Felesleges, lacika szétszipuzta az agyát, olyannyira, hogy arra sem jön rá, hogy a PH-n Hamilton szidásért kb. bann jár, ennek ellenére Hamilton fanként sikerült bannoltatnia magát...ahhoz mennyire kell már kreténnek lenni? Értelmetlen vele vitatkozni. Csak nyomja a hülyeségét 5k smiley-val a végén, a legjobb ignorálni.
Durva, az írásod alapján azt hittem hogy még sulizol. Vagy részegen írogatsz? A többesszámban beszélést meg hagyjuk, ahogy észrevettem 2 Szőr Csizmás drukkeren kívül itt is téged oltogat mindenki.
Hátha látok valamit. amúgy meg általában szundizok rajta. És amúgy meg elég nagyfiú vagyok már jó pár éve hogy eldöntsem, mirül hol és mit írok ! :DDDD
És amúgy itt hiába próbálod az PH s patkányk-stréber stílusodat senkit nem érdekel, engem se ! :DDDD Na pá !!
Tudnál rá őszintén válaszolni, hogy mi a ráknak nézed, meg fórumozgatsz róla ha ennyire unalmas? Naponta leírod mint valami gyépés, na az dögunalmas. Ennyire fáj hogy Lüszientó Őhomoksága már jelentéktelen?
A RB miért nem pattog? Az Alfa se. Sőt, az Alfánál a súly is rendben volt, ahogy a FIA kérte. Annyi, amennyit kért. Nevetséges az egész. Főleg, hogy Hamilton az első RB kiesés után azt mondta ők végeztek jobb munkát ...
Ja, ez szerintem is RIP Ferrari lesz. Mondjuk a vertical g-force telemetria nem mutat über értékeket a Ferrarinál, eléggé elvegyül a többi csapat értékei között. Bár a telemetria amit láttam, nem nagyon volt bezoomolva. A Merci viszont extrém g-erőket mutat, ott szerintem akkorát kell emelni hogy az 1 másodperces lemaradásból 2 lesz.
Mondjuk nekem az jön le h nem megszüntetni akarják , hanem megvédik a pilótákat a csapatuktól és saját maguktól... A csapatoknak kell kitalálni valódi megoldást h teljesítmény is legyen és ne pilóták egészségének kárára próbáljanak ingyen tizedeket találni...
de jó arra, hogy tudassák a mercivel, hogy új vezetőség van és nem ér célba a kamusírás és a hangulatkeltés. Mert most ugye merci "sírt" meg szimulált hátfájást, hogy elérjenek egy olyan változtatást, ami nekik kedvezne, de most így ezzel a direktívával ők járnak rosszul.
A hosszabb távú megoldas a lényeg, meg is akarja szüntetni a fia a delfinezest. Ez nyilván csak tűzoltás, semmire nem jó ez a meregetes , állítgatás... Gondolom a padlolemez oldalán a lezarast , vagy ilyesmit varialnak majd meg.
majd ha mégjobban visszaesnek, mert nem ugy változtattak a szabályokon, hogy ök akarték, majd kiváénycsi leszek a következő nyilatkoztatokra, jaj hát mégse fáj anynira ki lehet birni, csak baku volt olyans zar, de azért mert utcai pálya. inkább maradjon minden ahogy volt megoldjuk a méásodik részére a szezonnak.
Igazából azért léptek mert nem csak Hamilton sír, hanme kurva sokan... már aki szabadon megszólalhat ... :D De mindegy, , legalább az eheti lajosozásotok is meglesz :DDDDDD
nem, mert az auto parameterei szabalyban meg voltak szabva mar jo elore, ehhez kellett fejleszteni az autot, ha most azon valtoztatnak menetkozben akkor kicsesznek azzal aki jol fejlesztett.
Wettelen és Hamiltonon kívül ki az aki meg mer ott szólalni bármiért is ? ;) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2022.06.16. 21:42:33
Nem jártunk volna jobban a minimális hasmagasság emelésével?
Wéber Gábor írása alapján leginkább Mercedes és Ferrari fog visszaesni tempóban, hisz a függőleges mozgást fogják mérni és betartattni egy küszöbértéket, tehát amelyik autó most nagyon pattog, annak tennie kell róla hogy ne pattogjon, vagyis meg kell emelnie a hasmagasságot. Redbull nem pattog tehát ők maradhatnak úgy ahogy most vannak, de ferrari és merci kénytelen lesz emelni, ergo lassulni fognak.
Én inkább azon csodálkozom, hogy mi tartott ennyi ideig, hogy valaki - bárki - határozottan fellépjen a jelenség ellen. Még nézni is fájt, és csoda, hogy nem történt komoly alkatrészleválás a vibráció miatt.
Mennyi sírós pilóta! Pedig Hamilton megmondta, hogy még ők is jobb munkát végeztek, mint a Red Bull. :D
Ezek szerint nem.
A válasz egyszerü, mások is megmondták, hogy meg tudnák oldani a csapatok, de nem akarják, mert azzal lassulna a kocsi. Magyarul kell nekik a fájás. Az FIA tudja ezt és miért is változtasson olyan dolgon amit a csaptok meg tudnának oldani? más fejlesztéssel kellene ellensulyozni a pattogás megakadályozását megszuntető okot. FEl kell emelni a kocsit arra a szintre ahol már nem vagy nem anynira érződik, és emellé fejleszsenek az aerón a légellenálláson vagy a motoron , hogy gyorsabbak legyenek.
enyni a probléma, de könynebb azt mondani, hogy a FIA változtasson a szabályon, mert akkor mindenkinek kötelezö lenne felemelnie a kocsit vagy kapna plusz összegeket a fejelsztésre, és itt most ez megy a háttérbe, hogy probáljanak nyomást gyakorolni az FIA-ra és egymásra is. És ehhez a szpihologiai hadviselést használják, és minél nagyobb a hype körülötte és ha sikerül szimpátiát elérni a szurkolokban akár lajos szenvedését látva majd igy kikényszerithetnek valamit.
Onboardon látszik mindegyik autó csapkodja magát a betonhoz , hol jobban hol kevésbé .... Nyilván lajoszók leragadnak a kis ovis világukban, de ez nem csak Merciről szól. egyáétalán nem tréfa dolog...
Ezen túl szerinterm atavlyi nagy mellény, hogy micsoda szuper versenyeket látunk majd, olyan autót terveztek íaz egy totális bukta lett !! Nem is értem mint néző minek kellene ezhhez ragaszkopdni, élvezhetetlen fos az egész. Bakuban egyedül Vettel autóforgatása volt említésre méltó .... szóval felőlem dobhatják akár az egész koncepciót a kukába , sokan nem fognak ezért sírni az tuti ....
Azért nem tesznek semmit a szabályalkotók, mert 1 csapat van rajta ennyire kibukva. Oldja meg a Merci, jól néznénk ki ha a mezőny többi részét züllesztenék hozzájuk... Emelje meg a Mercedes az autóját ha normális hasmagassággal nem biztonságos a fostaligájuk, vagy akinek nagyon fáj a háta az ne vállalja a futamot. Beszarás amúgy, hogy minden esetben a mutogatás megy. Teccettek' volna rendes autót hozni, hogy egy klasszikust költsek át.
Ami igazán érdekes, hogy a gumiknál nem restellik már jó régóta a minimális nyomás betartatását - biztonsági okokból - persze okkal - ott volt a tavalyu Bakui 2 gumirobbanás pld. Most meg nem tesznek semmit a pattogás ellen a szabályalkotók. Pedig a minimális hasmagasság kb. ua. hatású volna mint a minimális nyomás a kanyarsebességekre.
Ennyire fontosak a kanyarsebességek ? Kisebb G-erők nem ártanának ezekben a meleg párás hónapokban .. Amúgy meg, az előzések nemigen lettek könnyebbek, mégha a követés most nem annyira árt. De talán a fő ok nem is a szárnyak voltak, hanem a mindenen átható szenzorok, szabályozás, gumispórolás ... Ja, meg a motorspórolás is . Ja meg a kv. plafon ... Plafonig érő bürokrata alkalmatanság .
Kielégítő volt a válasz, és a régi ottani profi hsz-eid tükrében maradok tovább tisztelettel feléd, a kis "csörte" ellenére. Emlékszem hogy te voltál a leghiggadtabb és észérveket felsorakoztatni tudó Hamilton drukker, követendő példa az ilyen oxigénhiányos teamLH-nak. A Merci motor témát nem görgetném tovább,már mindketten leírtuk amit gondolunk. Szép estét!
Nem azt mondom hogy nem tudsz olvasni, a logikus gondolkodás hiányát vetem fel. Két ember nagy titkokról beszélhet, de semmiképpen sem a médiának,...és ha egy ilyen információ ki is szivárogna arra nem vágygondolkodásban élő néző kapná fel a fejét, hanem világi jó, nagy pénzért etetett jogászok csoportja, elégre gyártókról van szó, brutális hatalommal bíró konszernekről. ..... kb. fejek hullottak volna, bajnokságok eredményei lettek volna semmissé..mert. Mert(!!) senki sem lapátol bele egy versenyszellemen alapuló bizniszbe, egy királykategóriás kirakatbajnokságba 500-800milliót, vagy akár egy milliárd dollárt, úgy hogy az induló jogtalan egyenlőtlenségről tudomása van. Sok hülyeséget lehet olvasni, mert sok hülyeséget mondanak és írnak is. De ha az ember nem egy birka, akkor rendelkezik az elemző és logikus gondolkodás lehetőségével, ez megóvja attól hogy kolomppal lehessen irányítani. Az hogy már qva korán tudott volt hogy V6 fogja váltani a V8-t az nem újság, főleg hogy eleve eltoltál a motorformula váltást, a részletek jöttek jóval később, az igen fontos részletek, és legutoljára a hibrid részletei. A Mercedes erejét pedig alapvetően az jelentette hogy a demóképeivel ellentétben szétszedte az MGU-H és a turbó egységét, míg mások nem. Ez a húzás hozta lépéselőnybe, és a zsetonrendszer (amit a csapatok tök szabályosan megszavaztak) az nem engedte hogy mindenki egyszerre léjen, és mire léptek, mire tudtak lépni addigra a Mercedes már az előkamrás gyújtását vásárolta a zsetonjaiból, leejtette a high rake autóját low rake-re és úgy általában élt a lépéselőnnyel amibe került. Egyébként egy nagyon hasonló zseton rendszerrel szívatták meg őket végül 2020-ra, ....de azt már szabályos szavazás nélkül.
Az hogy miért léptem le a PH-ról, az ha jól rémlik egy Alonso rajongó moderátor 12órás ok nélküli tiltása miatt volt, de ahogy olvastam itt valakitől ...meg úgy ahogy gondolom is, nincs már helyem az olyan és ahhoz hasonló mérgező közösségekben. Az ember szabadon választja mit tesz, és én szabadon választottam ennyi. Nem gondolkodtam még jobb szón erre, de az én fejemben így jelenik meg, mérgező. El van baxva, Jogilag engedve van a szabad gondolkodás, de a nyájszellem kiírtja azt. Remélem kielégítő volt a válasz.
Montezemolo nyilatkozta, hogy Lauda mondta neki. Akkor még élt az öreg, és nem is cáfolta. Meg jó barátságban voltak. Illetve jó lenne ha leszállnál a magas lóról és nem hívnál hülyének, bár már látom hogy azért itt lyukadtál ki a ph-s hisztis öntörlésed után, mert itt 0 moderáció van, aztán lehet nyomatni a kiöregedett punk tempót.
Ez is hülyeség,...végtelen elbizakodott, és nevetséges az elkeserítő fajtából, ...hogy bárki komolyan gondolja hogy az összes nagy gyártó képes százmilliókat beleülni egy megbundázott bizniszbe, hogy saját magukat statiszta szerepben láttassák a szurkolóik, leendő vevőkörük, és persze a dollármilliókkal érkező szponzorok előtt. Százmillió dollárokat költsenek el úgy hogy egy megrendezett történetben rájuk jusson a 'botok' szerepe. ...és persze ennek a tudásnak birtokában van a néző, aki a történésekből sokadkézen, a médiából értesül... de tucatnyi ügyvéddel rendelkező gyártók azok bábuként szerepelnek...az ostobák, ...pedig a néző tudja, a néző látja hogy mi folyik itt valójában Gyöngyösön. ...na ennyit a hülyékről mára.
vagy csak ő a gyorsabb :) Mondjuk szerintem Max , Leclerc és Norris is jobb mint Russell...Időmérőkön pl én jobbra számítottam tőle...A senki földjén meg nehéz megítélni a versenyteljesítményt , mert a best of the rest megvan mindig és a csapattársa se veszélyes rá Utoljára szerkesztette: barcalaci84, 2022.06.12. 18:28:42
az 51 körből volt 10 kör amikor Hamilton ici-picit épp gyorsabb volt 41-ben meg Russell :) Beárazás szerintem is nevetséges, de azért látszik h Russell is nagyon jó és simán képes lehet Vb-t nyerni ha majd kap egy jó autót...akár úgy is h Hamilton a csapattársa...
Megy ez az ostobaság, hogy russel beárazza Hamiltont, de szerintem versenytempoban megint jobb volt Ham ... Igaz időmérő nem fekszik beki, nem tusja felmelegíten ia gumit ... Meg hírös Hamiltonos mák idén valahogy Russel mellé állt :)
Egyébként majd meglesem a pattogással kapcsolatban mit mondanak jövő héten a Ferrari motoros csapatok, le kell szarni vagy nem ... ;) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2022.06.12. 17:03:40
Russell volt idén az első, aki delfinezés gerincére gyakorolt negatív hatást említette. A "sehol nincs a 7vb" azért enyhe túlzás, most is 4. lett. Nem értem, honnan ez a zsigeri gyűlölet, megvetés annyi ember részéről Hamilton irányában? Mintha az ő "hibája" lenne, hogy űrautója volt oly sok éven át, és ki is használta. Mit kellett volna tennie, szándékosan nem nyerni?
Az megint egy dolog, hogy most primadonnáskodik, meg szánalom, hogy Totó minden futam után elnézést kér tőle. De mindig ezzel a "lófaszt se ért az a 7 vb" szöveg gusztustalan. Senna se lett volna a Toleman-nal világbajnok. Verstappen se virítana ennyire a Haas-ban vagy az Aston Martinban. Utoljára szerkesztette: sure, 2022.06.12. 16:53:48
Nem bagatell a dolog, de ha csak házon belül néázed akkor Russell nem panaszkodik legalább is nem annyit és emlitést sem tett arrol, hogy fáj a háta vagy , hgy nem tud kiszálni a kocsibol miatta. annyira nem eltérő a két kocsi, hogy az egyik ennyivel rosszabb lenne, meg most valamire fogni is kell, hogy russzel miért végez elörébb minden versenyenmint lajos. Árnyalni kell a képet, hogy lehessen valami ami miatt ne lehessen azt mondani, hogy az elözö 7VB csak a kocsi miatt volt és mihelyt jott egy tehetséges uj pilota meg egy gyengébb auto, már sehol sincs a 7vb . Ez az amit most a merci probál kozmetikázni
Nem, nem mindegyik autó pattog, és főleg nem egyenlő mértékben. Szabályt most már ne változtassunk, az kibaszas lenne a többiekkel, de ha sokáig ez marad azt idővel majd a fiatalok is megérzés. Régen egy nagyobb ugratastol, kerekvetohiz válaszol is komoly hatfajast kaptak....Szóval nem olyan bagatell dolog ez a dolog....
Mindenesetre ez így most a legbénább ow sorozat lett ,nem méltó ez egy F1-hez. Utoljára szerkesztette: lac coo, 2022.06.12. 15:26:05
Esélytelen hogy módosítsanak azért, mert pancser a Merci és nem tudják csillapítani. Igazi primadonna társaság, a kisgyerekek szoktak túlzóan színészkedni amikor elakarnak érni valamit. A többi csapatfőnök amúgy nem akar módosítást, olvastam több nyilatkozatot is. Senki nem fog belemenni minimum ride height szabályokba azért, mert rossz autót tervezett a Merci meg fáj Hamilton háta.
Biztos színészkedes.... Amikor bútort hordunk fel emeletre, akkor meg csak nekem fajdul meg a térdem, pedig mindenki annyit megy mint én... ;)
Azért ez sztem elég nagy szinészkedés is benne van amit hamilton bemutat ezzel a hátfájással. Addig nemdben van, hogy tényleg valos a probléma és hogy nincs csillapitás, egyől kapja a hát az ütést, de rajta kivül van még 21 pilota és egyik sem panaszkodik arra , hogy fáj a háta és nem ugy megy utána mint az öregemberek, pedig ott van Vettelk és aLonso is, akik ugyan olyan "öregek" mégse tolják ennyire.
És mindegyik auto pattog, nem csak a merci. Sztem ez megint csak egy pszihologiai hadviselés arra , hogy a FIA-t arra kényszeritsék , hogy megváltoztasson valamit a szabályokon, ami segithet abban, hogy a merci meg tudjon csinálni egy olyan fejlesztést amit most nem tud. vagy a költségsapka miatt vagy a tesztelés hiánya miatt, de ha a pattogás kivédése miatt a FIA engedélyt adna, arra, hogy plusz tesztidöt vagy költséget kapjanak az máris jobb helyzetet hozna számukra. és mi is lenne jobb érv erre mint egy 7VB pilota panaszkodása.
Hát ez nevetséges 2 kör kell, hogy hatratoljanak egy kocsit és addig a pilótának se segítenek míg nem szólnak nekik, hogy mehetnek? Oda amúgy se menne semmi csak ha direct odamegy ahogy Magnussen. Semmivel nem lett volna veszélyesebb mint amikor a pilota kiszáll a kocsiból, nem értem miért ennyire óvatosak
oh bazd, lemaradtam az első feléről... azt hittem úgy kezdődik kb a verseny, mint tegnap az időmérő -.- mi lett a Ferrarikkal?
Onnan mindenkit kitiltanak aki nem Max felszopó, meg mindenről a lajosozás jut eszébe ... :D Olyan is az a topik... :D
Bazzeg...Wéberék miért kapnak vérlobbanást mert kiesik mindenki, akikkel talán, talán, lehetne autóverseny... ezek olyanok mint a félbolond Bereznai ... :D azon izgulnak bazzeg, hogy drs-el se leeht előzni, hogy az valahogy összejön-e .... Igazi autóverseny .. :D Utoljára szerkesztette: lac coo, 2022.06.12. 13:46:47
Most is te hoztad szóba, nem csoda hogy onnan tiltva lettél. :) Minek Lajosoznék állandó, Alpineokkal meg önmagával harcol 2 futam óta, szóra sem érdemes.
Mennyivel csalódottabbak a kommentátorok a Red Bull elrontott kiállásánál, mint a Ferrariénál... :D
Ez nevetséges, hogy ez miatt 10 mp büntetés mert megtolta a szerelő latifit. Ez nem akkora probléma hogy 10et érne, lehetett volna 5mp is vagy miért nem a csapatot büntetik ilyenkor és miért a versenyző versenyét rontják el.
A másik meg a gumik ez nevetséges, hogymost hogy azt akarták hogy közel kövessék egymást, de a gumi problémát nem oldották meg, hogy ugyan úgy kopik ha közel vannak egymáshoz. És az is milyen jó reklám így a környezet tudatossághoz, hogy alig 40 km-t lehet elmenni a gumin és cserélni kell.
A további hülyeség, hogy minek a vsc? Ott volt a megnyitasba elég lett volna kimenni és betolni a kocsit, de 1 körig meg sem mozdultak a bírók, annyira be van biztosítva, hogy nehogy csináljanak addig a kocsival amíg verseny tempóban mennek a pályán, nevetséges. Régen sose volt ilyenekert SC.
De minden arra épült, óriási munka lenne átépíteni, lehetlen ...
tippen szerint sok csapat próbálja majd sarokbaszorítani az FIA-t ( vagy aki dönt ebben ...) , hogy engedjenek magasabb költségwet, mert így nem tudnak elindulni utolsó 4-5 futamon ....
A Mercinek ez a milói Venusz-ra hajazó megoldás nagyon nem jött be. Vissza kéne térniük a rendes oldaldobozokhoz.
Pontosan, nincs fejlesztés , nincs tesztelési lehetöség, a versenyzés alatt kb 70%ban a gumikrol szol minden, hogy ki hogy kezeli az nyeri a versenyt. annyira ki van mérve minden, hogy nem lehet a pilotáknak saját versenye, hogy ugy menjen ahogy akar és tud. A pálya levágásokat is furán kezelik, mert nem a külsö oldali kerekeket nézik hanem a belsőt. Tehát a teljes kocsi lemehet a pályárol, ha a belso kerék még hozzáér a fehér vonalhoz. ha kavics lenne mellette akkor ezt nem tudnák megtenni. ÉS igyen lehessen szabadon védekezni, ne csak egyszer, mert igy a DRS-l csak ténleg kikerülés, megmutatom neki jobbra, lezár, de balra már nem jöhet vissza ott simán eltolhatja mellette DRS-l, ez igy nagyon nem jó. ha meg gyorsabb valaki vagy bátrabb akkor ugy is be tudná tolni bárhol.