valaki lemasolna nekem az icewind dalet + a kiegeszitojet? adnek erte ures cd-t meg nemi penzt is de nem sokat! nagyon kene!!!
Mit tudsz róla? Kérlek írj le mindent amit tudsz!!!
Tud valaki segiteni? Elakadtam a IWD-HOW-nak a kiegészitőjében/patch-ében a Trials of blabla-valamiben. A problem : mielőtt még elkezdetem volna a barbárok gondjait-bajat ápolgatni, bementem a kocsmába. Volt ott egy halfling, név szerint Hobart Stubbletoes, oszt mondta, hogy ki kéne pucolni vmi dungeont/várat. Mondom OK (gondoltam, majd azt megcsinálom). Erre az a nyomi elteleportálta az egész bagázst arra a helyre. Nem volt sok nehéz ellenfél, de nem tudok kimenni. Ugyanis : volt egy szellemecske, aki a kimenő kaput őrizte (vagy az lehet, hogy valahova bejutni lehet vele, azt már nem tudom). Adott egy fasza kis fejtörőt, valami 8 soros mondókát. Én úgy vettem ki, hogy 4 fickónak a sztorija kell neki. Utána eltünt. Volt ott 4 torony, mindengyikből szereztem 4 papirt, rajta a 4 sztori. (Meg volt egy dungeon is, tele béna varázslókkal(annyit tudtak, hogy elteleportálnak 1 emberemt a mini-mapon belül valahova. De save vs. death esetén nem, szóval gyenguszok voltak), sok tápos cuccal) Mentem volna vissza nagy boldogan, hogy kész, de az a nyomi szellem eltűnt és én most ott állok egy szál ellenfél nélkül egy töküres 5 szinhelyből álló pályán. (Na jó, ott van az anyomi félszerzet is, de az most boltosi funkciókat teljesit, illetve egy öreg paladin, de ő nem ellenséges, meg ha mégölöm, akkor 5 lejön a reputation-ből, meg nincs is nála semmi érdekes)
Wow. Ez jó hosszúra sikerült. Ha valaki tud segiteni, azt orálisan elégitem ki.
Nya! Kutatgattam az emlékeinben, mert régen én is nyomattam ezt a gamét. És be kell, hogy valljam, nem vagyok róla meggyőződve, hogy ez bug! szerintem ez a normális viselkedése a gammának, bár nem bizti... :)
Sziasztok ha tudtok segitsetek. Régebben semmi baj sem volt a gaméval de manapság a játék a következõt teszi velem: Amikor egy ellenfél a látókörömbe kerül utánna levakarhatatlanul üldöz hiába menekülök el az õ látókörébõl megkeres a pályán bárhova menjek is hiába én már nem látom õt õ akkor is megtalál. Ez a játék közepén már leküzdhetetlen mert ha egy terembe bejutok az ott lévõ összes lény egyszerre támad meg trollok druidák stb. Mi a fenét tegyek. Elõre is köszönöm.
Ok kösz.
Es gyakorlatilag itt talalsz bovebb infot az IWD-rol!
Igaz, hogy BG2, de ennek tuti, hogy hasznat veszed! En azota ertem az egeszet, miota ezt atolvastam! Tehat jer ide!
Hát lehet, hogy akkor pont hiányoztál amikor a Luremaster volt a "tananyag". :) Amúgy nem maradtál le semmirõl, mert free a cucc, szal ingyen lehúzható kieg.
Hi All! Nem tudom ti hogy hogy vagytok vele, de rendkívül szimpi húzásnak tűnik egy ilyen remekül kidolgozott kiegészítő ingyenes kiadása ... :-)) Amúgy Icewind rulez, de nálam a BG van előrébb
most akkor van/lesz meg egy kiegeszito? elmaradtam valahol...
Kérdésedre a válasz, igen. Tehát nyugodtan kreálj egy partyt és nyugodtan játsz is vele. Aztán majd mikor megszerzed a Heart of Winter-t (majd késõbb pedig a Luremaster-t) simán kezdheted elõlröl, vagy folytatod onnan ahol annó abbahagytad. Bár érdemesebb lenne gyorsba beszerválnod a HoW-t és azzal elkezdeni az elejérõl.
Én is csak most szereztem meg a game-et, de sajnos jelenleg nem volt kiegészítő ott, ahonnan rendeltem, de minél hamarabb beszerzem azt is. Az lenne a kérdésem, hogy ha most összerakok egy csapatot, utána felrakom a kiegészítőt, akkor a kezdeti mentett állásomtól indulva simán végig tudok menni az eredetin és a kiegészítőn is (folyamatosan), úgy, hogy az elejétől a kiegészítő változtatásai élnek? Egyenlőre csak ennyi lenne :)
Welcome the Spine of the World!!
Úgy ahogy mondod tesó, ez a játék "alrébb" van (helyes kifelyezés :D ) mint a jó öreg BG. Azaz nálam legalább is tuti!! Bezzeg a kósza biztos nem így vélekedne. ;-)))
Viking: osztom Jock javaslatát a kieggel kapcsolatban. Érdemes elõször felrakni és aztán nekikezdeni az eredeti IWD-nek. Már csak a grafikai változás (ill. egy két javítás miatt is). És, hogy milyen partyval érdemes kezdeni?? Hmmm....egy mágus aki nem árt ha specializálódik egy osztályra (pl. Conjurer), egy pap, egy tolvaj, és belátásod szerint egy két harcos. A tolvajnak ajánlom a Halfling fajt (a dex miatt), a papnak meg a Dwarf-ot (str miatt). Ha gondolod akkor a harcos lehet Paladin (nem árt ha tud gyógyítani ill. elûzni). Szal úgy nagyhirtelen ennyi lett volna. Kezdésnek szerintem elég.
Ma kaptam meg a game-et, es lenne 1-2 kerdesem... Eloszor is: at lehet ezt valahogy allitani 800*600-ba? A 640*480 iszonyatosan bantja a szemem... Aztan: milyen tipusu karikat ajanlotok? Mondjatok tippeket!
igen evil, a hátbaszúrás úgy mûködik ahogy leírtad.. majd nézd meg a console-ba hogy mekkora sebzéseket visz be úgy és ha simán szúrkálod...:) igen látványos..:)
Letölthetõ kiegészítõ Kidolgozás alatt van egy letölthetõ kiegészítõ csomag a HoW-hez, ami feltehetõleg kora májusban lesz elérhetõ. Ez a Dungeon Pack ingyenes lesz, bár az installálásának az a feltétele, hogy az IWD és a HoW egyaránt fenn legyen a gépen.
Megközelítõleg 4 új terület vár majd felfedezésre, kb. 20-30 új tárggyal és legalább egy új szörnnyel.
Van néhány kérdésük az üggyel kapcsolatban: 1. Milyen új XP szint elérést tart elfogadhatónak a tisztelt nagyérdemû? Kérdés, hogy milyen volt az átlagosan elért szint a HoW-rel, illetve milyen szintet tartanak a játékosok elfogadhatónak. 2. Milyen új szörnyet látnának szívesen a játékosok? Az idõ miatt nagyon nagyot nem lehet már kérni, mert nincs túl sok idejük az animálásra…(Tarrasque és Krakken kiesett) 3. Milyen új tárgyakat látnának szívesen a játékosok? Most mindenki elõtt ott a lehetõség, hogy olyan 200 (vagy kevesebb) szóban meghatározva küldjön egy tárgyleírást. Olyanokat választanak majd ki, ami elég jó, és nem túl nehéz implementálni (tehát az olyan tárgyakat illik elfelejteni, mint pl. A Nyelvek Nagy Védõ Pengéje +5;+6 nem-elf nyelvû karakterek ellen, +7 az egy lábú orkok ellen esõs napokon)
Most ennyit a dologról, késõbb lesznek még új információik. Mindenkinek köszönik a segítséget a kis kérdõív kitöltésében. Egy a Dungeon Pack csak és teljes egészében a rajongóknak szól. Ha valamit szeretnének a játékosok, csak az InterPlay tudomására kell hozniuk.
Sajnos új spelleket nem tesznek a kiegészítõbe, ez túl sok idõbe kerülne, fõleg a magas szintûeké. Mivel mindent el akarnak készíteni olyan 1 hónap alatt inkább a tartalomra összpontosítanak, nem pedig az új dolgokra.
huh, hát ez kimaradt, illetve nem tanáltam sehol a Purvist, affffene, gondoltam hogy valami lesz vele, mert egyszerûen túl jó felszerelése volt a csókának grr, ez most frusztrál kicsinykét :((
köszi, nem igazán boldogultam a dologgal (pedig este érkeztem vissza a Gloomfrostról a városba, de nem tanálkoztam senkivel) kerestem egy korábbi mentést, amikor még csak ketten voltak a halottak, és felderítettem az esetet :)
más talált valaki valami fontos szerepet Purvisnak, én próbaképp megöltem, ugye evil jellemû, 11.000 XP-t (!!!) kap érte az ember, s egy igazán jól felszerelt tolvaj, mint kiderült...mikor a Kierant vadászó zsoldoscsapatot leveri az ember, már nem találtam meg, aztán a Hailee nevû kislánynak is van egy olyan tippje, hogy talán Purvis van a lüke testvérhármas legyilkolása mögött (tudjuk, hogy nem...)
szóval fura figura, de nem jöttem rá, mi a szerepe, valakinek van valami tippje?
huh, tényleg sajnáltam szegény sárkányt, igaz hogy evil volt, de bevettem azt a szomorú történetét...
Szegény sárkány!!!!!!!!!! :(
Én most megyek majd Irassactablablalbla barlangjába, aki valami nagy fehér sárkány, gondolom ez a végjáték... reményeim szerint ismét megmártom benne Aimoneh (vagy ki) Daloló Pengéjét :)
de van egy kérdésem miután elõször jártam a barbár táborban és visszamentem Lonelywoodba az egyik D-s fijjut megette egy farkas, és ehhez a városka lakói hozzá is tették a megfelelõ kommentjeiket (a két megmaradt testvér meg a kunyhójukban anyázta Emmerichet)
mikor visszamentem oda a Gloomfrost után elmentem megint a 3Ds házába, de már SENKI nem volt ott, és nem is tûnik úgy, mintha a város lakói akarnának mondani valamit az eltûnt prémvadászokról, pedig beszéltem már a kocsmatulajdonossal, a bárddal, a törpével, elmentem a bukott rangerhez is, de semmi
most akkor itten mi van? várom válaszod, mint fürj a nyarat :)))
(ja, és persze jövõ hét elején kész a végigjátszás (remélem Luftwaffet is érdekli), aztán vissza a BG2-höz)
Sikerült! Bár most így visszagondolva az egyik szemem sír, a másik meg nevet. :( :) No de sebaj aminek meg kellett történnie annak meg kellett történnie.... Csak most egy kicsit nehezebb lett a szívem, valami mintha húzná lefelé....
Viszont egy jótanács mindenkinek ha netán sikerül elpusztítani a Sárkányt akkor még ne örüljetek előre mert ki tudja mintha nem is halt volna '' akkor '' meg.. :)
Kedves hölgy ( Tanja ): naszóval el kell, hogy mondjak valamit nagyon nem szivesen ölném meg azt a csodálatos teremtményt (mivel Lily-vel egyetemben mélyen tisztelem ezeket a nemes őshüllőket ) de sajna nem hagy más választást nekem. :( Egyszerűen nem tudom békés úton megoldani ( lásd párbeszéd ) a dolgot úgyhogy marad a harc legnagyobb sajnálatomra. Igaz már a BG2-ben is kénytelen voltam elpusztítani nem egy Sárkányt de itt jelen esetben valahogy nehezebb dolgom akadt. Amúgy igazad van azzal kapcsolatban, hogy eme élőlények mágikusan igencsak aktívak (és akkor még igencsak finoman fogalmaztam) :) és legyőzésük nem könnyű feladat. De ennyire??? Mindenesetre nem adom fel mert egyszerűen nem adhatom fel! Bár mikor szembekerülök igaz valójában ezzel a hatalmas fenevaddal igencsak elgondolkodom az élet értelmén.....lehet, hogy gyarló mivoltom sugallja bennem azt a hitvány késztetést, hogy mindenáron végeznem kell eme ősi kihalóban lévő faj megmaradt egyedével?? Nemtudom...talán... ;)
KH: figyu te merre jársz épp a HoW-ben? Sikerült már ama fent említett teremtménnyel összefutnod? És ha igen akkor győztesként vagy vesztesként kerültél ki a csatából? Amúgy már korábban is tapasztaltam lassulást ( pedig nem igazán mondható csirkének a configom ) de azok nem voltak olyan vészesek mint ott a mozgó jegek tengerén...
Ja és ilyenkor minden varázst elsüt ilyen rövid idõ alatt?
Lehet hogy a BG2 fórumba már nem nagyon néztek be ezért írom ide!
Azt nem tudja vki hogy hogyan a fenébe varázsolnak olyan gyorsan az ellenséges varázsloók!!!!!!!!!!!!!!!! 1 mp alatt magukra nyomnak 5 Védõvarázst!!! Én meg szenvedek 2 percig míg vagy 5-6 magamra megy! Most hogy van ez???
Tanja az izé legyõzése a végcél, szóval nem lehet élve hagyni, de még én se tartok ott
Demeter egyébként korábban is tapasztaltad már a lassulást? nekem egyszer volt, mikor betámadtam a barbár táborba, na ott tényleg lelassult, de meg is értettem miért, mert vagy 25 barbár támadt ki egyszerre, szóval az tényleg sok...mondjuk szomorú hogy ilyen programozási problémák vannak :(
Mondjuk én még nem tartok ott sajna de szerintem hagyd élni! :) Elösször arra gondoltam sok varázs de a sárkányok köztudottan ilyen szempontból verhetetlenek. Már amennyire tudom a sok fantasy könyvbõl... Dem csak annyi még: sok szerencsét!
Üdv all!
Lenne egy kérdésem a HoW-el kapcsolatban. Nem tudom, hogy ki hol jár épp benne de én nekem adódótt egy kis gondom a mozgó jegek tengerén. Úgyhívják: Icasaracht!! ( mellesleg egy jégsárkány ). Naszóval igencsak érdekelne, hogy kinek miképp sikerült '' likvidálnia '' a kis kedves dögöt?! Arról nem is beszélve, hogy persze nincs egyedül a drága, hanem még azok a Sahuain testőrök is ott téblábolnak a közelébe ( egy királlyal egyetemben). Szóval kiváncsian várom a válaszokat ezügyben. Thx!
Dem
Itt mindig csak a gamerõl dumcsizunk... (milyen meglepõ!) :) Szóljunk már valamit a karikról! Én kezdem: Fighter/thief (nõ) 7-7 szint és egy mage aki meg summonner. Még csak most fejeztem be a "The Vale of Shadows"-t. De már érzem, hogy abból a kariból lesz vmi! :) Kiváncsi vagyok a többiek karakterére!
VALAKI HELP: ha csak a kieget akarom játszani akkor karaktergenerálásnál (nincsennek még 12szintû karijaim) az import karik azok NPC-k? vagy sem? Csak azért kérdezem mert nehogy lemaradjak valamirõl...
a kiegészítõben másnak sem mûködik rendesen a Hide in Shadow üzemmód? nekem nem hajlandó olyan "átlátszós" lenni a tolvajom, viszont mikor megint megnyomom a rejtõzködés gombot, azt írja ki, hogy elhagyja a rejtõzködést (tehát mégis mûködik?)...na most akkor mi van?
egyébként csak belenéztem, és az elsõ helyszínen rohantam végig...fura a BG2 mellett, hiányzik a térképes bejegyzések lehetõsége...
hát én szombaton emiatt kezdtem újra az IWt és már a végén tartok, most vagyok a "frigóban" :))
1ébként azt írja, hogy 9szint alatt nem érdemes a HoW elkezdeni.
ja és az új optionsban van 1 kis bepipálható kütyü a nehézségi szinteknél, ami mellé az van biggyesztve "csak 13+ level" :))) na erre kivi leszek :))
Jockey: amúgy next elkalapállak CSben :)))
nacsocsika all
NAhh akkor elsõnek én vetem ide magam:) szal megvan, pontosan már kedden megvolt..:) 800*600, gyönyörû, zene maradt :), stb.. aki esetleg ujj karival akarna indulni rossz hírem hogy nem tud ujjat kreálni, csak importálni tud meglévõket, amelyek single esetén 12-es, multik estén 10-10 szintûek..(felvértezve, pajzsozva, stb) ez mondjuk engem egy kicsit elszomorított, de aktívan dolgozom a saját karik megfelelõ szintre hozásán..:) ami bonusz, és duplán tetszik: végig játszhatod az elejétõl fogva(IWD alapfejezeteit is), valamint csak a kieget is.. a többit nem írom, mert még nem igazán néztem meg, végig kéne nyomnom végre az iwd-t is..:) egyenlõre ennyi, bye jock:)
Télleg... Engem is érdekelne milyen a kiegészítõ! Nemtudja valaki, hogy hol lehet megszerezni csak a zenéjét? Hülyén hangzik de egy ilyen muzsiká(kat)t nem lehet elzárni a néptõl!
Nekem sajnos még nincs meg, de olvastam róla. Eltérnek a vélemények róla van aki dicséri van aki szídja, de majd igyekszem megszerezni. Vmi interneten való játszást nem terveztek?
izé, tudja azt valaki, hogy mi az a beállítás, amivel az XP-ket ki lehet íratni, minden esetben illetve melyik az a gomb, ami a földön levõ tárgyakat megmutatja?
Jaja remény az van..de sajna egyenlőre csak az van. Bár jobb mint a semmi! :)
Csá mindenki!
Úgy láttam, hogy most nem az Ecobit fogja behozzni a kiegészítõt így van rá remény hogy még idén kapható lesz a game. Reméljük a legjobbakat.
Figyu tesó én úgy tudom, hogy igen lehet új partyt indítani ( úgy mint pl. a Tales-ben ) de aki már egyszer végigvitte az IWD-t az tuti, hogy azokat a karikat viszi majd át a Heart-ba is. Amúgy az új dolgok értek itt pl. a felbontásokra vagy a '' finomításokra '' csak a Heart-ban lesznek élvezhetők, mivel arra '' optimalizálták ''. Viszont én megmondom a frankót nekem valahogy igencsak bejött ez a 640-es felbontás ( ízlések és pofonok ). Viszont lesz egy jó csomó változtatás a kigben de arről inkább most nem mondok semmit...mivel a tudás hatalom! :))))
halika mindenkinek:) esküszöm beszarok, a bansheen mar kiadták a kieg végigjátszását, nekem meg még meg sincs a kieg..:( melleseleg valaki idekarcolhatna 1-2 infót a kiegrõl.. pl. ha felteszed akkor lehet e uj karival indulnim, és fõleg honnan? (teht mondjuk a kieg feltevése után kezdhetem e elõröl az iwd-t, és átfoylok a kiegbe?) a korábbi helyszinek is 800*600-ba láthatóak? végig játszottnak kell-e lenni az iwd-nek hogy a kieg fusson..? vagy valami túrbó tempóban vigyem végig az iwd-t..? asszem egyenlõre ennyi a kérdés..:))
A játék elején még nem igazán lehett fejlett a papod, hogy ismerje a resurrection ige bûvös szavait. Igy minél gyorsabban nyargalj el egy templomba, ahol borsos áron feltámasztható a kari. szvsz jobban jársz, ha visszatöltesz egy régebbi mentést...
A kérdés az, hogy vajon kis hazánk boltjainak pocairól mikor fog reánk mosolyogni a Heart of Winter doboza ???? Sajna a választ már előre tudom JÓ SOKÁRA ! :(
LfoglaltJock: mi foglal le oly nagy mértékben tesó ? :)) Csak nehogy azt mond, hogy az IWD ! :)
Én már elkezdtem vele játszani. :-)
most láttam, hogy már elkezdték a kiszállítást :))) tatataááááá
Jock! Mi az, hogy csak az egyik nevet? Ezt meg ne halljam (vagy lássam). :)) Itt az ideje, hogy egy kicsit jobban elmerülj a Forgotten eme hatalmas óceánjában.. A lecke adott itt az ideje '' megírni ''. :)
DEM DEM az egyik szemem sir a masik nevet... mindenesetre a kedvet megcsinaltad megint a game/hez...:))
Mester: köszönöm ! :)) Amúgy az, hogy '' jobb '' lesz szerintem nem teljesen fedi a valóságot már csak azért sem mert nem teljesen egyforma a két játék. Bár az biztos, hogy akár '' mérföldkő '' is lehet(ne) ha beigazolódik mindaz amit a fejlesztők kitaláltak. Mindenesetre addíg míg ez meg nem érkezik itt van az IWD meg az a jó kis HoW ! Szerintem panaszra semmi okunk mert ha csak fele annyira lesz jó a kiegészítő mint maga az IWD akkor barátaim, jó pár hét garantált ezen a csodálatos havas tájon !! :))
NAgyon "megindító" írás volt:))) Ez a játék tényleg nagyon jó, sajnálom hogy csak 1-2 alkalommal játszottam vele neten. Várom a kiegészítõt is nagyon. De az elõzetesek alapján a Neverwinters Nights még ennél is jobb lesz.
Working...working...working !!!! :))
Már nagyon de nagyon rég várom, hogy eme sorokat papírra azaz képrnyőre vethessem. Idejét sem tudom, hogy mióta szeretném, hogy újra átélhessem azokat a csodálatos kalandokat amiket annó az Icewind Dale adott nekem. A mai nappal hála mertört az '' átok '' és újra felelevenedhetett előttem a Világok Hátának hóborította mezeje. Megszereztem és méghozzá eredetiben! Ami számomra több szempontból is nagy szó, először is mert ez az első ' gyári ' programom ( tudom nem szép :) ) másodsorban pedíg azért mert ez a játék amely nagyon nagyon de nagyon közel áll a szívemhez. Mivel lassan itt a HoW ideje, hogy a szavak helyett a tettek ' beszéljenek ' belőlem. Már most elnézés kérek minden Bregan D'aerthe klántagtól de lehet, hogy mostanság egy '' kicsit '' hanyagolni fogom a CS-t. :) Színte megmagyarázhatatlan késztetés fog el, hogy ismét ( oly rég óta már.. ) csizmám talap alatt érezhessem annak a ' kietlen ' havas tájnak hidegét.. Mennem kell..mert mintha az elmémben hallanám azt a bizonyos hívó hangot. Honnan jöhet, merről?? Talán...az a bizonyos....Crystal....... ;)
u.i: igen igazad van Tanja ezek a dallamok amik ebben a műben felcsendülnek nem mindennapiak! Számomra ez a zene a csúcs. Tökéletes mű egy töklétes fantasy alkotáshoz! Charles Deenen & Jeremy Soule neve azt hiszem fogalommá vált e téren. Ezt nagyon nehéz lesz űberelni..
Na akkor elég a szavakból hisz vár az a ( nem is olyan ) kietlen hófödte síkság a Forgotten Relams csodálatos világában.
Irány a Spine of the World...
Dem
Na én is szóljak hozzá! Szeretem a játékot és mégjobban a zenéjét. Emlékszem amikor elösször ültem le elé. Levett a lábamról a hangulata. De viszont ami szemetszúrt az a "kikövezett" út a gonosz felé. Nincsenek szabad területek. Amik nagyon hiányoznak számomra.Szinte az orrunknál fogva vezetnek ugyanúgy mint a BGII-ben, de ez már más tészta! Örülnék ha megjelenne külön a zenéje. Szerintem egy ilyen muzsika minden pénzt megér!
Jock: köszi az infót cimbora lehet, hogy megdumcsizzuk az IWD sorsát! :)
Dark: tudod most, hogy ' lassan ' itt a kiegészítő az egyik szemem sír, a máik meg nevet. És gondolom, hogy tudod, hogy mire értem. Na mind1 akkor sem adom fel!
Megérkezett a kiegészítõ!
Press Release:
Black Isle Studios, the role-playing game division of Interplay Entertainment Corp., announced today that the highly anticipated expansion, Icewind Dale: Heart of Winter, has GONE GOLD!
Icewind Dale: Heart of Winter will be available at retail stores nationwide soon!
This expansion pack for the popular role-playing game Icewind Dale, was developed internally at Black Isle Studios and will offer more classic dungeon crawl using the Advanced Dungeons & Dragons Second Edition rules under license from Wizards of the Coast, including new monsters, spells, and areas to explore within the Forgotten Realms campaign setting.
Icewind Dale: Heart of Winter will also offer many new technological and gameplay enhancements to the original game including higher resolution support, larger monsters and new interface configuration options.
The Icewind Dale: Heart of Winter expansion will require an installed copy of the original Icewind Dale in order to run. Complete information on Icewind Dale: Heart of Winter can be found at http://www.interplay.com/icewind.
dem: nálunk a media makt-ba lehet kapni.. ha gondolod megbeszélhetjük a projektet..:))
Jock: az maga lenne a csoda! Én magát az IWD-t szeretném +venni de ha hiszed ha nem sehol sem lelem. És ez igencsak elszomorít! :( Ez az a game amiért abszolulte nem sajnálom a pénzt. Kevés ilyen van számomra.
állítólag kiadják az elsõ elsõ résszel együtt közös dobozba... ha így van megveszem...
Mikor jelenik már meg! Elméletileg már lehet jelentkezni elõrendelésre( csúnya zöld színû borítója lesz). Ez már jelent valamit remélem legkésõbb egy hónapon belül itt lesz.
HoF mód: A csapdák nehézségét nem módosították ebben az üzemmódban sem. Viszont megemelték minden egyes lény “szintjét”. Ezért pl. az élõholtakra jóval kevésbé alkalmazható a turn undead képesség. Bár, egy 20 szintnél magasabb pappal feltehetõleg ez is sikerülni fog.
A játék készítõinek az a meggyõzõdése, hogy a haste spell teljesen felborítja a játék egyensúlyát, túl könnyûvé teszi. Gondolkodtak azon, hogy csökkentik a hatását oly módon, hogy csak egy lényre hat, de túl sok játékos tiltakozott ellene, szóval minden marad a régiben.
+ A varázslatok iskolákra vannak osztva. Ezek: * Védelem (Abjuration) * Átalakítás (Alteration) * Megidézés (Conjuration/Summoning) * Bájolás (Enchantment/Charm) * Jóslás (Greater Divination) * Illúzió (Illusion) * Boszorkányság (Invocation/Evocation) * Nekromancia (Necromancy) És a kis jóslás, amelybõl minden varázsló tanulhat. A specialista speciális tulajdonságai: * Saját iskolájából +15%-kal tanul, az ellentétes iskolá(k)ból nem tanulhat, a többibõl -15%-kal. * Saját iskolájából minden szinten kap egy varázslatot a varázskönyvébe, amire nem kell százalékot dobnia, és saját iskolájából minden szintrõl +1 varázslatot memorizálhat! * Saját iskolája varázslatai ellen +1-gyel dob mentõbobást, a többiek -1-gyel. PHB
Egy ellen iskola a többibõl kevesebb esélyel tanulnak míg saját iskolájukból nagyobb esélyel(értelem szerûen). +tudnak a saját isk. bonusz spelleket minedn szinten.
Elméletileg az ADnD-ben(2.kiadás szerint) a specialisa mágusoknak csak 1 ellen iskolájuk van. Nem tetszik ez nekem hogy a Biowave kénye-kedve szerint változtatgat a szabályokon(bár szerintem a TSR azért felügyeli ezek betartását). Ja és örülök hogy valaki ilyen lelkesen foglalkozik a témával. A hibákkal pedig ne törõdj majd én felvállalom korrektor szerepét:)
A Remorhaz benne volt a Shilmista árnyaiban(gyengébbek kedvéért In Sylvan Shadow:) egy nagyon szívós Északi barbár törzs. Kis kiegészítés az elõzõhöz;)
Jock: '' míg élek remélek.. '' ( tartja az õsi mondás ) ;-) De azért köszi ! És ne aggódj azért nem tûnök el nyomtalanul ( és véglegesen ) inkább csak amúgy phase spider módjára '' ugrálok '' majd... :)))
dem dem: ne hülyéskedj, az iwd kieg táncsak menni fog már.. meg amúgy is agyonütnélek ha csak a pool kijöttekor futnánk össze..:))))
:((( Úgylátszik, hogy átok ül vagy rajtam, vagy pedíg a gépemen! Az istennek sem tudom rávenni, hogy folytatódjon a Deep-től! Ezennel feladom bár a szívem szakad meg de nem tudok mit csinálni egyszerűen nem megy ( de azért thx Chris ). Próbáltam mindennel patch ilyen + olyan stb. de semmi sem sikerült. Szóval ez van ezennel érzékeny búcsút veszek ettől a hófödte síkságtól és annak minden teremtményétől... Majd a Pool-ban talán találkozunk talán....