A combat droidok ellen (ami ha jól gondolom a földhöz vágós) nekem az jött be, hogy oldalazva körbe-körbe ugráltam előlük amikor az unblockable "kergetőzős" move-jukat csinálták.
Másik, ha van rakétás ellenfél nyugodtan várd meg amig lő, gyors force slow az ellenre akivel éppen küzdesz, majd hátraugrás vagy oldalra ugrás, lényeg téged ne kapjon el a rakéta. Nekem ez a purge trooperek ellen spec marhára bejött.
Nekem kettő van. Jó nagy szopás egyébként. Kasshyk után vergődöm a csillagromboló roncsában, igazi kihívás egy bossharc után még kalandozni benne a mentés lehetősége nélkül. Mire kb. nullán vagyok életerőben, akkor keveredem egy vasrobot elé, aki aztán eljátszadozik velem és a végén csak leüt. :)
Annyi pont elég. Az se jó szerintem ha túl sok van, Dark Souls 3-ban például 15 estus lehet nálunk ami azért elég nagy luxus. Nem nagy kunszt úgy győzni hogy folyton pótlod az életed, sokszor inkább meghaltam minthogy igyak, mert nekem fontos hogy tiszta legyen a harc. Mindegy hányszor megyek neki, volt olyan hogy csak 100 fölött sikerült, de sokkal jobb érzés volt mert a végére már teljesen kiismertem és úgy játszottam vele mint cica az egérrel.
Én néggyel :D De valahogy többett észre sem vettem, és utána nézni nem akartam.
Úristen! Nem is tudtam hogy lehet több gyógyital nálunk! Láttam videóban hogy valakinek 10 volt, én az egészet csak hárommal játszottam végig..
A végső boss azért elég izzasztó volt, Jedi Master fokozaton 47 próbálkozásra lett csak meg. A játékot 80%-on fejeztem be, de gyűjtögetni már nem megyek vissza. A történetet csak dicsérni tudom, az átvezetőket jól rakták össze, abszolút hozták az SW érzést. Remélem lesz folytatás, még kidolgozottabb harcrendszerrel, változatosabb ellenfelekkel és személyre szabhatóbb karakterrel.
Rákerestem outfitekre, lesz 1-2 használható. Ha megtalálom. :D
Jah. A kezdő poncsónál van egyáltalán jobb? Mer szövet poncsót nem veszek fel, mer elázik, meg nem vagyok mexikói, a viharkabátos megoldások meg mind hülyébb színűek, mint a kezdőköpeny. Jó kb. 10%-át találtam meg idáig. Kellene valami jedihez méltó ruhadarab, ami nem túl csicsás. Sportos, vízálló, jó színben.
Kiváló játék és kétség kívül az év egyik nagy meglepetése. Mindössze egy apróság zavart, hogy a ládák csak kozmetikai cuccokat adnak, így nem késztetnek arra hogy mindet megkeresd. Lehetett volna valami hasznosabb is, mondjuk a kardhoz fejlesztések, mint nagyobb sebzés, elektromos és méregtámadás, vagy bónuszok a karakterhez több erő, több élet, stb. Így lett volna értelme annak hogy megépítsük a saját fénykardunkat és nemcsak esztétikai célt szolgálna. Az öltözék is mindössze egy poncho, el tudtam volna képzelni több ruhát.
Szerintem belefutottam egy bugba. A Dathomir katakombáiban mélyen lent van egy csúszdás rész, hiányzik egy szakasz amit csúszás közben kell átugrani, na ez nem jön össze össze. A duble jump ott valamiért nem működik, de nem is kell neki, kikerestem a szóban forgó részt egy végigjátszás videóban és simán átviszi double jump nélkül. Az látszik a videón, mintha egy menetirány szerinti légmozgás segítene rá neki, na nálam ez nem látszik. Itt nem arról van szó, mint pl a Zeffón, hogy aktiválni kell egy kapcsolót, a légmozgáshoz. A helyszín: van egy híd, amit force pullal kell lehúzni, vele szemben egy magasabb fal ajtónyílással, a fal tetején nyíllal felszerelt nightbro-k. Ahogy átér a hídon az ajtónyílást lezárják és föntről elkezdenek lőni, de azzal amit nem lehet visszaütni/védeni. Így amint átmentünk a hídon balra kell fordulni és egyből ott a csúszda, majd max 15-20m csúszás után a hiányzó szakasz. Mindenhonnan próbáltam már elugrani de hiába, és a double jump valamiért ott nem megy, de mint mondtam nem is lenne rá szükség. Kibaszott frusztráló, eddig ahol voltam mindent összeszedtem, a képességekből meg 3 vagy 4 hiányzik. Utoljára szerkesztette: cylonflatus, 2019.11.26. 19:53:50
EA játék ha anyagilag sikeres lesz biztos a folytatás.
Végére értem én is 22 óra alatt. Jedi knight óta a legjobb sw játék ez nem vitás. A nagybetüs sw hangulat meg a sekiros harcrendszer csillagos ötös nálam. Érdekes modon az ugrálást is megszoktam a végére. Ami viszont teljesen felesleges volt azok a kozmetikai tárgyak semmi pluszt nem adtak a játékhoz. Remélem lesz folytatás mert a steam meg mindenféle user score szerint volna rá igény, hogy ezen a vonalon menjenek tovább.
Teljesen jó arca van, tetszik az a kamaszos ijedtség, ami mindig ott figyel, ha szorul a hurok. :)
Amit én moddolnék, az a Henry arca a Kingdom Come-ból. :)
Én mindig figyelem a nexus oldalát hátha van valami jó kis mod. Most csak azt használom ami gyorsabbá teszi a játék indulását. Ha majd lesz Second Sister skin meg efféle, az feldobná az újrajátszást. Idővel talán lesz Darth Vader is. A történet nem valami bonyolult de örülnék majd egy magyarításnak is. Utoljára szerkesztette: caps lock, 2019.11.26. 09:55:40
Hétvégén nekem is sikerült befejezni. Ettől függetlenül úgy döntöttem, megcsinálom a bolygókat 100%-ra így még maradok egy darabig (4-5 óra talán) a játék világában. Nekem is tetszett, bár lehettek volna kisebb pályák és több bolygó, kevesebb ugrálós rész és még több sztori vezérelt karakter.
Nézzük a dolgok negatív oldalát:
Volt 3-4 nagyon idegesítő rész, ahol számtalan alkalommal a mélyben végeztem, mert nem volt egyértelmű mit kell csinálni. A pályákra visszajárni sem volt annyira felemelő, ezt a következő részben (ha lesz egyáltalán) én nem erőltetném, csak és kizárólag akkor, ha a sztori része, de ládákért, rejtett helyekért, amiket nem lehet elérni a megfelelő képesség hiányában inkább ne kelljen vissza és vissza jönni.
Összességében azért elégedett vagyok, jó vétel volt és ha lesz new game + vagy hasonló, akkor végigjátszom még egyszer. Most már hamarabb menne, hiszen tudom mi merre van. 24 óra volt elsőre, igaz sokat felfedeztem és vissza vissza tértem bolygókra. Nagyjából 80-90% körüli felfedezéssel. Igaz most, hogy vittem tovább már 3 bolygó 100%.
Igen van pár olyan helyzet ahol kicsit tervezni / taktikázni kell.
Amúgy most olvastam GS-en, hogy valaki megmoddolta a játékot, és Cal-ból csinált egy borostás, majdnem kopasz csávót, mert "túl babaarcú". Ezt kicsit nem értem, mert ha a story-t nézzük, akkor jóindulattal is egy 14-15 éves kamasz srácról beszélünk, nagyon max 17-18 éves lehet.
Épp a Kasshykon (vagy mi a neve) szenvedek. Van az a platformos csata a lépegetővel, ami önmagában kihívás lenne, mert nincs fedezék, mint a korábbi alkalomkor, de mellé még bedobnak egy robotot, meg egy rakat rohamosztagost. Kicsit hogy is mondjam csak túllőttek a célon. :)
Szinten SSD, en tegnap kezdtem el a jatekot es az elejen a kezdeti cutscen tobb helyen akadozott. Szerencsere azota nem volt semmi ilyen, maga a jatek szepen fut 50-60 fps-sel (RTX 2060).
Én is végeztem. A sztori tetszett, karakterek rendben voltak, a harcok, ellenségek jók. Kicsit sok volt már az ugra-bugra, meg egy-két apró dolog nem tetszett, de összességében az egyik legjobb SW játék lett. Ez egy határozott 8/10 nálam.
Na, végigvittem. Hosszú ideje az első játék, amit lényegében folyamatos játékkal - ahogy időm engedte -, együltőben befejeztem. Nem tökéletes, van egy rakás hibája, de így is a legjobb SW játék, kb a KOTOR2 óta. Erős Jedi Academy utóérzéseim voltak, ami nagyon jó jel. Egy csipet soulsbourne, egy csipet Tomb Raider és egy kis Uncharted, mindez a SW univerzumban, egy korrekt kampánnyal, aminek van eleje, közepe és vége. Nem érezzük úgy, hogy félbehagyták, hogy eladjanak dlc-ket nekünk, sőt, az egész játék alatt felnőttként vagyunk kezelve, nem kétlábon járó pénztárcaként, mint az összes többi (100%, tényleg, nem 99.9%, hanem 100%) AAA játékban manapság.
Nagyon megérdemel minden dicsérete a Respawn ezért. Remélem lesz még több ilyen a sok live service szar mellett és helyett.
Többféleképpen is megoldható, lényeg hogy betaláljon a lyukba :)
A nyitható szélcsatorna meg a szélcsatorna ami a fal mögött van hajszál pontosan középen a középső előtt tartja a golyót és csak ki kell nyitni és egyből középre fújja, nem kell centizni.
A barlangban van pár természetes hasadék amit nem lehet bezárni, ezek fújják körbe a fal mentén amíg neki nem ütközik egy kiszögellésnek az egyik szélső kapcsolónál. Ezt meg kell nyitni aztán hagyni hogy középre fújja, majd gyorsan elzárni különben túlgurul a golyó. Még így is van egy kis lendülete, ezért nem kell megvárni hogy pont középre érjen, még előtte be kell csukni a szélcsatornát és így szépen megáll a jó helyen. Ki kell centizni de meg lehet csinálni. Utoljára szerkesztette: caps lock, 2019.11.23. 14:43:58
Lehet push nélkül is, annyi hogy a közepsőt ki kell kapcsolni és így a 2 szélső középen tartja, majd akkor kell benyomni a középsőt (amúgy mindig elfújódik oldalra).
Jah, kék a jedik színe. A többi szín azér van, hogy mikor sokan vannak, legyen valami változatosság ahogy ott villog minden. :D
Kijutottam a templomból. Jah, hogy a push képesség bejött, bocs. Én meg egy órát szenvedtem a szélcsatornás rejtvénynél, hogy középre menjen a golyó. Nem sikerült. Pushkodással persze könnyű. :P
Ha jól rémlik az első csak forcet ad, utána viszont nekem pont a fordítottja volt, a 2. feladvány tökre tetszett aztán kiderült, hogy muszáj is volt mert úgy lehet kijutni :)
Úgy elkeveredtem abban a szeles-golyóbisos templomban, mint annak a rendje. Ez a része tiszta Tomb Raider , csak míg abban a feladvány megoldása a feltétele volt a továbbhaladásnak, itt nem. Pl. nem sikerült a sok szélcsatornás csarnokban középre varázsolnom a golyót, de semmi baj, tovább mentem, aztán legnagyobb csodálkozásomra már vagy 3 nagy kamrával arrább járok és már ilyen guardianokat ölök, és tulajdonképpen fogalmam sincs mi a célom. :D
Nálam is jelentkezett. Megszoktam. Patch idővel megoldja. Csak addigra végzünk vele.
Már a végefelé járok, nem akadályozott a játékban, csak mostmár kissé bosszant :)
Utánaolvastam, redditen is többeknek van ilyen gondja, steamen is találtam bejegyzést, de kb mindenki erre jutott :) Ezek szerint ez ilyen. Van, akit nem szeret.
Amikor épp nem tölt, akkor nálam is fix60-al karcol, aztán elkezd tölteni (gondolom), és ilyen 2-3 másodpercre szaggat. Cutscene közben, meg a pályán haladva időnként.
Technikai kérdés: SSD-ről fut a játék(eredeti). Mégis néha amikor tölt, úgy szaggat, mint a rosseb. 16GB ram. Hetet-nyolcat használ. Semmilyen másik játéknál nem láttam még ilyet. Van erre valami okosság?
Így van. Rossz választ adtam korábban. Ezzel kiküszöbölhető a rontás.
Na egy kicsit fejlesztve a Calt, elkezdett tetszeni a harc. Kicsit tovább tart a slow, kicsit jobban védekezem, bejön F-re az a gyors támadás, és mindjárt nem érzem magam balfasz jedinek. :)
Végeztem Kashyyk bolygón a küldetés szerint. Igaz 97%-on áll a mutató. Viszont Bogano kész 100%-ra, de 4 láda még nincs kinyitva. Mindegy. Egyelőre megcsinálom a vörös bolygót, aztán foglalkozok ezekkel. Zeffo-ra is vissza kell menjek, ott maradt ki a legtöbb láda/titok.
Jaro Tapal egyik tanpályája végén (a nagy szörny alatti részen) sikerült egy újabb életerő növelést találni. Nem volt egyszerű az odaút, de végül rájöttem mit kell csinálni. Közben a harcsafejű nézte fentről. :)
Nem tudom mennyi szándékosság van benne de először jött a Mandalorian sorozat, most ez a játék, és pár hét múlva az új mozifilm. Jó kis reklámot kap mindegyik egymástól, ez az év vége most a Star Wars-ról szól. Amúgy remek játék, a falon futkosás tisztára mintha Prince of Persia lenne, a logikai részek Tomb Raider, a harc a Witcher 3-ra emlékeztet, az Erő gyakorlatilag megfelel az aard jelnek. De ami a legjobban tetszik hogy az összhatás abszolút hozza a filmek hangulatát, a zene meg a grandiózus tájképek, a futurisztikus helyszínek steampunkos stílusa. Szóval nagyon tetszik!
Igen. Az megvan már. Úgy valóban jobb, csak van amikor még egyet kell róla ugrani és nem mindig szokott összejönni, ha TR-es módon pontosan meg akarom tervezni hova ugorjak. Itt nincs szükség ilyenre. Szarni kell rá, ahogy elkapja Cal az indát és bemozog vele, már lehet is átugrani a következő indára, vagy a talajra le.
Jut eszembe megint egy rész, ami rohadtul tetszett:
A második sírboltban a levegőbe láncokkal tartott alien szarkofágja, meg maga a helyszín. Állam leesett, annyira hangulatos hely volt az. Meg ami utána jött. Ez már régebben volt, nem itt járok. Esküszöm még a Tomb Raider maja helyszíneit is lazán ütötte.
Én még nem tartok ott, de majd lehet még nagyobbat is ugrani. :DDD
Így eljutsz olyan helyekre is, ahol ismét ugrálgathatsz. Egyébként nincs ez olyan szarul megcsinálva. Tudjátok mi a szar? Amikor indáról kell leugrani vagy indáról indára át. Na ott legtöbb esetben az első próbálkozás a tuti, ha elkezdtem irányítani, belőni, hogy pontosabban ugorjak, annak mindig halál lett a vége. :D
Az szarul van megcsinálva, de nem is erről szól a játék. Az ugrálás az szerves része, de szerintem kifejezetten élvezetesre sikerült. Egyébként a pályák eltérőek. A kihaltságban talán tényleg hasonló az a kettő, amit írtál, de Zeffo és Kashyyk már mások.
Más: Egyik kedvenc ölésem, erővel magamhoz rántott ellenfél ledöfése lézerkarddal. Az adja. Majdnem van annyira jó, mint a kivégzések. (Látványra.)
Sőt, mindegyik bolygóra vissza kell majd menni újra ugrálni :D
Ha így nézed nem tudlak megnyugtatni mert mindegyik bolygón sok az ugrálás.
Skacok, leszálltam a második bolygón, egy vörösön, de amúgy ugyanolyan kihalt és ugrabugra mint az első. Na most nyugtassatok meg, hogy nem átskinezett ugrálóplatform lesz az összes bolygó. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.11.21. 14:40:46
Nekem bejött, hogy nem kell min-maxolni a dolgokat, szinte mindent ki lehetett húzni a skill fában is.
Szerintem egy new game + jöhetett volna, ahol pl. nem kell már újratanulni mindent, plusz ha már rpg-s skill fa mondjuk lehetett volna belerakni többféle végződést, attól függően, hogy itt-ott mit döntesz, mert így a srác kicsit sótlan volt nekem.
A story nem rossz, a platform elemekből vehettek volna kicsit kevesebbet. Az nekem is tetszett, hogy Cal gyakorlatilag 5 éven keresztül nem használta az erőt ezért kicsit megtompult az erőérzéke és újra kellett tanulnia a dolgokat, volt 1 fejlődési ív ami jó. A kasztosodás és a specializált fegyver sztem jót tett volna a sokszínűségnek.
Az ellenfelek nagy része könnyen kiismerhető és kijátszható egyedül akik nekem gondot okoztak azok az imperial combat droidok. Van egy olyan érzésem, hogy lesz még itt valami dlc vagy valami mert eléggé levegőben lett hagyva a befejezés, de összességében 8/10-et nálam is megkapja.
Én bizom benne, hogy ezen a sikeren felbuzdulva jön egy komoly single RPG most majd.
Az a része tetszik nagyon, hogy a fejlődési rendszer alapja, hogy a srác egy tanonc szinten rekedt jedi, akinek ráadásul valami problémája is van az erővel való kapcsolattal, és hogy ezt kezdi begyógyítani a tapasztalatszerzés és fejlődés. Pl. tök jó hogy csak az időlassítást tudja az elején. Mondjuk az viszont ultragáz lenne, ha végig csak ennyi lenne, szóval meg is nézem azt a képességfát. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.11.20. 21:03:56
Kerek 20 óra alatt végeztem a játékkal. Ami nagyon tetszett az a harcrendszer és a sztori, sw hangulat. Ami jó volt az a pályák felépitése és a shortcutok behozatala is jó ötlet volt. A grafika...az lehetett volna szebb is de igy legalább nem volt vele semmi gond.
Ami nem tetszett az a sok platform elem ami egyértelmüen csak azért kerülhetett bele ilyen fajsúlyosan, hogy kitolja a játékidöt, valamint a totál értelmetlen található tárgyak amik csak voltaképp skinek, óriási lett volna ha itt is lehetett volna fejleszteni a fegyónkat mint pl a DaS játékokban attól az még nem lesz rpg.
Erős 8 pont nálam a játék és csak azért ennyi mert sajnos gyak nulla az újrajátszhatósága.
Az hogy ebben a jatekban konkretan nincs loot az nagy hiba, valahol az egesz elment egy interaktiv mozielmeny iranyaba, ez tokeletes jatek lenne nemcsak SW hanem rpg jateknak is HA lenne benne loot nem ezek a skinek, persze akkor a harcrendszert is csiszolni kellene mert ugye korabbi jatekokban minden jedi class mas statrendszerel mukodott es mas volt a fegyverzete is. Nalam korulbelul ennyi a negativum minden masban iszonyat magasra rakta a lecet a Respawn.
Nekem volt sok helyen mikor pl víz alatt volt a láda vagy dupla ugrás kellett volna és nem mentem vissza, mert ott rohadjon meg mindenki. Zeffon konkrétan annyi hiányzott, hogy azt hittem még visszavisz oda a story :D
Nem tudom (nem néztem a Masteren az arányokat), de pl. Jedi Knight-on én arra lettem figyelmes, hogy az életerő növelésével mintha sebzésellenállást is kapna Cal. Mert amit emlékeket (echo-k) szedeget össze az ember azoknak 1 része az életerőt növeli, plusz a skillfából is lehet növelni. Jelenleg a sokkólós scoutok alig sebeznek ha megütnek, az elején volt, hogy fél hp csíkot leütötte egyik-másik. Ami szerintem a skillfán a must have skill az a két oldalsó gyógyítós, az egyikkel stim használatakor több életerőt kap vissza Cal, a másik meg stim használatával feltölti a Force meter-t. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2019.11.20. 16:50:10
Most váltok le jedi masterből, mer túl nagy szopás. Valahogy nem érzem a harcokat. túl kicsit evadézik, az ugrás meg bakugrás, karddal védekezni meg elfelejtek. Meg nem is tudom, hogy lehet-e pl. szörny ellen. És irdatlant sebeznek, szóval a védekezésem nem létezése és a csaknem halálos sebzések jellegű csapások együtt azt eredményezik, hogy a harcokat nem szeretem.
Nálam 19 óra lett a vége, remélem jön még DLC vagy 1-2 új bolygó hozzá. Nekem maguk az ugrálós részek is tetszettek, a harcot meg meg lehet szokni (bár nagyon rég léptem már ki alt+f4-gyel játékból, de ebből nem egyszer volt rá példa :D). Ez a bolygóra visszamenés meg szerintem shortcutokkal se túl izgalmas, Zeffo-n is a ládák felét sikerült ott hagyni, bár összességében 88%-ot ír a teljes játékra szal tűrhető. Majd, ha lesz DLC vagy valami hozzá akkor valszeg nekiesek újra a legnehezebben (most előtte levőn volt).
Heh, max fps-t leszedtem 60-ról 30-ra próbaképpen, és szaggatásmentes.