Hát veszve még nincs emmi, próbál utána menni a Merci ,meg a többi csapat is, de rohadt lassú a fejlesztés üteme így, hogy se pénz nincs rá, se tesztelni nem lehet .... Meg amúgy szerintem a gumik, és az autók is csapnivalóak lettek, nem hogy több előzés van, meg szép verseny, kevsebb.... az ember már bármilyen más szériát megnéz, csodálkozik ,hogy olyan is lehet , hogy van régi klasszik test-test elleni csata ... ....
Annyi a különbség hogy ott a Merci már 2007-ben, évekkel a többiek előtt elkezdte fejleszteni V6-ot, ami egy kicsit gyanús. Ezért lett belőle Merci hátszeles konteó, nem azért mert a birkák nem értik a szellemi magasságodat.
Pont mint a hibridéra zsetonrendszer. Az is elméletben jó vélt szolgált, gyakorlatban rögzítette a 2014-ben kialakult egyenlőtlenséget. Sok birka nem tudta felfogni a működésének csapdáját, és ezért lett belőle urban legend Merci hátszél. ...ahogy most a költségsapka Ferrari és Red Bull hátszél...lesz majd, még korán van.
A Merci a világ összes pénzével sem tudna idén felzárkózni. Rossz autót fejlesztettek, és még mindig nem értik. Hosszútávon viszont kifizetődő lesz a számukra hogy nem lesz pénze a 2 nagy csapatnak mégjobban elhúzni. Lajcsi nem tudom hogy jön egy fejlesztésekről szóló beszélgetéshez, most nem a női csizmákról volt szó. Azt hogy mások mit mondtak, beszéld meg velük...
Ez netto hülyeség, ha lenne pénz a Merci, McLaren simán fel tudna, vagy jobban fel tudna zárkózni. amugy érdekes a lajosozóüktól, Hamnakseggrakétája volt most a ferka meg az rb nem az, csak a többi rossz ... Ham csak az autó miatt tudott jó lenni, Lec, meg Perez nem amiatt, mert olyan autóban úl amivel mindenki elöl lehetne . :D :D :D
Ezek hosszútávon fejtik majd ki a hatásukat, teljesen felesleges az első szezonban már júniusban hisztizni. Pont hogy a limit nélküli fejlesztések betonoznák be azok előnyét, akik eltalálták az autót az új érára. Pont mint a Mercit 2014-től. Ha nem lenne limit, az RB/Ferrari kombó most rálocsolna még 600 milliót az autóra, aztán mindenki nyalhatná a kupakot 2025-ig. Így viszont ahogy értik majd meg az új szabályokat, úgy egyre jobb autókat hozhatnak a kicsik. Nem lesznek olyan hátrányban mint eddig, hogy pl a Merci 640 milliót tudott költeni, a Williams meg 132 milliót. Az olló idővel fog záródni, senki nem mondta hogy a hatás azonnali lesz.
Amúgy meg nem a Ferrari/RB-nek van seggrakétája, hanem a többiek csináltak szar autót.
Nem fejlesztünk mert Schumi úgy is odabassza. Amúgy lehet nem is csak vicc, gondolom a 2 kocsi törése az bele volt számolva az éves kvótába de az kb most kiürült és legalább ennyivel már egészen biztosan ki kell bővíteni hogy az év hátralévő fele is biztosítva legyen.
Eddig a Mercinek volt seggraketaja , most a Ferka RB kettőnek.. :) Az a baj , koltsegsapka miatt senki nem is tud utánuk fejleszteni. Kicsit zsákutca lett szerintem is az idei F1... Előzni továbbra sem lehet, fejleszteni se, néhány drs kikerulesen kívül semmi nem történik.... Pont az ellenkezőjét értek el mint amit akartak.
Úgy gondolom a Mazepin pénz megszűnése komoly érvágás volt a csapat költségvetésén. Azóta se jelentkezett új névadó pénzes szponzor, szóval szerintem szarban vannak.
A HAAS-t sem értem, tavaly az volt a mantra, hogy azért nem fejlesztenek, mert a 2022es kocsit csinálják és arra koncentrálnak, idén meg azért nem fejlesztenek mert költségsapka? vagy most mi a kifogás, hogy nem csinálnak szinte semmit a kocsin. Eddig azért sirtak, hogy nincs költségsapka és a nagy csapatok sokkal többet tudnak fejleszteni, msot , hogy beleférnek a költségekbe meg megint nincs pénz? vagy hiányzik mazepin pénze?
Még az a szerencse, hogy azt akarták, hogy ne legyenek nagy különbségek a csapatok között , most elérték, hogynem a legvége van lemaradva hanem már az elejétöl fogva 1mp-el a top csapatok után.
Az idömérü lebonyolitás is fura számomra , amiota bevezették ezt a 3as qualit azota sztem nem lett egyenlö feltétel mindenki számára jo köridöt menni. Az elején még egyáltalán nem olyan jó a pálya mint a végén, az idöjárás is változhat és igy, hogy minden etapnál uj gumikat tesznek fel igy még környezetkimélés szempontjábol sem jo, arrol nem is beszéléve, hogy ha nem tudja valaki elhasználni mindet vagy épp többet használ akkor máris meg van kötve a keze a versenyen vagy épp csak megy a kukába az a szett.
Azok akik meg a q3 és q2 ben az elején vannak és nem valószinű , hogy kiesnének, miért olyan fontos , hoyg elöl végezzenek és elhasználják a gumiaikat mindenképp? elég lenne a q1ben megnyomni ugy, hogy az élen végezzenek.
Esélye nincs a ferrarinak holnap, megeszik az egyensekben a rb-k . főleg mert Saintz elrontja, még taktikával is előnyben lesznek az rb-k ..
Lec megint befűzte az oktatófilmet.:) Il Predestinato, nem hiába. Hajrá holnap is, remélem a csapat is összeszedett lesz...
Nagyot ment a nagy négyes... Leclerc nagy időmérő menő lett mit pakolt oda a vegen:)))
Vettel és a Toro Rossok teljesítménye meglepetes
Máté még hány hónapig akar rácsodálkozni a pattogásra? Esemény van, lila szektor, de neki tízből tízszer az az észrevétele, hogy hÚ dE pAtToG.
Stroll csinálja itt az izgalmakat
Megtanulhatnád leírni az új kedvenc nevét azé'. Mellesleg arra válaszolok egy nyilvános fórumon amire akarok, nem oszt vagy szoroz hogy mit kérsz. Ha nem vagy Ham fan akkor sorry, csak a múltkor valami minősíthetetlen "vicces" képpel személyeskedtél, amikor rosszat mondtam róla. Azt hittem fűt a férfiszerelem.
Valakinek szívesen átadom a topik gazda szerepét, már sírhatnékom van az állandó cookie elfogadástól ezen a gyász oldalon, szóval keveset leszek, hogy cserélgessem.
Ham már itt nemrúg labdába.Ezen te(ti ) rugóztok.Kb itt véget is értek.
Az én favoritom harcol a vb címért hogy elvegye Max-tól.Az új kedvenc Russel meg tartsa magát az elejéhez.Jól debütált a mercinél remélem méltó utodja lesz Ham-nak.
Ha nincs vmi kényszered erre akkor neválaszolj és ne irjál nekem többet
Pont a napokban olvastam, az utolsó pályán történt előzés a P1-ért '96-ban volt. Hill előzte Alesit. Én meg az oviban játszottam az udvaron. Most vagyok 30... Mehetne a naptárból ez a pálya.
Gondolom azért az megvan neked is ha Alonso gyorsabban megy akkorse tudta vna Ham megelőzni?Ezen a fos pályán nem nagyon előznek.Még régen Schumiéknál az alagút után néha néha sikerült oszt ennyi
Milyen nagy mellény? Kezdettől fogva fikázza Monacot, hogy alkalmatlan versenyzésre főleg a 2022-es kocsikkal amik nagyok, nehezek és pattognak. Nem azért mondta hogy sima liba volt tartani Hamiltont mert olyan májer, hanem trollkodott.
Szerintem az egész feltartás trollkodás volt, hogy más is felfogja végre, hogy ez nem versenypálya. Amíg Hamilton top3ból indult nem zavarta ez annyira de a középmezőnynek minden év ilyen Monacoban.
Én először azt hittem, a két Haas ütközött és ez két autó roncsa, mert látom sárga zászló, aztán ez a kép, majd utána Magnussen gyalogosan. A közvetítés sem ált a helyzet magaslatán, pedig okulhattak volna a tavalyi Strollos mémözönből, és hát állítólag rezeg a léc Monacónak (bár én személy szerint sajnálnám, ha kikerülne a kalendáriumból, és egyébként ha valahol, akkor ott van a világ összes pénze, hogy kicsit "segítsék" a javukra a döntést)
Szegény Mick megint jól halad a legnagyobb kárt okozó pilóták nem túl dicsőséges versenyében, 2 autót már komplett hazavágott. Legalább villantana valamit cserébe, de sajna Magnussen egyelőre könnyedén veri. Egyfelől örülök, hogy KMag visszatérése ilyen jól sikerült, de ez lehet, hogy MIck F1 karrierjének a végét fogja jelenteni. Utoljára szerkesztette: sure, 2022.05.31. 19:49:11
Tök érdekes , hogy ez igy sokkolo, hogy kettétört, pedig nem is volt olyan nagy ütközés és ez direct lett meggyengitve a grojan baleset miatt . DE az nem sokkolo, amikor egy hatalmas baleset után egybemarad és megmenti az életét a pilotának.
Nem nagyon értem a logikát, hogy most majd minde olyan balesetnél kettészakad az autó ahol hátulrol kapja az utést? Ezt beleszá,molták a csapatokkal a költségsapkába? Mert eddig amikor leszakadt minden sallag, a kocsirol azért az nem csak a pilotát védte, de a belső részegységeket is, de egy ilyen után lehet kukázni mindent föleg, hogyha az elsö becsapodásnál leszakad és ezután még jön egy második vagy harmadik is, akkor olyan elemek fognak ütközni amik nem erre lettek tervezve, hogy felvegyék az utközést.
A tavalyi kocsikkal egy ekkora bukás után másnakpa összekalapálják a kocsit versenykész állapotba, itt meg lehet mindent cserélni.
Akkor azt hiszem le is zárhatjuk Alonso jogtalan fikázását. Mellesleg semmi nagymellény nem volt ebben a mondatban, nem a Szőrre gondolt, hanem arra hogy ezen a pályán könnyű. Egy Opel Ascona-val is feltartotta volna, de lehet hogy még én is.
Gaslynak voltak szép pillanatai kár h nem szerzett pontot vele
Tavaly 6 előzést (Gio, Msc, Ric, Msc megint, Lattefi, Tsu) mutatott be a pályán Ham, mire Alonso mögé ért a zseniális solo rajt után. Beszűkült a pálya? Nem, csak előtte töltelék embereket kellett lenyomnia a GOAT-nak. Az öreg mögött szállt át a szopórollerre, nem a pálya volt alkalmatlan előzésre.
ezért írtam normális versenypályát, nem mint a gokart szarunk .... suzukira jó .
Tavaly 11 körön keresztül szopatta Hamiltont mire az nagynehezen megelőzte a konstruktőri világbajnok autóval azt a fos Alpine-t. A te nagymellényed ciki. De gondolom most majd jön hogy a Hringen sem lehet előzni. Hát igen, Hamnek 50 méter széles pálya kell, mert vagy nem megy, vagy úgy jár az ellenfél mint Max vagy Albon. Szerk.: ja, látom már jött a megjósolt érv lol. Kiismertem a Ham fanokat az évek során. Elsőre mintha meggyőzően érvelnétek, csak aztán gyanús hogy mindig van mentőérv.
Finoman szólva nem vált be neki. Akkora a különbség közte és Norris között, hogy arra nincsenek szavak. Ennyi a két pilóta között nincs tudásban, de lassan a Mclarennél is elfogy a türelem, mert ezt a szintet a mezőnyből bárki hozza. Ha tippelni kellene, akkor Bottas csapattársa lesz hamarosan vagy megy vissza a Renault-ba.
Ez a mostani sanszosan nem az ő hibája volt, de tavaly ő törte a legtöbb kocsit, pedig Mazespin nem véletlenül kapta a nevét. Magnussenhez képest elég nagy a kontraszt, most már kellenének az "eredmények".
Ricciardo vb alapanyag lenne vagy lehetett volna ha őt választják Verstappen helyett a csapat vezérenek...minden csapatban megallta eddig a helyet igaz Alonsohoz hasonlóképp nem tudott jól igazolni... A Mclaren nem vált be neki nagyon úgy tűnik...
És vajon MSC-t meddig védi a neve meg a szponzi? Kicsit elkezdett a késői Grosjean-ra emlékeztetni, nála is attól féltem már hogy kárt tesz magában. Aztán produkált is egy tűzvarázslót. Szimpatikus figura amúgy a kis Schumi, csak hát az nem elég mert ez egy élsport, nem egy kocsma. Erre mondjuk hamarosan Ric is rájön szegény.
Én az eddigi futamok nagyrészét élveztem. Ha előzés nem is volt sok, de próbálkozni legalább lehetett. Monacoban ezzel szemben 2 tizedes különbségnél is egy befrontinozott lajhár pulzusával szemléltem az eseményeket. Mert úgyse lesz semmi. A sok előzést amúgyse az F1-ben kell keresni, de ez a pálya extrémszar. Fillernek végülis jó, de a ma tv előtt töltött időmet használhattam volna másra is. Na de rinya off, ezt a fost le kell nyelni a tradíciók miatt.
Amúgy jah, adom .... lassan már a drs is csak akkor működik, ha eleve sokkal gyorsabb autó nyitja hátul .... a nagy korszakváltás ami majd meghozza a sok kerék kerék ellenei csatát befuccsolt . a gumik még sérülékenyebbek lette k, megette a fene az egészet ... mondjuk én imádom, iszonyat jót szundiztam ma is ! :D
Ha csak Monaco lenne ilyen akkor azt mondanám, hogy igen szar a pálya, de úgy, hogy kb az összes pályán ugyan ez megy, hogy vonatoznak és jobb estben DRSel kikerülik egymást ott más a probléma. Ez kicsit olyan a tyúk és a tojás esete, melyik fog jobb megoldást eredményezni, lecseréled Monacot és a mostani kocsik ugyan úgy unalmasan köröznek a többin vagy lecseréled a kocsikat és esetleg minden pályán élvezetes versenyeket látunk vagy legalább is a nem városi pályákon, de akkor az meg már belefér.
Öcsém ez a Ferrari... Csak azért nem kezdek hangos anyázásba, mert legalább végre az autó jó, és mérföldekkel élvezetesebb F1-et nézni Ferrari szurkolóként mint az utóbbi x évben bármikor. A szuperszakértő, autóversenyző kommentátor zsenikkel lassan csinálhatnának valamit. Perez szándékosan lassult a lekörözöttek miatt, ezek meg körökig álmodoztak hogy elnyalta a gumit. Monaco továbbra is alkalmatlan versenyzésre. Nehezen maradtam ébren, egyszer a felhorkantásomra riadtam.
Akkor lehet Alonzo saját csapattársát szoppatta ! ? Azszép ... :D
Most mit izgulnak Perez gumiajin ? Ha akar nem vált fel 8-asba akkor se lehet elmenni melette :D
KIcsi Norbi.Hamilton most nincs közel Alonsohoz. :D
Sok varakozassal meg a piros zászlóval jól tönkretették az izgalomfaktort ma
Milyen versenypálya az ahol 3 másodperccel mehetsz szándékosan lassabbann és nem tudnak elmenni melletted ! :D Remélem kirakják hamarosan ezt a vackot . mondjuk a ringgel mi is kussolhatunk... :)
Most minek a SC megint eltoroltek az allorajtot piros zászló után?