Kint az új pecs. Sentinel indít is, lehet beteszem ide a haladást, hátha érdekel valakit.
Nagyon tetszik ez a játék és tényleg sokkal egyszerűbben megérthetőbb mint az említett PoE. Ugyan mégcsak 10 órát toltam bele és egy primalist > sámán buildet próbálgatok de rengeteg tervem van a többi kaszttal is. Egy jó ideig tuti el leszek vele. Chaten is renkdívül segítőkész emberek vannak, azonnal válaszolnak a kérdésekre! :) Olvastam, hogy nemsokára lesz COOP is a játékban?
+Upd.: Végre rájöttem hogyan működik ez a loot filter is, így jobban rá lehet fókuszálni a játékra. :D Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2021.07.29. 17:05:59
Aztán majd jöhet a build is :D Én egy alakváltó medvés, petes buildet próbálok, ssf-ben :D eddig tetszik. Ma/Holnap fel is dobok egy eddig buildet, csak jussak el a master választásig végre. Én nagyon lassan játszom, kevés az időm rá sajna :)
Én nem másolok, és elég jókat rakok össze. Nagy könnyítés, hogy eleve a skillek mellé odaírják, hogy milyen típusú sebzés lehet (pl, physical, spell damage, etc... és mi az ami éppen aktiv, mivel skálázható). Szerintem próbáld meg magadtól, nekem nagyon tetszett :D
Köszi az infót! Mindenképp beszerzem nemsokára. Viszont személyes tapasztalat alapján is lehet jókat összerakni? S nem az, hogy mindig valakit másolni? Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2021.05.31. 15:19:51
8 chapter van benne eddig ha jól tudom. Ha mindent is megnézel akkor több órára le fog kötni (8-10) és utánna jön az endgame, a Monolith of Fate illetve az arena. Karakterek elég jól variálhatóak, lévén nem csak nekik, de az összes skillnek van saját fája, ahol erősíteni, specializálni lehet őket. Most elég sokat változott a cucc, leginkább a performancián javítottak megfigyelésem alapján. Jó cucc, szerintem nem bánod meg (nem annyira bonyi mint a POE, de azért itt is el lehet veszni a részletekben ha ahhoz van kedved). Célszerű megtervezni a karaktert itt is, mondjuk ezen az oldalon: Planner Aztán jöhetnek a buildek majd :D jó játékot ha belevágsz.
A jelenlegi tartalom kb. hány órás? Úgy értem, ez mégiscsak egy h'n's játék és azért nem akarnám "megunni" a megjelenéséig, hogy már minden kasztot oda-vissza vágni fog az ember.
Nem rossz a játék, nyilván még nem teljesen kiforrott, de jól el lehet szórakozni vele. Én megvettem, nem bántam meg. Viszont most a ME Legendary Edition és a Days Gone miatt parkolópályán van, 16-os szinten ott hagytam a karakterem. :)
Még csak nem rég akadtam rá erre a játékra és úgy van kititulálva mint: "ha többet szerettél volna mint a Diablo 3 de elveszel a Path of Exile skillfájában, akkor ez a játék neked való." Ha ez tényleg így van, erősen elgondolkodok a beszerzésén!
Kicsit utánna olvastam, van/volt ilyen hiba, elviekben a 0.8.2c hotfix-ben javították. Többen írták, hogy most már rendben. Ez a verziód van fent?
Nem tudok accot csinálni le-26os errort dob... ötlet ?
Tegnap kijött a Patch 0.8.2-es. Rengeteg minden változott. Új skillek, UI change, minion ai, hogy csak a legjobbakat említsem. Notes és egy kis summa video róla: Utoljára szerkesztette: LaposElem, 2021.05.25. 07:22:00
Bocs a kései válaszért: - Passive pontok: NPC-nél resetelhető. Azoknál akiknak ilyen rózsszín agy van a fejük fölött :) - Skill pontok: Igen, az a pont kuka - Despecialize skill: bizonyos szintenként emelekedik, mennyi az alappont amit megkapsz. Ez nem rég változott ha jól tudom, eddig 0-ra ment vissza. - Idol: Az inventorydban külön hely van nekik. Ahogy haladsz előre, úgy fognak megnyilni a helyek. Elsőre nem elérhetőek. Remélem sikerült segíteni, és azt is, hogy nem írtam hülyeségeket. Igyekszem felnézni sűrűbban hátha lesz még kérdés. Jó játékot! Utoljára szerkesztette: LaposElem, 2021.04.16. 15:33:55
Srácok, lenne egy pár kérdésem (tegnap óta kezdtem bele) a játékot illetően.
- A passive pontok újra oszthatók ha szükség lenne rá? - Skills pontok: ha véletlenül rossz helyre tettem pontot majd a remove-al leszedem akkor azzal el is bukom azt a pontot amit levettem? - Despecialize skill: ha egy komplett skill "ágat" szűntetek meg, akkor függetlenül, hogy mennyi pont volt rajta csak 5 ponttal kezdek egy újat? - Az idolok mire jók, és miképp kell használni?
Egyelőre ennyi lett volna, köszönöm!
Jó lett a Rogue. Kellően frissíti a játékot az új karakter. Pár vizuális fejlődés is lett a területeken, meg a szokásos balance és hiba javítások.
Hát igen , ez a hátráltatósdi igazi "anti kontent" , egyedül a Wolcenes "second wind" ami tetszett eddig ezügyben hogy 3 próbálkozásod van, ha kimeríted akkor biztos respec.
Nah, erre régen vártunk sokan: Rogue Reveal Teaser meg a logo is új... december 4. Tuti program :)
Ismét kijött egy frissítés az Epoch háza tájáról. Patch Note Pár dolog csak így szemezgetve: Chapter 2-3 rework. Chapter 6-8 changes. Megváltozott a Defenses system. és még sok más. Ami viszont a leginkább érdekes, az az, hogy beépítettek egy lootfiltert... nagyon kellett már.
Utálom azt, ha egy játékban elszállnak a dolgok, pl itt most a boss. Szépen haladok mint kés a vajban, semmi problem. Jön a triál, és kvázi nincs hely ahova menjek, kb 1 hittel a kis köcsög. Éééééés.... nem elég lenyomni, még ha túljutsz az első fázison, jön egy roham, ami kb overtkill..... hát... ha kilépsz, akkor meg 3-4 területtel odéább van csak waypoint. Nemár... eddig imádtam ezt a cuccot, de ez most levitt az életről.
en megvarom a vegleges verziot, akkor mindenkepp bele fogok ugrani, addig mar nem (egyebkent a Lost Arkot tolom mostansag, nalam az meg a gagyi nemhivatalosan angolositott orosz vpnes alpha allapotban is kenterbe veri az osszes konkurenciat)
Az új pecs igen tetszetős lesz, atomsok újdonságot fognak belerakni. Ma kezdek egy necromantát, mert az idolos részt eddig hanyagoltam, na de majd most. Tolja valaki, vagy csak magamnak irogatok? :D
Gondolom már tárgytalan :( Azóta mát kijött hozzá e-ig javítás is.
Kijött egy elég durci új patch. Itt olvasható. Behozták az idolokat, ami kb a d2 charmoknak felel meg, csak nem inventory helyet foglalnak, hanem saját helyük van :) Új/átdolgozott területek, küldetések, ésatöbbi... Ideje, hogy az alakváltóm útnak induljon :D
Most, hogy letudtam a kampányt (már ha van ilyen), íme a véleményem: Pro: - Skill rendszer tetszik - Grafika tetszik - Classok tetszenek, változatosak
Con - Nem random a mapok - nem találtam történetet, csak mentem előre, de nincs egy epikus, vagy akármilyen történet - Life potion: ha iszol egyet, már esik is a következő ellenfélből - Nem minden szint van kidolgozva részletesen. Érezni, hogy a későbbiekben ez máshogy fog még kinézni. - Nincs ami a folytatásra ösztökélne - Itemizáció, szerintem nulla - Craft rendszer van, de minek?
Nektek mi a véleményetek?
na ránéztem, az utolsó class még mindig nincs, az érdekel a legjobban pedig :) gondolom íjász / assa / valami trapes móka lesz majd
az volt a kedvencem igen a melee karakterek nagyon nagyon nem tetszettek az iranyitas miatt, rangedek kozul meg a nekro jott be nagyon uj / unlockolt kaszt van?
a játék meg ultrafun, egyre jobb ahogy jönnek az updatek, nálam hangulatban + a skill rendszerrel veri az összes többi arpgt, pedig erős a beta beütése, de így is egyszerűen... feelgood
Igen, nekem is tetszik alapvetoen. Egyenlore lebeszeltem magam a vasarlasrol, mert ugy erzem, hogy meg elegge felkesz es a story-t lvl 30-35- re kivegzi az ember es felek, hogy az utana elerheto jelenlegi end-game nem tudna sokaig lekotni.
Remélem is, hogy nehezedik, mert eddig gyerekjáték (ma talán lesz időm még pörgetni a játékot). Egy class még nem elérhető, illetve igen, nem minden skillnek van meg a fája. Egyébként ez rohadtul bejön, mármint a skill és a skillek fejleszthetősége.
Bizalmam van a játékban, nem kicsi... de van még hova fejlődnie.
Az eddigi stream-eket nezegetve siman meg fogsz halni majd kesobb mondjuk arenaban, ami ugye arrol nevezetes, hogy az ellenfelek minden egyes ujabb hullamaval nehezedik. Szoval ami kesik, nem mulik. :) Raadasul sok esetben one-shot kill lesz.
Egyebken mar egy ideje szemezek a jatekkal, egy heten keresztul naponta neztem rola streameket a beta fazisba lepeset kovetoen. Tetszik a sok variacios lehetoseg benne.
Allitolag a kinezete is rendben van, de jelenleg nem lehet max-ra (sok esetben meg kozepesre sem) allitani a grafikat, mert leesik a framerate. Erdekes a craft-rendszere is. Mintha a Path of Exile-bol vettek volna at az ottani rendszer alapjait jocskan leegyszerisutve.
Tudtommal meg nem elerheto a rogue class es a mastery-jei, valamint egyes meglevo mastery-knel meg hianyoznak az egyes skill-ekhez a specializaciot nyujto fak.
Valamint ahogy te is irtad, meg eleg foghijjasnak erzodik a jatek, sok minden meg hianyzik/hianyos.
Még mindig nem értem a végére, de az első chaptert letudtam. Még mindig bejön, viszont a mapok nem lesznek random generáltak, csak az endgame-be. A játék nehézsége szerintem még nagyon nincs belőve, egyszerűen nem tudok meghalni benne. Egy beastmasterrel kezdtem, eddig élvezetes. 2. fejezet végre szakított az első látványvilágával, ami kicsit egysíkú volt.
Két órányi első pillantás eredménye: Ami tetszik: 1., Classok és a fejlődés rendszere. A Skill spacializációk, hogy minden skillnek saját fája van. Ez jó Dolog. 2., A megjelenítés kellemes (lehetne jobb is, de ez még fejlődik folyamatosan) 3., Időutazós téma (bár, ezt nem tudom hogy fogják jól kihasználni) Ami jelenleg nem: 1., Nem áll össze valahogy még egy egésszé. Küldetések vannak, de szerintem még semmit nem adnak az egészhez 2., Targeting rendszert nekem még szokni kell 3., Crafting van, de még kiforratlan (minimális ismertetővel, hogy mi mire is jó) 4., A területek még jelenleg elég üresn pangnak, és ráadásul ha elhagyod a zónát, azonnal resetel, tehát monsterek újra spawnolnak (ahogy észrevettem)
Endgame tartalomról még nem tudok beszélni, nem vagyok ott jelenleg. Egyenlőre ennyi, még jövök a továbbiakkal.
A fejlesztők oldalán is meg lehet venni a játékot. A 10$-os pakk is adja a játékot (bár ha jól írták máshol ezt csak a megjelenéskor kapjuk ilyen áron nem earlyzhetünk vele)