Azért mielõtt ideggörcsöt kaptok a monitor elõtt: nem kell bedõlni az ilyen GS féle megnyilvánulásoknak. Konzolos valamelyik kisköcsög haverja leül aztán direkt provokálja a pc-seket.
A programozók hülyék (tapasztalat:), de nem ilyen bunkók és taplók mint GS.
Nemsokára kiderül róla majd, hogy fõprogramozó egy neves cégnél, háromszor doktorált 'kompóterekbõl', amúgy meg mellékesen a Magyar Tudományos Akadémia IT szakának választott elnöke.
konzolos:
ok elismerem, PS2-n valoban jobban nez ki ez az akarmi, de mondjuk azert, mert nem 2 szarva van, hanem 6, meg a konyoken van folt, azert ez nem valami hudenagy elorelepes a PS2-tol, mellesleg nyugodtan nezd meg a PS2-s kepet: ugyanolyan szogletes, mint a PC-s...
Ja, es ha mar itt tartunk, akkor lassuk (ujra belinkelem :), hogyan is fest a GIANTS-ban maga a TAJ:
PC:
Illetve PS2:
Ennyit errol...
PyRex
GS: a memória nem a poligonokra kell, hanem a textúrákhoz, nagy, összetett pályákhoz, fizikai modellezéshez, AI-hoz, stb. Nyilván a ps2 verzió hátrányait nem fogják hangztatni, csak azt, amit javítanak.
azert tökjol elszidjatok egymast és a szüleit :)) de ettöl meg nemlesz jobb a ps2 :) se a pc olcsobb :)
ahha... GS joeza stilus nevnelkül irogatni es elküldeni mindenkit a francba... ilyet csak az ertelmes és inteligens emberek szoktak... nem?
:-))
Hetente írok tele egy cd-t a letöltött rip-ekkel, de hogy mikor fogom akár csak kipróbálni a játékokat, azt nem tudom. A végigjátszás legalább olyan hiú abránd, mint hogy " a pc-s játékoknak leáldozott! " !!!
Ja a JaggedAlliance2-t nem is említettem, hát az se két napos menet volt.
Ezt már nehezen bírom követni, nemrég végignyomtam a Commandos Beyond-ot, még elõtte a Hidden&Dangerous-t, most nemrég a NOLF, egy kis RedAce, aztán a Project IGI.
És most itt az Undying is, bár ha nagyon fosatós, lehet hogy ezt kihagyom, a hangoktól így is néha borsódzik a hátam (Altec rulez :).
Most már tényleg leáldozhatna egy kicsit a PC-s játékoknak, mert ezt már nem gyõzöm szabadidõvel.
Sracok ez az Undying valami iszonyatosan jooo!!!! Tudom, nem ide tartozik, mindjart irok az Undying-topicba is, csak akartam mondani, had oruljetek! :)))))
PyRex
Kezd megint szinvonalassa valni a forum... :-)))
Nem is mondok semmit, megyek inkabb Undyingozni. Ja? Ez az a kiraly uj horror-fps PC-re(!)... :-)))
PyRex
Gabo: egy kis helyesbítés. A Bezier görbék nem csak a modellezést segítik, hanem memóriát spórolnak, mert a 3d-s program ilyen görbék formájában tárolja el a felületet, nem pedig poligononként. Természetesen abban igazad van, hogy ezt renderelés elõtt poligonokká kell alakítani. (azért is jó ez, mert lehet a részletességét változtatni)
Cyborg: Ha lenne valami elképzelésed a játékokban alkalmazott vagy úgy általában a 3D grafikáról nem emlegetnéd a bezier felületeket. A bezier görbék, a bezier patchek, a spline-ok és NURBS-ok CSAK a modellezés idején léteznek. A megjelenítéshez ezeket ugyan úgy háromszögekre bontják mint bármilyen más módszerrel készült felületet. Ez még a Q3:A organikus formáinál is így van. Lényegében itt is csak az lett megvalósítva, hogy ezeknek a testeknek a modellezését megkönnyitették. Nem neked kell a sokszögekbõl álló hálót lépésrõl lépésre megszerkeszteni, hanem a modellezésre használt program végzi ezt el helyeted. Az ilyen felületekbõl álló testek torzításakor is minden egyes sokszögre ki kell számolni az összes változást.
Att: A mai prociknak (Pentium, AMD és társaik) már nem sok köze van a hagyományos X86-os procikhoz. Sokkal inkább valahol a CISC és RISC procik között helyezkednek el. Azt hiszem lehet azt mondani, hogy egyesíteni igyekeznek mind a kettõnek az elõnyit.
Igeeen, és volt hozzá floppy-drive-od is? 1540-es vagy mi volt a száma?
De hogy kicsit visszatérjünk a topic-hoz is: Mi a jobb: a C64 vagy a PS2? :)
Anno meg azon ment a nagy vita, hogy melyik jobb, a Commodore 64 vagy a Z80-as gépek (Enterprise).:)
Régi szép idõk, hüpp-hüpp :)))
Amikor nyomultam a család 72cm-es tv-jén. Még a könnyem is kicsordul ha rágondolok. :))) (és nem a meghatódottságtól)
TV és monitor. Kár hasonlítgatni, mindenben sokkal jobb a monitor, ezen aztán teljesen felesleges vitázni. Aki nem hiszi, nézzen utánna, szerkesszen szöveget egy éjszakán keresztül tv-képernyõn, másnap a szemorvos tutira felírja az új szemüveget 8-).
cyborg - Tudod ahhoz mekkora teljesímény szükséges? Mert amúgy szuper megoldás, de ott még nem tartunk (3D játékokban).
GS "- Hoho, ugylatom itt nem en vagyok az, aki nincs tisztaban a programok felepitesevel. Csak egy pelda: nem a polygonok osszes koorditataja van letarolva fizikailag, ugyanis ezek nagyresze real-time szamitott ertek." Hát persze...:) van matematikai függvény a nomád-harcoshoz, meg egy másik a tankhoz, de van ló meg ház meg mindenféle függvény amibõl real-time legenerálja a progi a tárgyat. A 3D grafikusok meg nem a poligonokkal szenvednek, hanem ezeken a fraktálfüggvényeken gondolkoznak egész nap. Hát ez aztán 'okos' hozzászólás volt!
Elárulom, hogy a tárgyak poligonjai nem real-time számítódnak ki, hanem real-time transzformálódnak. Ez lehet eltolás, forgatás, skálázás, deformálás, mindezekhez viszont bizony nem árt, ha a koordináta-adatok a memóriában csücsülnek.
Mégpedig ez nem is olyan kevés adat, minden egyes vertexnél: x,y,z,w ; dcolor(RGBA), scolor(RGBA) ; normal ; s,t,r,q (textúránként).
Ezek és a textúraadatok ugyanannyi memóriát igényelnek minden platformon (pc, konzol, PS2, akármi).
Ettõl függetlenül a PS2 32 megája viszont valóban nem olyan kevés, tény hogy a pc-k sok memóriát feláldoznak a windows oltárán, de ez a platform errõl szól: 'majd megoldjuk izomból'.
Fú, te aztán nagyon menõ vagy. Mehetek egy kört a cipõdben? Vagy megérinthetlek?
nagyonjoltudom, de ez a tureshataron van ezt meg egykis torzitassal birja eppugy mint a regi monitorok az 1024 et fizikailag nembirnanak annyi keppontot kirajzolni megis elmennek vele...
na megneztem ezt a droneZ videot 66mega a legjobb felbontasu... hat ha ilyen lesz az összes u pc jtek akor sporolni fogok a HW vasarlassal... :) idiota konzoljateok lesznek csak? a grafikaja az telleg hudebitang csudaszep de az nekem nem eleg... en egyjo jatekkal eljaccok akar 2-3 evig is annyi ido alatt meg 100 szor szebb jatekok lesznek... szoval ezt a jatekot is elfelejtem igy a video alapjan.. azert nezzetek meg latrvanyosnak latvanyos...
hat sokkaltöbb nem nagyon fog jöni felbontas ügyileg, hiszen lassan elerik az 1600 at amihez mar egy 19 es monitor kell... es amit en teljesen feleslegesnek tartok... jelen pillanatban egy gyors jateknal lehetetlen megkülönböztetni hogy 1024 ben vagy 1280 ban van e szoval szerintem ez föle teljesen fölösleges kapcsolni... en meg minidg a 800*600 at szeretem pedig se a gepem se a monitorom nem szar.
te az elsa Mo gyara mar csödbe ment a sok lepottyanas miatt. :))) amugy ha lesz is lepottyant kartya az se lesz szerinem 50-60 alatt es ekkora öszegnel mar megfontolando hogy garancia nelkül fizess egy ismeretlennek... amugymeg a tv birja a 800*600 at es egy elsimitassal ez a felbontas böven eleg... nekem. mondjuk az mas kerdes hogy a ps2 vagyaz xbox tud e nagyfelbontast es fsaa t... :)
Sõt, még a 320x160/16szín-en is milyen jókat lehetett játszani :)
Aztán jött a csodagrafika: 320x200/256szín.
Az elsõgenerációs 3D kártyákkal már jól ment a 640x480/16bit. Emléxem, leesett az állunk.
Ma már minimum a 800x600/32bit, de ha lehet az ember felkapcsol 1024x768/32bit-re.
Az új kártyáknál pedig már az 1280x960 kezd lenni az alsó határ, és már azon vitatkozunk, hogy a minimális játékélményhez elegendõ e 30 millió polygon/sec teljesítmény.
Szerintem brutál dolgok ezek, és mik jönnek még! Nem áldozott itt le semminek!
Kokas: elvileg a T&L engine 100 millió körül tud, de ezt csak a megjelenés elõtt, régebben olvastam. A mostani játékokban még nem mutatkozik meg az elõny annyira. (mondjuk annak idején a p2 ereje sem mutatkozott meg a DOS-os játékokban, késõbb, amikor kihasználták, akkor meg nagyságrendekkel jobbak voltak a p1-nél) A fillrate-rõl konkrétan nem tudok, de a memória sávszélességét nagyban növelték. Ez abban segít, hogy az elméleti értéket (amit a chip tud), ténylegesen el tudják érni, vagy megközelíteni. A programozhatóság elsõsorban a shading pipeline-ra vonatkozik, természetesen minél jobb árnyékolást írnak, annál kisebb a poligonszám. (ugyanúgy, mint a ps2-nél is) A maximum, mint mondtam, olyan 100millió körül lehet.
na megegy kis kötözködes ezuttal a konzol oldal felöl... ki mondta hogya konzolt csak tvn lehet hasznalni?? ugytudom hogy a ps2 nek es a xbox nak is van/lesz vga vagy hdtv kimenete.... onnantol kezdve meg ugye minden lehetseges...
amugymeg ugylatom lejebbment a gefo3 amcsi ara mostamr csak 580 usd :) + vam+ afa + kiskerhaszon...
"én inkább attól félek, hogy a PIII-as proci játék közben suspend-be kapcsol"
Hát nem tudom, ahogy elnéztem a GF3 újdonságait, a P3 CPU-nak már tényleg csak az AI, a fizikai modellezés, az adatok mozgatása marad feladatnak. Ezekhez még soknak is tûnik a teljesítménye, de ez majd tényleg a játékokon múlik. Na meg a programozókon, hogy ne legyenek lusták kidolgozni az ellenfelek intelligenciáját, mert én inkább attól félek, hogy a PIII-as proci játék közben suspend-be kapcsol :).
Amugy egyvalami nem vilagos: Meg a Geforce2 GTS is gyorsul 700MHz felett, plane az ultra. Namost akkor a GF3-at szerintem nem szerencses berakni egy 733-as P3-ba... Mert nem igazan azt fogja hozni teljesitmenyben, mint mondjuk egy 1-1,5Ghz-es prockoval, nem?
PyRex
Az X-Box kicsit talán 'túlméretezettnek' is tûnik, ha a hardverét nézzük.
Gondoljatok bele, mire lenne képes mondjuk a GF3 640x480-as felbontásban PIII 800MHz-el megtámogatva. Persze elképzelhetõ, hogy a HDTV-re alapoznak, de mindkét esetben brutálisan szép grafikára számíthatunk a jövõ játékaiban.
Márpedig akkor nemsokára 'kötelezõ' lesz kihasználni az NVidia chipek adottságait, és ez mindenkinek jó hír lesz, pc-snek, konzolosnak egyaránt.
Már többször leírtam, a PS2 tényleg nagyon jól megfelel annak, amire kitalálták. Hogy a játéktermi stílust és minõséget otthon is élvezhessék a vásárlók, a már meglévõ tv-jük képernyõjén.
Nem kell nagy felbontás, nagy textúrák, bonyolult játékmenet, nagy képfrissítés. A karakterek és mozgások élethûségéhez viszont kell nagy 3D számítási teljesítmény.
De ezt a kompromisszumokkal teli gépet és játékvilágot ugyan ne nevezzük már a game-õrültek csúcsgépének, mert arra egy PC a megfelelõ eszköz.
A PC-k mellett szóló érveimet inkább nem írom le, nézzetek ki a fórumokba, netes közösségekbe, klánokba, sok-sok játékõrült és nagy többségük pc-s (én is).
Most is ezt mondják...
A konzolosok ertik ugy latszik :) Nem baj, az ido minket fog igazolni, de nemtom majd amikor rohadtul felsulnek akkor mit fognak mondani? Marpedigakkorisazxboxajobb? Vagy mit?
PyRex
konzolos tévhite onnan ered, mint ahogy leírta, hogy a ps2 a maga 300 MHz-ével mennyire jó, biztos azért, mert egy lapra van rátéve.(igazából azért, mert teljesen más technológia) tehát az X-box akkor meg még királyabb, hiszen 733-as és egybe van építve. (persze nem egy chipre, de ezt nem fogják fel) Furcsa, hogy mennyien gondolkoznak így, de nem fgják fel az ellentmondást, megindokolni sem tudják. Ha a pc-ben van a "szar" 32bites proci, akkor az szar, meg az 1Ghz-es is lassú stb, de ha ugyanazt berakják az x-box-ba, akkor már iszonyú király, sokkal gyorsabb mint a ps2, stb. Ki érti ezt?
Az viszont lehet, hogy egy oldalra ki kene rakni a legjobb hozzaszolasokat, pl. 16MB RAM = 256MB RAM stb :)
Ja, konzolos meg egy idezet, a HW HUNAPGE-en levo cikkbol:
"Könnyen meglehet, hogy a felhasználóknak érdemes lesz megvárniuk az õszi termékciklust, és az addigra remélt NV25-öt, vagy akár 2002-ig is lehet tartalékolni az anyagiakat, hiszen akkor fog megjelenni az NV30"
Itt csak az OSZ - NV25 illetve 2002 - NV30 a lenyeges!
A PS3 mikor jelenik majd meg? 2004? Haat szia...! :)))))))))))) Addigra lesz vagy NV40 :)
PyRex
JO HIREM VAN:
"Az NVIDIA mai sajtóközleményében jelentette be, hogy melyek azok a számítógépgyártók, videokártya-gyártók és rendszerintegrátorok világszerte, amelyeknél hamarosan elérhetõ lesz az NVIDIA GeForce3.
Számítógépgyártók:
Apple Computer Compaq Dell Hewlett-Packard MicronPC
Videokártya-gyártók:
ASUS Leadtek ELSA Gigabyte Guillemot/Hercules
Rendszerintegrátorok:
Atlas Micro Alienware ABS Computer Everex Systems Micro Pro Monarch Computer"
Innen csak egy szot emelnek ki: "ELSA" :-))))))
Remelem szereny hazankban (is) gyartjak majd :-)))
PyRex
Szerintetek milyen jogdijat es kinek kellene fizetnem ha ezt az egesz forumot kiadnam egy konyv formajaba? :))) - PC -e a jovo... konzol a kispulyak jatekszere oszt jovan.
konzolos:
Ne idegesits mar fel, LEGALABB OLVASD EL, AMIKET IROK BAZMEG!!!!!!!
Mar kb. 15-en leirtuk, hogy a kepek NEM techdemokbol vannak, hanem keszulo jatekokbol, amik elobb jonnek ki PC-re, mint XBOX-ra...
Ellenben a te rohadt kepeddel amit mar kb. 20-adszorra linkelsz ide, ami kurva idegesito, es amit SZINTEN PC-N KESZITETTEK EGY TECHDEMOBOL!!!!!!! Tehat amit te allitasz a PC-rol, az pont az XBOXRA igaz. GF3-mas PC-kre hamarosan iszonyu jo jatekok lesznek, XBOXRA is megjelennek persze majd, de egyelore csak ez a tancolo robotos baromsag van meg, amit viszont NEM xboxon csinaltak...
Azonkivul szerinteg tehat minden gyorsabb, ami egybe van integralva? Akkor EZT OLVASD EL:
"A memória, melynél a legnagyobb gond - állítása szerint a sávszélesség. A 6.4 GB/mp elég lassúnak számít, továbbá az X-box a sávszélességet osztja a videóval, audióval, s a CPU-val is."
Ize, akkor most tenyleg kurvajo, mert az egesz savszelessegen osztozik az osszes periferia. DE EGYSZER EZT MAR LEIRTAM, CSAK UGY LATSZIK NEM OLVASTAD EL. Tehat az XBOXnak marhara csak a hatranyara valik az a buszrendszer, amit kifejlesztettek... ENNYI!
Megint marha okos voltal, de megint csak magadat sikerult lejaratnod, megint osszehasonlitottad a PS2-t a PC-vel, amit kurvara nem lehet, mert teljesen mas a 2, es meg mindig nem fogod fel, hogy az XBOX-ot viszont jogosan lehet osszehasonlitani a PC-vel, mivel az XBOX egy butitott (direkt jatekokra kihegyezett) PC. Persze a sima PC-knel nem lesz gond a savszelesseg, mert ugye ott jonnek az egyre ujabb megoldasok, amiket az XBOXba nem epitenek be, mert ugye azt nem lehet fejleszteni...
De asszem feleslegesen fosom a szot, te vagy nem olvasod el, amit irunk, vagy eloslvasod, de nem erted meg, vagy direkt idegesitesz minket. De nem tudom felfogni, hogy hogy lehet olyan alacsony az intelligenciaja valakinek (NEKED), hogy ha leirunk mar 15-szor valamit (pl. hogy a kepek NEM techdemokbol vannak), akkor megint ujra ezt mondod: "röhejes,kérdem én.mi a francnak,ha csak demokat hesszölsz rajta"
Hat ennyi vagy te, egy ertetlen es hozza nem erto konzolos. No comment.
OLVASD EL A HOZZASZOLASAINKAT, mielott megegyszer leirod, hogy csak azok a kepek (tech)demokbol vannak.
!SORRY A PRIMITIV BUNKO STILUSERT, DE EZT MAR NEM BIROM KI, NEM LEHET VALAKI ILYEN, SZERINTEM DIREKT IDEGESIT MINKET, MEG EGY 3 EVES IS MEGERTI AZT, AMIT MAR TOBBSZOR ELMONDANAK NEKI...!
PyRex
Vagy a neve. pl. olyan jol hangzik hogy X-doboz. Jobban mint az Ablakok. Meg talan nem kell driverekkel szerencsetlenkedni, stb. Bar, aki ugy javitja a Windows-at, hogy a legkisebb hiba eseten formatal, majd sir, annak lehet, hogy tenyleg jobb egy konzol. De van aki ert hozza valamelyest - van elkepzelese a dolgokrol, nem csak jatszani akar, az vesz PC-t. Aki meg akar vesz konzolt. De hogy miert kene a masikat sertegetni, hogy mennyire szar a masike, azt maig nem ertem (tisztelet a kivetelnek) Mindenki arra szorja a penzet amire akarja, de ahhoz nincs joga, hogy a masik donteset leszolja (mindket oldalrol) Ha meg hulyesgeket szajkozik, es azzal tomi a jonep burajat, es utana elkuldik melegebb eghajlatra, az meg is erdemli.
Egyebkent egyetertek az itt felszolalo PC-s kolegakkal: a XBOX=PC + meg lesz Winfos is meg kekhalal, orujje konzolos!
Az is nagy láma aki az SGI gépekkel kezdte összehasonlítgatni a konzolokat. NEM EGY KATEGÓRIA!
Reklámszövegbe persze még elmegy, amíg a Silicon Graphics nem kezd perelni érte, de hogy ezt komolyan is vegye valaki, az a naivitás netovábbja.
Érdekes, nekem soha eszembe nem jutna a pc-met összevetni egy SGI géppel, mert tudom minek hol a helye. Egy konzolos ezt miért nem éri fel ésszel???
konzolos Az a baj nálad, hogy leírsz ide dolgokat, amikrõl fogalmad sincs, de még a jelentésükrõl se.
Az egybeintegrálás azt jelenti, hogy egy alkatrészbe beépítenek különbözõ funkciójú egységeket. Sokáig például a matematikai társprocesszor külön egység volt, külön kellett megvenni és az alaplapba tenni. Késõbb már úgy tervezték a procikat, hogy ezt is beleintegrálták, azaz a processzorlapka tartalmazta a co-processzort is. Mostanra már rengeteg dolgot tudnak egy prociba integrálni. Ilyen pl. a cache-memória.
A Celeron A sorozatánál például ez a cache memória is 'befért' a procimagba. Ez volt az egybeintegrálás. A drágább megoldás az volt (PII), hogy a cache memória IC-ket (gyorsak, ezért jó drágák) felületszerelték a processzorkártyára. Ez NEM volt integrált.
Ezt a példát azért írtam, hogy megértsd mi az integrált és mi nem. Ha valamiket egy panelre szerelnek, AZ MÉG NEM INTEGRÁLÁS. Ígyhát az X-Box sem lesz egybeintegrálva. Azért, mert nem integrálhatnak egybe egy PIII procit, meg egy NV20-at meg 64 Mega memóriát meg stb... mert KIVITELEZHETETLEN. Ekkora felületen lehetetlen lenne elvezetni a termelt hõt, így a proci olvadóbiztosítéknak bevállna, másnak nem.
Ennyit az általad sokat dícsért egybeintegráltságról.
konzolos: dejó, szerinted még ki nem látta az x-box techdemót, ami kib régi, mellesleg akkor még nem volt mûködõ gép, úgyhogy elõre lerenderelték. Épp te mondtad, hogy csak a játék közbeni képek számítanak. PyRex képei mind azok, az X-box játékképek pedig nem jobbak azoknál. (enyhén szólva) Ha annyira biztos vagy a akonzolodban, minek állsz le itt vitatkozni?? Értsd már meg, azok mind készülõ játékok, NEM techdemok, ezekkel fogunk játszani nem sokára!
Miután fingod sincs a hardverekrõl (bocs), elég bátor dolog kijelenteni, hogy az x-box az egybeintegráltságtól nagyságrendekkel gyorsabb lesz. Persze, az nem baj, hogy rosszabb a processzor benne, a videochip ugyanolyan, ráadásul nem az egész van integrálva. A memória, az alrendszerek mind külön chipen vannak, ugyanolyan típusú buszokat használva, mint a pc-n. (persze valamivel nyilván gyorsabbat, de hiszen 2002-rõl van szó). És persze neked az is természetes, hogy az Egybeintegráltság nevû szellem õrködik az x-box felett, és sokkal gyorsabb lesz a 2002-ben várható következõ nvidia chipnél és a 2-3Ghz-es processzoroknál is. Meg persze a DDR-ramos gépek is jönnek, stb.
"A te otthon összerakott Pc-d ha ugyan abbol az alkatrészkböl áll mint egy X-box,akkor is nagyságrendekkel gyengébb lessz az egybeintegráltság miatt.Pl:Ps2-300 Mhz,és gyalázza a Pc-t."
GRATULÁLOK! Szerinted a ps2 az egybeintegráltság miatt olyan gyors 300 Mhz-en? Nem azért véletlenül, mert 128 bites? Esetleg mert célprocesszor? (az x-box-szal ellentétben, ami ua mint a pc-s, tehát a magasabb órajelûeknél lassabb) Gondolkodni már luxus?
Te csak játsszál intro nélkül a rippelt játékokkal, (a kicsit nagyobb játékokból már nem csak az introt kell majd kiszedni, hanem zenét, stb), a Tekkenhez nem is kell intro. Jó az anélkül is.
hihi az egybeintegraltsag miat... ez milyen rossz duma mar... tehat akor szerinted egy atx es alaplap sokkal gyorsabb mint egy at s lap, mert az axt nel minden cucc ra van integralva?:)) azert gyorsabb mert ez cel hardware a pc meg altalanos hasznalatra keszül... probalj meg egy mezei excel filet hasznalni a ps2 d höz :)
azít ne hidd mar hogy ugyanannyiert veszi az MS mint te a pc kereskedöröl :)))) a ms fillerekert veszi meg a gefo3 at... hiszen barom nagy tetelben közvetlenül a gyartotol... az egesz x-box dolgot megfogod kapni annyiert mint a gefo3 mi a boltban...
bar en x-boxot tuti nem fogok venni, mert inkabb költök többet egy gepre es utana ingyen jaccok :)
Naja, azon kivul ugye jon minden konzolos azzal, hogy ok "olcsobban is tudjak szerezni" a PS2-t (lopott, stb...) Namost ilyeneket en is mondhatnek... pl. Elsa Gladiac GF2 rulez :-))) (akinek nem inge, ne vegye magara :)
PyRex
Ez a pénz dolog is attól függ, hogy számolunk.
Olyan 200-ból én is megúszom (1 év múlva) a GF3 + 1,5 GHz + alaplap upgradet, a többi vasam már megvan. De a PS2 nem betétes üveg, hogy majd a boltban beváltják egy X-Boxra.
Az elobb a 320 termeszetesen 350 akart lenni, sorry.
PyRex
konzolos:
"Mikor fog kijönni a kártya?-2003?(Addigra már itt a Psx-3,mint tudjuk 1000X erösebb kivitelben!)"
NEKED MOST TELLEG ENNYIRE K*RVARA KOZOD NINCS EHHEZ A TEMAHOZ, HOGY EKKORA BAROMSAGOKAT KERDEZEL? BAZZE, A GEFORCE3-MAT MA (AZAZ TEGNAP) JELENTETTEK BE, TE NAGYONLAMER... Ha nem olvasol hireket, minek irogatsz ide? Ne idegesits mar fel ilyenekkel. MEg PS3 1000x erosebb? Es 2003-ban? Ha olvasnal, tudnad, hogy a PS3 megjeleneset MINIMUM 2004-re tervezik, es marhara nem lesz 1000-szer erosebb, hiszen 75millio poligon/sec-et fog tudni (ha a grafikat nezzuk), amit eredetileg a PS2-re igertek. NO COMMENT!!!
A kepeket pont azert linkeltem be, hogy lasd, hogy marhara ki lesz hasznalva a GF3, nem ugy mint eddig a GF2...
"A Belinkelt képek jol tükrözik mik várhatok majd egyszer egy fél-millios Pc-re,(és egy 100-ezres X-box konzolra)"
Kicsit javitok: 320 ezres PC-re (amivel mast is lehet majd csinalni, es ami GYORSABB AZ XBOX-nal), illetve 200 ezres XBOXRA. Ez mondjuk 150e Ft kulonbseg, ami elsore soknak tunik, de ha azt veszed, hogy a normal PC-det bovitheted (nem avul el), meg 1000 mas dolgot csinalhatsz vele, akkor nem is olyan sok...
"Mondjuk a legtöbbjük tech-demo,játék nemigen lessz belöle(gondolok itt a dinokra),az a katonai osztag meg valami förmedvény,nem kellett volna berakni,annyi polygonbol sem áll,mint egy billiárd Ps2-ön."
Mondom, hogy nem olvasol semmit el, amit belinkelek: EGYIK SEM TECHDEMO, ez szopacs :) Ja, es egyiket sem X-Boxrol digiztek, hanem PC-n (!) futo JATEKELOZETESEKROL van szo (upsz...). Ami meg a katonakat illeti: ha kinyitnad a szemedet, es megnezned az "osztag" alatti kepet, amin csak 2 katona van kozelrol, akkor latnad, hogy nincs tul sok szogletes rajtuk (magyarul nem keves poligonbol allnak), szerintem mennj el szemeszetre ha ez neked nem egyertelmu...
Szoval akkor hol is tartunk most? Elhangozttak ERVEK, ES BIZONYITEKOK A PC MELLETT.
Es elhangzott a masik oldalrol egy elkeseredett (de meg mindig gorcsosen ragaszkodo) konzolos ellenervei, amik vagy nem igazak vagy nevetsegesek (es nem igazak :)
A kepekrol annyit, hogy szep lesz a TR6, csak kicsit unalmas mar Lara Croft... A Gateway-rol mar szoltm, hogy valoban jo lesz (LATOD KONZOLOS, EN MEGINTCSAK ELISMEREM HA VALAMI OK KONZOLON, ELLENBEN VELED, MEG A TOBBI HOZZAD HASONLOVAL...) A "Bouncer" meg valami undorito elmosott paca (RAY-TRACE? Te ugy latszik nem tudod mi az... :)
PyRex
heh, mindig egyszerre írok Humanoval
Szóval PyRex képei MIND JÁTÉKOKBÓL VANNAK (NEM techdemokból), akár elhiszed konzolos, akár nem. És alázzák a ps2 képeket, de nagyon.
Amiért írok, hogy a Dronezról van egy videó az mportalon, meglehetõsen nagy. Biztos jól néz ki, ha a képek ilyenek.
A GF3 1000x erõsebb mint a PS2!
De attól, hogy ide benyögtem, ez még nem lesz igaz, mint ahogy konzolos hasonlóan 'megalapozott', elmosolyogtató kijelentései sem!
Ja, és mellesleg a Dínós játék egy korai tesztverziója (igen, az még techdemo volt), hasonló látvánnyal gyönyörûen fut a GF2-n is egy átlagos procival. Persze régebben, amikor mondtuk b*sztatok megnézni.
Mellesleg ezek a képek azért nem ütik a PyRex féléket, amik szintén játékokból vannak.
1000x erõsebb??? Ne röhögtess konzolos... Az új GPU adatai nem ezt mutatják.. A poligonszám pl ugyanannyi, mint a ps2-n. Már letárgyaltuk néhányszor ezt az 1000x-es dolgot.
2003? Nem, idén tavasszal...
Minden videokártya ára kib nagy, amikor megjelenik, (csak úgy, mint egy konzolnál), és minden kártya ára kb a harmadára megy le néhány hónap alatt.
Hülyeség ez a csúcsgép duma, a GF2-rõl is ugyanezt mondták, most pedig elég sok embernek van (MX pedig mégtöbbnek - csúcs-kártya 30ezerért).
A Dínós képek is egy készülõ játékból vannak, úgyhogy ráb*sztál.
Még valami?
konzolos, kérded: "Mikor fog kijönni a kártya?-2003?(Addigra már itt a Psx-3,mint tudjuk 1000X erösebb kivitelben!)"
A GF3-ra gondoltál? Ha minden igaz, akkor pont ma. Hol a Psx-3???
"plenty of power and easy to program for thanks to its DX 8 implementation."
Igen, köszi az idézetet, ez is a pc-k nagy elõnye a PS2-vel szemben. És hogy miért igaz ez az X-Box esetére is? Mert az is egy PC lesz.
Ha az X-Box kijön, nem adnak el több PS2-t, max a gyûjtõknek. Mi pc-sek meg csak jól járunk.
A PS2 gyártása még fel sem futott igazán, a játékok még csak most kezdik kihasználni (állítólag, bár én ebbõl nem sokat láttam) képességeit, aztán tessék, már egy éve sincs már hátra, aztán mélyzuhanás. Tök szívás.
ja, de a kepek nem rosszak..... furcsamod egy konzolos sem ir ide. Miert?????
:-)))))))))))
PyRex
Nem tudom, lehet, hogy ugyanaz. Sõt valószínû. Bár ennél fantáziadúsabb nevet is választhattak volna. Nem mintha az X-isle név jobb lett volna..
ember: Ez a Dinosaur Island ez szerinted is enyhen hasonlit az X-Isle techdemora? Lehet, hogy ez ugyanaz, csak jol felturbozva jatek formajaban? :)
PyRex
ember, es? Ha nem nezi meg, akkor ne nezze. En kb. innnentol sz@rok bele :) EN (meg aki latta a kepeket) tudom, hogy vegre ismet uj erore kap a PC, es lesopro az osszes (ehhez kepest) gagyi konzolt, es kesz. Ja? Az X-Boxrol annyit, hogy baromira nem lesz gyorsabb, mint egy PC, mivel hiaba az egybe integraltsag, ha a video, a hang, es az egyeb adat olyan rohadt keves savszelessegen osztozik meg, hogy csak na :) Magyarul: az egesz X-Box osszteljesitmenyet pont a szukos savszelesseg fogja vissza, es mivel minden periferia ugyanazt hasznalja, ez meg meg is oszlik... Haat, nemtom. :))) De mondjuk teny, hogy olcsobb lesz, mint egy PC + GF3.
PyRex
Csak az a kár, hogy így a konzolosok 90%-a nem fogja megnézni a képeket, hanem stop azt kész. Pedig az alján vannak a jobbak, ahogy néztem.
Ja, ize ezt asszem kar volt. Szerintem nyomjatok egy STOP-ot felul, es egyenkent klikkeljetek a kepekre (Show Image), mert amugy vagy 15 perc, mig modemmel lejon... :) Sorry, nem tudtam, hogy ennyire sok :)
PyRex
Jó ez az AquaNox..
Na inkabb belinkelem ide a kepeket a HWSW-rol, ugy egyszerubb :))))
Szoval 1-2 keszulo jatek GeForce3-ra (melyek GF2-on is menni fognak, max ENNYIRE nem lesznek csucsok :)... :
Aquanox:
Dronez:
Incoming Forces:
Silicon Dreams soccer:
Ok, a labda szogletes, de ez meg igencsak beta elotti verzio, es mondjuk az emberek meg, hmm... :)
Dinosaur Isle:
Picit utos? :-)))
Vegere az elmaradhatatlan Unreal Engine:
Hol is van az a (PS2-re) keszulo Tomb Raider kep? :-)))
Na kb. ennyi!
A kepeket azert linkeltem ide, mert igy mindenkinek muszaly megnezni, nem lehet semmire hivatkozni, hogy "a szerver nem elerheto", stb... :)))
PyRex
Nem semmi képek PyRex. Tényleg k#rva jók. (ha valaki nem beszéli az angolt olyan utolérhetetlenül mesteri szinten, mint én :), ezek a képek (amik az elsõ linkrõl nyílnak) NEM techdemokból vannak, hanem játékokból...). Asszem a "ps2-nek leáldozott" topic idõszerû lassan...
Na nem birom ki, belinkelek ide egyet, de ez meg semmi a tobbihez kepest:
Na byez (PS2)! :-)
PyRex
JA, meg valami. Tudom ugyis az X-Boxszal jottok majd, de azt ne feledjetek el, hogy monitoron meg mindig sokkal szebben fog kinezni ugyanaz a GF3-on futo jatek, azon kivul az X-Box mikor is jelenik meg, azon kivul ez a GEFORCE3 ERDEME, ami egy PC-s es MAC-es kartya, az, hogy az X-Boxba integraltak, annak max. ti orulhettek, de ettol meg ez alapvetoen a PC-k fenyet hozza vissza... :-)))
Nem akarom azt mondani, hogy en megmondtam, de ...
:-))
PyRex
Na asszem itt lesz a vita vege, konzolosok EZT NEZZETEK MEG: http://riva3d.efront.com/geforce3/screens.html
De tamasszatok ki magatokat meg az allatokat, mert le fogtok esni a szekrol (meg az allatok is a helyerol...). KB. ENNYIT A KONZOLOKROL. Ja? Hogy X-Box? Ize... Ma bejelentettek a GF3-at PC-re, X-Box mikor is lesz? Addigra mar kijon majd 1-2 ilyen jatek valoszinu, es az X-Boxos game-ek is kijonnek PC-re. Vegyetek mar eszre, hogy ezek a kepek, es a hirek is MIND A GEFORCE3-ROL szolnak, NEM az X-Boxrol... :)
Na jo nezegetest (LASSAN JONNEK LE A KEPEK, DE MEGERI :), ja es ne keseredjetek el, vegyetek PC-t, vagy X-Boxot (szinten PC minosegu :)
Gratulalok, szoval szerinted Detonator = John Carmack, vagy mi? Azert mert valaki leir egy baromsagot (ami amugy utana ki is lett javitva masok latal), nem kene ide irogatni. En is tudok olyat, hogy pl. beirok egy masik nevvel egy forumba, hogy a PS2 gyartasat leallitjak, de ettol meg az nem lesz igaz... 2003 eleje, ehh :))))
PyRex
konzolostesó:
idézet Anee-tól: "Amúgy a Doom3 BIZTOS hogy kész lesz karácsonyra"
Na, most akkor miért tudja jobban Detonator? (vagy Anee csak viccelt?) Mellesleg én olyan 2001 vége - 2002 elejét hallottam. Meg ez lenne logikus, ha az eddigi ID játékok fejlesztési idejét nézzük.