Úgy látom néhány ember még mindig nem érti a magas fps érték szükségességét. Mivel lényegében már mindent leírtam, ezért akit érdekel az olvasson vissza! Most csak némi kiegészítés. A magasabb fps pontosabb célzást és finomabb mozgást tesz lehetõvé. Elég összehasonlításként megnézni néhány nagyobb, nyitott pályát UT (Q3:A) alatt. 60 fps esetén már nem tudsz pontosan célozni a pálya túlsó végén lévõ gyorsan mozgó ellenfélre, mivel a legkisebb mozdulatodra is "centis" ugrások vannak. Magas 100+ fps esetén ezek az ugrások már finomabbak, kisebbek, így nagyobb pontossággal tudsz célozni. Többek között ezért van a rágcsáló is felhergelve a maxig. Közelharc esetén a jobb helyezkedést és a gyorsabb reagálást biztosítja a magas fps érték. Tudatosan lehet, hogy nem fogsz fel minden egyes képet, mivel a szemed folyamatosan fogadja ezeket az adatokat és küldi az agyadnak, de azért nem mindegy mennyi képet látsz másodpercenként. Tudat alatt, ösztönösen reflex szerûen is reagálunk jópár dologra. Mindenkivel elõfordult már, hogy elõzetes figyelmeztetés nélkül felé dobtak valamit, ráadásul oldalról a látótere szélére esõ területrõl. Még tudatosan fel sem fogtad, mi történik, de már elkezdted a mozdulatsort amivel félrehajolsz a feléd repülõ tárgy elõl, vagy magad elé kapod a kezdet a "veszély" elhárításához. Ez a reflexes, ösztönös reagálás fejleszthetõ. A legtöbb profi quaker-t vagy az általuk felvett demokat, külsõ szemlélõ néhány percnél tovább nem bírja nézni, mert a tengeri vagy autós betegséghez hasonló hányingerrel járó rosszullét jelentkezik náluk. Ennek egyik oka a játékos által produkált hirtelen, gyors mozdulatok látványa. A jobb játékosok szinte folyamatosan forgolódnak, mindezt oldalazással és hátrálásokkal vegyítve, igyekeznek minél nagyobb területet megfigyelés alatt tartani. Ekkor mozdulataik gyorsasága a tudatos felfogást szinte lehetetlenné teszik. Mégis észreveszik ellenfeleiket, és a legtöbb esetben döbbenetesen pontosan lõnek is rájuk. Mindezt úgy, hogy közben nem rontják el az éppen megkezdett ugrást sem. Mellette fejben tartják, azt mikor vették fel a powerupokat, páncélokat és azok mikor jelennek meg ismét. Döntéseik inkább ösztönösek, mint tudatosak. A gyakorlás közben is arra törekednek, hogy a tudatos mozdulatok minél inkább reflex szerûvé váljanak. Mivel ez a tudat alatti reagálás sokkal gyorsabb mint a tudatos! Mikor tudatosan reagálsz pl. piros lámpánál megállsz, agyad azonosítja a lámpát, azonosítja a színét, majd összekapcsolja a tanultakkal "piros lámpánál meg kell állni". Ezt követõen meghozod a döntést és megállsz. Ez lényegesen lassabb reagálás mint a fenti dobálózós reakció, gondolom ezzel mindenki egyetért. Ezek után valaki még megkérdõjelezi a magas fps szükségességét? Ahhoz, hogy ilyen jellegû reakciók lehetõvé váljanak, az egyén részérõl fokozott koncentráció, a gép részérõl pedig minél több információ nyújtása szükséges (magas fps, részletes térbeli hang, magas mintavételezés az egér és a billentyûzet (egyéb vezérlõ) oldaláról).
CSOCSO: Az fps és a képfrissítés között igenis van összefüggés. Mind a két esetben a másodpercenként kirakott képek számáról van szó. 60 Hz esetén a monitor mp-nként 60 teljes képet rak ki (nincs sötét kép, ezt nem tudom honnan vetted). Ha emeled a frissítést egyre kevésbé érzed a villódzást. 72 Hz-tõl már alig, 85 Hz esetén pedig már szinte teljesen megszûnik. De mivel a szem-agy páros egy könnyen alkalmazkodó szerv, ezért ha felrakod a frissítést 100 Hz-ra majd egy hosszabb használat után visszatérsz 85-re már azt is villódzónak fogod látni. Tehát igencsak érzed a különbséget, ha nem akkor fordulj szemészhez! Fps esetén is errõl van szó. Nyomod a gamet 60 fps-en. Szép meg jó, de ha kipróbálod 120 fps-sel rájössz a különbségre. Visszatérve a 60 fps-re a mozgás már darabosnak, akadozónak fog tûnik. Nem tudsz normálisan célozni, mozogni. Ha pedig rendszeresen olyanokkal kerülsz szembe akik magasabb fps-en pörgetett gépen játszanak, rendre alul maradsz, pedig lehet, hogy közel azonos szinten lennétek. Az okokat össze lehet rakni az elõzõleg leírtakból. Azok az apró különbségek amik a jobb fps-bõl adódnak egy-egy hosszabb meccs végére tetemes pontkülönbséget okoznak.
Roger_: A 3dfx szerint is elég lett volna 30 (késõbb 60) fps. Meg lehet nézni, hogy a fejlesztések hanyagolása hová vezetett. Egy fps-ben a motion blurnak semmi keresni valója. Ha jól tudom Q3:A-ban bekapcsolható, de senki nem használja, mivel lehetetlenné teszi a pontos célzást. Ráadásul a megvalósítása némiképpen lassítja is a gépet. Motion blur erõltetése tipikus konzolos, csak látványra építõ hozzáállás. Az igazi motion blur az emberi szem sajátosságából adódik, mivel a gyors mozgások elmosódnak elõttünk. Ez mesterségesen megvalósítható, de ha elég magas egy játéknál az fps értéke "természetes" módon is létrejön. Az effektet számítógépen a mozgó objektum többszörös újra renderelsével, majd az így kapott képeknek egyre halványabb egymás mögé pakolásával lehet csak megoldani. Filmekben pedig szükséges a használata, mert 24 fps esetén másképpen nem tûnne folyamatosnak a mozgás. Ez az oka annak is, hogy pl. a számítógépes animációs stúdiok készletébe (3DS Max, Maya stb.) is bekerültek a motion blur effektek. A PC-s progikhoz kiadott patcheket Én nem nevezném hátránynak. Az esetleges hibákat így ki tudják javítani. Az új fejlesztéseket be lehet építeni a játék engine-be, így a teljesítmény is növelhetõ. Valamint a játék szolgáltatásai (ficsõrjei) is bõvíthetõek velük. Elég megnézni az UT-t. Konzolokon is vannak bugos játékok. Mert ha nem a hardver, akkor a szoftver volt hibás a fagyogató PS2-kön. Valamint már most vannak olyan progik, amik szaggatnak, belassulnak rajta (Pl.: SSX). Ezt késõbb néhány optimalizálással már nem lehet orvosolni.
azert emrt a kvéket szarul kodolták es az fps fuggvényében tudsz különbözõ trükköket csinalni nem kell elhinni hogy minden jatekban szamit... lehet ertelmes jatekokkal kene jaccanod...
Menj el egy LAN-partyra, ahol a hardcore quakerek agyba-fõbe az Arenát nyomják. Majd meglátod mennyit számít az a 100+ fps! Lehet itt különbözõ magyarázatokat adni, de rajtam kívül esetleg beszél valaki tapasztalatból is????? Vagy csak lökitek a süket sódert, mintha okosak lennétek? Próbáljátok ki, hogy nektek 60 fps van a haverotoknak meg 120 (és igen megy ennyivel a quake, LÁTTAM), nos ha egyforma képességûek vagytok, akkor van egy sejtésem ki fog nyerni... De azok nem ti lesztek! Errõl ennyit.
Tudjátok mi az a Motion Blur? Egy filmes effekt, lényege, hogy egy filmkockáról hirtelen eltávolodik a kamera, és minden egyes poligon "kondenzcsikot" húz... Hogy ennek mi köze az FPS-eknek, azt nem tudom. Más. Mi értelme van egy 100 FPS-en futó játéknak??? Az ember 24 frame fölött mozgóképnek érzékel mindent! Persze igaz, hogy meg tudod különböztetni a 30-at a 60-tól, de 60 fölött már nincs értelme további gyorsitásnak. A játéktermekben is ekkora a képfrissités, pedig ott aztán nem a hardware gyengesége a felelõs!! Nem beszélve arról, hogy a legtöbb PC-s játék NEM TUD 60-nál többet!! Rakhatsz alá P4-et GeForce3-mal, leveheted a felbontást 800x600x16-ra, minden extrát levehetsz, akkor sem lesz magasabb a képfrissités! Akinek a 60 FPS nem elég, az egy high-end-lover fasz, és inkább C64-et kéne rakni a segge alá, mint PC-t... oszt rágyünne...
GamerBoy
Na mindegy én mentem még le kell mennem a kocsiba aztén fürdök meg beülök a tv elé a gépet pihentetem mert már rajta lógok pár orája! na csumm holnap leszek jok legyetek!
Felfogod de mire reagálsz rá mert tök mindegy azért volt az italos ami a tudat alattiban hatott rád ez kb ugyan ez felfogod de nem azonnal!!!!!! szal tökmindegy hogy felfogod! pl volt olyn hogy egy ember autó balesetet szenvedett de mikor a pár nap után a korházban olyan dolgokra emléxik vissza amit akkor nem is látott!! de sok ilyen dolog van de az italos az igaz! szal megint nekem jár a pont:))
Más a két dolog más az fps és a hz szám fogd már fel de nem akarok hülyeséget irni majd a Lõrincz elmagyarázza nektek!
Majd ha itten lesz megkérem hogy üljön le és irja le amugy eléggé sok dolgot mondtott amire nem emléxem!
engemis zavar hogyha villog y kép nekem si van egy ilyen buzi adotségom néha a 75 is villog meg olyanok hogy meghallom ha a tv be van kapcsolva persze hang az nincsen a tv-n csak hallom azt a hülye hangot amit kiad a tv..persza a többiek nem hallják..hm...errõl ennyit
Lehet, hogy neked van igazad, de miért nem fejted ki rendesen!!! Mert, ha valaki elolvassa a 2 oldal érveit akkor eddig igencsak Gabó a meggyõzõbb. Kérj a haverodtól konkrét adatokat, mert most már kíváncsi vagyok!
"Ja meg lehet, hogy nem hiszed, de én jól látom a monitoroknál a 60Hz és a 85Hz közti különbséget." Ne keverjük a szezont a fazonnal!!! Nem fogod látni a 60-80 fps közötti külömbséget!!! a 60 hz meg nem egyenlõ a 60 fps el mivel a képernyõ egy teli képet és egy fekete képet ad...meg stb minden nem magyarázom el neked....hidd el igazam van, mármint a lörincznek!
"Nézd meg miket csinálnak, hogyan mozognak, céloznak. 60 fps mellett nem fogod õket eltalálni (vagy látni se :)." Te ezt most komolyan gondoltad? magyarázd már meg ezt a hülyeségedet mert nagy marhaságot mondtál!!!! hm ha az ut ben istenre rakom a botokat nem kicsit jobban játszanak mint akármelyik profi kölök bár inkább az a gusztustalan hogy egy golyoval megölnek:)na de ha nem is jobbak akkor is hülyeség amit irtál! én elmondtam miért!!nem fogod fel!!!se a képet sem amit mondok!
Eggyenszörûek vagyunk csak a te agyadat még nem baszták fel:)))))) na mindegy....
"300 millió poligon/sec"xboxnál vagy a gef 3 nál van igy... "75 millio poligon/sec"...Ps2... hm elmondanám hogy a ps2 5-8 millio poligont tud a GC 6-12 milliot ( az EA mérte az adatokat!!!!!) elõször azt mondták a ps2 re hogy 75 millio hm ebbõl lett az a jo 6 millio poligon a 300 ból is lesz kb 15 millió!
Meghát a sok okos linkelgeti a képeket hogy milyen szép..hm igen de kinek van egy p3 vagy p4 hozzá gef 2 ultra de leginkább gef 3 meg 256 mega ramja!!!!merthogy ezek a képek kb ilyen géppel készültek az lehet hogy menni fog a mi gépeinken csak melyik segg rak fel a netre butito5tt grafikájú képeket hogy ezzel a konfiggal ilyen a gamez!!! ...hm baromi szép de nekem az mgs2 igen csak tetszett és számomra azért az egy igen szép kép! meg a ninteno GC Luigi gameza lehet hogy nem lesz egy q3 vagy egy bg feelingû de a karaktereken beszarás milyen szép texturák vannak!!!de tudjátok mit linekelek be képet róla!
Az FPS ekhez visszatérve hogy tök mindegy hogy 60 fps van vagy 120!!! A 35 éves haverom válaszolt a kérdésekre aki igen otthon van az ilyen dolgokban meg sok más dologban ami a géphez tartozik( ez a munkája) szal elõször is hogy vegyem le a monitor frissítését 60 hz re majd nézem meg milyen szar! erre azt mondta hogy ne keverjük a szezont a fzonnal mert teljesen más a két dolog! més hogy pl amit irtál hogy pl egy rakéta keresztben elmegy a képernyõn és lehet hogy jobban reagálsz rá ha 120 fps el megy a gép...( sajna pontosan nem emléxem hogy mondta de nagyjából ez volt a lényege: hogy hiába több "adatot" látsz de az agyad közel nem fogja fel olyan gyorsan mint azt te ugy látod! Õ még mondott egy csomo mindent ami igen meggyözõ volt!!Az egérben van igazszág azt mondta de tök mindegy hogy 60 fps vagy 120!!! megmondom neked hogy én sem látom a 3dmarkban külömbséget a között hogy a helikopter 60-90 fps el megy! semmi külömbség!!! ha nem esik le 50 alá az fps azt teljesen gyönyörünek látod akadozásmentesen és hiába a nagyobb hátér adat ha nem fogod fel vagy ha igen azt is késöbb (Emléxetek mikor régebben a tv-ben a képkockák közé beletettek egy-egy képet hogy valaki iszik -azt hiszem a coca colával volt ez- és ettõl te késöbb szomjas lettél!!! 1) nem vetted észre mert csak a tudatod fogta fel 2) és nem azonnal fogtad fel!! szal ugy érzem : Lörincz-Gabó 1-0!!! nem baszogatás képpen de most ez az igazság! válaszolj valami okosat,cáfold meg kérlek!
Evil: érdekes meglátás, miszerint a windows kiforrott, szerintem ember nincs a talpán, aki tudná, mit csinál a kódnak úgy az 50%-a :) Mellesleg énszerintem elgondolkodtató, hogy a PSX-nek 2 mb memóriája van... a windowsból futó játékoknak meg már a 64 is kevés...
Hú de nehéz abbahagyni, ha már egyszer elkezdtem... Szóval. Az, hogy most ennyi konzolt kívánnak megjelentetni, az nem jelenti azt, hogy mind élni is fog! 1995-ben volt 3DO M2 (4x gyorsabb, mint az N64!!!, majdnem Dreamcast teljesítmény!), Atari Jaguar (64bites). Mostanra is számos konzolt jelentettek be, de jópár be is fog csõdölni! A Sega máris beadta a kulcsot (leállították a Dreamcast gyártását), de tervezték a Nylan kiadását (ezért vérzik a szívem, hiszen linux alapú risc-es gép lett volna), máris befuccsolt, most jelentette be a Nokia saját konzolját (szintén linuxos, szóval drukkoljunk neki!), és például az X-box-ot is a Microsoft egy projekt 20%-ánál vette át (Project X volt a neve - ez eredetileg egy házi szórakoztató központ lett volna játéklehetõséggel, de az elsõdleges feladatai az MP3 lejátszás, DVD, internetezés lettek volna). Jön majd a Nintendo GameCube is, a Nintendo-t ismerve majd vmikor 2003-ban. Tehát hatalmas a konkurrencia, mindenki abban reménykedik, hogy most, a nemzedékváltáskor kell bekapcsolódni, és akkor lehet tarolni. Azt hiszik, hogy ami sikerült a rendkívül stabil anyagi háttérrel rendelkezõ Sony-nak, az nekük is menni fog... hiszem ha látom! Az egyetlen komoly fenyegetés az X-Box, de amekkora faszok a mikrofasznál a végén még cartridge-ben lehet majd hozzá venni CPU-t, meg vidikártyát... Bár a legjobban mi járunk az egésszel, mert a DVD-k ára radikális mértékben csökkeni fog... gondoljatok csak bele, egyszerre 3 terület fogja ZABÁLNI a dvd-t: filmgyártás, számítógép, 3-4 konzol. Jah, és valamit még az elején kifelejtettem: nem tûnt még fel senkinek mennyire gyorsan mosódik a határ PC és konzol között? 1993-ban SNES-hez egér, 95-ben Saturnhoz már billentyûzet, 98: Dreamcast - internet + winbasz oprendszer, 1999: PSX: opcionális merevlemez, és hálókártya, USB interface, X-Box, 2001: intel bázisú rendszer, windowssal...
GamerBoy
Mellesleg mégegy kérdés a téma indítójától: te a Dreamcastedrõl, vagy a PC-drõl írtál ebbe a fórumba? Merthogy Magyarországon MA hivatalosan nem lehet Dreamcastrõl internetezni. Csak PC-rõl... Elgondolkodtató, nem?
GamerBoy
Hello!
Elõre le szeretném szögezni, hogy az eddigi 7500mittomén mennyi hozzászólásból csupán 50egynehányat olvastam el. Magamról annyit, hogy immáron 14. éve foglalkoztatnak a képernyõn megjelenõ játékok. Eleinte PC-ztem, volt 3 évig Playstation-om, van N64-em és Sega Saturnom is. Ahogy olvasgattam itt a hozzászólásokat, néhány dolog felettébb elgondolkoztatott. Elõször is: nem kéne olyan PC-seknek szapulni a konzolt, akik még életükben nem láttak ilyen gépet közelrõl, és mindez fordítva is igaz! Én sem vagyok nagy szakértõje a témának, de talán icipicit objektívebben tudok nyilatkozni, mert mindkét tábor légkörét szívtam már. Ha leülsz egy konzol elé játszani, az teljesen más érzés, mintha számítógépezel. Nem mondom, hogy rosszabb, vagy jobb, egyszerûen csak egy teljesen más világ! Sõt, még az egyes konzolok is merõben eltérõ atmoszférát teremtenek (pl. elmondhatatlanul nagy a különbség egy N64 és egy PSX között) A másság leginkább abban jelenik meg, hogy egy konzollal az ember csak játszik. Teljes a kikapcsolódás, nincsenek hibaüzenet, nincs telepítés, vagy kompatibilitási probléma. Viszont ezzel már elárultam a játékgépek legnagyobb hátrányát is: rendkívül szûk a felhasználhatósági skála. Ha PC elé ülök le, akkor bizonyos szempontból sokkal tágabb világ tárul elém. Pl. zenét, rádiót hallgathatok, TV-zhetek, DVD-filmet nézhetek, s MINDEZEK MELLETT chatelhetek az osztálytársammal. Az on-line játékot nincs jogom ide írni, mert minden ellenkezõ híreszteléssel ellentétben a Dreamcast használható internetes játékra, sõt, elárulom, hogy pl. az Unreal Tournament-tel játszhat PC-s DC-s ellen is. Tehát a PC felhasználási alternatíváinak száma rohamosan nõ, gyakorlatilag felsõ határ nincs, ha kijön egy új technológia, akkor az általában PC-n jelenik meg elsõként, vagy ha mégsem, hamarosan beépíthetjük számítógépünkbe is (rádiókártya, DVD, TV-kártya, de még a CD-olvasó is, stb.).
Most pedig így hirtelenjében picit más vízekre eveznék. Bár az alapja ennek is ugyanaz: az "eltérõ világok". Egy a japánok által készített játék olyan élesen elüt egy európaitól, hogy aki nem játszott mindkettõvel, az nem értheti mirõl beszélek. Ilyen hozzászólásokat olvastam: hol van a PC-seknek Metal Gear Solid 2-je, vagy Gran Turismo 3-a? Való igaz, de én nekem egy 6-os NFS5, vagy Midtown 2 multiplayer meccs közepette ez valamiért meg sem fordul a fejemben... a PSX-eseknek SOHA-SOHA nem lesz elfogadható minõségû NFS3-NFS5-ük, mert ezek speciel olyan idõszakban jelentek meg PC-re (!), amikor a PSX már elavultnak minõsült, a PS2 pedig még nem volt elérhetõ. Tessék szíves lenni kipróbálni az NFS4-et PSX-en! S-Z-A-G-G-A-T!!! És itt nem vehetjük lejjebb a felbontást! Jah igen, olvastam még néhány agyament faszságot is az elején, úgymint 300 millió poligon/sec. Kedves író! Tudod te mit írtál le? A Playstation-nél ez az érték mezei poligonoknál 500.000, az N64-nél minden grafikai "tuning"-gal bekapcsolva (light sourced-, groud shaded-, ecetera poligonok) 150.000, Dreamcastnél 3, vagy 5 millió, nem tudom már fejbõl, PS2-n úgy 10 körül lehet. És a SEGA legújabb játéktermi hardware-e (System 3, ha jól emlékszem), amit kifejezetten a Daytona USA 2 kedvéért raktak össze (itt már szó sincs fejlesztésrõl, hiszen az ár nem számít, ezért mindenbõl a legjobbat alkalmazzák. Pl. egy N64-et már 1985-ben is össze tudtak volna rakni megközelítõleg 1 millió dollárból), na az képes kezelni 85 milliót. A mai csúcs PC-k mintegy 10-12 millió poligont rajzolnak le másodpercenként. Más kérdés, hogy ez még nincs kihasználva, hiszen a fejlesztõknek gondolniuk kell a 300megás Celásokra is. Azután. Most könnyen megy az arcoskodás, hogy mekkora ágyú a PS2. Aki ezt állítja, az biztosan anno a PSX megjelenésekor is verte a nyálát a Sony gépére. Aztán nézz meg egy 2000-es játékot PSX-en! Mondjuk a NFS5-öt! Aztán nézd meg PC-n! Ez fog történni a PS2-vel is. Lassacskán úgy a fejére nõ majd a PC, hogy csak na! Jah, mégegy okosság - elnézést a rendezetlenségért, ahogy beugranak a dolgok, úgy írok - hogy a winfostól mentesek az új konzolok. Írta mindezt egy Dreamcast tulaj. Kedveském! Legalább annyit bemagolhattál volna, ha már idejöttél a "frontra", hogy kedves kis masinádon mindenért a Windows CE 2.0 a felelõs, ugyanis ez a kicsike a DC oprendszere... Az X-Box ugyebár értelemszerûen Microsoft oprendszerrel lesz felfegyverezve... Mellesleg pedig könnyen hoznak most ki technikai demókat, de mivel tudják bizonyítani, hogy azt RT-ban tudja a gép???? Számos PSX-es retusált kép is napvilágot látott 1994-ben, nem is beszélnék az N64-es képekrõl! De mégvalami! A játékélménynek semmi köze a grafikához!!! Az MGS-nek ABSZOLÚT (gyk. nem relatív) FOS grafikája van, mégis átütõ siker! Mert fantasztikus a hangulata! És ez nem a grafikáján múlott! Más! Akik a konzolra fejlesztenek, van egy igen hatásos és nagyszerû fegyver a kezükben: a 640x480 olyan tûélesnek tûnik a TV-n, hogy azt hisszük: kész, ez a high-end, emellett az összes PC elbújhat. És itt és most felkérek minden PC tulajt, aki ebben a témában érdekelt, és rendelkezik TV-kimenetes vidikártyával is, az futtassa a Quake 2-t 320x200-ban TV-kimenetrõl! Megdöbbentõ lesz, hogy az a felbontás, ami monitoron nézve szemfolyatóan pixeles, az a TV-n tökéletesen használható! De ugyanez fordítva is igaz! Olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy van video-in-es TV kártyám. Így ráköthettem a PSX-et a monitorra. Hát mit is mondjak. Khm... ezzel bizony alaposan le lehetne járatni a Sony-t!!! És elérkeztem az utolsó témámhoz, ez pedig az emuláció. Mekkora szája volt minden konzolosnak, hogy olyan játékunk soha nem lesz PC-re, mint mondjuk a SNES-es DKC sorozat. Nem is lett. Ehelyett elindítok egy ZSNES.EXE fájlt és vígan, az eredeti körülményeknél lényegesen jobb minõségben játszhatom SNES-es játékokkal. De futtathatunk Megadrive-os, NES-es, GameBoy-os játékokat is, üzemképes az N64 és a PSX emulátor de készül Dreamcasthez is (technikai demo már mûködik). Summa summarum hogyha döntést kellene hoznom: életem végéig az egyik platformot ki kell zárnom az életembõl: PC, vagy konzolok, azt hiszem inkább a gordiuszi csomót választanám...
Tisztelettel maradok:
GamerBoy
A www.counter-strike.hu-ról mindent le tudsz tölteni!!! Meg kell egy punkbuster Aztán nyomás!!! :) Szerverlistát találsz a fenti oldalon!
Egyébként mikor néztél utoljára tükörbe??? Mert most igen meglepõdnél attól, aki visszanéz onnan! Olvasd vissza az elmúlt 30 hozzászólásod és akkor lesz némi képed egy parasztról!!!!!!!!!!
A nõk témát rendesen félreértetted, nem azt mondtam, hogy berugunk és aztán foglalkozunk a barátnõnkel (mert általában visszük õket is), hanem, hogy ezt is csinálunk, meg azt is, csak épp nem gamézunk! De ezt nem részletezném, mert senkinek semmi köze hozzá! Bár neked lehet, hogy kéne kicsit ilyesmivel is foglalkozni a négyfelé osztott képernyõ mellett...
Nincs harag de mér vagy ekkora parazst azt nemtom..na mindegy! akkor jöjjenek a válaszok: az OF nem nehéz hanem hosszú és unalmas!!!! meg kb 2 egér 4 kéz meg vagy 2 fej +2 monitor kéne hogy én ugy vezessem a csapatot ahogy kel 2 részre vagy több teamra osztva de ez igy nyügõs..rgondolom a multiban ez a dolog megoldodik! "Ez tipikusan az a program, ahol használni kell az agyadat is. " hm a csávesz nem azt mondta hogy neki ez magas hanem neki is unalmas és szar az ut neki is sokkal pergõsebb.... hm... voltam lan partyn a Cs vel játszottunk állat volt csak egy baj volt alig láttam a cigifüsttõl!!! nekem nem a pokémon jön be hanem az fps és az auto szimek mivel kormányom van és ugy élvezetes! Nemtom rád menniyre kiváncsiak a nõk ha berugtál..mindenesetre saját tapasztalataim azok hogy sokal nagyobb az esélyem ha józan és jófej vagyok!ha be vagyok baszva két lehetséges dolog van: lehányom,megerõszakolom:)) na mindegy amugy mi majd este csajozunk a diszkóban de délelött alszunk aztán jön egy kis buli meg nyomjuk akonzolt majd go a part este buli másnap ugyanez csak este grill paty...yeah
1. Ha a kicsirigó a te szöveged, akkor igen sok van belõled, mert nálunk az utcán minden suttyónak ez a szava járása! 2. A 3DfX csak magának köszönheti a bukását. Nem tudott olyan kártyákat legyártani, ami felvehette volna a versenyt konkurenciával. Na most az Nvidia azért nem ezt csinálja!!! 3. Az Operation Flashpoint-hoz nem szólok hozzá. Az sem érdekel, hogy a haverod-nak nem tetszett. Ez tipikusan az a program, ahol használni kell az agyadat is. Talán ezért nem tetszett. De látod, nem csak rpg-vel játszunk (viszont a PS2-es BG az NEM rpg), hanem még sok mással is. Például a Need for Speed következõ része csak interneten lesz játszható és világméretû bajnokságok lesznek. Ez a JÁTÉKÉLMÉNY, de tudom ez téged nem érdekel, végül is biztos jobb otthon (vagy a nyaralóban) a botok ellen nyomulni, mint összemérni a tudásodat a világ legjobbjai ellen! No comment... Ezt csak azért mondtam, mert tudom, hogy szeretsz autókázni! 4. Az nem rajzolt!!! Igaz nem is a játékból van. Tévedtem, de a konzolosokkal ellentétben én elismerem, ha valamit elba***k!!!!! De az alsó, az csúnya??? 5. Nos a Star Wars Galaxies nem a grafika miatt lett ám felhozva, nem tûnt még fel kicsirgó?????? Az online, ami NINCS és egyelõre nem is lesz konzolra. És mint mondtam ez az igazi játékélmény!!! Ja, 15 méter látótávolság:
Na, nekem ez nem 15 méter. Azért láttad te 15 méternek, mert trópusi dzsungelben volt az a kép és ott pára van! 6. A pc valóban nehezebb kissé (nagyon) szállítani, de, ha te a Balcsin is játszani akarsz, akkor sajnállak. Mi ha lemegyünk a Balcsira, akkor minden nap berugunk, meg bulizni járunk, de nem játszunk! Legfeljebb a barátnõnkkel... De megkérdezem tõled voltál te már mondjuk egy 16-os LAN-partyn, de nem is kell 16-os elég egy 8-as is! Hát nem egy rossz élmény, én mondom. Mi minden hónapban csinálunk egy pár naposat. De tudom jobb osztott képernyõnél hunyorogni...
Egyébként tök nézõpont kérdése az egész téma. Neked az kell nekem meg ez. Ezerszer leírtam már NEM SZÉGYEN, HA VALAKI POKEMONNAL JÁTSZIK, ha arra van igénye! Nekem olyan játékokra van igényem, ami megerõlteti az agyam és kitart akár hónapokig is, neked meg olyanra ami leköt öt hat percre, mikor hazaesel a munka után!!! ÉÉÉÉSSS??? Különbözõek vagyunk, ez már rég nem téma! Remélem nincs harag, na csá!
1( a kicsirigó az én szövegem nem Cloud-é!!! 2)"Na latod. Meg jatszol vele egy kicsit, es ez lesz a 'most wanted'. :)": :)))))))) Miért kell egy ovodást le "konzolos"-ozni??? Szegénykék!!! Izé! fordítva:Miért kell egy konzolost le "ovodás"ozni? ilyenek hogy valami csak ere valami arra jelenik meg az pont nemtud érdekelni de ti is tudjátok miért: mert nekem ( is) van pc-m is meg konzolom is...és lesz is gc-m is meg uj pc HW részek.... Nem értem hogy az nvidia miért ad ki évente uj kártyát? most tartunk a 2 nél jövöre jön a 3 de 2006 ban vagy mikor már geforce 10 lesz:)))))9 ez nagyon hasonlít a 3df re mikor szinte egyszerre adtak ki 3 generációt! majd a cég "meghalt".... Hm... Ja az OF...eléggé ratyi!!nemcsak nekem! átjött a haverom (36 éves!!!) amióta az eszét tudja csak gépezik!!!õ sem nagyon szereti a konzolokat de az of ra azt mondta hogy unalmas és hosszú! egy unreal t sokkal jobb( szerintem is!!!) Ott voltak sok gondok mikor egyszere kellett volna 2 csapatot irányítanom mert olyan seggek a katonák hogy az nemigaz!!!! Meg kurva sokat baszakodik a saját emberem is kimászok a vizbõl de össze vissza baszakodik a katona nem áll fel, cserélek fegyvert de csak cserélgeti és nem hagyja abba ja az árnyékom viszalóg a vizbe és nem akar belõle kijönni szal vannak benne hibák!!!!Egy szó mint száz single playerben max akkor játszom vele ha már nagyon nemtok mivel játszani persze ilyen nem sokszor lesz multiban nemtom milyen de ott lehet hogy baromi jó mert mindenkinek értelmes az AI-ja...na mindegy nem nagy szám is singleban...ja van egy pálya mikor 5(!!!!!!!!!)percig kell sétálni az egyik helyre!!!!! a fél országot átséltáltam! baromi unalmas volt!!! mindegy nem beszélek ztöbbet az of ról...ha meg nagyon akartok beszélgetni róla akor csinálok egy of topicot.. Jah az unreal 2 felsõ kép igen csak rajzólt ha nem vennéd észre!! a star wars galaxis vagy mi meg azért nem tetszik mert kb 15 méter a látótávolság! Az meghogy a turokra azt mondtam hogy a legvérengzõsebb gamez az nem jelenti azt hogy én az olyan gamezokat szeretem csak jót röhögtem mikor a sof ra azt mondták amit! a turok közel nem a legjobb gamez még multiban sem! Jah hétvégén megyek le balcsira wasárnap jövök szal nem fogtok látni hétvégén( remélem nem örültök neki:) de viszem a nintendo 64 emet! majd széjjel lövöldözzük egymás fejét meg jet sky zünk ha már a balcsin az ugy is olyan kurva drága...szal egy pc-t mikor dobsz le csak ugy a balcsira???meghát egy gépen mikor játszotok 2en 4 en? más: szerintem a konzol igen is jo dolog!!! Nem gagyi!!a játékok 70-80% -a olyan ami 14 év alattiak meg nem tudnak oldani de egy 25 éves is eljátszik vele vagy egy 30 is ! az meghogy valaki mivel játszik pl ti szinte csak rpg kel tudok játszani! azért nem kéne leszarozni egy konzolos sport gamezt vagy akármit!!! leirnám még1szer!!: eszméletlen örülnék ha az mgs2 vagy a gt3 lenne a gépemre vagy legalább az mgs2 a gc re a gt3 a pc re!!!!
PL EGY USB-S LOGITECH EGERET RÁ LEHET DUGNI A GC RE VAGY PS2 RE HA AZON VAN USB BEMENT?????
"Ma az amerikaiak 60%-a, azaz 145 millió ember játszik videójátékokkal!!!" ezt az E3 on mondták de ott bztos hülyék az emberek végülis az egész E3 csak a konzolokról szólt..de ez kb 70% ban igaz de akkor is igy van! na én mentem csumm majd irjatok!!!
Pont ezt mondtam én is... Azzal a kivétellel, hogy engem például a hack 'n' slash gagyiságok csak max. neten tudnak lekötni, de ott sem sokáig! Esküszöm komolyan el kéne gondolkodni valami óvodás írásmódon, amit talán a konzolosok is megértenének, mert ez így röhej. Mindent félreértenek, elmagyaráznak, kikerülnek, stb... Kést csõd!
Nos elolvastam, tényleg csak egy kalandelemekkel gyéren megtûzdelt hack 'n' slash lesz!
Nos megsúgom ez Pc-n kb. 3 napi szórakozást jelentene, aztán mindenki dobná a sarokba. Megsúgom neked, hogy az igazi baldurs Gate 2-re 6 hónap is kevés, hogy bejárd az egészet és mindent felfedezz. De hát mások az igények... Csak az a szomorú, hogy a konzolok hódításával megszûnt az igényes játékokra való kereslet. Nem értem miért jó az embereknek, ha ilyen gagyi szarokkal játszanak :((
Nem nem a fantasy világoknál tartottunk. Az online-nál tartottunk!!!
Szép, de, ha mindez PS2-re jön ki, akkor ez csak egy sima arcade üsd vágd, meg néha varázsolj lesz. És attól az Isten mentsen!!!
Nos, azért kell az online dolgon ennyit "problémázni",mert jelenleg nem létezik ezen a bolygón élvezetesebb, nagyobb játékélményt nyújtó és akkora élményben részesítõ játékfajta, mint az online. Azért... De itt gondolom csak a quake szerû "nyomjuk a neten" játékokra gondoltál (bár nem biztos)! Én viszont még MINDIG az Everquestrõl, meg a StarWars galaxies-rõl beszélek!!! Ilyen is van, lesz konzolra??? Mert én még tervekrõl sem hallottam...
A grafikus kártyák kihasználtságának hiánya abból ered,hogy sokkal gyorsabb a technikai fejlõdés mint a vásárlóerõ,épphogy kezd széles körben elterjedni a GF2,már itt a Gf3.Viszont,hogy minnél szélesebb réteg érje el a játékokat,még nem tudnak a legújabb kártyákra optimalizálni...
Az online dolgon meg nem tudom mit kell ennyit problémázni,erre jelenleg a pc a legalkalmasabb,de csak a hardver adta elõnyök miatt,illetve az upgrade lehetõségek miatt. Valószínû egy éven belül a konzolokon is teret fog nyerni,ez már most körvonalazódik...
Persze, hogy emelkedik a hardware kihasználás, én ezt nem is vitatom, csak a játékok kihasználásának gyorsasága jóval elmarad a hardware feljõdésétõl. Ezen kéne vmit változtatni. Szegény fejlesztõk pedig nem is tudják hogy most mit újítsanak. :)) Több olyan game kéne ami kihasználja GF2-õt , de szerencsére ugy tûnik , hogy ez be fog következni. De addig amig nem jelenik meg sok ilyen játék addig szerintem felesleges kiadni a GF3-at (persze ez üzlet és azért adják ki de mégis) , hiszen az a kártya sok újítást tartalmaz amit a GF2 nem és ha ezt kezdik el kihasználni akkor elõbb utobb mindenki GF3-at fog venni, mert csak azzal lesz olyan szép a game mint azt hirdetik.
Ez igy igaz, pc online game fényévekkel van még a konzol elõtt, de azért fejlõdik az rendesen. Remélem majd eljön az az idõ is amikor együtt játszik online mind pc-s mind konzolos és akkor happy lesz mindenki. :)))
"Azért a Quaket nem kell félteni grafika terén sem. Elég megnézni a GLQuaket valami magasabb felbontásban. Nem lehet azt mondani, hogy ezzel a Mario64 versenyezhetne a max. 640x480-as felbontású konzolon. TV-n persze ez nem jelentkezik annyira hangsúlyosan." Ezt tény, de amikor a Mario kijött akkor még nem volt GLQuake, és akkor mario még szebb volt.
Profeta: Azért a Duke3D sem volt rossz. Iszonyú nagyokat nyomultunk vele LAN-on. Emlékszem egy remek costum pályára ami egy csatateret mintázott. Két szélén két lezárható bázis, középen vizesárok, lövész árkok, gépuska tornyok. Kegyetlenûl jól lehetett a népet szívatni a lézeres aknákkal az árkokban. De másik pályákon meg ott volt a jetpack-es pipebombázás. Ohh régi szép idõk... ;))
CSOCSO: A Quake volt az elsõ játék, amiben teljes mértékben minden 3D-s volt.
CSOCSO: Az amerikaiak 60% játszik video játékkal típusú statisztika, ha jól emlékszem, NEM bontotta szét a PC-s és a konzolos játékokat, mindet a video játékok közé sorolták. A Turok vert mindent akkoriban címû kijelentésedre na akard, hogy az elõzõ hozzászólásokat bemásoljam. Ami a vérfröcsögéses jelenetekért való rajongásodat illeti, végre fényt derít lelki alkatodra. Nem mintha eddig nem lett volna egyértelmû... De úgy látszik, hogy nem érted meg azt, hogy a mai FPS-ekben nem kimondottan a hentelésen van a hangsúly. Bár azért a mai progikat sem kell félteni. Élmény az amikor az UT-ben fejlövést kapva a lebucskázó fejedbõl még látod a lassan összeroskadó tetmedet. De azért az is mókás amikor a skaarj elveszett fejének helyét tapogatja Látom még mindig nem bírod felfogni, a magas fps szükségességét. Volt errõl a planetquake-en vagy a planethalflife-on valamikor egy cikk. Ott szépen leírták a biologiai, ergonomiai és a játékosok szempontjából boncolgatva a témát. Egy a lényeg, az szemeid-idegeid-agyad nem egy digitális rendszer. Folyamatosan dolgozza fel a beérkezett információkat. Tehát 24 fps-tõl folyamatosnak látszik egy anaimáció, de nem ez a felsõ limit. Tehát magasabb fps esetén gyorsabban és több adathoz jutsz hozzá, ez pedig pontosabb döntések meghozatalát teszi lehetõvé. Lehet, hogy a dolog csak reflex szinten, tudat alatt jelentkezik. De ha két közel egyfoma tudású játékost összeresztenek nagy valószínûséggel a jobb fps-sel rendelkezõ fog gyõzni. Az egér "over clock" pedig csak annyit takar, hogy megemelik a mintavételezési frekijét a rágcsálónak. Így sokkal finomabb lesz az egér által irányított mozgás. Ha van egy 150-es fps-ed, de az egér alacsonyabb frekin megy a képen a mozgás darabosabb lesz a magas fps ellenére is. Ebbõl következik, hogy a célzás pontossága csökken. Magasabb mindavételezés, gyorsabb, pontosabb reakciókat tesz lehetõvé. Így már érthetõ?
Cloud: Azért a Quaket nem kell félteni grafika terén sem. Elég megnézni a GLQuaket valami magasabb felbontásban. Nem lehet azt mondani, hogy ezzel a Mario64 versenyezhetne a max. 640x480-as felbontású konzolon. TV-n persze ez nem jelentkezik annyira hangsúlyosan.
És a doom 3 még ennél is szebb lesz!!!
Meg Star Wars Galaxies, csak, hogy ne ismételjem magam, aaaaah, na megyek aludni...
Jó de amíg te próbálod kinézni az osztott képernyõ adta tengernyi lehtõséget, addig az én kutyám (bocs macskám nincs) a Star Wars Galaxies-ban fog nyomulni. És akkor neki akkora játékélményben lesz része, amit te el sem tudsz képzelni. Egyébként valahol az ilyenekre gondoltam, mikor az ide írkálók értelmi színvonalára utaltam :(
Igy igaz, ez egy szép beszélgetés volt. Több ilyen ember kéne ide a forumra. Bár a lényeg az hogy higgadtan, nyitottan kell hozáálni a dolgokhoz és akkor nem sülnek ki olyan dolgok mint a tegnap esti "Anya" party. :)
Kár, hogy holnap megint kezdõdik a szülõzés... :((
A lan partykról én is tudnék mesélni :)) Igaz a legnagyobb ahol voltam az csak 8-as volt :) Érdekes módon ott is a Half Life ment agyba fõbe és a 3 nap alatt 2 láda sör elfogyott!!! Én viszont nem ott szoktam rá a sörre, nekem már pólyásan is azt adta anyukám :)) Lehet, hogy azért lettem ilyen :)
Danke! :) Azt kéne megértenie mindenkinek, hogy mindkét gépnek (pc, konzol) megvan a saját elõnye, feelingje. Mindkettõ kell a piacra, mert igy van mit átkonvertálni a másikra. :) PC-n a régi lan-party-k élménye iszonyat jó. Amikor már 5. napja nem alszol semmit mert már 1 napja az utolsó half-life partit nyomod az megadja az érzést. De az sem utolsó amikor haverommal elmentünk nyaralójukba és oda vittük a konzolt és éjjel nappal azt ütöttük, mellé egy kis sört ittunk és chip-set zabálunk. Hmm, lehet hogy akkor szoktam rá a sörre. :))))
Én is gondolkozom vmi kis ujításon, de ahhoz már uj proci is kéne, szegény 450-es cel-em nem nagyon bírná meghajtani a GF2-õt. Ram meg nem kell , mert az annyi van hogy már sok is. :))
HÁT EZ AZ!!! Ezt nem látja a sok beszûkült konzolos! Nem kell mindíg megvenni a legújabb kártyákat, elég 3 sõt 4 évente cserélni! Nekem most egy TNT2-m van. És tök jól elvagyok vele. Minden megy rajta. December környékén lecserélem egy GeF3-ra vagy legrosszabb esetben GeF2 Ultrára, és 3 évig nincs gondom a fejlesztésre. Esetleg veszek ramot még, ha kevés, de azt ma már szinte ingyen hozzámvágják :)
Na ja, csak szerintem egy kicsit lelassulhatna ez az egész. Mert igy sokan csak azért vesznek ujabb kártyát mert ugy érzik hogy az új az csak jobb lehet, pedig még 2-3 évig jól ellenének, a már meglévõ kártyájukkal is és akkor nem kéne "feleslegesen" költeni. Jól teljeseít még most is az én kis TNT-m, bár már megérett egy cserére szegényke. :)) Undying még megy.
Persze, ez nyilván való! De tény, hogy a PC mindíg egy lépéssel (hárommal :) a konzolok elõtt jár! És ezért van nekem PC-m, nem pedig konzolom! Na meg engem nem kötnének le a konzolos jatik, bár mondjuk már ott is lesz Black & White, stb
Már készül a Final Fantasy XI ami csak online game-re van kihegyezve és a game egyszerre jelenik majd meg PC-re és PS2-re. Aztán ott van már a Phantasy Star Online ver. 2 amibe van már egy-két ujítás. Ez nem sok, de kezdetnek jó és ha a többi fejlesztõ látja, hogy milyen jól el lehet ezeket adni, akkor szerintem több is jön majd.
Figyi! Erre mindíg várni kellett pár évet! Ez sosdem volt másképp. Még legalább két év mire kijönnek azok a játékok, amik maximálisan kihasználnák mondjuk a GeForce 3-at. Ebben egyébként nincs semmi különös, hiszen amíg nincs, addig nem is lehet rá fejleszteni! Amikor meg már meg van, akkor 2-3 év fejlesztési idõ! Ez mindig így volt és nem is fog változni! Nem is tud változni!
De szerencsére egyre több ilyen játék jelenik meg azért. A lényeg, hogy túl gyorsan fejlõdik a 3d-s HW és nem tudják a fejlesztõk kellõen kihasználni, mert addigra már uj HW van és annak a lehetõségeit nézik.
Kis szárnycsapás??? A sonynak 10 millió elõfizetõje van!!! Épp nem rég mérték fel! Plusz ott van még a Microsoft, meg az Ultima online. És erre még mind rájönnek az ingyenes játékok. Kis szárnycsapás??? :)
Azért nem kell az Nvidia-t félteni, biztos akad azért elég haszon az Xbox-on, mert akkor nem is mentek volna bele az egészbe. Ez egy kis plussz a gyorsítok piaca mellett bejövõ haszonból. Még a legelején jó sok lovét kaptak az MS-tõl és ha jól tudom akkor minden Xbox után is kapnak vmennyit, bár ezt lehet hogy nem jól tudom. PC-n nagyon gyorsan fejlõdik a HW, és még jó, hogy senki nem akar lemaradni róla. Én csupán azt hiányolom, hogy nincs még elég sok játék ami kihasználná ezeket a plussz lehetõségeket amit az egyes HW nyújt (fõleg 3d kártya).
Egyébként most komolyan, ha nem lenne PC-re játék, akkor nem lenne Intel, nem lenne N-vidia, nem lenne Ati, sorolhatnám még!
De lehet ezt a game-t kis szárnycsapásnak is tekinteni. Ezzel mérték fel, hogy konzolra lehet-e és érdemes-e online game-t csinálni. Ugy tûnik érdemes.
És még egy utolsó dolog! Ott az Nvidia. Nem olyan veszettül nagy üzlet ám neki ez az X-box. Legalábbis a Pc-s +d gyorsítók piaca mellett parányi! Na most egy ilyen óriáscég pont a Pc-s hardcore gamerekbõl tartja el magát. Ha már senki nem játszana PC-n, akkor lehúzhatnák a rolót!!! Meg szerinted minek a gigahertyes proci??? Mert nem mindenki szerkeszt 3D-t. A word meg megy 166-on is!!! Szóval az ilyen nagy cégeknek létfontosságú, hogy legyen Pc-s vásárlóközönség és amíg ez így van addig nincsen baj Pc-s téren. És higgyétek el egy egy ilyen nagy cégnek rohadtul nagy beleszólása van ám a dolgokba...
A pc-t nem is kell félteni, az mindig lesz. A baj, hogy sok pc-s lenézi a konzolt és nem ismer el semmit ami esetleg jobb konzolon mint a saját pc-jén.
A stílusában hasonlít az EverQuest-hez, tehát nem ilyan nagyon jövõben játszódó game, hanem kitalálta fantasy világban van. Konzolra létezik online játék, de nem olyan nagy számmokkal dobálózik mint a pc-s game-k. Ez a négy játékos aki egy partiba van azok nem egy gépnél ülnek és ott játszanak, hanem tök más országban vannak. De gondolom ezt nem értetted félre. A jövõben természetesen biztos, hogy lesz olyan, hogy egyik játékos pc-vel játszik másik konzollal.
És, ha ez a tendencia megmarad akkor nem kell a PC-t félteni!!! Mert mindíg lesz olyan ember, aki igényli az igényes (de rosszul hangzik így :) stuffokat és inkább PC-t vesz játékra, minthogy konzolos tucatjátékokkal játszon!
Akárhogy is nézzük, a konzolos játékpiac csak a pénzrõl szól!!! Ott nincs igazi újdonság. Nézd meg a Black & White-ot. Miután Pc-n siker lett (tarolt), csak azután merik kiadni konzolra!!! Ezért nincs konzolon igazi újdonság! Mert ott nem azt nézik, hogy milyen játékot írnak, csak azt, hogy mennyi pénzt hoz a konyhára! A nagyobb sofware gyártók csinálnak egy tuti játékot, és a Pc után kiadják konzolra is, hogy legyen pénz a következõ tuti PC-s játék fejlesztésére is!!!
Akkor ez a Phantasy Star Online-t nem lehet az Everquesthez hasonlíta! Ez egyébként sokkal inkább Quake és itt nem a stílusát értem (nem arról beszélünk), hanem a hálózati lehetõségeit. Egyébként még egy jobb quake meccs is minimum 32-es... Lényeg ami lényeg: KONZOLRA NEM LÉTEZIK ONLINE JÁTÉK!!!!! PC-RE VISZONT EGYRE JÖNNEK KI AZ UJABBNÁL ÚJABB ILYEN GAMÉK!!!!! És egyébként lehetséges, hogy 3-4 éven belül lesznek konzolra is ilyenek (az X-box-ot nézve pl. biztosan), de itt most a máról beszélünk. És mikor ez lesz konzolon, akkor PC-n lesz valami jobb, mert arról szól a PC, hogy mindíg valami újat valami jót kitalálni!
Diablo2-vel játszottunk itt hálóba, 5-6-an és egészen jó volt. Dio1-el nem játszottam mert akkor még igen távol állt tõlem a net vagy egyáltalán a hálozatos dolgok. EverQuest-et nem játszottam még de bizots király lehet. Itt nincs sok embernek DreamCast-je, de mivel elég olcsón adták most az utobbi 2-3 hónapban azért gondolom sokan vettek (nem magyarországra gondolok). Phantasy Star Onlint is elég sokan játszák, az egyetlen baj, hogy egy partiba max. 4-en lehetnek, legalábbis ezt hallottam. Tehát nem több ezren játszanak együtt hanem 4-en egy partiba, de sok ilyen parti van.
Egyébként megkérdezem és õszintén válaszolj!!! Játszottál te már az Everquestel, vagy Diablo-val a neten? Mert én Everquest-eztem egy ideig és szemrebbenés nélkül állíthatom, hogy ahhoz hasonló élményben játék még nem részesített soha!!! És ez az amibõl minden konzolos kimarad!!! Lehet itt a Dream cast-ot emlegetni, de kinek van itt olyanja a sok PS2 közt?
Velem lehet normálisan beszélni, én nem szoktam alpári módon válaszolni. Amugy nem veszem sértésnek, csak megjegyeztem. :)
A Phantasy Star Online nem Quake szerû, inkább hasonlít egy kicsit az EverQuestre, de nem olyan nagy vilában játszódik és nem is vehetnek annyian részt benne, de biztos élvezetes lehet. Tudomásom szerint Quake szerû online game még nincs konzolra.
Már elég régen irtam errõl a dreamcast-es online gamerõl és akkor ott minden rendben is volt, te jöttél fel ujra ezzel , de leirtam mégegyszer azt amit már akkor is elmondtam. Mondtam én rád bármikor bármi rosszat, én megprobálok értelmesen vitázni. "Egyéként eddig miért kellett szüneteltetni az online témát kicsirgó???????????????????" A kicsirigó nélkül is értem a kérdést.