Annak a srácnak vagy nagyon jó kapcsolatai vannak (ezt erõsen kétlem) vagy agy hihetetlen nagy f*** (ja, és mellesleg Win2k-ról hablatyolt, lehet, hogy az XP drivereket sikerült letöltenie).
"Sajna" ezt egy csákó mondta a http://sdn.fgn.com-on... De nemtom honnan vette.. Ma ezt írta:Who I just got the new drivers... they work awesome. Runs almost every game under Win 2K ... well except Half Life, which sucks ass because I was hoping for some CS goodness.
Mit mondasz? Mi hol mikor?
NEW DRIVERS!!! MONDAY 9AM PST...
Minden Savage tulajt meghívnék egy szavazásra a "Milyen VGA" rovatba, erõsíteni az S3 pozícióját.
https://archive:[email protected] Ez újra megy csak új driver nincs..:(
Nekem egyáltalán nem szaggat csak az a baj tényleg búgos... Néhány helyen áttecõek a textúrák..:))
Savage4en pl. egy kis bug van benne, de nem zavaró, és csak videó alatt. És még csak nem is lassú. Persze ezzel nem segítek neked, de legalább tudod. Phyre: király cikk stb.
Mert nalam ugy szaggat mint allat, meg low felbontasban is, bar csak egy 450-es celeronom van lehet, hogy az a baj. Meg az elejen mikor apu meg anyu csokolozik haromszog alaku lyukak kepzodnek a fejukben, es tovabbra is megmarad, ha videoval talakozom.
mér bugos a Black&White ?
Mikor lesznek mar uj driverek, azert nem Black&White-ozom, mert ugy gondolom addig mar kibirom. De meg meddig huzzam szerintetek?
Szíívesen...
Azt hiszem Fremontba.
Kösz Bilux (bár mellesleg tényleg szép az oldal :)))) Na jó, nem kell komolyan venni, egyébként sajna nem látszik (legalábbis nekem) hogy mennyi munka volt vele (meg még nincs is kész, csak a Kyro cikk meglett (a vámon széttörték a dobozát :((((), és gyorsan fel akartam rakni.
ahhaaaa köszi...:))) Ja jó az új design.. Ja már mondtam!!!?? :))) SAVAGEGAMERS.HU!!!! MINDENKINEK KÖTELEZÕ!!
Költöznek. Ja, meg csönd.
Mi van az s3graphics-al???
16 mega?
Amúgy NAGYON KIRÁLY
Jönnek azok az új driverek...:))
Confirmed: New Savage4 drivers out soon... JanKees has found this @ Microsoft's HCL page:
S3 Graphics, Inc. S3 Savage4 SR9 (16MB)
Device Notes:
------------------------------------------------------------------ This Device meets the following logo-level classifications:
Windows 98: WLP V1.1 Compliant* Windows Me: WLP V1.1 Compliant* Windows NT4 x86: WLP V1.1 Compliant* Windows 2000: WLP V1.1 Compliant*
* Windows Logo Program requirements, Version 1.1. Go to Microsoft Logo Website.
No additional notes are available at this time.
Drivers:
------------------------------------------------------------------ Windows 98 English: Ver. 4.12.01.8235-8.20.38 Windows Me English: Ver. 4.12.01.8235-8.20.38 Windows NT 4.0 English: Ver. 4.1024.820.0003 Windows 2000 English: Ver. 5.12.01.8012-8.40.03
Hey, this is NOT a fake - a real screenshot - yes Savage3D D3D core dated 2001!!!
Mi lehet az s3graphics-al??? Már 2 napja nem jön le az oldaluk... Az egyik szemem sír a másik-üveg..:))-nevet..
Phyre ??? Megint megkérdezem: élsz még???? :)))
Van egy olyan ismert "bug", hogy a Dx8-ban el van cseszve a "Rendering into textures". Ehhez meg nem irtak az ST-nel workaroundot, megvarjak mig a Microsoft kijavitja a hibat a kovetkezo Dx8-ban. Lehet koze a dologhoz? Emiatt nem megy pl. a 3DMark2001 demo modja, mig a teszt maga gyonyoruen lefut...
https://ranger.s3graphics.com/ ez se jön le.. most sírjak vagy nevessek???
Phyre köszi..:)
Próbáld az sdn.fgn.com-ot, az mûködik.
Bocs Dikkma :)))))))
Phyre!!! Az sdnews.net neked se jön le ???
Hogy ez a Phyre hogy el tud rontani minden bíztató hírt mindössze 15 karakterrel... :s(
de megvettte az Ati a FireGL t az s3tol. ugyhogy grafikus részleg annyi
Phyre semmi "új" vagy valami biztató hír nincs???
Hmm...,de akkor hogy lehet hogy... na de mind1 szomrú vagyok...:(
Nem olyan meglepõ, az egész benchmark processzor limitált T&L nélküli kártyán.
Na már igen kell az az új driver nemtom ezek az s3-nál mi a faxomat tsinálnak..:( 1 voodoo3/3000 is 1605 pötyöt ért el 16 biten nekem 1450 fölé sose ment semmilyen beállítással sem...
elég érdekes pontszám. Mondjuk 16 bites texturát használtak nem pedig DXTCt. Bár nekem is enyi jött ki. Elég röhejes.
3DMARK2001 PROJECT FILE PROJECT Name JGC's Tweaked Stealth III S540 driver 3.0 1024x768x16 NoAA Z16 T16 DB D3D Software Description Registration Name Tom Solen Registration Key 3DMark Version 200
DISPLAY Platform JGC's Tweaked Stealth III S540 driver 3.0 CPU Optimization D3D Software T&L Width 1024 Height 768 Depth 16 bit Z-Buffering 16 bit Texture Format 16 bit Buffering Double Refresh Rate Default FSAA Mode None
OPTIONS Show Title Screens Yes Continuous Benchmark No Benchmark Run Count 1 Demo Sounds Enabled Yes Continuous Demo No Game Sound Effects Enabled Yes Game Music Enabled Yes Game Detail Level Low
RESULTS 3DMark Score 1233 Game 1 - Car Chase - Low Detail 23.9 fps Game 1 - Car Chase - High Detail 4.8 fps Game 2 - Dragothic - Low Detail 22.7 fps Game 2 - Dragothic - High Detail 8.8 fps Game 3 - Lobby - Low Detail 22.8 fps Game 3 - Lobby - High Detail 13.3 fps Game 4 - Nature Not supported by hardware Fill Rate (Single-Texturing) 136.5 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 160.9 MTexels/s High Polygon Count (1 Light) 3.4 MTriangles/s High Polygon Count (8 Lights) 1.6 MTriangles/s Environment Bump Mapping Not supported by hardware DOT3 Bump Mapping Not supported by hardware Vertex Shader 14.9 fps Pixel Shader Not supported by hardware Point Sprites 1.4 MSprites/s
SYSTEM INFO
System Info Version 2.0 Installation ID 0x00000000 OEM ID
CPU INFO CENTRAL PROCESSING UNITS Manufacturer AMD Family Duron(tm) Internal Clock 859MHz Internal Clock Maximum 859MHz External Clock 143MHz Socket Designation Slot A
NA NEMÁ,HOGY MAJDNEM GYORSABB EGY SAVAGE4....:(
I'm sorry, but don't believe Zefram. I've talked with several head people and they are officially dropping all T&L support for the Savage2k. There will be new drivers, but not definately not next week. Na ez mi?????
Na ja nem semmi viskó...:))) Te Phyre és driver???? /tom ne legyek optimista... :(/
ez a kis palotája az S3nak
ez meg a supersavage csoda
DX8 kompatibilis mag idén, DX8 compilant (full támogatott) jövõre, laptopokba és integrált dolgokba, azt még nem döntötték el, hogy lesz-e belõle kártya.
Nah most ez mit is jelent pontosan???
The Future S3 has already conceded the high-end add-in card market to NVIDIA. Paul doesn't see a good time to break in until a year after the X-Box hits the shelves. S3 is working on a hardware DX8 core, but it won't be ready until next year. The core will make it into integrated and mobile products, but whether or not to make discrete add-in boards hasn't been decided yet. While the DX8 compliant core won't be ready until next year, S3 should have DX8 compatible technology available this year.
tod az emilem...:D
hmm....jóvan szal titok...ok.
Szerintem tartsd meg. Nem hiszem hogy év vége elõtt túl sok DX8 játék jelenne meg, akkor pedig már a GF3 is olcsóbb lesz, meg jönnek a többiek is (RadeonII biztos, de szerintem Matrox és PowerVR is). Azért titok, hogy ne terjedjen el a neten. De szerintem te megint túl optimista vagy :))))))
S3 what ever they are is not releasing any drivers for the S2K and we all (except for you) seem to understand this. hmm???????????????????????????????????????,
Na bázz Phyreeeeeeee Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Most miért titok????? Mi lessz a savage 2000-rel hmmm...??? érdemes még megtartani vagy...?/arra nem is gondolok..:(/
Ilyenek-olyanok :). Legyen elég annyi, hogy lesz még új chip, de nem a közeljövõben.
Egyébként milyen csippek jönnek még? "azt hiszem, remélhetõleg a chipekkel is így lesz (márminthogy akkor jelenik meg, ha kész)."
aha akkor jó
Ez egyenlõre pletyka. Meg azt leszögezném, hogy SEMMI köze az S3Graphics-hoz.
Well, here's something very interesting! One of our readers (didn't tell his/her name) sent in that ATI is buying FireGL. FireGL is a producer of high-end workstations! Is this an attempt to slap NVIDIA? WHo knows.. Here's a snip: And if all that isn't strange enough FGL formerly a division of S3, which became Sonicblue not to be confused with S3 Graphics, a division of VIA, is being sold to ATI. These guys have been holding down their end of the workstation market against 3Dlabs, Intense 3D (which is not part of 3Dlabs), HP (which is getting out of the desktop graphics business) and E&S (which has gone back to the drawing board, but plans to come back just like Mr. Schwarzneggar). FGL has loyal customers in HP and loyal users, but their sales are a drop in the bucket to ATI. Do you suppose ATI is looking for another design team to add to its already large collection? We think its good, though, that a graphics company once again owns this company that happens to sell graphics boards. We were starting to wonder if a consumer electronics company knew very much about the workstation business. ATI President Dave Orton knows all about the workstation business having been at SGI for many of his formative years and ATI has been interested in taking a stab at the workstation market. If they can figure out how to market their products, they'll have a lineup that goes toe to toe with Nvidia.
3DMARK2001 PROJECT FILE
PROJECT Name My Benchmark Description Registration Name Tom Solen Registration Key 3DMark Version 200
DISPLAY Platform S3 Inc. Savage2000 CPU Optimization D3D Software T&L Width 1024 Height 768 Depth 32 bit Z-Buffering 24 bit Texture Format Compressed Buffering Triple Refresh Rate Default FSAA Mode None
OPTIONS Show Title Screens Yes Continuous Benchmark No Benchmark Run Count 1 Demo Sounds Enabled Yes Continuous Demo No Game Sound Effects Enabled Yes Game Music Enabled Yes Game Detail Level Low
RESULTS 3DMark Score 1314 Game 1 - Car Chase - Low Detail 20.6 fps Game 1 - Car Chase - High Detail 3.8 fps Game 2 - Dragothic - Low Detail 23.1 fps Game 2 - Dragothic - High Detail 9.2 fps Game 3 - Lobby - Low Detail 39.3 fps Game 3 - Lobby - High Detail 11.4 fps Game 4 - Nature N/A Fill Rate (Single-Texturing) 2696.8 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 5697.4 MTexels/s High Polygon Count (1 Light) 2.7 MTriangles/s High Polygon Count (8 Lights) 1.4 MTriangles/s Environment Bump Mapping N/A DOT3 Bump Mapping N/A Vertex Shader 13.1 fps Pixel Shader N/A Point Sprites 1.2 MSprites/s
Van egy kis fill rate..??? :))))))
azt hiszem, remélhetõleg a chipekkel is így lesz (márminthogy akkor jelenik meg, ha kész). Milyen chippek???
Aha szal mikor kész lessz akkor lessz driver hja de már ennyi idõ alatt /lassan fél év/ nem tudtak drivert készíteni akkor nem is lessz. :(((
3DMARK2001 PROJECT FILE
PROJECT Name My Benchmark Description Registration Name Tom Solen Registration Key 3DMark Version 200
DISPLAY Platform Diamond Viper II Z200 - Windows ME CPU Optimization D3D Software T&L Width 1024 Height 768 Depth 32 bit Z-Buffering 24 bit Texture Format Compressed Buffering Double Refresh Rate Default FSAA Mode None
OPTIONS Show Title Screens Yes Continuous Benchmark No Benchmark Run Count 1 Demo Sounds Enabled Yes Continuous Demo No Game Sound Effects Enabled Yes Game Music Enabled Yes Game Detail Level Low
RESULTS 3DMark Score 1353 Game 1 - Car Chase - Low Detail 21.3 fps Game 1 - Car Chase - High Detail 4.0 fps Game 2 - Dragothic - Low Detail 23.5 fps Game 2 - Dragothic - High Detail 9.7 fps Game 3 - Lobby - Low Detail 39.9 fps Game 3 - Lobby - High Detail 11.6 fps Game 4 - Nature N/A Fill Rate (Single-Texturing) 198.0 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 554.5 MTexels/s High Polygon Count (1 Light) 2.8 MTriangles/s High Polygon Count (8 Lights) 1.4 MTriangles/s Environment Bump Mapping N/A DOT3 Bump Mapping N/A Vertex Shader 13.8 fps Pixel Shader Not supported by hardware Point Sprites 1.0 MSprites/s
SYSTEM INFO
System Info Version 2.0 Installation ID 0x2b9741db OEM ID
CPU INFO CENTRAL PROCESSING UNITS Manufacturer Intel Family Celeron(tm) Internal Clock 952MHz Internal Clock Maximum 952MHz External Clock 112MHz Socket Designation SLOT 1 Type unknown Upgrade Slot 1 Capabilities MMX, CMov, RDTSC, SSE Version Pentium III CPUID 0x00000683
CACHES Level 1 Capacity 32KB Type Internal Type Details Synchronous Error Correction Type unknown Associativity unknown
Level 2 Capacity 128KB Type External Type Details Synchronous Error Correction Type unknown Associativity unknown
DIRECTX INFO DirectX Version 8.0
DIRECTDRAW INFO DirectDraw Version 4.08.00.0400
DISPLAY DEVICES Description Primary Display Driver Manufacturer Diamond Multimedia Systems, Inc. Name Diamond Viper II Z200 - Windows ME Total Local Video Memory 32MB Total Local Texture Memory 32MB Total AGP Memory 32MB Display Driver savage2k.drv Display Driver Version 4.12.01.9015-9.51.12 Max Texture Width 1024 Max Texture Height 1024 Max User Clipping Planes 0 Max Active Hardware Lights 0 Max Texture Blending Stages 4 Textures In Single Pass 4 Vertex Shader Version N/A Pixel Shader Version N/A Max Vertex Blend Matrices 0 Max Texture Coordinates 4 Device ID 0x9102 Vendor ID 0x5333 Sub-System ID 0x59541092 Revision 0x0002
REGISTERED DIRECTSHOW FILTERS .RAM file Parser AC3 Parser Filter ACELP.net Sipro Lab Audio Decoder ACM Wrapper ASF ACM Handler ASF DIB Handler ASF DJPEG Handler ASF ICM Handler ASF JPEG Handler ASF URL Handler ASF embedded stuff Handler ASX file Parser ASX v.2 file Parser AVI Decompressor AVI Draw AVI Splitter AVI/WAV File Source BDA MPEG2 Transport Information Filter ClearVideo® Decompression Filter Color Space Converter DV Muxer DV Splitter DV Video Decoder Default DirectSound Device Default MidiOut Device File Source (Async.) File Source (Netshow URL) File Source (URL) File stream renderer IVF source filter Indeo(R) audio software Indeo® video 4.3 Decompression Filter Indeo® video 5.11 Decompression Filter Internal LMRT Renderer Internal Script Command Renderer Line 21 Decoder Lyric Parser MIDI Parser MJPEG Decompressor MPEG Audio Decoder MPEG Layer-3 Decoder MPEG Video Decoder MPEG-2 Demultiplexer MPEG-2 Splitter MPEG-I Stream Splitter Microsoft MPEG-4 Video Decompressor Microsoft Screen Video Decompressor Multi-file Parser NSC file Parser Overlay Mixer2 QT Decompressor QuickTime Movie Parser SAMI (CC) Parser TrueMotion 2.0 Decompressor URL StreamRenderer VBI Surface Allocator VGA 16 Color Ditherer VIVO Audio Decoder Filter VIVO Video Decoder Filter Video Renderer Voxware MetaSound Audio Decoder Voxware MetaVoice Audio Decoder WM ASF Reader WM ASF Writer WMP CD Filter WST Decoder Wave Parser Windows Media Audio Decoder Windows Media Multiplexer Windows Media Pad VU Data Grabber Windows Media Update Filter Windows Media Video Decoder Windows Media source filter XML Graphbuilder XML Playlist XTL Loader Zoran Audio Decoder Zoran DVD Sub Picture Decoder Zoran Video Filter
MEMORY INFO Total Physical Memory 128MB Free Physical Memory 64.72MB Total Pagefile Memory 561.50MB Free Pagefile Memory 561.50MB
MEMORY ARRAYS Max Module Capacity 256KB Location System Board Use System Supported Error D&C None Supported Speeds unknown Supported Types unknown Supported Voltages unknown
MEMORY SLOTS Installed & Enabled Size 0 bytes Form Factor DIMM Frequency 0Hz Slot DIMM1 [Bank0/1] Manufacturer Type EDRAM Type Details unknown Enabled Size 0 bytes Total Bit Width 0 Data Bit Width 0
Installed & Enabled Size 0 bytes Form Factor DIMM Frequency 0Hz Slot DIMM2 [Bank2/3] Manufacturer Type EDRAM Type Details unknown Enabled Size 0 bytes Total Bit Width 0 Data Bit Width 0
Installed & Enabled Size 128MB Form Factor DIMM Frequency 0Hz Slot DIMM3 [Bank4/5] Manufacturer Type EDRAM Type Details unknown Enabled Size 128MB Total Bit Width 64 Data Bit Width 64
MOTHERBOARD INFO Manufacturer Model i440BX-W83977 (BH6 V1.2) Version N/A BIOS Vendor Award Software International, Inc. BIOS Version 4.51 PG BIOS Release Date 06/20/2000 BIOS Charasteristics Plug and Play, Flash, AGP
CARD SLOTS Number 0 Designation ISA Type ISA Characteristics 5.0V Data Bus Width 16 Details Long Device Class unknown Device Description Device Revision 0x00000000 Device Manufacturer Device Driver Date
Number 0 Designation ISA Type ISA Characteristics 5.0V Data Bus Width 16 Details Long Device Class unknown Device Description Device Revision 0x00000000 Device Manufacturer Device Driver Date
Number 1 Designation PCI Type PCI Characteristics 5.0V Data Bus Width 32 Details Available, Long Device Class unknown Device Description Device Revision 0x00000000 Device Manufacturer Device Driver Date
Number 2 Designation PCI Type PCI Characteristics 5.0V Data Bus Width 32 Details Available, Long Device Class unknown Device Description Device Revision 0x00000000 Device Manufacturer Device Driver Date
Number 3 Designation PCI Type PCI Characteristics 5.0V Data Bus Width 32 Details In Use, Long Device Class Sound, Video or Game Controller Device Description Creative SB Live! Value Device Revision 0x00000007 Device Manufacturer Creative Device Driver Date 04-18-2000
Number 4 Designation PCI Type PCI Characteristics 5.0V Data Bus Width 32 Details Available, Long Device Class unknown Device Description Device Revision 0x00000000 Device Manufacturer Device Driver Date
Number 5 Designation PCI Type PCI Characteristics 5.0V Data Bus Width 32 Details In Use, Long Device Class Network Adapter Device Description Eicon DIVA 2.01 S/T (PCI) Device Revision 0x00000001 Device Manufacturer Eicon Technology Device Driver Date 07-26-1999
Number 0 Designation AGP Type AGP Characteristics 5.0V Data Bus Width 32 Details In Use, Long Device Class Display Adapter Device Description Diamond Viper II Z200 - Windows ME Device Revision 0x00000002 Device Manufacturer Diamond Multimedia Systems, Inc. Device Driver Date 10/28/2000
SYSTEM DEVICES Description Intel 82443BX Pentium(r) II processzor - PCI híd (GART támogatással) Manufacturer Intel Vendor ID 0x8086 Device ID 0x7190 Subsystem ID 0x00000000 Revision 0x0003
Description Intel 82443BX Pentium(r) II processzor - AGP vezérlõ Manufacturer Intel Vendor ID 0x8086 Device ID 0x7191 Subsystem ID 0x00000000 Revision 0x0003
Description Intel 82371EB PCI - ISA híd (ISA mód) Manufacturer Intel Vendor ID 0x8086 Device ID 0x7110 Subsystem ID 0x00000000 Revision 0x0002
Description Intel 82371EB energiaellátás vezérlõ Manufacturer Intel Vendor ID 0x8086 Device ID 0x7113 Subsystem ID 0x00000000 Revision 0x0002
MONITOR INFO MONITORS Name ELSA ECOMO 17H96 Manufacturer ELSA AG Max Width 1600 Max Height 1200
OPERATING SYSTEM INFO Operating System Microsoft Windows ME Version 4.90.3000 Desktop Width 1280 Desktop Height 1024 Desktop BPP 32
Nekem válaszoltak (bár nem ma, most semmi kérdésem nem volt) :).Most lehet hogy tényleg bazi elfoglaltak, valami Microsoft bulival szórakoznak. Újdonság az nincs. Nem elég a SuperSavage? :) Drivert akkor adnak ki, ha kész lesz, de ezt már mondtam, azt hiszem, remélhetõleg a chipekkel is így lesz (márminthogy akkor jelenik meg, ha kész).
Neked se válaszolnak???? Vagy csak nekem nem..??? :(
...optimista/ :)))
Phyre..?! Ujdonság???/nem vagyok
Amugy nekem is nagyábol hasonló gépem van mint Azazel nek és nekem több pontot ad asszem 3800 at? De egy Viper550 es meg 4300 at kap ugyan ebbe a gépbe de forditva is igaz. A haverom gépébe is ami kicsit kisseb. Na mind1! Amugy Tényleg légyszi irjátok már meg meik most a legjobb driver. Vagy akármi ami kihozza a maxit. Már hütés is van stb.
Milyen videókártyával? Nem mindegy!
Na megmértem újra 1404 pöty ViperII cell566@933
Miért Phyre a savage4-et még gyártják??
Hi! Meik a legjobb driver most a ViperII höz? Nem a leguljabb hanem amia legjobban megy. Thx
Hát ez az! Ezek szerint viszont pontosan, hogy szoftveres a tesztben, hiszen hw-esen nem tud textúrába renderelni! És lefut a teszt! A demóban, ahol mehetne szoftveresen, meg nem megy!
Ezek szerint a teszt alatt eléggé le van terhelve a proci... de ha a tesztben meg tudják csinálni a rendering into texturest, akkor demoban miért nem?? Szoftveresen, mármint.
Technical details The room has two texture layers everywhere, one color map and a multiplicative lightmap. All characters have a single texture layer. The dynamic shadows are done by rendering into textures. If rendering to textures is not supported by hardware, shadows are rendered with the CPU. Transformation of the dynamic shadow polygons is done using a vertex shader. The reflection in the floor is done by rendering everything upside down.
1024x768x32, 16 bit Z buffer, compressed textures, triple buffer, átnevezve az indítofile-t 1185 pontot kaptam, bugok nélkül.