Kyosho Samurai 1/18 Lambo Centenario (zárt resin). Amerikában 155-170$, ez itthon kb. 170€+ÁFA.
Túl lapos az eleje, nem? Így 1/1-ben fennakadna az első csatornafedélen.
Utoljára szerkesztette: 355, 2018.03.21. 13:23:39
GMP Challenger
A GMP Ferrari 512S is kezd egyre jobban kinézni. Elvileg a régi Super Elite modelleket a GMP csinálta a HW-nek és be is volt ígérve egy SE 512S. Ennek most jön majd el az ideje (ez még mindig sample) :)
Zsanérok!!!
Motor, csövek, hűtő!!! Az a fémhálós cső elég jó lett :)
Hűtő, akku és még több cső!
Alul is mindene megvan.
'reggelt!
Így a 3. évezred elején kicsit (ahogy boldogult nagyanyám mondaná) avitt, hogy egy ötajtós modellnek csak az első ajtajai nyílnak...
Lefekvés előtt pedig mutatok egy sikeres V8-ast, Ausztráliából. 1990-ben ez a gép nyerte a hírhedt Bathurst (Tooheys) 1000 versenyt. A teljes típusnév: Holden VL Commodore SS Group A SV. Pilóták: Win Percy - Allan Grice. Körök száma: 161. Race time: 6h 40m 52. A modell pedig Biante gyártmány.
Ezeket mutattam már? Talán feldobja picit a vitrinemet és azoknak az ismerőseimnek sem kell kérdezgetni, hogy ez vagy az a modell milyen típus, akik amúgy nem autóbuzik.
Szia! Nem fogom. Ezt is csak azért vettem meg, mert volt ilyen S100-as hobbiautóm. Szóval ez amolyan nosztalgia. Ezen kívül még 3 járgány érdekelne, Skoda Octavia (Type 958), Lada 2102 és Lada 2105, apám egykori autói.
Rengeteg webáruház van, érdemes rákeresni egy egy konkrét modellre és megnézni, hogy milyen ajánlatokat dob ki a keresőmotor. De, hogy egy konkrét tippet is adjak: Rallye Fanshop
egyébként milyen oldalakon érdemes nézelődni? én ezeket ismerem: CK-Modelcars,MODELISSIMO.DE,meg a Carmodel.com de onnan még nem rendeltem Utoljára szerkesztette: kemszi2, 2018.03.19. 18:35:46
Az SS safarison én is gondolkodok,de az AA túl van a lélektani határomon a közel 70ezres árával :D
Hú Schumi, ezek jó régi modellek, főleg a Porsche. Honnan sikerült megakasztani őket? Az Audi és a Volvo elég jók, még így 20 év után is... A két Revell nekem is meg volt, illetve a PV544 még jelenleg is meg van, igaz az enyém egy Safari változat. A Porschét már rég eladtam.
Valószínűleg így lehetett, ahogy írod és megerősített autóval, akár többel is dolgoztak a forgatáson. Viszont ha minden filmes autós jelenetet így nézünk, akkor azok fabatkát sem érnek, miközben szórakoztatniuk kellene. Mindenesetre ezt a témát feldobhatnánk az Állítólag sorozatban... :-)
A fotók biztos, hogy semmit nem jelentenek. Ott voltak a 2012-es BBR fém F430 Scuderia és 16M demó darabok, amik tényleg úgy festettek, mintha HW Fapad modellekbe ezüst színű üléseket tettek volna. Ezer százalék, hogy nem úgy fogják kihozni őket, ezek csak kézzel reszelt musterek.
a mai hosszabb mint kék szerzeményem: egy nem túl drága ellenben olcsó Solido Subaru
Akkor kíváncsi leszek mi lesz a végeredmény, mert amit eddig láttunk fotókat az valóban karcsú, az tényleg egy Minichamps -- HWE szintű modell. De hát így indulnak az urban legendek, lehet elhangzott úgy néz ki, aztán a végén már az van, hogy mert ők gyártják
Ki tudja hány autóval vették fel a lépcsőzést, mármint lehet előtte-utána már egy másik autó ment. De ha egy volt akkor is kérdés milyen erősítést csináltak rajta. Az Esprit bukólámpája is "kifordul" a helyéről mikor elcsapja a jelenet elején ;)
Most meg nem mondom melyik filmben, de egy hasonló lépcsős jelenet volt, láttam aztán egy "hogy készült" filmet a filmről, ott is jóformán lepáncélozták az alját, full fölkeményítették, gyakorlatilag rugózás nélkül ment hogy "átpattogjon" a lépcsőfokokon, amúgy kb. a második kiütötte volna a teknőt :)
1/8 Delorean sorozat: http://www.eaglemoss.com/en-uk/model-making/build-the-back-to-the-future-delorean-1/ Van rá szerintetek esély, hogy ez idehaza is meg fog jelenni? Esetleg Angliából valaki rendeli-e, illetve szállíthatnak-e Magyarországra? Válaszotok előre is köszönöm.
Volt. Megvettem, hogy majd a Dino mellé teszem, de kaptam egy visszautasíthatatlan ajánlatot :) És azóta is igyekszem nem elkurvulni, marad csapásiránynak a Ferka. Meg a vörös, olasz motorok :)
Valóban megosztó ez a mustang széria, sőt az arányait sem mondanám előnyösnek, de mégis látok benne valamit. Leginkább a 82-86 között gyártott 5.0 GT Targa Top változat tetszik, mert azután szerintem inkább csak csúnyult a széria. A típus kapcsán sosem feledhető az az ikonikus üldözési jelenet, amit az Elemi ösztönben mutatott be vele Michael Douglas. Elképesztő, ahogy a lépcsőkön küldi neki tiszta erőből...
Persze mint az U.S.A. Fordok többsége, ez is létezik Mercury változatban, alias Capri. Ennek semmi köze az Európai Ford Caprihoz.
Igen, meg van, de úgy emlékszem, hogy neked is van/volt egy piros vagy zöld változat(?). A modell egy korai Minichamps gyártmány, de amúgy egészen korrekt a kivitelezése. A karos ajtóit leszámítva más egyébbe aligha tudnék belekötni. Amúgy cuki kis modell és ezt szó szerint értem, mert valójában is igen picurka az autó. Az aktuális 718 Cayman és a kocsik mellett álló Walter Röhrl is jól szemlélteti a 904 GTS méretét. Persze pont ez a kompaktság tette sikeres versenyautóvá a 60-as évek közepén.
Szóval megvan neked az egyetlen Porsche, ami nekem is tetszik?
Amíg ezt a grafikát nem láttam, azt se tudtam, hogy létezik a 904-es, a virtuál tuning nélkül is nagyon bejön. Kár, hogy nem folytatták ezt a vonalat, mostanra olyasmi lehetne, mint a V8-as Ferkák. Tudjátok, nem porsés, hanem... dögös :)
Ha már mustang...nekem ez a kedvenc:
A közízlés pont ezt a Foxbody generációt tartja az egyik legjellegtelenebbnek, de hát aki ismer, tudja, hogy bizonyos esetekben aberrált az ízlésem
Maga a típus nekem eléggé közömbös, de a kidolgozottsága mellett nem lehet szó nélkül elmenni A hűtőrács és ahogy mögötte a belsőségek "figyelnek", engem teljesen lekenyerezett.
De bizony, GT2. 2011 és 2014 között állt rajthoz ilyenekkel az AF Corse csapat a WEC Endurance szériákban. Engem a 2012-es vagy 2014-es Le Mans GTE pro kategória győztes #51 Gianmaria Bruni - Giancarlo Fisichella - Toni Vilander gép érdekelne. Természetesen fémből ha lehet. :-)
A fehér 934 turbo RSR Exoto vagy Schuco gyártmány? Gyönyörű mindkettő! Kiváló autók és príma modellek ezek. A Porsche történelméből az 1970-től 1995-ig tartó időszak a kedvencem. Ebben a 25 évben annyi minden történt a márkánál, hogy felsorolni is nehéz volna. Más autógyártók 50-100 év alatt sem élnek meg ennyi mindent. Számolatlanul nyerték a versenyeket a legkülönfélébb szakágakban és kategóriákban, az Endurance-tól a Dakarig. Kidolgozták a turbo programjukat, ami azóta is sikeres. Az övék volt a legnagyobb lökettérfogatú soros 4 hengeres motor az autóiparban (944). Akkoriban még léteztek orrmotoros GT-k, sőt volt, hogy ilyen nyerte az év autója választást (928). Beindították a márkakupáikat, 911 és 968. Szinte minden típusukkal sikeres versenykarriert értek el (911, 924, 944, 968). Végül a 911 szériára kidolgozták a vízhűtéses rendszert. Na, számomra ott ért véget a történet, azután már másoknak szól a sztori...
A 458 Challenge-ből nem hozott ki annyit a HW, mint az F430-ból: a #3 (fehér) és #5 (vörös) bemutató darab Elite-ben, és a #12 két verziója fapadban (matt fekete és vörös), de ezek tök unalmas, szinte egyszínű darabok. Kicsiben bezzeg kitolták a cápaszájú Kessel Racing autót, de nagyban asszem csak ez a 4 van. Egy közös tulajdonsága van a négy nagy gépnek: kegyetlenül el van qrva a kerékméret. Ezek az autók a pályán kb. 18"-os kerekeken futnak, a modellek meg 24-26"-osnak néznek ki.
Ez az 1/43-as
Két nagy a négyből
És az arányok végett egy eredeti
Meg egy másik, hogy lett volna izgalmasabb festésű autó is (és ez már Evo pakkos, GT3-mal megegyező Ch gép)
- Én soha nem voltam nagy versenybuzzer, gyerekkoromban kifejezetten idegesített a matchboxokon levő mindenféle feliratok - reklámok halmaza. Sokszor azokat nagyon csúnyán le is kapartam, mert nekem a "mezei" szériaautók voltak számomra népszerűek. Mint ezek itten:
Nos, akkor mindenképp a tied a legnagyobb fffffff...fal. :-))) Nekem csak kettő 375 Plus van, #1 és #4. Esetleg egy Stradale még érdekelne, de nem török össze ha nem sikerül szerezni. Annál inkább szeretnék majd egyszer bepótolni egy BB 512 LM változatot. Persze csak szépen lassan haladok, lépésről lépésre, most még nem ez van soron.
Bakker, fotó híjæn lemaradtam a "kinek nagyobb a fffffff...fala" versenyről :-))) Nálam komplett BBR 375 fém sor van: 1, 4, 5, 19, Stradale + egy 340/375 gyantából.
Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz az új KK-Scale Ferrari. Az itt látható két korábbival a felniket leszámítva meg vagyok elégedve. Kicsit izmozhattak volna még a projekten, hogy legalább a HW Elite főzött kerekeit megközelítsék. De talán majd le tudom cserélni ezeket a Scuderia Modelli-től származó kerekekre.
Egyébként e mellé idővel még szeretnék egy MkI-est (bár azt nem gyártotta az Exoto), valamint egy MkII és MkIV szériát is. Mégis csak úgy frankó a gyűjtemény ha mindegyik változatból van legalább egy példány. Korábban már volt egy Eagle's Race-féle Mki-em, de azt eladtam, mert meg sem közelítette az Exoto minőséget. Később piacra kerültek a Shelby Collectibles változatok, de azokból sem vásároltam. MkI-ből talán egy Spark-ot kéne megcélozni, vagy visszavásárolnám a Jouef/Revell/Eagle's Race variánst és egy kőkemény umbau projekt következne.
Felőlem lehet és akkor mindjárt mutatok is egy újabbat. Bár szerintem ezt akkor is mutattam neked, amikor nálam jártál. Na szóval, ez egy MkII-es Roadster X-1, amivel 1966-ban a Sebringi 12 óráson győzött a Ken Miles - Lloyd Ruby páros. Valamikor ez időtájt kezdődött a Ford Gt40 Ferrari gyilkos korszaka, aztán szépen jöttek zsinórban a Le Mans-i győzelmek is.
Nem tudom mennyire urban legend, vagy ha netán már volt sorry, de most írta egy gyűjtő cimbi hogy a BBR féle fém-nyitogatós Ferkákat a Minichamps (??? ) fogja gyártani ...
Ez két dologra is választ adna; 1, miért olyan -relatíve- (még egyszer: relatíve!) olcsó, 2, miért néz ki úgy ahogy kinéz... sztem a TDF pl. simán egy HWE szintű modell.
Red Hot és egy narancs Judge.... hmm jó párosítás :) nekem egy kék GTO-m van, baba gépek kár hogy régen nem voltak a látómezőmben ilyen gépek, ma már horror áron lehet hozzájutni 1-1 szép állapotúhoz :((( anno meg játékpénzért
jaaaaj én is ezer éve vadászok egy Espada-ra, csak nekem a kék a szívem vágya, de kb a lehetetlen vállalkozás... legalább is emberi áron :( lassan ott tartok hogy szemezgetek az ezüst meg az arany színekkel is :)
Ilyen ez a pop szakma. Bár ezekből kettőt már az általam becsatolt fotón is láthattál, hiszen 19 különböző Altaya modellről csatoltam képet. Szerencsére 1960 és 2014 között elég sok raliautó vált legendássá és ahogy látom, nem is csak ilyeneket mintáztak meg. Képzeld el mi lesz itt, ha megjelennek majd a különféle évjáratú Lancer WRC-k. Mert a két általuk gyártott Celica generáció egészen konkrétan hiánypótló modellek, még így szoborformaként is.
Köszi! Viszont van egy tippem számodra. Írod, hogy szeretnél a gyűjteményedbe egy Lancia Delta S4-est. Volna egy budget lehetőség a beszerzésre, feltéve, hogy nem ragaszkodsz az Autoart változathoz. Franciaországban megjelent egy 1:18-as Rallye sorozat, amelyben több legendás gép is megtalálható, némileg lebutított formában, tehát nincsenek nyitható részek, de amúgy korrekt a kivitelezés. Ebben a sorozatban megtalálható az S4 Delta, mi több, a Carlos Sainz-féle 1990-es Toyota Celica GT4 (ST165) is. Ez utóbbira még én is beneveznék....
Ha befér én is rakok róla képet :D Igazából ez az egy képem van róla,azóta sok minden változott rajta(ez még talán az első próbán készült), ráadásul itt nem a természetes helyén van a hátsó kerék :D
jó lett nagyon!
Fasza! Ez amúgy egy Toyota pick-up, vagy valami amcsi vas?
jól néz ki! Nekem egy Tamiya XV-01 van némi alumóniummal megspékelve,és HPI Flux motorral (Vektor 5900kv) és a hozzátartozó Vektor ESC-vel (Castle termék)
Ez kb majd 60cm hosszú "vas"! Hivatalosan papír szerint 1:10 -es a méretaránya, de inkább 1:8 a valóságban! Ha jól rémlik, (gyári váltóáttétekezéssel) 80km/h a vége az új mocival! :D
Igen, a Ranga-féle Delta 1:18-as és Ricko donorból épült. Eléggé beleástam magam a témába, hogy korrekt és korhű végeredmény születhessen. A cél az 1994-es Mecsek rali győztes autója, ami a lehetőségeinkhez képest szerintem elég jól sikerült.
Na akkor jajj lesz neked.. :) Időközben megérkezett Janeehoz, kap rögtön egy finom kis tuningot! :D Végülis, ez is autómodell.. Janee rossz hatással van ránk! XD
Dehogyis. Pusztán csak unatkoztam és mivel olyan ritkán mutatok képeket a gyűjteményemről, gondoltam néhányat most felteszek. Bár ahogy elnézem, picit túllőttem a célon. Bocsánat!