Micsoda?! :) Úgy látom, hogy a Death Strandinggel való játszás egyik legaranyosabb része, amikor azok, akik már rákattantak, próbálják magyarázni az őket kérdezgető érdeklődőknek, akik még egy percet sem játszottak vele, hogy mi ebben a jó. Ilyenkor látnotok kéne azt a "Mi van?!?!" arckifejezést, amit mi vágunk, miközben ti játékban levők türelmesen magyarázzátok az új paradigmát. Már most jól szórakozom ezen (most arra hajlok egyébként, hogy meg fogom venni).
ott már vannak lőfegyverek, a karaktered vére sebzi őket, kvázi vérrel töltöd fel a fegyvert, De vannak rendes lőfegyverek is az emberek ellen, viszont nem tanácsos őket legyilkolni ugyanis, akkor ők is lassan át alakulnak, viszont az át alakulások előtt egy robbanás szerű krátert hagynak maguk után, emiatt a hullákat hamvasztóba kell vinni
És Te mivel tudsz harcolni, ha jól tudom kb semmid sincsen ehhez és csak kijátszani lehet ezeket az ellenségeket. A BT-t nem is értem, hogy mozgásra, hangra vagy mire gizdul, mert a játék elején a film alatt smmit nem vett észre csak ott ugrált körülöttem és a csaj körül. A Szivárvány gondolom valami bosst jelent vagy valami extra szopó Bt-t.
Tegnap én is megláttam egymás mellett két szivárványt, féltem is, hogy most mi az isten nyavalya lesz itt :) Megmondom őszintén, én személy szerint kihagytam volna belőle a Boss harcokat , tényleg nem azokon van a hangsúly, ahogy mondod is. Van elég dolog rajtuk kivűl :) Utoljára szerkesztette: sgfool, 2019.11.12. 14:58:08
Itt nem a bossharc a kihívás. De ha meglátok egy kurva szivárványt, gyomoridegem lesz, és inkább teszek egy 20 kilométeres kerülőt :D Ezt nem tudom megszokni, már nem kéne daráznom tőlük, tudom kezelni a szitut, de pszichésen továbbra sem megy. Rohamocskosul jól és fosatósra csinálta ezeket a részeket Kojima :)
A kihívás része az, hogy (legalábbis megpróbálom valahogy körbe írni) egyrészt figyelembe kell venni a terepviszonyokat, mert hatással vannak a staminára, a bakancs állapotára, és a csomagok egyensúlyozására stb. Nekem pl. az első órákban nagyon oda kellett figyelni, hogy jól ki egyensúlyozzam a karaktert mozgás közben, mert könnyen ide-oda hajlott :)
A csomag szállítás kapcsán ott van az időzápor, ami rozsdásítja a hordozó dobozokat ezáltal még sokkal könnyebben sérülnek. Az esővel gyakran jár a PT-k megjelenése, ami azért tudnak feszült pillanatokat okozni, főleg akkor, ha sok csomaggal vagy.
Akkor ott vannak az öszvérek, az áruló hordárok, akiknek ha radarjuk bemér, azonnal üldözőbe vesznek különféle fegyverekkel. Van, amikor tőlük kell ellopni ezt-azt, én hard fokozaton kezdtem el, és azért néha jól össze tudnak játszani ellened, ha észrevesznek. Viszont hozzá kell tennem azt, hogy eddig 2 boss-on vagyok túl és náluk pl nem igazán ütköztem nehézségbe (talán azért is, mert jól fel voltam készülve itemileg ellenük)
Nekem eddig közel 21 órám van benne, megértem azokat, akik a videók alapján unalmasnak találják, lehet hogy 40 óra után nekem is elegem lesz belőle, viszont a sztori és a hangulat nagyon visz előre. És az egészben van valami varázs, ami addiktívé teszi.
Olyan világban jösszmész, ahol mindenkit egy dolgot akar: téged megbaszni. Maga a játék is. Szal ez a jösszmékelés arnyos elképzelés, de valójában eléggé logisztikai pokol, ha úgy akarod megcsinálni, amit elképzelsz kivitelezhetőnek egy rendelés felvételekor. Egy ismeretlen tájon, egy durván büntető környezetben.
Akkor jól értem, hogy az első x órában az akció kimerül annyiban, hogy fel alá rohangálsz csomagokkal illetve építgetsz minden féle dolgot? Egy példán keresztül el tudod mondani, mi ebben a kihívás? Mert így nem érzem, hogy megfogna. Nem akarok én valami shootert, csak meg akarom érteni, mi ebben jó alapvetően.
Az online része, úgy működik, hogy minden bridge bunkernek van egy saját területe a térképen. Ha a királis hálózatra kapcsolod őket, akkor effektíven a te területedet is a hálózatra kapcsolod, ezáltal megjelennek a másik játékosok által épített cuccok, amik nem véglegesek, ugyanis egyfelől lebonthatod őket, illetve az időzápor egy idő után elpusztítja őket. (bocsánat, most látom , hogy TomStrom is leírta az online funkciót) Utoljára szerkesztette: sgfool, 2019.11.12. 14:17:02
Nálam első az a kihívás a játékban.Mert ez aztán próbára teszi az ügyességem:) Egyfolytában gondolkodni kell és nem idegőrlő módon hanem úgy van tálalva,hogy azt élvezni lehessen!
Másodikként a Sztori!
Aztán a felfedezés,kaland ezeken a gyönyörű tájakon. Majd jön az online része(mások segítése),az irányítás,építkezések,járművek.
Az online részét úgy kell elképzelni,hogy igen,megjelennek mások által épített dolgok neked is amit ők maguknak csináltak de te is használhatod mint ugye a tiédet is mások:) Ebben a játékban disklike nincs csak kedvelheted a többi játékos cselekedetét vagy figyelmen kívül hagyod,vagy lebontod ha nem tetszik(ez utóbbit ő nem tudja meg).
Egymás járműveit is használhatod sőt igényelni is lehet mint a csomagokat is ha egy játékos kéri szállítsd le neki akkor te azt megteheted!
Egyelőre ennyit tudok online részről de ez még bővülni fog ahogy haladok előre..
elég komolyan beindult a mémgyár a játékkal kapcsolatban és a youtube videók is ezt támasztják alá, de az itteni kommentek alapján úgy látom van valami varázsa ennek a játéknak. Azt látom, hogy valami hihetetlen szép a játék, de ezt mint tudjuk semmi. Mi fog meg benneteket és ránt be ebbe a játékba, hogy 20 órán keresztül képesek vagytok sétálgatni egy idegen bolygón? Illetve mi ez a többi játékos mit épít a pereemvidéken dolog? MMO jáék és a többi játékos építményei megjelennek a Ti játékotokban is vagy wut?
Igen, itt is változott, Edgar Wright karaktere ( a haláli hullák hajnala rendezője ) sör szállítmánya miatt változott meg :) (Ha Cornetto fagyit kellett volna hozni neki, az nagyon jó pofa utalás lett volna:)) Utoljára szerkesztette: sgfool, 2019.11.11. 14:40:51
Phúúú gyerekek, engem is de berántott, én is most megyek majd a kikötő felé! Eskü azt hittem hogy bizonyos idő után unalmas lesz az egész, de nagyon nem, és nem is hiszem hogy az lesz! Én casual vagyok nem mertem nehéz fokozatra kapcsolni, de így is komoly
A kristállyal eddig én más játékosok hídját fejlesztettem, de ha jól tudom, akkor a lebegő hordozók létrehozására is fontos nyersanyag lesz
Ha az eleje elkapott onnan nincs visszaút! Most úgy 20 óra játék után jelenthetem ki,hogy az alapokat megtanultam!!:D
Általában a más hordárok által elhagyott pakkokat visszajuttatom HA nem vészes a jelenlegi küldetésem.Azért vigyázni kell mert egy plusz csomag is problémás lehet..
Én 2 órát nyomtam eddig, ebből 1,5 óra nem is játék volt inkább átvezető videók. A hangulata nagyon jó, ilyen játékkal nem játoszottam még aminek ennyire "mozi" élmény hangulata lenne. Nem tudom ez a cikepedés mennyire fog hosszútávon bejönni, de az biztos, hogy egy nagyon egyedi játék, egyedi hangulattal, kurva jó grafikával, nagyon jó zenével... a többit majd 3-4 óra tovább játék után :)
Nov.8-án startoló Kojima játéknak nyitottam a topikot! Death Stranding címen ami egy nyitott világú Akció-kaland játék ismert szereplökkel mint Mads Mikkelsen,Norman Reedus,Léa Seydoux,Lindsay Wagner...
Sok minden még mindig ismeretlen a játékkal kapcsolatban!!