Elég nevetségesek vagytok A PC a jobb, de nem is az konzol, huje vagy PC, gyere ide megverlek... Nem mind1? Most aki vett egy geforce3-at az ugyse fog egy szar gt3 miatt ps2-t venni. Jojo tudom hogy jo játék a gt3, de mutass egyolyan jo játékot int a diablo v az sc.
Jubileumhoz közelít a Sony PlayStation 2
A japán elektronikai óriás Sony másfél évvel a PlayStation 2 játékkonzol kiadása után immár a 20 milliós eladási mennyiséghez közelít.
A Sony szeptember végéig 19,57 millió PlayStation 2 játékkonzolt szállított le szerte a világban, így elképzelhetõ, hogy a 20 milliós eladási határ az elmúlt hónap vége óta már meg is dõlt. A "nagy elõd" PlayStation 1 nyomdokain haladó eszköznek a jelek szerint minden esélye megvan rá, hogy a konkurencia támadásai ellenére a jövõben is piacvezetõ pozícióban maradjon. A PlayStation 1 játékkonzolból ezidáig 88,26 millió darab fogyott el a kiadás óta.
A szeptemberrel végzõdõ három hónapban a Sony-nak 4,62 millió darab PlayStation 2 játékgépet sikerült értékesítenie 2,82 millió darab PlayStation 1 mellett. Az utóbbi konzol eladásai egyébként emelkedõ ágban vannak, mivel a társaság a tavalyi harmadik negyedévben mindössze 2,37 millió darabot szállított belõle. A keresletnövekedés fõ oka a konzol jelentõsen lecsökkent ára. A PS2 kereslete szintén növekedett az elmúlt évben, ám ez kevésbé meglepõ. Tavaly július - szeptember között 980 ezer PlayStation 2 talált gazdára, igaz akkor még csak a japán piacon, és a jelenleginél jóval magasabb áron.
A szoftvereket illetõen a második negyedévben 19 millió PlayStation 1 játék kelt el világszerte, amely jóval kevesebb, mint az egy évvel korábbi 40 millió. A konzol kiadása óta összesen 802 millió PlayStation 1 játékszoftvert szállítottak le a gyártók. PS2 játékból eddig 72,5 millió darab fogyott, amelybõl a második negyedév eredménye 22,7 millió, az egy évvel korábbi idõszakban pedig 3,4 millió játék talált gazdára.
A Sony játéküzletága az elmúlt egy évben 83 százalékos növekedést ért el. A társaság ezen részlege az idei második negyedévben 34 millió dollár nyereséget termelt, az egy évvel korábbi eredmény pedig 23,55 millió dollár volt.
még mindig itt tartotok kb két honapja nem unjátok még?Gondolom azért van mindkettö mert igény van rá nem azért ,hogy ez most jobb vagy az szarabb!
Egy kb.ugy hanzik mint,egy igaziautóvezető sosem fog olyan kocsit használni,amit nem ö maga tákolt volna össze,(nevetséges puzzle a Pc,semmi más.)
Jó nagy f*sz vagy te Csoscso,fikázod a Psx-et,hogy milyen szar a B&W,holott erre a gépre mindenki azt hitte,hogy meg sem lehet csinálni....Kész csoda,hogy ezt valaki belekódolta...Legalább akkora bravúr, mintha Megadrive-ra kiadnák a Quake-et...
Pyrex:
Biztos találni embereket,akik a világban fikázzák a Gt3 grafikáját,már csak azért is...Aki iszont ezt teszi kiváncsi vagyok mihez viszonyít...
Valaki nem akar néhány Unreal 2 képet belinkelni? Már unom azt, hogy a GT3 folyik a csapból is. Ja és a lenti képek címéből a concept szót emelném ki. Sejti valaki mit jelent? (Költői kérdés volt...)
hehe version, ez mikori idézet? kb p3 450-re gondolhattak
meg tutira nem hallottak még hw-es T&L-ről sem. ja és ki is állítja? a sony... hmm...
"A PSX2 játékok Intel alapú Linuxon lesznek fejlesztve, mert a Sony szerint ez tűnik ma a legmegbízhatóbb környezetnek. Kb. háromszor gyorsabban futtatja a játékokat, mint egy Pentium III-as PC, grafikus chipsetje pedig a Silicon Graphics gépek teljesítményének a dupláját fogja nyújtani. "
na kap egy pirospontot aki ertelmezi ezt nekem...
mert en azt olvastam hogy az intel alapu platform 3* gyorsabban futtatja a jatekokat mint egy p3 as... ja és melyik SG munkaállomás?:) egy 5évvel ezelöttinel lehet hogy gyorsabb...
hm!
jo bazeg de az psx!!! tudod a pixelhegy... sok sok kocka egy rakáson....
de megyek gyere ICQ ra hoyg megbeszéljük hoyg hova hogy simt!! ugy ygere hogy senki ne lásson és irj nekem...
"A Sony Hivatalosan is bejelentette hogy 2002 marcius 2-án a Sony Playstation 2 konzolokat kivonják a forgalombol mert tul ratyik!Mindenkinek ajánlja a Sony a Nintendo GameCube-ját ami a legsikeresebb konzol" volt egy kép amin a sony elnőke virul kezében a GC joy al de nem akarom belinkelni mert utl nagy a kép!
CSOCSO, nem jossz WOLF-ozni? :)
B&W 15FPS-t? Ehhehhehh :) Nalam 1024-ben minden maxon meg sem reccen, ugy folyik. De szar gepem van :)
jah arról nem is beszélve hoyg hirtelen elfelejtettem mit akartam modnai!!nah midnegy a gc jobb!
"Az XBOX játékokat az AMD új processzorával felvértezett grafikus állomásokon készítik majd, mely minden eddiginél hihetetlenebb teljesítményt nyújt, a ma ismert leggyorsabb SG munkaállomásoknál mintegy 10-szer gyorsabb grafikus alrendszere pedig magasan a legjobb választásnak tünik."
heheh kiadták figyelem aki most jot akar rööhgöni az olvassa el ezt.. a b&w maximum 15 fps el fut a psx en!!!!!!!! ez halál komoly!! nem mimimum hanem MAXIMUM!!!! 15 fps azaz tizenöt!!!!! és jön a version hogy de szar az xbox csak 60 at éri el:) egy olyan gamez ami 4 szer szebb!öcsém idáig más nem olvastam azokrol a gamezokrol ami kijön gc re és xboxra és ps2 re hogy az xbox és a gc s változat sokkal szebb léesz több poligon szebb texturák stb!!! komolyan mondom nem hazudok olvasd a playtimeot vagy csak nézegesd az oldalakat a nete ( www.ign.com)
"A PSX2 játékok Intel alapú Linuxon lesznek fejlesztve, mert a Sony szerint ez tűnik ma a legmegbízhatóbb környezetnek. Kb. háromszor gyorsabban futtatja a játékokat, mint egy Pentium III-as PC, grafikus chipsetje pedig a Silicon Graphics gépek teljesítményének a dupláját fogja nyújtani. "
Ez az idezet UGYANONNAN van, ahonnan versione! :)))
"...és leültem kedvenc konzolom elé, hogy elindítsam oly régen várt álmomat. ITT A GT3! Végre! Nem kell többet várnom! Azonban fél óra szánalmas játékélmény után és az ígéretekkel ellentétben egyáltalán nem szép grafika láttán komolyan elkezdtem gondolkozni: hogy mernek ilyen programot realisztikusnak, vagy szimulátornak nevezni? Ennyit bevezetésnek, következzen részletesen, miért csalódás a GT3?"
"A GameSpot értesülései szerint az SCEA hivatalosan is bejelentette, hogy a Japánban már egy ideje kapható PS2 Linux Kit-et piacra dobják az Egyesült Államokban is. Pontos megjelenési dátumról és árról (Japánban $200 körüli áron vesztegetik) még nem esett szó, de ígéretük szerint erre is hamarosan sort kerítenek. A gép Linux-ot használ operációs rendszerként és futtatható lesz rajta minden Linux-os program, beleértve a játékokat is. Ennél talán lényegesebb az, hogy ez a gép játék fejlesztési platformként is használható, más kérdés viszont, hogy ehhez nem kis szaktudás megléte szükségeltetik… A PS2 Linux Kit tartalmaz még egy 40GB-os merevlemezt és jár hozzá egér és billentyűzet is."
hát olyan is.
köze nincs a pc-s verzióhoz, psx-en valami iszonyú ronda, nem csak a grafika, maga a játék is primitívebb. nem ugyanaz a játék.
" mostanában, hogy közeleg az X-Box megjelenési határideje egyre többen, és többször méltatják, a Gotham nevezetű programot, melyet a redmondi barátaink a GT3 kiütésére szánnak. A napokban volt alkalmam látni a program rolling demóját, s nem igazán értem, hogy merik, magukat szakembereknek valló egyének, és jó nevű újságok a Gran Turismo 3 -hoz hasonlítani, ezt a szégyen akadozó valamit. Természetesen egy félkész demó után ne mondjon véleményt az ember, de érdekes módon a GT3 egy éves preview változata nem ricegett, nem akadozott, ki érti ezt ?! Persze a gyakorlott szakember erre csak legyint, de a laikusok könnyen csapdába esnek. A legfőbb érv pontosan az autók modellezését érinti. Ugyanis állítólag a programozók itt nem „csak” 3-4000 poligonból építkeztek hanem bizony 15-16000 ez pedig barátok közt is négyszer annyi. Erre mindössze annyit reagálnék, hogy akkor valószínűleg elfelejtettek poligon-optimalizálást végezni, mert az általam látott képek alapján a játék képei teljesen PC-s kinézetű tűéles rajzfilmszerű modellek, ehhez jön még az a nem elhanyagolható tény, hogy a Fejlesztők szerint (!!!) a Gotham a játékidő 80%-ban eléri a 60 FPS-t. (szaggat ami megöli a játékot !!!) NO COMMENT... "
xbox hahahahah:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
BUMSEN SIE IHR PS2 BAISEZ VOTRE PS2 SCOPI IL VOSTRO PS2 FODA SEU PS2 COJA SU PS2 FUCK YOUR PS2 BAZD MEG A PS2-DET
ha igy oda vagy erte...
Hulyen irtam, nem allokepekkent erzekelik a gyors mozdulatunkat, hanem amig mi mondjuk hasonlo sebessegu dolgokbol csak egy villanast latunk, addig nekik nemcsak egy elmosott paca ami kozelit hozzajuk, hanem latjak, ahogy (az o szemszogukbol) szep lassan kozelit a kezunk...
PyRex
A legyek pl. allitolag az emberi szemnel sokkal "folyamatosabban latjak a vilagot". Ez igy hulyen hangzott, de ez a magyarazat arra, hogy miert nehez oket lecsapni: mert az oly gyors mozdulatunkat is gyakorlatilag allokeppekkent erzekelik allitolag. Igy pedig eleg konnyu kikerulniuk a kezunket. Valami olyasmi lehet ez, mint a Max Payne-ben a lassito effekt... Es ezt a legyes dolgot nem en talaltam ki, mielott elkezdenetek lelamerozni, utana lehet olvasni...
PyRex
"Az már az ő bajuk. Érzésekről lehet beszélni attól még a szeme nem fogja érezni a különbséget."
Bocs de vitaznom kell veled, igenis erezni. Az, hogy a 24fps-t mar FOLYAMATOSNAK LATOD az nem azt jelenti, hogy ennel nincs folyamatosabb. Hidd el, a 40 es a 60-70 fps kozotti kulonbseget egy normalis gepen igencsak eszre lehet venni. Vagy csak nekem tul jo a szemem, en mindenesetre eszreveszem.
"Na ezt most ne akard már megmagyarázni....Pont lentebb írtam,hogy a Ps2-es játékok mennyire folynak a képernyőn a Psx-esekhez képest....Látom,nem vagyok vak...."
Akkor ez tök jó. Akkor anno is nekünk PCseknek volt igazunk hogy a PSX szar, de akkor is ugyanigy verték a konzolosok a mellüket hogy a PSX játékok folynak a képernyőn a PChez képest és nem is szaggat. Na most nagyon érdekes mert version szerint a PSXen sem esik le a framerate (vagy most hirtelen változott a trend? :) és akkor a te állításod szerint a PSX 60fps-e nem ugyanaz mint a PS2 60fps-e mert az sokkal gyorsabb.. Hát nem tudom....
Na ezt most ne akard már megmagyarázni....Pont lentebb írtam,hogy a Ps2-es játékok mennyire folynak a képernyőn a Psx-esekhez képest....Látom,nem vagyok vak....
Ha 60-ról 30-ra visszaesik az nem fog beszaggatni nagy valószinűség szerint észre sem veszed.
"de ezt nem fogom elmagyrázni,mert a pc-s agyaddal ugyse értenéd meg , én meg nem fogom eröltetni"
De ezt nem fogom elmagyarázni, mert a Ps2-s agyaddal ugyse értenéd meg én meg nem fogom erőltetni.
"narumon: Te meg ha a Pc-s oldalt erősíted,akkor ne kezdj bele az fps vitába(24 az elég mi?),amikor a társaid 100 alatt le sem ülnek a Quake-el játszani...."
Az már az ő bajuk. Érzésekről lehet beszélni attól még a szeme nem fogja érezni a különbséget.
tuti le lehet majd tölteni a ps2 pecset:))))))tudjátok ki kel irni cd-n és 1 gigaherces lesz a proci!!
:)))))
Annyira lesz hacking mint amennyire programming...
nah kivánics vagyok arra a hack szóra hogy az tényleg hack lesz -e vagy olyan mint a többi ungarise hack..
Version: Ha nem tudsz ertelmes dolgot mondani akkor kussol vagy nyomulj a szar konzolodon
nemsokára elindul a ps2 site-unk király :)) a cimet majd irom !!!!
"Xbox crashing? It's a Microsoft product right? OK, here's what you do: 1. Make sure you apply the latest service pack 2. Reboot 3. Download and install the latest video and sound drivers. 4. Reboot 5. Update IE and Outlook 6. Re-install the latest version of DirectX 7. Reboot"
:Ö))Ö))
van pár ps2 demo ami 600 fps-el fut !!!!!! de baszhatod mert tv-n a max 60 !!!!!!!
de nem teljesen rúgja fel. a bufferelésnél számításba lehet venni a páratla/páros képet.
mellesleg a psx-es játékok is split screenben eléggé ingadoztak a 25 és 15 fps között, és teljesen lineárisnak tűnt az átmenet. minél több cucc volt, annál lassabb. nem csak két érték között ugrált (ránézésre)
de az eredménye ugyanaz lesz, sőt az X-box-é enyhén jobb minőségű is, főleg ha valalmi normális non-interlaced módú hdtv-n/monitoron nézed. nem véletlenül jobb láthatóan az x-box képminősége. (mondjuk a ps2-énél még a DC-nek is jobb volt)
szerintem ti is hozzászoktatok, csak te nem veszel róla tudomást, miközben azt mondogatod: "satbil 60 fps. igen, ez stabil 60 fps"... egyébként az enyhén rosszabb, ha 30 és 60 között ugrál állandóan, bár ugye Tv-n tök mindegy, ti már hozzászoktatok... meg az interlaced-hez is...
"ez egy fél megoldás, de néha hatásos" nem, ez mindig hatásos. a terheléshez meg semmi köze. pont arról van szó, hogy az engine 40-et bír renderelni, csak szerinted várnia kéne a v-sync miatt. hol van itt a terhelés??? ez a lényege a triple buffernek, hogy NÖVELI a kihasználtságát a 3d kártyáankl, mert valóban 40 fps-sel engedi renderlni, nem várja meg a következő syncet.
double buffernél ez nem igy van , de triple buffernél már igen ez egy fél megoldás, de néha hatásos habár a nagy terhelést ez se szünteti meg , azért jobb ugy megcsinálni az engine-t hogy mindig meglegyen a 60, vagy 30 mertha 30 és 60 között ugrál az nem jo mert nem lineáris a mozgás a mozgás /idö fuggvény nem lineáris hanem sinusos és ez sok embert zavar habár a pc-sek ehhez már hozzászoktak
"mert pc-n a windows miatt ugrál általában a framerate"
ezt is most találtad ki, a windows miatt abszolút nem ugrál, serious samben (mostanában csak abban néztem fps mérőt) tök stabil, ha nem változik a képernyőn az objectek száma. a windowsnak nem ingadozik a telejsítménye, csak ha futtatsz mindeféle más szart is játék közben. ha csak explorer+systray megy, akkor nem.
az ingadozás azért van, mert egy átlag játékban elég gyorsan változik a renderelni való, és ez ugyanígy van ps2-n is, attól még hogy nem írja ki az fpst. ugyanolyan vadul ingadozik az a 60 és 30 között, csak nem igazán veszed észre (mondjuk tv-n nnem is lehet). ez a 3d-s renderelés tchnikájából adódik, ami ugyanolyan minden platformon.
ja és ugyebár nem csak egy frame buffert használhat a kártya! nem kell megvárnia a v-syncet, hogy a következő képet elkezdje renderelni! addig az előző szépen megvárja a köv refresht, utána törlődik. így meg lehet tartani a 40 fpst úgy ahogy mondtam, mert nem csúszik át mindig a következőre!
elöfordul olyan is hogy nem esik le 30-ra
mertha csak 1-10%-al lépi tul a framet akkor lehet hogy a következö frambe meg belefér van ilyen is de ha huzamosabb ideig nagyon leterheli a hardvert akkor le fog menni 30-ra
"de a ps2 frame bufferjébe külön külön renderel le két fél képet, és ezeket 60 hz-el küldözgeti kifelé)"
ezért fut a halo 30 fps-el mert ö 640*400-at renderel
de ha mindig várna a rendereléssel a szinkronjelre, akkor nem is lehetne 40 fps-t mérni, mert mindig vagy 60, vagy 30 fpst renderelne le a kártya.
ja és monitoron (mondjuk 85 hzen) észrevehetően "lineárisan" változik a framerate 25 és 45 között, pedig ez nem lehetne, mert vagy csak 42,5 , vagy a 85 harmada, ami nem tudom mennyimost így hirtelen. viszont ez nem így van! látható különbésg van pl 20-25-30 fps között is, BÁRMILYEN refresh rate-tel nézed. pedig szerinted vagy 20, vagy 30 lenne pontosan.
nem lehet több, de kevesebb lehet! és nem csak a fele vagy harmda, hanem akármilyen! én arra írtam, hogy hülyeség, hogy 60-ról egyből 30-ra esik vissza 60hz-nél.
(ugyanis a tv-nél 60hz ből adódóan 60 fps a maximum, mert bár interlaced, de a ps2 frame bufferjébe külön külön renderel le két fél képet, és ezeket 60 hz-el küldözgeti kifelé)
ja ez versionnek szól: ami neked stabil 60 fps a ps2-n, azt non-interlacedbe 30-cal tudná kb, mert ott nem fél képeket kell renderelni!