Az Astont láttam a blogodon, igazán művészi gép, az én ízlésemhez közelebb áll, ha a tetővonal nem lejt ennyire radikálisan, de még ezzel együtt is nagyon TOP a masina.A felnije és a hátsó lámpája már önmagában megér egy misét!
Elismerő bólintás! Tanulmányautónak korrekt iparosmunka, szépen megtervezetten futó vonalakkal, kimért de kellő vadsággal. Ha a szériaváltozat is ehhez közeli lenne, na akkor esne csak le igazán az állam!
Minden szavaddal egyetertek. C7? A C8/Zora vagy barmi is lesz a kozepmotoros meg az emleket is letorli majd ahogy ismerem a fiukat. Mar nem a Stingraynek. Sajnos/szerencsere a Viper olyan nyers volt amilyen, de a vegere - ahogy irtad is - egyre jobb lett, csak sajnos a design fakult vagy tudja a fene mi a megfelelo kifejezes, Ralph gillesre nem epp a finom, meresz, letisztult, ujszeru, innovativ formavilag jellemzo. A Viper szerintem ott bukott el, hogy csapnivalo lett/volt a Chrysler formatervezo gardaja. Nezzuk meg az elso Vipert, a conceptet (kepzeljuk hozza a legutolso technikai szinvonalat) es maris szinte Corvette szinvonalrol beszelhettunk volna. A C7 mar a 90-es evek kozepen kesz volt. A C5 csak 1997-re jott, de a Viper GTS formailag meg mindig tulszarnyalta az RX-Vettet (Corvette C5 a la Mazda RX-7 martassal) Akkor meg nem volt Lutz a GMnel, es nem mertek meglepni a pillanatnyi C7-et. Tom Petersnek meg nem volt szava, plane az Aztek utan. Utana mind tudjuk mi kovetkezett. Lepesenkent kezdte adagolni a GM a Stingray fele vezeto formavilagot generacioknak ALCAZVA. A 2004-es C6 tkp egy C5.5 volt, a C7 mar egy C6.5*. Ez az igazsag. Formailag. Technikailag meg a C8 a 2000-es evek vegere szinte kesz volt. O lett volna a 2010-es kozepmotoros csodafegyver. Ha akkor nem allitjak le a szinte kesz projektet (Lutz tiltakozasa ellenere), akkor mar a masodik generacios ME-t nyuznank. Marmint kozepmotorost. Kepzeljetek most el, h szinte keszen vagytok egy hatalmas tervvel, mar a tesztek kovetkeznenek es akkor azt mondjak nektek, h oooh, hat nem ugy van ez kerem. Csinaljatok valamit 200 milliobol lehetoleg legyen modern, de ha lehetseges inkabb tartsatok alacsonyabban a koltsegeket, h esetleg jojjon ki egy Caddy is. Hangsuly az esetlegen. Nesze nektek kozepmotoros alom. Igy valosagos csoda lett a Stingray. Kepzelhetitek. Keves penzbol valami elkepesztot alkottak. Merevebb lett a C6nal, a C6R (tobbszoros LeMans gyoztes) hasznaltak fel tapasztalatot a tervezesben, meg a Pratt Millert is bevontak. Mindenki azon volt, h valami emlekezetes csodageppel bucsuzzanak el a RWDFE klasszikus Corvette elrendezestol. Titkon azt remeltek, hogy oriasi siker lesz aminek alapjan ki tudnak csikarni 400 milliot legalabb az ME fejlesztesekre. Igy mindent beleadtak. Kozben a Fordek mar javaban dolgoztak a gyar pincejeben egy kozepmotoros versenyauton, amit majd terveik szerint lebutitottak volna a kozutra is, hogy keszen alljon a nagy esemenyre LeMansra. Nem volt nagy titok, hogy ez is ME elrendezeu volt mint a nagy elod. Az igazsag az, hogy a C7 tervezesenel a Viper meg csak a terkepen se szerepelt a konkurencia meghatarozasanal. Azert meseltem el, mert kevesen tudjak mekkora erofeszites volt a C7 es talan picit jobban ertekelitek. Milyen lesz az uj ME? Csak annyit mondhatok, de ezt biztosan, hogy mindent le fog mosni (Lutz szavajarasaval suck the doors off) amit a GM konkurenciakent megfogalmazott. Egy arulkodo adat lehet. Ezt az autot legalabb (ertd minimum) 9 eve tervezik + 3 amiota tesztelik. Pl Milfordban is. De ez meg semmi. 30 eve keszultek ra. Es ezek csak azok a szamok amikrol en tudok. Ezeknel a valodi szamok csak nagyobbak lehetnek. Az igazsag az, hogy a Viper soha nem volt a Corvette ellenfele, soha nem volt senkinek se ellenfele, Lutzek mindossze egy erofitogtatasnak tartottak, soha nem vettek komolyan, bizonyitek ra, hogy nem is a Chrysler gyarakban keszult, hanem egy csapat lelkes megszallott szerelte ossze a Conner avenuei uzemben, amit a Chrysler kifejezetten a Dodge Viperert vasarolt meg 95ben. Mert ok se gondoltak komolyan a Vipert 88-89ben. Csak az elsopro siker miatt valtoztattak az elkepzeleseiken. Szinte csak osszetakoltak az egeszet, de ez mar egy masik tortenet, amit feltetelezem mindannyian ismertek. *ebben volt egy icipici reszem nekem is, de mi a Cadillacnel szorgoskodtunk (Evoq project)
Igen, osztom... Én is egyik nap az amsz felé jártam, mivel volt egy lyukas órám gondoltam ott ütöm el, nem vágom annyira az új Ferrarikat, de 488 és FXX-K az biztos volt, meg még másik kettő amiről fogalmas sincs de Ferrari volt
Tényleg jól néztek ki, azt nem mondom hogy röhögve megérnek 15-16ezret, de ha úgy vesszük egy alap otto is 20ezer felett van mire hazajön.
1-2 tényleg rémes darab kivételével nekem is megvan az összes régi Bb.-m.
A Viper egész jól sikerült, de van ami totál torz, mivel a bubu az összes modellre egyen felniméretet használt, (valami 17-18 közti átmenet) ezért ami gyárilag is azzal jött ki az egész jó lett.
A 456-os spec. nekem is az egyik kedvencem, csak a fényezésük szörnyű, narancsos és puklis. 3db-ot adtam el emiatt, most egy limitált, utólag fújt grafit van fatalpon, ha nem a szokásos traktor-extrémszéles gumi lenne rajta, simán ellenne még egy vitrinbe is a többi között. De szép a 288GTO is, nem rossz a 348-as, csak ezeket fel kell turbózni.
Jó irányba mentek amúgy, a F50-es is egy tök korrekt darab, jobb mint a Maisto / HW a rémes illesztéseivel meg festéssel, még úgy is hogy a géptető vonalát a Bb elrontotta.
Viperből amúgy van 10darabom :) Fatalpas piros-fekete, az "első modellem" piros :) sárga, GTS-ből vagy 3féle, RT/10ből GTS felnis, csíkos-nem csíkos :) biztos van benne egy jó nagy adag nosztalgia is, de tök jól néznek ki....
Egy piros, sárga GTS felnis RT/10 kéne még, mert az volt egy last edition az RT/10-ből, de az olyan ritka és horror árú (Bb viszonylatba meg pláne) hogy az sztem kimarad.... Utoljára szerkesztette: PP993RS, 2017.08.17. 09:20:33
Múlt héten (minő boldogság, még szabadságon voltam), nyaralás közben párszor átugrottunk Szentgotthárdról Ausztriába. Naná, Graz - Plaza, feleség, cipő, ruha, stb. De nekem is jutott valami nézegetni való. A Müller drogériában volt alkalmam egész közelről nézegetni a Bburago féle Ferrari 488 GTB-t és valami 458-as Italia-t. Igaz "csak" sima Race & Play verziók voltak, de egész jól néztek ki. Kívül-belül. Nem vettem meg egyiket sem, de ha a Müllernél lett volna Signature bármelyikből, lehet, hogy nyaggatam volna az asszonyt az egyikért. Jó, OK, nem Autoart, BBR, CMC, vagy akár Kyosho színvonal, de mondom, határozottan jól néztek ki. Szóval azért nem mindegyik BB olyan rossz.
Mér lenne vérciki? Van, amit csak ők hoztak ki, nálam is ott feszít a 456 a 2+2-es és a 348 Challenge a V8-as sorban. OK, nem ők a koronagyémántok, de megférnek.
Az első Viper egy használhatatlan-kezelhetetlen autó volt, (bár tény itt van rokonság a Cobrával) műanyag az egész, nincs kipörgésgátló, nincs ABS, nincs légzsák, ha határra kerültél csak egy gyors ima maradt.... és azaz autó elég könnyen elérte a határait. Nem véletlen soha nem szerették meg az usában, a Corvette olcsóbb volt, (V8-volt) a C5-től kezdve simán a hétköznapokban is használható és nem utolsósorban nem egy non-stop özvegycsináló.
Persze lehet pont ettől olyan jelenség a Viper amilyen, nekem fiatalkorom meghatározó autója volt, persze csak nyálcsorgatás téren, ugyanis egy környékbeli srácnak volt egy fekete Viperája, emlékszem messze-messze már hallani lehetett mikor jön, és én már ott álltam az ablakba mikor megjelent a fekete démon... elképesztő volt...
Elég csóringer környéken nőttem fel, akkoriban egy kettes Golfot is sokáig nézett mindenki, még javában álltak a Ladák, Skodák, Warbik-Trabik... gondolhatod akkor az milyen szürreális lehetett, úgy nézték mintha valami ufo lenne....
Én szeretem az összes Vipert, a klasszikus kék-fehér viper csíkos GTS az álom, tény hogy az újabbak veszítettek a kígyóságból :) viszont egyre jobbak lettek, az utolsó gen. SRT Viper már egy nagyon jó (sport)autó, de közben a C7-es Vette még jobb-még jobban fogy, még a jelenős Viper árcsökkenés után is... sajna ez lett a vesztük. :/
a viper volt az egyik legigeretesebb dobasa az ujkori cobra-utod-keresoknek. de sajnos a generaciokkal elhalvanyult. az eredeti rt/10 concept....na az lett volna meg nyakfajdito. azt kellett volna kihozni. bar a szeriavasra sincs panasz, de az eredeti nyersebb volt, azokkal az integralt tukrokkel, igazi speedster hangulatot arasztott. na a speeeeedster is kedvenc karosszeriatipusaim kozott van... most akkor nemtom mi a kedvenc. de ez is.
igazi klasszikus shooting, khm coupe ize....mgb szeressuk es az osszes shootingot is. azt is amit a zagato az astonnal (ejjel kiadott)...es a ferrari shootingokat is, es a lambot es a vettet es a huuu...asszem ez a kedvenc karosszeriatipusom. kesz, kimondtam. a gt es a shooting. ezek a stilusrol, finomsagrol szolnak.
Most nézem a user fotókat a GT S féle "ős" Viper-ről.. megmondom őszintén elgondolkodtam hogy egy olyannal kivételt teszek, mivel az első modellem is egy Bubu Viper volt, és szerelmes voltam vagyok abba a kígyóba.... na de nézegetve a képeket..... simán maradhat a Bubu...... Na nem mintha eladtam volna... csak hát na.
Igazán jó lett, annyiban még az eredetit is lekörözi, hogy az csak direkt fényben adja ki a zöldes jellegét, árnyékban erősen szürkés.
mpv ide vagy oda, ugy emlekeztem, h a renault hivta elso egyterujenek az espacet ideat, mig a chrysler a caravant a vizen tul. persze, h volt multipla, meg scarab, meg mindenfele furcsasag. ez picit olyan mint a szomszedok 2000 eves tortenelme / az elso sorozatgyartasu auto. mindenki a ford t-re szavazna, holott...
Műgyantát simán lehet saját lábán tartani, az a két buta tengely sokat kibír.
Bár most belefutottam drágább darabokba, (amiknél full fix a kerék) azokat nem szívesen hagynám a gyári talp nélkül, bevan lőve egy nyomtáv/terpesztés, és simán ragasztóval odapattintották. A kedvencem mikor le se ér a kerék :))) ezeket simán nem erre találták ki, nem véletlen van a csilivili talp hozzá.
Nem is olyan rég milyen nagyhalál volt az arcokon ha kiderült hogy egy-egy modell kereke -akármiért- nem forog, most boldogan adnak az emberek 2-3-400 eurót olyan modellekért amiket jóformán le se tudsz szerelni a gyári talpról... fura világ.
DC modellt valóban nem szerencsés saját lábán tartani, aszem ezt már írtam, a régi -nagydobozos- AA-okon pl. rajta volt hogy ne szedd le a talpról, ne rakd ki napfénynek stb-stb. ;)
Látni hogy talpon volt vagy keréken; lóg, lötyög a kerék, dől a futómű, van amelyiknek a gumi is kocka lesz a sok állástól....
Sajnos a kínai 1:18-asaim mindegyike kisebb-nagyobb mértékben szenved a befelé dőlő első kerekektől Egye fene, fogjuk rá hogy (boy)verseny(ző)beállítás
Egy gyerekkori autóskártyának hála az általam legkorábbinak tartott MPV az Alfa 40/60 HP Aerodinamica Bár eléggé bizonytalan vagyok, eleve problémás, hogy az MPV-nek -amennyire én tudom- nincs igazán jó definíciója. Na meg az 1910-es években nyilván nem MPV-nek gyárthatták, csak utólag visszanézve illeszthető* bele a kategóriába. Amúgy szerintem is a 600-as Fiat az amelyik a legkorrektebbül illik bele abba amit ma egyterűnek hív a köznyelv. *erőszakolható :D Utoljára szerkesztette: bulba, 2017.08.13. 19:31:18
Nálam meg a négy kilós Bartoletti kivételével minden a kerekein áll. Még a BBR-eket is lepiszkáltam a drága jó Schedoni meg Alcantara talpakról :) És egyik műgyanta kereke sem dől úgy befelé, mint a régi Bubuké (az újaktól még nem láttam ilyet). Lehet, h azokat kellet volna a gyári talpukon hagyni :)
Én egy kivétellel minden modellemet talpon tartom, de az az egy sincs keréken :) Becsúsztattam alá egy ceruzatartót, hogy a rugók ne legyenek terhelve, ill ne fáradjanak. Időnként pár napra azért kiveszem alóla a változatosság kedvéért.
a narancs mienk, a kek az amerikaiake. talan egy zold is erdekes volna. a jaguar most nagyon nagyokat ugral. ezek csak finom utalasok, mert jelenlegi szandekok szerint, a kovetkezo generacios xf r tomve lesz olyan technologiakkal amivel m5 vagy mostanaban olyan divatos giulia qv vadaszatara indulhat.
azt nem tudom, hogy ez volt-e az elso mpv, de Europaban biztos. akkoriban nagyon modern lehetett, de neha a renault kepes ilyen meglepetesekre mikor a semmibol egyszer csak elohuz egy addig ismeretlen kartyat. mint pl 99-ben az avantimeot. de az egyteruek osvenyen maradva, szerintem a mostani espace is egy ilyen modell, csak nem ertekelik. es ha akkoriban quementek meg merik lepni a koleost... bar talan az is tul avantgarde volt a maga koraban, a vel satisrol nem is szolva. tetszik, hogy neha eloallsz ilyen regi ikonokkal amivel megindul a lavina az emlekek sugarutjan :)
egyetertek, ilyen aprosagok is sokat dobhatnak egy auto formai kisugarzasan. ezek az egyedi reszletek neha tobbet arulnak el az identitasrol mint maga a szintiszta forma. a peugeot/citroen/ds mar egy ideje probalkozik ezekkel a reszletekkel, de meg a DS5-on kivul alig alig kerultek at a szeriavaltozatokba. frappansnak, ugyanakkor funkcionalisnak kell eladni. legalabbis az a szabaly, h annak kell tunjon.
Köszi! Szerintem is a már alapból igencsak izgalmas alapformát sikerült érdekes és egyedi részletekkel feldobniuk. Ilyen pl a karosszéria színére fényezett első hűtőrács. Nem nagy dolog de az összképre gyakorolt hatása szerintem jelentős. Hasonló látható a Jaguar XE SV-n is. Ha valaki nem ismerné, KATT
Ha már a kék szépségeknél tartunk, legyen itt ez a Peugeot proto is. Az első modellem amit direkt a Norevtől kellett rendelnem mert a nagyobb boltoknál egyet sem láttam, max E-bay-en francia kereskedőknél. A legfincsibb darabokat így megtartják maguknak?
Köszi! A kisebb hibák ("körszélvédő" elemeinek illeszkedése, rácsok, karbonelemek enyhe egyenlőtlensége, egyik lámpabura pontatlansága) és a magas ár ellenére az alapforma miatt egyszerűen nem tudok elégedetlen lenni vele
A 155 tényleg nagyon sok, ráadásul így a képek alapján nem tűnik szebbnek mint az igényesebb tömeggyártók modelljei. Az ár max akkor indokolt, ha nagyon alacsony a példányszám, de akkor is csak gyártói oldalról. Én csak egy modellel kivételeztem eddig, ahol (kicsivel) 100Eur fölé mentem (amúgy szigorúan mélyen alatta...), de ott is az 1:1-es különlegessége és a modell limitáltsága miatt beszéltem rá magamat :)
Huhh, ez most elég combos leárazás, szerintem sokak be fognak most vásárolni (ha más nem, hát a külföldiek :D). Számomra sokkal testhezállóbbak (voltak) az olyan akciók amikor gyártótól függetlenül, a nem fogyó darabokat akciózták le 20-50%-kal. Amióta így márkánként vannak a kedvezmények ,valahogy sose jön ki nekem elég kedvezőre a végösszeg, talán ezért sem volt még idén nagyobb rendelésem, inkább innen-onnan kisebb pakkok.
Most, hogy láttam a Silverstone-i plakátot (sz'tem eddig a legjobb), a magyar láttán inkább sírnék... :(
'napot!
Itten vogymuk. Köszönöm a helyettesítést :) A magyar plakátra jobb témát is el tudtam volna képzelni, mondjuk a Felcsúti stadionban, a kezdőkörben fánkozó Vettellel :)))
Mai adag: halvány tervben van, hogy az 1/18-asok mellé begyűjtöm az összes (vagy legalábbis a legtöbb) Ferrari F1-es gépet 1/43-ban. Most a BBR nekifeküdt a témának, új sorozatban (Competition) kihoz sokat, de bakker 155€ egy ekkora modellért??? Nincs az az isten, hogy 20€-nál többet adjak egy mecsboxért, és még azt is sokallom. Az F310 hűtőjét elnézve nem is nagyon erőltették meg magukat, ilyet a Bburago is tud 9€-ért...
Végül a fehéret raktam fel, mert a gunmetal króm pereme nem illik hozzá... viszont nem tetszik az első felni nagy, a hátsó OK, de előre 18-as kéne... fura mert amúgy az IG is ilyen, ugyanaz a méret, csak leleményesek voltak, úgy leültették hogy a gumi rész szinte full eltűnik, az AA-ot viszont nem lehet annyira lecsüccsenteni, szívás :)
Vagy kéne rá valami ultra peres gumi, de az könnyen lehet megint szarul fog kinézni. Szóval most vagy vissza gyári, és vesz egy IG vagy veszek két szett alufelnit, de azt megint festegetni... no meg egy kisebb vagyon :/
A fehér kontraszt ennek a piros Nsx-nek jól állna vitrinben, de én mégis a gunmetal verzióra voksolnék!! Amúgy az Aa r35 V-specemnek ugyanilyen felnije van, szerintem.. Vagy legalábbis nagyon hasonlít rá!
Talán még egy finom ültetés lehet ráfér, meglátjuk.. :) Szerintem jó lett.. Szerintem. :D A kupakok direkt csak a széleknél kaptak ezüst fényt, így megmaradt a Porsche embléma is ugye.. Gyárilag volt ez ezüstel ill feketével is.
Napos időt! Én a napokban ilyennel múlattam az időt... :) Jobban tetszik fényezés nélkül a fuchs, de mivel hogy olcsó volt ez a kabrió, és ugyanez megvan Carrerában is, így gondoltam retrósítunk! :D
Sziasztok! Van pár eladó modellem több gyártótól : BMW X5 Kyosho (doboz nélkül) : 15000 Ft Mercedes C-Klasse AutoArt (Dealer Edition): 21000 Ft Porsche 911 GT2 RS Minichamps (Limited Edition 504pcs) : 32000 Ft
És nem utolsósorban ennek a csodás cseresznye-metál (és nem piros ;) ) R35-nek hála megvilágosultam, hogy tud brutál lenni egy rezsin, csak az árak vannak eltolódva....
Olyan mintha egy Maisto-tól várná el az ember hogy AA-legyen... ha GT S áron ilyen rezsinek lennének, bajban lennék, vagy 10modellt azonnal megvennék az IG-től ......