Nem tehetek arról, hogy ennyire tájékozatlan vagy, de felvilágosítalak: A Firingsquadot egy Tresh nevü Quake 1-es supergurubajnok alapította 100 éve és azóta csak PCs dolgokkal foglalkozik. Ha ezt nem hiszed, akkor se hõzöngj tovább, mert még kiderül, hogy nem tudsz iglisül se, ugyanis a cikk így kezdõdik: "It's not for PC, but Gran Turismo 3..." Olvasd végig inkább ahelyett, hogy itt égeted magad.
Ha hallgattál vóna, bölcs maradtál vóna.
http://firingsquad.gamers.com/games/gt3/
Tessék. Egy PC-s lap véleménye. Utána magatokba lehet szállni.
cyborg: Mivan visszajöttél égetni magadat? Kezdted egy "hardver patch"-es hozzászólással. Ezen még röhögtem egy sort, hiszen Te sem gondolhattad komolyan. Bár ha azt nézzük, hogy szerinted a PS2 felér egy sgi géppel... Az is tetszet, hogy végre sikerült elérned azt amit rajtad kívül minden teszt program és fejlesztõ már tudott. Pedig saját bevallásod szerint ez lehetetlen volt. De amit a polygonok méretérõl írtál azon már inkább sírhatnékom támadt. A jelek szerint még mindig nem tiszta elõtted a 3D grafika kérdésköre. Ezt Te komolyan gondolod? A polygonok modelltérbeli mérete és a megjelenítéskor pixelekben mérhetõ mérete között nincs semmi összefüggés. Azonos polygonok esetén a méretük csak a távolságuktól függ. Amelyik közelebb van, értelemszerûen nagyobbnak látszik. De a programok NEM egységes méretû polygonokat használnak, és a polygonok NEM egyenlõk a pixelekkel. Egyetlen modellen belül is több különféle polygont használnak. Emberi modell esetén, a kevésbé részletes felületeknél (has, hát) kevesebb, nagyobb méretû polygont, míg a részletesebb, ívelt felületek esetében (arc, vállak, könyök, térd) több kisebb polygont alkalmaznak. De ezen polygonoknak a látható mérete ismét csak a távolságtól függ. A polygonos modellekre húzzák rá a texturákat. A texturázás szempontjából édes mindegy, milyen méretû és hány polygonból áll a modell felülete. A polygonos modellbõl a rasterizetion folyamán lesz 2D-s, pixelekbõl álló megjeleníthetõ kép. Itt már csak a felbontástól függ, hogy az adott polygon hány pixel lesz. 640x480-ban mondjuk 5 pixel, akkor 1024x768-ban ez már durván 20 pixel lesz az adott polygon. A vektorgrafikának pont az a lényege, hogy felbontás független (platform független). Szerinted az autocad-ben 2D-s képekhez miért használnak vektoros adattárolást bmp-k helyett? Tehát olyan nincs, hogy a polygonok fixen 5 pixel vagy 10 pixel méretûek. Ráadásul, bár lehet, hogy számodra újdonság lesz, még a PS2 játékok modelljeit is 3DS MAX-ban PC-n készítik el. Eddig is sejtettem, hogy nem sok közöd van a grafikához de ezek után már egyértelmû. Ne gyere majd megint azzal, hogy Te benne voltál a "nagy" amiga scene életében. Nézd inkább meg a 3D mark 2000 és 2001 demo részét, vagy a Join Strike Fighter-t esetleg a Project IGI-t! Az elsõ kettõ arra példa, hogy MA hol tart a scene. A második pedig arra, hogy akik nem ragadtak le a 10 ével ezelõtti szinten, mára hová fejlõdték ki magukat.
Alien!: Szerinted a fejlesztõk akik annyira hangoztatják, hogy átállnak konzolra (X-boxra) mennyi pénzt kapnak a MS PR keretébõl? Az epic is kijelentette, hogy elsõdlegesen X-boxra fejleszt. Most mégis hamarosan itt az U2, X-boxra meg készítik az UC-t külön. Ami pedig a PC-s játékok szórakoztató voltát illeti. Az UT több mint egy éve kint van, a Q3:A szintén, a CS-rõl nem is beszélve. Máig jönnek új játékosok, és máig megõrizték ezek a játékok a vonzó mivoltukat. Pedig voltak újabb próbálkozások ezeken a területeken is. De mondhatom a SC, a D2-t és vagy ezer másik játékot, amik iránt a megjelenésük óta nem csökken az érdeklõdés. És ez szerinted nem a szórakoztatásról szól? Carmack bácsinak köszönhetõ a 3D-s forradalom. Ha unalmában nem kódolja át a fejlesztésre használt sgi gépükrõl PC-re a quake GL változatát, akkor a PS2-dön máig is csak a szokásos oldalnézetes sprite-os megjelenítésben gyönyörködhetnél. Ha lenne egyáltalán PS2... A hardver fejlesztõk máig megkeresik Õt és az epic csúcsfejlesztõit, hogy kikérjék a véleményüket. Szerintem ez a fajta összeszövõdés egyáltalán nem káros. De ahogy Én látom neked alapvetõen a fejlõdéssel van gondod. Szerinted máig ökörvontatású szekereken kellene járnunk, vagy 8-bites gépeken játszogatnunk? Ami pedig a net elérés árát illeti, azért a felhõtlen, adrenalin pumpáló kikapcsolódásért amit a netes UT jelent szívesen kifizetem a havi számlát. Ezzel azt hiszem nem vagyok egyedül.
Igazad van tényleg nem a gépeken keresik magukat halálra hanem a játékokon(mondjuk nem ezen a vidéken)...De hát ezt mindenki így csinálja,ha csak a nyomtatókra gondolok: olcsón veszel egyet aztán minden tintapatron kurva drága,holott az elõállítási költsége nevettséges....Vagy itt vannak a GSM szolgáltatok,a filléres telefonjaikkal...
Viszont a Pc-k esetében van egy nem is kis "szövetség" a hardver és software oldalon.Mert játékok nélkül igen nehéz lenne eladni az erõmûveket,és perifériáikat,legalábbis ilyen ütemben...
Konzolstudió: 119.900 Ft a Ps2(és legálisan),ja és a játékokból is csalhatsz egy pár ezer forintot...
A Pc upgrade-t ügyesen kiszámoltad,de ezt jó ha 1,5 évre gondolhatod,mert ezen kívül ha jön egy generációváltás,akkor dobhatod a procit,alaplapot,memóriát,cserélhetsz le mindent. Ha esetleg váltanál egy oprendszert,és mondjuk azt nem ISO formájában tennéd, az több tízezer forint...Ha mindent legálisan szerzel be,akkor a Pc-den kb lenne két-három program,mert olyan k*rva drága mindegyik....
És még valami....Nem mindenkinek van már meglévõ gépe...És itt kezd egy kicsit bizarr lenni...
Egyébként meg hízelgõ,ha azt veszem,hogy én tavaly 200E ft-ért vettem a gépet,most upgrade 140E-ért és júliusban lesz 1 éves a kicsike...
Persze,csak ha valami beivódott a köztudatba,azt nehéz kiírtani..Mondjuk nem láttam új konfigot alapból Linux-szal.
Egyébként ez ugyanolyan,mint az,hogy mindenki most is a kockás taxit kergeti,hogy az a legolcsóbb,pedig már régen nem...ezt használják ki...
Nem árulok el nagy titkot,de a görbeség valószínû a formatervezésbõl adódott...:)Bár szerintem Tv-ben nagyon ott van(föleg a Vega)...
Na azért ne szaladjon el veled a ló! A linuxnak minden lehetõsége megvan, hogy elterjedjen!!! Gondolj bele: minden irodai és munka alkalmazás megvan rá, ami windows-ra! Ergo, semmi akadálya, hogy áttérjenek az irodák a linuxra! Mégsem teszik. Miért? Egyedül játék nincs annyi, de ez most nem ide tartozik! Szóval minden hibálya ellenére lehet, hogy nem is olyan rossz az a windows, nem?
A sony ma már nem ugyanazt jelenti, mint 10 éve. Ma már inkább a középosztályba tartozik! De szerintem ne mennyünk bele ebbe. Én csak megemlítettem.
"Lehet de nem igazan irnak ala semmit"
Ördögi kör.Elõször rákényszerítesz mindenkit,hogy a te oprendszeredet használja,aztán a cégek arra fejlesztenek ahol a legnagyobb a vásárlóerõ.
Amíg a Linuxnak nincs programválasztéka,nem lesz felhasználója,amíg nincs felhasználója nem lesznek rá programok...Pedig jóval megbízhatóbb mint a windows...
Viszont megfizethetõ ami nem hátrány...Nekem például Sony-ból van az autóhifim,és semmi baja...Bár tudom,hogy vannak jobb márkák...
Mondjuk akkora nyomás alatt volt a Sony a Ps2 megjelenésénél,hogy ezért nem tudok rájuk rossz szemmel nézni...Lehetetlen volt kielégíteni a keresletet minõségileg...
Hát,jók az eredményeid....A haverom 1 hónapja vette a gépét,és pont tegnap mondta,hogy már túl van egy formázáson,és még most sem tudja mér fagy a gépe...
Egyébként nem tudom, hogy mennyire vagy járatos a híradástechnikában, de a sony, mint márka nem a legjobb! Ezt nagyon komolyan és minden kötöszködést mellõzve mondom! Ha beszélsz valaki hozzáértõvel, aki nem eladó és nincs érdeke abból, hogy rábeszéljen, akkor 80%, hogy lebeszél a sonyról. Nem egy megbízható márka. De, ha esetleg nem hiszed, akkor szedd szét a PS2-det vagy olvasd el a gamekapocson a PS2-rõl szóló cikket! Vagy esetleg vegyél egy hifi magazint! Nem azt mondom, hogy a Sony szar csak hát van nála jobb nem is kevés. Szóval nem egy olyan nagy márka csak mindenben benne van a keze. Szerintem még vibrátort is gyárt...
Elolvastam a Dreampage-es cikket.Nem is csodálkozom,hogy ez az ember ki van akadva...Tény és való,hogy a Sony ill. a köv generáció konzolok döntötték le a Segát,éspedig azért mert az emberek többségében benne van a "márkahûség".Már ha csak az öltözködést veszem...Ha az ember kap egy dolgot ami jól mûködik és szereti,akkor meg is várja a folytatását.Abba bukott bele a Sega,hogy a piac nagy része Sony hívõ lett,és megvárta a következõ gépet...
És itt mindenki sikongathat,hogy a minõséget már rég nem képviseli semmi...Az általatok imádott(kényszerbõl elfogadott) Windows pont nem képviseli az igazi minõséget.És nem hiába utálja a világ 3/4-e Bill Gates-t,mocskos eszközökkel hozta magát és a cégét monopolhelyzetbe(eltiporva mindenkit),és belekényszerítette az egész világot abba,hogy az õ oprendszerét használja...
Na ennyit a nem fer dolgokról...
:)))))))9de mi pc-sek milyen jol elvagyunk itten:) a hülye evil meg a proféta azonnal irná pirossal hogy buzi konzolosok:)
Most lett csak értelme a fennállása óta elõször 8)
kinek van valami html szerkesztõje? ott jelölje ki a szöveget majd csinálja pirossá majd nézze meg a forrását! és másolja be ide elvileg müxeni fog megtenném de nincs html készitõm...
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Írd már le...
Nem igazán (nem védeni akarom õket), mert míg a sony nyilvánosan anyázott, mert van félnivalója rendesen, addig az nvidia nem is anyázott, csak hát nyilvánosságra került, meg ráadásul nincs félnivalója a KyroII-tõl!
KI mondta hogy szar gamezokkal nyomulok?? bár az asztalon nincs minden de a fontosabbak ottan vannak! én imádok játszani legyen az pc vagy konzol!!!!!!!
Nekem kettõ.A pc-met arra használom(több kevesebb sikerrel,Thanx Gates)amire tervezték....Tehát nem játszok vele...
neki ps2 je és pc je...nekem n64 em és pcm..lesz gc...az n64 megy az öcsémnek akinek most snes-e és gb pocket-ja van amikkel egyáltalán nem játsziknéha leül a gépéhez játszani ilyen hülye számolos meg fejtrörõs gamezhoz..