Mások vagyunk. :) Én 5 percig bírtam a Nier Automatát pl., neked meg ha jól emlékszem nagyon bejött. Jobban szeretem a lassabb játékokat. Ahol nyugi van, lehet élvezni a tájat, fullos az immersion, ilyesmi.
Nem hiszem, hogy még annyi van hátra. Ha a megjelenés napján az egész világ nekiugrik 40GB letöltésnek akkor sokkal nem vagyunk beljebb. Szerintem ez a 150-es érték egy bőségesen megadott szám, futás alatt ideiglenes file-okkal, cache, stb. Ahogy látom a mappa tartalmát az adat file-ok itt vannak, szerintem a futtatható állomány részei hiányoznak, pár 10MB esetleg 100-200MB letöltésre számítok még. Igy lenne logikus, de majd meglátjuk.
Sziasztok! A Baker Online nyereményjátékot hirdet, mint a klasszikus időkben. Ehhez nem kell mást tenni, mint feliratkozni a Baker Online Youtube csatornájára. Sorsolás a 2019. december 16-ig feliratkozott felhasználók között fog megtörténni (sorsolási infók később). A nyeremények:
1. helyezett: Red Dead Redemption 2 digitális letöltőkód; 2. helyezett: Wolfenstein Youngblood Deluxe Edition (dobozos); 3. helyezett: Battlefield V (dobozos).
A nyeremények a CD Galaxis által biztosított, nem külföldi oldalakról behozott/megrendelt termékek. A nyereményjáték akkor fog megvalósulni, ha legalább 200 feliratkozó csatlakozik a Youtube csatornához. Amennyiben nem, úgy a nyereményjáték semmisnek bizonyul és megtartom magamnak a játékokat. További infó a [email protected] címen kérhető!
Már csak 7 giga üres helyem volt, készülvén a játékra tisztogatásba kezdtem. Nem mondom el miket töröltem le, de 560 giga helyem lett. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.24. 10:15:46
Azt nem tudja valaki, hogy ezek az összetett kincskeresések benne vannak e Multiban is, és lehet e együtt coop jelleggel csinálni? Single-ben volt ilyen, hogy nyomozgatni kellett, volt vagy 3-4 helyszine, és pl fotó alapján beazonosítani 1-1 helyet, és valami banda eldugott kincse volt ott meg ilyenek. Nagyon adná ha menne Multiban is freeroamban is.
elvben nem lesz dobozos.. legalábbis mos nem olvasni róla, hogy terveznek.
Lesz ennek dobozos verziója, mint a GTAVnek, vagy csak a letölthető?
Nem baj, ha csak később, PS4en úgy is megvan, PCn jelenleg mással játszom, csak kipróbálnám PCn is.
fórumon írták állítólag 29-én kezdődik a letöltés de ez ne vegyétek biztosra
én tegnaptól-ról (de szép szó) tudtam, hogy lehet PRE-load olni, de semmi.. mondjuk tavaly a konzolon 1 hetet adtak előre, szóval lehet itt is ez lesz.
Amúgy TUDTAM volna értékelni, ami más gagyitronabb gaeknél is simán megvan, hogy ha az ember kiköhögi az Ultimate-et, akkor már had játszon legalább a single-el 1 héttel hamarabb mint a " pornép" aki csak a special-t veszi.. de kufárok ezek...
Előrendelés kész. Épp újra akartam játszani konzolon, de akkor inkább most már megvárom a pc-s verziót.
Tényleg, próbálta már valaki kormánykerék-szettel a lovaglást? Gázpedál, fék, kormány, duda, Assassinra-Witcherre tökéletes lett volna. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.22. 16:07:01
Ne aggódj, nem is vagyok oda értük. :) Gta 5ben addig nem nyugodtam,míg nem találtam egy tweeket amivel lehetett PC-n szabályozni az autók sebességét. Utánna sokkal jobban élveztem.
Tud valaki valamiféle Pre-load dátum féleséget? Valamiért 22-re emlékszem, mert hogy akkor lehet már Epic storeban is majd kapni a gamet, és akor van valami váltás a koncepcióban, pl preload.... de már nem tudom hol olvastam...
150GB azért fincsi lesz leszedni.Így a telefonos modemes korban...
Nem sajnos nem olyan a Privat, mert a GTA ban ne tudsz a businessben leülni a gép elé Friend only session-ben. Ergo nem tudsz egy jót businesselni, freeroamban.. ezért kell hekkelni, kreálni Public jellegű privat sessiontsajnos. remélem ez másképp lesz a RDR ben vagy legaklább ugyaez a BUG meglesz ott is, hogy kidob mindenkit a sessionből és ott maradok egyedül aztán rám joinolnak a haverok. Bár ahogy olvastam ott a playerek nem nagyon csesztetik egymást, de lehet ez konzolon volt igaz.. PC ezért félős esetleg.
Pontosan. Ha nincs benne séta, az már kérdéseket vet fel, hogy mire számíthatok még, ha ennyire nem voltak képesek. Már amellett, hogy konkrétan nem tudok sétálni, és bugyuta az egész. Az is gáz amikor túl lassú a séta. Star Citizenben például ezt tökéletesen megcsinálták. Egérgörgővel lehet sebességet váltani, a séta sebességét is szabályozhatjuk. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.20. 13:01:16
detto bár szerintem a rekordot én tartom e tekintetben mert 1996ban kezdtem el a Stalingradot-ot , pc-n most meg telon emulátorral tolom és még mindig nem játszottam ki :-D de remek izgalom egy ellenlökést kidolgozni és végrehajtani bő félorát áldozva a véges szabadidőmből
Ja napi 11 órát dolgozom, este hazamegyek azt pl ha épp witcher3azni van kedvem van hogy 2-3 óra alatt 1-2 mellékküldi közte meg sétálgatás ide-oda. Minek sietni? :D Nettó hülyeség hogy jaj aki így játszik nincs élete.. Ha nem is dolgozom max este szoktam leülni pár órára és nem bánom ha csak sétálgatás a nagy része, ha már ennyire ki van dolgozva. Még csak most értem novigradba, minek sietni? Ezután jön kingdome come, aztán Rdr2. Ez kb 2 év nekem. :D Mondjuk én olyan vagyok ha egy játékban nem lehet sétálni már kuka nekem. Pl ott van a Controll, tök hülyén néz ki hogy rohangál a karakter mindig, nem is érdekelt így. Kinek mi a fontos. Szerintem Rdr2ben teljesen el fogok veszni. :D
Igen tehát van különbség munka utáni kikapcsolódás, és munka helyetti kikapcsolódás közt. Vannak olyan összetettebb és/vagy lassabb játékok, amik nem alkalmasak az előbbi igény kiszolgálására. Egyáltalán ha egy játékban már komolyabban végig kell gondolni egy következő lépést, az már nem ideális, ha munka után akarunk vele játszani. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.20. 11:04:06
Épp azt mondom hogy nem szívesen használok gyorsutazást, viszont ha túl nagy a térkép akkor bizony elég időrabló a hagyományos mód. Ha este leülök két órát játszani akkor nem akarom hogy a fele haszontalan poroszkálással teljen. Az ember akcióra vágyik, pörgésre, kihívásra, ingerekre. A nyitott világ hátránya hogy lassítja a játékmenetet, jobb szeretem a semi-open world megoldásokat ahol lazán összekapcsolódó kisebb zónákat kapunk, így nagyobb figyelmet kaphat a történet. Az Odysseyt nem véletlenül hoztam fel mint negatív példát, ott egyértelműen túlzásba estek, nekem már London a Syndicatben is az ingerküszöböm felett volt.
Igen, kilógsz a sorból, aki ide jár az minimum napi 8 órát játszik és egyébként a naplemente szebb virtuálisan mind a valóságban, legalábbis a gamerek ezt mondják...
Annak valszeg nincs saját élete aki ilyen idöhúzó dolgokal tölti az idejét, én örülök ha van egy-két órám egy nap játékra azt nagyon nem virtuális séta lovaglásra, naplemente bámulásra meg szarásra szánom, de olvasva ezt a topikot biztos én vagyok a hülye.
Na látod pl. Kingdom Come-ban van klozett, és szeretek ráülni. Ha játék közben szarnom kell, akkor leülök a karakterrel a klozettre, én meg kimegyek a sajátra. :)
Az utazás csak egy dolog. Azt is lehet lassan és gyorsan, de a kényelmes nézelődés az mindenhez jól jön. Városban, erdőben, nyomokat követve, mindenhol jól jön hogy lelassítasz, meg-megállsz a lóval, körülnézel, fülelsz, ésatöbbi.
Ez természetes , én még szarni is eljárok egy bokorba és minden harc elött bemutatkozom majd meghajlok és eltemetem a holtakat majd értesitem a családjukat a halálukról és besegitek a temetésbe a halotti tort pedig saját kezüleg készitem el, fontos dolog, hogy egy játékban is etikusan és élethűen viselkedjek... :)
Hát én meg Witchert is full lassan, moddokkal realisztikusabbá téve játszom. :D Potikhoz tűzet kell rakni, meg kell mindegyikhez valami növény minden alkalommal, kb mint az első részben. Meg sok helyre simán galoppozva megyek lóval, illetve Geráltal is csak fight közben futok. :D Lassabb a játékélmény, de nekem így a teljes.
Konzolon toltam egy keveset és nem emlékszem ilyen ficsöre, igaz nem is kerestem, nem poroszkáltam a lóval mert az olyan mintha gyalog futna a karakter, lóval vágtatni szoktam minden játékban. Automata útvonal követés az van és az jó dolog.
Ilyen nézelődős opció van a RDR2-ben, be kell kapcsolni a kamera módot, és a ló magától követi az utakat, és eltalál a célpontig. A ló sebességét is változtathatod közben, szóval nézelődhetsz kedvedre. PS4-en így van, gondolom, PC-n is lesz. Van fast travel lehetőség is, de korlátozott kissé - postakocsi, vonat, és általában egyirányú. Lehet, hogy ezt majd kicsit fejlesztik a megjelenésig.
Az AC Odissey óriási térképpel operál, de fast travel van benne, szinte az elejétől, és elég sűrűn vannak a pontok, szóval ott a fárasztó utazgatás szerintem abszolút nem probléma.
Az átlag galoppozás közbeni nézelődés szerintem teljesen alap kellene legyen. Majd figyeld meg, hogy ebbe a játékba belerakták. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.19. 23:20:29
egyértelmúen ha kingdom come nyomdokaiba lép, annál meg ez a játék ahol tényleg bele lehet élni, a skayrim meg witcher a fantasy világával nem jön be annyira hangulatilag sem
Valszeg inkább azért nem gondoltak rá mert két kézen meg lehet számolni hány embernek hiányzik ez a teljesen felesleges ficsör, ha lassú lépegetés közben nézelödni akar az ember akkor gyalog megy...
Persze, az már majdnem jó volna, de azt nem arra találták ki, hogy élvezzük az utazást, hanem hogy legyen egy ilyen könnyített lovaglás. Vágtat közben. Tehát ha élvezni szeretném a tájat, akkor nem egy vágató lóról szeretném, lobogó hajjal, ráadásul kötött pályán. Azt felejtették el belerakni, hogy normál tempóban caplatok a lóval, és kényelmesen nézelődöm jobbra-balra. Megcsinálták a gyönyörű környezetet, de utazás közben nem lehet normálisan nézelődni, mert egyszerre kell nyomni a W-t, meg ellentartani hogy miközben egérrel balra nézek, ne forduljon a ló is. Tényleg már csak annyi kellett volna, hogy a jobb egér gomb az a free look. Nyomom a tetü W-t, csak nézelődhessek legalább. Nem sajnos. Szinte látom magam előtt a kocka programozót, hogy mindenre gondolt miközben tervezte a lovazást, csak arra nem, hogy szeretnénk nézelődni is közben. Ja mer koppintotta egy az egyben az Assassin's Creed lovazását, és ha abban nem lehet (mer abba se lehet), akkor biztos nem is kell. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.19. 22:32:14
Azt ugye tudod, hogy W3-ban shiftel követi az utat és lehet közben így nézelődni? : ) Nem tökéletes, de azért nem is rossz, én pl nem használtam még benne gyors-utazást.
Most így hirtelen a The Long Darkot tudnám mondani. Nem pontosan az amit te szeretnél, mer az majd a Star Citizen lesz :D, de ebben a játékban az hogy egyik régióból a másikba elcaplass, hosszú órák készülődése. Tulajdonképpen az a játék, hogy felkészülsz az útra. Mert mínusz fokok vannak és kell ruházat, mert felszerelés kell, és ezeket össze kell szedni, javítani, varrni, sütni.
Én meg úgy vagyok vele, hogy egy világ sem elég nagy. Szeretnék egyszer egy olyan játékot, ahogy tényleg súlya van a távolságnak, ahol maga az utazás is egy kaland, felkészülést igényel stb. főleg olyan szerepjátékoknál ahol evés, ivás stb van. A State of decay 2-nél kifejezetten élveztem, hogy mikor elindultam távolabbi pontokra akkor bekészítettem még egy kanna benzint a csomagtartóba, autójavító szettet, tartalék fegyvert, pedig ott sajnos nem volt hatalmas egyik térkép sem, de a kocsi sokat evett, rongálódott, volt egy kis utazás élmény.
Szeretem a nyílt világot a beleélés miatt, jó érzés tudni hogy a távoli tájak nemcsak látványelem hanem ténylegesen oda tudok menni. Jó ez a szabadság. Viszont az se jó ha túl nagy a térkép, lásd AC Odyssey ahol rengeteg időt elvesz az utazás. A Witcher még oké volt ilyen téren, kivéve Skelligét, ami már tök felesleges volt szerintem. A gyorsutazást nem szívesen használom, mert az élményhez tartozik hogy benne vagy a játék világában és alkalmazkodsz a közlekedési lehetőségekhez. Sok múlik a környezeten, ha szép tájakon visz az út akkor nem zavar mennyi időbe telik.
Kingdom Come-ban hardcore-on tolva nincs gyorsutazás, és nem okozott problémát. Belső nézetből olyan volt, mintha ott lennék, természetesnek vettem, hogy vannak távolságok. Witcher 3-ban ez már szenvedős volt, ott aztán eszembe nem jutott, hogy végiggaloppozom a térképen. Mert abban el van baszva az élmény a W- nyomogatásával, hogy nem lehet nyugisan körbetekinteni, mer fordul a ló is, szóval az úton kell tartani de nyomni közben a W-t, ráadásul külső nézet, ami még egy fokot ront a beleélésen. Tehát én azt mondom, hogy nem önmagában az utazás unalmas, mert pl. ha lemegyek boltba, vagy el kell utaznom valahova, az sem önmagában unalmas. Nem szoktam gyaloglás közben unni magam. Szóval a hosszútávú utazás is csak egy játékelem, amit tudni kell összerakni. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.19. 13:00:04
Ma én is megvettem. Dobozosan szerettem volna. De sokan mondják hogy nem lesz vagy soká. Inkább megvettem. Bullyt és L.A.Noir-t kértem hozzá.
Nekem valamiért a komplett single végigjátszás alatt nem jött ez elő, pedig nem ültem keveset lovon... szerintem baromi jó, mondjuk ott mindig bele akadtam ebbe abba.. 1-2 bajba jutott emberbe, egy Hideout-ba, egy mellékküldibe, egy legendary vadászatba stb.. szóval az speciel abszolut elvitte NÁLAM hangsúlyozom .. a hátán ezt a monoton dolgot. És ugye ott volt a táj, ahogy változik, ahogy jön egy vihar, ahogy jön egy postakocsi, amit nem lehet futtára engedni.. hisz lehet hogy Salamon Király ül rajta :))) a Szépsége, a bármit megtehetsz-ben rejlik.. aztán hallom, hogy pöfög a vonat a közelben.. egyből dollár-jelek jelentek meg a szemem előtt.. és még lehetne sorolni...
Az nem gond, hozzászoktam az Atlasban ehhez :D Pl. nyersanyagra van szükségem mondjuk egy kék/lila recepthez és emiatt 4-5 gridet/szervert kell hajóznom, mert csak ott lehet olyat bányászni. Kihajózok a dokkból, szétosztom a legénységet, beállítom nagyjából megfelelő irányba a hajót (elkerülve a szigeteket és a zátonyokat), vitorlák fel és hajrá - majd ránézek egy óra múlva, hogy merre járok, odaértem e már (vagy ha megtámad egy-egy falka SotD vagy jön egy ciklon). Eleinte nyilván végignézted az utazást, halásztál közben, összeszedted a tengeri lootot, de egy idő után ez a monoton utazás baromi unalmas lett, majd jött a "baszki, bele sem kezdek".
Vagy anno a FO3/FNV/Skyrim/FO4-et is sokszor úgy játszottam, hogy a fast travelt nem használtam, hanem végigmentem a vidéken akár huszadjára is. Egy idő után csukott szemmel járva is előre köszöntem az adott npcnek, vagy útjelző oszlopnak :) De ott volt választásom, ha esetleg meguntam a magam által felállított szabályt akkor jött az "ugrás".
Itt nagyon kíváncsi vagyok az általatok leírt unalmas lovagolásokra. Az első időszakban biztos, hogy élvezni fogom, a kérdés csak az, hogy meddig tart ki ez és mikortól lesz megint "meh, megint olyan kurva messze kell menni?". :)