Épp az után, hogy kezdtem volna beleunni a grindbe és gyilkolásba, adott a játék egy hatalmas löketet. Amin szerintem jól lemérhető, hogy általában mennyire intelligens egy forgatóköny, az a szerelmi dialógusok minősége. Hogy miről beszélgetnek azok, akik szeretik egymást. Hát nálam ez itt 10/10. Annyira életszerű, hogy egy ilyen furcsa pár az így viselkedne egymás közelében.
Na neee szórakozzunk már:) Esik a hó és tél van.
Hasonló az ízlésünk játékok terén. Mindig élvezettel olvasom az észrevételeidet. Móni meg hadd sírjon. :-D
Nyugi, eljön a pillanat, amikor sem a lőszer sem az üzemanyag nem fog kifogyni idegesítően gyorsan. Vannak jobb fegyverek nagyobb tárkapacitással, és a lőszer összmennyisége is növekedni fog. Én a Tucker-féle 3-as gépkarabéllyal nyomulok, fejlesztve 50-es tárja van és 150 lőszer megy hozzá. Mellé a pisztolynak használható 6 lövetű sörétes, ahhoz 40 lőszer. Extrába mesterlövészpuska 17 lőszer, vagy nyílpuska 15+6+6 lőszer. Plusz a motorra lehet applikálni lőszertartót, 3-at is. Szinte sose használom, nem is tudom mennyit tárolok ott.
Sziasztok, pár napja kezdtem a játékot, kb 2 óra alatt ki is derült ezt nekem csinálták :) Daryl szimulátor
Kicsit idegesítő a fegyverek tárkapacitását hülyén csinálták meg, pl a 22-es félautómata kispuska 5 lőszeres tárjával, ránézésre 20-as körül lehet. Az AK 25 lőszeres XD szentségtörés. De ez csak szőrszálhasogatás részemről, viszont az tökre poén hogy az erősebb lövedékek átütik a célpontot és pl becsapódik még az autóba, szóval igazán élvezetes.
Tegnap jöttem rá hogy a térkép kb 1/4-ét láttam azt hittem annyi az egész játék, kellemes meglepetés
Vége. Remek szórakozás volt. Maradt még közel 50 feladat, de ezeket már nem csinálom meg. Minek? Motorom maxon van, fegyverekből is a legjobbakat használom, képességek is minden ágon kioldva. Mondtam én hogy kényelmesen el lehet vele lenni és nem maradsz le semmiről ha csak a főküldetést, meg néhány fontosabb mellékszálat csinálsz. Esetleg ha nagyon nem lenne mivel játszani, legalább bármikor visszamehetek hordákat írtani, az azért kemény tud lenni.
Történet mondhatni faék egyszerűségű, mentsük meg a feleségünket, közben Deek barátokat és ellenségeket szerez. És nagyjából ennyi. Északon a szektások, délen a polgárőrség a mumus. A zombi-apokalipszis alig kap figyelmet, a NERO-s szálat teljesen hanyagolták. Gondolom a második részre tartogatták, de mivel kaszát kapott, minden a fantáziánkra van bízva. Csak morzsákból rakosgathatjuk össze amit a fertőzésről tudunk. De talán jobb is így, nem csináltak Deekből Messiást, nem menti meg a világot, mindössze túl akar élni, megvédeni akiket szeret, és lehetőségeihez mérten jobb hellyé tenni a "Fosföldet" :)
Mostantól márpedig úgy csinálom, hogy fegyvertelenül odasétálok a banditatábor bejáratához, és adok nekik egy esélyt. Hátha nem lőnek. :D Ha viszont rám lőnek, akkor lesz indokom megtorolni. Különben is Deeknek van egy olyan szabálya, hogy nőt csak akkor öl meg, ha muszáj. De az mennyiben muszáj szituáció, hogy megtámadok egy tábort, visszalőnek, és én ezért kiirtok minden nőt is. Minek lőtt vissza? :D (jó, tudom ez csak egy játék, de kihozta belőlem, hogy ilyeneken agyaljak :) )
Közben lecseréltem a nyílpuskát mesterlövészpuskára. Onnantól hogy van a pisztolyon hangtompító, több értelmét látom egy távcsöves fegyvernek. Próbáltam Tucker mama 2-es szintű shotgunját használni, de kurvaszar. Még a zombert se öli meg tök közelről, csak ha a fejébe kapja a találatot. Akkor meg minek. Szóval most az optimális fegyverzetem az egy ismétlőpuska, egy sniper, és egy hangtompítós pisztoly. Lövészet skillekre mentem rá elsősorban, nagyon jó így a tűzharc a puskákkal. Tucker 3-as szintű gépkarabélyára nagyon kiváncsi vagyok, de csak akkor érdekel, ha tudok rajta váltani egyes lövést meg sorozatot. Illetve jó volna rá egy távcsöves fejlesztés, nem tudom lehet-e applikálni rá távcsövet. Tulajdonképpen egy ilyen fegyver elég volna, ha tudnám váltogatni, hogy távcsővel vagy anélkül. Akkor lehetne a speciális fegyver más, mint sniper.
Sokat locsogtam. De mert zabálom a játékot. Ma egész nap ezt hallgattam, olyan hangulatos. Úgy csinálnék rá valami életképek videót magamról. Aztán feltenném a facebookra, és az exbarátnőm sírva könyörögne, hogy fogadjam vissza, de akkor azt mondanám neki, hogy azok a napok elmúltak. Én már egy csavargó vagyok, egy fejvadász, egy zsoldos, és csak a kátyús magyar országutak maradtak számomra. De sosem felejtelek el, Móni. Hogy bömbölne a telefonba. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.05.30. 22:12:25
Szerintem túlgondolod ezt a dolgot, ezek csak eltérő ellenségtípusok egy játékban hogy változatosabbá tegyék. De ha már efféle "mi lenne ha", vagy "mit tennék én ilyen helyzetekben " cimű anakronizmusoknál tartunk a beleélés jegyében : Akkor szerintem a banditák és a szektások még a fertőzötteknél is roszabbak, mert amíg a "zombók" tulajdonképpen már öntudatlanul egy szimpla ragadozó állatként vagy csordaként viselkednek, így ők nem tudatosan akarják elpusztítani a civilizáció maradékát, addíg a szektások ugye emberi mivoltukat adják fel tudatosan a fertőzést "imádva", a banditák meg azokat a területeket fosztják ki, és azokat az embereket ölik, akik legalább próbálnak valamit tenni hogy az emberiség megmaradjon. Ezek a táborok termelnek, kereskednek egymással, befogadják a magányosan vándorlókat stb, egyszóval a civilizáció utolsó bástyái. Természetesen nem tökéletesek, a játék nagyon jól ábrázolja ezt is: A "mammer" tábora pl. ami gyakorlatilag egy "kényszermunkatábor", ahol hülyére dolgoztatják, es verik az embereket a védelemért cserébe, elég komoly morális problémákat felvetve, de szerintem elég "valósághűen" ábrázolva az emberiség jellemét ilyen heyzetekben... Szerintem ezért a bandák táborainak kiirtása tökéletesen igazolva van arra a világra vetítve a játékban. Ez az: "inkább ők mint mi" című helyzet klasszikus esete, minden pátoszos finomkodás nélkül. No offense, de szerintem is egy ilyen világban a magadfajta : " ilyen helyzetekben mi maradék emberek fogjunk legalább össze" emberkéket már vagy elföldeltek, épp eszik öket, vagy ott csoszognak valamerre az úton hörögve...XD
Megvan az az érzés, hogy nem személytelen gyilkosokat lövöldözök le, hanem hogy abban a katasztrófában kialakult egy közösség, azok az emberek ott kötődnek egymáshoz, mindenki számít ugye...és akkor megjelenek a táborszélen egy ismétlőpuskával, és elkezdem osztani a fejeseket. :D
Olyan mintha családi pikniken vennél részt a komplett rokonságoddal, barátaiddal, örülnél hogy milyen sokan vagytok, szeretitek egymást. Több generáció baráti-rokoni köre jött itt össze. Egyszer csak a bozótosban feltűnik Deek, hopp nagymama fejlövéssel elesik. Hopp a gyerekek felbuknak a tűzben, hopp a szülők, hopp a legjobb barátod. 2 perc telik el, és egyedül maradtál a világban. :D Kuksolsz az asztal alatt, amíg egyszer csak meg nem jelenik Deek egy machetével, előrángat, és valami bunkerről magyaráz, amit ő keresni vélne a piknikkosarak között. Sajnos nem tudnál neki információval szolgálni, így kegyelemből végül arcba lőne a sörétes pisztolyával. Kicsit még maradna a hulláitok közt, lootolná az értékeket, majd visszaosonna az erdőbe.
otletes film volt, de sok ziccert kihagyott es nem jott be, hogy csak a csajszi elte tul...na meg persze a safeben bent rekedo feka, akit, mint kiderult megis megharaptak nyitva hagyva a folytatast:D
A banditákhoz szólva, ők elég nagy szemetek, szóval szerintem nem gond a táborok felszámolása mert így biztonságosabb az utazás mindenkinek. Nem ugyanolyan túlélők, mert amíg mások megpróbálnak valamilyen társadalmat építeni és együtt küzdeni, ők továbbra is törvénytelenül rabolnak válogatás nélkül, nekik nem számít senki más élete. A játékban utalnak is rá hogy a járvány előtt több tízezer bűnöző volt börtönben akik most szabadon bóklásznak, és ugyanúgy rabolnak és ölnek. Ha ők simán kilőnek a motorról akkor én miért ne vadásszak rájuk? Az már más kérdés hogy mondjuk a játék milyen indokot ad a kiirtásukra, abba valóban bele lehet kötni ha egy őrült parancsolja vallási okokból a táborok kiiktatását, függetlenül az ott élőktől. Amúgy Deacon számomra sem egy teljesen pozitív figura, nem tudok 100%-ig azonosulni vele és a módszereivel, de ilyen a játék, elfogadom. Nem akarok spoilerezni de érdekes lesz a viselkedése később is amikor találkozik valakivel.
Ha figyeled, hogy mit tesznek, mondanak, akkor nem sajnálnád őket. Volt 1-2 amikor szinte örömmel nyírtam ki őket, annyira undorító dolgokat tettek. Igazából Deek, nem a pénzért, bizalomért teszi, hanem morális okokból. A gyengéket ugye menti.
Megértelek, én többek között ezért is hagytam fel teljesen ezekkel a missziókkal. Igaz Deacon sem egy ártatlan bárány, de számomra beleélés szempontjából nem mindegy hogy miért kell ölnöm. Az önvédelem az rendben, de pénzért..? Amúgy erre a morális kérdésre a történet is reflektál, ha majd eljutsz odáig. Minden élet számít! A továbbhaladás mindenesetre nem követeli meg a farmolást, kivéve ha maximalista vagy és kényszert érzel a térkép kipucolására. Részemről csak élvezni akarom a sztorit, ami k.rva jó!
Pont ugyanerre gondoltam en is,hogy belehetett volna szőni a sztoriba 3-4 ilyen missiont,amikor az lenne hogy egy oriasi horda fenyegeti a tabort,es akkor az egesz taborral egyutt vedeni magunkat. Amolyan tower defense modon. Gears of war 4-ben volt/voltak ilyen missionök ha jol emlekszem,hullamokban jottek az enemyk,hol innen,hol onnan. Feldobta volna a sztorit ha bejön 1-1 ilyen kuldetes
Hu a banditatáborokat sajnálom nagyon. Nem is igazán banditák azok, ugyanolyan túlélők mint a többi csoport, és akkor odamegyek, és szó nélkül lemészárolom őket. Most számoltam fel egy 14 fős csoportot. Együtt kellene küzdenünk ebben a katasztrófában, és erre ez megy.
Amúgy ezek a hordák megihlettek. El tudnék képzelni egy olyan főküldetést, hogy erősíteni kell a tábort alapanyaggal és fegyverrel és létszámmal, mert közelít a HORDA. Valami ezer fős gigantomán szörnyeteg, és nekünk kell egy erődítményben megállítani. Így is van ilyen feeling, mikor a tábor peremén legéppuskáznak pár zombákot, de az mennyire állat lenne, hogy ezren jönnének.
Befejeztem a játékot, fullosra végigtoltam minden melléküldetést, és megvolt a secret ending is. Már csak pár kiirtandó horda maradt, de azt meg már unom. A legjobb fegyver ellenük az RPD, a fejlesztéssel több mint 300 töltény megy a tárba és egy lövés egy zombi. Akkora csíter fegyver hogy simán ki lehet állni vele a horda elé, összpontosítás bekapcs és egy horda=egy tár :) Rambo sírna örömében ha látná. Szerintem nagyon jó játék lett, látszik hogy sokat dolgoztak rajta, jól össze van rakva az egész és jó lett a pc port, de azért vannak hibái is. Ami tetszett: -open play, nagy térkép, sok felfedezni való -nagyon élvezetes harcrendszer (lopakodni és Rambózni is lehet) -nincs túlbonyolítva a kraftolás -egész jó fizika -egész jó történet Ami nem jött be annyira: -nagyon sokat kell lootolni hogy fel legyenek töltve a készletek és ez főleg az elején megakasztja a játékot -sajnos még pénzért sem lehet venni összetevőket, pedig sokszor jól jönne -nem jó balanszolt bizalom rendszer, a hármas szintet nehéz elérni és nincs is sok értelme -sok felesleges képesség és kütyü/fegyver, amiket sosem használtam -egy idő után monoton/ismétlődő melléküldetések és néha buta ai
Mindent összevetve nekem tetszett, és bár úgy hallottam a folytatást elkaszálták, azért bízom benne hogy sokan megveszik pc-re is és végül a kiadó is belátja hogy van benne lehetőség. Én nagyon örülnék neki.
Kettes szint mindenre elég, azt nem tudom hogy a hármashoz van-e annyi küldetés az adott területen, de erre találták ki az new game+ módot.
Hát igen, én semmit nem csinálok a kötelezőn kívül hogy ne váljon önismétlővé és így unalmassá a játék. Szerencsére a történet van elég jó és hosszú hogy önmagában elegendő szórakozást nyújtson. Elkövettem azt a hibát nem is egyszer hogy nyílt világú játékokban mindent meg akartam csinálni, aztán utólag megbántam mert az élmény kárára ment. A vége felé nem tudtam szívből élvezni a harcokat, hiszen ugyanezt már rengetegszer csináltam, csak most történetet is kaptam alá.. Jobb fegyverekért szenvedni, az értékes időmet pocsékolni csakhogy három lövés helyett egy is elég legyen, annak nem sok értelme van. Legalább meg tudnak időnként szorongatni és rá vagyok kényszerítve hogy mindent bevessek a győzelemért. Tök jó úgy motorozni hogy mindenki a véremet akarja, mutánsok, szektások, rablók, farkasok, akárhová megyek mindig ellenségbe botlok.
Copelandnél a 2-es bizalmat most már összerakom, motorfejlesztések miatt. Tuckernél is össze fog jönni, viszont a 3-as bizalomhoz szerintem szintet kell lépni, szóval adnia kell a játéknak még xp szerzési lehetőséget, mer a kezdőterületen szerintem feltúrtam mindent. De köszi hogy jelzitek, hogy ez még azért a tutorial része.
Hát kinek hogy... Abban igazad van hogy ebben a játékban a grind felesleges, mert 100m-es körzetben 10-perc alatt bárhol összeszedheted azt a korlátozott nyersanyagot ami kell, de egyebekben ha en úgy játszanék ezzel mint te, már régen ráhagytam volna. Nagyon keveset motorozok, csak annyit amennyit a történet kötelez, nagyon sokat járom a "terepet", és a szektás/haramia táborok lopakodva kiiktatása az egyik legjobb móka a gyalogos "hordabasztatáson" kívül...XD Utálom a shotgunt, de a pisztolyt lecseréltem arra a minishotira veszhelyzeti fegyvernek mert "Tucker mama" lvl2-es karabélyával jarom a terepet, health-ra meg meele-re nem raktam semmit csak egy pontot a fegyverjavításra, az összes fecskendőt staminára meg fókuszra lövöm, így egy tárral a gépkarabéllyal szerintem 2× több genyót kilövök mint te az ősszes shotgunlőszerrel. ;) Ha már nekem meelez-nem kell akkor valamit nagyon elbasztam, csak a fegyver és túlélő skilleket húzom, és ha kihívás kell, akkor éjszaka megyek gyalog egyik feladattól a másikig...XD
Ebben a játékban felesleges a grind, de tényleg, az alap pisztoly, shotgun, kés, molotov mindenre elég. Képességpontokat közelharcra tettem, NERO fecskendőket életerőre. Nincs ellenfelem. Nem akarom az időt arra fecsérelni hogy sokadik szektás/haramia tábort pucolgassam, a fertőzött területeket sem írtom. Az ilyen megbízásokat alapból átugrom. Meg érdekesebb is úgy motorozni át a területeken, hogy mindenhonnan veszély fenyeget, mivel lusta voltam önkéntes szamaritánust játszani és nem tettem biztonságosabbá a környéket. Viszont szépen haladok a főszállal és minden egyéb küldit megcsinálok amit a táborok vezetői és NPC-k adnak. Így érdekes tud maradni, nem unok bele. Egyik-másik olyan izgalmas hogy csak pislogok, drámai, vicces, kínos helyzet is akad bőven. A bizalmi pontokat is csak Vas Mike táborában érdemes szaporítani, mert ott lehet a legjobb fegyvereket és motorfejlesztéseket elérni és a történet is csak ott indul be. Tucker Mama és Copeland lényegében csak a tutorial részei, nem hagyd hogy ugráltassanak apró-cseprő ügyekkel. Menj délnek amint lehet! Utoljára szerkesztette: caps lock, 2021.05.27. 14:38:10
Hát a horda kiirtása egy fontos része lesz majd a játéknak. De sok csőbomba vagy gránát kell hozzá. Még a kisebbekhez is. Később (500 fős) már a terep adottságait is ki kell használni mert vége. Én is álloképességre tettem párat, összpontosítás meg 1-2 hp-ra. Nehéz fokozaton sem annyira vészes egyébként. Persze eléggé oda kell figyelni. Közelharci fegyvert folyamat újra javítom ócskavasból szóval már egy jó ideje az sem tört el. Így elég hatékony az egész.
Ja igen, ott még nem tartok, hogy hordát irtsak. Még csak monitorozom, ahogy vonulnak. Egy szemtelenséget léptem meg velük, éjszaka amikor kimentek a folyóhoz fürödni, bemásztam a barlangjukba a NERO-fecskendőért. Gondolom akkor a horda-irtás az egy olyan még ki nem bontott küldetéses lehetőség lesz, mint a szarvasvadászat.
Fecskendőket hogyan osztjátok el? Én 7 fecskendőből 5-öt állóképességre raktam, 2-őt összpontosításra. Most van elég staminám, hogy le tudom hagyni biztonsággal a dögöket.
Vas Mike területe már keményebb lesz. És ajánlom a hordák irtását mert az sokat hoz a konyhára bizalom szinten. És ne aggódj, lesz majd több hely ahol emberek lesznek. De az "alap" területen is van pár rabló tábor. Írja a térképen egyébként mennyi van. Hangtompítókat vagy venni, de inkább a nagyobb pick up kocsik motorházából lehet szerezni. Érdemes körbenézni és nem rohanni mert sok dolgot elhagy az ember így.
Küldetések fel fognak amúgy pörögni? Most épp abban a fázisban vagyok, hogy Tucker mama és Copeland területe között ingázom, de nagyon nehezen kaparom össze a bizalom pontokat, mert a trófea-hús keveset hoz, random váratlan embermentés ritka, a nero és egyéb helyeket felfedeztem, és csak a főküldik vannak lényegében. Amikben viszont nem akarok nagyon haladni, egyelőre elég nekem annyi, hogy kicsit elcsevegtem a tudós emberünkkel, anyaggyűjtése közben. :)
Jó kis fejvadász küldikre számítottam, de Tucker mamánál 1 darab volt és kifújt. Mondjátok, hogy ez még mindig csak a bevezetője ennek a játéknak (csak mert Copeland most tanított meg szarvasra vadászni), és egyszer csak beindul az élet.
Amúgy jellemzően a bázisokon kívül annyira nincs emberi élet, hogy amikor feltűnik egy rablóbanda vagy pláne szektás csoport, és emberi hangokat hallok, megörülök neki. Amúgy nagyon nagyon bejön a tűzharc része. Tetszik, hogy fejlövésre halnak. 22-es puskával nyomulok.
Ami nekem ideális lenne, az egy 22-eshez hasonló ismétlőfegyver, felszerelhető távcsővel, aztán egy sörétes puska másodlagosnak, és a sokoldalú nyílpuska. Nem tudom hogy valami ilyesmi variánst később össze tudok-e hozni. Valszeg a pisztolyt váltom le sörétesre, csak a pisztoly nagyon fontos, mert nagyon jó vele a tűzharc. Eh. Meg azért is gondolom, hogy nagyon az elején járok még és nem bomlott ki a játék, mert kiegészítőket nem találtam. Se távcső, se hangtompító. Egy csomó lehetőség még zárolva lehet. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.05.27. 11:07:17
Szerk.: Egyébként igen a NERO-s vonal az egyik fő vonal, ha úgy nézzük. (Siettem valahova és csak pergett az ujjam. xd )
Apróbb bakik vannak benne nyilván. :D Egyébként igen a NERO-s vonal az egyik fő van, ha úgy nézzük. Végül is az a true ending ugye. Nekem a Lisa-s vonal is tetszett.
na igen a történet. alapból nem rossz, kicsit meseszerű, de annyira kidolgozatlan hogy szétröhögöm magam. Annyi logikai hiba van benne, hogy már azt hiszem direkt csinálták ilyenre. Pl. az egyik: weaver elküld műanyag pohárért (polisztirol). Megadja a kordit, hol találok. Oda döngetek, találok pár darabot, ezzel össze is szedtem az összeset. Megyek visszafelé és rádión beszólok neki, hogy elhoztam pár darabot, megjelöltem a helyet, küldjenek oda egy csapatot a többiért. majd miután beértem közlöm vele, hogy csak ezt a keveset találtam. azért egy ilyen egyszerű küldetést sem lehet simán összerakni? Egyébként pedig a nero-s történet sokkal érdekesebb mint a fő szál, érdemesebb lenne abból összerakni egy játékot. A végén amúgy nagyobbat is üt mint a fő játék. Főleg, hogy itt nem erőltetik a zombis szálat, hanem kitaláltak egy teljesen új fertőzési/mutálódási módszert amire kőkeményen lehetne alapozni. És ilyen még nem volt (legalábbis tudomásom szerint).
Amúgy hangsúlyt kap valamikor a játékban, hogy esetleg a zomberek megfertőzhetnek? Mert mintha leszarnánk. Az is felmerült, hogy ezek már nem fertőznek. Oké az introban minden kis sebre ráugrottak, de azóta semmi. Machetével felhentelek egyet, nyakig véres vagyok, és nem izgatom magam. :)
Olyan jó játékokkal tolom most.
State of Decay 2-ben kolóniát menedzselek, tök jól szétmoddoltam, szóval fasza karakterek vannak benne. Frostpunk, új kolónia alakítása. Subnautica alap és Below Zero Valheim, csapdában valami viking purgatóriumban Days Gone, zombizás az esős Oregon államban, ah
Ha beleraknám a Dying Lightot meg a Death Strandinget meg a Last of US-t a repertoárba, szerintem egy pszichiáter leszázalékolna, hogy ilyen játékokkal egy önveszélyes mentális beteg játszhat csak. És baszki ezek a legjobb játékok a világon. :D
Igen, nálam elég fontos, hogy a fegyverek hogyan harmonizálnak egymással, ahogy fityegnek a hátamon, mennyire tudom elképzelni hogy így lehet velük haladni de akár lopakodás közben is, illetve mennyire lógnak bele egymásba. Emiatt simán lehet, hogy sose fogok könnyűgéppuskát cipelni, max ha küldetés szempontjából kardinális kérdés, és egyetlen speciális helyzetre magammal viszem, hogy henteljek vele. De ugyanígy minden nagyméretű fegyver kérdéses. Most ami nálam van így az elején, az egy pisztoly, machete, egy 22-es ismétlőpuska, és a nyílpuska. Teljesen harmonikus szerintem. Később próbálok a kompaktabb karabélyok felé menni, illetve kompakt sörétes is jó, az a lényeg hogy ne legyen ordenáré hosszú és nehéz kinézetű, mer könyörgöm lopakodom is. A machetét meg nem hiszem hogy bármire is lecserélem. Speciális küldetéseken el tudom képzelni a mesterlövészfegyvereket, géppuskákat. Kiirtok egy bandát velük, aztán elzárom őket a szekrénybe és veszem elő az utazó kollekciót. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.05.24. 19:40:01
Most figyeltem csak fel rá hogy a fegyvereknek nincs szíja, csak oda vannak tapadva a hátunkhoz mintha mágnesbetét lenne a mellényünkbe varrva. Vicces igazából mert annyi más részletre ügyeltek viszont, de még így is jobb mert legalább látom hogy milyen cuccok vannak nálam. A legtöbb játékban csak azt a fegyvert látom amit használok, a többit valami láthatatlan öszvér hordozza utánunk.
Jó ez a túlélő mód. Talán egyetlen durva hátránya, hogy nem látom a minitérképen merre kell menni. Ez ahhoz vezetett eleinte, hogy minden egyes kicseszett elágazásnál meg kellett nyitni a mapot. Most már nem csinálom. Rakok egy jelölést a térképre a célhoz, hogy tudjam az irányt, aztán a többi nem érdekel. Megyek azokon az utakon, amik elém kerülnek. Meg egy picikét gondolkodni is kell ilyenkor. Hogy ott a cél előttem 1 kilométer, elágazáshoz érkeztem, de nem egyértelmű melyik vezethet arra. Mindkettő valamennyire eltér az iránytól. És akkor próbálom megbecsülni melyik lehet, és akár mindkettő is jó lehet. Áá, imádom. Közben kiiktattam az üzemanyag fogyását is, mivel egyszerűen túl gyorsan fogy, én meg emiatt nem fogok állandó kannastresszben idegeskedni. Másrészt mert nem nézem a térképet, tehát nyugodtnak kell lennem, hogy bár lehet rossz irányba indultam, de mégse leszek bajban. Néha visszakapcsolom a trainert az immersion kedvéért, hogy fogyjon is a benzin, és olyankor megállok benzint tölteni. :D Később ha nagyobb lesz a tank, lehet visszaveszem ezt a dolgot a repertoárba. Iszonyatosan jó a hangulata ennek a játéknak, ah. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.05.24. 17:23:06
A PC-s verzióhoz lesz magyarítás? A portálon csak annyit írnak, hogy magyar felirattal jelent meg, de ezzel nem sokra megyek, ha nem konzolon játszom.
Hát nekem nagyon tetszett. Sírtam és röhögtem. Kurvajó zenék, karakterek, poénok. Meg egy csomó filmre utalás. A Bruce Campelles Army of Deadre, a Holtak Hajnalára, A Bolygó neve Halálra (konkrétan van egy Vasquez a csapatban :D), a Predatorra...és akkor azok a betét soundtrackok, amikor megpillantják a széfet, amikor megszerzik a pénzt, meg a végén amikor a Guzman küzd a félkarú rablók közt a rakat zombival, a többiek már csak az életüket mentik, de rajta a zsák pénzek, nem adja, és ahogy szól alatta a zene, hogy engedd már el kisember... a Zombie a végén, áh. Rég volt rám hatással ennyire film, röhejes a maga nemében. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.05.23. 23:55:16
Jut eszembe kijött a Zack Snyder féle Army of Dead. Ez az ami kell nekem a hétvégére! Zombis játék mellé zombis film! Odakinn szélvihar és eső. Imádom.
Lehet fejleszteni a tankot, később már nem fog gondot okozni az ethanol. A farkas nekem nem akkora probléma, a szögesdróttal áttekert medve az fosatósabb.
Igen, azt megtaláltam, úgyhogy én is Frédi-Bénizek. :)
Még két dolog zavar: túl gyorsan fogy a benzin, és a farkasok meg a legkeményebb ellenfelek, és ráadásul akkorára nőnek, mint egy oroszlán. A farkas az csak egy szerény immersion rombolás, mert amikor meglátom, úgy érzem magam mintha a Witcher 3-ban látnék valami dreadwulfot, az üzemanyagfogyás viszont idegesít is, mert ettől úgy motorozom, hogy csak emelkedőn, egyébként meg üresben gurulok. Na most ez nem kifejezetten az a motorozás feeling. :D Nyugtassatok meg, hogy később lesz valami kütyü, ami után az üzemanyagot nem kell kilométerenként öntögetni a tankba. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.05.23. 15:19:37
Én simán ültem a motoron és a lábával hajtotta amikor kifogyott a kerozin, nem tudom ez-e a tolás vagy mást értenek alatta. Szóval ülj fel rá és nyomd az előre gombot.
De nem mindet szerzi vissza, és aznemugyanolyan. :PP
Montanos, a tutorial résznél egyszer láttam kiírva, hogy ha nincs benzin,akkor lehet tolni a motort. Illetve ha lejtőn megyünk, ki lehet kapcsolni. Na most az utóbbi oké, de a tolást nem találom sehol. Lehet hogy elnéztem valamit? Ha kifogy a benzin vagy halkan kell haladni, akkor csináltok ti valamit a motorral?
itt is érzékenyek a hangra, ha hangtompítóst használsz, sokkal jobban jársz. de nem csak a hangra, hanem a fényeffektekre is jönnek. pl. a nero bázisoknál amikor felkapcsolod a villanyt a fényszórókra máris jönnek. előtte ugye a hangszórókat illik kiiktatni. én egyébként úgy szoktam, hogy a "műveleti területet" előtte kitakarítom amennyire lehet.
Ja, egy szakmai kérdés: nem tudom a billkombinációját a motor tolásának. Kurvaidegesítő. :D Hogyan toljuk a motort pc-n? :)
Amúgy a játékban a közelharc az specális, mert frekventált helyeken csoportokban kószálnak a zomberek, szóval mindenképpen lopakodás az alap, tisztogatás késsel-nyíllal. Na de most például találtam egy machetét, ami ezerszer jobb a nehéz tűzoltóbaltánál, gyorsabb, nagyobbat is sebez asszem - szóval azt a könnyebbséget, hogy egy ilyen fegyverrel szembefordulhatok 1vs1-ben a zombival...
Most tartok az első fészek kiirtásánál, azt kell mondjam szerelmes lettem ebbe a játékba.A feeling iszonyatosan hasonílt a Stake Land című horrorhoz, amiben ilyen vámpírszerű lények lepték el a világot, és az utat járja egy ilyen drifter egy sráccal, és próbálnak túlélni. Nem egy A-kategóriás film nyilván, de ehhez a játékhoz tudom ajánlani. :)
Nekem pl. sokkal inkább fekszik egy olyan rendszer, amiben kevés lőszer van, de például a nyilak visszaszerezhetőek. Játszottam egyszer egy nagyszerű túlélőjátékkal, nem jut eszembe a címe de egy kontinens méretű földrengés utáni apokalipszisben megyünk haza a családunkhoz a romok között. Volt pisztolyunk, puskánk, csináltunk nyilat. De mindig csak 2-3 lőszer volt mindenhez. Olyat lehetett csinálni, hogy blöffből ráfogtam a fegyvert a késes fickóra, és az megtorpant, mert nem tudta eldönteni, hogy töltve van-e. Így akár ki lehetett hátrálni egy harcból is, de ha megérezte az ellenség hogy blöff, akkor lerohant. Amikor volt 3 darab nyílvesszőm, istenkirálynak éreztem magam. Csak úgy szabadott ellőni a nyilakat, hogy biztosan vissza lehessen szerezni, mert aztán lehet hogy több óráig nem találtunk újat. Mellette lopakodás, és fejlett falmászási rendszer is ki volt dolgozva. Rákeresek. Megvan: I am alive. Huh, lehet letöltöm, ráizgultam most így. :)
nekem inkább időhiányom van a játékok rovására, 27én jön a Land of War tört verzioja, már látom hogy azzal fogok játszani a days gone hátrányára,mert a WWII lövölde jobban leköt, főleg hogy lengyel hősként eddig nem játékokban nem szerepelt korhű fegyverekkel kell a náci invázioban harcolni :-D
Valahol igazad van, túlzás hogy mennyire kopnak a fegyverek. Bár én ritkán használok közelharcit, inkább belassítom az időt és fejlövéssel operálok. Szépen egyenként leszedem őket. ha lopakodok, akkor pedig számszeríjjal dolgozom. Mutánsok ellen pedig shotgun és molotov a tuti. Visszatérve a kopásra, a játékmenet szerves része a gyűjtögetés és kraftolás, ám ez akkor sem indokolja hogy ennyire gyorsan romoljanak a cuccok. Nagyon hasonlít ilyen téren a Dying Light-ra, ott is nagy nehezen kifarmoltam egy szuper fegyót, hogy aztán pár küzdelem után eltörjön. De ott még rosszabb volt a helyzet, mert a zombik érzékenyek voltak a zajra, nem volt ajánlott lőfegyvert használni, végig azon kellett izgulnom hogy legyen nálam elég nyersanyag új fegyvert csinálni. Itt ilyen probléma nincs, csak akkor támadnak meg ha meglátnak, egyébként lehet lövöldözni kedvünkre. Utoljára szerkesztette: caps lock, 2021.05.22. 20:58:31
Jó csak nem akarok állandóan lopakodni. Szeretek lopakodni, de meg akarom adni magamnak a választási lehetőséget. Pl. ha egy kicseszett zomber van az utamba, akkor nem feltétlen akarom hátulról becserkészni. Mer a 158. ilyen szituban kicseszettül fel fog baszni, ha kommandózni kell, mer féltem a fegyverem. Ehelyett a vergődés helyett most szemből lerohanom, balta, kész.
Értem, de a taktikai repertoárt korlátozza az ilyen szintű állagromlás. Most persze, erre az a válasz, hogy késsel meg nyílpuskával lövöldözünk, de én azért szeretnék nyugodtan baltázni is. :) Dying Lightban is kiszedtem egyébként az állagromlást. Mert ott is azt vettem észre, hogy a legjobb fegyveremet nem merem használni. Ott fityeg rajtam, és csak várom a nehéz ellenfelet, amire elsüthetem - gyakorlatban ez azt jelentette, hogy sose használtam. Mert ott ráadásul limitált volt a javítás is. És akkor kivettem ezt a dolgot, és egy gyönyörűség volt katanával nekimenni a zombiseregnek.
Nagyon könnyü a harc minden olyan játékban ahol lehet követ dobálni vagy fügyülni, besunyogok a susnyásba aztán addig dobálom a köveket amig egyenként ki nem nyirom mindet, emberekre meg ott a hangtompitós pisztoly vagy távcsöves puska, szerencsére egy fejlövés elég nekik. Pisztolyal, sörétesel, molotov koktéllal mindent sikerült megoldanom eddig.
az összezavaro az nagyon jo poén és hasznos, emberekre is hat?
Én a közelharci fegyvert csak végszükség esetén veszem elő, ha már nincs más. De akkor valszeg nagyon benéztem valamit. Egyrészt én úgy érzem a fejlesztők is a lopakodás/távolról gyilkolás irányába terelik a játékot, szóval ez nem egy Dying Light szerű hentelés, másrészt annyi fegyver és kiegészítő lehet nálam hogy nem értem minek kellene a zombik közelébe mennem. Ott van pl. a számszeríj, beleraksz egy összezavaró nyilat és egymást kicsinálják. Vagy egy távcsöves hangtompítós, tárfejlesztéssel, plusz a motoron is lőszer, sosem fogy el a cucc. Persze a játék elején még nehéz, de nincsenek is olyan ellenfelek akik ellen ne lehetne taktikázni távolról.
Nee, hát 3-4 zombi hátán széttörök egy tűzoltóbaltát, miközben ha kimegyek a menedékből, az első 50 méteren belebotlok ennyibe. Egyrészt immersion romboló, ha nekem ilyen szinten kell a javítással foglalkoznom, másrészt és főképp azért nem akarok ezzel szarozni, mert nem akarom, hogy a játék arra kényszerítsen, hogy minden de minden szituációt lopakodva akarjak megoldani, kiskéssel. Mert ha nekem ilyen szinten romlik a fegyverem, akkor nem lesz kedvem használni egyáltalán. Márpedig egy zombis játékban alap, hogy szeretem használni a baltámat. Másrészt 85 féle fegyvert se akarok a hátamon, ha van 1-2 kedvencem. Pl. biztos lesz majd valami szamurájkard, én akkor majd azzal akarok hentelni, és nem széklábbal. :)
De azt tudod ugye, hogy az alapszintű meele skillfa első három fejlesztése között van a javítás ? Tehát akár a legelső szintlépéssel megoldódott a "gondod"... Scrappel javíthatsz, amiből igaz hogy "csak" 10 lehet nálad, de kb. a térképen bárhol 100m-es körön belül találsz ennyit, de egyébként vagy 5-6-fegyvert is,úgyhogy nem is igazán értem a problémád...
nekem a főhős figyelmeztett ha nem száguldozok ész nélkül, ilyenkor mellékutat keresek a térképen automatikusan megváltozik a narancs sárga utvonal másikra, de volt hogy igy a mesterlövész hátába mentem és lelőttem aztán a másik kettő fickot már könnyű volt kiiktatni, persze lehet valami képesség fejlesztés után mert már megvan hogy kistérképen mutassa a ikonokat meg még másik valami ikon képesség
Ezek a sunyi mesterlövész ambush-ok kiakasztanak. Lehet ellene védekezni egyáltalán? Motorozás közben soha nem láttam még előre a lézerfényüket, egyszercsak lerepülök a motorról, és annyi. Rohadt idegesítő. Bázisok támadásánál rendben van, akkor ki lehet őket szúrni, mert nem motorral rongyol be az ember, de közlekedés közben nagyon szemét dolog.
Valahogy ki lehet szúrni őket?
Fel lehet halmozni a medvecsapdát? Mert ha felvettem, eddig csak a lerakás meg eldobás jelent meg, hogy tudom elrakni, hogy a táborba vihessem?
valamit bénázhattam mert ahogy irtad egyből sikerült :-D
echte probáltam, lehet ezt is tanulni kell? felhalmoztam jobb időkre egy halommal a táboromban de egy idő után eltünt, lehet ez is random valami mint a virágok meg a benzines kanna vagy piás lerakta viccből hogy belelépjek :-D Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2021.05.21. 03:35:51
medvecsapdát hogy lehet lerakni? mert csak eldob funkciot látok
Végül én is feltelepítettem a játékot. Ha gond lenne vele, valaki, aki ért az ilyesmihez, már jelezte volna. Egy ősrégi GTX 660Ti kártyán 1080p-ben közepes beállításokon szépen fut. Azt nem tudom hány fps, az én szememnek folyamatos a kép.
igen ez a fák közt lapulo mesterlövész betesz :-D én nem is panaszkodom az AI-ra, mert amig a mesterlövész feltart, addig két oldalrol bekeritenek, nem hinném hogy ennél jobb stratégi kellene Mondjuk az hogy nyilt világ, itt elég csaloka, mivel az utak meletti közvetlen terep kivételével hegyek vannak, még egy kis sziklára se tudd főhősünk felmászni, megprobáltam gyalogosan játszani de igy tényleg csak motorral van értelme mert ugyis utakon kell menni gyalog is a terep helyett. Őszintén szólva a Boiling Pointhoz hasonlo nyilt tereppel még nem nagyon találkoztam, asszem még a farcryban is zonák vannak, ha azt felturboznák mostani grafikára még mindig király lenne
Igen ezt én is megveszem amúgy. Nagyon jól sikerült játék és port.
Sniper is megbújik időnként a fákon kialakított álványzaton. Engem azok nem egyszer úgy szedtek le, hogy motorzás közben lőtt rám és ilyenkor egyből borulás van. Mellé még pár közeli gazfickó is elkezd kergetni vagy lőni, közben meg muszáj keresni valami takarást a mesterlövész ellen. Haltam meg így párszor.
Legjobb, hogy a csatazaj felveri a korcsokat, időnként még farkasok is jönnek és teljes az agyfasz. :) Ezt a részét annyira azért nem csípem a játéknak, főleg, hogy néha szó szerint a semmiből spawnol oda valamilyen korcs vagy állat. Néha ténlyeg annyira ostoba módon, hogy senki nincs körülöttem, egyszer csak előttem lerakódik egy korcs. Ez azért elég gagyi, ilyet persze láttam már játékokban (sajnos), de az nem mostanában volt.
caps lock: Az biztos, ha megvan a ráhangolódás, eléggé viszi az órákat a játék. Tényleg beszippantós. Nekem 9 órát ír a Steam, de nem mondhatnám, hogy annyira sietősen haladnék. (RE: Village-ben ilyenkor már a játék felénél tartottam.) Bár azt olvastam ez olyan 30-40 óra környéke lesz.
ugy jártam mint a filmekben, megjelent egy kérdőjel, odamegyek, mondja hogy utonállok, látok is kettőt na mondom ledarálom őket, lopakszok feléjük, aztán megjelent rajtam egy vörös pont, aztán ez is volt az utolsó emlékem :-D kidondolta hogy lézeres optika is van a játékban