Na tegnap leszedtem ezt a sart, hát elég kiráj mit ne mondjak. A konfig hozzá: ABIT BF6 P3 750@900 2× 128MB PC133 brand Leadtek Gef2MX 32SD 210/209 WinME/Whistler2428 Leadtek 6.48/Leadtek 10.40 detonator driver
Ugy kezdödött a winme fagyott rá alapbol, 3 inditásbol csak egyszer ment végig fagyi/kilepes nélkül. Eezekután a teszteredméyn defaulton: 1981.
Ja itt a default: 1024×768×32, DXTC, HW T&L, Double buffer, 24bit Z, és igy tovább...
Whistler: Teszt 3bol 3× probléma mentesen lefut, default 2045.
Látszik itt, is Whistler kissé nyomul azért már:))
Mivel ez regisztrálatlan és nem Pro verzióju 3dmarx, image quality és game demo teszt nem megy, + még egykét beállitás nem választható, mint pl AA.
A tesztek kib. megterhelik a gépet, 500as proci, T&Les 32megás videokártya nélkül el sem indul.
Az elsö teszt a car chase, low detailon 40-50FPS, high detailon (mert itt már cask ez a 2 van) 9-20FPS. A második, a Dragonos teszt, low: 50-60FPS, high 15-25FPS. A harmadik teszt, a lövöldözös (tiszta mátrixos a csávó benne..suxx) Low ~20FPS, high: ~50FPS. Elég kirájul néznek ki a tesztek. Problémák a 8light os sárkánykörhinta tesztnél jönnek elö, high poli teszt, lb 1-2FPSel ha megy:)) WinME alatt a pixel felépitésü forgó ló is ennyivel megy, de whistler alatt mér ezerrel forog. A Whistler tehát észrevehetöen jobban nyomja. A gép harware felépitését nem igazán jol ismeri fel, ramokra, FSBre minden baromságot kiir, de ez nem is lényeges. Maga a demoja (nem a game demo) elég kirájos lett, de kissé elvontabb mint a 2000 demoja. Villodzo fenyek mindenfelé, kib igényes grafika, és 640ben is szinte akad néhol:))
Egyelöre ennyi, várom a ti eredményeiteket.
Nekem hihetetlenûl alacsony pontszámot adott. Igaz nem a legújabb a gépem, meg most egyenlõre csak win2k alatt teszteltem.
Nos kiábrándítoan alacsony. Low detailben még csak elmegyegetett valahogy(5-9fps), de a high detail az diavetítés volt :( Mind1, ilyen vastól jobb nem várható. A progi meg király!
Akkor ide is leírom, ha már ide kell...
Voodoo 3 3000 1.07 driver, DX8.a Cel II 566@875 Win98 128 Mb SDRAM PC100 Abit BH6 1.0 Geometry Assist off 800*600 16 bit triple buffering 1378 3D Mark 1024*768 16 bit triple buffering 1307 3D Mark
Ebbõl is látható, 16 bites, 16 megás videokártyán is elfut a teszt Ezen a konfigon a demo nagyon szépen megy, szinte semmi akadozás sincsen, fel is vettem videora, szüleimnél volt is sikere :-)) A teszteknél az autós rész high detail-ben már nagyon lassú, olyan 7-10 fps, akárcsak high detailben a sárkányos rész 8 light-os körhintarész kemény 2 fps....
Várom hasonló konfigurációk eredményeit!
üdv rage
Naszóval mielőtt dokumentálnék néhány Mark teszteredményt egy pár szóban magáról a 2001-es változatról. Egyszóval csapnivaló, kiábrándító, gyenge, stb.. (igaz nem egy szó volt). Meg kell, hogy mondjam a 2000-es sokkal de sokkal jobb és egyben eredetibb is volt. Vegyük pl. az első teszet mintha egy kicsit a T1 (azaz Terminator1) inspirálta volna őket, aztán a harmadik teszt az a Lobby itt meg mintha vaciláltak volna, hogy ez most a Matrix vagy a Max Payne-re hasonlítson (azért figyelemreméltó itt a low és a high detail külömbség csak érdemes a padlót figyelni..). Egyedül ami '' tetszett '' az a sárkányos rész volt. Szóval szerintem igencsak gyengére sikeredett az egész. No de mind1 akkor egy kis teszt:
Geometry Assist off: 1024*768 16 bit double buffering mellett - 1893 pont 1024*768 16 bit triple buffering mellett - 1382 pont
Mint ebből is látszik nem sok különbség van a két mód között. Amúgy a kártya nem volt tuningolva csak simán 166Mhz-en ketyegett. Majd legközelebb kirakok egy átfogóbb tesztsorozatot ahol a kártyát 200Mhz-ig lépésekben felhúzom. Majd akkor lehet egy kicsit hasonlítgatni a teszteket.
Naszóval az enyém megvolt rage.. ( amúgy üdv )
Dem
A double buffert elírtam 1393 a rendes eredmény..
Szevasz! Rég jártál erre Én azért semmiképpen sem mondanám gyengének
A Nature rész sem tetszett? Ilyet azért még nem láttam elõtte... A zene a régiben jobb volt, de ez is elmegy
Voodoo3 3000 ,1.07 driver (default beállítások), DX8.a PIII 800EB, 2*128/133 RAM , ABIT VT6X4 Windows ME
Teszteredmény: - 1024*786 16bit 1409 pont - 800*600 16bit 1498 pont
Na, egy 100 pontot ért a P III 800 a CeLII 875-höz képest Meg esetleg az újabb alaplap
rage: igen elég rég jártam errefelé az már biztos. Azt nondod, hogy az a nature elég jóra sikeredett? Sajna ehhez nem tudok hozzászólni, mert fogalmam sincs, hogy miért de a teszt közben ezt a rész átugrotta! Egyszerűen kihagyta mint pl. a bump mapping-ot. Vajon miért lehet mindez? Szerinted?
Hát, akkor ne a tesztet indítsd el, hanem a demo-t!
Nézd végig, s mondd el, hogy tetszett!
(A teszt alatt a Nature-hez Geforce 3 kell, de a demoban menni fog)
rage: huhh...hát igazad van nem semmi!!!! :) Fõleg a végén az mikor a pali kilövi azt az egy darab skulót az valami fenomenális!!! De az a természet sem semmi. Igencsak kíváncsi lennék, hogy vajon miképp is nézhet ki vajon egy jófajta geforce-on. Szóval a demó az teljesen rendben van de sajna maga a teszt az már kevésbé.
Viszont szerintem azért még így is ég és föld a különbség a 2000-es és a 2001-es demó között. Persze a 2001-es javára ( szerintem legalább is ).
Na, legalább láttad, hogy miért dícsértem:))) S ha beírod a sorozatszámot, amit már az itteni topicokban megtalálsz, még játszhatsz is vele Ami ugye a 2000-esben nem volt....
99eshez nem tudtok kódot?
Name: dragon s/n: TTB6G-ANSMJ-8RD8Z ez pedig a PROhoz Name: LordFritz s/n: 9XVJ5-LRRU8-KMD97
Jaigen... és egy-két tapasztalat. Radeon 166 mhz-en ment, fel/le elállítva simán fagyott (csak a 3DMark, bármelyik másig game simán elviseli..) A driverbõl nem próbáltam ki többfélét, ez eddig a leggyorsabb nálam. (jaigen Win98SE) semmilyen elTweak-elt beállítást nem viselt el nálam, csak a Radeon Defaultban nem fagyott le. (így viszont érezhetõen lasabb mint egy Tweakerrel beoptimalizált kártya tudna lenni) szóval itt is kiderült, hogy leginkább GeForce-ra építették a progit, a Radeont meg a többit csak azért eszi meg, mert DX8 van. Ja, és még 1 érdekesség, az Antialiasingot sehogyse sikerült bekapcsolni, pedig leregisztráltam meg minden.
Ennél nem sokkal több pontot kaptak sokkal drágább kártyák. Hmm, egész jó!
Rage! Ez mi: BIOS "AGP Aperature" Ha 256 -ra állítom durván ad +30 pontot.
Egészen pontosan AGP Aperture Size
Azt jelenti, hogy a szabad rendszer-memóriából mennyit engedsz használni az AGP-nek Javasolt beállítás : 64 Mega Lehet, hogy ad 30-cal több pontot, ha feljebb teszed, de ha jön valami nagyon RAM-igényes játék, lehet, hogy szükséged lesz arra a memóriára Így most letesztelted, hogy +30 pont, aztán szerintem tedd vissza 64-re
üdv, rage
rage-az én radeonom is többet menne ha PIII 800lenne alatta
Hát, ezt nem is vitatta senki.Ez természetes.
De nem csak itt nézek teszteredményeket, hanem több külföldi site-on is
Bradock! Én is próbálgattam a Bios-ban mindenfélét állítgatni, és sikerült egész jó eredményt elõcsikarni belõle
tehát mégegyszer a konfig: Cel II 566@875 128 MB SDRAM PC100 ABIT BH6 1.0 1.07 WHQL DX8a Win98 AGP Aperture Size 64 Mega Cas latency time :2, precharge control enabled cas to cas ... :2
800 * 600 16 bit triple buffering : 1483 1024*768 16 bit triple buffering : 1397
Még lehetne videokártyát húzni, aperture size-ot növelni... na, az már kimarad
üdv, rage
Rage!
Összességében kellemeset csalódtam a V3 -ba. Eleinte meg voltam gyõzõdve, hogy a 3DMark.. el se fog rajta indulni. Szóval még mindég használható, korai lenne leírni ezt a kártyát. Azért ha a pénztárcám engedné fejlesztenék.
Egy újabb Voodoo3 2000 eredmény: Asus P3B-F Cel300@472 160Mb Ram V3 2000 1.07.00(nincs tuning) win98 SE --------- 800x600x16: 632 pont 640x480x16: 635 pont
Jól látszik, hogy a V3-nak nem elég egy 500Mhz körüli Celeron...
A Madonion oldalán szerepel, hogy a hasonlóság ellenére nem a Max Payne-t használták fel.
Amúgy, ha valakit nagyon érdekel a bios optimalizáció, pl. agp aperture size, akkor nézze meg ezt: Rojak Pot
Itt aztán minden le van írva!
Emberek, ez a program egy rakás FOS.
3DMARK2001 PROJECT FILE
PROJECT Name My Benchmark Description Registration Name Tom Solen Registration Key 3DMark Version 200
DISPLAY Platform S3 Inc. Savage2000 CPU Optimization D3D Software T&L Width 1024 Height 768 Depth 32 bit Z-Buffering 24 bit Texture Format Compressed Buffering Triple Refresh Rate Default FSAA Mode None
OPTIONS Show Title Screens Yes Continuous Benchmark No Benchmark Run Count 1 Demo Sounds Enabled Yes Continuous Demo No Game Sound Effects Enabled Yes Game Music Enabled Yes Game Detail Level Low
RESULTS 3DMark Score 1314 Game 1 - Car Chase - Low Detail 20.6 fps Game 1 - Car Chase - High Detail 3.8 fps Game 2 - Dragothic - Low Detail 23.1 fps Game 2 - Dragothic - High Detail 9.2 fps Game 3 - Lobby - Low Detail 39.3 fps Game 3 - Lobby - High Detail 11.4 fps Game 4 - Nature N/A Fill Rate (Single-Texturing) 2696.8 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 5697.4 MTexels/s High Polygon Count (1 Light) 2.7 MTriangles/s High Polygon Count (8 Lights) 1.4 MTriangles/s Environment Bump Mapping N/A DOT3 Bump Mapping N/A Vertex Shader 13.1 fps Pixel Shader N/A Point Sprites 1.2 MSprites/s
Van egy kis fill rate..??? :))))))
Merigen!!!
Duron650@700 CreativeMXDDR 800*600*32 1958pont
defaultot adjatok....
Gábor!
Mér 115/160 a GeForce-od??
Ja, defaultot irjatok, és ne copyzzátok már be ezeket a részletes 3dmark eredményeket, a végsö pontszám ugyis jól tükrözi a helyzetet.
duron 650@700 Elsa GF1 + valamilyen decembeeri detonator 128 pc-133 default 2048 pont Ugyanez, csak M64-el 658 pont - majdnem kiakadt a számláló!
A 3dmakkal kapcsolatban van egy dolog, amit nem értek meg. Az ember megnézi, fasza a grafika, meg minden, ilyenek lesznek a közeljövõben a gamék - ezt állutják a programozók. DE van itt egy bibi. Belegondoltatok már, hogy még a 3dmark 2000-hez hasonló grafikát sem látni semmilyen gaméban. Megjelent talán 10 T&L es game és ennyi.A programozók meg ámitják az embereket, hogy ekkora meg akkora gép kell a gaméhoz, nagy szart. A T&L - es progikhoz elég lesz egy MX, vagy occsó Radeon, csak a T&L támogatás a fontos +256 mega és egy 600 körüli PIII vagy Duron ill. 900-as celeron. Az unreal2 fejlesztõi is megmondták, hogy PIII+256 mega + GF256 kell az akadásmentes futáshoz. Belegondoltatok már, hogy a Voodoo2 is éppen ki van használva az újabb gamékban, csak a programozók voltak lusták megirni jobban, meg persze a gyártók is beleszolnak sajna. Szerintem a GF3 ideje bõven 2002 végén fog eljönni. Az nvidia mindigis olyan kártyákat gyártott, amikre csak pár év múlva lesz szükség. Erre a legjobb példa a GeForce.
Hát megnézed az újabb gamékat akkor azt látod hogy szinte sehol nem használnak nagyonnagy textúrákat...egy sima Voodoo2-3mal leghamarabb csak a Doom3 nem fog menni majd.... Háááát itt is látható már a lemaradás a vidboard gyártók és a GameMakerek közöt...... Nemtom ma még a T&L Maga a shit semmit nem gyorsít bár a szépsége is kérdéses..... Szal sokan szidják a Voodookat de bõven jó még fél évig.... Geforce3 támogatás egy év mulva lehet leghamarabb...a T-buffer is fél év alatt lett kész.... És azt mondom hogy ma még szinte bõvenelég egy TNT2 Ultra persze jobb procival
Khm...láttátok már Tribes2-t? Persze hogy nem, még csak a napokban jön ki majd. Namost én játszottam a bétával, hááát... Az imént lirtam a konfigom, eléggé szaggatott, és olyan grafikát én még a 3dmark2001ben sem látttam mint ami annak lesz. Amugy ha 16megás kártyával játszottam, akkor nem voltak texturák a cuccokon és hasonlok, szóval igenis ki van használva a kártya ezerrel. a T&L magátol értetödö, de pl anti aliasing, 3-4féle texture compression, anisotropic filterint és sok más egyéb funkció amit eddig egyetlen game sem használt. Ezt csak azért mondtam itt most, mert kb a Tribes2 lesz az a gém, ami elöször ilyen mértékben le fogja terhelni a gépet, mint a 3dmarx2001.
de nem most mert megint csúszik:))))
Pár napot csak, de akkor is lesz. Na mind1, ezt hagyjuk, jöjjenek a 3dmark eredmények inkább!
Borg hol lehet letölteni??? Legalább a bétát??
System RAM 64MB Minimum (128MB Suggested) Hard Drive Space 531MB Hard Drive (with 300MB Swap Space)
Peripherals DirectSound-compatible Sound Card required DirectInput-compatible Controllers are supported
Video Cards (12MB VRAM or better REQUIRED) Min CPU (300Mhz) : GeForce, GeForce 2, Diamond Viper II, ATI Rage 128. Min CPU (400Mhz) : TNT, TNT2, Radeon, Matrox G400, Matrox G450, Voodoo 3 Min CPU (500Mhz) : Voodoo 2, Voodoo 4, Voodoo 5, Kyro, Permedia 3.
NOTE: Any card listed at a lower CPU can be used (of course) with higher CPUs. The listed CPUs are MINIMUMS for those cards.
ALSO NOTE: The Voodoo 3 has a lower threshhold CPU than the V4 & V5 because its drivers handle texture swapping better.
ONE LAST NOTE: Some of these cards actually perform adequately on lower systems than we list here, but graphics have to be turned down to a point that we find unacceptable. Users can make up their own minds on that, if they wish
Hmm...Nekem is ViperII-sem van..:)))))
érdekes...a Radeon annyit tudna mint a TNT2...érdekes nagggyon érdekes.. Meg Voodoo5 ugyanolyan mint a V2...nevetséges...jah meg Rage128=Geforce2...kicsit se farkok.... Na mind1 új radeon driver naggyonjó s 2019re növetle az eddig látott maxx pontjaimat(default)
Radeon =TNT2 az tök kamu :)
na a V2=V5 ben is van valami:)))
ViperII nek meg full szar a D3D je ez a gama ugy meg fog halni ahogy kell. és akkor azt irják hogy gyenge proci kell hozzá :))
lehet hogy úgy irták meg a gamét hogy korrekt legyen ViperIIn
hát ha télleg használ a gama T&L t akkor kétséges hogy jol menyen :) Meg lehet hogy bugos is lesz OpenGL jobb lett volna
Nem a kártyákat hasonlították ösze ,hanem hogy milyen procihoz milyen kártyát javasolnak minimum...