"A D3 csak egy agyatlan lövöldözés, de a MGS2-ben, very hard fokozaton ha egyszer is észrevesznek, game over !!"
Nem feltétlenül az utóbbi a jobb...
Szia mindenkinek, rég voltam már, mindjárt beleolvasgatok a termésbe! :)
Vers: király a logo, a fuck PC felirat szerintem csak elrontja (mármint a kinézetét IS elrontja)!
"Version direkt idegesít titeket nem veszitek észre?"
Idegesít? Akkor hagynám a picsuba, de akkorákat röhögök rajta, hogy letörtem a szék karfáját. Figyuzd csak meg ahogy éppen mostanában is PS2 játékokat fejleszt, napi 20 órát ülve a 18 pécéje előtt. :))) Ja a lábaival meg bútorokat farag az asztal alatt, úgyhogy nem semmi a csávó!
Már hogyne lenne mindegy, ugye te sem gondolod, hogy a 3D-s vetett árnyékot figyeli a gép feltételvizsgálatokkal. Ugyanaz a map-vizsgálat kell mint 2D-ben, persze ha fixek a fényforrások.
Ha tetszőlegesen mozgathatóak a fények akkor fejet hajtok. :)
"a mostani játékokban minden AI feltételvizsgálatokból áll !!!"
Pontosan, de a fejlettségét ezeknek a feltételvizsgálatoknak bonyolultsága, mélysége adja. Hogy az árnyéka látszik, vagy vérzik-e a fickó, az ugye belátható, hogy nem egy hatalmas bonyolultságú feltételvizsgálat.
De mondjuk egy bekerítéshez (pláne bonyolult pályán) már sok kell.
Version direkt idegesít titeket nem veszitek észre? Ha állandóan ide írkáltok, azzal csak ő nyer. Ha utcán beszólna nekem lazán orrbavágnám. Hagyjátok már ezt a topicot, úgyse tud senki meggyőzni senkit.
Miért, mondják hogy szar? Munkára (minden ami nem játék és nem inet) NT.
Version, ezzel nagyon mellé lőttél, pont a konzolokra jellemző a szimpla akció/platform stílus. Nem éppen a DMC-t istenítitek? Abban nagy taktika lehet...
Szerinted miért alapvetően Pc-re csinálják a R6 sorozatot vagy a Swat3-at, Counter-strikeot, DOD-ot stb?
Ünnepélyesen kijelentem,hogy tele van a faszom evvel a köcsög geci winfossal,DE NAGYON!!!!Most nagyon beszopatott,csináltam egy fasza mixet Vegas-szal(3 napja folyamatosan),és most az imént egy mentési procedúra közepette kifagyott a drága...Persze a mentett fájl megsérült,lehetetlen megnyitni,erről ennyit....Nem kis munka ment kárba...
Version! Vazze inkabb menjel es ps2-zel kocsog! Ne rontsd itt a levegot a pcsek kozott! Ha majd netezel normalisan a ps2vel akkor talan irjal ide, mert ha pc-n irogadsz a forumba akkor huzza a picsaba! Ha tevedtem akkor bocsi!
Nah te is sokat ertessz a wolf-hoz is... Tudod mi az a taktika? Inkabb betuzom... T-A-K-T-I-K-A... Felfogtad? Bar nalad meg a horcsogeim is ertelmesebbek (sot...) szoval nem varom el, hogy felfogd...
Nem is lesz logom, en old.sg.hu-val nezem, uj design szar... Teged meg kitilthatnanak errol a forumrol, akkora paraszt vagy... Jah es ha annyira okosnak hiszed magad, gyere be wolf-re, szetlolek, darabokra bazdmeg...
Menj mar a kurva anyadba te vadparaszt... Szolasszabadsag, bazdmeg? Ha mar itt tartunk... Baszodj meg te kis seggnyalo buzi... Szolasszabadsag, keremszepen...
csak nem tudom mit örültök annyira, engem sem érdekel, hogy mennyivel csökkent a gf2 ára, mert már van.
(egyébként az amd procik most hihetetlenül olcsók. egy ps2-es játék árából vehetsz egy 8-900 as duront. mégsem reklámozom itt (vagy mégis?), mert kit érdekel.)
Ez baromság, a B&W-hoz elég volt a HW még a grafika mellett is. Akkor nehpgy már a többi játéknál a HW legyen a probléma. A programozók nem tudnak jó AI-t csinálni, csak ritkán, ezután már foghatják a HW-re. AI-t nehéz programozni, de ha jól tudják csinálni akkor nem múlik a HW-en. Jó példa a Thief, mivel az is még p1-re készült, mégis jobb volt az AI-ja, mint a mostani játékoknak.
"Egy bekerítő hadművelet lekérdezések/analizálások folyamata - amit nyugodtan szétszedhetünk 1-1 lekérdezésre, így ugyan oda jutunk, amit leírtál"
de nem mindegy, hogy HÁNY DARABRA, és hogy ezek milyen bonyolult kapcsolatban vannak. ugyanis, amivel skater példálózott, azokhoz néhány ilyen lépés elég.
"pl egy összehangolt bekerítő hadművelethez, vagy pl a B&W-ban tapasztalható önálló kezdeményezésekhez sokkal több ilyen "rész" kell."
Egy bekerítő hadművelet lekérdezések/analizálások folyamata - amit nyugodtan szétszedhetünk 1-1 lekérdezésre, így ugyan oda jutunk, amit leírtál.
"A játékokban csak a programozókon múlik az AI, nem a hw-en."
Nagyon is múlik a HWen. Ritkán marad annyi HW-erő, hogy jó AIt fejleszthessenek.
pl egy összehangolt bekerítő hadművelethez, vagy pl a B&W-ban tapasztalható önálló kezdeményezésekhez sokkal több ilyen "rész" kell.
míg ahhoz, hogy eldöntse a program, hogy a katona látóterében van-e az árnyékod, ugyanaz kell, mint ahhoz, hogy eldöntse hogy pl te benne vagy-e (és ezt minden játék tudja) vagy ahhoz, amit mondtam, hogy van-e nv snaken. ez egy db feltétel, amit egy változóból kiolvas és kész.
mellesleg igazad van. jelenleg nincs olyan AI semmilyen játékban, amihez ne lenne elég akár egy gyengébb gép is. A játékokban csak a programozókon múlik az AI, nem a hw-en.
Csak a Commandosban nem kellett vigyázni hova állsz. A MGS2-ben viszont muszály, hiszen a fényforrástól függ az árnyékod, amit igen hamar észrevesznek. (Szerinted mihez kell "sok" felülvizsgálat? Mert az alapján, amit leírsz semmihez. Mindent le lehet bontani egyszerű részekre...)
"a tökéletes AI neuronhálozatokkal oldható meg de erre még várni kell a ps3 megjelenéséig !!!!"
JUJ!
"a mostani játékokban minden AI feltételvizsgálatokból áll !!! csak nem mindegy mennyiböl !!"
ja és ahhoz hogy megnézze a progi hogy van-e snaken night vision vagy hogy van-e lábnyom a katona közelében, kurva sok feltételvizsgálat kell ám. mondom, commandosban is ilyeneket csináltak a katonák, pedig az p166-on futott.
Persze mert a GF3-ra optimalizált játékok már a megjelenésekor kaphatóak...Még a GF2 is csak most éli a virágkorát...Ellenben ha megnézted volna a PSX-et '94-ben jelent meg és csak '96-'97-ben jöttek rá az igazán állat játékok ...Csak nem volt ekkora reflektorfényben,mint a Ps2 és ezért fel sem tűnt...
Épp ez történik...vérnyomot találnak/szétoszlanak/követik/aztán vagy megtalálják vagy nem. Ha rajtuk éjjel-látó van/Snake-en nincs kilövik a lámpákat.(mellesleg ez is feltételvizsgálat...csak egy kicsit komplexebb)
ebben igazat adok XHumanonak, az ilyen dolgok nem igényelnek bonyolult algoritmusokat, inkább csak annak a kérdése, hogy a programozók gondoljanak az apróságokra
Mivel nekikezdtek az X-boxos MGS1.5-nek valami fogalma csak lehet róla. Az id hány játékot fejlesztett PS2-re? Ezek után mennyit lehet adni a szavukra?
Már a múltkor is leírtam, ez még nem nagy AI, hót primitív feltételvizsgálatok, nulla AI-val.
Az AI ott kezdődik, hogy a gép az adott helyzetnek megfelelően döntéseket hoz, majd a körülményeknek megfelelően módosít azokon. Pl. ha jól szervezett csapatmunkával bekerítenek a botok az már oké.
Szerintem az első igazi "killer app" a MGS2 meg a FF. Már ha az én szemszögömből nézem, tehát én mivel játszanék, ha lenne ps2-m. Aztán az Outcast 2 lesz az első "mega-killer app". Ha nem jönne pc-re, EZÉRT vennék ps2-t.
És Hideo Kojima hány pécés projektet tud felmutatni, hogy ennyire lehet adni a véleményére?
Ezért nem lehet a PS2-ről kategórikusan kijelenteni a teljesítményét,mert még csak most jönnek az igazi játékok....És hol vagyunk még..Mondjuk úgy,hogy a Devil May Cry(de k*rva jó címe van) a második "killer-app"..
A pc-s fejlesztők nincsenek rászorítva, hogy használják ki az adott hardware-t, ők "izomból" programoznak, viszont ehhez kevés még a pc izma..;)
Egyrészt: semmi nem tudsz a doom3-ról, hogy milyen lesz. Másrészt a Doom sorozat minden idők leghangulatosabb játékai közé tartozik és nem véletlenül klasszikus. Persze lehet hogy a MGS2 jobb játék lesz(de nem attól hogy very hard fokozaton ha egyszer is észrevesznek, game over !), de itt elsősorban a grafikárról és a hardware-ről volt szó.