"Március 22-én megjelent az NVIDIA 11.01-es drivere, az elsõ, ami teljes mértékben támogatja a GeForce3-at. Az új driver alapvetõen ugyanúgy néz ki mint az NVIDIA szokásos driverei, csupán néhány eltérés fedezhetõ fel. "
Raadasul ezzel a driverrel merte a barom... A 12.41-es ami most jelent meg NAGYSAGRENDEKKEL gyorsabb, mindegy....
PyRex
Mekkora lamer vagy te bazzeg! Neked "minden ami GF3" az techdemo? Ja, es erre Szájborg belinkel a progik introjabol kepeket, es azok am real-time kepek mi? Menj a *****ba te lamer ****kalap!
Es mit ersz a 2,4Gpixellel te idiota? Ez kb. olyan, mintha van 5 autod, es ebbol 4 kurvalassu, de az otodik meg iszonyu gyors. De akkor van a versen vege, ha az OSZZES a CELBA ER.
Magyarul hiaba a 4MB kurvagyors memoria, ez a budos eletbe nincs kihasznalva mert a tobbi helyen mind-mind akadalyozva van a gyors adataramlas...
"Sokat hallottunk a 3D chipek teoretikus fill rátáiról, de amit mindig elfelejtünk, hogy a memória sebességek sohasem teszik lehetõvé ezeket a magas elméleti számokat, különösen nem nagy felbontásoknál és színmélységnél. A fenti eredmények a VALÓS pixel fill rátát mutatják 1024x768x32-es felbontásnál. Látható, hogy a GeForce3 leiskolázza a többi kártyát, habár a GeForce2 Ultrának nagyobb elméleti fill rate-je van, simán a GeForce3 mögött végez, hála a GeForce3 új crossbar memória architektúrájának és Z occlusion culling-jének. A GeForce3 még quincunx-FSAA-val is képes volt legyõzni a többi kártyát, egyszerûen azért, mert a GeForce3 sokkal hatékonyabban használja a memória sávszélességét (aminek a csúcs-sávszélessége azonos a GeForce2 Ultráéval). "
"Habár a chip vadonatúj és még nem is nagyon elérhetõ a nagyközönség számára, máris négy játék-engine-t találtam, ami támogatja a tulajdonságait. Eléggé nyilvánvaló, hogy a játékfejlesztõk szinte viszketnek azért, hogy végre hasznosíthassák a GeForce3 új tulajdonságait eljövendõ játékaikban. Bizonyára korrekt megállapítás, hogy a 3D játékok GeForce3 nélkül is játszhatóak maradnak, de biztos vagyok benne, hogy hamarosan élvezhetjük a GeForce3 elképesztõ grafikáit számos játéknál.
Ugyancsak fölösleges emlékeztetnem Önöket az NVIDIA hat hónap múlva bemutatásra kerülõ új grafikus chipjére, ami a GeForce3 utódja lesz. Az NVIDIA termék-ciklusa féléves és így mindig lesz egy következõ jobb chip. "
MAGYARUL KIB@SZOTT SOK GF3-AS GAME JON KI NEMSOKARA, es az amugy is fos PS2-t SZARRA alazza!!!!!
PyRex
Ezzel miabajod te nagyonhulye?
50FPS az miert nem jo neked 1600-ban? Amikor a PS2 640-ben nyom ugyanennyit..... lamer!!!!!!
Oregem, te akkora fasz vagy, amekkorat meg a vilag nem latott: Itt suxxolod a GF3-at, hogy 1600-ban nem megy vele 1-2 game! ES A PS2? TE BAROMARCU: szerinted miert az osszes game 640-be megy? Mert afelett nemhogy az 50, de a 10fps-t sem tudja produkalni az a vacak szar!!!
HUHA, nem megy egy jatek 1600x1200-ban MAX grafikaval, te hulye vagy cyborg bazmeg. A PS2 640-ben nem produkalja azt, amit a GF3 1600-ban. A PS2-n 1600-ban SEMMI SEM MENNE 5fps-nel gyorsabban te nagyonbaromlamer!
hülye viccek: - Figyeljetek zsidók! Aki utoléri Heinrichet, azt szabadon engedem! Heinrich, bist du fertig? (Heinrich felkészültél?) - Ja wohl! (wmmm,wmmm,wmmm...)
Nembaj mindjárt jönnek a pyrexék és lekurvaanyáznak hogy menjél pokémonozni a ps2 essel aminek semmi köze nincsen a pokéomhoz:)
Viszont ez kibaszottul tetszett: Az Xbox-os MUNCH nél az egyik fejlesztõ a kiálítás egyik legkomolyabb monolgját vágta le: "Hehe,de jó, belementem a falba!Pedig ezt bele sem irtam a játékba..Mindegy mostmár igy hagyom..Hm..Nem tudok kijönni belõle,,akkor mégsem hagyom igy:)))))))))))ekkora állatot!
jah az még ledöbbentett hogy álítólag a wave race kurva csunya volt!!hát én nem értem!!!!a videokon kurva szép!!!nah mindegy...
Nem érted mi a séma!!!!a Ps2 egy igen szar konzol Hw ilag!!! a Gc egy kurva jo HW!! mondom kint az E3 on senki nem hitte el hogy az a GC gamez az igazi real time!!!!azt mondta mindenki hogy ennél már csak maga a film szeb!!! a baj az hogy a buzi nintendo nem akar netet a gépéb!!mert szerinte az csak a HC gamereknek való..a DVD nem tud érdekelni mert arra norm dvd készülék van...amugy eléggé soxor irták hogy amerikában DVD vel andják ki...nah mindegy! a Ps2 meg azért él mert a PSX utodja!!!!nem másért!!!!! LOGIKUS!!!kurva sok psx-es van ami 90% hogy a psx rõl ps2 re állnak át ahogy én is n64 rõl GC re!!!De most ahogy igy elnézem most eléggé szét fog szakadni ez a dolog mert a Gc azért most felzárkózik az xbox kemény Hw val rendelkezik és az M$-bõl kinézem hogy megveszi a sony-t és a nintendot:))))))))))))))))))))))))) nah mindegy!! na csumm
a sega már megunta a bukásokat..el is hiszem ... megint bedobott egy gépet a tûzbe ami jégként igen hamar elolvadt és igen csak nagyobb volt a füstje mint a lángja!!8 ki ne emlékezne: nintendo64 meg a ps2 is elmehet a picsába ez nem kicsit verni fogja,hát fordítva sûltt el) nah mindegy....nekem ingyé lesz ( elvileg) GC-m de nem bizti hogy megvenném 100 ért a gépet!!!de nemhiszem hogy vennék valami konzolt...nah mindegy......lapozzátok fel a PlayTime-t és nézzegessék a Ps2 es oldalakat!!!na csá
Hm hát mit is mondjak..megvettem a PlayTime-t ahol le van irva minden szépen mivel kinnt voltak..hát a Gc mindenesetre nem volt nagy szám: no online gamez no dvd,stb...) de a star wars rogue sqoadron2 minden vert grafikailag nem csak õk de ott kinnt mindenki azt mondta hogy ez nem lehet igaz hogy ezt tudja ez a gép!!aztmondták hogy akár könnyedén boxolhat azzal az X-el:) de a az egész inkább a Ps2 rõl szolt!!!Kurva sok gamez jött ki rá!!!hiába szar Hw!!!annyi a szoni fan hogy ezekkel nem lehet mit csinálni!!talán ez változik majd 1 év mulva de a z xbox szar a gc nem az igazi a ps2 is szar de kurva sok a gamez....mert sony....nah mindegy ezzel nem lehet mit teni!!!sony nak áll a világ!!!!!
Pontosan, az Emotion Engine igy egyben siman leveri az Athlon 1100MHz-et. De ha az Athlonhoz rakunk egy GF3-at, akkor kb. dupla olyan teljesitmenyu rendszert kapunk, mint a PS2. Es mondjuk mindezt 3-szor akkora felbontasban...
"szerencsere van meg olyan pc-s, aki ert is hozza !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Meg van olyan, aki 2000 nyelven programok, es szaggat neki a kocka, ugye Szájborg?
Meg egyszer belinkel valaki egy kepet a GT3-rol, fejberugom. Mar rohadt unalmas...
PyRex
azé ez igy nem ronda...:
esküszöm mindjárt elalszom annyira unatkozom!!!!
jolvan képeket nem vágok ki mert ez egy buzi bill!!-bocs ozoz!:)Nos a PS2 lelke a Toshiba és a Sony közös tervezésû MipsIII alapokra épülõ 128 bites központi processzora, mely kifejezetten a 3D mûveletekre, poligontranszformációkra van kihegyezve. Az órajel nem tûnik magasnak, és valóban, 294,912Mhz. Viszont hatalmasat téved, aki ez napjaink PC-s processzoraihoz méri, ugyanis az Emotion Engine a saját ATHLON 1100Mhz-s gépemet is alaposan a földbe döngöli.
Mitõl ez a nagy teljesítmény? Az EE 2 darab 128 bites SIMD lebegõpontos vektorprocesszor egységet tartalmaz (VU0 VU1), mely egy órajel alatt több vektormûveletet képes elvégezni. Ezen kívül még 10 FMACs (Floating-Point Multiply-Accumulators), mely mindegyike egy 32 bites lebegõpontos mûveletet hajt végre órajelciklusonként. A teljesítménye 6,2 GFlops
Ez az a komoly számítási teljesítmény, ami hozzáértõ kezekben egészen fantasztikus dolgokat tud mûvelni a képernyõn. Az EE feladatai:
- Geometriai kalkulációk: transzformációk, vektor mûveletek, stb.
- A játékvilág háttér szimulációja: ellenség AI, fizikai, környezeti szimulációk, súly, ütközések, fény számítása, stb,
- Egyéb funkciók: program irányítása, MPEG filmek dekódolása, stb.
A Graphics Synthesier
Ez a 150Mhz-es processzor PC-s szemmel nézve lényegében a gép videokártyája, mely tartalmaz 4MB beépített VRAM-ot, mely sokak szerint kevés, ám nagyon széles 2560 bites adatbuszon csatlakozik a processzorhoz, így az elérhetõ sávszélesség 48GB/s, ami összehasonlítva a PC-ben alkalmazott AGP4x szabvánnyal (1,02 GB) nem csekély.
Sajnos a 4MB VRAM valóban nem túl sok, de úgy gondolom a tervezõknek ezt a kompromisszumot kellett kötni, a sávszélesség megtartása végett, mivel így integrálhatták ezzel nagyon gyorssá tették ezt a memóriát.
Nagyon sok kritika érte a PS2-t, hogy túlságosan elõtérbe helyezték a poligonok gyors kezelését, elhanyagolva a sok fontos 3D feature-t. Viszont fontosnak tarom megjegyezni, mit sem ér egy játék, ha gyönyörû állóképek egymásutánját kell nézegetni, vagy ingadozó frame-rate szaggatása bosszantja az embert. Bizonyosan komoly gondot okoz a vektorprocesszorok folyamatos felprogramozása a képzetlenebb programozóknak, de legfeljebb kimarad egy-két felejthetõ játék.
A fõmemória
Direct Rambus kétcsatornás 800Mhz memória melynek mérete 32MB. PC-s mértékkel mérve ez sem sok de gondoljunk csak bele, itt nincs memóriafaló operációs rendszer, és elég arra gondolni a PSX-nek csak 2 MB memória jutott…
Az IO processzor
Egy régi jó ismerõs a PSX CPU-ja. Itt is komoly szerepe van, de más téren jeleskedik. Õ kezeli a perifériákat és 2MB RAM-ját is megkapta, ne árválkodjon szegényke. Valamint felelõs az emulációért, így valóban tökéletes lehet a visszafelé kompatibilitás a régi játékokkal.
A hang processzor (DSP)
A hangrendszer 48 csatornás ADPCM rendszerû, a mintavételezési frekvencia 44,1 vagy 48 KHz, ami gyakorlatilag "CD minõség"-et jelent. A kimenetek közt megtalálható a digitális kimenet, ami sajnos csak optikai formában van jelen, de azért ez is nagyon hasznos tud lenni, ha az ember rendelkezik egy digital-analóg konverterrel.
A megépítési minõség
Sajnos ez egy kényes pont, a konzol pillanatnyi megépítési minõsége hagy kívánnivalókat maga után. A vásárlástól számított harmadik nap este, mint minden rendes ember játék után kikapcsoltam a gépet, aztán mégis csak azt gondoltam meghallgatok lefekvés elõtt egy CD-t. Kapcsolnám be a gépet...semmi, kábelek rendben. Hihetetlen de az új gép tönkrement. Megpróbáltam kicserélni, de nem volt cserekészülék, nosza rajta essünk neki, szétszedtem. Hála istennek csak egy egyenirányító dióda lett zárlatos, és ennek következtében elszállt a biztosíték, ami viszonylag könnyen kezelhetõ probléma.
A gép szétszedése után az ember szeme elé táruló kép elég siralmas, ugyanis az elsõ dolog, amit itt találunk az a tápegység, igen silány minõségben, gondolom a Sony így spórolt. A gép többi része egyébként OK, csak ez a trafó, hát ez nagyon gány (abszolult Made in China).A Sony a PS2-t multimédiás szórakoztatógépnek szánta, ami a mai konzolkínálatban unikumnak számít. Talán még a Sony sem gondolta, hogy a gépen található csatlakozókkal milliónyi lehetõséget nyit meg az igényes játékosok elõtt. Hiszen még a közeljövõ konzoljai sem rendelkeznek ilyen széles lehetõségekkel.
Vegyük például a méltatlanul alábecsült IEEE1394 Firewire csatlakozót mely a ma létezõ leggyorsabb, digitális videotechnikában használatos protokoll. Sebessége 400Mbit/s 4,5m távolságig. Ide köthetjük az új generációs digitális kamerákat, de persze, csak ha lesz hozzá szoftverünk. Azért azt jó tudni, hogy a félprofesszionális kamerák átvitele is csak 100Mbit/s, viszont a kép minõség ilyen sebesség mellett is több mint kielégítõ a DVD-t meghaladó 500 sor fölötti érték
hm..szal ennyi.... ugy néz ki a nintendo az ami marad a konzolnál a többi pc-sedik!!!mindenkimultimédiás izét akar gyártani..a nintendo marad a gamezoknál...hm...
itt a válasz pyrex!!!sajna de nemtom elküldeni!a zolika majd utána néz a dolgoknak....ûja zolika hova menjek mit csinálunk ma a bumbee-kkal:)))))))? csakhogy valamirõ szoljon e topic..nah mindjrt bemásolok jo hosszu szart:
sámlit...mint a többiek azt!!!ir 20 sort de azt egyenként elküldi!engem is szokott idegesteni!
CSOCSO, nem vagyok az ellenseged, de mondd mar meg nekem: Mi a ****t csinalsz te itt a forum-ba?
azért ahhoz mit ti szoltok hogy itthon 35 a gba én meg a kanárin 15 max 20 ronygé tudtam volna venni????nah mindegy...amugy fogtam a kezemben kiproszáltam..sajna nem volt gba gamez de volt benne egy GBC gamez...nah mindegy....
te hülye nekem ugyan ez a verzioju puma van meg
hát nem egy nagy szám de nem rosz....
paul oakenfold cream anthems vagy mi okay negvan!
jah bazzeg cabuka meg coscos...te sem tudsz irni OZOZ81
a betty leszop közben máriozom:))))))))igy jo lesz???na joh legyen a zsuzsi:)
hol van az a rohadt szám??a my music-ban nincsen
!!!mi a cime?
NormalisEmber: Mint ahogy többször is kifejtettem az FFX és társai NEM RPG-K! Az FF átíratai pedig csak azért voltak szarok, mert a konzol verzió felbontásást, texturáit, hangjait, vezérlését (valami kimaradt) örökölte egy az egyben. Magyarul ezeket még átíratnak is erõs túlzás nevezni...
cyb/vers: Nem kellene verni csirke melledet a soha nem létezett szakértelmedre, mert ezzel csak magadat égeted. Kétlem azt, hogy egy boltot vezetnél. Ennyi ésszel még az utcára sem engednének ki, mert közveszélyes lennél. Vagy csak meglógtál az ápolok elõl? Vedd be szépen a nyugtatódat és menj pihenni! Fogamad sincs mi az a ray-trace, hiszen még a 3D alapelveit is sem ismered! Valós idejû ray-trace grafika, pláne PS2-n... Persze... Még SGI gépek esetében is perceket-órákat vesz igénybe egy-egy képkocka kiszmáítása egy Shrek kaliberû film elkészítéséhez. Térj észre ember! A kocka forgatás is csak azért akadozik, mert baromira értesz a programozáshoz, mint ahogy azt a GF2MX teljesítmény adatok mérésre tett kísérleteiddel is bizonyítottad. Majd gondlom egy-két hónap múlva ezt is sikerül megoldanod. Kíváncsi vagyok rá mivel fogsz majd akkor elõállni. De talán gondolkodj el azon, hogy a kisebb fejlesztõknek sem okoz komolyabb problémát többezer polygonból álló modelleket mozgatni, nem hogy kockákat forgatni. Hányszor kell még annak bebizonyosodnia, hogy csak kamuzol és nem értesz semmihez sem, ahhoz, hogy végre eltakarodj innen? Menj inkább az ovisokat traktálni a baromságaiddal, õk még lehet hogy hisznek neked!
Ime a nagy Bouncer... Huh, bocs, sietek a vegyesboltba a PS2 mar majdnem elfogyott...
"Méghogy szinte ugyanolyanok,röhögnöm kell. :))" Barom allat, olyan helyen mutass kepeket, ahol be is lehet linkelni! Merhogy ha te osszehasonlitasrol beszelsz, en allok elebe...
"Élõbe gyerekek, élõbe......Megint a tökéletes linkelgetés...."
Ahha, szoval ha valaki egy iszonyuan jo PC-s gamebol talal 1 (azaz EGY(!)) db szar kepet, akkor az egesz jatek fos, tehat PC-nel ugye mehet a linkelgetes... Ellenben ha egy PS2-es jatekrol mutatunk gusztustalan pacakat akkor mindig jonnek a kifogasok: TV-rol lett keziscannelve (rohognom kell!!!), stb, stb... Azert ez eleg szanalmas, legalabb ismerjetek el, hogy van gusztustalan game PS2-re is (nem is egy...)
CSOCSO, ne fojtasd! Egyebkent mar inkabb GC mint PS2...
hülye viccek: - Képzeld, olcsóbb lett a marhahús! - Tényleg? - Nem, de képzeld! ------------------- - Kisfiam, mi a neved? - Kovács, ipszilon nélkül. - A Kovácban nincs is ipszilon. - Én is ezt mondtam.
Hát igen nem is tudok mint mondani ehhez!!! D eazért ez még nem jelent sokat!de azért az biztos hogy nem kis dolog hogy nem az X-box a best hw!nah mindegy irogassatok!csum
Hét igen!!!eljöt az igazi award ideje!!meglehet nézni itten:www.e3awards.com de inmkább bemásolom:
Winners The winners of the 2001 E3 Game Critics Awards are as follows:
Best of Show Nintendo GAMECUBE (Nintendo) If you were at E3, you probably experienced the crush that was Nintendo's booth. If not, suffice it to say that breathing and moving were purely impossible as ten thousand people tried to fight their way through the crowd to catch thirty-second glimpses of the GAMECUBE, Nintendo's little purple wonder. Countless hoards were seen sprinting through the expo every morning when the floor opened to get one more look at Nintendo's latest -- and, perhaps, greatest.
-- Aaron Loeb, Chairman, Game Critics Awards
Runner-up: Star Wars Galaxies (Sony Online Entertainment/LucasArts for PC)
Best Original Game Majestic (Anim-X/Electronic Arts for PC) In an industry dominated by sequels and franchises, creating the truly unique gaming experience is an increasingly rare occurrence. This category, therefore, is an important one for the industry at large, and EA’s Majestic perfectly highlights the potential that current technology represents for building compelling games. By blending common desktop programs such as Instant Messengers, the Web, chat rooms and streaming audio and video, and blurring the lines between game-created conspiracy content with that already inhabiting the web, Majestic builds a spooky, intense and original game on the familiar precepts of adventure and puzzle games. It’s a bold and compelling step into a whole new area of game design, and richly deserves to be recognized as a mark of original creativity.
-- Rob Smith, Associate Chairman, Game Critics Awards; Editor in Chief, PC Gamer Magazine
Best PC Game Star Wars Galaxies (Sony Online Entertainment/LucasArts) Far from the cacophony of the show floor, a small and non-descript 15x20 foot room hosted what was one of the most talked-about demos at the show: Star Wars Galaxies. Going into the room, most journalists were only mildly enthused by the idea of LucasArts building a persistent-state Star Wars universe. But coming out of the demo, journalists couldn't stop talking about Star Wars Galaxies…for days on end. LucasArts, in partnership with Sony Online, the creators of EverQuest, revealed a game that is epic in scope, rich in potential, and simply breathtaking to look at. Set across a span of time that encompasses all the Star Wars movies, the game will have 8 playable species and just about anything else you can think of. For instance, the brief demo included a photo-realistic C-3PO walking along the Tatooine desert, not to mention a complete space combat component that puts X-Wing to shame. While Galaxies is admittedly early in development, it only took 15 minutes in that small room to convince our judges that the force is back with LucasArts.
-- Geoff Keighley, Associate Chairman, Game Critics Awards; Editor in Chief, GameSlice
Runner-up: Medal of Honor Allied Assault (2015 Inc./Electronic Arts for PC)
Best Console Game Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (Konami for Sony PlayStation 2) Hideo Kojima and his team at Konami have really outdone themselves this time. Where else can you find a game where the simple act of opening a locker can contain layers and layers of gameplay? Where else can you find graphics that seem to leapfrog the state of the art? Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty is destined to continue the Metal Gear tradition of taking the gameplay above and beyond the technical limitations of the host console, while innovating, captivating and entrancing at every turn. An already legendary blend of stealth, strategy and all out action; a clear winner.
-- Frank O'Connor, Executive Editor, Official Xbox Magazine
Runner-up: Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron 2 (Factor 5/LucasArts for GAMECUBE)
Best PC Hardware Nvidia's GeForce 3 (Nvidia) Want your PC games to look as good as can possibly be? Want them to sport all the possible graphical wizardry? Get a GeForce3. Quite simply, no PC hardware dominated E3 as much as Nvidia’s latest graphics powerhouse. The GeForce3’s abilities are already being put to great use, and with PC owners able to enjoy a common format that all games seem to take advantage of, that’s a truly positive step forward for PC gaming.
-- Rob Smith, Associate Chairman, Game Critics Awards; Editor in Chief, PC Gamer Magazine
Best Console Hardware Nintendo GAMECUBE (Nintendo) The Little Console That Could. Nintendo's zero-hype strategy towards the GAMECUBE launch at E3 paid off handsomely. Most who saw the purple Kleenex box-sized successor to the N64 were unexpectedly impressed. Much of the GAMECUBE can be defined by what it is NOT. The console is not a DVD player. Nor will it be able to download MP3s out of the box. This is a streamlined game machine, pure and simple. Though nominally underpowered compared to its rivals, the GAMECUBE is surprisingly nimble, thanks to a lightning-fast MoSys memory architecture. So games such as WaveRace and Luigi's Mansion stack up gamely to anything seen so far on the Xbox or PlayStation 2. And at $199.95, the GAMECUBE is coming in at two-thirds the price of its beefier competitors. As a added bonus, the GAMECUBE is compatible with the GameBoy Advance, which can be used as an extra controller.
-- Alex Pham, Technology Reporter, Los Angeles Times
Best Action Game Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron 2 (Factor 5/LucasArts for GAMECUBE) Sure it's the same old Star Wars from 20 years ago. You get a chance to blow up the Death Star or fight the battle on Hoth. What's new about that? Well, this time around, you finally get to do it in style, with the kind of graphics that rival those seen in the original trilogy. Fast framerates, a ton of space combat, and to top it all off, it's from the same team that did the original Rogue Squadron -- LucasArts knows how to stay on target.
-- Dean Takahashi, Senior Writer, Red Herring
Runner-up: Medal of Honor Allied Assault (2015 Inc./Electronic Arts for PC)
Best Action/Adventure Game Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (Konami for Sony PlayStation 2) Building brilliantly on a heritage begun on the Nintendo NES and MSX, the Metal Gear Solid franchise has reached its zenith on the PlayStation2. Although it’s immediately apparent that this is a staggering technological feat, the true genius of the game is in its innovative gameplay and truly compelling narrative. Each nugget of new gameplay and video eked out of Konami is a feast for fans of the series and an awe-inspiring spectacle for those new to the game.
-- Frank O'Connor, Executive Editor, Official Xbox Magazine
Runner-up: Devil May Cry (Capcom for Sony PlayStation 2)
Best Fighting Game Super Smash Bros. Melee (Nintendo for GAMECUBE) Only Nintendo has been able to wrest fighting games from the dark niches of convoluted arcane gaming and deliver a fighting game that everyone can enjoy. Super Smash Bros. Melee, with its glossy three-dimensional characters and flashy interactive battle environments, splashes Nintendo’s signature characters on screen and twists them into a dazzling specular melee that pays tribute to Nintendo’s ability to provide gaming fun for players of all ages and abilities. Super Smash Bros. Melee is going to be a kaleidoscope of flashy, four-player fun come November.
-- Jules Grant, Executive Editor, Electric Playground
Runner-up: Capcom vs. SNK 2: Mark of the Millennium (Capcom for Sony PlayStation 2)
Best Role Playing Game Neverwinter Nights (BioWare/Interplay for PC) For the second year running, Bioware's Neverwinter Nights takes top honors in the role-playing game category for its brilliant mix of ballsy ambition and fantastic playability. If the game were just a gorgeous single-player RPG with 60-hours of gameplay, it would be enough. But Bioware has slathered on a next-generation world building system that has all of us panting with anticipation.
-- Aaron John Loeb, Chairman, Game Critics Awards
Runner-up: Final Fantasy X (Squaresoft for Sony PlayStation 2)
Best Racing Game Gran Turismo 3: A-Spec (Polyphony Digital Inc./SCEA for Sony PlayStation 2) When Sony unveiled the PlayStation 2 at E3 in 1999, the company chose to exhibit only one title: the next generation of Gran Turismo racing. Two years later, Gran Turismo 3: A-Spec is revving up for release. If there was a test for realism in videogames similar to the Turing Test for robots, this game would be first to pass the bar. Sure, this is your standard racing game, but it is dressed to the nines with snazzy visuals. Matter of fact, the cars look so polished you half-expect a bottle of turtle wax to come in the box. Best of all, this game has substance to back up the flashy visuals. For instance, the computer-controlled drivers remember when you cut them off and will do anything they can to return the favor. Simply put, this is a long way from Test Drive 1.
-- Geoff Keighley, Associate Chairman, Game Critics Awards; Editor in Chief, GameSlice
Runner-up: Project Gotham Racing (Bizarre Creations/Microsoft for Microsoft Xbox)
Best Simulation Game The Sims Online (Maxis/Electronic Arts for PC) One of the few titles to capture the attention of gamers and grandmas alike, The Sims showed the world that you don't have to be "hardcore" to enjoy playing games. Now The Sims Online is poised to bring online interaction to the masses. It seems the more people want to escape into a fantasy land, the more they want to get back to the real world -- so it makes sense that Maxis is doing their part by offering up what promises to be one of the most realistic depictions of "life" we've ever seen.
-- Tal Blevins, Editor in Chief, IGN PC
Runner-up: Sid Meier's SimGolf (Firaxis/Maxis/Electronic Arts for PC)
Best Sports Game Tony Hawk's Pro Skater 3 (Neversoft Entertainment/Shaba/Activision for Sony PlayStation 2) Tony Hawk’s Pro Skater arguably kept the PlayStation (and in fact the sport of skateboarding) alive and kicking longer than it might otherwise have been. The game’s evolution to PlayStation 2 has vastly enhanced both the form and function of the Tony Hawk universe, while maintaining a firm grip on the indefinable, almost ethereal qualities that made the gameplay of the original so compelling. A series of brilliantly populated and action-packed levels lift the game from its ghostly, quiet origins, thrusting the series into a realistic and vibrant world, with a perfect sense of place.
-- Frank O'Connor, Executive Editor, Official Xbox Magazine
Runner-up: NBA Street (NuFX/EA Canada /Electronic Arts for PlayStation 2)
Best Strategy Game Age of Mythology (Ensemble Studios/Microsoft for PC) Ensemble Studios has proved with the Age series that you don’t need buzzwords like 3D to sell RTS games when those games are backed by and beautifully detailed and balanced representations of the historical units. By pulling its next RTS, Age of Mythology, into the 3D age, the developer has lost none of the graphical fidelity, and in fact managed to use the engine effectively to weave a more involved and character-driven storyline. Using the popular mythologies of the Greeks, Norsemen and Egyptians, there’s plenty of scope for legendary creatures to be at the forefront of fast, tactics-driven online skirmishes.
-- Rob Smith, Associate Chairman, Game Critics Awards; Editor in Chief, PC Gamer Magazine
Runner-up: Republic: The Revolution (Elixir Studios/Eidos for PC)
Best Puzzle/Trivia/Parlor Game Pikmin (Nintendo for GAMECUBE) The folks at Nintendo call this "ants and plants." While this sounds about as exciting as a grass-growing sim, even hard-core gamers couldn't wait to get their hands on this oddball game after creator Shigeru Miyamoto demonstrated it at the Nintendo press conference. Was it just the Miyamoto Magic, or does this game really have legs? While opinions differ about "Pikmin," all agreed that this was one of the most curious and inventive offerings at E3.
-- Alex Pham, Technology Reporter, Los Angeles Times
Runner-up: Chu Chu Rocket (Sonic Team/Sega for GameBoy Advance)
Best Online Multiplayer Star Wars Galaxies (Sony Online Entertainment/LucasArts for PC) The biggest single game -- the talk of everyone at this year’s E3 -- was the first showing of Verant’s online RPG set in the Star Wars universe. The demo of incredible-looking technology, expansive gameplay, and lessons learned from several years of digging the trenches of the massively multiplayer genre, proved that Verant is at the very top of this kind of gameplay. Let’s face it: who doesn’t want to try to become a Jedi, play a Wookie, visit Tatooine, or go on an Ewok hunt (this last bit wasn’t confirmed as an option, but should be)? The experience of the developer, evident talent in building stunning engines, and subject matter supplied by LucasArts make this the game worth buying a GeForce3-powered PC for…really.
-- -- Rob Smith, Associate Chairman, Game Critics Awards; Editor in Chief, PC Gamer Magazine
Runner-up: Neverwinter Nights (BioWare/Interplay for PC)
Special Commendation for Sound Medal of Honor Allied Assault (2015 Inc./Electronic Arts for PC) In the assault to the senses that is E3, it's quite rare to catch even a hint of sound from most games. However, sound design is so important to the full effect of Allied Assault that Electronic Arts made sure you could hear it, choosing to build a special presentation theater for the game. From the distinctive metal PING you hear when a member of the allied forces uses up his stripper clip, to the cinematic quality environmental audio -- rain on tin roofs, boots on creaky wooden stairs) -- sound is an integral part of the game's design. A good ear is one of the keys to survival every player must hone.
-- Aaron John Loeb, Chairman, Game Critics Awards
köszönöm szépen:) a GC verte az X-boxot!!!és nem az xbox kapta a best hw-t sem!!!na csá:)
Élõbe gyerekek, élõbe......Megint a tökéletes linkelgetés....
Alien, ne haragudj, de most a Bouncer-bol linkelek kepeket, nem csak rondakat:
Nem aszondom, hogy ronda, de szerintem boven nem a legszebb game PS2-re, mert ha igen, akkor tenyleg nem tudok mit mondani...
PyRex
inkabb linkeljetek be kepeket mint vitiatkoztok :) az legalabb erdekel egy kicsit :)
( én a pc re szavaztam)
ganefaqs: nem konzolos oldal!:Poll of the Day Which game system do you currently play the most often? Vote Submitted Dreamcast 19.14% 2458 GameBoy Advance 8.69% 1116 GameBoy Color 2.37% 304 Nintendo 64 8.23% 1057 PC 17.13% 2200 PlayStation 21.05% 2703 PlayStation2 20.31% 2608 Other 3.08% 395 TOTAL VOTES 12841
bazzeg ezt nem hiszem el!!!cyb veled mivan???? faszom ennyire vak vagy hogy belinkelsz ide egy fmv-videot???nem linkelsz mást csak olyan képekezt amik kurvára nem a gamezekbõl vannak!!de a faszé vagy ennyire suta?? van neked ps2-t??látáál már te egy kura gamet élõben????akkor hogy mondhatod hogy azt tudja amit ott linkeltél be közben meg a felét sem tudja!!!!!!bazzeg ha tényleg van egy szar géped akkor ne irjál baromságokat!!én láttam a gt3 at élõben de mikor a rács melett ment az auto, igen szar és csunya volt a rács!!!nah mindegy....csá!!!!
Kicsi idegen, nem kellett a legszarabbra, mind igy nezett ki...
Én a kaparászástól és állandó vonyítástól tudtam volna a falra mászni :)) Nem is beszélve a házban a gyerek sikolyokra és az állandó suttogásra...
Hát nekem az Undying az elsõ játék, aminek sikerült beszaratni! Elõtte nem tudtam félni ilyen játékokban, sõt még horrorfilmeken se! De az Undying megmutatta, hogy milyen, mikor az ember Istenigazából fél!!! Leírom:
Hajnal 2:00 egyedül ülök a sötét szobában:
Lemegyek Monostory alatti kriptákba. Az a sejtelmes halvány ugráló gyertyafény, a felhalmozott csonthalmok az ódon többszázéves falak mellett, mind semmik, de folyamatosan, hallom a morgást és a kaparászást...szörnyû volt. Tudtam, hogy nem vagyok egyedül, de mozdulni alig mertem, annyira féltem. Elindulok. Vonyítás, valahonnan távolról! Megyek tovább, de megállok a saroknál. Nem merek befordulni, mert valami kaparászik mögötte! Csak befordulok. Patkány, huhh. Megnyugszom, picit. És ekkor rámveti magát a magasból egy bestia!!! Na itt igazán lehet szarni... Egyedül ülök a szobában, tök sötétben és annyira belemerültem a játékba, mintha ott lettem volna. Nem is kell mondanom, mire kikeveredtem a kazamatákból, a pulzusom 200 körül járt, a szívem össze vissza vert, a gyomrom mogyoró nagyságú volt, a szemem kiszáradt és utána nem tudtam aludni, mert rosszakat álmodtam! Na, szerintem valahol ez a horror, és nagyon sajnálom, hogy csak az Undying tudta ezt nekem megmutatni és semmi más :((((
Mert szerintem az az a játék, ami igazán horror. Soha nem féltem még úgy semmiben, mint ott a Monostory alatti kriptákban! Az egy ízig vérig fosatós horror!!! Ha esetleg még nem próbáltátok, akkor sürgõsen pótoljátok!!!
És esetleg az Udyingot kipróbáltátok már ? ? ? ? ?
Az volt "A" horrorjáték...Nekem kisértetiesen hasonlított a képi világa a Hellraiser c. filmre,bár ezt soha nem említették egy leírásban sem,rengeteg volt a hasonlóság...
A gt1-el most is sokat játszom,a Silent Hillel is...Egyébként meg kiváncsi voltam melyik baltaarcú lesz az elsõ aki rákeres a neten a Bouncer-ról található legszarabb képre....Erik elvitte a pálmát.....
Bár hál istennek én mindkét platformmal rendelkezem így nem csak az online-újságokból vagyok ilyen "tájékozott"...Van viszonyítási alapom...
Én csak azon röhögök nagyokat,hogy valószínû hogy bivalyerõs a hardver csak még nem tudják programozni....Láttam a Bouncer-t és azt kell hogy mondjam nem igen látsz olyan grafikát egyenlõre sehol sem...bárki bármit mond az a játék mindent ver....
Pyrex: Melyik repszim volt? Kurva jó lehet.
"hulye pc-sek, nem latjatok elore a rendszeretek bukasat????????????????" igazad van az én win 98 am tuti meg fog bukni...
HEHEHEH cyborg!!!egy készülõ gamez az Eidos-tol ami ugye az egyik legnagyobb playstation fejlesztõ!!!az egyik fõ pillér: szal a kép itten van.hehh a gamez készül...nem értem ezek az Eidosnál valahogy elfelejtették hogy ez nem psx hanem ps2!!!tehát kb ugyan olyan csunya!!!!Bazzeg egyet nemértek!!!cyborg a ps2-d kurva ronda..helyette inkább istenítenéd a GC-t:)))))))nah itten a kép:
Gondolom vágod,hogy a felsõ képet nem a géped fogja mozgatni,de ha megnézed az Ace combat 3-at szebbet is láthatsz ennél...
Ez pedig egy PC-s repszim. Raadasul max. atlagosnak tekintheto a grafikaja is - megsincs ilyen PS2-n...
Erdekes, a Game One-on minden PC-s jatek akad, ami mar egy 600-as procival, TNT2-vel siman megy, az ott is beszaggat. Na ennyit a Game One-rol. Tegnap a Project IGI is szaggatott, en meg 1280-ban jatszom vele. Azert mert ok benak, nem a PC a szar. Ja, ha pedig most az a cel, hogy direkt szar kepeket keresunk a masik platformrol, akkor en is mutatok 1-2 ps2-s "csodat":
Aszta, nekem is ilyen jatek kellene PC-re:
Zenes-tancos! Szuper:
C64?
Reszletes texturak es sok poligon talalhatok a kov. kepeken!!!
De ha valakit meg ez sem gyozne meg a PS2 szuperjo minosegi jatekairol, akkor ime: hogy ez a Q3 mennyivel SZEBB PS2-n! Sok poligon es szuperfinom texturak...
Hmm, eccerre akar 3-an is lehet jatszani? Uristen ez sokkal jobb, mint a PC!!!! (KILL VS TIME - szanalmas!)
NA ERRRE MELYIK PC-S ISMER RA? Ugy bizony, ez az Unreal Tournament PS2-n:
Szanalmas:
Szuper arnyekolas es megintcsak szuperfinom texturak!
Esse rossz:
Ez valo nektek:
Egyenlore ennyi, de ha ti is folytatjatok, akkor en is! Mindenhol lehet szar kepeket talalni. De pl. a Giants - Giants osszehasonlitasra ne mondja senki, hogy nem jogos, mivel ugyanaz a jatek! Raadasul PC-re mar mikor megjelent, PS2-re meg most fog, es egy undorito fos lesz...