Nem hiszem, hogy az msg2 olyan lesz, hogy ha egy reflektorral rávilágítasz 1 nme-re, és az bemutat neked, akkor a középső ujjának árnyéka tökéletesen, mm pontosan vetődik a szörny mellkasára. Mert a doom3 ilyen lesz :)
ja jók az effektek, kár hogy a környezet kidolgozása az semmi extra.
nem azért, de a képeket nézegetve ez sehol nem lesz a doom3 fény technológiájához! ( Pedig arról még csak néhány béna kép jelent meg, de már azokon is látszik, hogy többet fog tudni)
neked bármit elhiszek, főleg ha aps2-ről van szó. olyan objektív vagy. meg annyira ismered a pc-s játékokat is!
Na igen, és hogy játszottál vele brokiarc, amikor még meg se jelent?
az irányítással semmi baj nem volt. én psx-en játszottam végig először amikor kijött. tetszett nagyon, de a top10be azért nem került nálam. lehet hogy a RE-hez és crash bandicoot-hoz szokott emberkéknek ez maga volt a csoda, de a jó történet ellenére tök lineáris volt, nem sok lehetőség volt benne,(ami igen, az nagyon mesterkélt), gondolkodni nem kellett, egy nap alatt végigvitte az ember. A történe és a játszhatóság nagyon ott volt, de a lehetőségek nagyon-nagyon szűkek és előre megírtak voltak. Kitaláltad hogy mit akartak a fejlesztők és gond nélkül végigrohantál rajta. Dönteni sehol nem kellett, ment a másodpercre megírt történet, nem nagyon volt lehetőséged a saját ötleteid megvalósítására. (pl sniper puskát alig valahol lehetett használni, ahol igen, ott alapból úgy volt eltervezve. minden egyes része a játéknak megtervezett volt, hogy hol mit kell használni. egyedül az őröket lehetett többféleképpen kitrükközni, de abban sem volt túl sok lehetőség)
zene: igen, nagyon jó volt, de azért legjobbnak nevezni... mdk,another world,extreme assault mondanak valamit? nagyon sok jó zenéjű játék volt, ez is jellemző, egy ilyen cult-játéknak minden egyes részletére rásütik, hogy a legjobb... azért túlzásokba ne essünk. ott van a klasszikusok között a játék, de csak EGY a klasszikusok közül.
az a legviccesebb, hogy néhány hét múlva version ugyanezt fogja hajtogatni: "pc-n nincsenek árnyékok"
eddig mindennel így volt. a berögzüléseit nem lehet megváltoztatni sajna
hát pc-n ténmyleg fos volt mert szar pc-n irányitani a psx el állat volt mihez képest ( egy n64 hez nem) amugy akor az amikor kijöt a legjob volt söt most sem találta, olyan gamezt ami annyira fordulatos gondolkodtató ( japánul gameztam még a gamez sem segíthetett) a legjobb zenei megkomponálás stb!!!már most megynerte a legjobb gamez díjat... ( az mgs2) jo az a gamez csak n64 re nem fért rá :((
heheh ez a rush hour 2 is állat lesz
ez a másik. te már tudod hogy ez a világ legjobb játéka, mert eleve el van döntve. nem is láttad még, nem is játszottál vele. ha az MGS1-ből indulunk ki, jó is lesz, de nem a legjobb. (azt is istenítettétek, pc-n meg mégsem lett az a kimondott klasszikus. nagyobb volt az igény)
mondjuk neked az is elég a világ legjobb játékának, hogy jól nézzen ki
HEHEHE EZ HÜLYE EZ A MR BEAN!! MOST VAN A BEMUTATÓJA A HBO-N!!!!!!!!!!!!! EZ HÜLYE!! ELÜTI AZ AUTO A CSÁÁVESZ KISZÁL ODAMEGY A FÖLDÖN FELTÁPÁSZKÓDÓ BEAN HOZ ERRE A BEAN FELÁLL MOSOLYOGVA LEZEI SZÉTTÁRVA: TÁDÁ!!!! EZ HÜLYE:)))))
Mi az, hogy PC-n egy árnyék sincs? Ezt úgy értetted, hogy egy játékban sincs, v. a pc-s msgben. Mert ha az első akkor lásd Gf3...
a lényeg, ami a környezet, semmivel sem áll több poligonból ps2-n, mint pc-n.
(karakterek se nagyon, egy-két kivétellel)
én a poligonokról és a textúrákról beszéltem. mivel kb úgy beszélsz a textúrákról, mintha azok nem is lennének fontosak. meg mintha minden olyan kurva sok poligonból állna. pedig csak nézni kéne.
árnyékokat láttam, nagyon jó.
"pc-n meg egy sincs !!!!!!!!!!!" melyik játékban? egy azért elég sokban van, kettő is előfordult már. nehogy azt hidd hogy ez a mgs valami programzói csoda (amellett hogy nagyon jól néz ki -félreértés ne essék. csak éppen nem jobb mindennél mindenben, mint ahogy azt egyesek gondolják)
íme egy általatok is belinkelt kép a mgsből. itt az a kurva sok poligon. négy fal, padló, meg egy oszlop, szintén kb tizenhat poligonból. a többi TEXTÚRA. a falon a kiemelkedések, a csövekhátul stb, mind. ENNYI a környezet kidolgozása az isteni MGS-ben. A textúrák meg...nem túl impresszívek.
mellesleg az utolsó mondatban a "fa" az nem elírás, hanem egy növényre gondoltam. maygarul bármilyen tárgyon fontos a textúra, tök mindegy, hűány poligonból áll
Na lecseréltem a VGA kártyámat iszonyatos költségek árán ahogy azt a konzolosok elképzelik. A V3800 Deluxeot eladva megtoldva 8e magyar ropogós bankóval, mostmár egy 6800Deluxe tulaja vagyok. A 8e Ft az meg majdnem 50e Ft amint mi PCsek minden hónapban ráköltünk a gépünkre..
ja tényleg ps2-n nincsenek falak. hogy is felejthettem el...
"mit ér a nagy felbontás ha akad minden, meg minden szögletes ????"
Mint pl a kockafejed? Bocs version de a hülyeségeidre már én sem tudok mit reagálni...
"nézegessem a szép nagy texturákat ???"
Például. Vagy próbáld ki milyen egy PS2vel a hátadon leugrani egy 10 emeletes tetejéről...
ahá, most már ezzel jössz.
már megbeszéltük: attól hogy nálad akad minden, még másnál nem. én pl egy jó ideje csak 1024ben játszom, nagy ritkán 800x600-ban
szögletes, hmmm. csak annyira mind ps2-n. (az más kérdés hogy az összemosott homályban ki sem lehet venni az éleket, de én ezt nem nevezném szebbnek) A környezet általában még kevesebb poligonból áll, mint pc-n.
textúrák: igen, nézegesd. ilyeneket úgysem látsz ps2-n. akár tetszik, akár nem, a textúrák (is) határozzák meg, hogy milyen szép egy környezet megvalósítása. tök mindegy, hányezer poligonból áll egy fal, az attól ugyanúgy sík marad. lehet 2millió poligonból egy fa, ha nincs rajta nagyfelbontású textúra, rondán néz ki.
Most ezt használom, este brutális (thx csocso). Csak sajna túl pixeles, meg barátnőm már leszavazta pár hirtelen ablakbecsukás után :).
mondjuk nem tudom, hogy mekkora monitora lehet versionnek, hogy pixelesnek látja az 1024-et.
52 colos?
vagy sasszeme van, bár akkor nem értem, miért nem sül ki a szeme egy tv képernyő háromméteres pixeleitől.
ami valószínűbb: "á, hallottam, hogy a monitor nem mossa szarrá a képet, mint a TV. akkor az most biztos pixeles lesz, hiszen nem lehet jobb, mint a ps2!! valóság? kit érdekel..."
"de ha van 800-ert akkor nálunk mér 3000 ?????"
Passzolom. Bár én külföldön sem láttam még ennyiért. Az hogy valami usa siteon mennyi az engem nagyon hidegen hagy.
"ez a monitorok hibája hogy nem mosodnak össze a szomszédos pixelek"
Még jó bakker. Ha neked ez hiba akkor nyomulj tvn a csodagépeddel...
Én asszem versionra hallgatok, lekapcsolok 320x200-ba és kikötöm a gépet tévére, úgy lesz király a képminőség. Még megnézem, hátha a 16 színre visszakapcsolás is segít valamit. ;)
pixelesek... mondom nem tudod miről beszélsz. nézz már rá a ps2 képére! annál ezerszer szebb!
nézz már meg egy kurva játékot 1024-ben. egyszerűen nem hiszem el, hogy szebbnek látod a ps2 képét. sőt "elképzelhetetlenül" szépnek. nevetséges.
(nem tűnt még föl, hogy bármilyen cikkben vagy összehasonlításban egyértelműen előny a pc-s játékok nagy felbontása és a monitoron éles képe? nem tűnt fel hogy ez egész világon csak neked nem tűnik ez föl?? (meg még itt egy-két embernek, akik utoljára voodoo1-et láttak működés közben))
komolyan: játszottál már egyáltalán egy újabb játékkal 1024-ben úgy hogy nem 2 fpssel ment? (persze nálad minden úgy megy) Kötve hiszem.
version: így nem lehet veled vitatkozni. teljesen nyilvánvaló baromságot írsz, rajtad kívül a világon nem mondja senki, hogy a monitor képe 1024-ben pixeles lenne (a tv-hez képest főleg nem), csak egyszerűen nem bírod elvisenli, hogy BÁRMIBEN jobb legyen egy pc az imádott ps2-nél, ezért kitalálsz hasból ilyen baromságokat, ahelyett hogy tényleg megnénéd esetleg és összehasonlítanád a kettőt vazz.
1024-ben pixeles... nyilván. persze a ps2 nem pixeles a monitoron 600x400ban... erre egyszerűen enm tudok mit mondani, ha ennyire elfogult vagy, azon nem lehet segíteni, legfeljebb elekrtosokk-terápiával.
de 1024ben nem kell összemosni! a 600x400nál úgy is ezerszer jobb lesz. ezen nem segít az összemosás. nem az a lényeg, hogy ne lássál egy pixelt sem, hanem hogy részletesebb és élesebb legyen a kép. 1024-ben nem is látsz pixeleket egy játékban, csak tűéles képet, a többit legfeljebb bemeséled magadnak.
persze ugye rosszul emlékszem, hogy az előbb azt írtad, hogy a ps2-nek milyen jó a képe a MONITORON. de persze a nagyobb felbontás az pixelesebb, nyilván...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Az nem hiba!!! Az direkt van, nem egy mosott szart látsz, teletext méretű betűkkel!!! Megnézném, hogy olvasol el pl. egy kisbetűs szöveget tévén (sehogy).
inkább azt mondanám, hogy minél nagyobb a felbontás, annál jobb a minőség. a 600x400 az 600x400 marad, akármilyen kicsi. legfeljebb jobbnak tűnik, mert nem embermérető pixeleket látsz, de a kép nem lesz részletesebb.
Gondolom biztos szebb a képe mint egy Matrox kártyának 1024x768-ban.
ha nem tudsz elképzelni olyat, akkor nézz meg egy pc-s játékot(mondjuk a serious samet vagy a b&w-ot) minimum 1024-ben egy viewsonic pf-en, aztán nyilatkozz.
(persze ne a saját gépeden, mert ott képregény, bár a képminőség talán így is szembetűnhet)
"bar tok mindegy, ez csak munkara van, es nem jatekra..."
Hűűűű, nahát, hogy a három éve is low-cost kategóriás vidikártyán nem megy max grafikán egy mostani új game??? Ejnye-ejnye. Na pont az ilyeneknek való a konzol, ott ha nem indul a játék, legalább tudod, hogy megjelent az új sony gép, lehet indulni érte a bótba.
egyenlőre még nem is kapható a csúcskocka...Akkor meg mit vered itt magad??? A képeken,és videókon kívül még semmit nem láttál belőle,nem játszottál vele... De én úgy vagyok vele,hogy Mario akkor sem fog testszeni,ha csak az orra 150000 polygonból fog állni,és a platformokat 16M színben csodálhatom,150FPs mellet...
Tök jó, akkor hogy a ps2-n olcsón tudj játszani (warez), kell először is egy pc, persze dvd íróval. De ez még semmi mert kell hozzá jó szélessávú netkapcsolat, lehetőleg bérelt vonali, amin le tudnak jönni a 4 gigás gamék. Ja, szerintem mifelénk minden konzolosnak adottak ezek a dolgok, igazad van pfffffffff...
De akkor a pécé megint jobban áll, mert az a különbség, hogy nem kell mindezekhez vennünk egy konzolt még plusz 150ezerért.
He-he, tök jó mikor a konzolosok szidják egymás gépeit, nekünk itt már semmi dolgunk, mehetünk pihenni...
boc shoyg is volt ps2 5 millio poligon GC 10 millio... a ps2 6.2 gflops a Gc 10.5.. hmm ez a grafikában is igen meglátszik gt3 meg mgs 2 meg dmc ide vagy oda a GC veri az össszeset már az első generációs gamezeivel!
nesze neked egy kurva jo gamez ps2 re!!! az a baj hogy a ps2 kb ennyit tud és ez nem gyerekes grafika ami gyerekeknek van hanem ezzel sokkolnak mindenkit:
Én meg ahányszor olvastam az 576 kbyte-ot annyiszor írták le,hogy szar a Nintendo hozzáállása,és ahányszor bementem egy üzletükbe,annyiszor szar játék demózgatott az N64-en,de ha majd valamikor jövőre megjelenik a gép akkor megnézem...
ez két gamez ami Gc re jön gyerekkenek!! ne vegyem elő az augusztusi Playtime-ot amiben 3-4 ps2 es gamez van 10-20% os pontot kapot!! szoval ezek még talán szorakoztatoak is de azok bazzeg!
irni azt nemtudok még mindig:) kaxboard meg akor:) mindegy..nah a mai POLL a gamefaqson vagy hol: melyik konzol van a legjobban alábecsülve? a GC viszi el a pálmát 50 százalékkal?? hát tényleg nem tudjátok hogy mekkora erő rejlik benne!