Nekem idén SWJ:FO szintén, CoD MW szintén (elsősorban single miatt), RDR2 pedig decemberben majd Steamen, elöbb úgy sincs rá időm. Főleg úgy, hogy itt a Destiny 2 is ezerrel, meg leparkolt F1 2019 karrier :)
Igen de az multi lövölde volt, és előre sejtettük, hogy Star Wars témában nem igazán fog működni, hogy nincs történet, csak az a CoD meg Battlefield jellegű tét nélküli rohangálás. Na az az a játéktípus, amit én előre leírok, garantáltan nem játszom vele. Nyilván megvan a rajongótábora ennek is, de sokkal inkább PUBG vagy World of... széria, ha multiban akarok lövöldözni, mint a Cod klónok. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.09. 10:55:19
Semmi extra csak nem kell izgulni az EA logo alatt megjelenő játékok miatt :) Szimpla racionalitás.
Kellenek az ilyen játékok is. Nem lehet minden cím a következő nagyágyú amit mindenki másolni akar utána. Ráadásul amikor eleve úgy indulnak neki, hogy most megcsinálják a tutit nagy pénzekből abból többnyire hatalmas pofára esések lesznek.
A Fallen Order-en játszik, hogy nem akar több lenni mint ami. Minden jól behatárolt és érthető. Ha ettől szerinted kommersz az oké de pusztán ezek miatt nem lesz rossz játék és nem fogja mindenki csak úgy elfeledni.
Engem a közeledő címek közül amiket felsoroltál csak ez a Bloodlines 2 érdekel. A többi hidegen hagy. Lehet köpködni meg mondani, hogy mekkora hülye vagyok emiatt de én már régen túlléptem azon, hogy késztetést érezzek arra, hogy minden top játékkal játsszak ami megjelenik.
Én jól el fogok szórakozni ezzel. A világot nem fogja megváltani de engem le fog kötni egy jó időre.
Igazából, ha egy játékot el lehet már csak azzal adni, hogy Star Wars, akkor pénzügyileg nem éri meg többet belerakni, EA-t meg más ugye nem nagyon érdekli. (sajnos Disneyt se nagyon)
Sok pénzből is lehet szart csinálni és kevésből is jót. Az nyilvánvalóan látszik, hogy a Respawn nem csak arra játszik, hogy majd a név eladja és játék lényegi része nem is számít.
Nekem ez olyan mint a DS csak SW névvel akarják eladni. A Jedi Academy sztoriban és technikában is előrébb járt. A fegyverválasztások.. hogy lehetett különböző kardokat stílust választani. A hangulat hogy lassan egy tanoncból egy jedi lovag lettél. Nekem ez egy sima butított h&s játéknak tűnik átlagos boss harcokkal.
Sztoriban? annyit még nem tudni róla, hogy ezt ki lehessen jelenteni. A Jedi Academy sztorijára én már nem emlékszem viszont a Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast-ra igen, az valszeg nekem jobban bejött.
Te vagy a hős padawan aki levág mindenkit az útjában és végén (a döntéseidtől függően) megmented a barátodat a Sötét oldaltól és legyőződ egy régi Sith nagyúr szellemét. Ilyet már ezerszer láttunk csak más köntösben, nem csoda, hogy nehéz visszaemlékezni rá mert ez már akkor is klisés volt és most is az. Szóval, hogy sztoriban előrébb jár az már most kérdéses. :D
Fegyverválasztások? Minek? Úgyis a fénykard volt a nyerő az esetek 90%-ban. A Jedi Academy is vérbeli hack&slash játék volt néhol némi logikai feladvánnyal. Ebben az a két játék nagyon hasonlít, ezért is várom a Fallen Order-t.
Abban viszont egyetértek, hogy a különböző kardok és stílusok jó feature-ök voltak. Ebben is lehetnének hasonlók.
Jah, Surge 1-el játszom épp a napokban, szóval a bossharc az ugyanaz ahogy nézem. Ami egy jedis játékba feltétlen kell szerintem, az a látványos fénykard-párbaj. Jedi Academy a maga fapados módján tudta hozni, hogy mikor belefutottam egy sith-be, mindig élmény volt, hogy hú most kardozni fogunk! Csak nyomkodni kellett a gombot kitérés nélkül és ahogy villogtak a pengék az maga nagyon adta. Na most ha ebben a játékban ezt a részét nem basszák el, akkor nem lesz ezzel gond. A bossok elől ugrálunk, a common ellenséget szopatjuk, a kardos ellenséggel meg kardozunk. A sztori biztos nem lesz olyan csutak, mint a Jedi Academyé. Annál egyébként elérték, hogy magasról tegyek a történetre, mert csak az érdekelt, hogy minél több képességem fejlődjön, és váljak félistenné lényegében. Lelkemben egy sith voltam.
Hatalmas csalódás. Én nem ezt vártam. Mi ez? Szomorú vagyok.
Egyetlen pozitívuma, hogy szerettem a DS játékokat, a nehézségüket kivéve, itt viszont be lehet ezt lőni, de akkor se egy DS klónt vártam SW környezetben. Ez így számomra jó nagy arculcsapás.
Azért ez szerintem messze nem DS klón. A DS lényege, hogy meghalsz, újrapróbálod, meghalsz, újrapróbálod... aztán egyszer sikerül. Ez szimpla TPS hack&slash akciójáték. Lényegében a jedi academy is ez volt (volt first person nézet is benne, de senki nem használta), a force unleashed is. Inkább engem egyébként a force unleashedre emlékeztet, ha már. A DS-re nem.
Nem azt mondjuk, hogy klón, hanem hogy a harcok egy része az olyasmi lesz, ami azért nem pozitív, mert ez egy Star Wars játék, és valami extrát várunk. Fú a a Force Unleashed! Nálam azon az apróságon bukott el a játék, hogy a karakterünk hogy tartotta a kardot. Megláttam, és azt mondtam, hogy na ne.
Ionvard, szerintem menj el kardforgatást tanulni először, mielőtt ekkora hiszti-marhaságokat írsz, hogy "-Nálam azon az apróságon bukott el a játék, hogy a karakterünk hogy tartotta a kardot." Vagy sétálj be egy kendo-mesterhez és érdeklődd meg, hogy milyen kardforgatási stílusok vannak. Vagy utazz el Kínába a kolostorokba, ahol még tudnak erről a témáról egyet s mást. Megnyugtatlak, a LucasArts-nak futotta szakértőre, ahogyan a SW filmeknél is. Semmi sem volt a véletlenre bízva. A dumádból az jön le, hogy Te csak az egeret tudod a kezedben tartani, ha harcról van szó.... Anyám, hová süllyedtünk...
Cyber, szerintem te meg nézz meg végre egy Star Wars filmet, de a Force Unleashed karakterének kitalálójával együtt, hogy lássátok meg hogy ez a balfasz sith fordítva tartja a kardot. és az egész kibaszott játékban így futkározik, és ez egyszerűen stílusidegen ebben az univerzumban. Az most hagyján, hogy életemben nem láttam még így tartani kardot, bár elhiszem, hogy valami japó szamurájnak ez a fixa ideája és ez valami ultraszuper stílus, de látványra akkor is egy hülyeség. Az hogy most a kreatív részleg kitalálta, hogy így fog futkosni a sithjük: hadd ne kelljen értékelnem. A Jedi Academyben is volt több stílus, de mindegyik passzolt a Star Wars univerzumban korábban látott stílusokhoz.
A kendo mesterhez hiába fárad be mert az biztos, hogy katana-t soha a büdös életben nem szabad így fordítva megfogva használni. Egyedül a filmekben használják, hogy látványosabb legyen egy jelenet. Ilyet maximum tőröknél használtak nem kardoknál mert ha így tartod máris hátrányban vagy mert az kardod előnyét azaz, hogy messzire elér nem használod ki.
Ja, hogy szerinted voltak nagy szakértők? Megnyugtatlak, hogy nem. Lucas megmondta, hogy a fénykardokkal így meg így kell majd harcolniuk és abból hozzanak ki valamit. Sőt, ha rákeresel akkor valódi szakértők (nem azok akiket odaképzelsz) elmondják, hogy nem is így kellene egy ilyen kialakítású fegyverrel harcolni mint a filmekben. (Többek között ezt a fordított fogást is megemlítik és nyíltan kimondják, hogy ez egy baromság a fentebb már említett okok miatt.)
De kérlek folytasd csak az agymenésed, öröm látni, hogy te adod itt a nagymenőt mikor te vagy az aki az egeret tartja a kezében és fogalma sincs arról, hogy miket ír.
Ezért a büdös tartásért nem játszottam ezzel a játékkal. Annyira gettós ez a tartás, hogy egyszerűen hányingerem van tőle. Pedig rajongok az SW világáért.
"Ez egy mesefilm és egy mesejáték. Ki nem szarja le hogyan tartja a szabját?"
Hát senki, aki látott már jedi és sith között fénykardpárbajt, és megfogalmazódik benne az igény, hogy valami olyasmit szeretne visszakapni egy játékban. :) Persze ha csinálnak egy hiánypótló játékot amiben így aggatják kezébe a sithnek a kardokat, akkor lenyeli a közönség és játszik vele, de ez nem azt jelenti, hogy ez egy jó ötlet volt. Az meg hogy mese...egy ilyen csinált univerzumnak is van keretrendszere, és aki attól jelentősen elrugaszkodik, az viccet csinál belőle, és elkezdi levinni a potenciális közönsége korhatárát az 5 éves gyerekek szintjére. Minél nagyobb tréfát csinálnak a saját univerzumukból, annál inkább csak a kisgyerekek nézik, csinálhatnak a Star Warsból is Teletabi szintű hülyeséget. Ja egyébként meg is próbálták az isten barmai, gondolom ismeritek azt a karácsonyi filmet, amiben a Csubakka bontogatja az ajándékcsomagokat a barátnőjével, háttér pedig egy olyan lakás, ami a Rém rendes családban volt. :D
Mondom, hogy dedó, most ezzel a képpel be is bizonyítottad. Csináltak egy animációs sorozatot gyerekeknek, és abban az egyik jedi így fogja a kardot, feltételezem mer látta a dizájner a Force Unleash karakterét így rohangálni. A történelmi háttered meg nem is tudom micsoda. Pózol a nő egyet. Keress egy videót, amin így harcol valaki. Találtam néhányat aminél próbálnak kezdeni a helyzettel valamit, de az nem egy vívás, hanem csak ott vergődnek.
Fazer, azt írtam, hogy ha szarnom kell, leülök a karakterrel is a pottyantós wc-re a Kingdom Come-ban. Képzeld, valamiért le lehet ülni a pottyantósra a játékban. Ha egyszer le lehet ülni a wc-re, akkor nincs jobb alkalom rá, mint mikor nekem is ki kell mennem, ezt be kell látnod. :)
"Történelmi háttér" Ember, Zatoichi kitalált karakter! :D Kettő, a cikkben amit linkeltél pont arról beszélnek, hogy miért NEM ajánlott így harcolni (gondolom bele sem olvastál). Három: Ahsoka-nak a sorozatban is elmondták, hogy változtasson a fénykard fogásán mert az úgy nem vezet jóra. Nem is győzött szinte soha, mindig csak elfutott, trükközött vagy Anakin és Obi-Wan húzta ki a csávából. :D
Ez újabb három 0 pont neked de én roppant élvezem ezeket az értelmetlenségeket amiket írsz. Eddig feldobták a napomat. :D
Oké és most linkeld azt is amikor Darth Vader-el nézett szembe. Az sokkal mérvadóbb szemléltető lett volna. Kettő, láthatod, hogy nem a fénykard tudása miatt győzött itt sem.
Nincs semmilyen bizonyíték arra, hogy volt ilyen harci stílus, bármilyen karddal. Egyes koreai és kínai formagyakorlatok elemeiben előfordulhat, hogy így fogják a kardot, de ez csak egy mozzanat, és éles küzdelemben SEMMILYEN előnye nincs ennek a fogásnak, sőt.
Egyébként épp a "történelmi háttér" gyanánt linkelt tartalomban is cáfolják az egészet. Sem a kendóban, sem a shinkendóban nincs ilyen fogás. Európai kardforgatásnál sincs. Ha belegondolsz, igen nagy marhaság is lenne így vívni, hiszen a kardot épp azért tartod magad előtt, hogy a lehető leggyorsabban tudj reagálni, és védekezni. A fordított fogással ez az előny elvész.
A többiekkel ellentétben engem nem zavar, hogy egy játékban így van, mert betyárosan néz ki, csak éppen valóságalapja nemigen van.
Csak, hogy lássuk nagyjából ez, hogy néz ki valójában: Kendo:
HEMA:
Az ilyen kamu kardozások a filmekben JÓK, mert LÁTVÁNYOSAK, de igazából az életben kb VICC.
Hülyén néz ki egyszerűen. Ahogy ott futkározik, egy gameplay videót nem tudok megnézni róla. :D Szerencsére ebben a játékban szó sincs valami extravagáns vakszamuráj stílusról. Normál kis jedik vagyunk, remélem raknak bele fénykard kombokat, és akkor a kardpárbaj kinézetével sem lesz probléma. Csak ne az legyen kardpárbaj helyett, mint a Surge-ben, hogy szúrok, elugrok, csapok, elugrok, mer valami kardozást szeretnék látni (és remélem nem vagyok vele egyedül), na.
Uh, az a kétkezes párbaj de béna. Erős kérdőjelek vannak bennem, hogy hogyan is zajlott egy középkori ütközet. Mer az ókorban tiszta, hogy felálltak a sorok és szurkálták egymást. De aztán ahogy megjelentek ezek a barbár középkori tömegrohamok, szerintem azt se tudták ki kivel van, ha nem radikálisan különböző népségek csaptak össze. :D Egy ilyen tömegharcban meg rövid fegyverek kellenek szerintem. Balta, csákány, rövid kard, tőr, ilyesmi. Na de ez már kibasztott off. :)
Az általad felsorolt fegyverek a kora középkorban inkább backup eszközök voltak. Lándzsát használtak főleg, szálfegyvereket. Persze volt baltájuk, tőrjük is, vagy akár kard is, a tehetősebbeknél de nem az volt az elsődleges fegyver. Amúgy a későbbi középkorban sem. Persze most csatáról beszélek, a párbaj az más kérdés.
Hehehe. Most jövök rá mért vagyok ennyire feltüzelve. Star Wars 9 trailerének zenéjét hallgatom két napja. Most tudatosodott, hogy kapunk egy Star Wars játékot, utána meg kapunk egy Star Wars filmet hozzá. Így rákattantani a témára! Isten tudja mikor játszottam utoljára Star Wars játékkal, filmből meg se a Solo-t, se az utóbbi epizódot nem láttam. Erre most meg majd megveszek, hogy játsszak meg nézzek valamit. És az Obi Van-t is várom. Meghülyítettek. Úgy tudok kibaszni a Disneyvel, ha egyiket se veszem meg, hanem duzzogva beülök az elsötétített szobámba, és karba tett kézzel bámulom a falat. Vagy fal felé fordulva lefekszem és kibekkelem a következő 3 hónapt. :)
Megőrülök ezektől a Star Wars zenevilágra építő soundtrackoktól. Ez elvileg a játék zenéje. Mintha a 80-as években találtam volna magam, valami ifjúsági sci-fiben. :)
Valóban szép, de a videó leírásában is ott van, hogy ez nem hivatalos.
Kíváncsi leszek milyen értékeléseket fog kapni holnap. Ha hoz egy erős 8-as szintet megveszem. Érdekel, de nem érzem semmit. Tudjátok amit általában 1 nappal vagy előtte egy várt játéknál érez az ember.
Tudom mire gondolsz... Mondjuk nekem már fel van telepítve :D
Én nem mertem megvenni. MW és RDR2 után óvatosabb lettem. :D De ha minden ok, akkor holnap este nálam is indul a buli. Elvileg a nehézségi szinttel sem lesz probléma, így már nem zavar a Souls játékokhoz hasonló mechanikájú játékmenet. Ami először kiütött, mikor olvastam róla. Enyhén nem számoltam ilyennel. Mindegy. Ha esetleg tudsz vele holnap délelőtt vagy esténél hamarabb játszani, írhatsz róla 1-2 mondatot. Tudod, ami nyitja a pénztárcát. :)
Eddig olyan a gameplay mint az Uncharted és az új Tomb Raider-ek. Erős a sztori, és úgy fest nem is lesz rövid! 4 Stormtrooper Pale Ale-t behűtöttem mellé :D
Hagyjál már békén, a Red Deadnél megjelenése előtt te adtad elő a legnagyobb szkeptikust, aztán utána meg te áradoztál róla a legjobban! Még egyszer nem veszem be a "sokat tapasztalt veterán gamer" dumádat! :D
Mondjuk annyiban igazam lett RDR2 esetén, hogy grafikát, küldetéseket leszámítva nem akkora szám az. Bármelyik igényesebb open world hozza a szintjét, csak nem ilyen szép kinézettel. Igaz azok sem csúnyák, sőt. Legutóbbi AC részek odatették magukat rendesen, de már egy Oblivion, Skyrim is hozta amit kell.
RDR2 egy kellemes western játék, remek technikai megoldásokkal (grafika, fizika, animációk), de semmi extra nincs benne. Olyan mint akármelyik nyílt világú cucc.
Gameplay alapján nekem a karakter bakugrásai nem tetszenek. Kicsit olyan darabos, vagy nemtom. Lehet csak máshoz szokott a szemem. Összességében kurvajó lesz, ez biztos. :P
Ezt most találtam, csak úgy rákerestem a címére. Imádom az ilyeneket.
Ahogy nézem van már pár gameplay (gondolom spoileres, szal óvatosan), ha valaki arra kíváncsi.
Olvasva a teszteket, fórumokat úgy néz ki jól sikerült. Sokan leírták a képletét* ami engem például zavar. Aztán utánaolvastam és egy nyári IGN cikkben megtaláltam ezt:
"Fallen Order eredetileg nem is Fallen Order lett volna, a Respawn egy már megkezdett projektjét alakította át Star Wars-játékká, miután az akvizíció után rájöttek, hogy az tökéletesen passzol a messzi, messzi galaxishoz."
*Mi a képlet egyébként? Íme: Prince of Persia + God of War + Tomb Raider + Dark Souls = Fallen Order.
Mindenki vonja le ez oké e számára vagy sem. Azonban a stabil nyolcasok, időnként felette, engem meggyőztek. Már csak remélni tudom a Dark Forces I-II, Jedi Outcast és Jedi Academy után itt a következő emlékezetes SW játék. Abban pedig titkon reménykedem: Esetleg lehet GOTY esélyes is? Mert néhol ezt is említették.
Meccs után mindenképpen belenézek. Ha el nem alszom. :) Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2019.11.15. 12:23:26
GN (amerikai) - 9/10 Game Informer - 8,75/10 The Sixth Axis - 8/10 GameSpot - 8/10 God is a Geek - 8/10 GamesRadar+ - 4/5 The Guardian - 4/5 US Gamer - 3,5/5
A Fallen Order PS4-es változata Metacriticen 84 ponton áll, ami alapján remek játéknak tűnik.
Easy Allies is adott ár egy 9-et. Itt is csak jókat olvasok.
Jön le boxon. Ez tipikusan az a játék, amit kanapéról fejjel lefelé lógva akarok játszani, kontrollerrel, szóval pc skip most. 20 p és lent is van.
Én is kipróbáltam, sajnos nem volt annyi idöm rá, mint szerettem volna, de este nekiesek tüzetesebben is. Eljutottam addig, hogy felszednek a Mantissal és elmegyünk a "bázisra". Namármost, az eddigi részbe is belesürítettek a készítök elég sok akciót. Azt már ennyi idö alatt is látni lehet (kb. 1 órát tettem bele max.), de a játék eléggé az Uncharted és az új Tomb Raider-vonalon alapszik, mind mozgásdinamikát, mind harc tekintetében. A fénykardozás jó móka lesz, azt már most látom, Jedi Master-en kezdtem el a játékot, mit ne mondjak, oda kell figyelni. A jó öreg Jedi Knight/Jedi Academy jutott eszembe. :) Nem is akarom tudni, milyen a Jedi Grand Master nehézség. :)
Mindent összevetve, számomra megérte az érte kiadott pénzt.
Lézerkardozás meg az erö használat, hogy jön össze az olyan lövöldével mint az Uncharted? ezt kifejthetnéd, mert én nem látok összefüggést egy dark soulos harcrendszer meg egy shooter között.
Az Uncharted témához nem tudok hozzá szólni mert azzal nem játszottam de a Tomb Raider harcrendszeréhez egész biztos nincs sok köze inkább tényleg a Dark Souls ugrik be az embernek. A platform elemek hasonlóak de annak ugye semmi köze a harchoz. Viszont, hogy a játékról is írjak abszolút jogosak a magas pontszámok az utóbbi idök legjobb sw játékát sikerült összehozniuk és amire végképp nem számitottam, hogy a story is darkos, legalábbis a miki egér mércéhez mérve.
Itt az ugrálós és ügyességi részekre értettem a hasonlóságot. A fénykardozás terén egyértelmüen a Jedi Knight és Jedi Academy-vonalat hozták vissza. Mivel még csak az elején vagyok, így nem tudom, hogy lesz-e benne részünkröl lövölde vagy csak fénykardozás, de így is jó a játék. Grafika vonalon meg teljesen rendben van.
Na igen, az elsö bolygón ott is hagytam egyelöre jó pár lootot, mert nem jutottam el/át hozzá. Még a nehézséget is lejjebb vettem, mert azzal a nagy böhöm békával sose tudtam elbánni magasabb nehézségen. Mire kiöltötte a nyelvét, amit támadhattam érdemben, addigra halott voltam. :) Sztori módban viszont sima liba. :)
Na ez nekem akkora refund mint a ház.... Ez ilyen "Dark Soulsos reflex ugra-bugra", meg "Prince of Persiás falon ugra bugra", f@szom fog ilyenekkel szenvedni munka után...XD Nem akarok megbántani senkit, tudom hogy ezeknek a játékoknak is nagy a rajongótábora, és elhiszem hogy nagy élmény ezekkel sok időt beleölve megtanulni játszani, de én a gyerekem születése óta magam előtt is bevallva már igazi "kazuár" gémer vagyok, én élvezettel szeretem eltölteni azt a pár órát amit játékra szánhatok, nem sűrű f@rokszopkodással...XD Tehát Star Wars univerzum ide, régen jött jó "fénykardozós" játék oda, ez bizony nekem kimarad. Amúgy biztosan fasza game, jó játékot mindenkinek aki nyomja... Utoljára szerkesztette: Ssenkradlive, 2019.11.15. 22:57:09
A barlangban levő engem is szivatott, az utána levő meg simán ment, fene se érti :D
Utólag a HP csík alapján a barlangos valszeg valami mini boss, illetve az alapján, hogy olyan láda van ott amit még nem is tudok unlockolni, lehet nem is gáz, hogy kb 1 órát szenvedtem vele...
na jó, továbbra is sajnálom hogy ilyen lett, de kezdem megszokni és szinte már élvezni, csak amikor valami random baromság miatt meghalok és vagy negyed órával visszadob egy checkpointhoz, na ott változatosan szidom a készítőket...... nagy pofával fullos nehézségen indultam, de ha sikerült legkönnyebben végigpörgetni már elégedett vagyok.. :D
Ilyenkor örülök, hogy nagy DaS fan vagyok, master szinten haladok mint kés a vajban, viszont a platform elem tényleg kicsit sok már, szerencsére ha leesek valahonnan nem kell visszamenni a checkponthoz.
Neaggódj ha kellően sokszor leesel előbb-utóbb visszatesz. Engem pl. ami nagyon megszivatott a 2-ik bolygón a rakétavetős akivel elsőnek összefutunk és van még pár haverja.
Nah Zeffo-n csak túljutottam a nyamvadt rakétás szemétládán. Most épp a sziklafalban lévő kőzúzókat próbálom kitalálni, hogy merre és hogyan. Az első 2-n már sikerült átvergődni magam. van egy olyan érzésem, hogy nem ebbe az irányba kellet volna jönni először.
Nah jó itt nem 20 óra lesz a végigjátszás. Zeffo-n tutira a rossz irányba mentem, van 1 rész mikor jönnek a gépágyús stormtrooperek, nah amerről jönnek arra nem szabad menni. Jah és mivel nincs quick travel hogy ok visszamegyek a pálya elejére és akkor ott nem jobbra hanem balra megyek, ráadásul még "gyalog" se tudok visszajutni ezért kezdhetem újra....
Csak 1 tipp nem tudom Zeffo után is van-e esetleg jeges csúzdázós rész, de ott érdemes időnként főleg kanyarok elött szánt szándékkal nekimenni a falnak, mert az lelassít, én jártam úgy, hogy lassítás nélkül bementem a kanyarba, kicsúsztam külső ívre, ott dobott 1 hupli rajtam egyet és zúgtam is lefele a szakadékba ami a külső ív mellett volt, szóval csak óvatosan.
Tipp 2 . Másik meg nem véletlen hangoztatták ezt a "dark souls szerű a harc" dolgot, csak úgy berohanni, hogy akkor én most lekaszabolok mindenkit nem éri meg, jobb körülnézni harcok elött, én jártam úgy hogy beugrottam aztán csak néztem hogy honnan jött még 4-5 ellenfél.
Tipp 3. A target lockot akkor érdemes használni csak sztem ha max 3-4 ellenfél van, és abból kevesebb a ranged mint a melee enemy, könnyen visszájára sülhet, hogy egy-egy ellefél után forgolódik az ember. Jah és a block / parry / evade tényleg hasznos, pl. az a skill amivel evade (kitérés) után még egyet rúgni lehet ellenfélbe nekem életmentő volt párszor.