Ember, te láttál már valamit abból a játékból? A hátterek egy az egyben DCsek (erre lehet mondani,hogy a korai hátterek még onnan valók, de ezt mondták márciusban is)a kocsik real time tükrözõdése az ablakban pihen, (ugyanis ha megnézed kicsit közelrõl nincs rajta ilyen effekt)a 4Xes poligonszám 0,75ösnek tûnik, mi az ami ennyire megfogott benne??? A híre?
„640x480-nal még nem is lenne akkora baj, csak a legtöbb ps2 játék ennél még kisebb felbontást használ." Példákat kérnék, mert én még nem találkoztam velük.
„pl egy 2d izometrikus nézetû játékot nem érdemes 800x600 alatti felbontásban megcsinálni, mert eleszik az a részletesség" Bocsánat, hogy mindig ismétlem magam, de nézd meg a PSOne-ra megjelent FinalFantasyIXet,....lehet kis felbontásban is részletes GFXet alkotni, csak tudni kell. BigFace, te biztos emlékszel a ‘92-96-közötti idõkre, PCn egyfolytában visszaköszöntek az AMIGAn (320*240-ben is!) rajzolt képek, kisfelbontásúak voltak, de a mai napig megállnák a helyüket.
„A másik meg a kezelõfelület. A DeusEx ps2 változatában a kis felbontás miatt a kezelõfelület eltakarja a fél képernyõt játék közben. Egy összetettebb rpg karakterlapja ki sem férne olvashatóan a képernyõre ps2 felbontásban. Ezek a legfontosabbak, hogyha nem csak grafikát nézzük." A megoldás: más kezelõfelületet kell alkotni (Settlers elsõ részének a kezelõfelülete volt erre a legjobb példa).
Sok okostojás. Heheh. Már egybõl ugrik mindenki, mi? Ebbõl is látszik, hogy itt kultúráltan vitatkozni vagy véleményt nyilvánítani nem lehet. Csak a másik tábor alázása a cél. Egyébként én nem platform, hanem JÁTÉK-párti vagyok.
Ezek szerint nem láttad a GT3-at, mert van ilyen kidolgozott a talaj, csak nem lesz ilyen pixelfolyás közelrõl. Meg a nap is tükrözõdik rajta. Max Payne recomended meg ez:
Pedig 1Ghz K7TD, 256MB, 32MB TNT2, még 800X600-ba is szaggat. Ennyit a konfigodról
Persze kokas, elvegre ugyanaz a videochip es proci van az X-Boxban, csak attol mert azt X-Boxnak hivjak, 10x gyorsabb lesz, mint egy ugyanolyan PC, gratulalok a sejteshez...
solt, edesem, ha neked ezek a kepek is olyan ocsmanyak es pixelesek (ok, az arnyek lehetne szebb is), mint az a szar, amit te kivalasztottal, akkor forudlj bizalommal hozzam, tudok egy jo szemorvost...
Hol van NEGYEDennyire kidolgozott taj a GT3-ban? Nem kell valaszolni, koltoi kerdes volt... Ja, es ezek csak elozetes kepek voltak, a jatek csak szebb lesz, es mielott mindenki azzal jonne, hogy milyen config kell ehhez, leirom azt is, ime:
Recommended system requirements for an excellent game experience are:
Intel or AMD 650MHz processor with 128mb of ram Windows 95/98/2000 with DirectX 8 3D graphic accelerator card with 32mb of ram SB Live! Sound card 24x CD-ROM drive
"Project Gotham c. autos game X-Boxra (=PC) akkor elegge megvaltozik a helyzet, mert ahhoz kepest a GT3 egy nulla"
Már miért lenne nulla? A grafikát nézve nem szebb a gotham mint a GT3, és az eddigi videokon is max. 1 autot látthattál és kész, a táj pedig semmivel nem szebb. A GT3-ban is van sok ilyen szép pálya (tokyo, seattle).
Pyrex: megnéztem a videót. Egy autót lehet egyszerre látni rajta, mely nem túl sok poliból épül fel. Amennyire látni, a fák két textúrából épülnek fel. Sajnos messze nem kidolgozottabb, mint a GT3 pár pályája (pl. Seattle, Tokió). Ettõl függetlenül lehet, hogy élvezetes játék lesz, de a GT3-hoz egyelõre nem hasonlítanám.
Pyrex,
oke akkor lehet, hogy megvaltozik a kep de jelenleg ez a helyzet. Mellesleg van egy olyan sejtesem, ismetlem ez csak sejtes, hogy mire az xbox megjelenik az addigra kaphato csucs konfig alias 2 Ghz p4+GeForece3 ultra SEMM!!! fogja tudni azt amit az xbox tud majd az ismert parametereivel. De ez csak sejtes. Meglatjuk.
Az a baj, hogy a vitak nagy resze szubjektiv. Nem lehet eldonteni egyertelmuen, hogy melyik autos jatek nez egy kategorian belul jobban, mert valakinek sokkal jobban bejon ha elethu a kep, valakinek pedig ha gyongyhaz fenyezesu autokat lat amin realtimeban csillog es torik a feny.Itt nehez vitazni. Maradjunk meg a tenyeknel: 15 millio pilogon per sec az azert nagyon kemeny, szerintem ez a valoban szep rally maximum 3-4 millot kezel. Na ezt mar ossze lehet hasonlitani.
Egyebkent a matematikusoknak van egy olyan elmeletuk, hogy nem is olyan sokara a 'matematikai logika' olyan szintre fejlodik, hogy nem lesznek vitak mert egesz egyszeruen ki lehet majd szamolni, hogy kinek van igaza.
kokas: ez mind szep es jo, de ha megjelenik a Project Gotham c. autos game X-Boxra (=PC) akkor elegge megvaltozik a helyzet, mert ahhoz kepest a GT3 egy nulla, raadasul az X-Box megcsak nemis 1,7-es P4, hanem ugye 733P3 es GF3. Ennyi.
Nemreg alkalmam nyilt megtekinteni sot ki is probalni a ps2-n nemreg megjelent GT3-at. Annyit hallottam rola, hogy ugy voltam kiprobalom. Szeritem ez minden platformon ez idaig a leggyonyorubb autos jatek. Ha jol megfigyelitek mennyi poligon van a kepernyon, huu nagyon szep. ERdekes hogy meg a felbontas sem zavart pedig en pc mindent minimum 1024x768x32-ben jatszom. A keszitok szerint ez az engine gyakorlatilag kezel 15 millio poligon per sec, 60 frammel. Ez ugyebar egy egyszeru osztassal azt jelenti, hogy kb. 250.000 poligon van atlagosan a kepernyon egy adott pillanatban. Ha megnezitek a Sacrificet ami szerintem kurva jol nez ki ott insane beallitas mellett is csak 30-40 ezer poligon lathato. Szoval ami igaz az igaz a ps2 jelenleg meg a GeForce3-at is veri poligonban legalabbbis. TExturaban mar korantsem ilyen nagy az elonye(ha van egyaltalan), de ez a poligon dolog ez azert eleg meggyozo.Es a gt4 ami jovore lelenik meg 30 millot gof kezelni. Hm, nem rosz. Persze mindezek ellenere sem vagyom ps2-re, de ismerjuk el, hogy van olyan terulet ahhol meg egy mai csucs (ertsd:Pentium 4 1,8 Ghz+GeForce3) konfigot is joval lekoroz. Nekem az 1Ghz-es PIII + Geforce2 GTS sel a dinosaur demo tud 6.5 millo polit kirakni ps2(640x480) felbontas mellet.
Ehhehhheeee :)
Megmondtam, hogy nem sokat kell varni arra, hogy kijojjon egy a GT3-nal szebb PC-s autoverseny...
A neve: Rally Tophy
Iden szeptemberben jelenik meg, es aki nem hisz nekem, nezze meg ezt a videot:
Persze ez lehet, hogy nem tetszik a konzolosoknak, mert ugye nem ugy nez am ki mint a GT3... Ti eloben hol lattok autokat ugy csillogni, mint a GT3-ban? Tiszta giccs az egesz... Nezzetek meg ezt a videot. Ja? Hogy PC-n a krnyezet kidolgozasara is nagy hangsulyt fektetnek, nem csak az autokra?
PyRex
De a pornolize akkor is jobb! :))))
Ha a hulyeseg fajna... :)))))))
:)))))))))))))))))))))
Es ime a pikachizer: http://pikachize.eye-of-newt.com/
"Mióta a Pc az Pc,azóta a grafika körül forog minden" Bazz... Es neked ugye mindket oldalon van tapasztalatod? Pl amikor kijott az Interstate '76, grafikaja elavult volt, es megis nagy siker lett, mert ugy irtak meg... Tortenet, zene, es minden passzolt... Ezutan konzolon lekoppintottak, Vigilante 8 neven, es csinaltak egy nevetseges jatekot... Aztan nezzuk Fallout-ot... Annak se olyan fenyes a grafikaja, ahhoz kepest ev jateka... Szoval ezt a dumat hanyagolni kene, mert ezzel a lendulettel en is belekothetek pl a GT3-ba...
humano nem tudsz bejelentkezni an eveddel avgy mivan? mert nekem is az volt a hiba
a www.gamespy.com ron lehet olvasni róla!!
Mi a gond Alien, nincs barátnõd vagy egyéb orvosi probléma? Fordulj szakemberhez, mert ez az álandóan felvetõdõ fütyi-maszti-barátnõ-pc téma valami gondot sejtet nálad.
Megnyugodhatsz, attól hogy valakinek pc-je van és játszani is szokott rajta még ugyanolyan életet él mint bárki más, barátokkal, nõkkel, bulikkal, piálásokkal... stb.
Bátor dolog a számítástechnikában 5 évvel elõre jósolni, hogy valami gyengének fog számítani vagy erõsnek. Egy mai pc adatai láttán 5 éve leesett volna az állunk és megkérdeztük volna: 'minek nekem egy grafikai munkaállomás'. Most meg már a következõ upgrade felé kacsintgatunk. :)
Igen, egész jó a lista, pár kedvencem ugyan kimaradt, de azok valóban nem voltak akkora legendák. És külön örülök, hogy pl. a Tomb Raider nincs közte :)
The Phase 3 workstation, scheduled to appear around 2005-2006, will have the Emotion Engine 3 and Graphic Synthesizer 3, which will have drastically changed architectures. As a result, the workstation will have 1,000 times performance of the development tool workstation, and will handle 4,000 x 2,000-pixel pictures at 24-to-120p. At this stage, Playstation3 will be taking a shape, Sony said.
Resources, the processor can handle 6.2 gigaflops at 300MHz. A single gigaflop equals one billion floating-point operations per second. MDR says that makes the chip two times faster than a 733-MHz Pentium III and 15 times faster than a 400-MHz Celeron at handling tasks like full-motion video. For the statistics-minded, the processor can handle 75 million 3D transformations per second, and can render images at 2.4 billion pixels per second.
Mert elveszi a konzol a pc tõl a gamezipart mert ezeket a dobozokat erre találták ki mig a pc ket kurvára nem erre találták ki..hm a konzolok kezdenek pc-sedni???(modem,HDD)....igen ám de a Pc is kezd konzolosodoni!!már mindneki azé költ a pc re hogy az uj gamez fusson ugy mint a Xboxon!!! rohadt jo mondhatom!!!!
TOP 10 GAMEZ Off All Time!!!! (11. a Super mário 64) 10:Legend of Zelda 9:starcraft 8:Ultima Underworld: The Stygian Abyss 7. Ultima IV: Quest of the Avatar 6. Diablo 5. Quake 4. Sid Meier's Civilization 3. Warcraft 2 2. Half-Life és az elsõ nah mi más lenmne mint a: 1. DOOM LOL hát ennyit errõl a mário 64 oylanokat elözött meg mint MGS vagy baldurs gate 2 ami a 30-40 edik volt vagy hányadik....
"Harmadszor: Hala a jo Istennek, hogy a Diznis faszsagok nem jelennek meg PC-re, ez is azt mutatja, hogy a konzolipar igenytelenedik..."
Tegnap megvettem az új PcGurut és mit látok benne..Na mit? Táncszõnyeget!!!!!! A hozzávaló programokkal......ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.......
Cloud:
Ne vitatkozz a grafikát és a játszhatóságot illetõen..Mióta a Pc az Pc,azóta a grafika körül forog minden...Sokak szemében sokkal elõrébb van bárminél,lehet vele arcoskodni(ha már a mobiltelefonnal nem..),társadalmi hovatartozást fitogtatni,imponálni,stb...Mindíg is a Vizuális Orgazmus volt jellemzõ erre a rétegre,amihez hozzá is szoktak elég hamar...Egy HcGamer részleges impotenciában szenved,ha egy game nem fut 100FPS-el 1600X1200X32-ben,és bizony ez mindaddig fennáll(vagy nem...)amíg egy upgradel-éssel nem segít a dolgot...Bár mondjuk észre sem veszi,mert a virtuális barátnõk ugyebár nem követelõznek....
version:
Akkora barom vagy, hogy ilyet meg nem lattam:
Eloszor is: Ha egyszer a paros-paratlan srokat magyarazod: bazze, hogyha a paros helyere nem birja berakni a paratlant ATTOL MEG 1 FRAME KIESES VAN! Mivel 1 paros + 1 paratlan ad ki egy egeszet. Magyarul a TV-adasok 25fps megjelenitese soran ugye 50 felkep jelenik meg. Tehat a minimum 2 frame kihagyas az egy baromsag.
Masodszor: 4000x2000 maximalis felbontas? :)))))))))))))))))))))))) Almodj kisbaba :) Es azt min fogod nezni? 4 plazmaTV-t osszeraksz? Barom...
Harmadszor: Hala a jo Istennek, hogy a Diznis faszsagok nem jelennek meg PC-re, ez is azt mutatja, hogy a konzolipar igenytelenedik...
Negyedszer: "ja a hardcore quake-esek 320*200-ban nyomjak" - AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Te nagyonhulye vagy bazz :) Miert nyomnak 320-ban, amikor 1024-ben is siman megy? A HC Gamereknek altalaban ehhez valo gepuk is van. Es mondjuk egy 1,2GHz-es procival + GF2 Ultraval meg 1600-ban is siman nyomhatjak. Persze altalaban 800x600 fole nem mennek, mert - ez is bizonyitja - valoban szamit a rohadt magas fps ertek celzasnal... Hat igen, PS2-vel nem fognak Quake bajnoksagokat rendezni...
Tron folytatása PS2-re! 2001. augusztus 4, Szombat - Todd A Disney már forgatja (vagy hamarosan elkezdi) a Tron címû film második részét és a teljesség kedvéért a Disney Interactive is elkezdte fejleszteni a filmre épülõ Playstation 2 játékot. Mint ahogy a filmrõl sem lehet még sokat tudni, a játékot is teljes homály fedi, de azért lassan elkezdenek csordogálni az apróbb érdekességek. Most már biztosnak tûnik, hogy a játék csak PS2-re fog megjelenni, X-Box és Gamecube verzió nem lesz. Azt is tudni lehet már, hogy a játék többjátékos módjában lehetõségünk lesz az Internet-en másokkal együtt játszani. A megjelenés 2003-ra esedékes, de a fejlesztõk lehetségesnek tartják a korábbi megjelenést is.
ez a topic MEDDIG él még? jellemzõ: ez a stupid téma bírja a legtöbb hozzászólást (amit most, utoljára, én is gazdagítottam eggyel... 8( ) ENNYIRE ráértek?
"a legtöbb ps2 játék ennél még kisebb felbontást használ."
Az direkt van, nehogy a procit teljesen kihasználják. :)
Ja, Commandos-t is újranyomtam egy gyengusabb gépen 640x480-ban, vagyis csak akartam volna mert inkább feladtam a küszködést amit a gyors akció közbeni scrollozgatás jelentett. Hát nem volt éppen játék-élmény.
640x480-nal még nem is lenne akkora baj, csak a legtöbb ps2 játék ennél még kisebb felbontást használ. Egyébként nagyon nagy különbeség van az 1024 és a 640 között. Persze, fõleg a grafikában, de pl egy 2d izometrikus nézetû játékot nem érdemes 800x600 alatti felbontásban megcsinálni, mert eleszik az a részletesség, amiért ennek a grafikai sílusnak van létjogosultsága, mert egy igényesen megrajzolt/renderelt játékban sokkal nagyobb részletgazdagságot lehet elérni, mint bármilyen 3d-s engine-nel bámilyen gépen (persze nyilván csak egy-két stílusban van értelme, rpg, kaland). A másik meg a kezelõfelület. A DeusEx ps2 változatában a kis felbontás miatt a kezelõfelület eltakarja a fél képernyõt játék közben. Egy összetettebb rpg karakterlapja ki sem férne olvashatóan a képernyõre ps2 felbontásban. Ezek a legfontosabbak, hogyha nem csak grafikát nézzük.
ja a hardcore quake-esek 320*200-ban nyomjak de azert siman levernenek !!!!!!!!!
Ez mind igaz amit leírtál, de magát a játékot, játékélményt ez nem befolyásolja! A nyerési esélyeidet annál inkább, de egy játékkal nem csak azért játszunk hogy nyerjünk hanem hogy jól érezzük magunkat közben... persze nyerni jó :)) De ha egy játékban jó vagy akkor kis felbontásban is nyerni tudsz.
"Az alacsony felbontás viszont negatívan befolyásolja a játékélményt is."
Ezt a hülyeséget! Ha neked a felbontás számít egy játékban akkor.... Ha mondjuk a Max Payne-t csak 640*480-ban játszod 1024*768 helyett akkor az befolyásolja a gamet?? Max. grafikában, semmi másban, a játék marad ugyanolyan. Ennyire számít a grafika? Kár hogy manapság már ez van, c64-nél nem volt felbontás probléma :))) , mégis jókat játszottam vele.
Egyébként mindenki ki a Szigetre, de nagyon gyorsan! Bár ma nincs semmi jó, de holnaptól megint nyomulás!
version:
"ha a ps2 nem 60 frammel futtatja a jatekot akkor kiesik a szinkronbol es osszeomlik a kep !!!!!"
ennél nagyobb marhaságot rég írtál...
minden konzolra (ps2-re is) jelent már meg egy-két játék, amiben gyakran leesett a framerate 20 köré, és képzeld, nem omlott össze a kép.. Ezt nem tudom, honnan vetted, de irtóra nagy baromság! A psx-re az utóbbi években megjelenõ játékok szinte semelyike nem ment 60 fps-t, pedig ugyanaz az elv a ps2-nél is. Ha lemegy 30-ra a framerate, nem veszed észre, fõleg nem tv-n.
Version: Ne legyél már ennyire béna. A Képfrissítésnek és az fpsnek semmi köze egymáshoz. az fps ugye a frame/second rövidítése azaz hány képkockát számol ki a gép másodpercenként (ugyis mondhatjuk hogy hány frame per sec-kel megy a játék) az hogy hányszor frissiti a tvd a képet az már egy másik tészta. Ha a te hülyeséged alapján nézzük akkor egy 100Hzes tvn kétszer olyan gyors lesz a PS2 :))
"mondjuk biztos ossze lehet hasonlitani hogy melyik a jobb egy autos jatek vagy egy urhajos !!!!!! na ne farassz az auto fizikaja kicsit bonyolultabb dolog mint egy urhajo fizikaja !!!!"
Ijnye ezt magyarázd már be egy NASA mérnöknek. Különben meg ha valódi ûrhajószimulátorrol beszélünk (tehát nem olyanról hogy amig nyomod a gázt addig mész) akkor kissé bonyolultabb az ûrhajó.
A Patch-ek azért kelenek hogy elinduljanak a másolt progik,és az Ntsc/Pal átkapcsolást lehetövé tegyék,illetve némely esetben cheat-ek.
Hmm, van már usb-s psx2 mod chip..warez rulez? ;) Ez a rengeteg PECCS ps2-höz csak vicc, vagy tényleg ennyi a bugosak gamák?
Shadow of Destiny:
"...The game is a pure adventure game where the storyline unfolds through realtime cinematic cut scenes with speech that make up the majority of the game's play time...The storyline is one of the deepest and most engaging that has ever been told through a videogame."
"...Furthermore, the animation of the characters during the realtime cinemas are often so lifelike that you might be able to convince yourself that these are real people acting out the scenes. There are just a ton of little facial expressions, hand gestures and changes in the characters' postures that help make everything almost seem real."
"On the other hand, there are some levels that are just gorgeous. Particularly, when it's nighttime in the town, the game's excellent lighting really comes to the fore and the streets are a sight to behold. The snow effects are also very nice.."
"The audio in the game is probably its most impressive aspect...the voice acting is first-class...And what's even better than the voice acting is the game's incredible background music and sound effects."
Nekem ennyi is elég volt hogy rájöjjek hogy ez a game jó és érdemes megnézni.
mert gondolom ps2 -n probáltad ki a q3 at meg az ut-t amugy köztudott hogy a sony cuccaira csak szar átirat van!!!!!!még amikor egyszerre hoztak ki egy gamezt psx re és n64 re a psx es szarabb volt és nemcsak a grafika szinterén szarabb irányitás meg hasonlok...nah egyszer gyere át és jáccál egy kicsit az ut vel a neten!!!na csá
Version! Hátha még nem késõ...:) Amit mondtál azt interlaced-nek ,(field-es)nek is szokták nevezni! Itt tulajdonképpen arról van szó, hogy egy képet két félképre bont szét a video, a tv, meg egyéb más eszközök is amiken az anyag átmegy. Erre azért van szükség, mert a tv 50hz-es interlaced képe, 1 mp alatt 1/25 a páratlan 1/25 pedig a páros sorokat jeleníti meg a képernyõn. Jelemzõ szabványok:
Elegem van ebbol a vadparasztbol... Reszemrol mentem vissza Arcanumozni... Mas pc-snek is csak azt tudom tanacsolni, hogy huzzon el errol a forumrol, akkor talan kussol majd version...
ha nem 60 fps-el magy akkor ugy akad hogy eszreveszed pl q3 ut, nem ugy mukodik mint a pc !!!!! azert kell kihagynia 2 framet mert a paros sorokat nem rakhatod paratlan helyre es viszont !!!!!! ezt viszont siman latni 2 frame kieses nagyon sok
Bazzeg... Ezt a lamat... Version, hany ember bujt meg benned, mond mar meg?
Ez kesz... Eloszor: "Minden ps2-es jatek stabil 60 fps-el megy!" Masodszor: "ezt az is igazolja hogy az ntsc-s jatekok 60 fps-el mennek a pal -osok meg 50 -el !!!!" Maglyara veled...
kitud rakni kevesebbet is csak ahogy te mondtad akkor akad !!!!!!! de ami nem akad az 60 fps !!!!!! es ha akad akkor nagyon akad mivel 2 framet kell kihagynia egymas utan !!!!!!!!!!!