A legfelsőbb ligában nem csak a GMP gyártat Kínában, de a BBR és az EXOTO is. Persze ez mit sem von le az értékükből, sőt. Szerintem a diecast modell szakma 90+%-ban oda, de legalábbis Ázsiába koncentrálódik. Még a pici 1:64 körüli gyártmányokon (Matchbox, Hot Wheels, Majorette, Siku, Greenlight, Johnny Lightning, Tomica stb-stb) is Made is China, Malaysia, Thailand, Vietnam olvasható.
Tudja valaki, hogy hol készültek a GMP Ferrarik? Én nem hallottam olyasmit, hogy azok is Kínából érkeztek volna, de most itt van ez a próbababa és rajta az írásjelek tutira nem az amcsi melósoknak szólnak...
Utoljára szerkesztette: 355, 2017.10.14. 21:24:33
Lécci mondd, hogy a ritkaságáért és nem a szépségéért szerezted be! ;-)
Ez most egy picit -az én ízlésemnek- túl minimalista lett. Érdekes motívum, hogy a pálya alul kilóg, így olyan mintha kézírás lenne, meg az is érdekes szemléletmód, hogy az autóra ennyire "rázoomoltak", de ez szerintem a kevésbé tetszetős grafikák közé tartozik.
azért valljuk be, némi teherautós km-rel a hátam mögött, hogy bár jó-jó meg szép, de a magas platómagasság miatt nem melós barát egy farmotoros pickUp, az biztos.. :D És bár alapvető dolgok hátulról is szerelhetőek (egy kínai kislánykéznek XD ), nem egy álom ha meg van pakolva, és fenntről is ki kéne nyitni a mocihoz való hozzáférhetőség végett.. :) Nekem a transzporterek tetszenek, kultikus darabok, de hogy is mondjam... azért egy bogárra platót rakni.. :D :D :D
Egy ilyen double cab felújítva és porig ültetve elég jó családi hobbiautó lehetne, de egy ilyen motor nélküli, hiányos, tiszta fémet csak nyomokban tartalmazó rozsdaboglya is 9500€.
Felújítva akár 50k is lehet, a mobile.de-n a 230 T1-esből alig 4-5db DOKA van.
Pedig ezeknek a gyári elnevezése pick up volt . Egyébként amikor az NDK-s vezetők meglátták a VW T1-est egyből kiadták az ukázt , hogy ilyen nekünk is kell és röpke 10 év után ki is jött - "Kicsit sárgább, kicsit savanyú, de a mienk" - a Barkas
A GT Spirit egy brand az ottonál, jobb minőség, normális csomagolás és 1,5x-es ár, de egy helyen vannak, talán még egy asztalnál is ülnek, viszont valóban úgy kezelik mintha egy totál más cég/gyártósor lenne... nagyon "szép" politika még az otto-tól hogy további kemény valutáért csinálnak us és asia spec kiviteleket, ami tökugyanaz csak más -előnyösebb- színben. Ahogy nézem a user visszajelzéseket, meredeken elszálltak mostanában, de végül is érthető, az ócska párezer forintos modellekkel szórakozás helyett most kőkemény aranybánya ez az ipar.
Laudoracing Model-hez volt már valakinek szerencséje? Resin azt látom, de miféle gyártó és milyen minőségben dolgoznak? Egy ilyen FIAT 242 furgont meg kéne csípnem, míg nem szállnak el az árak...
Ezért én biztosan nem fizetnék ennyit. Valószínűleg megcsinálnám magam, amihez csak egy Solido vagy Maisto Bogár modell kéne, egy Bburago vagy SunStar Porsche 356 motorja és némi kézügyesség. A platót pofon egyszerű így elkészíteni.
Most jelent meg: Schuco Volkswagen Beetle pickup + Carrera motor, 1/18, kb. 160-180€. Én akarnék egy ilyet, ha Porschékat gyűjtenék és nem kerülne ennyibe :) Nem'tom, hogy a ponyvatetőt le lehet-e venni róla (sz'tem nem).
Utoljára szerkesztette: 355, 2017.10.10. 10:05:08
Ezek qrva jók... van a faxbukon ilyen makettezős oldal, csak ámulok miket megcsinálnak... van mikor repcsi zuhan ilyen effektekkel... meg tengeralattjáró pont feldugja az orrát.... brutál.
Részleteiben már inkább egy Maisto... na ja, biztos drága a jogdíj, sebaj majd adják féláron mikor a kutyának nem kell, és a vicc, hogy még úgy is lesz rajta nyereségük... holt ziher.
Szerintem az a két oldalt elhelyezett hűtőradiátor a váltót hűti, így jó helyen vannak abban a légcsatornában, ott a pilóta mellett. Viszont nem kell aggódnunk, mert a CMC a kész, gyártásba engedett változatnál szépen kivitelezte a szóban forgó hűtőket. Az alábbi képen látható, hogy a CMC Team miként szkennelte be a versenyautót és a hűtők is jól láthatók. Végül pedig egy kis geometria :-)
Ez is tiszta wolf street farkasa' fíling... ez egy Norev szintű, de abból is inkább egy gyengébb eresztés féle 50-60€-s modell..... a régi-újranyomott 10en+ éves Noreveken nincsenek ilyen pocsék illesztések.
Ez az autó hátulja, biztos ott kell lennie a hűtőnek?
Ez a demó darab, még nem a sorozatból van, így talán a kész modellen ki lesznek fúrva a trapézkarok. Viszont az, hogy a jobboldaliból hiányzik egy csavar, az már nagyobb gond :)
Hali! Én három hibát fedeztem fel, de amilyen picurka ez a gyönyörűség 1:18 modell méretben, szerintem bocsánatos bűn mindegyik. Szerintem a legnagyobb hiba, hogy lemaradtak azok a kicsi hűtőradiátorok a cockpit két oldaláról, aztán nincs bevezetékezve a hátsó dob fék, végül a futómű trapézkarok nincsenek átfúrva. Én ez utóbbi hibát nézem el leginkább.
Vasárnap voltam...hát 1 nap erre a programra bizony nem elég! Vagy (részben) versenyeket hagy ki az ember, vagy a kiállított autókat, vagy a szervízparkot.
Az Otto Mercedes 190E Brabus 3.6S most 85€+pk. Az ebay-en sincs 80€+15€pk+baromiszarpaypalárfolyam alatt. Most vettem valamit (nem modell), amire kisakkoztam, h OTP-árfolyamon 86eFt lesz mindenestül, a paypal elszámolásának hála 95e lett belőle.
GT-Spirit Lambo Aventador LB-Works.
Köszi, ezt láttam már. Sajnos ez az RC változat. Én a Paudi féle Dong Feng (Peugeot) 206, 5 ajtóst keresem. De ha nem lesz, előbb-utóbb úgy is RC-t veszek.
Jaja! Ezért különösen respect ezeknek az embereknek! Ahelyett hogy légkondicionált óriás széfben tartanák, járják a pályákat és tolják hogy láthassa és hallhassa aki erre kíváncsi.
A Totalcaron van egy galéria, benne egy csomó vendég. Itt van pl. a Ferrari 250 SWB Kenyeresautó, amiből egy (azaz 1, one, один, いち) darab van a világon. És ezeknek a forintban ki sem fejezhető értékű gépeknek itt nyomják padlóig.
Missa, nem emlékszem pontosan milyen 206-os Peugeot-t kerestél, de a Norev nemrég adott ki egy változatot 1/18-ban: kép
Klasszikus és Classicos hétvégét kívánok én is :)
Én sajna nem érek rá, de az eddigi infók alapján csak ajánlani tudom: Hungaroring Classic. Guruló gyémántok vannak ahogy nézem... :) Amilyenek még sosem voltak nálunk
Én csak egyszeri Ferrarista vagyok, nekem begyün :)
Szép szép szép.. De valahogy ez már túl öszvér. A 964-esnek sosem volt ilyen rs kacsaszárnya. Rwb is, targa is, Rs szárny is.. Túl jó akar lenni, de így már túl sok sajnos, nekem legalábbis. Sok lett a belepakolt Porsche-faktor!
GT-Spirit Porsche 964 Targa RWB. Egy ilyet elviselnék 1/1-ben :)
Fain kis gép a CRX, mármint az 1:1 ;) amúgy valamelyik -másik- rezsingyártó is kiadja, (one model talán?) bár az biztos drágább lesz vagy az is lehet simán horrorár... de ez a már szakma szépsége :) Mindentől függetlenül az otto-t továbbra se éltetném, (pláne nem ezüstbe amit nem tudnak fújni) iszonyat gyenge lett az mk4 suprájuk is, bár ha úgy vesszük manapság ők a rezsinbburago, csak ezekkel nem lehet úgy játszani
Ha már a többiek nem láttak bennük fantáziát akkor csak azt tudom mondani...... Viva la Ottomobile
HONDA CR-X MK II 1988 - sajnos jobb kormányos de végre 1/18
BMW E30 Touring M Pack 1991
Hát, tény, hogy inkább érdekes mint szép. Sok egyenként dizájnelem van rajta, csak az összhatás kicsit fura. Az én defektes ízlésemnek bejön :D Azt azért komolyan elolvasnám, hogy az 1959-es újságokban mit írtak róla. Közel 60 éve nagyon más volt a kontextus mint ma.
Nagy kár, hogy hozzánk ilyenek nem jutnak el. Pedig egy ideig volt az Ebbronak hivatalos forgalmazója/importőre az EU-ban. Prius GT autó, eléggé elmebajos :D