Az összehasonlításod pedig teljesen unfair, egy jövõben megjelenõ valaminek az elméleti adatait hasonlítod egy MOST már kapható dolog adataihoz.
Ez olyan mintha a 2 GHz-es Intel P4-hez hasonlítgatnánk a PS2-t.
Soniq: "De ha tetszik, ha nem, egy PS2-n egy jo!!! TV-n jobb jatszani mint egy PC-n" ezt mondod te, en meg azt, hogy nekem jobb a PC es ez igy van rfendjen, remelem ebben egyetertunk.
Mi ez a texturatomorites 4x? A GF3 osszesen 6 fele tomoritest tamogat, es a ratat ott is valtoztatni lehet, ha jol tudom...
PyRex
Soniq ez így rendben is van, de ha én mondjuk nem hiszem el állításod, miszerint "...ha tetszik, ha nem, egy PS2-n egy jo!!! TV-n jobb jatszani mint egy PC-n." akkor mivel tudsz meggyõzni? Melyik momentumnál billen a mérleg a PS2 javára?
"Abban olvashatjatok, hogy a PS2 verzio joval szebb es osszetetebb lesz."
Ezt mondtak a Q3 DC-s verziojara is. Aztan meg lehet nezni :)))
PyRex
Soniq: "A levelemre a valaszt megirnam:" ezt nem ertem, en nem akarom, hogy elmennj innen, ha valaki meghatral attol, mert elmagyarazok neki valamit, akkor sorry. Szar lehet igy elni, hogy nem tudsz vitazni. A masik dolog: te a GF3 poligon adatait az IGN-tol szeded?
Most hirtelen ennyit talaltam a GF3-rol:
200 MHz-es mag órajel; 230/460 MHz-es memória órajel; 4 darab pixel pipeline, 2-2 textúraegységgel; 800 millió pixeles / 1.6 gigatexeles fillrate; egy menetben négy textúra pixelenként; 76 gigaflop teljesítményû, programozható geometriai motor; 128 bites memóriacsatoló; legfeljebb 128 MB DDR SDRAM/SGRAM támogatása; 7.36 GB/mp memória-sávszélesség; 350 MHz-es RAMDAC; maximális felbontás: 2048x1536, 75 Hz-es képfrissítéssel; AGP 2x/4x (SBA, DME, Fast Writes) és PCI 2.2; 100 százalékos DirectX 8.0-kompatibilitás; maximum 4096x4096 pixeles textúrák; 3D textúrák támogatása (legfeljebb 512x512x512 pixelig); S3TC és mind az 5 DXTC textúratömörítési eljárás támogatása; Environment Mapped Bump Mapping támogatása; eljárások a memória-sávszélesség hatékonyabb kihasználására; 57 millió tranzisztor; 0.15 micronos gyártási technológia.
Es talaltam egy ilyet is: "Ugyancsak célszerû kiemelni, hogy elmúltak azok az idõk, amikor millió háromszög per másodperc mértékegységben adtuk meg egy geometriai motor teljesítményét; mostantól már az a meghatározó, hogy hány lebegõpontos mûveletet tud végrehajtani"
Vegulis ebben a formaban neked is igazad volt. De ettol meg a PS2-nel nagysagrendekkel lesz gyorsabb a GF3 grafikai teljesitmenye...
PyRex
Soniq, te hány évet éltél külföldön?
Teljesen off, és semmi kötöszködés nincs benne, csak érdekelne.
Na persze ez sem semmi: "a legtöbb japán játékfejlesztõ cégnek egyszerûen nem lett volna elég ideje ahhoz, hogy az Xbox eredeti megjelenési idõpontjáig megfelelõ számú játékszoftvert fejlesszen ki. Jelen pillanatban úgy tûnik, hogy egyedül a tokiói székhelyû Konami cég rendelkezik megfelelõ fejlesztési stádiumban lévõ Xbox-os játékokkal."
En az elobb a felkesz jatekoknal termeszetesen olyanokat ertettem, amikbol mar kepeket mutattunk. A Japanokrol No Comment, de legalabb a KONAMI fejleszt rendesen :)
PyRex
Mai hir:
"A szoftveróriás Microsoft cég minden bizonnyal el kell hogy halassza a cég elsõ és sokak által várva várt játékkonzoljának, vagyis az Xboxnak a megjelenését.
Az új konzol piaci megjelenésének csúszásáról piaci elemzõk és a Microsoft cég vezetõi is hasonlóan gondolkodnak, így az Xbox idei japán debütálása minden valószínûség szerint a jövõ évre, vagyis 2002-re fog eltolódni. Ezek szerint a Microsoft nem csak az új szoftvereit, hanem az új hardvereit tekintve is állandó megjelenési idõpont módosításokra kényszerül."
Errol ez a velemenyem: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
milyen kar, hogy az osszes jatek, amit mar nagyon ki akarnak adni X-Boxra, mind kijon majd PC-re (GF3 rulez!), mert az MS nem tudja betartani az igeretet :) A szoftverfejlesztok meg egy kesz, meg majdnem kesz jatekkal nem fognak fel evet varni nyilvan. Szoval ez megint a sima, szar, PC-knek kedvez. :)
PyRex
Ha azok a cégek annyira a minõségi munkájukról híresek, akkor miért hallja azt állandóan az ember (tõletek is), hogy nincsenek kihasználva a PS2 képességei???
Ennyit a 'minõségi' cégekrõl!!!
A japánok meg minden szart megvesznek ha az mangagrafika.
Az amerikaiak minden szart megvesznek ha az agyon van reklámozva.
A minõség mércéje Európa, itt max az X-Boxnak lehet majd jövõje.
Sorry a nagyfelbontasu kepekert. A honlapon ezek 640x480-ban voltak :)))))
PyRex
Egy hamarosan megjeleno PC-s jatekbol 2 kepecske (third person shooter a kategoria, tehat latod magadat kivulrol):
Max Payne
Tudom, tudom ocsmanyul nez ki (persze ha PS2-re jonne ki, akkor aztan hudenagyonszep lenne.... :)
PyRex
Én már feladtam, hogy itt kioktassam a konzolosokat a grafika mibenlétérõl.
Aki ért hozzá, annak nem vitatéma, hogy egy pc grafikája magasan ver mindenféle konzolt.
Ez számadatokkal is bizonyítható, de legjobban akkor látszik, ha a saját szemével látja az ember.
Itt a képeken saját magatok is jól láthattátok a dolgot, ezek után még van ember aki a konzolt isteníti? Milyen alapon?
Soniq: "A minosegrol hires Japan cegek fokent PS2-re fejlesztenek, es persze az osszes letezo USA, Europai ceg is." Az USA ill. EU cegek altalaban PC-re is fejlesztenek, de a miniosegi Japan cegek-nel (pl. KONAMI) az X-Box hozza majd az attorest (pl: MGS X)...
PyRex
Soniq:
Ezeket te irtad: "Emotion Engine 2 kulonallo procibol al. 3D CG geometric tranformation:(SCP7704CG) 66 millio polygon/sec Graphics syntheizer:(SCP7705CG) 77millio polygon/sec. Real game, full efeckt: 20-25 millio polygon/sec." illetve "Tehat a Gforce3 nem erosebb polygonban. Viszont sokminden masban igen."
Mivel a PS2-ben, mint ahogy te is irtad, jatek kozben full effekttel 20-25 millio poligont tud (szerintem ez is tulzas), a GF3 igenis jobb poligonban (is)...
konzolos: "A képek a majdani Geforce-3 ra optimalizált játékokrol tanuskodnak,amik majd egyszer talán megjelennek,ezért nagytöbbségük még tech-demokbol valo."
Csak az emberfej valo techdemobol, a tobbi mind mar felkesz jatekokbol valo! Amik nem evek mulva jelennek meg, hanem honapokon belul!!! Hol is lesz akkor az X-Box???
"KI SEM HASZNÁLJÁK a programozok a kártya tudását,és igy lessz a Geforce 3 esetében is!"
Ezen a mondaton jot rohogtem... Nezz mar ra a kepekre! Ez neked nem hasznalja ki? :) Akkor milyen lesz, ha majd khasznaljak a GF3-at? :))) Lamer vagy, hiszen magad ellen beszelsz, mivel az X-Boxban is GF3 chip lesz, tehat ha nem hasznaljak majd ki a progik, akkor az X-Box is szar lesz? Akkor miert Istenited? :)))) Nem kene ellent mondani magadnak...
GS:
"plane hogy az elobbi gyenge video-digitalizalas."
Mindig ezzel jottok :))))))) Nagyon jo szoveg. A gyenge digitalizalas miatt a texturak is megvaltoznak? :)))))) Attol meg nem kene ilyen sivarnak lennie, nem a pixelessegre gondolok, hanem a texturak undorito minosegere.
Amugy meg a nevemet leirhatnad rendesen, koszike.
kokas:
Te meg ne szorakozz, ez nem boxmeccs, hanem egy forum... Es Profeta neveben se szorakozzon senki, legyetek mar kulturaltak!
GS:
"Egy tv-re optimalizalt jateknal nincs, es en ezt allitottam. Mivel ugysem latszana..."
Szoval szerinted nincs szukseg nagy texturakra a konzolos jatekokon? Na akkor helyben vagyunk, mert ha TV-n "ugysem latszana" meg nincs ra szukseg, akkor gondolom belatod, hogy PC-n (mivel OTT LATSZIK) ugyanaz a game sokkal szebb lehet a nagy texturak miatt. Ennyi :)))
"Azert jatszottak a PC-sek PSX emulator alatt a gran turismoval es metal gear soliddal peldanak okaert? Es sirankoztak, hogy ez miert nincs meg PC-re? :)))))) Miert jaratod le magadat ilyen huje beszedekkel?"
Ti konzolosok meg a Q3, meg UT, meg a tobbi PC-s jatekok miatt sirankoztok... :)
Soniq:
Akkor meg egyszer tisztazzuk: a GF3 lazan lekorozi mindenben a PS2 graf chipjet (poligonban is), es ne mondd, hogy a programozok mast allitanak, mert egyre masra jonnek ki az inrterjuk, meg idezetek neves programozoktol, hogy ilyet, mint a GF3 meg nem lattak, mert valami brutalis, es VEGRE EGY CHIP AMIVEL meg lehet xy dolgot is csinalni... Hat ez nem igazan a PS2 mellett szol...
Mint ahogy ember is leirta: "A programozók mást állítanak? Eddig szinte minden programozó/szakértõ azt nyilatkozta, hogy a GF3 új fejezet a 3d játékokban (meg ilyesmiket)." - Ez pontosan igy van!
"Az X-box-al is ez a baj, keves a fejleszto a Sony-hoz kepest." KEVES FEJLESZTO????? Oreg, nezd mar meg a tobb 100 nevbol allo listat elobb, es aztan mondd... Hiszen a jovoben megjeleno PS2 jatekok legalabb 80%-a kijon majd X-Boxra is, de a GF3 teljesitmenye miatt rengeteg game CSAK X-Boxon, meg PC-n lesz megvalosithato... Te megint nem tudod mit beszelsz...
PyRex
Szegény PS2 már nem sokáig virágzik. Van még egy éve. Tiszavirágocska.
És közben megjelenik rá 5 igazán jó program meg 655 ócskaság. Ez aztán a pályafutás.
Soniq: akkor mirõl vitatkozunk?
(bár még mindig vitába szállnék a "több játék"-kal (nem hiszem, hogy nagyon-nagyon tájékozott lennél pc-s játékok terén - ps2-ben meg biztos én nem annyira) de nincs értelme, hagyjuk)
Ami a megjelenési listákat illeti, a pc-hez hozzáírhatjuk még a sok shareware és freeware játékot is, az átlagos minõség még akkor is magasan verné a PS2-re megjelenõ vackokét.
A mennyiség semmit nem ér minõség nélkül.
GS ooookos vagy, ÜLJ ELÕRE.
Nahát be tudtad írni, hogy Humano és még át is kopiztad az írásomat. Most már aztán biztos programozózseni lehetsz. És mire futja még kétes jellemedbõl?
Ha a konzol ilyen alakokat generál, hát én még a gyerekemet is eltiltanám tõle. Újabb érv a PC-k mellett.
Soniq: nincs igazad. Az évi megjelenési listák ps2-re sem hosszabbak, mint pc-re, pc-re is egy rakás játékot jelentenek be mostanában, valamint egyre több, amely csak pc-re és x-boxra jön. Ja, és ps2-re nem csak verekedõs/arcade játékok készülnek, de még mindig egy jelentõs hányadát teszik ki a játékoknak, tehát aki nem szereti ezeket (elég sokan vannak ilyenek), annak még mindig több játék jön pc-re. (nem is beszélve a manga stílusról, ami nagyon tombol ps2-n, és sokan nem szeretik). Szóval én tényleg nézem a megjelenési listákat, elõzeteseket, híreket ps2-re is (persze nem vagyok olyan bennfentes, mint a nagy Soniq), és nem tûnik jobbnak a felhozatal.
A programozók mást állítanak? Eddig szinte minden programozó/szakértõ azt nyilatkozta, hogy a GF3 új fejezet a 3d játékokban (meg ilyesmiket). A ps2 megjelenése utáni hisztéria kezd lecsengeni, és szépen jön egy rakás játék pc-re is. Egy csomó jó játék mindkét platformra jön, szerintem ez lenne az ideális.
Jobban tetted volna, ha ezutan is megallod azt, hogy irj ide...
"Nagyon amatõr vagy, ha szerinted a nagyfelbontású texturákra nincs szükség. " - Egy tv-re optimalizalt jateknal nincs, es en ezt allitottam. Mivel ugysem latszana...
"Azt is valószínûnek tartom, hogy éltedben nem foglalkoztál komolyabban 3D-s grafikával." - En meg azt tartom, hogy Profeta fia a testvere is egyben, megsem igaz ettol (remelem...).
"Ha bármelyik 3D-s progiba közel lépsz egy tárgyhoz vagy a falhoz és az pixel hegyekké vagy egyetlen elmaszatolt folttá esik szét akkor ne magyarázd már meg, hogy az szép. " - Ennek van hivatalos neve is, bi- vagy trilinear filtering. Es mivel altalaban nagyitasnal kezd mukodni igy ha tul nagy a nagyitas akkor meg egy 20Mbyte-os texturanal is maszatol.
"Azt sem kellene megmagyarázni, hogy a 640x480 (vagy kisebb) felbontás fûrészfogas, részletszegény TV-re kipakolt kép szebb mint egy monitoron megjelenített nagyfelbontású kép, high detail texturákkal. " - ? Es ki akarja megmagyarazni? Pont ti vagytok azok, akik szerint 1024x768 alatt nincs jatek csak gagyi fos. En azt mondom, hogy egy trinitron kepcsoves Tv-n (amiben ugye nincs arnyekmaszk - ja, hogy mi az? :)), - aranyosan ugyanakkora tavolsagbol nezve-, a PC es a TV kepe nem kulonbozik annyira mint az ti szeretnetek. Ha ertenel a temahoz tudnad mirol beszelek.
"Más részrõl szégyen, hogy ma is megjelennek olyan programok konzolra, ahol a texturák csúszkálnak a modelleken. " - Gondolom mire gondolsz. Ez ott latszik, ahol (direkt nem hasznalok szakszavakat) kulon meretu texturakat hasznalnak ugyanarra az objectre, mivel ha messze van akkor teljesen felesleges a nagy textura minden szempontbol. Ha kozelebb van a kamerahoz akkor egy bizonyos erteknel kicsereli az engine egy nagyobbra. Ha nincs a kod jol megirva akkor latsz "csuszkalas"-t.
"Szerencsére PC-ken még van elég erõforrás a tartalmi részre is. " - :)))))) 1Ghz- es athlonon, mi? Haha.
"Szerencsére a PC-s fejlesztõk többsége már túljutott azon a stádiumon, amibõl a konzolokra fejlesztõ csapatok, a célplatform hiányosságai miatt, soha nem fognak." - Azert jatszottak a PC-sek PSX emulator alatt a gran turismoval es metal gear soliddal peldanak okaert? Es sirankoztak, hogy ez miert nincs meg PC-re? :)))))) Miert jaratod le magadat ilyen huje beszedekkel?
"A fröcsögõ, alpári stílusodról pedig már nem tudok mit mondani... " - Erre nem is kert meg senki.
GS
konzolos: Ne játszd már a hülyét légyszíves, tudom hogy nem vagy az. A te ps2 képeid ugyanennyi erõvel "majd egyszer" megjelenõ játékok, techdemók stb. (az x-box-ról nem is beszélve) A Dronez-bõl már van egy 5 perces gameplay video, az alapján eléggé kész van, az Everglade Rush-ból nem sokára lesz demo, az Aquanox-szal nem tom mi van, de készül már egy ideje. Az x-isle demóból PyRex nem a legszebb képet tette be (nem is ez volt a célja persze!), de az gyönyörûen futott GF1-gyel is már egy fél éve, tehát az engine már akkor is kész volt nagyjából, szóval ezek nem a ködös jövõbe veszõ cuccok, hanem majdnem készek.
ps: ugye mindenki látta a 3dmark 2001 trailert? Az ugyan egy "csak" techdemo (ill benchmark), de azért nem lesz semmi.
hat ja... vagy mint azt hogy az emberek tobsegenek nemlesz szines tv je...
amugymeg szerintem nemcsak a konzol oldalt kellet volna szidnod az itteni oldal között is van egykét eleg primitiv
Eddig bírtam cérnával azt a sok sötét megjegyzést, ami mostanában itt beírásra került. Eddig...
GS: Nagyon amatõr vagy, ha szerinted a nagyfelbontású texturákra nincs szükség. Azt is valószínûnek tartom, hogy éltedben nem foglalkoztál komolyabban 3D-s grafikával. Ha bármelyik 3D-s progiba közel lépsz egy tárgyhoz vagy a falhoz és az pixel hegyekké vagy egyetlen elmaszatolt folttá esik szét akkor ne magyarázd már meg, hogy az szép. Ha tudni akarod mit számít a jó texturázás nézd meg az Unreal Tournament PC verzióját a sima texturákkal és az S3TC-s extra texturákkal. A neten lehet találni róla jó pár képet. És az UT már nem egy mai progi, azóta csak fejlõdtek ezen a téren is. Azt sem kellene megmagyarázni, hogy a 640x480 (vagy kisebb) felbontás fûrészfogas, részletszegény TV-re kipakolt kép szebb mint egy monitoron megjelenített nagyfelbontású kép, high detail texturákkal. Ha nem látod a különbséget vegyél szemüveget. Ráadásul ezen különbségek nem csak közelrõl nézve szembeötlõek! A fûrészfogakat már el tudnák tüntetni, de ez teljesítmény vesztéssel járna. A részletszegénység alatt pedig azt értem, hogy hiába áll ezernyi sokszögbõl egy modell, ha a kisebb felbontás miatt ezeket a részleteket nem lehet látni. Más részrõl szégyen, hogy ma is megjelennek olyan programok konzolra, ahol a texturák csúszkálnak a modelleken. Vagy ez default egy konzol fx? Csillogó-villogó szemétrõl beszélsz és közben a konzolokat élteted. Pont a konzolok számítanak olyan platformnak, amin ez a jellemzõ. Szerencsére PC-ken még van elég erõforrás a tartalmi részre is. A látványos skálázható grafika mellé, megfelelõ AI és tartalom is párosul. Szerencsére a PC-s fejlesztõk többsége már túljutott azon a stádiumon, amibõl a konzolokra fejlesztõ csapatok, a célplatform hiányosságai miatt, soha nem fognak. A fröcsögõ, alpári stílusodról pedig már nem tudok mit mondani... Gondolom a netiketrõl soha nem is hallottál.
Soniq: A 640x480 PS2-vel a múlt? Ezt csak Te hiszed. Nézz körül a világban! Az emberek többsége SOHA nem fog tudni HDTV-t vagy Wide-os TV megengedni magának. Ráadásul még ha ez is van sokat érsz vele, ha a programokban alkalmazott grafikát nem lehet skálázni. A texturákat, modelleket továbbra is alacsonyabb felbontáshoz igazítják. Ha pedig a konzolos fejlesztõk is kénytelenek lesznek skálázható programokat készíteni, akkor a fejlesztés fog lelassulni vagy a programok lesznek bugosak. A nagyobb felbontás pedig a teljesítmény visszaesésével is jár. Ugyanis a másodpercenként kirakható sokszögek száma erõsen függ a felbontástól is. Hivatkozol arra is, hogy nem használják ki a PS2 graf procijait. Mikor akarják majd kihasználni? PC-ken már jönnek sorjában a GF2 adottságit kihasználó progik. Itt a GF3 is, erre is hamarosan sorban fognak megjelenni a tulajdonságait hasznosító játékok. E mellet szépen nõ a CPU-k órajele is. Amennyire Én látom a PS2 kezd igencsak lemaradni... Cégek belsõ információi? Azt hiszed, hogy ehhez csak Ti fértek hozzá? Szerinted az általad lenézett netes információk honnan származnak? A különféle neves web helyek sokkal jobb kapcsolatokat ápolnak a cégekkel mint egy balkánszéli ország a sorban sokadik játékújságja. A hivatalosnak tekinthetõ oldalakról nem is beszélve. Nem gondolod, hogy nagy égés ennyi sületlenséget ide írnod? Jó lenne, ha belinkelnéd azokat a képeket, legalább lesz mit boncolgatni!
PS2: Olvasd el a régebbi hozzászólásokat mielõtt elkezdesz szövegelni!
konzolos: Egy készülõ játék demoját ne keverd össze egy tech demoval! Az ide berakott GF3 képek mindegyike készülõ porgikból származtak. Önmagaddal kerültél ellenmondásba! Egyrészrõl azzal jöttök állandóan, hogy a PS2 tulajdonságai nincsenek még kihasználva, ugyanakkor azt emlegeted, hogy a konzolok csúcsra vannak hajtva. Na most akkor mi is van? GF-eket pedig már most kihasználják. A GF3 pedig hamarosan kapható lesz, sokkal elõbb mint az X-box. És az elsõ GF3-at is kihasználó progik is hamarosan megjelennek. De egyet ne felejts el, a GF3 tudja mindazt amit a GF2 is. Tehát a GF2-re készült progik is ki tudják használni a lehetõségeit, mégha nem is maradéktalanul. Ráadásul az X-box progik mind NV-re (GF3-ra) lesznek optimalizálva, és ezek többségét PC-re is kihozzák. Akkor mit nem fognak kihasználni?
beleeht allitani hogy allandoan beregisztralva lepjel be ugyanarrol a geprol.. ha otthonrol vagy melohleyröl vagy akor ez jo dolog...
mar nem azert de ha ennyire sertö dolog amit tett (mondjuk eleg alpári én is ideges lennék) akkor mértnem véded le a neved???? azt nemirogat mas evvel a nevvel többet...
hupsz, az elobbi az nem Humano uzenetere akart valasz lenni :))))) Sorry :) Kezdek faradni...
PyRex
Soniq: ok, felejtsuk el, kicsit furcsa is volt...... :) Na mindegy.
Amugy a PS2 valoban nem tud 70 milliot, ugy kb. max. 10-20 milliot tudhat. MAX! De ezek csak a poligonok, ha ehhez meg hozza vesszuk a rohadt sok effektet, texturat, stb, stb, akkor maris csokken ez az ertek. Nem tudom pontosan, hogy a GF3 mennyit tud (millioban), de mindenesetre a GF3-as kepeket elnezve eleg sokat... :)
PyRex
Most erre kérdezhetném, hogy mi jó van a Manga stílusban, de ez már egyéni megítélés kérdése, kinek a pap, kinek a papné, kinek mangáné.
Tény, hogy akkor a Ps2 a Te géped.
Ebbõl a szempontból tényleg tök felesleges a vita, mert egymás kedvenc játékait tartjuk hulladéknak.
Akkor tényleg nem marad más mint a poligon/sec összecsapás. Piros sarokban Soniq a Sony színeiben, kék sarokban Pyrex, nadrágján az NVidia emblémájával.
Tessék!
Most Soniq rohamoz, erõsen kezdi a meccset, 60-as poligon horoggal behúz Pyrex-nek. Pyrex arca betextúrázódik (hi-res), kicsit nekidõl a kötélnek de egy Doom3 képet megpillantva új erõre kap, amit prezentál egy bravúros 76fps alulcsapottal. Soniq a sarokba hátrál, bebújik kesztyûi mögé, mintha kicsit alacsonyabb lenne most a felbontása, de látszik a fiún, hogy még meg tudna venni egy PS2-t. Pyrex rohamoz, techdemokkal operál, próbálja megtörni ellenfelét, edzõje bekiabál: "GeForce3", amitõl vérszemet kap. Soniq hõsiesen állja a sorozatokat, néha kicsap a fedezék mögül egy mangásat...GONG! ...folyt.köv.?...
Humano: Ha a Psygnozis F1-re gondolsz amit a Sony add ki marcius kozepen,(szerintem erre)akkor tevedsz az alacsony felbontast illetoen, ez is 1280*480 felbontasban megy.(a Playtime-nak van jatszhato verzioja)Tehat nem alacsony felbontas, valoszinu a TV adas kelloen ront a minosegen. PyRex: Sajna nem megy a linkeles, hihetetlen lassu most a net(Datanet) ezert most nem probalkozom tovabb egyenlore. Ha gondolod annak tartasz aminek akarsz, nekem mindegy. Szerintem mostantol legyen a nevem: Bena Soniq!!! Na mit szolsz.. A regi ajanlatom meg mindig el, aki akar bejohet az irodaba, vagy hozzam egy demora, hogy megnezze mit is tud az a elkepeszto szar PS2. Gforce3 70-80ezer Polygon a tobbit nem irom.
Az utolso mondat tehat 70-80 EZER. Ezt irtad, nem pedig milliot... ha milliot irtal volna, akkor nem kotekednek.
PyRex
Metal Gear 2 nekem is bejonne, ha lenne PC-re. Az MGS-t imadtam! Most Undyingozom, javaslom, soniq, probald ki. Nem fogod tudni letenni....
PyRex
NA megkaptam a kepeket Soniq:
OK, elismerem, azok valoban nagyon szepen neznek ki. De ezek a kepek fent vannak a neten is, ha jol latom....
PyRex
Soniq: ne mondd mar nekem, hogy barmelyik fejlesztocsapat is ilyet nyilatkozott a GF3-rol :)))))) Hiszen mindegyik el van ragadtatva. Elmondom neked, hogy en is a cegek belso infoit latom, szoval te elegge felre lettel tajekoztatva. Mellesleg ok, tegyuk fel, hogy egy GF3 80e poligon/sec-et tud. Na akkor szamoljunk csak: mondjuk mennjen 30fps-t egy jatek... 80000/30=2666,66, magyarul szerinted egy frame ennyi poligont tartalmazhat MAXIMUM GF3-on... :))))))))))))))))))))))))
Ez vicces. Az en Geforce2-m egy 200 EZER poligonbol allo 3D-s tajat is kepes 30 fps sebesseggel mozgatni, ami azt jelentni, hogy az ugye 200000*30=6 millio. Tehat ez 6 millio poligon/sec. Magyarul: TE AZT ALLITOD, HOGY AZ EN GF2 KARTYAM 75-SZOR GYORSABB A GF3 NAL?
Akkor ezennel szeretnek neked gratulalni kedves Soniq. Megint bebizonyitottad a fantasztikus hozzaertesedet :) Belso infok, persze :))))))
Ja, es EN nem a levegobe beszelek, be is bizonyitom:
Ime. Ezt a kepet most csinaltam a sajat gepemen. Asszem' eleg jol lathato az a kis 6720984 poligon/sec ertek. Na ez meg tobb is 6 millional, de folmegy amugy 7-ig is valahol...
Szoval akkor mirol is beszelunk? Te, meg a "belso infoid" tobbet kb. 0-at jelentenek nekem. Innentol kezdve csak komolytalanul, mosolyogva nezem a hozzaszolasaidat, de persze azert majd reagalok rajuk...
Mintha az elobb megallapodtunk volna abban, hogy nem irsz tobb baromsagot, nem? Ugy latom nem tudod betartani...
PyRex
Már nem emléxem, a pc mellett van PS2-d is?
És melyiken játszol jobbakat?
Mert engem hidegen hagynak a PS2-es játékok közül a Manga grafikás vackok (japán tömegcikk), a verekedõs üsd-vágd gamék, a Shoot'em'up játékok és a táncoljunk együtt stílusú... hmmm... nemistudommik.
A maradék nagy része is kiesik a minõség miatt.
Hát mi értelme lenne nekem PS2-re egy fillért is áldoznom?
Hát igen. Soniq, lapozz vissza egy-két oldalt, ott van néhány kép, ha még nem láttad volna õket. Azok mind játékokból vannak GF3-mal. (a dínós képeket külön javaslom, de a focista sem rossz)
ember: egyertelmu, hogy Soniq meg soha nem latott nemhogy GF3-at (azt nem is lathatott volna...), de szerintem GF2-t sem... Soha nem jatszott olyan jatekokkal PC-n, mint az Unreal (+Tournament), Q3, NOLF, Giants, Sacrifice, Undying, stb, stb...
Es soha nem nezte meg a GF3 keszulo jatekokrol szolo cikkeket es kepeket... Ez ki is derul a megszolalasaibol.
PyRex
Soniq:
Azon kivul aki leir olyanokat, hogy a GF3 az 70 ezer poligont tud, az nekem SOHA ne akarjon semmit se mutatni, es ne akarjon engem meggyozni semmirol...
PyRex
soniq: az Everglade Rushról, a Dronezrõl, az X-isle-ról, az AquaNox-ról nem küldtek sajtóanyagot? Szép nagy felbontású képeket? Ja, hogy csak a konzolosokat nézed meg? Bocs.
Tudod mit Soniq? Bemegyek az irodadba, es viszek egy Geforce2-t, es megmutatom, hogy AZ mit tud. Csak nemtom akkor miket fogsz meg ide irni? Lehet, hogy mas szinben latod majd picit a dolgokat... De lehet, hogy megvarom a GF3-at, es inkabb azt mutatom majd meg neked...
PyRex
soniq: az egy dolog, hogy nem lehetne hibát találni (...) a Silent hill 2-ben meg a többiben, de láttad a GF3-mal készült képeket, esetleg a Doom3 videót? Azért azok nem gyengék, talán jobbak egy kicsit, mint amit én láttam eddig a SH2-bõl, TR-bõl. Lehet, hogy nincs rajtuk több poligon (sokkal..), de olyan áryékolást és effekteket tud a GF3, hogy a szakértõk (nem nVidia) szerint is új fejezet a 3d grafikában, és a jelenlegi legfejlettebb chip KÉPMINÕSÉG terén.
Ps2:
"szerintem igenis a TV-n szebb a kepe a PS2-nek mint a PC-nek lehet bamilyen szuper a videokartyad."
JA, es ha nem akarod, hogy "szapuljalak" akkor ne irogass mar ilyen stilusban, mert ettol felmegy az agyvizem. Miert van az, hogy ha te megjelensz, akkor maris az egesz forum szinvonala a beka se**e ala csuszik? Multkor is ez volt...
PyRex
Soniq:
"Orulok, hogy a te Gforce2-d erosebb egy PS2-nel."
Ezt ki mondta bazmeg? Ne hazudtolj mar meg. En azt mondtam, hogy par milliot tud. Es tud is. Leirtam kb. 2 honappal ezelott. kb. 4-5 millio poligon/sec esetleg a mostani procimmal tobb...
Allj mar le, basszeg neked full kozod sincs semmihez, legelabb OLVASD EL RENDESEN, amit irok!
"is a GF2 elmeleti szamitasa?(nem gyakorlati)30-35 millio polygon/sec. Tudtommal ez a PS2 fele."
Igen a PS2 ELMELETI TELJESITMENYENEK A FELE!!!!!! Mert a dragalatos Ps2-d sem tud am ennyit, BOVEN nem! Mivel a PS3 chip fog tudni majd a gyakorlatban 70 milliot...
"Mas TV problemaja viszont nem erdekel."
Na latod, engem meg az nem erdekel, hogy kinek van penze GF2-re, meg 1GHz-es procira :)
"Szerintem en joval hamarabb megtudnam venni a Gforce3-at mint te. (akar most is ha lehetne kapni)."
Juuuuuuuuj!!!!!!! Na megint kezdodik az "enhudemilyengazdagesfaszagyerekvagyok" c. szoveg... Ezzel mar egyszer lejarattad magadat Soniq, megegyszer nem kene :)
Megnyugtatlak: en is meg tudnam venni, csak tudod szerencsere en a GF3-hoz NAGYON olcson fogok jutni (es legalisan!), ugyhogy nem fogok ra 200 ezret kolteni :)
Most komolyan: ezt a "Szerintem en joval hamarabb megtudnam venni a Gforce3-at mint te" mondatodat igazan nem kellett volna, mert ismet bebizonyitottad, hogy mekkora egy sznob vagy :)
PyRex
Humano, mostanaban full hulye vagy :))))))))))))))))))))))))))))))))))
Soniq "Ha a Psygnozis F1-re gondolsz amit a Sony add ki marcius kozepen,(szerintem erre)akkor tevedsz az alacsony felbontast illetoen, ez is 1280*480 felbontasban megy.(a Playtime-nak van jatszhato verzioja)Tehat nem alacsony felbontas, valoszinu a TV adas kelloen ront a minosegen."
Igen az volt, és mint írtam nagyon szépen nézett ki, de ha a kanyar pixeles, az nem a tv adás hibája, kizárólag csak az alacsony felbontás miatt lehet. Persze 1280x480-ban nem láttam, de félõ, hogy ott a jelenség továbbra is megmarad, köszönhetõen a 480-as függõleges felbontásnak. Persze ez csak az én kötöszködésem, lehet mások észre sem veszik.
Soniq: mindent, csak a Gateway-t nee, arrol mar elmondtam, hogy nagyonszep, stb, de mar lattam elegszer. Amugy meg az a hir jarja, hogy azok marhara nem a jatekbol vannak, hanem elore renderelt kepek...
PyRex
konzolos: Ez TENY, senki sem mondta, hogy nem, csak tudod ha igy nez ki kezdeti stadiumban, akkor nemtom milyen lesz ha kesz lesz :)
Az altalad linkelt Giants keprol meg annyit, hogy ranezesre a PS2-s KABUTO nehany helyen enyhen szogletesebb, mint a PC-s, ok: tobb szarva van. Na bumm :)
Soniq, na latom megint kezdesz lamerkodni. Eloszor is semmi nyoma nem mutatkozott annak, hogy linkelni probaltal volna, ugyanis ha megprobaltad volna, es nem sikerult volna, akkor annak lenne nyoma. Masodszor a GeForce3-rol te maximum almodhatsz, de eloben biztos nem lattal meg, mert akkor nem irnal le olyat, hogy 70-80e poligon. Bar nem tudom ezt mire ertetted. Talan poligon/sec? Erdekes: az en GF2-m eleg lazan tud nehany millio poligon/sec-et (mar leirtam a teszteket regebben, ha erdekel, keresd vissza), de persze biztos neked van igazad... :))))) Szerintem te nem tudod mirol beszelsz, vagy nagyon nagyot (kicsit) akartal mondani... Figyu Soniq: nem legyel mar ennyire lamer :)) Amugy a felbontas temahoz: Kinek van penze olyan TV-re, kedves Soniq? Atlag konzolosnak nincs. Marpedig akkor marad a keseru 640-szer nemtommennyi gagyi :)
Na most végre láttam a GameOne-on egy színvonalas játékot PS2-re. Valami Forma-1 játék volt, persze riport a készítõkkel akik agyondícsérték a mûvet.
A grafika tényleg nagyon szép, nem hiányzott semmi, olyan mint egy sima tv-közvetítés.
Egy dolog engem mégis zavart benne: a kanyarok. Számomra nagyon fontos egy F1 játékban, hogy a kanyarok ívét pontosan, határozottan belássam. De itt a pilóta szemszögébõl nézve az alacsony felbontás miatt a kanyar 'elveszett', még az sem látszott messzirõl, hogy jobbra vagy balra, nemhogy az ív meredeksége. Számomra ez erõsen korlátozza a játékélményt, nem tudom ti konzolosok hogy vagytok ezzel?
Aztán most NLF Stars 2001 címû fociprogi, huuu-huuu-huuu, de szaaaaar. Nesze nektek sok program, nem elég lett volna a Fifa2001? Inkább kevés játék, de ilyen vackokat ne adjanak már ki.
Soniq: mar ne haragudj, de ez kezd kicsit vicces lenni: aki az alapjan nem tud ide egy kepet linkelni, hogy egy az egyben leirom neki, hogy kell... hmm, na mindegy.
Szerintem a kepeket amilben kuldik, de hallottam mar CD-rol is, akar hiszed, akar nem...
Mindenesetre mindenkeppen fel kell rakni a netre valahova, ha azt akarod, hogy megnezzuk, vagy hogy be tudd ide linkelni oket. Ez gondolom elegge egyertelmu...
Pyrex
Soniq, en elhiszem, de megirtam mailben, hogyan linkelhetsz ide kepeket. Elolvastad? Akkor meg lassuk a kepeket. Thx! (En sem akarok kotekedni!)
PyRex
Soniq, nezd meg a mail-edet...
PyRex
Soniq, ha kuldott anyag, akkor hogyan akarod belinkelni ide? :)))))) Ez azert furcsa :)
PyRex
Valahova úgyis fel kell töltened, különben hogy nézzük meg?
Ja, és soniq, van errõl egy külön topic, ott le van írbva.
Soniq: kicsit azert furcsanak tartom, hogy egy jatekmagazinba irsz cikkeket, meg te kezdted ugy, hogy itt eleg sok tudatlam lamer van rajtad kivul, ehhez kepest meg egy kepet sem tudsz ide belinkelni, pedig ez eleg alap dolog.
Mindegy, en elkuldom neked, hogyan kell, mar csak kivancsisagbol is, milyen kepeket mutatsz majd. Mert nekem is van meg a tarsolyomban 1-2 kepecske :)
PyRex
Soniq: kicsit azert furcsanak tartom, hogy egy jatekmagazinba irsz cikkeket, meg te kezdted ugy, hogy itt eleg sok tudatlam lamer van rajtad kivul, ehhez kepest meg egy kepet sem tudsz ide belinkelni, pedig ez eleg alap dolog.
Mindegy, en elkuldom neked, hogyan kell, mar csak kivancsisagbol is, milyen kepeket mutatsz majd. Mert nekem is van meg a tarsolyomban 1-2 kepecske :)
PyRex
Soniq: írd be a linket, majd megnézzük magunk!
konzolos: háát, nem tudom. Rátettek kabutóra még néhány szarvat, kicsit más a színe, meg vannak a karján ilyen izék. Viszont nem úgy tûnik, mintha nagyon sokkal jobb lenne.