nem rosz a cs de egy SF vagy Infiltration sokkal jobb!! kuszni lefeküdni meg kihajolni falak mögül stb..sokkal reálisabbak jo modnjuk a fáradásnem tetszik benne annyira de az sem rosz
Gyerekek, megmondom egyenesen: undorodom a konzoltól.
Mi is szoktunk Lan partyzni csak éppen nem teremben, hanem egy nyaralóba költözünk be 3-4 napra a haverokkal! Én is ma CSztem (CSzek :), mondjuk csak a neten. War-unk volt, de kikaptunk :D
Hja, csak az ilyen gyönyörűen megrajzolt 2D grafikás játékokat (amik szvsz még mindig messze vernek bármilyen 3D-s csodát) meg pláne vétek kis felbontásban nyomni vacak interlaces tévéképernyőn. Nem sül ki tőle a szemetek?
Minden hc pécé gamernek van GeForce2 kártyája és 1GHz feletti procija, amiken simán fut minden játék max grafikán, akadás nélkül. De ez már párszor meglett itt említve, csak folyton elfeledkeztek róla.
most voltam lent CS-zni 10 en voltunk LAN ba összekötve rohadt jo volt!! jobb mint neten a többiek ellen!! emberek néha tegyétek le a konzolt és go a termekbe LAN partyra!! ja és vegyetek trackball mert ez a sima egér gusztustalan fos!! legyen az ekármilyen!!
Ok! De nem kell képeket beszúrkálni, el hiszem! :-/
persze, csak éppen a ps2 tulajok 80%-ának meg nincsen. ez kicsit visszavti az igényt az ilyen játékokra. vagy ha meg is veszi valaki, elmegy tőle a kedve, mert a kontrollerrel nem lesz jól játszható. vagy ha igen, akkor meg le kell egyszerűsíteni nagyon.
Na igen, ezen EOAII-n meglepődtem. Konzolosok fel a fejjel, lehet, hogy még egyszer igazi BG-vel is játszhattok! :) Mondjuk, nem tom, milyen lehet egy rts-t konzol irányítóval játszani... :-/
"Igen megtalálja, pont úgy mint pc-n. A játékos tábort nem az emberek igénye teremti, hanem a megjelent játékok... Anno mikor megjelent a MortalKombat pc-n mindenki imádta a verekedős játékokat (nagy volt a tábor), most, hogy nem jelenik meg semmi ilyen stílusu gép, mindenki fikázza őket (nincs tábor)."
Szerintem ez inkább azért van, mert Pcn nem lehet ennyi rókabőrt eladni. Amikor kijött a Mortal Kombat akkor nagyon király volt. Mikor kilyött a kettő akkor elment... a három meg szerintem már rohadt unalmas volt, és nem is fogyott ugy mint remélték. Most el lehetne egy full grafikával készült verekedős játékot jó példányszámban adni mert hiány van belőle, de sokat nem mert egy PCs villámgyorsan megunja hogy mindig le kell rugdosni valakit, legfeljebb más gombot kell megnyomni, és más karakter van. Ezzel szemben egy konzolos emberkét lehet hogy hónapokra a képernyő elé szegez egy ilyen játék, és ha kijön egy új akkor azzal is elvan néhány hónapig és igy megy ez szép körforgásban. Na Pcn ez nem működik.
FPS! Ma már mindenre rá lehet ezt sütni, ami FirstPerson nézetet használ. Az ne is érdekeljen senkit, hogy az adott játéknak mi a lényege, esetleg nem is a lövöldözésen alapul...
A FirstPerson csak egy nézet, de attól az még lehet kaland, akció, taktika, lopakodós, szinte bármi. Az már a konzolos beszűkültség, hogy minden ilyen FP kameraállású pc-s gaméra ráakasztják az FPS jelzőt. No comment.
Persze, van (vagy lesz) konzolra is mindenféle játékstílus, csak az itt a bökkenő, hogy minden elsőre pc-n indul, itt elterjed, majd ezen felindulva később elárasztják a konzolpiacot is.
A konzol még csak az ugrabugrákat jelentette, mikor pc-ken már volt stratégiától kalandon át a szerepjátékig mindenféle próbálkozás.
Most épp szemtanúi lehetünk, amint a multi és online játékok kígyóznak át a konzolokra (és minden bizonnyal hasonló őrület lesz mint nálukn pécén). Lesz ez még így az igazi RPG-kkel stb. stb.
csak a kedvedért:
Publisher: Black Isle Studios Developer: Snowblind
hú, hát a bi honlapján van az info! azta, csak nem azért mert övé a BG sorozat? szerinted a snowblind studios neve csak tévedésből van benne az ÁLTALAD BELINKELT previewban?
"Itt olvastam, hogy azért nem lehet egy GT3-szintű játékot létrehozni pc-n, mert nincs fejlesztő/kiadó, aki belevágna egy ekkora kiadást jelentő programba... Ember kelj már fel, szó sincs itt nyitottságról, igényekről. Ez csak és kizárólag pénzügyi dolog!" GT3 szintut biztos nem, mert nem hinnem, hogy pc-n olyan nagy lenne az ilyen iranti erdeklodes... Ellenben rpg-bol... Pelda: Arcanum... 120 oldalas kezikonyv, kb 200 ora vegignyomni, ha mindenre kitersz, 300, hihetetlen jo sztori, tok szabadon megvalaszthatod, mi leszel (ergo 1 magus 2-kezes pallossal is csapkodhat, nem ugy, mint pl AD&D-s jatekokban), rengeteg felveheto segito, neha kicsit exotikusok (sotet-elf, mutans, eloholt SARKANY (!), stb), a vilag minden resze mashogy viszonyul hozzad fajod, jellemed, multad, valamint magikus vagy technikus mivoltod alapjan, es asszem mar eleget irtam rola...
"Én nem unom a játékaimat, gondolom más sem. Számomra rejtély, hogy hogyan képes egy másik gép tábora ugyan olyan FPSekkel, RTSekkel játszani....de tudnak, tehát minden bizonnyal megtalálják benne, azt ami nekik kell." Valoszinleg mert van benne ujrajatszhatosag (feljebb irtam rola egy kisseb regenyt), valamint multiplayer...
''Igen megtalálja, pont úgy mint pc-n. A játékos tábort nem az emberek igénye teremti, hanem a megjelent játékok... Anno mikor megjelent a MortalKombat pc-n mindenki imádta a verekedős játékokat (nagy volt a tábor), most, hogy nem jelenik meg semmi ilyen stílusu gép, mindenki fikázza őket (nincs tábor).''
Ebben van igazság, de hát PC-re meg ugye megjelennek ilyenek és felmerülhet a japán kisgyerekben, miközben BGDA-t nyomja, hogy de szeretnék mondjuk Everquest szerű MMo ROG-vel játszani vagy egyszerűen csak rep. szimmel.! Vannak ezek konzolra? És itt most direkt 2 igen nagy rajongótáborral rendelkező stílust mondtam! Szóval a válaszod csak köntörfalazás.
''Itt olvastam, hogy azért nem lehet egy GT3-szintű játékot létrehozni pc-n, mert nincs fejlesztő/kiadó, aki belevágna egy ekkora kiadást jelentő programba... Ember kelj már fel, szó sincs itt nyitottságról, igényekről. Ez csak és kizárólag pénzügyi dolog!''
Dehogynem! Tökéletes példa erre az OFP! Konzolon ez soha nem jelenhetett volna meg! PC-n viszont vállalták a rizikót, mert itt nyíitottabb a közösség az új dolgokra! De ezer másik játékot írhatnék még...
''Én nem unom a játékaimat, gondolom más sem. Számomra rejtély, hogy hogyan képes egy másik gép tábora ugyan olyan FPSekkel, RTSekkel játszani....de tudnak, tehát minden bizonnyal megtalálják benne, azt ami nekik kell.''
FPS RTS esetleg ugyanaz, de vajon az rpg és a többi is???
Olyan jó, hogy ugyan azt mondjuk, csak a másik oldalról! Neked egyforma a japán RPG, nekem a hagyományos tűnik annak...olyan mint nekünk a japánok tök egyforma arca/ a japánoknak a mi egyforma arcunk. :D
"enm azt mondtam, hogy nincs, hanem hogy kevesebb, sokkal."
Nem is kell dömpingben nyomni az ilyen játékokat! Gondolj bele: megjelenik mondjuk havonta 2-3 FF szintű játék, megveszem mindet....de ennyi időm az életben nem lesz. Szerintem inkább kevés-minőségi, mint sok, de gyatra játék jelenjen meg. :)
"szerinted egy BG-szerű játéknak lehetne sikere konzolon?"
Igen lehetne, mert ha hiszed, ha nem, a konzolon játszó emberek elég nagy része túl van a 12-éves koron.
"már alapból rá sem néznétek egy 2d-s játékra (mondjuk olyan felbontásban én se... #vigyor1]). az meg hogy nincsenek szuper mozgások és százezer poligonos karakterek, borzalmas!"
Láttad a PSONEra megjelent Dragon Warriort? Japánban több kelt el belőle, mint a FFIX-ből, pedig se nagyfelbontás, se színkavalkád, se poligonok!
nem lenne baj a japán stílussal, ha nem kizárólag az lenne. mert mondjuk a pc-s rpg-k eléggé különböző stílusban készülnek
"ugyan olyan FPSekkel, RTSekkel játszani"
na ez ugyanaz a másik oldalról, szerintem neked sincs sok fogalmad a pc-s fps-ekről, mégis egy kalap alá veszed őked.
"akkor mutass már nekem igazi rpg-t konzolra, amelyik nem ilyen manga marhaság! Tehát rpg-t, nem pedig japán..."
Szerinted a kettő kizárja egymást? Ez a nyitott pc-s hozzáállás? Gratulálok!
"Nos igen PC-n minden tábor megtalálja a neki tetsző játékokat! Vajon konzolon is??? Konzolra is van jó rpg? Van mondjuk tökéletesen élethű szimulátor??? Van kereskedelmi stratégia??? VAN MMO RPG??? Végtelenségig sorolhatnám még!"
Igen megtalálja, pont úgy mint pc-n. A játékos tábort nem az emberek igénye teremti, hanem a megjelent játékok... Anno mikor megjelent a MortalKombat pc-n mindenki imádta a verekedős játékokat (nagy volt a tábor), most, hogy nem jelenik meg semmi ilyen stílusu gép, mindenki fikázza őket (nincs tábor).
"PC-n igen, mert itt a játékosok, nemhogy nyitottabbak, de egyenesen igénylik az új ötleteket!"
Itt olvastam, hogy azért nem lehet egy GT3-szintű játékot létrehozni pc-n, mert nincs fejlesztő/kiadó, aki belevágna egy ekkora kiadást jelentő programba... Ember kelj már fel, szó sincs itt nyitottságról, igényekről. Ez csak és kizárólag pénzügyi dolog!
"Utószóként: Mi a frász a jó abban a sok akció meg arcade játékban, amivel ti konzolon játszotok??? Nem unalmas? (komolyan kérdeztem!!!!)"
Én nem unom a játékaimat, gondolom más sem. Számomra rejtély, hogy hogyan képes egy másik gép tábora ugyan olyan FPSekkel, RTSekkel játszani....de tudnak, tehát minden bizonnyal megtalálják benne, azt ami nekik kell.
"Szerintem aki gondolkodni akar, akkor az nem RPG-szerű játékkal kezd játszani, hanem elővesz egy logikai játékot"
ez nagyon nem így van. a gondolkodás nem csak logikai feladványok megfejtéséből áll.
de fogalmazhatok úgy is, hogy aki tartalmas és "mélyebb" szórakozásra vágyik, az RPG-vel (is) játszik.
"de egy Kessent, Ring of Redet vagy Final Fantasy-t nem vesztek észre"
enm azt mondtam, hogy nincs, hanem hogy kevesebb, sokkal.
szeinted pc-re hány komoly stratégia van, ami leglaább olyan összetett, mint a Kessen? nem egy. Final Fantasyt már kitárgyaltuk, nem ugyanaz a stílus, mint a BG. szerinted egy BG-szerű játéknak lehetne sikere konzolon? már alapból rá sem néznétek egy 2d-s játékra (mondjuk olyan felbontásban én se... #vigyor1]). az meg hogy nincsenek szuper mozgások és százezer poligonos karakterek, borzalmas!
szerinted miért célozta meg az Interplay az akciójátékosokat konzolon? Ha akkora piaca lenne ott az eredeti BG-nek, mint pc-n, nem haboztak volna hogy kiadják egy az egyben.
Én aláírom, hogy a Fantasy remekmű a maga nemében, de mit csináljak, ha kiver a víz a köcsög japán Manga stílustól?
Szerintem aki gondolkodni akar, akkor az nem RPG-szerű játékkal kezd játszani, hanem elővesz egy logikai játékot.
Tény, hogy konzolokon több az akció játék, mint pc-n (a tömeg -mert konzolon ilyen vásárló réteg is van- igény kitermeli őket), de ez nem vonja magával azt, hogy pc-n több lenne a gondolkodtató stílus! Tisztában vagyok vele, hogy a csak pc-t ismerő embereket nem lehet meggyőzni arról, hogy más gépre is van "komoly" játék... -ti szeretitek csak a verekedős/mászkálós/akció játékokat látni, de egy Kessent, Ring of Redet vagy Final Fantasy-t nem vesztek észre.:(
Mielőtt anyázás lenne nem azért mondtam az agyas dolgot, mert bunkózni akarok! De, ha már ilyen okos vagy, akkor mutass már nekem igazi rpg-t konzolra, amelyik nem ilyen manga marhaság! Tehát rpg-t, nem pedig japán...
A Diablóval kapcsolatban : 1. Ott van a mondatban, hogy rpg fant! Gondolom elkerülte a figyelmed! A diablo ugyanis nem rpg! 2. A diablónak megvan az a jó tulajdonsága, hogy lehet együtt partyban játszani az interneten, ami ugye már inkább rpg jellegű és túlmutat az egyszerű (együgyű) hack 'n' slash-en!
''Doom,Wolf,Unreal,Quake....logikai hatalmasságok'' Nos igen PC-n minden tábor megtalálja a neki tetsző játékokat! Vajon konzolon is??? Konzolra is van jó rpg? Van mondjuk tökéletesen élethű szimulátor??? Van kereskedelmi stratégia??? VAN MMO RPG??? Végtelenségig sorolhatnám még!
''Szerinted miért van az, hogy pld. a Chrono Cross nem jelent meg Európában? Hülyébbek lennénk, mint az amerikaiak? Nem hinném. Nincs rá igény? Nem hiszem, hisz boldog-boldogtalan az USA verzióval játszott. A válsz valószínüleg annyi, hogy a kiadók nem mernek rizikót vállalni, egy nem bejáratott név/stílus piacra dobásával.....:(''
PC-n igen, mert itt a játékosok, nemhogy nyitottabbak, de egyenesen igénylik az új ötleteket!
''Az Interplay minden bizonnyal egy szélesebb rétegnek szóló játékot akar kiadni''
Viszont ez nem jön be neki, hisz a szélesebb réteg helyett egy másik réteg lesz a vevő! De az is igaz, hogy ez a másik réteg nagyobb...
Utószóként: Mi a frász a jó abban a sok akció meg arcade játékban, amivel ti konzolon játszotok??? Nem unalmas? (komolyan kérdeztem!!!!)
cue, szerintem az azért tény, hogy kevesebb az agymunkát követelő játék konzolon. persze pc-n is van igény quake-re, (én is játszom vele), de emellett nagyobb az igény a gondolkodtató játékokra, amik konzolon leginkább a RE szintjéig terjednek, viszonylag kevés kivétellel.
diablóval meg nem igazán a hardcore rpg fanok játszanak, bár abban igazad van, hogy nagyon népszerű. viszont nem csak a dioval játszanak a pc-sek, ahnem mellette pl a Bg-vel is. ha valaki gondolkodni akar, nyilván nem megy a battle.net-re
"Mások az igényei a két tábornak. Valszeg egy konzolos nem sokra menne egy igazi BG-vel, mert elég bonyolult meg nehéz játék!"
Mert a konzolos buta....mondta a pc-s...ehhez nem lehet mit hozzáfűzni. Illetve lehet:Doom,Wolf,Unreal,Quake....logikai hatalmasságok, iszonyatos agymunkát követel egytől egyig mind.
"Egy PC-s rpg-fant meg nem kötne le egy ilyen gagyi hack 'n' slash! "
Aha, Diablózni csak a konzolosok szoktak....
Az Interplay minden bizonnyal egy szélesebb rétegnek szóló játékot akar kiadni, minden bizonnyal pénzér (vajon Te szeretetből dolgozol?), de talán nem ebből kellene lemérni egy konzol tulaj értelmi szintjét! Szerinted miért van az, hogy pld. a Chrono Cross nem jelent meg Európában? Hülyébbek lennénk, mint az amerikaiak? Nem hinném. Nincs rá igény? Nem hiszem, hisz boldog-boldogtalan az USA verzióval játszott. A válsz valószínüleg annyi, hogy a kiadók nem mernek rizikót vállalni, egy nem bejáratott név/stílus piacra dobásával.....:(
lusta, pazarló programozás? tudod miről beszélsz? mert nem 3d, vagy mi?
egyébként meg inkább legyen lusta a programozás (ami a BG-re nem jellemző! de mondjuk az Arcanumra kicsit igen), viszont legyen mélysége a játéknak, mert végülis a belső a lényeg.
NEM a BI készíti. Vagyis legfeljebb egy-két részt, de a Snowblind a fejlesztő. Ők írják a programot, készítik a designt. A BG jogok a BI-nál vannak, ezért adja a nevét a játékhoz.
Nincs kedvem vitatkozni...Látom idetévedtél ebbe a topicba,hál istennek pont akkor amikor a Pc-ről volt szó, és leírhattad,hogy mennyire fasza géped van...Nagyon örülünk neki,de inkább ne is társalogjunk mert az arcoskodást gyűlölöm mint a szart...
De a BI készíti! De nem visszalépés! Legalábbis anyagilag nem! És konzolon csak ez számít :( Mások az igényei a két tábornak. Valszeg egy konzolos nem sokra menne egy igazi BG-vel, mert elég bonyolult meg nehéz játék! Egy PC-s rpg-fant meg nem kötne le egy ilyen gagyi hack 'n' slash! Szóval BGDA pont olyan lesz, amire igény van (és ezt jól felismerték a készítők) semmi agymunka, rengeteg akció!
Jajaja, raadasul mindjart itt lesz a Wolf vegleges es a Medal Of Honor, ja, meg az Unreal2 illetve az az uj horrorjatek. Es ezek csak az FPS-ek lesznek amik megjelennek az elkovetkezo 2-3 honapban.
"PS2-höz is vannak bővítések több ezerért, ráadásul nem is 3 év, hanem alig 1 év elteltével adták ki őket."
Mint pld? Mert ami eddig megjelent (billentyűzet, egér, modem, vinyó, memória kártya) az nem a gép bővítésére/gyorsítására szolgált... inkább a kényelmi funkciókat látják el, illetve a modem esetében egy másik játék típus lehetőségét adják.
"Mellesleg az eddigi tendenciákat elnézve, három évente kihoznak egy olyan konzolt, amiért a Ti rohantok a boltba."
Kicsit bővebben kifejtenéd ezt a 3-éventét? Mellesleg, te hány évente cseréled a gépedet? Ahány új proci/videókártya generáció, annyiszor boltbarohanás?!
"Hmm, szerinted a jatek az direkt szelesvasznu? Csak azert, mert ha nem tunt volna fel, ez egy prerenderelt videobol van..."
A kép egy csata előtti "bemutatkozó"film. In-game engine-al készült, pont olyan minőségű, mint ami a játékban is látható. Erre mondta a KOEI főprogramozója, hogy jelenleg nincs más gép, amin megvalósítható lenne....
hú, nagyon jó, akciójátékot csinálnak a BG-ből. Inkább egy RPG-vel jobban járnátok, na mindegy. Ráadásul nem is a Balck Isle készíti, hanem valami noname fejlesztőcsapat.
PS2-höz is vannak bővítések több ezerért, ráadásul nem is 3 év, hanem alig 1 év elteltével adták ki őket. Mellesleg az eddigi tendenciákat elnézve, három évente kihoznak egy olyan konzolt, amiért a Ti rohantok a boltba.
Az xboxnak akkor jön majd ki a pc-s felépítésének a hátránya amikor majd 3 év múlva nem lesz elég a 700mhz + 3d kártya.Inkább majd kiadnak valami bővítőt a géphez + sok ezer forintért, ami nem igazán fog tetszeni az ilyenhez egyáltalán nem szokott konzolos közönségnek.
Nem tőlem kérdezted, de igen az, a DC-s Metropolis Street Racer folytatása csak más néven, mert az MSR-t levédte a Sega. Nekem nem szimpatikus az Xbox de ezt a játékot végig akarom vinni, hamár végigjátszottam DC-n mind a 250 pályát. A gépek tudásáról pedig annyit, hogy az lesz a nyerő gép amelyikre több játék jön. A gépek tudását pedig ugysem használja még ki egyik játék sem. Kb 2-szer ennyit ki tudnak hozni még belőlük. Az xbox-nak itt jelentkezik majd az inkább pc-s felépítése. Különben meg mindegyik gép nagyon jó lenne, ha csak jó minőségű színvonalas játékok lennének rá. Ps2-re csak gt3-ak mgs-ok, GC re csak RE4-ek, SW-ok, Xbox-ra pedig PGRacing-ek doa3-ak lennének. Akkor tényleg nem tudna választani az ember, most csak úgy tudom rangsorolni őket hogy melyikre jön több nagyobb név, amiben jelenleg a ps2 vezet.
"de a p3 733mhz-es soha nem lesz 1900 mips-es ,maximum elméletben meg az intel fake doksijaiban !!!"
Gondoltam hogy erre már ezt fogod irni :) Mindenkinek fake a doksija csak a PS2nek nem? :)
"1000 es p3 gyorsabban renderel mint egy 1000 es tb max4 alatt igaz csak par mp vel egy 40-50 perces scene nel. bar ez a ddr ota biztos valtozott ezt a tesztet meg sima sd ramos athlonoknal csinaltak."
Amiket én néztem (DDR lap) ott gyorsabb volt az AMD bár én 1.4 Tbird hasonlitottam össze 1.5 P4-el. A fenti összehasonlitásnak azért nincs értelme mert nincsenek egy árkategóriában az 1Ghz Tbird 20e Ft netto az 1Ghz PIII meg 48e. A legnagyobb Tbirdöt is megkapod 48 alatt és akkor az már nem egykét mpvel gyorsabb...
"Tanulcságos,csilli-villi markatingszagú gép lesz a drága,úgy érzem..."
Egyetértek veled! Szegény mikrofosék az AMIGA után a konzol-piacon is bukni fognak.... >;D
Vélemény a képről: -nincsenek árnyékok a háttérben, így borzasztóan steril a megjelenése -az autón nincs olyan háttér tükrözés, mint a GT3-ban (legalábbis nehezen hiszem el, hogy az út jobb oldalán nincs semmi...) -a sofőr nekem valahogy nem illik oda
Szerintem a játék jó lesz -pont mint az MSR-, de nem fogja megközelíteni a GT3-at -pont mint az MSR-.
A fenteiek az én véleményemet tükrözik, nem kell vele egyetérteni.