ati dualprocis kartyaja a rage maxx volt ami epphogy egy sima geforce teljesitmenyet nyujtotta persze tnl nelkül... erre voloban megeri lecserelni arrol nem is beszelve, hogy csak win9x es drivere van meg nt hez sem jo...
"mert lusták mint az állat !!!"
version bameg. gondolkozz már el rajta egy kicsit, hogy mit írsz, jó? Mihez lusták??? a semmihez??
ha szerinted úgyis csak annyit kell "programozni", hogy beírják az sdkba, hogy hova tegye a poligonokat, akkr mi köze a lustasághoz annak, hogy licenszelnek egy enginet?? kifizetnek 500000 dollárt a semmiért? sőt! mit licenszelnek ilyenkor, nagyokos??
ugyanis a te elméleted szerint nincs semmi, amit licenszelni lehet, lévén nem ugyanazt rajzolja ki a quake meg a játék amihez licenszelik a motort.
version, nem kérdezek meg, inkább válaszolja a kérdésekre, ha annyira nagy ász vagy.
(pl hogyan futhat ugyanaz az engine opengl és dx alatt is, sőt szoftveresen is, ha kizárólag a Dx sdk-ját használják. miért van az, hogy c-ben írják az enginet, ennek mi köze az sdk-hoz. miért nem tök ugyanolyanok a játékok, ha szerinted ugyanazt az enginet használják. miért licenszelik drágán az unreal-enginet, ha szerinted nem is kell írniuk, van az SDKban.
végül szerinted MI AZ HOGY 3D ENGINE? Az hogy valaki beírja az sdkba három sorban, hogy rajzoljon ki egy kockát?????? Normális vagy???? ennyire nem lehetsz értetlen bazmeg.
Annyira mégsem baromság, mint elsőre tünik. A PSX eladásait elég jelentősen megdobta annak idején a warezolhatóság :) Az első konzol volt amin viszonylag könnyen lehetett másolt progikon nyomulni. Lehet hogy csak véletlenül alakult így, de a Sony nem tett semmi különöset ellene és mint tudjuk ez be is vált neki, mert kapásból sikerült piacvezetővé válnia részben ennek köszönhetően. A japán PS2-ők első verzióiban egy kontroller gomb kombinációval!!!!! át lehetett ugrani a régiókód azonosítás lekérdezését. Ez véletlenül nem kerül vagy maradt benne. Szerintem túl hamar felfedezték és a Sonynak el kellett távoltítania ezt a lehetőséget. Gondoljátok, hogy a PSX, PS2 esetében nem érdekli őket, hogy mennyi pénzt húznak ki a zsebükből a kalózok? Nem véletlenül nem tesznek semmit ellene. Ezen dolgok alapján ezért levonható az a következtetés, hogy a Sonynál igenis számolnak és számítanak is a kalózkodással, hogy az eladást növeljék, ami a piaci számok növekedésével a vezető pozíciójukat erősíti.
verso: Ha már ekkora ász vagy, magyarázd el miért fut ugyan az az engine linux és win alatt közel azonos teljesítménnyel. Linux alatt elég nehéz lenne a DX sdk-ját használni.
Hajra, elore a 100000. hozzaszolasert! ;)
Ezzel együtt nem is biztos, hogy olyan jó üzlet a sonynak a ps2. Még akár bele is bukhat...
Egyet árulj már el verso, szerinted mit jelent az, hogy valaki elkészít egy 3Dengine-t?
Miért ér olyan sokat pl. a Q3engine, hogy senki nem képes felülmúlni? (amíg az id nem csinál egy újat)
Neked nem is kellene beszélned senkivel, csak gondolkozni egy csöppecskét - ja hogy azt meg nem szoktál.
Ez a PS2-t warezra találta ki a Sony dolog is akkora baromság mint ide Lacháza. Bevételük nem a gépeladásból van, hanem a játékok utáni részesedésből, amit a kalózmásolatok után aligha kapnak meg bazz.
a monitor nagyjábol 70-90 leehet attol függ mit veszel... amugy meg évente igy is ugy is 50-100 az upgrade!! most akaropk venni egy p4 et!! amd kizárva! szal uj ház uj alaplap uj ram uj proci meg akarok venni egy dupla procis ati-t 64 megás és néha gyorsabb mint a gef 2 gts...
Verso, ismét bizonyítottál. Jókat röhögtünk a hülyeségeiden, csak így tovább! :D
ja és legalább olvasd már el amit írok és próbáld felfogni, mielőtt leírod ugyanazt a baromságot mégegyszer
komolyan, nem tudom hogy mondhatsz ekkora baromságot.
és a Dx előtt mi volt, ha???? miért nem változott meg minden teljesen a DX-től? miért nem lett ugyanolyan minden játék? miért nem ír pistike a sarokról 40000 poligont használó játékokat?
MERT EZT NEM LEHET ÚGY CSINÁLNI ahogy azt te elképzeled.
és szerinted akkkor hogy támogathat ugyanaz az engine, ugynaolyan kinézettel, kb ugyanolyan sebességgel opengl-t is???
és szerinted miért C-ben meg C++ban írják a játékokat?? annak mi köze az sdk-hoz?
haverod elküldte az egyész imp3 forrását...gratulálok.
"kicsit tulnagyitják ezt az engine dolgot"
akkor magyarázd már meg, hogy van egy rakás különféle engine, mindegyik más kinézettel, teljesítménnyel, sebességgel, vazz. meg hogy ezek még az effektekkel együtt is többet produkálnak, mint a te hiperoptimalizát kockád
meg mond már meg miért van az hogy az Unreal 70000 poligont tud kirajzolni, Gig-ék meg 4ezret? talán azért mert mindannyian az SDK-t használják, csak GIG-ék száz sorba írják le egy poligon kirajzolását?!?!?
fogd már föl, hogy olyan nyilvánvaló baromsáot írsz, hogy az fantasztikus.
az SDK-ban az egy KÉSZ ENGINE. ANNAK TUDSZ UTASÍTÁSOKAT ADNI, hogy rajzoljon egy kockát, vagy akármi. egay játék enginejének megírása, nem abból áll, hogy beírják a programozók, hogy hova rajzolja kia gép a poligonokat, mert az már csak egy kész engine-nek lehet megmondani
a játék enginejét (viszonylag) alacsony szinten írják meg c-ben pl.
de bizonyos részeket ugyanúgy megírhatnak akár assemblyben is, ettől még használhatja a DX-et mint API-t a játék
az SDK utasításait használják, nyilvén, de nem azt a kurva poligonrajzoló rutint, az azért van benne, hogy elszórakozgassanak az ilyen dilettánsok a kockák rajzolgatásával.
Sszerinted miért van az, hogy egy engine támogat opengl-t és Dx-et is, miközben az engine maga ugyanaz?! csak az adott API TÁMOGATÁSÁT kell megírni hozzá. egy SAJÁT engine teljesen független az SDK-ba beépített játékszertől, legfeljebb alacsonyabb szinten használja annak utasításait.
az ami az SDK-ban van beépített rutin, az nme használható egy játékban! annál kcsiit alacsonyabb szinten írják meg az engineket vazz. nem azt a két sort írják évekig. egy átlag 3d engine forráskódja rengeteg oldalnyi szöveg, és abba nincs benne egy db poligon se, mcsak maga az engine. amit te mondasz, az csak annyi, hogy megadod hogy rajzoljon ki egy kocká, 3 sorban, semmi köze ahhoz a programhoz ami ezt végrehajtja!!! AZON kell gyorsítani.
ha úgy csinálnák, ahogy te, minden játék tök ugyanolan lenne, pont ugyanolyan kinézettel és sebességgel, ráadásul enginet sem kéne íreni hozzá.. nevetséges
pentium 3 600's intel alaplap- akori model -d815 epea 17 es monitor gef 2 mx 7100 asus 128 mega ram cd 52 szeres lg nagy ATX ház ( 5 férőhelyes) live Sb hangkártya digites
de hát saját engine-t írnak hozzá, nem az SDK beépített poligonkirajzoló rutinját használják!! mit gondolsz, mit fejlesztenek két évig? C-ben megírják a saját enginet, és nem beírogatják, hogy egy gömb ide, egy kocka oda...
visz9ont egyszerűen nevetséges hogy 1 éves gépem ami akkor került 300 ezerbe igaz full uj gép tehát minden uj de eltelt egy év és már kevés... most kéne upgradelni 50-100 ezer ft ért és ezt évente meg kell tenni!!
erről van szó, ott nem volt SDK. olvasni tudsz? én a mostani DX-es "varázslásodról" beszéltem
nem, a lod azt csinálja, hogy lecsökkenti a távoli tárgyak poligonszámát, a közeliek részletesebbek. tehát ha egy scene alapesetben áll húsz hűtőszekrényből, darabonként 2000 poligonnal, akkor a LOD miatt a távolabbiaknál kevesebb poligont használ. tehát pontosan a képernyőre kirajzolt poligonok számát csökkenti le.
nah sok okos kölök olyan oclson tud gépet szerezni szerezzetek nekem p4 et alaplappal 256 mega rammal meg nagy atx házzal jah és táp.. ha ezt nem tudjátok 100 alatt összehozni akkor nem tudtok gépet szerezni a royal kft ben 100-110 az egéz amit soroltam ja és el kéne adni a gépemet!! p3 600 intel alaplap d815 epea 256 sd ram nagy atx ház ( 5 férőhelyes) gef2 mx 7100 32 mega ezt olyan 80 ért jo lenne:)))))
version, az amigán nem az volt, hogy beírtad az SDK-ba, hogy rajzoljon ki egy kockát, aminek semmi köze egy normálisan megírt enginehez (pedig a Dx-szel ezt csináltad) ez nagy programozói művelet
Ne bántsuk már ennyire szegény emberkét! Még a végén öngyilkos lesz a PS2 előtt. Nem venném a lelkemre, elvégre, ha megjön az esze úgyis eladja és vesz egy GC-t.
Kicsit ülj már le pihenni bazz, mióta kint van már a PS2, még szép, hogy elnyomtak belőle 20 misit. Bár úgy emléxem azt még csak a gyártó szállította le, ki tudja mennyi van még a raktáron (5misi?).
"örülök hogy tudod mi az a s3tc de azt nem hiszem hogy tudod is használni vagy értenéd hogy müködik"
Hát ha csak annyit tud róla, hogy 1:6 arányú textúratömörítés és az S3 használta előszőr, csökkentendő a memóriasáv terheltségét, akkor máris sokkal okosabb nálad.
igen ezek szerint 30 millio poligon megy a ps2-n ez effektekkel lemegy 3 milliora
GIG: a játék tényleg lehet jó, de nyilván nem az engine fogja eladni. Figyi, a FIFÁ-ban egy játékosra jut 2-3000 poligon Geforce-on, amiből 22 rohangál a pályán. Tehát nem mondom, hogy ki kell röhögni titeket, mert én sem tudnék jobbat írni, de talán nem kéne az engine képességeivel untatni a nagyközönséget a honlapon, mert sokakat elriaszthat... szóval semmi baj a játékkal, de versionnek valamilyen szinten igaza van, csak a stílusa olyan amilyen.
GIG:) tudod mit??? csináljatok valami 3dmark félét ps2 re:) csak nahyon beégjen a verso kölök
nah mentem....nem szarakodok itten...gc: jobb hw jobb hang stb....
figy, az enginet én írtam, úgyhogy itt vagyok: 4000 poligon nem a teljes jelenetre vonatkozik, de a telejsség kedvéért a lapon javítottam. Az a sok szép poligon LOD, és minden egyéb optimizáló eljárás után jön össze, de megkérdezhetsz "komolyabb" programozókat is. Ami a röhögést illeti egy elég régi magyar fejlesztő cég áll mögöttünk, nem hiszem, hogy olyan russzul csinálnánk a dolgot. De majd meglátjuk. A közeli kiadási dátum nem a játék elkészültére vonatkozik. Elkelt. Ez van. Lehet, hogy ilyen szar engine mellett is megvesznek valamit
nesze neked DVD-s GC!!! nem a legszebb foto de tök állat kék háttérvilágitású kijelző ( ps2-n ilyen nincs) gyönyörű tükör elölap stb...
ha jol emléxem az n64 kevesebb poligont tudott de ezerszer szebb texturékkal!!enniyt ér az hogy ha csak poligon van de ps2-n még az se sok.. de texturék már sehol.. nem is volt rondább gamez n64 en..
ja de ha olt rajta textúra, már mindjárt más volt a helyzet
tudjuk hogy a te vonalhúzó algoritmusodat semmi sem veri.
Gig: hát tényleg nem valami fényes az engine, ha ilyen sebességet produkál (úgy 60000-70000 poligon/frame számít jónak mostanság - nyilván ez nem várható el első játékhoz, de azon el kéne gondolkodni, hogy kinek csináljátok a játékot. kisebb gépigénnyel sokkal többen játszanának vele. szóval lenne mit optimalizálni még. Dx8-at sem lenne muszáj erőltetni asszem)
4000 poligonnál ?, a psx ha jol emléxem 500 at tudott
Ilyen volt valosagban is (par eve), akkor kicsit durvabban... Es akkor az "ilyen meg olyan" jatekokat hibaztattak...
hhe most megy a harmadik müszak az rtl klubbon egy gyerek jobbra balra ölt erre a nintendo-t hibáztatják:)
már elmentem oda na csá
nyilván ez az engine nagyon mérvadó a geforce teljesítményét illetően. dehát ezt te is tudod, csak megint versenyzel a legnagyobb baromság beírására kiírt vetélkedőn
ez barátok közt is 2.5 milla... ezt pár ithoni kölök csinálja.. valami gef 2 lehet kb... a gef 3 már tudja talán a 10 milliot is mint a GC a ps2-d meg jo ha tudja a 6 ot.. kb az az opimális
nem ezt modntam te suta köcsög!! hanem azt hogy ha a fejlesztök nem ps2re fejlesztgetnének hanem ps2 re akor senki nem vett volna ps2-t... és mindneki gc-t venne meg xboxot!! azokat nem igazán lehet másolni a pénz meg dölt volna!!! DVD meg van gc ben!! csak DVD-s gc-t kell venni!
DVD-t is játszik!! te lámer köcsög!! akora begyöpösödött fasz vagy hogy csak a köcsög ps2-vel birsz foglalkozni...én azért nagyjábol mindennel és képzeld lesz DVD-s verzio a GC ből és 10 szer jobban néz ki mint a ps2-d!!
amikor azt irta hogy jön a cd-s pecs:)))))))) vagy amikor nem tudta mi az az s3tc? vagy amikor azt magyarázta hogy a nemtom hánys szoftver csomaggal majd a ps2 30 millio poligont tud,, meg amikor az összes ps2 gamezből a pre rendelt képeket linkelte be hogy nézzétek meg milyen gyönyörű:)
én akor száltam el egyser amikor a GBA-n volt egy igen komoly pre rendelt video!!! hátsimán megvolt olyan minőségű video ami van psx en vagy ps2-n!!!
Ha ennyien kertek eloszedem... :))) (Csak meg kell talalni Pyrex nevet!)