szavazzatok ti is, http://tgs.php.hu a legjobb oldalra
de a DN 4ever is remélem bár sokat nem lehet elrontani ha egy game 5 évig készül..... A kérdés:lesz e folytatásuk s az mikorra lenne kész:)))))
dehogyisnem:) Mivel az "elvileg" májusra télleg kész lesz s grafikailag lesz benne 1-2 cucc ami a Doom3ban nem biztos... Pl a Motion blurra kiváncsi leszek(részeges kettõslátás lesz ezzel) Ha már a Blackand White elkészült akkor ez is meglesz szerintem s ez az egész évre jellemzõ lesz... Amúgy a Duke 4Evert a név már kiadáskor el fogja adni.....az lesz mint a PS2vel: Már az elsõ nap vagy félmiliót vesznek meg majd belõle....persze ha lesz elõtte demó akkor ez mégjobban megnövelheti Amúgy a Doom3 BIZTOS hogy kész lesz karácsonyra
Ha jol tudom. 1 even belul. Mellesleg a Duke Forever is meg fog jelenni, lattam abbol is kepeket, azert az sem lesz rossz, de a Doom 3 mellett nagyon makd nem rug labdaba... :)
Ez van, ezt kell szeretni... mindenesetre érdekes, hogy a konzolosok, akik szerint a pc-s plattform lámereket nevel, még egy olyan hozzászólással nem kedveskedtek nekünk, mint amit ember nap mint nap letesz az asztalra. Szóval látszik, melyik plattform mit nevel, mert nem hiszem, hogy embernél lenne hozzáértõbb konzolos itt.
Errõl beszéltem. Megnézted a videót? Ott van. A többit leírtam (pl az, hogy real-time-ban a mgs a legjobb most (doom3-at kivéve), a lightmapes árnyékolás meg szerinten élethûbb)
Jaja :))))))
PyRex
Ezért is lesz jó ha végre kijön az X-Box, ugyanaz a játék lesz, ugyanolyan grafikával (szilikon grafika rulez :) mindkét platformon, nem lesz mirõl vitázni.
Csak ne tudnám már elõre, hogy a konzolosoknak az X-Box-ban csücsülõ NVidia képe gömbölyûbb lesz, szebb, gyorsabb, színesebb, királyabb mint a PC-ben lévõ ugyanolyan NVidia kártya.
Jaja, detttttttto :)))))))
PyRex
Jézusom, hogy tudok ilyen körülményesen fogalmazni? :) Át kéne olvasnom amit írok, nem csak gépelni megállás nélkül három soros mondatokat.
Hát igen, nem néznek meg semmit, amit említünk, vagy linket teszünk rá. Ez van.
Mellesleg (ez konzolosnak szól), az MGS2-q3 összehasonlító mondatomat kiegészíteném. (hátha félreértette). A q3-nak kizárólag abból a szempontból jobb az árnyékolása, hogy elõre leszámolt árnyékokkal dolgozik, tehát sokkal több árnyékot tud megjeleníteni (sok memória árán), ezért nem látsz olyat benne, (mint a MGS-ben), hogy egy egész szoba ugyanolyan világos, és emellet egy-két tárgy éles árnyékot vet a falra, de nem az összes, és nem igazán adnak egységes egészt az árnyékok, hanem mintha oda lenne festve. Pl a deus ex-ben (Ut engine)egy teremben mindenhol teljesen mások a fényviszonyok, a sarkok sötétek, máshol világos, sok-sok vetett árnyék stb. Ezt nagyon nehéz utánozni real-time árnyékokkal, viszont ezek meg tudnak változni, mozogni, viszont 1., nem alkotnak egységes egészet, mert csak a tárgyak egy részén van 2., nem olyan élethûek maguk az áryékok. 3., Az önárnyékot nem pixelenként számolja, hanem vertexre vagy poligonra. Ezért írtam, hogy ezek csak félmegoldások. A MGS-ben a legjobb eddig a realtime árnyékok ilyen típusú megvalósítása, mozgás közben jól nézhet ki, és jobb abból a szempontból a q3, UT engineknél, hogy dinamikusan változhat (pl zseblámpánál).(bár nem annyira élethû) Viszont a Doom3 felhagy a félmegoldással, mivel minden tárgyra egységesen pixelenként számítja ki a megvilágítást, és emellett dinamikus is, mert real-time. De persze elég megnézni a videót. Persze ezt már leírtam.
1. Ha már egyértelmûen tisztázódik, hogy a pc-nek szebb a grafikája, kiderül, hogy a játékélmény a fontosabb. 2. Ha kiderül, hogy a pc-s játékok értelmesebbek, tartalmasabbak, jobban kidolgozottak, akkor meg a grafika lesz elsõrendû szempont, visszatér a vita az elsõ ponthoz.
...és így tovább...
Tanulság: elvakult fanatikusoknak feleslegesen írsz le értelmes érveket, nem érti meg, mert nem is akarja megérteni. Ebbõl adódnak olyan beírások mint hogy a Blizzard gagyi, a 640x244 szebb mint az 1024x768, a 32mega több mint 256mega, a verekedõs játék értelmesebb mint a Panzer General sorozat...(és még hosszan sorolhatnám).
Nem mondom, jókat lehet röhögni rajtuk, de ezen kívül nem sok értelme van.
Mit gondolsz, miert irok mostanaban kevesebbet ide? Mert megint az van, hogy: "a PC-sek barmok" meg "konzol suxx". Igy asszem' nincs ertelme.
Es meg mindig aszondom, hogy a konzolosoknak kene picit kinyitni a szemuket. Mert mi, de legalabbis EN elismerem, ha valami szep, jo, stb. egy konzolos jatekban. De ok? A 2 Giants kep utan is csak a kifoasok jottek, pedig aki azon nem latja a kulonbseget... Meg itt van a Doom3. Fogadok, hogy egyikuk sem toltotte le a filmet, de ha megis, es meg is nezte, akkor valoszinu azert nem mond rola semmit, mert NEM TUD ROSSZAT mondani rola... Mert olyat meg nem latott, es egy darabig nem is fog latni konzolon a rohadt eletben sem. Ok: X-Boxon lesz, de errol tudjatok mi a velemenyem...
Nanana, szerintem ne hagyjuk (az egyik oldal sem), hogy felidegesitsuk egymast! Ne arrol szoljon ez a forum, hogy egymast suxx-oljuk. Ez mind a 2 oldalra ugyanugy vonatkozik szerintem.
PyRex
A Colin tényleg nagy durranás lenne, ha bármiben jobb lenne az elsõ résznél, esetleg jól nézne ki, vagy ilyesmik.
"okkos", hoppá..
konzolos: nélküled is láttam már eleget a MGS-bõl, ne félj. Nem a levegõbe beszélek. És ha az "okoskodásomban" találsz olyat, ami nem igaz, írd le, gyõzz meg, ha te olyan kurva okkos vagy. És mielõtt elélvezel a pixeles (ez is kisbb 640x480-nál is) képeidtõl, nézd meg a Doom3 videót, az nem okoskodás, ráadásul nem is tõlem, éppen ezért lehet, hogy jobban meggyõz téged. Olyan szinten veri a MGS 2 árnyékhatásait, hogy öröm nézni. ezek mellett még mindig fenntartom a #2436-ban leírtakat, ha valami bajod van velük, akkor cáfold meg, bazmeg, addig viszont fogd be.
Csak igyekeztem úgy fogalmazni, hogy még te is megértsd. (ha mégse sikerült az már nem az én hibám)
Ize, remelem az Elsa Gladiac 920-at majd gyartjak Mo-n is.... :))))))))))
PyRex
GF2 már olyan iszonyúan azért nem drága, fõleg, ha nem hiper delux mega-giga változatot veszel mindenféle vacakkal. A GF3 majd akkor lesz kihasználva, ha John Carmack befejezi az új enginet, esetleg az U2 megjelenik, addig meg nem is kell venni. A GF2 most sokkal olcsóbb lesz, hogy megjelenik a 3-as.
A PS2 játékokat tudod cd-re írni, csak épp a DVD-s játékoknál kisebb fennakadást jelenthet, hogy több gigásak, szóval rippelni kell ezerrel, ami viszont szvsz tönkreteszi a játékélményt.
konzolos: nézd végig a doom videót(minél jobb minõségben), már nem tûnne olyan jónak ez a két kép. Egyébként látszik rajtuk az árnyékok recézettsége, másrészt pl ha megnézed a vetett árnyékokat, azok nagyon távol vannak a szép "soft" árnyékoktól (mintha rá lenne vetítve a tárgy a falra, és ott egyöntetû szürkére van beszínezve, túl éleds körvonalakkal), természetesen ezek realtime árnyékok a q3-mal ellentétben, ahol statikus árnyékok vannak (ezért több van és szebbek), csak a lightmapekhez sok memória kell sajna. A doom3-ban kizárólag realtime megvilágítás lesz, viszont az eddigi statikus árnyékoknál is jobb minõségben, és ráadásul mindenen pixelenként számítva, tehát sokkal közelebb áll a valóságoshoz, mint a MGS-ben. A MGS-ben a falakon simán vertexenként van számolva egy átmenet a fényerõsségben, mígy a mozgó árnyékok esetében real-timeban egy szürke izét vetít a falra, ami eegy fél megoldás, ezzel számolnak le az új doom engineben. Na ez elég körülményesen volt megfogalmazva, de a lényeg látszik a videóban. (már amennyi látszik, az asf elég szar minõségû, bár néhány helyen vannak jobb kódolású videók fönn)
na de mikor??? a gefo2 mar miota kint van es meg mindig iszonyu draga es ez a gefo3 nal megtovabb igy lesz.. addigra meg mar a következö nvidia kartyat fogja követelni a jatek... amugymeg ps2 höz is lehet masolt cdt hasznalni ... :)))
benöke: "húzzál el a p****** anyázni" na most akor mi van most vagy mas is anyazik vagy te sem vagy normalis... azert legalabb egy mondatot leirhatnal ugy hogy ne legyen benne ellentet...
egyeni szoc.prob. de mindegy amugy nezd mar meg hogy nyugaton is mindenkinek tele a farka hogy ennyibe kerulnek a videokartyak.. amugymeg 950 es athlon gefoval nemhinnem hogy olyan 386 os szintu gep lenne... de a szomoru az hogy meg most is szivesebben jaccok egy transport tycoon deluxal mint egy csilivili 3d s csodaval....
Laalee&konzolos: Némi felhomályosítás a Doom3-mal kapcsolatban (is). Szerintetek mire kellene elkezdeni egy játék fejlesztését? S3Triora, mert az van a gépedben? Esetleg a hangot is PC-d beeperéhez kellene igazítani? Meg 386-os procit kellene megcélozni, mert csak arra futja neked? Egy új játék fejlesztését általában a most vagy a közeljövõben rendelkezésre álló legerõsebb vasra kezdik el. Általában mivel a játékokat elsõsorban a nyugai piacra fejlesztik, mire eljutnak a megjelenésig, addigra a fejlesztésnél célbavett hardver ott már átlagosnak, elterjedtnek, kiforrotnak számít. Attól, hogy Te itt HU.-ban nem bírod kifizetni a megfelelõ vasat a másolt progid mellé az már egyedi szoc.probléma. Mellesleg nem kell mindig a legújabbat megvenni, de ezt már többször leírtuk.
Colin2-rõl. Ha nektek ez a színvonal és ez a nagybetüs Rally, akkor nem láttatok még normális rally szimulátort. 1. A grafikai kidolgozás szegényes, igénytelen. A fák, a nézõk kidolgozása gyenge. Az út texturája igénytelen, semmi változatosság nincs benne. A kanyarok az ívelt megjelenítést még hírbõl sem ismerik, szögeletesek. A kocsik texturái elnagyoltak. Az ablaktõrlõ külsõ nézetben nincs. Ha törött az ügveg bentrõl teljesen épnek látszik. A sofõr a nemlétezõ váltoval akar váltani. 2. Sérülés modellezés szinte nem is létezik. A kocsikról nem törik le semmi. A törések nem látszanak, a vezethetõséget sem befolyásolják. 3. Mozgás, környezet, AI. A kocsik a reális mozgásnak a nyomát sem mutatják. Az út tartás, a kerekek tapadása nulla. Minden kocsi össze-vissza csúszkál. Ha egy tereptággyal ütközöl, legyen az bármilyen lágy (pl. facsemete), olyan mintha betonnak hajtottál volna. Az ellenfelek soha nem hibáznak, ha mégis ütköznének akkor simán tovább mennek. A kocsik beállítását is csak mutatóba rakták be, szinte semmiben nem befolyásolják a menettulajdonságokat. 4. A környezet hangjai nem léteznek. Nincs madár csivitelés, szél zúgás stb. A kocsik hangjai közepesnek mondhatóak. A zene felejthetõ. 5. A játékélményrõl annyit, hogy a kevés pálya, kevés kocsi, gyengén kialakított játékmódok. 6. Egy átíratnak illene kihasználni a célplatform minden tulajdonságát.
Ezek a saját tapasztalataim. Ennél még a NetQ Rally is többet nyújtott anno.
Fogadjunk, hogy PC-n kívül semmilyen tapasztalatod nincsen, mert akkor nem írnál ilyeneket.
mert a q3 az igenyes?? az inkabb egy rakas szar... a colin2 meg tapos... dehat ugylatom titeket egy jaeknal csak a grafika erdekel... es ezzel jöttök itt allandoan pedig egy jateknak pont hogy nem erröl kene szolnia, legfeljebb mint masodlagos dolognak...
arrol nem beszelve hogy az a szar gefo 3 mennyibe is fog kerulni??? ja ohgy veszel az aran egy ps2 t és emg marad is a tarsolyban? ahha huhh telelg megfogja erni...
ahaa ilyen grafikat utoljara akor lattam amikor kikapcsoltam a monitort... ezen ti lattok is valamit??? en csak egy fekete kepet közepen egykis pacaval...
ki beszel itt konzolrol??? sosem volt sosem lesz... mindamellet igenis van letjgosultsaga... mert nemmindenki akar fel napokat szüttzögni hogy jacchasson fel orat... mondjuk akor is gy.p. az egesz konzol dehat az igeny akor is oriasi ra...
Nyah, szeretnek valamit mutatni, bar eleg kicsik a kepek, de asszem latszani fog.
DOOM3 - kepek:
Es John Carmack NEM X-BOXROL, hanem GeForce3-rol beszelt, magyarul a game-et PC-re fejlesztik, de persze tuti lesz belole X-Boxos valtozat is. (Haat, PS2-s nem hiszem... :)))
PyRex
Még annyit a Colin2-höz, hogy nem is volt nagy durranás, legfeljebb psx-en. A Rally Ch 2000 jobban nézett ki nála egy éve.
Az elõbb rosszul írtam, a kisebb a divx-es, azt töltöttem le. Lehet, hogy a másikban több van, ez csak a doomos rész.
Nézzétek meg az új nv20-on futó doom engine videót az mportal.hu-n (a nagyobb, divx kódolásút néztem). Enyhén gyér a minõség, de a lényeg látszik. A vége felé az oszlopos teremben a real-time árnyékok! Nyamm! Bár ez még nem sokat mutat a játékból, de ilyen fényhatásokat sehol nem láttam eddig. (A MGS2 a kevés vetett árnyékkal és egyöntetû megvilágításával elég nevetségesnek tûnik, bár ilyen szempontból a q3 is jobb annál..(még a DC-s is:))
Kicsit félreérthetõ voltam: a radeon még nem átlagos (bár lassan már az lesz), de az 1280x1024 sem átlagos.
tremor: de nem is ugyanolyan, mint a pc-s. Mellesleg egy átlagos pc-n nem rángat, akármit állítasz is. Nem olvastad Anee-t? K6-2-n radeon sdr-rel 1280ban is jól megy. Psx-en meg jó hogy nem rángat 320x200-ban, ha úgy vesszük rosszabb, mintha a pc-ssel játszanál 320x200-ra lebutítva, minimum grafikával, márpedig úgy még átlag alatti gépeken sem szaggatna.
ahhhhh mi araknak kell ekora kepet berakni raadasul ebbol az egö q3a bol... pyrex: csak nem elsa?:))) telleg mo-n boltba is lehet kapni vagy elloptak az összeset mire a boltokhoz jutott volna :)))
Megics: Elmosodotság alatt Te a motionblurt érted? Nem gyanus, hogy ezt nem graf fx-ként kellene létrehozni? Egy bizonyos FPS felett az emberi szem hiányosságaiból adódoan magától jön létre a fenti látványhatás. A BG:DA-val kapcsolatban viszont nem errõl volt szó, hanem az elmosott texturákról. Ha az alacsony felbontású texturák miatt csak egy barnás-zöld paca látszik az modellek részletei (arca, ruhái) helyett akkor ott komoly problémák vannak. És ha mindez még társul egy alacsony felbontással akkor köszönöm, de nem kérek belõle. Már az UT-ban is részletesen ki lehetett venni az ellenfelek arcvonásait, pedig ez már több mint egy éves játék. Az U2-ben pedig már a grimaszaikat is látni lehet majd (lásd techdemo+képek). De nézd meg Q3:A modelljeit is! Könyörgöm már a HalfLife-ban is ki lehetett venni a szereplõk vonásait, részleteit!
Tremor: A többiek véleményéhez még a következõket füzném hozzá: Colin 2 csak egy rossz átarat konzolról. Semmit nem változtattak meg a konzol verzióhoz képest. De egy átlagos gépen is elfut, mégha felejthetõ élményt is hagy magaután. Mellesleg rosszabb lett mint az elsõ rész! Rune még egy mezei Voodoo2-vel, Cele 456-on is gond nélkül fut, és a látvánnyal sincs semmi probléma. Azért egy V2-t nem lehet egy kalap alá venni egy GF2-vel. Ha valaki nem képes normálisan elindítani az akkor valamit nagyon elbénázott a gépén. Hallod Lipi?
Konzolosok: Örüljetek Én is költöttem a gépemre! A kb. 4-4.5 éve használt 14"-es monitoromat cseréltem le egy 17"-re. És nem került 150e-be!
Az mar regebb ota megvan. Tudom: az rohadt draga (ha boltban veszed), de en olcsobban jutottam hozza, termeszetesen NEM illegalis uton :))) Szoval GeForce2 GTS.
PyRex
és milyen videjókárd hozzá?
Mondjuk az a FOP32 lehetne halkabb is :))))
PyRex
800-as TB-t :) Nem nagyon kell tuningolni... :)
PyRex
Mit vettél?
Orulhettek konzolosok, mert most koltottem a gepemre, kepzeljetek! :)))))) Lecsereltem az immaron 2 eve (! ennyit a gyakori fejlesztesekrol...) meglevo 300A-s celeronomat (amit 450-en hajtottam)...
Mas: Mindenki: jatszatok az Unreal GOLD-dal. Eleg jo, bar mar nem mai. Benne van a kuldeteslemez is, es javitottak csomo mindent, legalabb 30%-kal gyorsabb a program, mint a "regi" Unreal.
PyRex
nemhiszem de azért valamennyit nállam is lasított.....de még 30-35volt a fpssek száma
Hmm, nekem a cube mapping iszonyúan lassított, lehet hogy az radeonra optimalizált opció? Ráadásul nem is nézett ki jobban, mint a sima env mapping.
a Hitman egy P233 64Mb RAM voodoo2vel is jól ment 640*480maxxba vagy 800*600*mediumba Viszont a Colin2 nem megy egy 400as K6-2n 128MB rammal Voodoo2 vel.......... De egy 571es K6-2vel és radeon sdvel meg 1280*1024*maxx(no cubic mapped)vagy 1024*768*32*Cubic mappeddel már jól ment......
Egyébként a cel300 sajnos már átlagos gépnek sem számít, a minimum konfiget épp megüti. Ennek ellenére még mindig fenntartom, hogy lehet rajta játszani ezekkel.
Mondjuk ez csak 2 játék az ötbõl (ami szaggat). A Rune-t egyszerûen nem hiszem el, hogy 1 fps-t ment. (vagy hogy 25-nél kevesebbet)
Egyébként, mint írtam, a giants-hez kell egy geforce. (T&L-lel az igazi csak)
lipi: nem akarlak megbántani, de a #2378-as hozzászólásban úgy tûnik pont rád is utaltam. Vagy 64 mega ramod van (ami egyszerûen nem elég), vagy az ott felsoroltak valamelyike. Ugyanis én sem a levegõbe beszéltem, mint mondtam cel400-am volt akkor, a haveromnak cel333, ezeken játszottam velük.
Még egy dolog: ha valakinek nagyon szaggatnak a játékok, annak még lehet néhány oka: nem ért hozzá az illetõ ("hmm, mi lehet az a bump mapping? mindegy, kapcsoljuk be!), régi driverek vannak fönn neki a dolgaihoz, nem olvassa el a leírást(ahol esetleg leírják, hogy mit nem kell bekapcsolni az adott videokártyával), stb. Igaz, ezek a problémák nincsenek konzolon, viszont pc-n is elkerülhetõk lennének, csak egy kis ész kell hozzá. És akinek van, annak (láss csodát) nem lesz játszhatatlan a leegtöbb játék.
Összefoglalva: az egy lehetõség, hogy fel lehet húzni az égig a grafikai opciókat, azért hogy a high end gépeken még jobban nézzen ki. Tehát aki medium beállításokkal játszik, az nem egy lebutított szart kap, vagy ha igen akkor a konzolokon is azt kap, csak ott nem neki kell a gépéhez igazítania a játékot, hanem a gyártók megteszik. Viszont nincs lehetõsége fejleszteni a gépét és jobb beállításokkal játszani. És akárki akármit mond, nagyon kevés olyan játék jelenik meg, amivel ne lehetne jól játszani egy közepes gépen (beleértve a felsorolt ötöt is), és nem csontra leszedett grafikával.
egyébként milyen pc-d van?
A felsorolt játékok egytõl egyig mennek az általam írt konfigon. (MX + jobb cel) Oké, a Giantsben lejjebb kell venni a látótávolságot, de úgy megy 1024-ben is. A Colin2 tökéletesen ment a régi cel400-omon is. Rune detto. Hitman-hez kell egy erõsebb proci, egy 550-es már bõven elég, és az már közepesnek számít. Porject IGI? Az sem akadt.
Viszont tisztázzunk valamit. A minden grafikai effekt azt jelenti, hogy az összes effekt teljesen maxon, az is, amit esetleg a nem ajánlanak a fejlesztõk sem? (pl ilyen a Colin2-ben a Cube env. mapping, ami mindent belassít, ráadásul nem is mûködik). Vagy esetleg 1600x1200? Mert a játékokat úgy csnálják, hogy ha a valakinek dual p4 1,5 GHz-e van nv20-szal, az is tudjon még bekapcsolni olyat, hogy a gépét meghajtsa. Az, hogy "nézzen is ki valahogy", nem azt jelenti, hogy minden létezõ effektet be KELL kapcsolni, egy csomó csak pluszban van a high-end gépek tulajdonosainak. (ilyen az 1600x1200). Ugyanis a 700-as Duronomon (15ezer+áfa) ezek a játékok mind maximális grafikával mennek (kiv cube envir. mapping) 1024x768-ban, és egyik sem akadt meg soha. És ezelõtt cel400-am volt, és mindegyikkel tudtam játszani rendesen, 800x600-ban egy tnt2-n. És nem csutkára lebutított grafikával. A Giantshez már elkél egy Geforce, az tény. De az már nem a high-end kategória. Meg egyébként akinek mondjuk TNT2-je van, és nem bírja elviselni, hogy egy-két dolgot lejjebb kell állítania a maximumról (amitõl még mindig jobban néz ki a játék, mint egy fél évvel azelõtti stuff, tehát van fejlõdés), az inkább vegyen konzolt, ott nem kell állítgatnia, gyárilag megteszik ugyanazt. És mondjuk tudni kell hozzá, hogy mit kell kikapcsolni, a legtöbb opciótól a játék nem lesz nézhetetlenül ronda, viszont gyors lesz a régebbi gépeden. Ez van. De ez természetes. Ha van már a piacon GF2 ultra, akkor nem tnt2-re írják csak a játékokat. VISZONT ettõl még lehet játszani azzal is, és nem valami lebutított szarral, mert mint írtam még így is van fejlõdés a régebbiekhez képest.
Plusz, ezek mellett te azt állítottad, hogy néha kijön egy-két elviselhetõ játék, de annak mind olyan a gépigénye, hogy nem is lehet rendesen játszani vele. Nos, ezek valóban azok, amiknek a legnagyobb a gépigényük, de, mint írtam, közel sem annyira, mint te állítod. És a többi játéknak ennél sokkal kisebb.
Megics: a www.badbones.cool.am -en van egy banner, ami mod chipekkel foglalkozó oldalra visz.
Mondjál légyszíves öt db olyan játékot a közelmúltból, aminek olyan volt a gépigénye, hogy "felforrt az agyad".
Ja, és nem kell leírni minden hozzászólásodban, hogy "jogos a topic címe".
tremor: nem is játszol pc-vel, honnan veszed, hogy nincs játékellátottság? Néhanapján jön egy fps??? FPS-bõl jön mostanában a legkevesebb tényleg, a többibõl meg kurva sok. És ezek nem tekken klónok, meg játéktermi átiratok, hanem normális játékok. Nem tûnt fel még, hogy egy csomó ps2 fejlesztés pc-re is jön? Azokkal mi van? Gépigény? Normális vagy? Egy 30ezer ft-os Gf2 Mx-en celeronnal minden játék elfut 1024x768-ban, pedig ez nem egy csúcs gép. Kb évente van egy játék, aminek nagyon nagy a gépigénye, a többi tökletesen játszható a legtöbb gépen. A fejlesztõknek sem érdeke, hogy senki ne tudjon játszani a játékokkal. Manapság alap dolog a pc-n, hogy legalább 800x600-ban egy átlagos gép 40 fps-t nyomjon, és ez alól csak néhány program a kivétel.
A felbontásnak nincs nagy köze a mozgáshoz. A szemed felbontása iszonyú nagy. Amit látsz, azt tûéles kontúrokkal látod. A homályos kép legfeljebb a videófilmekhez hozza közelebb a látványt, nem a valósághoz. A 40-50 fps pedig pc-n is alap most már. Egyébként értem, mit akarsz mondani, de nézd meg ugyanazt a játékot 1024-ben és 640x480-ban (esetleg még lejjebb, néhány ps2 játék még annál is kisebb felbontást használ), sokkal élethûbb az 1024.
most egy vagy 4?:))) nalatod akor megis azon a velemenyen voltal hogy amiga nem pedig pc kitudja 4 ev mulva milesz... :))
kaloz anno ugyanezt modtad egy pc re is amikor az amiga volt a jatek platform...
a pc d be??:) vagy a konzolodba? esetleg psx hez vagy mashoz?
Ja, és azt is vedd figyelembe, hogy a ps2 "csoda" nem tart olyan sokáig, ha kihasználják majd az új nv20-at, meg ami még jön, a ps2 hiába tudja tartani a lépést poligonszám tekintetében, a képminõség miatt a pc eleve elõnyben lesz, és épp ezért nem fog érdekelni, ha a ps2 játékban mondjujk 20%-kal több poligon van.
de a grafika csak a masodlagos egy jatek szempontjabol... csak sajnos sokan meg mindig bedolnek annak hogy ennek jobb a grafikaja ez jobb jatek... en specile nembirom ezeket a vektoros szarokat sokkal tobbre tartok egy igenyesen kidolgozott izometrikus jatekot olyen reszletes grafikaja egyhamar nemlesz egy vektorcsodanak sem...