Az Appeal oldalán van valami visszaszámlálás az Outcast 2-vel kapcsolatban! 7 nap van még. Talán végre mutatnak valami screenshotot a játékból!
A játék egyébként Pc-re és ps2-re készül és véleményem szerint van esély rá, hogy porba alázza a doom3-at grafikailag. (ha az első részből indulunk ki) Na majd meglátjuk ha jönnek az első képek.
Nem akarsz FTP-t csinalni? Leszednem toled... Igy igaz, nem tul gyors, de tuti nem fagyna, meg semmi. Ugyanis eppen az elobb vagott ki az FTP-rol :))))) Belepni sem tudok, szoval... :(((
PyRex
Ahonnan én szedtem, már letörölték.
Ha nagyon lassú a letöltés, akkor nem biztos hogy érdemes leszedni, nagyon szép, meg minden, de nem nagyon lehet vele játszani.
ha ez neked elmosott, akkor ez a fal milyen? Tiszta éles, mi?
pedig a devil may cry állítólag nagyon szép
fogd már föl, hogyha egy fal vagy egy padló nagyon közel van, akkor homályos a textúrája. Ps2-n is, mindenhol. Csak rejtélyes oknál fogva te kizárólag a pc-s játékokban veszed észre.
Ez a lángszóró itt még szebb is, mint a wolfensteinben, szvsz.
még egy kép (1024x768-as monitor felbontás ajánlott)
kicsit bugos a forum engine, nem?
de jó, hogy megint nem látszik egy csomó hozzászólás!
mindenki: jobb lenne, ha a képekre csak linkeket tennénk, mivel így kicsit áttekinthetetlen lesz a forum. legalábbis ha sok képet akarunk mutatni.
version: azokat is emgnézted, amiket én linkeltem be? meg amit az U2a topicba tettem? Azokon nem csak "bazinagy textúrk vannak". Mellesleg PyRex képein sem, csak ezek kicsit sötétek. (PyRex: f10 f11 f12 vel lehet a brightnesst a contrastot és a gammát állítani egyébként)
"Honnét tudod? Vagy neked bemutatta a sony hogy mennyi a maximum amit ki lehet hozni a gépből??"
Miért? Neked az intel bemutatta hogy mennyi a maximum amit pcből ki lehet hozni?
Peti1979: Az eredeti unreal nagyon szép volt. Éppen most néztem valamelyik nap és még most is nagyon szép csont max felbontáson.
Hahó, fiuk!
kokas vagyok, van valaki itt aki szegedi lakos,mert elkezdődött az egyetem(azaz leköltöztem) es itt nincs progiforrasom es untakozom. thanks!
Mar lassan 2 eve, hogy kint lesz a PS2. Van ra ilyen szintu jatek? Tudom, GT3. (=sok poligonbol allnak az autok, es SLUSSZ!)
Na akkor ennyit errol.
Dikkma, te meg moderald mar PCBuzi-t, mert tele van mar vele mindenem...
Tudom, hogy ezek klasszikusok, de pl az alone in the dark-ot sem szerettem mert a szereplők félelmetesen el voltak torzulva a kezdetleges 3d-s megvalósítás miatt.Én akkoriban inkább a 2d-s, de marha jó játékokkal játszottam, vagy izometrikus ábrázolásuval.Pl: az egyik nagy kedvencem volt SNES-re a ZOMBIES.
Ja ertem, tehat ha mar semmivel nem tudtok ervelni, mert nyalvanvalo, hogy ilyen grafikat a szaros PS2-tok meg hirbol sem tud, akkor jon a szokasos "fikazzuk magat a jatekot" cimu dolog. Hat megnyugtatlak, amiota leszedtem a demo-t, le sem tudom tenni. MAris csomo magyar szerver is van, ahol multiban nyomulunk orakon at egymas ellen. Szerintem a Q3-at, de meg az UT-t is multiban alaposan elveri, es ez meg csak EGY palya. Bar a jatek alapvetoen NEM multi lesz, de ezekszerint a multi reszre is igen nagy hangsulyt fektetnek, szoval ezzel csak azt akarom mondani, hogy kar kapalozni: a jatek nagyonis jo lesz, marmint a Return To Castle Wolfenstein-rol beszelek, amibol a legelso kepet linkeltem. De az Unreal2-vel ugyanez a helyzet. Egy ilyen sikeres Unreal1 es UT utan mindenkeppen az egyik legjobban vart jatek ma.
"persze nem lesz olyan gyors, mintha egy nyákon kötnénk össze mint a sony"
Jaja de lamer beszolas. :))) Ugy latszik a legtobb konzolosnak az integraltsag egy vudu varazsszo. Szerintem nezd meg az ertelmezo keziszotarban hogy mit jelent, meg fogsz lepodni.
1. Nem lesz gyorsabb. Ugy latszik te a PC szo alatt leragadtal a 286-osoknal. Ajanlom figyelmedbe a hirek, arlistak, tesztek olvasgatasat, hatha egyszer rajossz hogy amig a konzolod stagnal, addig a PC-k folyamatosan fejlodnek, egyre nagyobbat verve a PS2-dre. 2. PS2-t te nm fox osszekotni 1000-et.
Es az Alone in the Dark milyen volt? Megis klasszikus lett. Arrol masoltak a Resident Evilt, ami oly sok konzolos kedvence. Megjegyzem hogy grafikaban meg az Alone1-et sem sikerult felulmulnia.
Mindenki várja, aztán lehet hogy a felsoroltakon kívül az az egy hibája lesz hogy maga a játék egy nagy szar! Egyáltalán nem biztos hogy jó játék azért mert x évvel ezelőtt volt egy játék ami akkoriba sok embernek tetszett. (Nekem pl akkoriba sem tetszett, mivel ha csak 2d ben tudtak még csinálni szép grafikát, akkor nem értettem minek kellett erőltetni a 3d-t, aztán meg kijött egy két pixelből álló szereplővel egy játék.Soha nem értettem hogy tudott valakit lekötni egy olyan ronda játék hogy ha közel jött egy ellenfél már csak 4 villogó négyzetet láttál. Nem mostani szemmel ronda, hanem már akkor is ronda volt.Az hogy akkoriba ezek voltak az első 3d-s játékok az tisztelni való, de kurvára rondák voltak.
Abszolút nincsenek buzi nagy textúrái, sőt, elég vacak textúrái vannak! Ezen javítanak kicsit, és legszebb játék lesz ever. Amíg a Doom3 meg nem jelenik.
Helyesbitek:
Ezeken a kepeken a buzi nagy texturakon, a buzi nagy poligonszamon, a buzi jo effekteken, a buzi nagy felbontason, a buzi jo szinmelysegen kivul valoban semmi extra :)
Haat, PS2? :))))))))))) Jokat rohogok az ocska probalkozasokon arra a nulla konzolra :)
PyRex
Na meg 1-2 kep az Unreal2 alpha teszt verziojabol:
Ize, ez sem tunik olyan szarnak... :)
PyRex
Bocs, itt van a kep rendesen:
PyRex
Ehh!
Return To Castle Wolfenstein (Multiplayer Demo - PC :)
Na ilyen mikor lesz PS2-re? Ez a langszoro-effekt azert nem szar, es 1024x768-as felbontasban, max grafikaban meg sem kottyan a gepemnek. Nem kell upgradelni 500GHz-es P4-re, meg GeForce5-re, mint ahogy szegeny butus konzolosok hiszik am! Szoval akkor? Asszem' amig ilyen jatekokkal latnak el minket, addig ne is beszeljunk PS2-rol, ami egy ilyen minosegu effekt lattan osszefosna magat...
PyRex
Ja,azért el lehet gondolkodni azon,hogy ez mennyibe is kerülhet,csak nem verik nagydobra mint a MS(500M $)...Pedig ez sem kevesebb,főleg,hogy már 4-5 éve főszponzorok...
"Ja, bl szponzor a Sony. eccs szünetében kettő is volt."
Jaja én is láttam :P
"persze nem lesz olyan gyors, mintha egy nyákon kötnénk össze mint a sony de igy is sokkal gyorsabb lesz !!!"
Mi lesz gyorsabb édesem?
"na valaki itt felhozta hogy 1000 p3-as pc-t kötöttek össze, egy film rendereléséhez akkor a ps2-t miért ne lehetne összekötni ????????????"
Azért mert PS2n ismeretlen a hálózati rendering fogalma. Játék meg PCn sem lesz gyorsabb attól hogy 1000 gép hálózatba van kötve. Az meg már megint más kérdés ha 1000 processzor van egy gépben. De ezt meg nem otthon szokták alaplapokkal megoldani.
"csak azt ne mondjátok hogy nem lesz gyorsabb !!!!!"
Annyit megjegyeznék, hogy a rendereléshez elég egy nagyon gyors hálózattal összekötni, így is meg tuják osztani a feladatot a gépek. Viszont ettől nem funkcionál úgy, mint egy db nagyon gyors gép.
nem, ez a 256x256 a textúra felbontását határozza meg, azt, amilyen képet ráfeszít a progi a poligonra
az ideális est, ha ez a tárgy egy négyzet, ami a térben pont pont akkora és olyan messze van, hogy a képernyőn is egy 256x256-os helyet tölt ki (és merőlegesen nézünk rá) ilyenkor teljesen simán kirajzolja a monitorra a képet. ha ennél közelebb van, akkor a monitoron több helyet fog elfoglalni, tehát pl ha kétszer ilyen közel van, akkor 512x512-nyi helyet. de az eredeti textúra felbontása ugyanaz marad, tehát ilyenkor pixelesnek látszik (illetve filteringgel homályosnak).
Ha messze van, és így kisebb területet foglal el az adott felbontású képernyőn, mint a textúra felbontása, akkor értelemszerűen nem tudja rendesen megjeleníteni a monitor, ilyenkor elveszik a textúra részletessége, olvashatatlan az írás rajta, stb
A narumon álltal megadott 256*256,512*512 az Xpixel * Ypixel méretű lap, de a felbontásáról nincs információm (ugye lehet 320*240-es felbontáson is csinálni 256*256-os rajzot, de attól még a felbontás marad low-res).
de igen, de csak a textúrákat. maguk az objektumok, az élek stb viszont nem fixek
de a textúráknál is függ a felbontástól, ha közelről nézed, nem a felbontás fogja meghatározni a textúra minőségét, mivel ott a textúra pixelei mindenképp nagyobbak a képernyő pixeleinél. A felbontás hatása a textúrákra a távolabbi dolgoknál jelentkezik. Viszont a felbontás nagyságától függetlenül jelentkezni fog, csak az változik, hogy mekkora lesz ez a távolság. Kisebb felbontásban már a nem nagyon távoliaknál is megjelenik. Viszont ennek érdekében jött létre a MIP mapping nevű eljárás, ami a távolság függvényében különböző felbontású textúrákat cserélget. Amióta ezt használják, azóta nem igaz az, hogy bizonyos felbontásra írnak meg egy játékot. Így a textúrák kezelése is viszonylag felbontásfüggetlen lett.
"A textúrákat nem egy fix felbontáson rajzolják/készítik ?"
De igen csak ezeket máshogy mérik. 256x256 ha kisebb de mostanában inkább 512x512. Ezek a képernyő egész kicsi részét foglalják el, pl a karakter feje, vagy egy darabka a falbol.
"Mond utánam: a PS2 a pc-vel egyenértékű gép. :))"
Oké főnök. A Ps2 a pc-vel nem egyenértékű gép.. uppszz most elbasztam? Bocs főnök :)
(Megint olyan dologról vitázok, amihez kevéssé értek:))
A textúrákat nem egy fix felbontáson rajzolják/készítik ?
Nana, én csak megjegyeztem hogy ha az irásotok felét nem kell szó szerint venni akkor ezt miért venném annak?
"Na, azért nem mindenek felett, de beláthatod, hogy előszeretettel támadjátok, néha minden szavába belekapaszkodva, szőrszálhasogató módon."
Én speciel csak akkor "támadom" ha már frászt kapok a hülyeségétől.
"A GT3 meg tényleg a legszebb."
És akkor ezt mi alapon vegyem szó szerint.
Nekem tetszett a Red Faction árnyék-kezelése (PS2-őn), pedig az is elég gagyi technika volt. (elő-elő fordult, hogy a hullát felvéve a földön maradt az árnyéka...nem éppen real-time:))
ha belegondolsz, ez játék közben nem annyira zavaró. a szórt fényben (felhős ég, nagy kivilágított terem) igazából az embereknek szinte nincs árnyékuk, olyankor a batár nagy foltok, vagy a síkfekete real-time árnyékok még hülyébben néznek ki. persze egy jól megvalósított árnyék az jobb, de inkább ne legyen, mint valami összecsapott izé
Most nézegettem a PS2-re készülő HalfLife-ból képeket. Innen is kifelejtették az árnyékokat...:( Legalább egy szürke foltot raknának a karakterek alá!
Mindenevő vagyok, de a sportszimulációk (vagy, hogy hívjam ezeket a játékokat)távol állnak tőlem. Kivétel természetesen akad, de annak nagyon-nagyon jónak kell lennie.