Ifjúkorom nagy kedvence, de csakazértse' veszem meg :) Egyenlőre ezért, mert nem fekete krém belsővel, aztán ha azt is kihozzák, akkor majd kitalálok valami mást :)
Alá lőttem... :( De végül is nem, mert a Dodge Super Bee 300€, plusz a Ferka licenc simán lehet együtt 360. Sajnos.
Addig is itt a Norev 1/18 Mercedes V-Klasse. Jön fekete AMG-Line kivitelben is. Kb.85€. A vörös 5 nap alatt eltűnt a MCW oldalról. Már rengeteget 1/1-est láttam utcán (főleg külföldön), de egy se volt vörös, sz'al nem a sofőrök veszik a műszerfalra...
A belső kamerás felvételekből elsőre úgy tűnik, hogy az egyre szűkebb helyen Verstappen húzta rá Kimire, de kívülről nézve Vettel akkor is Kimibe nyomta volna Verstappent, ha az egyenlő távolságot tart a két Ferkától. Az egyre kisebb "egyenlő távolság" előbb-utóbb 0 lett volna. Szerintem Seb nem nézett a tükörbe.
off/ kick off 6 verseny az 150 pont! de úgy is lehet számolni hogy versenyenként 5 pont pont előny én Hamilton drukker vagyok de azt mondom nincs itt még lejátszva semmi, még bőven össze kell szedni magát a merci csapatnak és Haminak is, ha meg akarják szerezni a vb címet igaz az előny náluk és nem csak pontszám szerint hanem a technika is mert a ferrarinak ugye alkatrész stop van már és elég súlyos rajthelyezés bünti jön ha cserélnek úgy meg azért elég nehéz Hami előtt lenni, aki nagyon jól felszívta magát az évad végére, elég stabilan teljesít
hát tényleg jó munkát végeztek szerintem elsőre simán úgy tűnik az illesztési hézagoknál hogy nyílnak a dolgok na így már nem is kell :))) a tdf viszont igen!!!
Ha ha ha! Resin, bakker, sz'tem még a kereke se forog De ha már úgy látod, hogy nyílik, akkor igazán jó munkát végeztek a BBR-nél.
Az F12tdf (aminek valóban mindene nyílik) karácsony előtt várható. A nagykerekben minden új BBR diecast decemberre van kiírva, de a belsős infóm (és a józan paraszti ész) szerint egymásután fognak megjelenni, nem 1×re.
Bubu 250: Hát mit vársz 4000Ft-ért egy 3+-os "modelltől"?
OFF/F1: csak utólag láttam, de jobb is így. Egyszerűen nem hittem a szememnek. Szerintem az egészről Vettel tehetett: rácsukta az ajtót Verstappenre, az meg betojt és beleállt Kimibe, ezzel elintézte az idei évet. Hat versenyen behozni Hamiltonon 28 pontot kb. Mission Impossible. Utoljára szerkesztette: 355, 2017.09.18. 09:09:25
Hmmm, nagy szükség lesz rá. Az Elite is nyomott egy hasonló sorozatot, igaz az 512 S volt. Na majd a GMP, feltételezhetően a CMC-khez hasonlóan, alaposan feltornázott áron.
Tremonia kit a Bburago 1/18 LaFerrarihoz, kb. 3.600Ft+pk, rendelhető az ebayen (a tremonia.org-on nincs fent).
BRÉKING!
GMP 1:18 1971 Ferrari 512M #11 Sunoco Le Mans, Donohue - Hobbs. Full metál, mindene nyílik, csak épp nem vörös. De gondolom majd lesz olyan verzió is :)
Utoljára szerkesztette: 355, 2017.09.14. 09:47:06
Új SunStar Stratos októbertől.
Persze, hogy nem. De maga a jelenség, miszerint a GM más gyártóktól vesz át kisautókat, hogy azokat saját márkanéven forgalmazza, korábban sem állt távol a konszerntől. A Suzukitól több típust is átvettek a 80-as 90-es években és aztán ilyen-olyan GM márkák alatt forgalmazták ezeket.
Egy kis érdekesség: Suzukik álneveken Persze ha már GM, akkor mi az Opeleket ismerjük leginkább, és ha végignézzük az elmúlt évtizedek kínálatát, jól látható, hogy mely típusokból lett valamilyen Vauxhall vagy Holden esetleg Isuzu.
Az üzleti világban a márkanév foggalma sajnos eltérő jelentéssel bír attól, mint a köznyelvben. Gyakorlatilag a haszonszerzés maximalizálásának egy eszköze. Az első 1:18-as modellem több mint 8 éves, de csak olyant veszek ami 1:43-ban nem elérhető. Mostanában azért is fordítok nagyobb figyelmet erre a kategóriára, mert az elmúlt évben 1:43-ban nem voltak olyan igazán jó ajánlatok. Utoljára szerkesztette: bulba, 2017.09.13. 16:54:25
Picit nehéz elhinnem, hogy ez egy Buick Excelle HRV, hiszen a Buick márkanév kapcsán nem ilyesmi autók ugranak be. Persze ettől függetlenül tudom, hogy valami oknál fogva Kínában zabálják a márkát. A modell pedig eléggé rendben van. Az első fotót látva azt hittem ez valamilyen gyanta vagy nem nyitható zamac öntvény modell, olyan pontosak és szépek az illesztések rajta. Aztán görgettem lefelé és leesett az állam. Klassz! Apropó, mióta utazol egytizennyolcban is? :-)
Láttam egy ilyet kedden a Vácin... mármint nem 1:24-es bubut hanem az igazit :) a dunapláza utáni lámpánál rúgta el a belváros felé, már az autót se lehet látni, de mennydörgés még mindig volt :)
most mond meg, hat nem eredeti? ha elmondom nekem mik tetszettek.... chevy van volt a kedvencem meg ez. maig rejtely miert. marmint a van. de erdekes nem a ford van, vagy a dodge ram, csak a chevy van. matrabol se a murena, a bagheera vagy a djet, hanem a rancho. valamiert azt az erzest adja, hogy ezzel a vilag vegere is. pedig ahogy korabban mondtak, nem is volt 4wd. dehat mit tudtam en akkor 5-6 evesen. a tercel is tetszett, de csak a 4wd kombi. talan a hatso ablak miatt, volt benne valami szokatlan. mint amikor kijott a 928 es ledobbent az autosvilag, h jee ilyet is lehet? aztan mindenki igyekezett beepiteni a formavilagaba (ugye sierra es tarsai) regebb (legalabbis nekem) ami szokatlan volt, ujszerunek tunt. viszaterve a vezervonalra, a franciak nagyon karakteres, legies jarganyokat rajzoltak egesz sokaig. most is probalkoznak, neha sikerul is egy egy vonalat eltalalni, de azoknak a karakteres idoknek talan vege. egyedul a ds-ben es neha a citroenben pislakolt vmi tuzecske, meg az alpineban szorvanyokban - de ez csak sajat velemeny - a tobbiek annyira kiszamithatoak... Te/Ti hogy latjatok? Utoljára szerkesztette: ndns, 2017.09.06. 17:06:34
Köszi! Én gyerekkoromban abszolút semmilyen, karakter nélküli autónak láttam a Tercelt, de pár éve valami bennem is elromolhatott, mert egy ideje valami megfogott benne. A Rancherot pedig akkoriban nem is ismertem, de ma nagyon karakteres autónak tartom. Az volt az egyik első modellem, olyan 2008 körül :)
igen, egyfajta be nem teljesult vagykent tekintek ra. amikor akkora voltam, hogy csak a tukorig ertem labujjhegyen, vagyakozassal teli tekintettel neztem, hogy a vegsebessege 200kmh volt. persze nem annyi, de akkor ezt nem tudtam. annak a cegnek szinte nemi tulzassal vilagvero technikaja volt (legalabbis abban az idoben). emlekszel a dangel peugeotra ami meghoditotta a fel sivatagot? meg calvet elnok elott, akinek a szamlajara irjak a ceg tonkretetelet, fantasztikus (nyilvan korszellemnek megfeleloen) modellek jottek onnan. meg ott volta matra.... igen, en is ugy emlekszem, h a simca 2wd volt. de nem emlekszem pontosan. azok a dieselek....megteremtettek a hirnevet a cegnek.
A Matra Simca Rancho annak idején nekem is nagyon tetszett. Tulajdonképpen még ma is elfogadnám. De úgy tudom, a Tercel-lel ellentétben csak első kerék meghajtású volt. Tudom, dilis vagyok, de azt is sajnálom, hogy diesel nem volt belőlük. Pedig a cégcsoportnak már a Rancho idejében is volt ütőképes diesel erőforrása. Utoljára szerkesztette: Missa, 2017.09.06. 10:34:25
A bal első index és helyzetjelző lámpaegység már most leesett a helyéről. Mégis milyen minőségű ragasztót használ a gyártó? Gyermekkorom kedvenc lendkerekes Skoda Mikrobusza is volt ennyire kidolgozott játékautó, mint ez a König Countach. Nem is beszélve az Ites és Piko drótos járgányokról... :-) Egyszóval, ez a portéka egy olyan öreg gyűjtőnek, amilyen én is vagyok, ingerszegény. Pedig a Lamborghini amúgy erősen célkeresztben van nálam is.
mint egy rossz matchbox :) elég gagyinak néz ki max feketében néz ki jól, a többi szín elég béna, hogy a felni is egyszínű a kasznival.... szerintem :)
ez igen! gyerekkorom egyik nagy kedvence. tercel 4wd. fogalmam sincs mit szerettem benne annyira, de nagyon megfogott. a matra ranchoval egyutt. barnaban szerettem bele :) ne kerdezd, az izlesemet neha en se ertem. gratulalok hozza!!
Bakker, tényleg, így a képről egyből beugrott, hogy már korábban mutattad is...nem tudom alapból miért nem emlékeztem, pedig a működő tetőnyitó-mechanika igen különlegessé teszi.
Ferrari Portofino. Finom... Elsőre azt hittem, hogy ez a 812 kabrió, de V8-as, inkább a California utódja lehet.
Annak idején a Bubu F360 hamarabb megjelent, mint az 1/1. Na erre most várhatunk...
Utoljára szerkesztette: 355, 2017.09.05. 09:45:03
Az egyik egy befektetés, a másik pedig egy kidobott nagy valag pénz, amit sosem kapsz vissza! Te döntöd el, hogy melyiket választod! ;) Ne állj be a sorba! ;)))
tyja, keményen megkérik az új autók árát... választasz egy tökös motort, felszereled rendesen és pörögnek a milliók.... Brutál és van egy középkategóriás autód........ ami semmi xtra, 3jön szembe még 2 kerülettel arrébb beérsz dolgozni....
Jaja, és abból van erősebb is, 160ló körül... hát ez az én formám, gyakorlatilag csak ők kínálnak ilyet... a motor amúgy nagyon pöpec, a 6-ost is tök jól mozgatja, kíváncsi lennék milyen lehet a 3-asban, olyannal még nem mentem. Viszont az zavar, hogy kivették a hagyományos kézifékkart, az elektromosat egy ritka nagy baromságnak tartom.
A Mazda3-ból még akad 2.0 szívó. Elsőre a 120LE nagyon vérszegénynek tűnik, de tud 8.9s 0-100-at és városban, jóidőben elvan 7.5l-rel. A Totalcarnak tetszett.
Van azért jó új autó, csak kevés.... kizárt hogy Astrát v. Focust vegyek, minden céges autó ez a kettő.... Fókából max egy RS kéne... mondjuk az nagyon... +abba az a mókás hogy a többség egy céges alapnak nézi :) én az ilyeneket imádom..... csak meg kéne játszanom akkor a keretet dupla v. semmire :)
Új Jazz-t kivárom, azzal a 1.5-ös mocival sztem jó kis gép lesz, még egy szívó 1,8-as Yaris is jó lenne, de persze megint egyből egy kompresszorost kell kiadniuk 10millióért............. ugyanezt csinálták régen is, volt két alapmotor, meg -jobb esetbe- egy széthegyezett valami, de most már az sincs... nem értem a Tojglit, 2 évtizede ezt csinálják, vagy tényleg nincs igény ilyesmire..........(?)
Uj auto, nagy szivo benzin, de varosi meret..? Van ilyen.? Elmondom neked, ha az uj autoba nem lesz hiba,..... Inkabb nem mondom. Olyan 15evvel ezelott megallt a tudomany, azota a "mernokok" elfelejtettek jo autot villantani. No meg szerelhetőt!! De ha városba kell, akkor vmi Astra kommersz kell neked, de ma mar nem divat nagy kobcentis szívó benzines, sajna..
"Érdekes" dolgok mindig lesznek, de fura hogy pont a Toyotánál jöttek elő egy ilyennel... egy darab sok, annyi sportos kis-középkategóriás autójuk nincs... és akkor bumm, egy Yaris 10misiért