na jó, de ez egy idióta angol én arra gondoltam, hogy ahhoz képest én mennyiért vettem anno, (már nem emlékszem honnan ) ahhoz képest 4-5szörös áron találtam most
+jön egy gunmetal verzió is, csak króm peremmel, bár sztem a fehér fog felmenni, de az volt az első benyomás-hogy ez kell rá... szóval meglátjuk ;)
Nekem amúgy így kerek ez az NSX dolog, írtam régen a Lancia Deltánál is, hogy lehet szeretni a gyári kereket, de megint más kérdés mivel adja.... tudom-tudom kinek a papné
Ja-ja TE37-es felni jön hozzá ;)
Sajnos 1:18-ban csak peremes verzió létezik, szóval inkább valami ilyesmi lesz, de talán nem is baj hogy nem ugyanolyan mint az iGN féle...
Gondolkoztam ezen is, de akkor megint olyan lenne mint az iGN meg sztem ez a felni inkább már klasszikus irányba megy el, nem olyan brutál sport amiről a TypeR szól.
Szép amúgy a gyári felni, és gyöngyház-fehér fényezése van ami nagyot üt, csak nem ezen az autón... egy korabeli Civic vagy egy S2000 hibátlan vele... sztem :)
Egy kevésbé autóbuzi persze hogy nem, de mi nem vagyunk kevésbé autóbuzik :)
Anno láttam 1:1-be egymás mellett a kettőt, sztem az eleje és a hátulja is szebb, eredetibb -vagy fene tudja mi a jó szó ide- a V8-nak, egyedül az Y dizájn felni volt ütősebb a V10-en... de ízlésről felesleges
Én régóta szerettem volna már R8-at 1:18-ban, de eddig tényleg azért nem vettem, mert így felment az áruk. Csak most sikerült valaki gyűjteményéből kifognom pont egy kéket az E-bay-en, tök reális áron. :) Érdemes nézelődni.
szerintem nincs nagy különbség a két variáció között, egy kevésbé autóbuzi meg se mondaná melyiket milyen motorral gyártották nekem a legjellemzőbb különbség az oldalkopoltyú kiszélesedése a V10-en nomeg persze kicsit módosított légbeömlők én kékmániás vagyok, ezért én kapásból a R8 esetében is a kéket kerestem, de nem is csalódtam benne mikor először kicsomagoltam, piszok jól néz ki kékbe és most kíváncsiságból rákerestem mi pénzbe kerül manapság egy kék R8 V10..... majdnem a szék mellé ülltem
Tartani én is tartok, mert drága dolgokat nem szívesen csextet az ember, de egyben kihívás is, és a gyűjtést úgy fogom fel, hogy ami örömet okoz. Az hogy ne merjek hozzányúlni és mint egy múzeumi tárgy hogy még levegő se érje.... nem pálya. Az kicsit már olyan mintha ezek a tárgyak birtokolnának és nem fordítva ;)
Amúgy ha nincs ész nélkül összeragasztózva, egész jól hozzá lehet nyúlni, +én se vagyok egy állat, hogy széttörök, levágok mindent ha nem enged. Sajnos futottam már bele nem egy-nem két modellbe, amit hozzá nem értő, pancser akart átalakítani... én az összes umbaus modellemet úgy visszaalakítom, hogy nem mondod meg hogy hozzá lett nyúlva. Szépen elvannak rakva a gyári alkatrészek.
Nekem eredeti felnivel nem tetszik az NSX, mert egyszerűen kicsi rá a 15/16-os felni, persze megértem ha valakinek úgy tetszik, itthon amúgy se népszerű az umbau, és az AA is -persze nyilván nem a hazai mikrópöcs piac miatt - inkább efelé húz, sőt néha sportot űznek abból hogyha van lehetőség mindig a legbénább-legkisebb gyári felnit rakják a modellekre. Bár mostanság kezdenek egyre több tuningolt modellt kiadni, igaz ilyen béna mesefilmes kiadásokat, úgy látszik még mindig nem merik 1az1be bevállalni, pedig láthatnák hogy pl. a Ignition modelleket is szétkapkodják (1,5-2x-es áron) és nyilván nem azért mert milyen szép a zárt rezsin, hanem mert brutál penge, tökéletes kiállásuk és marha jó aftermarket felniket pakolnak rá.
Jó a rajzod! De te is a 16/17-es kereket rajzoltad rá, nem az alap gyári 15/16-ot
Az Ignition nagyon durva, én is csak nemrég találkoztam ezzel a márkával. Szép projekt csak én mindig félek egy ilyen modelt szétszedni. Külföldön viszont sokan pimpelik más felnivel. Én az eredeti híve vagyok. NSX régen nekem is tetszett, ezt vagy 25 éve rajzoltam. :)
Közbe készülget egy ilyen... történt ugyanis hogy Ignition R35-öst kerestem egy cimborának, és közbe beleszerettem az Ign féle NSX-be, (ucsó kép) de az kizárt hogy én 250€-t kiadjak egy rezsinért, úgyhogy lőttem egy AA-ot + jön hozzá két szett Volk felni, mert látnom kell élőben milyen fehér felnivel, ha nem bejövős akkor kap egy króm/gunmetal szettet, azzal nem lehet mellélőni :)
Szedtem már szét bukólámpa szerelés miatt AA NSX-et, egész könnyen szétjön, az első futómű-kerekek is 2csavar is kiesnek, de a hátulja horror..... bele se kezdtem volna, de ha már megy a dolog akkor nehéz leállni, végül sikerült roncsolás-mentesen leszedni, -ha úgy alakul- visszaalakítani már sokkal könnyebb lesz... fura amúgy az AA, az egyetlen gyártó aki teljesen értelmetlen helyekre tesz marha sok ragasztót, mintha direktbe menne hogy ne tudjál semmit variálni, javítani... Mindegy, nyaljanak sót... "téglán" az NSX :)
Nah szóval :) szép ez is természetesen, jó a szín ;) de amitől V10 az R8, (a kötelező variálások, hogy megismerjék a plázában) sztem nem tettek hozzá, én erre értettem hogy csak túljátszották... de természetesen ez csak az én véleményem, nem kell osztani, de azért had írjam le
Köszi, szép az R8 is, becsületesen megcsinálta a Kyo, az egyik -ha nem a legjobb "újkori" munkájuk. És ebben a színben az egyik legszebb kombó mind közül. Sztem ez az "ős" 4.2-es a legtisztább dizájnra, a V10 a GT meg a második generáció is már csak annak a túljátszása.
Nekem suzuka-grey van de V10 felnivel, az is gyönyörű szín, elsőre mattnak tűnik, de valójában metál.
Fincsa cucc az R8, nekem leginkább a kis részletmegoldások jönnek be rajta, például, hogy a lámpaburákhoz vertikálisan kapcsolták a hűtőrácsot. Képet amúgy IDE is fel tudsz tölteni, aztán csak át kell másolni a kódot amit felöltés után kidob.
még mindig 36,6... ezzel el lehet vacakolni egy ideig...
Sziasztok! Szerintem is szép lett a Lambo és gratulálok hozzá! Még csak nemrég csatlakoztam, de a modelleket már jó pár éve gyűjtöm. 1/72-vel kezdtem, majd 1/43-as és 1/18-asokkal. Ezúton is köszönöm Péter segítségét a BBR vitrinért! Próbaképpen én legújabb szerzeményem, egy R8-at raktam bele egy fotó erejéig. Mi ez, hogy "A maximális fájlméret: 35 Kbyte" képfeltöltésre? :S
Gyönyörű darab. Én már nem gyűjtöm őket, de ezzel a "testvérrel" már szemezek egy ideje:
Köszi! Én is ahogy többet nézem... ezzel a felni-dizájnnal egész jó, eleve nem mutat annyit a nyeregből.
--- Közbe született egy ilyen is, ne két fekete szett legyen már :)
Még régebben mikor vacilláltam melyik szín jöjjön, ez a kép volt a pirosról, nekem tetszik fekete papuccsal is, de tény hogy ez látványosabb, amíg nem volt tartalék-nem volt merszem lefesteni
Ave új papucsokkal... Közbe rájöttem azért -is- tetszik ezzel a kerékkel, mert az összes Aventador modellen, (mármint a 18asokon; bubu, welly stb-stb.) a hagyományos felni van, így egy picit különcködünk
Sajna a piros nyerget viszont buktam, nem lehet átrakni, 1egységet képez az aggyal.... lefesteni meg nem akarom, mert akkor meg a lambo-ceramico feliratot bukom... vagy valami ilyesmi :)
Ami jó, használható motyó az pár óra / max. egy nap alatt leütik, szóval résen kell lenni ;)
Ez most érkezett, a kedvenc szállóigém; nagyon szépen kivan dolgozva :) ha megnézitek minden látható egészen az alvázig
Nah a viccet félretéve, ez valóban most jött, gyorsan lecsaptam rá az AA alkatrészes oldalán....na jó ez így ferde, megkértem egy nagyon kedves gyüjti-ismit hogy üsse le nekem, mivel én totál amatőr vagyok... és elég hamar elmennek ezek, mivel az AA Aventadorok alváza 6 szem csavart-kicsavarva jóformán magától leesik, aztán 2-2 csavar az első-hátsó futómű és mehet a csere...
Viszont itt alvázzal együtt adták, tiszta luxus, gyakorlatilag pár perc alatt cserélhető... Sztem sokkal agresszívabb ezzel a felnivel a sima Ave -is-, a felni amúgy nagyon szép már önön magába is, a "csavart része" karbon sajna rám esteledett közben, de lövök majd pár képet ;)
Az ausztriai poszternél kicsit félredobták a szokásos koncepciót, de szerintem mindkét plakát jó lett, a hungaroringit már nagyon várom :)
Szép napot, szép hetet!
Valóban jól néz ki a Barkács, ha nyitható lenne sztem én is beparkoltatnám. De akárhogy is, szépen megcsinálták, szinte átjön a hang+füst a jó kis kétütemű illatfelhő :)
Bár nem vagyok Barkas-szakértő, szerintem -így a részletfotók alapján- teljesen rendben van. Ezeknél a szocigépeknél nekem különösen a felni kidolgozása tetszik, méretaránytól függetlenül mindig olyan "élesre" megcsinálják
Köszi! Nekem nagy kedvenc volt. Pont 20 évvel volt idősebb nálam. Napra pontosan. Jó az a kis Rothmans-os Barkas. Milyen fura, hogy az egyik legmenőbb autójának (Audi Quattro) volt ez a szervizkocsija. Nagy kontraszt. Bár, úgy tudom, a Barkasban nem az eredeti kétütemű volt, hanem valami 4 ütemű. Talán Lada?
Boldogot utólag is :) Ferjáncz egy igazi csoda lehetett azokkal az eredményekkel a maga idejében. Talán az "örök pályákon" most is a kanyarokat vadászsza. Hozzá kapcsolódóan egy Barkasom van:
Most nézem már levette, fantasztikus az a kérdés hogy mennyi az alja leütés után :))))
Meg a szokásos.... már nem eladó és egyből jelentkeznek rá :)
Ááá, ha ő árulná minimum 90ezer lenne :) sajnos nagyon ráállt az ebayes beárazásra, amit nem nagyon értek, mert elég profi eladó, nagyon jól tudja mennyit ér, illetve mennyiért eladható egy-egy modell itthon.
Én tudtam volna rá vevőt, de minimum kellett volna egy normális fotó, mert egy dobozt nem fogok leütni 70ezerért
Ez de durva! De azért kellene. Felújítva, akár bőr nélkül is, simán műbőrrel: One Of One - Tom Hanks Utoljára szerkesztette: Missa, 2017.07.13. 21:43:43
Hmmm. Nem szoktam magamat ünnepelni. De a mai nap nekem jeles. És mivel senki nem emlékezik meg róla, a közös ünnepnap kapcsán megteszem én. Ma lenne 71 éves:
Bratyóm ott volt,én sajna nem tudtam menni. Sokan mondják hogy milyen nagyképű hivalkodás...Milliárdos verdával vagizni a bérből és fizetésből tengődőknek.....Nos....Szerintem jó arc Cartu. Itt volt ez az esemény...Mármint a Gumball 300 Pesti állomása..Ahol is a menő verdák miatt volt tömeg.Ő pedig nem restellte kihozni és kicsit nyúzogatni az Apertáját a tömeg közepén.Hogy aki bírja az ilyet az láthassa hallhassa,sőt,akár meg is érinthesse,videózhassa stb....Csak itt a Pesti állomáson volt ilyen,Rigától Mykonosig a szintén nagyszámú közönség nem láthatta. Mert hogy Cartu nyilván nem az Apertával gyúrta le a távot, hanem a 488-asával. A LaFerkát csak itt vette elő...Szóval én azt mondom Thanks Josh!!! :)
Én egy telket nézegettem a 3-ashatárhegyi reptér felett a hegyoldalban 8MFt-ért (külterület, csak villany). Sokalltam, de az eladó már 12M-t kér érte, bár semmi sem változott a környéken. Így biztos hamarabb elkel :) Ez valami nekem érthetetlen magyaros dolog lehet :)
Nem tudom milyen álmot kergetnek ezek az eladók, de itthon senki nem fog megvenni egy HWE-t 50ezerért, de az a modell állítólag volt fent 30ért is, akkor életszerű rádobni egy 20ast :)
Itthon jópár eladó álomvilágban él, kikeresi mennyiért megy el a bayen, (vagy még rosszabb hogy mennyiért árulják) rárakja a postát és akkor az annyi. Az nem baj hogy a kutyának nem kell hónapokig. Bár az is tény, árában se nagyon kapkodnak semmiért, max a párezer forintos vackokért.
A többivel egyetértek, a ráncfelvarrás ugyanolyan pocsék lett mint az 512TR--->512M-nél, ott is amit lehetett elrontottak, én nem is értem hogy tolhatták azt át, de legalább az 575 farát nem tudták elcsexno, nem volt mihez nyúlni.
Az 550 sztem a mai napig az egyik legszebb "modern" Ferrari. Utoljára szerkesztette: PP993RS, 2017.07.05. 12:12:13
Ezt benéztem, bocs. Az 575M sem ér ennyit. Az íbéjen 24-26eFt-okért vannak Bad Boys-os 575M-ek, azok postával sincsenek 50eFt. Mondjuk vörös egy darab sincs, sz'al kicsit bejátszik az adom-amennyiért-akarom, de az 575M nem az a kategória, amiért ölnének a gyűjtők. Kb. annyira ikonikus, mint a mint a 456M. Szerintem a Ferrari rendesen elcseszte az 550 elejét a ráncfelvarrással, de ízlések és pofonok...
Próbálkozni mindig lehet, de úgy se veszi meg senki, sokkal komolyabb modellek nem mennek el itthon... olcsóbban....
Egy HWE de még egy SE se ér meg 50ezret, arról nem beszélve hogy szeretnek spontán szétesni, nem tudom milyen ragasztót használtak, de egy kicsit szar.
Sima 575M-ről van szó, lásd Index. Ez nem az üvegtetejű Superamerica. Kicsit. Iciripicirit túlértékelték evvel az 52ezerrel. De lényegtelen, minden annyit ér, amennyiért elkel...
Köszi! Én még valamelyik nagyobb német modelles oldalról vettem anno, de nemrég láttam német e-bayen is egy Volvo kereskedéstől néhány eladót egész korrekt áron. Szerintem csapj le rá!
fantasztikus!!! a Concept EState egyik kedvencem. a kepek is nagyon jok. mar varom, h mivel jon ki a volvo, mert nem veletlen a 3 coupe/shooting concept. ingelnath tudja mit csinal. ezt a norevet egyebkent honnan sikerult beszerezned? nekem is kell egy ilyen!