Ahogy a videokat nézem lehet megéri Dathomirra menni elsőnek.
Mert szeretem a SW univerzumot. És mert most visszaütött az a szokásom, hogy egy ideje amelyik játékon "megakad a szemem", direkt nem nézem meg a huszonhatezer "előzetest", bétatesztet, "hírmorzsákat", mert mint a mozifilmeknél, tele lett a tököm azzal hogy ez "spoilerek" tömkelegével jár... Igazi "Pure" élmény egy új telepítés után, ez a mottóm, és eddig nagyon jól bejött, pl. az The Outer Worlds, hogy csak a legutóbbit említsem. :) Ezt most megszívtam, de no problem, mert már vissza is kaptam a pénzem. :) Egyébként én valami Jedi Outcast/Academy - szerű játékban reménykedtem, az Academy szerintem a mai napig a legjobb "lézerkardozós" játék. A The Force Unleashed is jó lett volna, de Starkiller "ultragagyi" történetét ami kb. mintha értelmi fogyatékosoknak készült volna egyszerűen nem vette be a gyomrom, azt nem bírtam sokáig, a 2- őt meg már messziről kerültem...XD Hátha egyszer majd lesz JA2. :) Ez a "Star Souls" játékmenet meg véleményem szerint annyira hiányzott az SW - univerzumnak, "mint üveges tótnak a hanyattesés", szerintem jóval több SW univerzum rajongó van a földön mint "soulslike fan", ez egy rétegjáték lészen bármilyen jól is sikerült esetleg, és szerintem abszolúte nem is illik hozzá, de legyen ez az én bajom. :) Akinek meg bejön, annak jó játékot ! Utoljára szerkesztette: Ssenkradlive, 2019.11.16. 13:08:38
Ez egy EA játék, a legkönnyebb fokozaton egy gyerek képességeihez van igazitva a nehézség, ha ott se megy neked az már vastagon user error és nem a játék hibája.
Természetesen "story mod"- ban vagy "easy"-n, vagy mi volt a köv. neve is menne, Huszonéve játszom már, itt maga a "soulslike" játékmechanika, és ez még pluszban a SW-univerzumba ültetve az, amitől engem kiráz a hideg. :) Ez van. Mint mondtam ez legyen az én bajom, és még mielőtt kezdenénk elmenni a : "ha ez neked ez nem jön be/nem tetszik béna vagy" irányba, fejezzük is be. :) Nálam a játékbeli kihívás, ha arra vágyom egy HC RPG-ben, vagy Stratégiai játékban szokott megjelenni. Az SW nálam filmben, és játékban is a könnyedebb kikapcsolódást jelenti. Ennyi. Mint mondtam, akinek bejön élvezze, részemről lezárva. Flame off. :)
pfúú annyira idegesítő hogy nincs egy minimális útmutatás se hogy mit kéne csinálni... bolyongok, találok olyan helyeket ahol még nem kéne lennem, mert nincs meg egy képesség hogy tovább juthassak.......
Nem vagyok DS rajongó tehát meg se vettem. Legalább megtudtam. EA játékot meg elvből sem veszünk. Annyi ezt legalább normálisan megcsinálták és nem babazsúr lett belőle ha jól értem a hozzászólásokat.
De hogy miért csak az állati ellenfeleket lehet szétkaszabolni, az embereket meg nem? :D Érthetetlen, ha már egyszer belerakták a kettévágás lehetöségét.
Az a hivatalos am bullshit indok, hogy: "mert mégiscsak embereket látunk az ellenfelekben és embereket nem vagdalunk csak úgy hétkoznaponta" vagy valami ilyesmi, lényeg, hogy teher autónyi lótúró, sztem a modellekkel akartak így spórolni.
Am ha valaki törölni akarja a mentést ingame nincs rá opció, bal és jobb egérgombbal is betölti, ha viszont bemész a felhasználó/mentett játékok/respawn/JediFallOrder mappába ott ott van a mentés dátummal órával ellátva, simán delete majd lomtárból is kidobni, és mikor indítod ne is NE A CLOUD SAVE-RE BÖKJ mert akkor felülirja a cloud-ban lévő régebbivel az újat ha kezdtél. Ezután simán game indít és vagy continue, vagy load journey és ott lesz az újabb mentés, vagy ha nincs ilyened még akkor start new journey. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2019.11.16. 17:21:44
Nyilván korhatári szempontok, meg a Star Wars univerzumhoz is jobban passzol, ha nem mennek át szó szerint hentelésbe. Lehet hogy pár év múlva készülnek olyan Star Wars filmek, amik direkt vállalják a bélben dagonyát, hogy stimulálják az addigra telítődő rajongótábort, akkor majd lehet csinálnak ahhoz passzoló játékokat is.
Emlékeim között a Jedi Knightban meg a Jedi Academy-ben lehetett kaszabolni. Vagy azt csak mod segítségével lehetett? Az biztos, hogy ott simán félbe lehetett vágni az ellenfelet, legalábbis én emlékszem rá.
Igen én alapot toltam mod nélkül, és kivégzéseknél volt darabolás.
Am igen mióta egérke a jogok tulajdonosa azóta Jangó lefejezés stb, pedíg nem állt rosszul a szériának, eleve egy fegyverről beszélünk ugye majdnem mindent képes átvágni.
Arra meg, hogy a sw játéknak nem áll jól a soulsborne stílus nem értek egyet, pont hogy a párbajozás egyfajta művészet, stílus, időzítés, reakciók, stb kényes egyensúlya, a filmekből és a sorozatokból is pont ez tetszett, hogy szépen meg tudták oldani, a párbaj jeleneteket.
Jah és kis survey a végére (mert újrakezdtem, hála a nincs quicktravel megoldásnak zsákutcába futottam ahonnan nem tudtam kijönni) ki merre ment elsőnek, Zeffo vagy Dathomir?
Én Zeffon vagyok, most kezdeném, de lehet, hogy inkább Dathomirra váltok. :)
Én Dathomir, a Clone Wars miatt kíváncsi voltam milyen itt. (meg utólag kiderült, hogy ez is éri meg inkább)
munkapadot... majd egyszer csak kétpengés lett a kard, hirtelen megértettem, hogy miért volt az alap markolat olyan mintha letépték volna a végét :DD
meglepően jól megcsinálták az egy és két penge közti váltást, ott vettem véletlenül észre hogy tudom magam healelni.. előtte mindig visszamentem meditálni a körbe.. :D
a droid szokásos szerethető karakter, de azért jobban kedveltem Iden Versio-ét, az legalább tudott repülni és nem kellet minden ládához oda ninjázni.. :P Utoljára szerkesztette: Szabi, 2019.11.16. 19:18:45
Zeffo nem kicsi. Két órát kalandoztam rajta és nemrég fedeztem fel újabb területeket, de még így is 34% csak a teljesből amit bejártam. Ha itt teljesen végzek, akkor visszamegyek az első helyszínre, mert sok mindent még nem tudtam megcsinálni. Illetve kinyírom a randa mini boss lényt. Volt amikor majdnem megvolt, de így erősebben nagyobb esélyem lesz.
Felülről egy lyukból rá lehet ugrani és sebezni. Kicsit Sekiro-s megoldás, mert sok életerő lemegy neki, de még így is baromi agresszív az a dög.
A játék nagyon jó lett. 5 órám van eddig benne és nem unatkoztam. U4 remek választás volt, már csak a fizikai puzzle-ok miatt is és fantasztikusan néz ki. Futással sincs gond szerencsére. Mesés vagyis Epic beállítások mellett se. (2 dolog csak medium és high.)
Jah graf nálam is szép. Meglepően magasan viszi stabilan a gép. Amúgy Zeffo-n a ventillátorokat hol kell bakpcsolni? Azt nem találtam meg így mikor elmentem az ottani vaulthoz nem tudtam felmenni oda és visszafele nem lehet menni.
olvasd el még egyszer.. így nincs sok értelme spoilerbe tenni.. :'DD
számtalanszor éreztem már úgy a játékban hogy túl korán jutottam el valahova és még hiányzik egy képesség.. gondolom majd lesz egyszer erőugrás is és át lehet jutni
ez talán az egyik legnagyobb bajom továbbra is a játékkal, ez ilyen kamu megoldás hogy hosszabbnak tűnjön a játékidő :-/
pffúúú amikor falba kéne rakni azt a három fél labdát.. whááááá
sziasztok Gondolkodom hogy kipróbáljam-e? Ami érdekelne: Vannak shortcutok? Mennyire változatos a térkép és az ellenfelek? A harcrendszer milyen? (dodge vagy parry?) A játék nehézsége eltudja érni a Soulslike szintet? Vannak szintjei az ellenfeleknek? Fejlődési rendszer milyen? Kb milyen hosszú a játék?
Mindenképp! Vannak. Nagyon. (bármelyik Souls like játékot megeszi e téren) Souls / Sekiro Jedi Master szinttől simán. Nem, inkább több féle ellenfél van. Skill fa alapú. Változó, 16+ óra Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2019.11.17. 19:02:47
Szerintem túl is tolták már az ugrálást, most vagyok a vukiknál de már unom ezeket a részeket, sokkal de sokkal több harc kelett volna inkább. Ez igy gyak a harcrendszert leszámitva egy tomb raider játék az sw univerzumban.
Hétvégén eltudtam kezdeni én is, olyan bő 5 óra után (Alap bolygó + Zeffo van “kész”). Az első bolygón a béka bossz meglepett, de 4-5re lement azért :D Eddig igazából tetszik: grafika nagyon szép, jól fut, a helyszínek is jól kidolgozottak. A harcrendszer szintén renben van. Kicsit-ugrabugrás sokszor (platformer), amit szoknom kell, de kibirható és vannak jó részei. Kozmetika cicomázás meg plusz pont. Sztori eddig érdekesnek tűnik, és a voiceacting is. Szóval elégedett vagyok eddig, ez egy jó 8-8,5/10es lesz majd szerintem, egy jó akció-kaland játék, némi soul beütéssel. Remélem a következő single SW játék egy komolyabb aRPG lesz ezek után. Amúgy akarva akaratlanul a játék közben nekem az jutott eszembe, hogy ez szerintem egy TPS Titanfall spinoffnak indult :)
Sziasztok!
Olyan problémával találkozott már valaki, hogy a Main objective hogy térjek vissza a hajóra, de nem történik semmi, így nem tudok továbbhaladni. Ötlet?
Erősen esélyes. Mondjuk a platformer részekkel nekem kezd tele lenni a hócipőm, eddíg a game 50%-a ugra-bugra (Kashhyyk-on most végeztem este remélhetőleg). A platformozással nem lenne lenne bajom ha 4-ed ennyi lenne, de ez, hogy a bolygókon majdnem 15 méterenként van egy feneketlen szakadék, vagy épp valami hegycsúcson szambázol és ha rosszul ugrasz kampó...
Másik ami uncsi és kilóg a lóláb hogy spórolni akartak, az az hogy a bolygókra vissza kell mászkálni, és nem csak azért mert most megszerezted xy képességet és most ki tudod nyitni azt a bizonyos ajtót.
Ami pozitív eddíg:
A story eddíg tetszik az első plot twist megvolt nekem már, a purge trooperek elleni harc élvezetes és a birodalmi rohamosztagosok akik az elején még erősnek érződtek most már inkább a töltelék szerepben fényeskednek. Kashhyyk-on a menekülös csúszkázást kifejezetten élveztem.
Viszont ez a hagyjuk meglépni a Jedi-t bracca-ról az nem úgy ment volna ha a filmekben is látható birodalom módjára vislekednek. Ott akkor eleve a Mantissal le se tudtak volna jönni a bolygóra, mert bolygózár, hajók se ki - se be, csak miután át lettek ellenőrizve.
Másik amit elfelejtettem leírni, sikerült Zeffo-n egy crash-t előidéznem. pár stormtrooperrel harcolva visszahátráltam a liftbe ami mögöttem volt, és ekkor szállt el a gyözedelmi zászló a játéknál.
Engem eddig egy dolog zavar. (Nem vészes persze.) Az zavar amikor cél nélkül kell bolyongani olyan területeken, ahová nem szól küldetés, de azért szeretném felfedezni a pályának azt a részét is. Aztán van amikor kiderül később, ide vissza kell jönni. Szerintem jobb lett volna ha inkább lezárták volna ezeket a részeket. Így is óriási egy bolygón lévő pálya mérete, de célirányosabb, élvezetesebb, ha azért járok egy helyszínen, mert oda szól egy feladat.
Szóval én ezeket az "üresjáratokat" annyira nem szerettem meg. Persze oké, vannak itt is dobozok, emlékek, fejlődéshez (gyógyító kapszula, életerő növelés, erősáv növelés) szükséges tárgyak, de nálam egy picit laposabb hangulattal rendelkeztek ezek a részek.
Az, hogy vissza kell jönni egy már alaposan bejárt helyszínre sem túl okos megoldás. Nem feltétlenül rossz, csak ekkora pályaméreteknél már állandó térkép használatot követel. Nem beszélve arról újra végig kell harcolni a már bejárt szakaszokat. Oké ez nyilván xp szempontjából nem rossz, de inkább időhúzás ez a készítők részéről.
Az ügyességi elemek sokasága nekem nem volt eddig unalmas. Alapvetően vegyesen vannak gondolkodtató, felfedező, ügyességi és harci részek benne, no meg a főnökök elleni harcok.
Jelenleg ott tartok, hogy Kashyyk bolygóról vissza kellett menni a Zeffo-ra, de már így is 10 óra környékénél járok és még egyik bolygó sem 100%-os. Nagyon nem. Még az első se, mert hiányzik képesség ami kell oda. Egyelőre úgy érzem jó lenne 100% megcsinálni a játékot. Ez azoknál a játékoknál szokott nálam előfordulni amik nagyon tetszenek.
Jedi: FO is ilyen. Nem tökéletes, de nagyon össze van rakva.
Lépegetős résznél, konkrétan az egész megvalósítás olyan volt, mint egy filmnél. Nem hittem a szememnek.
Nekem még az lenne a kérésem, dolgozzák fel a Dark Forces játékot U4 motorral és akkor SW ügyileg rendben is lennék egy darabig. A Fallen Order meg tartson sokáig és akkor fülem ér majd bokáig. :)
Próbálj beszélgetni a társaiddal vagy egyszerűen nyisd meg a holomapot és kéne ott lennie új bolygónak/küldetésnek.
#197: kb fél nap se telik és sietniük kell, mert különben lelépne a főhős, alapból meg szerintem egy random bolygón ahova bontani visznek dolgokat nem sok birodalmi van (bár pont pár napja jött ki új star wars könyv, ahol ugyanúgy Braccaról lépnek le, csak akkor a First Order elől :D)
Nem lenne rossz elmélet, csak ugye ha figyeltél a kutaszdroid szurja ki, ergó a fél birodalom tud róla, ott alapból volt egy "helyörség" nyilván, hogy figyeljék lop-e valaki vagy ilyesmi, semmibe nem telt volna a helyi kikötőt lezárni mondjuk.
Nem az a kérdés, hogy tud-e róla vagy nem, hanem hogy odaérnek-e időben. Kikötő lezárás nem nagyon segített volna (nem is onnan menekült el), a bolygó teljes blokádjához meg picit több erőforrásra lett volna szükség.
Nekem az volt fura amúgy, hogy a droid miatt azt hittem van felvételük és egyből be tudják azonosítani ki volt az (aztán lehet csak az inkvizítor játszadozott vele, azért nem vitték el egyből).
Second Sister eddigi megnyilvánulásai alapján erősen sanszos, hogy csak szórakozott vele kicsit, mint a macska az egérrel, csak itt most szivacs volt, mert elfutott az egér.
Meg nekem még az fura, hogy jópár óra (ami valószinűleg inkább heteket ölel fel) után sem találják őket, ugye eléggé úgy néz ki mintha a nyomában loholnának, pedíg kb. elöttünk járnak, am
Eddig is voltak ilyen kivégzés animáciok a játékban? mert nekem most adta be elöször majdnem 10 óra után.
Zeffo bolygón meglett a force push, eljutottam hogy akkor irány kashyyyk. Nem vissza mentem a hajóra, hanem elkalandoztam.... lecsúsztam 1 gleccseren, és a 'crash site'-ra jutottam. mentem egy darabig, de zsákutcának tűnik, droidnak kéne képesség talán hogy túltöltsem a generátort és megnyíljon új út....
mit csináljak? vissza akarok jutni a hajóra hogy elutazzak kashyyykra
Térképen nézz körül, szinte biztos vissza tudsz jutni valahogyan.
Aha voltak. Képesség helyes használata után beadja. Elég sok ellenfélnél. Erősebbeknél is természetesen, de a leírás is ad támpontot.
Master91: Nyírd ki magad (vesd a mélybe mondjuk) és ha jön a respawn, akkor hátha valami értelmesebb helyre rak vissza (előző mentési pont), ahonnan vissza tudsz menni a hajóhoz.
Jelenleg én is itt tartok. Visszamentem Kashyyk-ra, a Zeffo-n végeztem, de azért nem teljesen. 78%-on áll a mutató. De most elég volt belőle. Kibaszott nagy ez a pálya. Egy darabig nem akarom látni. :)
Bogano-ra is benéztem Kashyyk előtt. (Érdemes volt. Most olyan helyekre is eljutottam, ahová eddig nem és még új mini boss ellenfelet is találtam. Meg Jaro Tapal lézerkard kinézetet. De ez a bolygó is csak 88%, bár az egyik sziklán ott van egy érdekes óriás lény, aminek nevére már nem emlékszem, de gondolom ehhez is majd vissza kell idővel jönni. Egyelőre nekem úgy tűnt jelenleg megközelíthetetlen. (Nyilván kell még egy képesség, hogy elérjem, mondjuk nagyobb ugrásra gondolok.)
14 óra eddig. Remélem dupla ennyi lesz a végéig. Én elég alaposan megnézek mindent. Már csak a grafika miatt is, érdemes nézelődni. És persze a titkok, ládák sem egy utolsó szempont.
24 óra lett a vége, a story zseniális, imádom, a többit meg kénytelen voltam végigszenvedni, azért néhány óra után már egészen élvezetés volt az irányítás, csak ez a sok szpatás a korai odaéréssel ne lenne..
teljes árért kevés lenne, így premierben okés, most még van időm NFS-t is befejezni :D
:) Sajna a konfigom határát feszegeti ez a játék. Kis meglepetés. Szaggatott játékmenet, pont olyan sűrűséggel, hogy már idegesítsen. Hát nem tudom mi lesz, egyelőre küzdök azon a sziklás első bolygón, aztán meglátom.
Nem feltétlen a konfigoddal van gond. Nekem simán megy nagyrészt Epic beállítások mellett, Kasshyyk-on pl. mégis beröccent időnként.
Én 19 óránál járok jelenleg, kérdés hogy mennyi van még kb. hátra spoilerben irom hol járok (mert mégiscsak egy 5 napja kijött játékról beszélünk). Szóval innen mennyi van még:
Jelenleg ilumon járok, meglett a Split Saber, ami nekem nem olyan nagy durranás, azt hittem rendesen lehet majd Sentinel stílusban Dual-wieldezni, de TESCO gazdaságos megoldás lett a vége.
Nálam 19 óra lett a vége, remélem jön még DLC vagy 1-2 új bolygó hozzá. Nekem maguk az ugrálós részek is tetszettek, a harcot meg meg lehet szokni (bár nagyon rég léptem már ki alt+f4-gyel játékból, de ebből nem egyszer volt rá példa :D). Ez a bolygóra visszamenés meg szerintem shortcutokkal se túl izgalmas, Zeffo-n is a ládák felét sikerült ott hagyni, bár összességében 88%-ot ír a teljes játékra szal tűrhető. Majd, ha lesz DLC vagy valami hozzá akkor valszeg nekiesek újra a legnehezebben (most előtte levőn volt).
Most váltok le jedi masterből, mer túl nagy szopás. Valahogy nem érzem a harcokat. túl kicsit evadézik, az ugrás meg bakugrás, karddal védekezni meg elfelejtek. Meg nem is tudom, hogy lehet-e pl. szörny ellen. És irdatlant sebeznek, szóval a védekezésem nem létezése és a csaknem halálos sebzések jellegű csapások együtt azt eredményezik, hogy a harcokat nem szeretem.
biztos többet bambultam és kóboroltam, mondjuk kb. mindegyik ládát összeszedtem :D
Nem tudom (nem néztem a Masteren az arányokat), de pl. Jedi Knight-on én arra lettem figyelmes, hogy az életerő növelésével mintha sebzésellenállást is kapna Cal. Mert amit emlékeket (echo-k) szedeget össze az ember azoknak 1 része az életerőt növeli, plusz a skillfából is lehet növelni. Jelenleg a sokkólós scoutok alig sebeznek ha megütnek, az elején volt, hogy fél hp csíkot leütötte egyik-másik. Ami szerintem a skillfán a must have skill az a két oldalsó gyógyítós, az egyikkel stim használatakor több életerőt kap vissza Cal, a másik meg stim használatával feltölti a Force meter-t. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2019.11.20. 16:50:10
Nekem volt sok helyen mikor pl víz alatt volt a láda vagy dupla ugrás kellett volna és nem mentem vissza, mert ott rohadjon meg mindenki. Zeffon konkrétan annyi hiányzott, hogy azt hittem még visszavisz oda a story :D
Az hogy ebben a jatekban konkretan nincs loot az nagy hiba, valahol az egesz elment egy interaktiv mozielmeny iranyaba, ez tokeletes jatek lenne nemcsak SW hanem rpg jateknak is HA lenne benne loot nem ezek a skinek, persze akkor a harcrendszert is csiszolni kellene mert ugye korabbi jatekokban minden jedi class mas statrendszerel mukodott es mas volt a fegyverzete is. Nalam korulbelul ennyi a negativum minden masban iszonyat magasra rakta a lecet a Respawn.
Kerek 20 óra alatt végeztem a játékkal. Ami nagyon tetszett az a harcrendszer és a sztori, sw hangulat. Ami jó volt az a pályák felépitése és a shortcutok behozatala is jó ötlet volt. A grafika...az lehetett volna szebb is de igy legalább nem volt vele semmi gond.
Ami nem tetszett az a sok platform elem ami egyértelmüen csak azért kerülhetett bele ilyen fajsúlyosan, hogy kitolja a játékidöt, valamint a totál értelmetlen található tárgyak amik csak voltaképp skinek, óriási lett volna ha itt is lehetett volna fejleszteni a fegyónkat mint pl a DaS játékokban attól az még nem lesz rpg.
Erős 8 pont nálam a játék és csak azért ennyi mert sajnos gyak nulla az újrajátszhatósága.
Az a része tetszik nagyon, hogy a fejlődési rendszer alapja, hogy a srác egy tanonc szinten rekedt jedi, akinek ráadásul valami problémája is van az erővel való kapcsolattal, és hogy ezt kezdi begyógyítani a tapasztalatszerzés és fejlődés. Pl. tök jó hogy csak az időlassítást tudja az elején. Mondjuk az viszont ultragáz lenne, ha végig csak ennyi lenne, szóval meg is nézem azt a képességfát. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.11.20. 21:03:56
Én bizom benne, hogy ezen a sikeren felbuzdulva jön egy komoly single RPG most majd.
Nah neekm 22 óra lett a vége.
Szerintem egy new game + jöhetett volna, ahol pl. nem kell már újratanulni mindent, plusz ha már rpg-s skill fa mondjuk lehetett volna belerakni többféle végződést, attól függően, hogy itt-ott mit döntesz, mert így a srác kicsit sótlan volt nekem.
A story nem rossz, a platform elemekből vehettek volna kicsit kevesebbet. Az nekem is tetszett, hogy Cal gyakorlatilag 5 éven keresztül nem használta az erőt ezért kicsit megtompult az erőérzéke és újra kellett tanulnia a dolgokat, volt 1 fejlődési ív ami jó. A kasztosodás és a specializált fegyver sztem jót tett volna a sokszínűségnek.
Az ellenfelek nagy része könnyen kiismerhető és kijátszható egyedül akik nekem gondot okoztak azok az imperial combat droidok. Van egy olyan érzésem, hogy lesz még itt valami dlc vagy valami mert eléggé levegőben lett hagyva a befejezés, de összességében 8/10-et nálam is megkapja.
Nekem bejött, hogy nem kell min-maxolni a dolgokat, szinte mindent ki lehetett húzni a skill fában is.
Skacok, leszálltam a második bolygón, egy vörösön, de amúgy ugyanolyan kihalt és ugrabugra mint az első. Na most nyugtassatok meg, hogy nem átskinezett ugrálóplatform lesz az összes bolygó. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.11.21. 14:40:46
De ugrabugrás lesz, persze más ellenfelekkel. Bár nem értem mire számítottál :D
Sőt, mindegyik bolygóra vissza kell majd menni újra ugrálni :D
Én még nem tartok ott, de majd lehet még nagyobbat is ugrani. :DDD
Így eljutsz olyan helyekre is, ahol ismét ugrálgathatsz. Egyébként nincs ez olyan szarul megcsinálva. Tudjátok mi a szar? Amikor indáról kell leugrani vagy indáról indára át. Na ott legtöbb esetben az első próbálkozás a tuti, ha elkezdtem irányítani, belőni, hogy pontosabban ugorjak, annak mindig halál lett a vége. :D
Az szarul van megcsinálva, de nem is erről szól a játék. Az ugrálás az szerves része, de szerintem kifejezetten élvezetesre sikerült. Egyébként a pályák eltérőek. A kihaltságban talán tényleg hasonló az a kettő, amit írtál, de Zeffo és Kashyyk már mások.
Más: Egyik kedvenc ölésem, erővel magamhoz rántott ellenfél ledöfése lézerkarddal. Az adja. Majdnem van annyira jó, mint a kivégzések. (Látványra.)
Igen. Az megvan már. Úgy valóban jobb, csak van amikor még egyet kell róla ugrani és nem mindig szokott összejönni, ha TR-es módon pontosan meg akarom tervezni hova ugorjak. Itt nincs szükség ilyenre. Szarni kell rá, ahogy elkapja Cal az indát és bemozog vele, már lehet is átugrani a következő indára, vagy a talajra le.
Jut eszembe megint egy rész, ami rohadtul tetszett:
A második sírboltban a levegőbe láncokkal tartott alien szarkofágja, meg maga a helyszín. Állam leesett, annyira hangulatos hely volt az. Meg ami utána jött. Ez már régebben volt, nem itt járok. Esküszöm még a Tomb Raider maja helyszíneit is lazán ütötte.
Nem tudom mennyi szándékosság van benne de először jött a Mandalorian sorozat, most ez a játék, és pár hét múlva az új mozifilm. Jó kis reklámot kap mindegyik egymástól, ez az év vége most a Star Wars-ról szól. Amúgy remek játék, a falon futkosás tisztára mintha Prince of Persia lenne, a logikai részek Tomb Raider, a harc a Witcher 3-ra emlékeztet, az Erő gyakorlatilag megfelel az aard jelnek. De ami a legjobban tetszik hogy az összhatás abszolút hozza a filmek hangulatát, a zene meg a grandiózus tájképek, a futurisztikus helyszínek steampunkos stílusa. Szóval nagyon tetszik!