Hát ugyebár nem kis túlzással,hasonlít rá,mert megjelennek rá olyan játékok mint amik voltak Ps-re,de figyelembe véve az adathordozók méretét(és a képeket),ez a "legalább annyit tud, mint az általad nemrég még istenített ps" szöveg egy f*szság....Ez épp olyan mint ha azt mondanád,hogy hasonlít a csajod a Pamela Anderson-ra mert szőke....
Egyébként jó kis gép a GBA,a hordozható gépek között valóban impresszív....
Nagy majom vagy. Ez a kis gép legalább annyit tud, mint az általad nemrég még istenített ps. És elfér a zsebedben. Te nem látsz ki a fejedből fiacskám.
DVD-t akart olcsón, sztem 90-ért elég olcsó, és nem arra kell, hogy elélvezzen a filmek minőségétől. Hogy plusz játszani is tud rajta az csak jó. Ha engem kérdez, én is ezt ajánlottam volna (most várjon fél-egy évet az Xboxra ami először még sokkal drágább lesz?).
ÁÁÁ, olyan szar játékai vannak hozzá (lehet psx-esek). Rondák és igénytelenek. Azokból meg semmi amikről ti írtok, GT3 és társai. Majd idővel...
Egy ismerősöm vett egy PS2-t bruttó 90-ért. Állítólag többeknek feltűnt, hogy nyugatabbról behozva simán meg lehet úszni 100 alatt, míg itthon 150 körül is adták. Szóvá tették ezt a Sonynak, aki lépett is az ügyben és kötelezte az eladókat a maximum 90 ezres ár betartására.
Ha ez tényleg így van akkor szimpatikus húzás volt tőlük. Sony, 1 jó pont.:)
egyébént meg nem olyan, mint az agp, mert ezt nagyon intenzíven kell használnia a ps2-nek (a 4mega vram semmire nem elég), a gef3 meg jól elvan a saját memóriájával, agp-n kevesebb adatot kell mozgatnia.
Gondolom pont olyan mint Pc-n a Ps2 emulátor....:)
azt nem értem hogyha mindneki azt irja hogy nem lesz netes gamez gc re és nem is gyártanak még hozzá semmi periphelialt akor hogy hogy van már modem hozzá??
Kell hozzá egy eredeti DVD-s játék,a Boot lemezt elindítod,közben nyomva tartod a reset gombot egészen addig míg lemezt cserélsz,berakod az eredeti DVD-t,miután felpörgeti kiveszed,berakod a másoltat,és miután felpörgette,nyomsz egy X-et..Nekem így mondták,de még nem próbáltam!!!
megaszondom neked nekem a resident uj lesz... én nem játszottam vele.. amugy meg a Biohazard talánkicsitt jobb lesz nem is beszélve az eterbal darkness ami szo szerint tiszta pszhio lesz!! itt föleg azon van a hangsúly mennyire vagy magadnál.. a sok vértől meg a sok zombitol felmehet benned az adrenalin anniyra hogy elájulhatsz ( a gamezban) és csak azt veszed észre hogy egy zűrösebb eset átvészelése után mész mondjuk a folyoson és szétroban a fejed sok vér fröcsög stb de meg persze elámulsz hogy mi a segg van aztán elsötétül a kép és te ot fexel a hullák köött azok a zombik között akiket elintéztél... mivel elájultál és csak halucináltál... stb stb és nem csak olyan lesz hogy rosz történik veled.. pl találsz egy jo fegyvert örülsz neki mint az atom majd hirtelen az elözö szobában ébredsz mivel azt is csak álmodtad:)
Hat hónap alatt közel 12 millió darabot adtak el a Nintendo Game Boy Advance játékgépből
De hát nem,és ez akkor itt el is halt....De megsúgom szerintem már csak te rajongsz a Resident-ért,mert én a 2. rész után,és persze a Silent Hill hatására, rá sem tudtam nézni....
Egyébként a GT3+kormány egyenlőre verhetetlen...
Vagy jobb egy zsír kormány+szar program párosítás???
de amellett, hogy 128bit és 150 mhz, hogyan küld át 2 adatot órajelenként? és miért mondja a sony hogy 2,4 g/sec? attól hogy te kitaláltad, hogy az 4.8, attól még sehol máshol nem írják azt feltűnt volna az embereknek sztem, hogy 4.8at visz át véletlenségből, ha így lenne
ezek mind szépek de kormány nélkül olyan mint maszturbálni basz*s helyett!!! nemtudom milyen kormáynok vannak ps2 re.. de szerintem nem olyan igébnyesek és jok mint az MS FFW vagy a logitech..tudom ps2 re is van Logitech talán az egyetlen ami igényes.. bár az MS kormánya jobb. lehet rajta tekerni is valamennyit nem ugy mint a logitechen azt a nevetséges 90 fokot!! várom pc-mre!!
ne haragudj de én még akor játéktermeztem intenzíven mikor 20 asért lehetett gamezni.... 5 éves vagy 5 napos gép tök mindegy.....kb 10 percet tudsz játszai ugy hogy elbaszol 10 ezret!!!! kb neki ülsz gamezni és egy menet kb 2 perc.. talán 3... ami 300 ft... inkább megyek haza és 100 ft az egész napi áram de egész nag gamezek mondjuk ps2 vel.. vagy gc vel vagy xboxal!
plazma tv és a nagy kivetitők is tudják...HDTV... 1 millio egy jobb kivetítő.. aki megveszi az XBOXot és minden szart hozzá meg ganezokat sokat annak van pénze ilyen dolgokra is mint háimozi meg kivetítő akinek meg nincs annak lehet hogy lesz xboxja majd kaácsonyra meg szülinapjára kap az anyjátol egy egy gamezt...
Gondolom vágod,hogy ez egy ördögi kör,sajnos nincs miből kitermelni a legújabb gépeket,ami bizony nem kevés,figyelembe véve a magyar fiatalok értelmi szinvonalát,a szervizelés is jóval sűrűbb az átlagosnál...Úgyhogy ha nem tudod kitermelni,miből veszed meg?????
"ha ilyen jok lennének ezek a graf procik akkor egy gt3 meg se kottyanna nekik valami nem stimmel szerintem"
ez így is van, meg sem kottyanna. láttál már Gef3-as játékot? nem. nemsokára jönnek amik tényleg kihasználják és azok összevissza alázzák majd a gt3at (pl moto racer 3)
ha minden más stílusban simán elérik a ps2 szintjét a játékok grafikailag (márpedig elérik, gef3-mal meg főleg), nyilván nem a hardver miatt van ez a különbség az autós játékoknál pc-re elég kevés autós játékot írnak, azok meg általában rondák, mint a szar, sokkal rondábbak, mint más játékok pc-n. egyszerűen nincs kínálat, amiből összejönne egy ilyen graifkájú darab. ez nem azt jelenti, hogy a GT3 készítői ne tudnák ugyanazt megírni pc-re.
mert ugye ami jó abban, az az -autók poligonszáma(majd ha jönnek a csak T&L-re írt játékok, ez gyerekjáték lesz (már a rally trophy is ígéretes) -az autók fényezése(cube environment mapping - ezt pixel shaderrel már bump mapes felületre is megírják) -a grafikusok munkája - ez nem függ a hardvertől
ezeket a T&L és az újabb kártyák kihasználásaával gyerekjték emgvalósítani és meg is valósul, elég ha megnézel egy-két képet a nemsokára megjelenő játékokból. sőt ezek melett bejön a több textúra, nagyobb felbontás és egy-két jó kis pixel shader effekt.
mondjuk ehhez az kéne hogy mindenki megszabaduljon a TNT2-jétől és beszerezzen egy T&L-es kártyát, mert egy csak T&L-re írt játék NAGYSÁGRENDEKKEL több poligont tudna megmozgatni a tapasztalatok alapján
"pl: a gef3 4 gtexelje is ugy van megadva hogy a ram elérést nem számolták bele (de minek is nem ? :)) ) nem kell beolvasni a texturákat, z buffert , meg nem is kell kiirni :)"
mert a ps2-n nyilván beleszámolták, hogy a főmemóriából kell majd a textúrákat kiolvasni...
"meg nem is kell kiírni" hova? a képernyőre? mert akkor szerinted mi a faszt számoltak bele?
egyébként meg honnan tudod, hogy az nVidiánál nem számolnak bele mindent?? és a sony miért ne túlozna? ők is szoktak rendesen.
vagy ami veri a ps2-t az már csak hazugság lehet? érdekes felfogás
ennyi erővel a ps2 összes technikai adata baromság, nem kell elhinni, igazából mindennek a felét kell venni, hiszen a sony szeret túlozni
"aztán 1 hét tépelödés után az egyik leirásban megtaláltam amit kerestem hogy orajelenként 2 adatot továbbit"
ja, igen, csak éppen a 2.4 G/sec az így jön ki, hogy ezt beleszámolják, szóval igaza van a programozó ismerősödbek. a busnak tényleg 2.4 az össz
"a winyorol meg azt irják hogy ez lesz a cache a texturáknak :))
már látom elöre a meg-meg döccenö játékokat :)
pc feeling sirály :)))))))))))))"
version ez baromság, olyan szinten lesz ez cache, hogy nem a DVD-ről olvassa be közvetlen, hanem átmásolhatja előtte a vinyóra, így később gyorsabban be lehet tölteni. nyilván a memóriában lévő textúrákat már nem ezen cacheli! (ahogy a PC sem)
hat igen, de lehet nem ott kene a hibat keresni hogy senkit sem erdekel a jatekterem, hanem inkabb ott hogy minek dobjak be akar 100ft ot egy 5 eves gepbe...
ha megnezed anno mindenki siratta a magyar mozikulturat, mert sorra zartak be, hisz nemvolt ra igeny, aztan ahogy kinyitottak a multipexek erdekes modon fellendult ujra a mozi is... szoval lehet nem a 5 eves gepeket kene meg minidg kiallitaniuk a jatektermes arcoknak, hanem az igazi minosegi es szinvonalas ujdonsagokat.
verso: Felejtsd már el a polygonok mértetét ember! Nem bírtad eddig se felfogni, amit anno írtam? Nincs olyan, hogy fix méretű nagy vagy kicsi polygonok. Egy polygon a modelltérben lehet bármekkora, hogy megjelenítve hány pixel lesz az csupán a felbontástól, a modelltérben a "kamerától" elfoglalt poziciójától függ. Tehát olya nincs, hogy fix 20 vagy 40 pixelels polygonok!
A nem látható felületek megjelenítéséről is tévesek az információid. Már az első ray-trace rendszerekben is meg volt oldva a nem látható/takart felületek számításból való kihagyása. Ez hardveresen és szoftveresen is megoldható. Tehát legfeljebb Te gondolod azt, hogy kirakják a nem látható felületeket, csak Mi nem látjuk. A 3D garfika egyik régi alapelve, hogy a leggyorsabban megjeleníthető felület az, amit nem kell megjeleníteni. Lévén ezzel a renderelés alatt sem kell számolni.
"Most már elhiszitek végre, hogy Verso ért a programozáshoz !!"
Miért hinnénk el? Semmi értelmes megnyilvánulása nem volt még és nekem pl nem is a programozói hozzáértéssel van bajom hanem hogy a többi dologhoz sik hülye...
Duck: Programozni lehet hogy tud, kb. 10 évvel ez előtti szinten. De a 3D-s garfikához és annak alapelveihez lővése sincs. Ha érdekel miért talán olvass vissz!
Engem a röhögés,és a szánalom érzés kerülget ha bemegyek egy üresen pangó játékterembe,és szerintem másnál is igy van akinek van konzolja,vagy Pc-je otthon,szerintem a játéktermek,még a Plázákban is csödbe fognak menni,mivel otthon mindenki kiélheti magát.
Mondjuk nem tudom ki,hogy van vele,de mióta van konzolom azóta messze elkerülöm a játéktermeket(utoljára a Rave Racer-t nyomtam valamikor még 95-ben),egy GT3 után meg főleg,és szerintem evvel nem vagyok egyedül....Van játéktermes ismerősöm,aki mondta,hogy mióta kitört a Playstation láz nem nagyon éri meg játékgépezni,de egyébként bárki megnézheti,a termekben nem igazán vannak új gépek,körbe lehet nézni nyugodtan....És most ezt hódítja meg a MS...Hajrá!!! Bedobod a 300 Ft-ot aztán jön a kékhalál...Jó buli lesz..
Mondod mindezt a Windows árnyékából....Ha megvetted volna eredetiben,tudnád értékelni a kékhalált...Nekem már így is elég bosszúságot okozott,mondjuk jóval többet mint a Sony.... Drága szar termékek....Minden PC-n ott csücsül...
Látom Pyrex is megszolalt nagynehezen,a Pc-s (Microfos) büszkesége nem engedi szó nélkül...
Xbox-alapú Sega játékgép 2001. október 17. 17:44, Szerda - Franczy
A legnagyobb japán játéktermi pénzbedobós játékgép gyártó, a Sega képviselõi a napokban bejelentették, hogy terveik szerint a közeljövõben elkészítenek egy olyan alaplapot, mely a Sega újgenerációs játéktermi gépeinek alapját képezi, és ami a legmeglepõbb, hogy a Sega ezt az új alaplapot a Microsoft közeljövõben debütáló Xbox játékgépének architektúrájára akarja felépíteni.
Terveink szerint hamarosan belefogunk egy újgenerációs játéktermi Sega gép alaplapjának a fejlesztési munkálataiba, mely a Microsoft Xbox architektúrájára fog épülni, és úgy gondolom, hogy a Sega lesz az egyetlen a piacon, aki ilyen fejlesztésekbe kezd - nyilatkozta Tetsu Kayama, a Sega egyik vezetõje, miután a Tokyo Game Show-n bejelentették a Microsoft és a Sega között létrejött együttmûködési szerzõdést.
Szakértõk szerint az újgenerációs játéktermi Sega gépek legnagyobb elõnye az lesz, hogy az Xbox-szal való, szinte tökéletes kompatibilitása révén sokkal egyszerûbb lesz az eredetileg Xbox-ra fejlesztett játékprogramok játéktermi verzióinak az elkészítése, az Xbox tulajdonosok pedig annak örülhetnek, hogy az esetleg eredetileg erre az új Sega játékgépre fejlesztett játékok villámgyorsan elérhetõk lesznek Xbox-os változatban is.
A Sega képviselõi a bejelentés után egyelõre még nem túl sok részletet árultak el az említett, Xbox architektúrára építendõ alaplapról, és arról sem kívántak nyilatkozni, hogy ez az Xbox-os alaplap mikor váltja majd fel a játéktermekben jelenleg megtalálható, Naomi típusú alaplapokra épülõ játékgépeket.
Ed Fries, a Microsoft játékrészlegének alelnöke az üggyel kapcsolatban elmondta, hogy a Microsoft örömmel veszi, hogy a Sega az Xbox architektúrájára kívánja felépíteni legújabb játéktermi gépét, de egy interjúban elmondta, hogy a szoftveróriás jelenleg még nem rendelkezik konkrét tervekkel azzal kapcsolatban, hogy mikor és milyen Xbox játékok jelennek majd meg a Sega újgenerációs játékgépén. Summa Summarum, elérkezett az idõ, hogy a PC-s technológiák az Xbox révén betegyék a lábukat a játéktermekbe, azonban korántsem biztos, hogy ennek a hírnek mindenki örülni tud. Aki egyébként nem tudná, az Xbox játékkonzol november közepén kerül majd a boltok polcaira, a Microsoft pedig már gõzerõvel gyártatja az újdonságot.
HMM, vajon miert nem PS2 alapu????????
Erdekes...
PyRex
Lenyeg az, hogy a SONY aki a szar, de draga fostalicska tavolkeleten osszeszerelt silany szar termekeivel arasztja el a vilagot, az jo, mi? Gratulalok, fel kene meg kicsit nonod kisfiam...
Na mostmar el lehet kussolni!Most szolok hozza eloszor,(Az osszes hozzaszolast az elejetol kovetem) de mar kurvara unom a baromsagaidat te faszkalap!Nem veszed eszre hogy mindenki ellened van?Hogy senkit nem erdekel amit mondasz???Az egesz forum egy seggfejkent ismer teged, tetszik a szerep?Egy ideig rohogtem rajtad, de meguntam a szanalmas, hozzanemerto, primitiv stilusodat!Takarodj mar innen!!!
Ez a célhardver, gondolom nem tömítőanyagnak van az az 57 milka tranzisztor benne.
Nem tudom hova tűnt a sok Sega DC fan, induláskor még voltak páran...
Kíváncsi lennék mit szólnak ahhoz, hogy a DreamCast utódja gyakorlatilag az Xbox lett.
A VU-król gőzöm sincs, mit tudnak, gyanítom csak hót egyszerű műveleteket lebegőpontos számokkal, ennyi. Mire kiszámít egy árnyékolást, a vertex shader már rég a következő képkockánál jár. :)
utasítás / órajelciklus
Vector Cross Product / 2 Division / 2 Square Root / 2 Multiply Vector with Transpose Matrix / 4 Transform To Clip Space, Lit It With One Single Directional Light In World Space, Then Output A Texture Coordinate / 7 High Precision Log / 9 High Precision Exp / 9 Low Precision Sinus / Cosinus / 9 High Precision Sinus / Cosinus / 13 Transform To Clip Space, Lit It With One Single Specular Light In World Space, Then Output A Texture Coordinate / 18 4 x 4 Matrix Inversion / 38 17 simple point light sources / 126
These programs are executed by the vertex shader itself and do therefore not require any computing power of the CPU. While the classic T&L-engine restricted the influence of the game developer to what happens before the 3D-pipeline reaches the transform level, he can now do whatever he likes with the 3D-objects of his game, and that without any CPU-performance penalty.
The vertex shader is able to compute vertices with up to 16 data entries. Each entry consists of 4 32-bit floating-point numbers. 16 entries are quite a lot. It easily fits an average vertex with its position coordinates, weight, normal, diffuse and specular color, fog coordinate and point size information, leaving plenty of space for the coordinates of several textures.
nem igazán, ha olyanokat akarnának rajta csinálni, mint amiket az nfiniteFX-szel lehet, eléggé beszarna. nem véletlen 256bites a GPU. már a transformot is lassabban számolja, mint ha T&L-t használok. ezért is találták ki a GPU-t.
"2-szer annyiba kerul egy grafkártya mint egy ps2"
ez nem igaz, amikor kijönnek akkor vannak kb ps2 árban, aztán néhány hónap múlva (amikor már használja is valami) lemegy 40-50-re, utána meg csak zuhan lefelé.
ps2 mennyi volt a megjelenés hónapjában MO-on? Nem kevés
"lehet , de mennyiéert 2-szer annyiba kerul egy grafkártya mint egy ps2 elöbb ,utobb a tv mellé kerül mint dvd lejátszó ez tény"
Asus V8200 79+Áfa A nonameek ennél még olcsóbbak. Ez hogl van neked 2szer annyi mint egy PS2?
viszont nehezen csinálnak olyan effekteket, mint az nFiniteFX-szel. nem mindtha bármi kihasználná, de reménykedjünk...
((Aquanox már kijött németországban, mi a f+szért nem bírják felcrackelni és kinyomni iso-ban?? az elgalább kihasználná. meg egyébként is kurvára várom))
micsoda??? T&L ne álmodj version bárhogy is szeretnéd az előbb még általad kihagyottnak vélt funkciót a PS2ből valóban kihagyták...
"de nem durva hogy a gef3 150 mill poligon meg 4 gtexel és a radeon2 jobb???? ez nem átbaszás???"
Nem értem hogy mi az átbaszás és azt sem értem hogy miben jobb a 8500 mint egy Geg3...
nem tudom, hogy átbaszás-e. egyrészt még nem használják ki őket teljesen. a 150 millió poligon/secet nem is fogják, azt a fillrate úgyis visszaveszi.
most kihasználnak mondjuk 1Gtexel/secet meg mondjuk 5-6mp/sec-et, és itt nem jön ki a gef3 előnye. valami jobb az ATIban, amitől egy kis előnyre tesz szert. De lehet hogy megfordul ez később és a Gef3 lesz a király
az uj radeon :) "75 mill triangle/sec a ps2 kb ugyanennyi"
Csakhogy ez full fényekkl és efektekkel amiről a PS2 csak álmodik...
"2.4 gtexel a ps2 1.2 gtexel de nem 640*400-ben játszotok hanem 1024*768"
Itt is irják hogy ez az eredmény 32biten High Resolutionnál van (ami emberek között is minimum 1024x768) tehát ezt azzal számolták és ekkora felbontásban is duplaannyi mint a PS2 feleakkora felbontásban...
"4-szer nagyobb teljesitménynek kéne lenni de nincs !!"
Mihez is kéne 4 szer akkora teljesitmény?
nem kéne négyszer nagyobb teljesítmény. egyrészt a poligonok száma úgysem függ a felbontástól.
másrészt, az 1.2 gtextel úgysinsc kihasználva, ha nincs elég textúra, mert nem fér el a memóriában.
a 2.4-et viszont fullig ki tudja használni a sok memóval, szép nagyfelbontású textúrákkal.
2.4 gtexel elég arra, hogy 1024ben ps2 verő legyen
a GPU kifejezés, alapvetően magában foglalja, hogy a transformot és a lightingot is a videokártya végzi (hogy szép magyaros legyek) attól, hogy ez a T&L egység egybeforrt a pixel és vertex shaderekkel, még ott van az. és használják is
Bazz nem bírom követni ezt a topicot.
Ezt írtam régebben:
"Nem hiszem, hogy az msg2 olyan lesz, hogy ha egy reflektorral rávilágítasz 1 nme-re, és az bemutat neked, akkor a középső ujjának árnyéka tökéletesen, mm pontosan vetődik a szörny mellkasára. Mert a doom3 ilyen lesz :)"
Erre írta vero:
"ahaaaa !!
te meg felébredsz álmaidból !!!!"
Én pedig erre ezt írom: Nézd meg azt a videót, amin a Gf3 tokiói bemutatóján lvő techdemó látható. Ott az egyik szörny a oldalról van megvilágítva(a videó vége felé), felemeli a kezét, és a keze árnyéka 100%os élethűséggel, mm pontosan rávetődik a testére...
ATI’s new SMARTSHADER™ technology takes advantage of the DirectX® 8.1 features to enable more complex and realistic texture and lighting effects CHARISMA ENGINE™ II supports full Transformation, Clipping and Lighting (T&L) at 75 million triangles/second peak processing capability PIXEL TAPESTRY™ II, the RADEON™ 8500 3D rendering engine, powers an incredible 2.4 Gigatexels per second for the highest fill rates in 32-bit at high resolutions
nem golyozták ki a kártyákból, ugyanúgy benne van a gef3ban is, mint eddig, és az ATI kártyáján is, ugyanúgy mint az előző generációkban.
mindegyik játékban be is lehet állítani, hogy Hw T&L-t használjon, van is különbség. az új kártyákon is.
nem tudom honnan vetted, hogy kiszedték, ez a T&L dolog nagyon bevált, hülyék lesznek kiszedni.
Version: Tök hülyeségeket beszélsz. Minden új kártyát azzal nyomnak hogy mennyire állat T&L van benne. Atira pl bazinagy betűvel. Robust T&L Engine...