backstory és ennyi..
Én egy levelet találtam, amit elvileg Emmának kéne megmutatni, de valahogy nincs ilyen opció ha odamegyek hozzá... :D
Apropó részeges: a részeges után "visszamaradt" unrefined sake-t érdemes odaadni a sculptornak? Mármint nem értem miért opcionális. Én odaadtam neki, sok minden nem történt, elmondta, hogy kinek a kedvenc itala ez (ami gondolom majd később lesz érdekes). Ha nem adtam volna oda neki, mi mást kezdhettem volna vele?
A végére 9 lesz, plusz egy csomó másik heal/def item + kill leech. Nincs elcseszve semmi. DS/BB címeket meg felejtsd el, ez egy teljesen más játék. Azok is nehezek voltak, mikor legelőször játszottál velük, természetesen ez is az, mert semmi köze hozzájuk. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2019.03.23. 21:47:39
Én úgy vártam ezt a játékot mint a messiást,akkora hiánypótló lehetett volna,de sajnos nem...túl sok a souls és túl kevés a tenchu. Másik nagy sérelem a grafikusi kreativítás,a DS3 álomszép volt és bitang gyors ez meg csak elmegy kategória dupla gépigénnyel. Ezek persze csak az első benyomások,20-30 óra után biztos más lesz a helyzet. Akik meg azért sírnak,hogy nehéz....hááát srácok próbáljatok ki egy Megament. Az is van ilyen jó csak sokkal nehezebb és még menteni se lehet,de pont ez benne a jó :)
Ott van elcseszve a játék, hogy kevés az "estus flask". Ha olyan könnyen lehetne fejleszteni mint a Dark Souls 3-ban akkor nem szopna ennyi ember. 2 ütésből lever egy boss és kétszer ihatok gyógyitalt? bitch please. Persze végig fogom vinni de gáz ez a nehézség. Ezt úgy mondom, hogy Dark Souls részeket és Bloodborne-t végigvittem régen.
Hu ezt ne is mond, nekem még akkor sem sikerült, be kellett hívnom segítséget és akkor elsőre ment, de egyedül több órát próbáltam és 0 siker :)
Anno Sister Friede (Dark Souls 3: Ashes of Ariandel DLC) elvette egy teljes napomat. Másnap meglett második vagy harmadik alkalommal. Ez valami tudományos tény, hogy a kipihent agy sokat segít a dolgokon. :)
Délelőtt két órát szenvedtem a bikával és sehogy se ment, most újra megpróbáltam és elsőre meglett. Gyerekek, csak pihenten és friss aggyal játszatok, akkor nem lesz gond.
Ennél rosszabb játék sose jöjjön ki. Nekem is szívás a pályák újra bejárás, a DaS-ben és a Bloodborne-ban nem volt ennyire az, de részemről nagy respect a fejlesztőknek. Egy valami újat hoztak létre és mégis benne van a korábbi játékok feeling-je. Ja és nagyon korrekt a PC port, semmi bug és egy 5 éves közepes vason max-on tökéletesen fut.....legalább is nálam..... nem tökéletes, de mindent forintot megért!!!
Most jobban állok. Legyőztem három boss-ot zsinórban és végre erősödtem is. Próbaképpen végigrohantam az eddigi pályákon, ahol jártam és mindenkit lekaszaboltam. Na ez így már rendben van. Mondjuk most épp a részeges nagydarab pocakot kell leverni, de már majdnem megvolt az is. Segítő sajnos elég hamar hal. Ha itt végeztem, akkor csak a kígyós irány marad. Arra már jártam de lelökött a geci. :D
Akkor neked ez nem szórakozás vagy hobbi nekem az.
Na csak sikerült levágni azt a ökröt és ilyenkor nagy vigyorral döl hátra az ember azt hiszem ez teszi nagyá a From játékait.
Egyébként szerintem is kicsit túltolta most a From Soft. Tegnap volt, hogy vissza kellett mennem egy korábbi területre, mert egy fontos dolgot kihagytam. Ilyen előfordult a Dark Soulsokban is, sokszor, de ott élmény volt visszamenni kicsit később a régi helyekre, mert erősebben, ügyesebben mentél vissza, és érezni lehetett a fejlődést, nyilván az rpg-sebb rendszer miatt is. Soha nem éreztem ezt tehernek. OK, Blight Town-ba nincs az az isten, hogy visszamentem volna például, de értitek, hogy mit mondok :D
Na, itt viszont abszolút tehernek, munkának éreztem, hogy megint végig kell járni a területet, pedig egy jó részét végiglopakodtam, ugráltam, kerültem a harcot. De nem élveztem a visszatérést.
Kicsit túl sok a szopás, és túl kevés a jutalom, én úgy érzem... De tudom, git gud...
Óbazmeg, ez az. Ez volt az a köcsög, ahol én is szoptam pár órát :D