Tetszik hogy különszedték a távolsági és közelharci skilleket, jobban átlátható. Külön öröm hogy megmaradt a spártai rúgás, imádtam már az Odysseyben is kicsalogatni az ellent a peremre majd egy szolid rúgással elküldeni a naplementébe. A fejlődési fa - illetve konstelláció - is igen kiterjedt, Skyrimban volt hasonló. A legjobb viszont a csata alatt szóló skandináv zene volt, nagyon sokat hozzátesz a feelinghez.
Csak az az ostoba keleti íj a hátán. Egyáltalán ilyen baszottnagy íjat minek aggatnak a karakterre? A Tomb Raiderben is ezzel idegeltek ki. Hajócsatát akarok. Ha nem raknak bele, akkor elvesztettek egy remek gamert. Aki valszeg warezolta volna a játékukat, de az mindegy! :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.07.06. 20:03:19
Leszedtem a videot. Hááát... igazából nem tudom mit vártam, de ez nagyon olyannak tűnik mint az Origin, ami nagyon jó volt, de az 2017-es játék. Nyilván egy ilyen videó nem mutatja meg az összes újdonságot, mélységet, de ha most kéne véleményt mondani, inkább rókabőr, mint tényleges megújulás. Én pár év szünet után azt várnám, hogy Syndicat -> Origin szintű előrelépés történjen.
De miért kellene annyit változnia hogy rá se ismerjünk? Van egy nagyon jól bejáratott játékmenet amit még tovább csiszoltak, az emberek pedig szeretik, ezt bizonyítják az eladási számok is. Nekem is több száz órám van benne. Plusz eleve egy trilógiával terveztek, a sorozaton belül több ilyen is van, nem lehet közöttük túl nagy eltérés. Történetileg is szorosan kapcsolódnak. Az alapjaitól újjáépíteni egy játékot évekbe telne, az Ubisoftnak viszont nagyon kell egy ütős cím, két év óta semmi komollyal nem rukkoltak elő. Majd ezután pihentethetik a sorozatot, és szinte biztos hogy Keletre visznek el minket. Már azt is lehet sejteni hogy milyen korszakokban és helyeken fognak játszódni. Kína esetén a Hadakozó Fejedelemségek kora a valószínű, a Császárság megalapításának zavaros időszaka, agyaghadsereg, Huang-Ti meggyilkolása, stb. Japánban nindzsáskodhatunk a Tokugawa sógunátus korában, a mongol megszállás nem valószínű mert a Ghost of Tsusima azt már lefoglalta. Másik lehetséges helyszín India, az angol gyarmatosítás idején, maharadzsák, hinduizmus, harci elefántok, grandiózus és színpompás templomokra számíthatunk.
Én nem csodálkozom. Ubisoft Copy paste egyelőre mást még nem igen mutatott fel ezen kívül. Far Cry sorozat ugyanez Utoljára szerkesztette: grebber, 2020.07.07. 18:59:55
Azzal nem volt baj, az origin játékmenete jó volt, a küldik voltak unalmasak és szarok, nem igazán éreztem magam motiváltnak hogy haladjak, az eleje meg lett írva de aztán nem igazán vitt előre. Plusz a pálya design is jobban erőltethetné a lopakodást, mert a játék inkább azt díjazta ha szétcsaptál mindenkit a fenébe, a rejtett pengés sebzés fél életet szed le meg ilyenek voltak, nem érte meg lopakodni ami az AC egyik lételeme kéne legyen a mászkálás mellett. Nem kell itt mindig feltalálni a spanyol viaszt, csak az eddig meglévő jó elemeket egybe gyúrni jó küldikkel és meg is vagyunk.
A lopakodós témában az AC1 és a Unity coop része volt a legjobb. Mindkettő büntetett keményen ha lebuktál. A többi részben már csak opció. Ami számomra nem probléma, mert kedvem szerint játszhatok. Nem mindig van kedvem lopakodni, ezért sem játszottam végig soha egy Hitman vagy Thief részt sem. AC-ben meg ha durvulni akarok megtehetem, ahogy a lopakodást is. Max olyat csinálhatnának, - ahogy számtalan más játék is csinálja - hogy lopakodásért magasabb jutalom jár, ezzel ösztönözve a játékost.
Igen nem is értem miért nem feküdtek rá jobban pedig nagyon adja magát a dolog, a kettőben is voltak jó lopakodós küldik, de mielőtt leírtam volna hogy de hát itt is meg ott is, eszembe jutott hogy valahogy a vége tényleg mindig arra futott ki, hogy na most fél hadsereg ratjad lesz körbeállnak és jönnek egyesével :D Egyedül talán a Syndicate jut most így eszembe ahol kis kommandózás volt a vége és bár ott is sok őr volt inkább a lopakodást jutalmazta a játék szerintem.
Sajnos a lopakodáshoz való visszatérésre biztosan nem a Valhalla lesz a jó epizód, mert mondták is már egy nagydarab, baltás viking nem sokat lopakodik. Majd talán a japánosnál, ott elég hülyén nézne ki ha mindenkit le kéne kaszabolnunk.
Gondolom ez is üzleti döntés lehetett mert népszerűbbek a harcolós játékok, mintha sokszor kéne lopakodni, de azért így is legalább jutalmazni jutalmazná jobban meg lenne 2-3 rész ahol nem lehetne tovább menni harccal mert egyszerűen agyonvernek. Most max ilyen van hogy ha észlel valaki küldi alatt akkor deszinkronizál, de azok is elég ritkák.
Nekem sincs kedvem mindig lopakodni, de az előnyben részesítést úgy értem hogy ha harc akkor legyen kemény, a lopakodással meg olcsón megússzuk a dolgot. Ha lopakodással könnyű lebukni harcolni meg pár ütés mindenki akkor sokkal csábítóbb az az út, ami nem illik a játékhoz annyira.
Jaja, ezért hoztam fel példának az AC1 / Unity coop-ot. Ezekben ha elszúrtad a lopakodást általában futnod kellett mert lemészároltak, nem volt rambózás:)
A japános AC-vel azért eléggé ki fog tolni a Csucsima szerintem. Kézenfekvő lenne a dolog - főleg, hogy már az eredeti szendföldes asszasszinos narratívát maguk mögött hagyták - de a GoT után azért kicsit furi lenne előjönni a japános témával. Persze lehet, hogy most ez a tematika van fellendülőben, mint pár éve a viking-mánia, szóval akár még...
Nem tudok sajnálkozni mert annyi, de annyi idejük volt Ubiéknak lefejleszteni és még sem tették, jaj most sok új asset kell jaj most ez a baj jaj most amaz, hogy megérdemelnek egy erős konkurenciát.
Az a kis ugrás már nem számít, a laptopos 2070 közel egyazon teljesítményt ad le a 2080-al. Legalábbis IT-s haver szerint. De mint mondottam, úgysem fogom kihasználni, hisz csak 30 fps-t adna ezen a konfigon, akkor már inkább a stabilabb, de magasabb fps-számot választom. :)
Ha valaki bírja a német nyelvet és érdekli a játék: LaraLoft
Egyébként miért kapta meg ennyi streamer a játékot idö elött? Én meg még Ultimate Edition elörendeléssel is itt ülök a seggemen és csak 10-én játszhatom a játékkal. :(
előző részekkel nem játszottam, de a videokban tetszett és ezt a részt leszedtem és megnéztem, nrm sokat játszottam vele de kicsit olyan érzésem van hogy ilyen üsd-vágd akciojáték lett belőle, a sok lelkes ismertető után másra számítottam de persze tolom még egy kicsit mert nagyon szép meg látványosak a megoldások csak azthitttem hogy jobban olyan KDC szerű inkább mint akció játék
Valszeg nem ezt a részt szedted le mert ez még megse jelent...
Próbáltam rá keresni híreket de nem igazán találtam, annyit láttam hogy az unlocked fájlok kint vannak gondolom 2 nappal a megjelenés előtt megkezdődött a preload ez normális, viszont hogy törve lenne, arról nem láttam semmit. Már nem is divat a megjelenés előtti törés kiadás, gondolom van valamilyen dátum check a dologban plusz a csapatoknak is le kell tesztelnie.
Viszont Montanoszt sem úgy ismerem mint aki hazudna meg szívatna embereket, szóval ha megosztaná akár privátban hogy mit talált az érdekelne.
Jap az csak az alap file-okat tartalmazza. Crackwatch is megbízható ezen a téren. Egyébként Denuvo-val már csak a CPY meg az EMPRESS foglalkozik, ha jól tudom. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2020.11.08. 12:46:22
Elkezdtem en is letölteni :) csak ahogy megneztem ezt a brémai csaj twitch-ét és nemtudom hogy jol fut-e majd a gepemen ?! :D
Ami a gameplay alapján tetszik, az az ahogy az íjat viseli a hátán. Meg a fegyvereit úgy általában. Szóval hogy nem zavaró. Tomb Raider ennek az ellenpéldája, baszttnagy íjat aggattak Lara hátára, leszarták, hogy milyen szinten kilóg és kalimpál ahogy mászik. Vagy a Black Flagben az az átkozott fúvócső, ami mellé nem lehetett normális öltözéket viselni, mer kiverte az ember szemét, ahogy csapkodta a Kenway hátát az a bambusznád. Egyedül a tigrisruhához tudtam elfogadni, probléma, hogy nem akartam mindig tigrismintás cuccban flangálni. Kénytelen voltam. :P
Ami negatívum, az a mozgása a karakternek, azok az ostoba bakugrások harc közben. Meg a hajózás része se tetszik. Nincs meg az a viking lapátolós hajózás feeling. Kicsi a hajó is. Egy csónak. Szóval ez egy ilyen átskinezett Black Flag, csak bénább. :D Nyaf nyaf nyaf nyaf nyaf. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.11.08. 18:27:32
Én imádom az íjat, magam is íjász vagyok, de hogy ebben a játékban keveset fogom használni, az is biztos. Nekem egy harcos viking ne lödözzön össze-vissza, a két egykezes balta a tuti. :) Azt odab.szunk mindenkinek. A videókban ez a baszom nagy kétkezes fejszével való hadakozás is lassúnak tünik, bár hozzáteszem, hatékony. Legyen már kedd!!!!!!!
Skálázódnak a játékossal az ellenfelek is mint az odysseyben?
Ez alapján elég sokáig elleszek ezzel a játékkal. Még jó, hogy nem rendeltem meg a Watchdog Legions, sajnálnám. :) Ez lesz az elsö AC a sorozatban, amiben valószínüleg minden segítség nélkül fogom felfedezni a világot. Imádom a vikingeket meg az egész érát, szóval jó lesz ez. Remélhetöleg nyugis lesz az éjszakai ügyeletem kedden, egy kicsit kéne játszani.
Igazabol az egesz szintes rendszer a problema.. ha valakit nyakonszursz hatulrol, ne elje tul, mert sok a hp-ja. Meg a foszereplo se parkolhasson le egy tamado banda kozepen, mert ugyis alacsony szintuek.
Kihivast lehetne csinalni jatekmenettel, erdekesebb is es nem a grinding a fokusz.
Hát nem tudom, azért ha valakit a valóságban nyakon szúrsz a megfelelö helyen, akkor akármekkora is a "HP-ja", attól még megmurdel, szóval ezt jól megoldották. Skálázódás egy dolog, de az azért nem tetszett, hogy ha vissza is mentem a kezdöterületre tökig felszerelkezve és max szinten, akkor is kihívás volt az ellenség legyözése. Elvárnám, hogy ha már hiperszuper assassin vagyok, aki az "évek" és kalandok során fejlesztette magát, akkor a kezdöterületen az ellenfelek is legyenek ha nem is 1, de 2-3 ütéssel elintézhetök. Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2020.11.09. 00:12:18
Ott van valahol a beállításokban. Én bekapcsoltam mindig, mert semmi élvezeti értéke és értelme annak, hogy 1 hit-elek mindenkit, míg skálázódva endgame is vannak élvezetes harcok. No nem mintha nem lehetne max szinten bárkit leverni 3 ability ütéssel. (rég játszottam a játékkal, már nincsenek meg a megnevezések :)) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.11.09. 02:18:14
Ez Assassin's creed és nem holmi szimulátor. Árkád hack&slash, kalandjáték. Korábban a legtöbb kritikát azért kapta a sorozat, mert gyakorlatilag minden részben halhatatlan voltál. Origins óta van értelme, tétje a harcrendszernek. Ráadásul még így is a legkönnyebb játékok közé tartozik. Ki lehet kapcsolni a szintezést, de ezzel az erővel használhatsz god mode trainer-t is.