Na, kosz az infot, akkor a korabbi panikhangulat mostantol remelhetoleg okafogyotta valt es azok is tudnak majd "jatszani", akik nem szeretik a pvpve kornyezetet.
mondjuk ez az élővilág dolog most uj pánik csak h Fred is örüljön
FredÉ... ha ez megvan valakinek a sorozatból :) Utoljára szerkesztette: gregoryan, 2019.10.17. 12:08:24
Megkerdezhetem, hogy miert kell emiatt "panikolni"?
Neked, nekem es a PC-seknek zusammen nem teljesen mindegy, hogy milyen VOLT korabban a spawn rate, amikor az elso elmeny, a novemberi AKTUALIS allapot lesz a kiindulasi pont? Konzolon oke, nekik szarul jott a valtozas (ha egyaltalan ez szandekos dontes volt es nem bug), de PC-n?
mert azt mndja a kolléga, hogy " kiürül"... és senki nem akar elcseszni felesleges akár órákat, hogy azért hajkurásszon állatpoak, ami egyébként akár szerves részét is kiteheti a gameplaynek, (gameplay függően), csak mert lecsökkentették a számukat.. Azért keressek 1 órán keresztül 3* os pelteket, mert amúgy ami előtte itt rohangált, most 10 helyett 2db kószál valmerre? amúgy én Konzolon kezdtem el az Online-t.
Kiadó az utolsó pillanatban meggondolta magát. Kiadják inkább nintendóra meg xboxra. Azt mondta a kiadó igazgatója, hogy idézem: "csak tréfáltunk, hogy megszívassuk a sok torrentelő nyomit, hehe mégse jön ki PC-re, megszívtátok bénák!!".
Ez csupán azért szar még poénnak is ,mert eleve van xboxra... + ilyet soha nem nyilatkozna mivel elég szép bevételt hozott neki az a minimum 30+ millió s pc-s eladás a GTA 5-ből is.
De az való igaz a nap szar poénja díj a tied és látod sokat nem kellett érte agyalnod Utoljára szerkesztette: grebber, 2019.10.18. 07:18:19
Ez olyan, mint Angry Joe-nak az a Mr. Budget vagy ki, az Arctalan fickó karakter aki mindig csak a pénzt látja a játékiparban.. ha igy megvan nektek :D::D Aki mindíg kárörvendő
Tehát az egyetlen tény ahol kilógott a lóláb, érted, LÓLÁB :) és lebukott a dolog, hogy van Xboxra. különben teljesen hihető volt a kollega kommentje :))
Ez a 4K videó basszus ez anyira oda van téve... kiváncsi vagyok a full game is ilyen lesz e valóban 4K-s kijelzőn.
PS4 es topicban elég sokan savazzák, szegény Red deadet.. hogy már lejárt, uncsi, elpazarolt tehetség és mégsorolhatnám.. én nagyon váro, noha PS4 en is megvolt, és a single le lett játszva, de az összes haver PC-n van meg a mouse/keyboard sem elhanyagolható. De lehet csak én vagyok ilyen elvetemült aki 2x veszi meg..
persze ps4 1 éve tolják unják hát ez van, majd 1 év múlva lehet én is sírni fogok srácok akiket nézek twichen ők ps4 tolják és mondják 1 perce nem unják pedig naponta több órát beletesznek
Azért ezek a Features ek nem lesznek rosszak PC-n:
increased draw distances, improved shadows and lighting, new grass and fur textures, complemented by a host of exciting new content additions for the game’s Story Mode
vigyáz mert azt mondják hogy konzolnál nincs jobb grafika PC nek vége XDXD
Hát nézd, én is beletettem vagy 50 órát PS4-en, és nagyon-nagyon szeretem ezt a játékot, alig várom a pc-s megjelenést. Nem hiba nélküli a játék (ezekből lehet, hogy most majd kijavítanak ezt-azt), és lehet, hogy nem mindenkinek való, kétségtelen, hogy nem egy pörgős Doom-klón (amivel amúgy szintén nincs baj).
Én hihetetlenül élveztem, rengeteget csámborogtam csak úgy a térképen, eszméletlenül igényes játék, tényleg álleejtős.
És mint mondtam, alig várom, hogy toljam PC-n, több, mint 50 óra után is.
Nyugdijas lassú folyású játék, órákig lehet és kell lovagolni egyig helyröl a másikra közbe lehet csodálni a nap mozgását a fű hullámzását a hó esését, tücskök párzását, stb aki fogékony az ilyesmire az imádni fogja, mindenki más már nem annyira.
ó én a gtaban is szokszor csapattam kabrióval csak úgy vagy kimentem megnézni egy napfelkeltét a tengerpartra
Ha nem kell nyomni folyamatosan a W-t lovagláskor (márpedig megállapodtunk abban, hogy nem kell), akkor tök jó kis bealvós lovaglásaink lehetnek majd mikor átkelünk a prérin. Egy darabig nézelődünk, aztán mint a kovbojok, elalszunk a nyeregben. :)
Az nem gond, hozzászoktam az Atlasban ehhez :D Pl. nyersanyagra van szükségem mondjuk egy kék/lila recepthez és emiatt 4-5 gridet/szervert kell hajóznom, mert csak ott lehet olyat bányászni. Kihajózok a dokkból, szétosztom a legénységet, beállítom nagyjából megfelelő irányba a hajót (elkerülve a szigeteket és a zátonyokat), vitorlák fel és hajrá - majd ránézek egy óra múlva, hogy merre járok, odaértem e már (vagy ha megtámad egy-egy falka SotD vagy jön egy ciklon). Eleinte nyilván végignézted az utazást, halásztál közben, összeszedted a tengeri lootot, de egy idő után ez a monoton utazás baromi unalmas lett, majd jött a "baszki, bele sem kezdek".
Vagy anno a FO3/FNV/Skyrim/FO4-et is sokszor úgy játszottam, hogy a fast travelt nem használtam, hanem végigmentem a vidéken akár huszadjára is. Egy idő után csukott szemmel járva is előre köszöntem az adott npcnek, vagy útjelző oszlopnak :) De ott volt választásom, ha esetleg meguntam a magam által felállított szabályt akkor jött az "ugrás".
Itt nagyon kíváncsi vagyok az általatok leírt unalmas lovagolásokra. Az első időszakban biztos, hogy élvezni fogom, a kérdés csak az, hogy meddig tart ki ez és mikortól lesz megint "meh, megint olyan kurva messze kell menni?". :)
Nekem valamiért a komplett single végigjátszás alatt nem jött ez elő, pedig nem ültem keveset lovon... szerintem baromi jó, mondjuk ott mindig bele akadtam ebbe abba.. 1-2 bajba jutott emberbe, egy Hideout-ba, egy mellékküldibe, egy legendary vadászatba stb.. szóval az speciel abszolut elvitte NÁLAM hangsúlyozom .. a hátán ezt a monoton dolgot. És ugye ott volt a táj, ahogy változik, ahogy jön egy vihar, ahogy jön egy postakocsi, amit nem lehet futtára engedni.. hisz lehet hogy Salamon Király ül rajta :))) a Szépsége, a bármit megtehetsz-ben rejlik.. aztán hallom, hogy pöfög a vonat a közelben.. egyből dollár-jelek jelentek meg a szemem előtt.. és még lehetne sorolni...
Kingdom Come-ban hardcore-on tolva nincs gyorsutazás, és nem okozott problémát. Belső nézetből olyan volt, mintha ott lennék, természetesnek vettem, hogy vannak távolságok. Witcher 3-ban ez már szenvedős volt, ott aztán eszembe nem jutott, hogy végiggaloppozom a térképen. Mert abban el van baszva az élmény a W- nyomogatásával, hogy nem lehet nyugisan körbetekinteni, mer fordul a ló is, szóval az úton kell tartani de nyomni közben a W-t, ráadásul külső nézet, ami még egy fokot ront a beleélésen. Tehát én azt mondom, hogy nem önmagában az utazás unalmas, mert pl. ha lemegyek boltba, vagy el kell utaznom valahova, az sem önmagában unalmas. Nem szoktam gyaloglás közben unni magam. Szóval a hosszútávú utazás is csak egy játékelem, amit tudni kell összerakni. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.19. 13:00:04
Szeretem a nyílt világot a beleélés miatt, jó érzés tudni hogy a távoli tájak nemcsak látványelem hanem ténylegesen oda tudok menni. Jó ez a szabadság. Viszont az se jó ha túl nagy a térkép, lásd AC Odyssey ahol rengeteg időt elvesz az utazás. A Witcher még oké volt ilyen téren, kivéve Skelligét, ami már tök felesleges volt szerintem. A gyorsutazást nem szívesen használom, mert az élményhez tartozik hogy benne vagy a játék világában és alkalmazkodsz a közlekedési lehetőségekhez. Sok múlik a környezeten, ha szép tájakon visz az út akkor nem zavar mennyi időbe telik.
Én meg úgy vagyok vele, hogy egy világ sem elég nagy. Szeretnék egyszer egy olyan játékot, ahogy tényleg súlya van a távolságnak, ahol maga az utazás is egy kaland, felkészülést igényel stb. főleg olyan szerepjátékoknál ahol evés, ivás stb van. A State of decay 2-nél kifejezetten élveztem, hogy mikor elindultam távolabbi pontokra akkor bekészítettem még egy kanna benzint a csomagtartóba, autójavító szettet, tartalék fegyvert, pedig ott sajnos nem volt hatalmas egyik térkép sem, de a kocsi sokat evett, rongálódott, volt egy kis utazás élmény.
Most így hirtelen a The Long Darkot tudnám mondani. Nem pontosan az amit te szeretnél, mer az majd a Star Citizen lesz :D, de ebben a játékban az hogy egyik régióból a másikba elcaplass, hosszú órák készülődése. Tulajdonképpen az a játék, hogy felkészülsz az útra. Mert mínusz fokok vannak és kell ruházat, mert felszerelés kell, és ezeket össze kell szedni, javítani, varrni, sütni.
Azt ugye tudod, hogy W3-ban shiftel követi az utat és lehet közben így nézelődni? : ) Nem tökéletes, de azért nem is rossz, én pl nem használtam még benne gyors-utazást.
Persze, az már majdnem jó volna, de azt nem arra találták ki, hogy élvezzük az utazást, hanem hogy legyen egy ilyen könnyített lovaglás. Vágtat közben. Tehát ha élvezni szeretném a tájat, akkor nem egy vágató lóról szeretném, lobogó hajjal, ráadásul kötött pályán. Azt felejtették el belerakni, hogy normál tempóban caplatok a lóval, és kényelmesen nézelődöm jobbra-balra. Megcsinálták a gyönyörű környezetet, de utazás közben nem lehet normálisan nézelődni, mert egyszerre kell nyomni a W-t, meg ellentartani hogy miközben egérrel balra nézek, ne forduljon a ló is. Tényleg már csak annyi kellett volna, hogy a jobb egér gomb az a free look. Nyomom a tetü W-t, csak nézelődhessek legalább. Nem sajnos. Szinte látom magam előtt a kocka programozót, hogy mindenre gondolt miközben tervezte a lovazást, csak arra nem, hogy szeretnénk nézelődni is közben. Ja mer koppintotta egy az egyben az Assassin's Creed lovazását, és ha abban nem lehet (mer abba se lehet), akkor biztos nem is kell. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.19. 22:32:14
Valszeg inkább azért nem gondoltak rá mert két kézen meg lehet számolni hány embernek hiányzik ez a teljesen felesleges ficsör, ha lassú lépegetés közben nézelödni akar az ember akkor gyalog megy...
egyértelmúen ha kingdom come nyomdokaiba lép, annál meg ez a játék ahol tényleg bele lehet élni, a skayrim meg witcher a fantasy világával nem jön be annyira hangulatilag sem
Az átlag galoppozás közbeni nézelődés szerintem teljesen alap kellene legyen. Majd figyeld meg, hogy ebbe a játékba belerakták. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.19. 23:20:29
Az AC Odissey óriási térképpel operál, de fast travel van benne, szinte az elejétől, és elég sűrűn vannak a pontok, szóval ott a fárasztó utazgatás szerintem abszolút nem probléma.
Ilyen nézelődős opció van a RDR2-ben, be kell kapcsolni a kamera módot, és a ló magától követi az utakat, és eltalál a célpontig. A ló sebességét is változtathatod közben, szóval nézelődhetsz kedvedre. PS4-en így van, gondolom, PC-n is lesz. Van fast travel lehetőség is, de korlátozott kissé - postakocsi, vonat, és általában egyirányú. Lehet, hogy ezt majd kicsit fejlesztik a megjelenésig.
Konzolon toltam egy keveset és nem emlékszem ilyen ficsöre, igaz nem is kerestem, nem poroszkáltam a lóval mert az olyan mintha gyalog futna a karakter, lóval vágtatni szoktam minden játékban. Automata útvonal követés az van és az jó dolog.
Hát én meg Witchert is full lassan, moddokkal realisztikusabbá téve játszom. :D Potikhoz tűzet kell rakni, meg kell mindegyikhez valami növény minden alkalommal, kb mint az első részben. Meg sok helyre simán galoppozva megyek lóval, illetve Geráltal is csak fight közben futok. :D Lassabb a játékélmény, de nekem így a teljes.
Ez természetes , én még szarni is eljárok egy bokorba és minden harc elött bemutatkozom majd meghajlok és eltemetem a holtakat majd értesitem a családjukat a halálukról és besegitek a temetésbe a halotti tort pedig saját kezüleg készitem el, fontos dolog, hogy egy játékban is etikusan és élethűen viselkedjek... :)
Az utazás csak egy dolog. Azt is lehet lassan és gyorsan, de a kényelmes nézelődés az mindenhez jól jön. Városban, erdőben, nyomokat követve, mindenhol jól jön hogy lelassítasz, meg-megállsz a lóval, körülnézel, fülelsz, ésatöbbi.
Na látod pl. Kingdom Come-ban van klozett, és szeretek ráülni. Ha játék közben szarnom kell, akkor leülök a karakterrel a klozettre, én meg kimegyek a sajátra. :)
Annak valszeg nincs saját élete aki ilyen idöhúzó dolgokal tölti az idejét, én örülök ha van egy-két órám egy nap játékra azt nagyon nem virtuális séta lovaglásra, naplemente bámulásra meg szarásra szánom, de olvasva ezt a topikot biztos én vagyok a hülye.
Igen, kilógsz a sorból, aki ide jár az minimum napi 8 órát játszik és egyébként a naplemente szebb virtuálisan mind a valóságban, legalábbis a gamerek ezt mondják...
Épp azt mondom hogy nem szívesen használok gyorsutazást, viszont ha túl nagy a térkép akkor bizony elég időrabló a hagyományos mód. Ha este leülök két órát játszani akkor nem akarom hogy a fele haszontalan poroszkálással teljen. Az ember akcióra vágyik, pörgésre, kihívásra, ingerekre. A nyitott világ hátránya hogy lassítja a játékmenetet, jobb szeretem a semi-open world megoldásokat ahol lazán összekapcsolódó kisebb zónákat kapunk, így nagyobb figyelmet kaphat a történet. Az Odysseyt nem véletlenül hoztam fel mint negatív példát, ott egyértelműen túlzásba estek, nekem már London a Syndicatben is az ingerküszöböm felett volt.
Igen tehát van különbség munka utáni kikapcsolódás, és munka helyetti kikapcsolódás közt. Vannak olyan összetettebb és/vagy lassabb játékok, amik nem alkalmasak az előbbi igény kiszolgálására. Egyáltalán ha egy játékban már komolyabban végig kell gondolni egy következő lépést, az már nem ideális, ha munka után akarunk vele játszani. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.20. 11:04:06
Ja napi 11 órát dolgozom, este hazamegyek azt pl ha épp witcher3azni van kedvem van hogy 2-3 óra alatt 1-2 mellékküldi közte meg sétálgatás ide-oda. Minek sietni? :D Nettó hülyeség hogy jaj aki így játszik nincs élete.. Ha nem is dolgozom max este szoktam leülni pár órára és nem bánom ha csak sétálgatás a nagy része, ha már ennyire ki van dolgozva. Még csak most értem novigradba, minek sietni? Ezután jön kingdome come, aztán Rdr2. Ez kb 2 év nekem. :D Mondjuk én olyan vagyok ha egy játékban nem lehet sétálni már kuka nekem. Pl ott van a Controll, tök hülyén néz ki hogy rohangál a karakter mindig, nem is érdekelt így. Kinek mi a fontos. Szerintem Rdr2ben teljesen el fogok veszni. :D
detto bár szerintem a rekordot én tartom e tekintetben mert 1996ban kezdtem el a Stalingradot-ot , pc-n most meg telon emulátorral tolom és még mindig nem játszottam ki :-D de remek izgalom egy ellenlökést kidolgozni és végrehajtani bő félorát áldozva a véges szabadidőmből
Pontosan. Ha nincs benne séta, az már kérdéseket vet fel, hogy mire számíthatok még, ha ennyire nem voltak képesek. Már amellett, hogy konkrétan nem tudok sétálni, és bugyuta az egész. Az is gáz amikor túl lassú a séta. Star Citizenben például ezt tökéletesen megcsinálták. Egérgörgővel lehet sebességet váltani, a séta sebességét is szabályozhatjuk. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.20. 13:01:16
Nem sajnos nem olyan a Privat, mert a GTA ban ne tudsz a businessben leülni a gép elé Friend only session-ben. Ergo nem tudsz egy jót businesselni, freeroamban.. ezért kell hekkelni, kreálni Public jellegű privat sessiontsajnos. remélem ez másképp lesz a RDR ben vagy legaklább ugyaez a BUG meglesz ott is, hogy kidob mindenkit a sessionből és ott maradok egyedül aztán rám joinolnak a haverok. Bár ahogy olvastam ott a playerek nem nagyon csesztetik egymást, de lehet ez konzolon volt igaz.. PC ezért félős esetleg.
Tud valaki valamiféle Pre-load dátum féleséget? Valamiért 22-re emlékszem, mert hogy akkor lehet már Epic storeban is majd kapni a gamet, és akor van valami váltás a koncepcióban, pl preload.... de már nem tudom hol olvastam...
150GB azért fincsi lesz leszedni.Így a telefonos modemes korban...
Ne aggódj, nem is vagyok oda értük. :) Gta 5ben addig nem nyugodtam,míg nem találtam egy tweeket amivel lehetett PC-n szabályozni az autók sebességét. Utánna sokkal jobban élveztem.
Tényleg, próbálta már valaki kormánykerék-szettel a lovaglást? Gázpedál, fék, kormány, duda, Assassinra-Witcherre tökéletes lett volna. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.22. 16:07:01