Ő is egy Merci - Hamilton rajongó :DDD.Majd hallgasd Mit beszél a versenyen.Amilyen jól indult az elején mint szakértő úgy lett lassan legalja a többi bohóc szakértővel.
Idén már semennyire nemkéne foglalkozniuk a mercikkel.
mondjuk verstappen magának köszönheti a , nem értem miért vette el azonnal, végigmehetettt volna egy biztonsági kört ... Még a hibával együtt is jó lett volna a második sorba szerintem ...
Na ez egy jó időmérő volt kár hogy egy baleset miatt nincs idejük javítani egy piros zászló suttba vágja az egészet... Valamit ki kéne találniuk erre pl mindenki futhat 1 kört idő limit után is... Mert pl ok h Verstappen hibázott és Bottas ki se jött, de tutira javítottak volna.
miért mondja mindig véber, hogy a merci állva marad végsebességben ??? Ham 333 Lec 334 ....
Igen amíg a DRS marad és a turbulens levegő miatt nem tudnának előzni sem addig itt nem lesz pozitív változás.. Védekezés mint fogalom megszunt az F1-ben...
Ot se lenne semmi. pár kikerülés drs zónában azt jóccaka .....
Akkor lenne értelme,ha olyan rendszer lenne mint régen a WTCC-ben,ahol ha jól emlékszem úgy volt hogy volt az időmérő,az alapján a főfutamra a rajtsorrend,és a 2. futamra meg felcserélték az 1. futam 1.-8. helyezettjét,9.-től lefele meg ahogy befutottak a futamon. Itt az F1-be ezt mondjuk meglehetne csinálni az első 10-el,ugye itt ennyi kap pontot. Csak abba meg gondolom nem menne bele a 3 élcsapat...pedig ott lehetne mondjuk show,meg éles csaták mondjuk az első futamon a 10. helyért,mert az a második futamon ugye pole-t érne,nem csak 1 pontot. Ott sokkal jobban kijönnének a pilóták egyéni kvalitásai is,lenne rizikóvállalás,és a kiscsapatok versenyzői jobban előtérbe tudnának kerülni. Ami legvégső soron a szurkolóknak/TV nézőknek lenne a legjobb.
Bilibe lóg a kezem... Utoljára szerkesztette: bakkerman, 2023.04.30. 22:24:36
Hát pedig most nem kellett gumival spórolni. Kuka az az egész.... :) Verstappent erőből megverte Perez, gondolom este lesz pityergés Horner ölében.... :)
nem tudom mit néztél, de a leggyorsabb kör kb végig az első ötben volt, kivéve a legvégén, amikor felrakták az időmérős friss lágyat a mercire... és azzal is alig 1 másodperccel jobbat sikerült csak menni
ha nem lenne a drs akkor nem láttunk volna egy elözést sem. Illetve elég szégyen a verseny szempontjábol, hogy nem az elsők közül kerül ki a leggyorsabb kör. tehát nem kell teljesen nyomni neki, a másik részről meg, ha a merci képes a leggyorsabb körre de mégsem tud elöl végezni .
Tehát ez azt mutatja, hogy mig a mercinek maximum közeli tempot kell mennie mig a RB meg sporolva is az élen van.
Sajnos ez nem jó uzenet egy verseny sorozatnak, hogy nem kell a maximumot hozni ahhoz, hogy nyerjen valaki.
fúbaszki... volt bármilyen előzés az elmúlt fél órában? :D úgy kb az SC óta...
Gondolom azt, amit mondanak nekik. Amíg nem szólnak a fülükre, hogy mehetnek, addig ők is csak moziznak.
Mi a francot csinálnak a palyamunkasok? Meg mindig ott van a kocsi 2-3kor múlva is 5mel a megnyitásánal. Mi tart mindig ennyi ideig elvinni egy autót az útból ami nem tört darabokra?
Nem is értettem a sok fiatal szerelocske ott nevetett és fogtak a fejüket mikor Tsunodat visszakuldtek a pályára a bal hatsoja pedig konkrétan el volt ferdulve...
Amikor régen sok ütközés volt az legalább nem volt generálva izgi is volt és hagyták őket utána is versenyezni:D jó persze a mai spórolos teszt nélküli költség csökkentő f1 világban ma elkepzelhetetlen
Érdekes hogy a verseny már 13h-kor kezdődik - mintha számitanának néhány piros zászlóra . És abban igazuk is van szerintem hogy lesz. Ez már gagyaság ahova a F1 megy . Jó verseny helyett legyen roncs a pályán, sok újrainditás, ami persze újabb nagy esély az ütközésre ... Meg az újabb gagyi versenybiráskodásra . Na meg a gumik. Lesz robbanás Bakuban idén is ?
-amúgy mi értelme volt ennek a sprint faszdágnak ??? Unalmas is volt, tezstnek se jó .... agyrém már ez, hogy erőszakkal akarnak valami látványt kicsikarni ebből a szarból... Nem fog menni .... :D
na azon mondjuk pont röhögtem egy jót, főleg amit a visszaelőzés után beszélgetett a mérnökével :D
abban az időben még nem kellett sporolni semmivel és lehetett cserélgetni motorokat akár versenyenként is, illetve a szívó motorok azért egyszerübbek voltak .
Ezt az előnyt SC után fél kör alatt autózták ki. Majd berakom a videót is ha megtalálom
Ott 2x nyitotta a DRS-t Verstappen de mindegy. Nem tudom, honnan veszi mindenki hogy a RB másodpercekkel gyorsabb és visszafogják, semmi jele nincs ennek. De mindenki azzal szórakoztatja magát amivel akarja...
Mikor egy konstrukció dominál annak van egy nagyon látványos jele mégpedig az, hogy mind a 2 pilóta dominálja a mezőnyt. Shumi + Barichello, Vettel + Webber, Hamilton + Rosberg, Hamilton + Bottas.
Most meg Verstappen dominál csak. Perez az versenyez az élmezőnnyel.
Egyértelmű hogy a RB a legjobb konstrukció most de közel sincsenek a Merci vagy Ferrari dominanciához. Rosberg és Hamilton úgy adott a mezőnynek 8! másodpercet 2 kör alatt hogy közben küzdöttek egymással.
szerintem a redbull spórol még időmérőn is, durva lenne ha 2-3 -4 mp-t kapna mindenki, meg nyilván szabálypiszkálgatás amivel lehet elbuknák az előnyt... Versenyen meg egy szektorban adott 2 mp-et a Mercédesnek mikor előzni kellett és tolni neki, nem spórolósan kocogni ... :D
Nemrég lett felépitve, átadva Szeged határán a legnagyobb Csongrád megyei, oh pardon Csongrád-Csanád vármegyei ! napelem telep. Láttam is, és igen nagy területen van. Vagyis van támogatás, asszem. De kiknek ? A nagyoknak. A kisember meg .... De ezek ilyen évek, szinte mindenben. A városban egyre több bolt, üzlethely üres. A nagyok meg terjeszkednek. Ua. van a szomszédban (Vajdaság) . A politikusok meg mivel etetik a népet ? Vármegye legyen mostan a név. Az megold minden problémát :-) Miért lenne a sport kevésbé korrupt ? Minél több pénz van benne, annál korruptabb.
Ezek a VSC, SC alatti kerékcserék mindig is rizikósak voltak és lesznek, egyszer hopp, másszor kopp, van, akinek bejön, és van, aki nagyot bukik. Ezen csak az változtatna, ha nem lehetne piros zászló alatt kereket cserélni, kivéve ha kimondottan sérült (defektes) a gumi.
Talán az azonnali pirosakat kéne egy kicsit jobban megfontolni, pl. a múltkori Stroll félre állásnál is egyből eljárt a kezük, oké, hogy állítólag valami GPS szenzor szerint a pályán volt a kocsi, de ilyenkor egyből egy VSC, adjanak maguknak pár másodpercet vizuálisan is felmérni, pontosan mi is van, mielőtt egyből beintik a pirosat. A VSC-t elvehetik akár fél perc után is, de a bemutatott pirosat nem vonhatják vissza, hogy "bocsika, benéztük, mégsincs semmi". A mezőny egy része, hacsak nem az első 1-2 körben történik valami a sereghajtókkal, úgyis át kell haladjon a problémás területen a piros beintése mellett is Utoljára szerkesztette: sure, 2023.04.04. 18:34:08
tök jó, hogy a 89ota történik valami, egy dolog ami számomra furcsa. igaz ,nem a hungaroring és az épitkezés miatt hanem a általános komunikácio miatt. Szóval a lakossági napelem telepitéseket leállitották ,mert a rendszer nem birja el vagy legalább is olyan szabályzást hoztak, hogy szinte megszunt a telepités , és állami szinten is a napelem mintha szitokszo lenne, mert nem látni ,hogy lenne támogatás a megujjulokra. erre meg ide telepitenem 330mw napelemet, Nem azt mondom, hogy nem jó hogy lesz, hanem azt , hogy máshova meg miért nem támogatják ,
Ez az egész egy mesterséges sz@r, nyilván a résztvevők közül akinek nem kedvező a végkifejlet, az hibát és változás emleget, és mindenki meg van szólaltatva akiből csak hírértéket lehet kihozni, és van a lelegelendő terület, a néző aki azt gondolja hogy itt micsoda szabályalkotási szabályalkalmazási fejetlenség van. Pedig nem, minden tök szabályosan lett lebonyolítva. Az hogy szükséges-e VSC helyett az SC, meg SC helyett a piros...úgy összességében a sok piros...ez nehéz ügy, sztem sem, vagy szerintem nem....de mivel biztonsággal tudják magyarázni/védeni az egyébként szórakoztató elemként (is) alkalmazott biztonsági autós/piros zászlós döntéseket, úgy ezzel szembemenni nem egyszerű. Meg egyébként ezt a háttérben a csapatok és versenyzők intézik, vagy nem intézik. Ami viszont egyértelmű elbaxás, az az hogy egy versenyzőt beugratnak taktikai kerékcserére az SC beküldésével, majd beintik a pirosat...ez már a második eset, és nagyon nem korrekt.
Ami a végeredményt illeti - és most már a Haas óvás is vissza lett utasitva, vagyis Alonso a harmadik hivatalosan, szegény Hülkenberg meg csak növeli saját rekordját - a legtöbb verseny dobogó nélkül. Ott volt a több autót kiütő, megkárositó ütközés sorozat a 2-ik piros után (ami amúgy nem volt váratlan) és a birák megint vitatható döntést hoztak. Mert miért adták vissza a helyezést azoknak, akik újra tudtak indulni, a semmit sem nem eldöntő 1 SC utáni körre ? Mert az utolsó értékelhető sorrend a piros zászló beintésekor volt ? Háh ! Akkor meg semmi értelme nem volt elinditani arra az egy körre . Mert nem volt verseny. Vagy abban 'biztak! hogy valakinek bedöglik valami az alatt :-) Sokkal jobb lett volna a piros zászló alatti sorrend. Vagy ha az nem, akkor a következő (utolsó) alatti. És akkor minden károsodott lejjebb csúszott volna, ami az egyetlen következetes kezelés abban az esetben . De keverni a kettőt - balfék valami. Vagy ment a kenés ... Igen, hasonló a 2021 záró verseny végi SC kezeléshez - következetlen. De ilyen idők vannak. Péz ugat, a macska meg nyávog - a smileyk meg nem mosolyognak :-(
Miről beszélsz? Ott van leírva világosan a szabály, hogy mikortól büntethető. Alonso átlógott a vonalon, Ocon átlógott a vonalon, büntetve lettek. Verstappen nem lógott át a vonalon, nem lett büntetve.
Azért marhára nem mindegy, hogy pár méteren a pálya szélén van egy kis föld, fűcsomó meg pár kavics, vagy valaki a bukótér tartalmának a felét felszórja a pályára... és aztán még ott is marad a roncs keresztben a pálya szélén. A "beszaladni valakinek"-nél meg gondolj olyasmire, hogy egy párszáz méteren túl beláthatatlan autópálya szakaszon kellene kihoznod egy 10 kilós dobozt a sávelválasztótól. Lehet régen úgy volt, ma már szerencsére nem úgy van. Én annyira nem bánom, hogy egyre szigorúbban kezelik az ilyen eseteket.
Idén mondtam már, hogy Lec sose lesz vb, egyszerűen nenm elég jó ahhoz ...? :D
már megint egy magyarázkodás Nem az a probléma, hogy hibázott e max vagy nem ,hanem az, hogy egyzser megbunbtetnek valakit mert keresztbe áll a vonalon máskor meg egy cmre van csak rajta és nem és mindig megy a magyarázkodás nincs egy olyan egyszerő és mindenki számára átlátható szabályzás, hogy senkibe ne merüljön fel vita az adott szituáciorol. ugyan igy a pálya elhaygásoknál is meg a leszoritásoknál is, egyszer buntetnek érte máskor meg nem és van , hogy kanyarrol kanyarra változik .
Látom, nagyon kivagy még mindig, hogy nem Hamilton nyert azon a bizonyoson, meg most, meg úgy mostanában, és ez maradjon is így! :) Szórakoztató nézni ahogy kapaszkodsz minden egyes fűszálba, hátha, de nem. Nem értem miért csinálsz úgy, mintha Hamilton 6 (sőt, 7) VB címét mind egy Alfa Romeoval nyerte volna ... Amikor Hamilton alatt nem volt seggrakéta, még Button is elverte és elverte tavaly Russel is.
Emlékszem, hogy Vettel utálatnak indult és Hamilton iránti rajongásféle lett belőle, de inkább engedd el, vagy ne nézd! Család, gyerekek, mind, mind sokkal értelmesebb részei az életnek, mint ez a szar, semmilyen F1.
Verseny kapcsán: Nem kellett volna az utolsó két újraindítás. Láttam már véget érni Ausztrál nagydíjat pár kör után, és nem halt bele senki.
Azért ma jól jött a seggraketa Maxnak, nem volt a toppon !!! :Fddf
eleve a balesetek kezelése volt rossz a FIA részéről, ha azokat nem igy csinálják akkor nincs probléma. Mert miért keleltt piros zászlo azért mert kavics került a pályára ? Hányszor megtörténik ez amikor szélesre vveszik a kanyart és sődert hordanak fel, mégsincs takaritási szunet miatta ha a kocsi nem esik ki. Aztán a másik piros zászlonál, miért nem lehetett viruális SC nél beszaladni valakinek és kivinni a gumit?
A régi időszakoknál mikor komoly ütközések voltak és tényleg rengeteg törmelék volt akkor szépen elmentek a SC felvezetésével a mentés helyszinén addig meg simán ment a seprtegetés a pályán . Nem láttam ennyi piros zászlót amiota nézem az F1et mint a 2010es évek ota. azelött ha piros zászlo volt akkor az vagy sérüléssel járo baleset vagy akkora tömegkarambol volt, hogy nem lehetett végigmenni a pályán. DE ha csak egy kis iv is szabad volt akkor csak SC volt vagy esetleg dupla sárga és a többi helyen meg mehetett a verseny, csak ott volt korlátozás.
10 eve ? 2007 nem tiz eve volt. Nem imadom minden rezduleset, vagy akar mindent amit mond, visel , stb. De versenyezni azt tud. A legelso F1-es versenyen megmutatta, rogton a rajtnal. Max meg azt hiszi neki szabad mindent - mert o a Max - es sajna engedtek is neki eleg sokat. A csapat is meg a versenybirak.
Ti már tíz éve Hamiltont lesitek ,imádjátok, minden rezdüléséről tudtok, imádjátok , ha Hamilton nevet láttok ,azonnal kattintotok !! :D :D :D És ez szánalmas, de tényleg ... :DDDDD
Tudjuk hogy szereted cumizni a boxost, ezért itt egy összeállítás neked, hogy milyen is a Hamilton stílus. Azért ennyi idősen felnőhetnél már, és nem a saját kis álom világodban kellene élni. Ebben még a Roseberg féle leszorítások nincsenek is benne.