Ezeket sztem már csak neked gyártják pukkasztásnak
Amúgy nem rossz, mintha egy jobb cukrász faragta volna marcipánból nah a viccet félretéve; érdekes hogy a nyomtávot mennyire nem tudják beállítani, már nem az első modernkori bubu aminél szörnyű, olyan mintha egy sablon lenne, oszt vagy jó / vagy nem :/ többnyire persze marhára nem.
Sírni tudnék: a valaha készült legrondább Nissan GTR.
Bburago, 1/18, 2017... :(((((
Amúgy érdekes hogy nekem a lassú-vakus képemen kb. a SL féle verde ithaca jön elő :) És totál más a két szín, pedig a dobozon (meg mindenhol máshol) verde ithaca mindkettő ... :) jó tudom-tudom ;)
Anno sokat rágódtam hogy sárga v. nari Gallardo SL legyen itthon... végül a nari győzött, mert itthon lett egy jó áron, meg jópofa a nari féknyereg... de könnyen lehet nem tudnék ellenállni egy sárgának, mert tényleg gyönyörű a szín csak hát ez a színdőzsölés meg....
Nekem a matt fekete és a fehér nem tetszik, de marad még legalább 8 szín ami valóban parádés...
Anno csak néztem hogy (nálunk egy picit jobban szituált gyüjtipajtik) lelövik az összes színt, most már simán megértem, mert egyáltalán nem ütik egymást, marha jól mutat mind-pláne egy csokorban... de ma már abszolút szürreális lenne lelőni őket, nem is nagyon van, a ritkább színek meg horror.
A kéket én is elhoznám a crossos úrtól, pedig nem vagyok oda az ilyen trendykörömlakk színekért, de ezek piszok szépek... no persze kell egy Murci SV is hozzá Utoljára szerkesztette: PP993RS, 2017.06.27. 21:32:53
Emlékszel még arra a beszélgetésünkre ? ;) pedig nem most volt....... hát kérlek, ez az a Verde Ithaca ami tetszik, de akkor is írtam hogy sztem a Balbonit 100% eltalálták, aztán persze kinek hogy áll rá a szeme
Volt amúgy ilyenem feketébe, de az már a kollégánál parkol ;) Nekem tetszik az összes szín, de tény hogy a fehér az utolsó... (zűd, sárga, fekete, szürke és a végén a hófehérke)
nem is tudtam hogy a AA kiadta ezt a típust vajszínben is
grat hozzá az SV mindegyik színben nagyon ütős, nekem a China ed. van meg, anno abba lettem szerelmes, de a crosspeet féle zöld is odabasz, arra elméletileg be vagyok jelentkezve eladás esetére :)))))
grat a Balbonihoz kicsit nagy az ajtórés de elmegy :)))))))))))) és akkor ez melyik verde szín a sok közül?
nekem a ST mellett már csak ez hiányzik a Gallardo családból, szép darab, mondjuk nekem a kívánság listámon szürke színben szerepel de szinte bármelyiket elfogadnám, talán csak a fehér nem kéne
Ez ettől szép, ki kell találni melyik az igazi színe :)
Nyugodtan mehet a fika, nem értek a fotózáshoz, lövök pár fotót ami az én szememnek tetszetős ;) persze jogos... felrakhatnék egy fotót is hogy egymáson a két doboz-ez jött oszt'jónapot.
No meg nincs olyanom hogy színhőmérséklet, egy sz.ros ezeréves Nokiával fotózok
A második képen a lassú-vakú miatt van teljesen más zöld színe, hogy a felnit ill. a féktárcsát jobban lehessen látni... a többin nekem ugyanolyan :)
És egy SV... ebből áll itthon egy viola ophelia vagy valami ilyesmi, fantasztikus az is, de ebben a gyöngyház-sárgában egyszerűen megabrutál valami hihetetlen szép fényezéseket nyomott az AA ezekre a modellekre, az meg külön pirospont, hogy a belsejét is hozzáigazították a színhez, amilyen színű az autó, olyan az ülések, tető-padlókárpit mintázása, SV feliratok stb.-stb.
Jöhet pár Lambo a Ferrari fórumra ? :)
Egyik se volt tervben, de mivel mindkettőt itthonról sikerült, illetve úgy volt továbbgurulnak... aztán mégse, így kénytelen voltam helyet csinálni nekik
A Gallardo ebben a színben-ezzel festéssel + SL felnivel- egyszerűen telitalálat, az AA amúgy szeret(ett) játszani a verde ithacával, az én szememnek ez az árnyalat tökéletes, továbbá a Balboni ebben a színben a legritkább Gallardo-k amúgy elég népes táborában. Érdekes hogy az AA rápattant erre a gépre, 600féle verzió-500féle színben, másból meg kinyomják a legbénább verziót 3 színben abból is kettő korom belsővel, mindegy... pár kép:
Viszonylag új, még tavaly ősszel csaptam le rá amikor megjelent. Ez a barnás-bronzos-narancsos szín nekem nagyon bejön. Úgy tűnik még sokaknak, mert elég hamar el is fogyott.
Egy újabb unalmas nap a vámraktárban: egy láda durian, egy konténer guminő, egy plain carbon Ferrari 488 GT3...
Utoljára szerkesztette: 355, 2017.06.26. 13:18:23
Érkezés volt, rekordidővel: Stuttgart, DHL, csüt. 11h -> Bp, Gepárd, hétfő 11:30h. Talán mert nem a Posta hozta ki :)
BBR 488 GTE és Tecnomodel 365 P Tre Posti (Agnelli e due prosti :). Elsőre mindkettő nagyon komoly. Részletes fotók később.
Bakuból talán "különbet" is ki lehetett volna hozni, de az is látszik, hogy a művész nagyon érzi a pi...izé vöröset :) Nekem összességében nagyon tetszik!
Ja, ha valaki nem ismerné, a gép bal-első kereke mögötti tüzes cucc a Pokol Kapuja, ami egy Derweze nevű település közelében van Azerbajdzsánban. Gázért fúrtak, belobbant, és ott hagyták, hogy majd kialszik. Hááát... 46 év alatt még nem aludt ki.
A ritkasága miatt ennyi az ára az 1/24-es Ladának és Csajkának . De majd ezt is beárazza a piac , ha nem fogynak el ennyiért a neppereknél lesznek ezek még 10.000 Ft alatt is
Nemrég indult ez az újságos próba sor az oroszoknál . 4 modellt lehet kapni ( Volga 21 , Csajka , Lada , Pobeda ) és ahogy hallom tízesével veszik és brutál áron árulja a leleményesebbje . Ebayen is vannak már fent ezekből és kb. 20.000 Ft-ért ( postával ) megvehető . Egyébként nyithatatlan fémmodellek és úgy tudom , hogy korrekt minőségűek és a súlyuk is megvan a Csajkával állítólag súlyzózni lehet
Nem tudom most mennyiért megy az SC, de egy időben szarásig volt a bay 50-60€-ért, licittel meg még 50ig se mentek fel, az új ára 89€ volt. De ugyanez volt a 997 Speedsterrel is.
Ezt meg pont mostanság beszéltük, a Spark féle SC-t nem veszélyeztette a GT S, ugyanúgy vitték horror áron a Sparkot, pedig gyengébb volt a GT S-nél, na ez a nettó sznobizmus.
A RUF CTR2-t akarta kiadni a Top Marques, 199€... de rábaxtak mert kijött vele a GT S is 99-ért, abban a pillanatban le is fújták :D
Aztán a GT S féle kiadás is 79€ lett 2héttel a megjelenés után, de ha a 59ért adnák is sztem nyereséges lenne. Hatalmas biznisz a rezsingyártás.
Egyedül ami faszául jött be nekik a 997 közül, hogy lemásolták a Spark Sport Classicját a fecskefarkú szürkét, és kiadták ötödáron. :D Nem hülye a Gts.. :D
Ahogy Te is írtad 1:12-ből kevesebb van=még jobban szétkapkodják, teszem hozzá az 1:18-as Porséik közt is vannak elvetemültek. 964-es ugye eleve mostohagyerek, mert csak az RS-t csinálta meg az AA, meg is látszik a GT S árakon.
Nézd meg a 996-997 vonalat, szépen lefedte az AA, van sima, fordított Turbo, GT2, GT3, RS-ek... nem is mer belefogni a GT S. Ami van 997-esük az meg olcsóbb mint amikor kiadták, a kutyának nem kell.
Nezz ra most egy kifutott gts 911-es, 4-500eurok mar az ebayen.. Es en meg 150 korul vettem oket.. Ami meg erdekesebb h a Premium Classixxs meg meg mindig olcsobb kez alatt es az nem csak egy szobor.. De az nem kell az embereknek, mert az szar diecast! XD :)
Elég szarházi dolgok ezek... én nem értem ezt hogy veszi be a gyűjtők gyomra, olyan ez mint a Top Marques-nél a kezdeti 199€. Aztán ha nem viszik adjuk 99-ért....
Remélem a szeptemberben megjelenő hófehérke árképzésében nem veszik alapul az aranyárú Sparkokat.. Inkább a saját Aventadorukat, max 180, és egy vevőjük már van is! :) Bár érdekes ahogy Angelhost kollega írta, a Testarossa átvételekor máris ugrottak egy 50eurót felfele, az máris 230.. Remélem nem így mennek felfele..
Testarossa 1:12 témához... ez nem a véletlen műve... a Kyosho alatt kiadott Aventador, Testrossa, valószínüleg a LaFerrari 1:12 resin változatok valójában a GT/Otto gyárában fabrikálódtak....az elején kiszórják Kyosho márkanév alatt amíg megy ok +100 EUR felár, aztán ha már csökken a kereslet szépen kitolják GT alatt is....az Aventdornál volt narancs és zöld ami aztán szépen ki is jött GT változatban is, ha megnézed az GT oldalán már a új kódnevet se adatak a Testarossának simán KR... mivel megvan az Aventador és Testarossa is így össze tudtam hasonlítani a a többi 1:12 GT/ Otto val és hát ez bizony ugyanott készült, csak hát "türelmetlen " voltam így mínusz 200 EUR, Legalább az Aventadort megcsinálták volna valami más színben és nem ugyanaz a narancs / zöld kombó.
Felesleges az árakon lovagolni, beszűkült a világ, mindenkinek ott van a nappalijába a full kínálat egy szaros tableten v. laptopon... Csak nekünk nem 7számjegyű a havi fizunk (tisztelet a kivételeknek) hanem egy kicsit kevesebb.... de ez nem a fogja Lars Fandergébent meg a Jürgent érdekelni mikor sokszáz €-ért felraknak valamit ;)
A modellipar meg kőkemény üzlet lett, rég nem autóbolondok gyártanak autóbolondoknak, más lett a gyártók / gyártás profilja de más lett a felhasználói réteg is.
Az egy brutál modell, pont az egyik amit láttam élőbe, egy vitrinbe nézve totál szürreális, mintha az 1:1-et néznéd.
Nem tudom most mennyi, anno 3-400€ között mentek licittel, (mert olyannal akartam én is indítani) akkortájt is már 200€ volt egy-egy ritkább 1:18 AA Porsche, ami kidolgozásra természetesen egy nudli ahhoz képest.
Az tény hogy jóval kevesebb vas van 1:12-be, de az áruk se vészes, legalább is egy-egy drágább 1:18-hoz képest.
Kevesebb van, könnyebb összegyűjteni :) a rezsinbe már azért se mennék bele mert havonta kiszarnak 2 tucat modellt, ezt lekövetni már nem is gyűjtés....
Na jó 1:12 azért ott is ritkábban jön, de akkor is drágább-több helyet foglal.
ja meg van 911 fronton Autoart 997 Gt3 RS, min. 500euro diecast.... de annyiért le is sz@phatnak, biztos nem rajtam gazdagszik meg az AA vezetősége (sem)... De elárulom, qrvára nincs jobb helyzet Ferrari vonalon sem.. Tamiya, Kyosho, most pedig a Gts is beszáll, és itt a diecast az min. 3x annyi... sajna... :/
sok választása nincs aki 1:12-est akar, itt nincs sok lehetőség.. Vagy megveszed induláskor 200euró körül pl egy GTS-t, vagy ebay, 500euró egy Kyo diecast.. már a 200euró is sok, nemhogy 500.. szóval 1:12-ben Porsche fronton nekem 3db GT Spirit resin, 2db Premium Classixxs diecast. és pont. Nincs választék, sajnos..
Nekem a széles 996 egytől-egyig bejön, az AA féle Turbo is nagyon szép, de még a Maisto féle 4S is egy tök korrekt modell... két meki menü áráért meg pláne.
Ha van értelmetlenebb dolog a szobor 1:18-nál, akkor az a szobor 1:12 :)
Láttam már egypár fém/nyitható 1:12-est, döbbenetes milyen részletek vannak, volt idő mikor nagyon rezgett a léc hogy átállok de az továbbra is zavar hogy nem lehet egy kézzel megfogni és kényelmesen forgatni, nézegetni.
Viszont egy vitrinbe brutál, tényleg mintha egy igazi autó kicsinyítését bambulnád. (értem ezalatt a részleteket! mert csak a pontos, arányos külső méreteket már nem nagy kunszt lemodellezni, gyakorlatilag ez a rezsinek "varázsa" is) Utoljára szerkesztette: PP993RS, 2017.06.20. 15:41:24
én rontottalak el most az RSR-el, felszakítottam a sebeket..? :D A múltkor nemrégiben volt egy grafit fennt, már nem emlékszem vagy GT2 vagy a Turbo S, és 50euróért ment el, egy hangyaf@sznyi festékpötty lepattanása volt, alig észrevehető helyen, és elcsesztem, későn ugrott be h lejár a licit... talán a Gt2 volt, mert ha jól rémlik a Turbo S az fekete...
na f@sza.. ha meggondolnád magad, ne fáraszd hirdetéssel magad, tudod hol találsz! ;) Grat hozzá, a Turbo mellett néha rá-rá nézek ezekre a GT2-esekre, előbb utóbb hozzám is be kell h csússzon egy ilyen! Kemény verda.
Ez most parkolt be egész emberi áron Nálam a GT2 az ami abszolút megerősít hogy a 996 az amibe még van valami--->ami a 997-be már kevésbé a 991-be meg nulla, vagy valami ilyesmi. De ez biztos korfüggő, egy mai tinédzsernek lehet a 991 lesz a menő, a 993 meg csak egy fura béka lesz.
Amúgy döbbenetes hogy egy alap 996 és ez a brutál gép gyakorlatilag egy és ugyanazon modell, ezt bírom bennük, miből lesz a cserebogár :)
Volt már ilyenem grafitba-eladtam, de mikor a régi sportautókat nyálazom mindig megdobban a szív ahogy az egyik címlapon ott figyel egy ugyanilyen ezüst, úgyhogy inkább megvettem.... minthogy rágódás---pár év és majd 3x ennyiért.
HÁÁÁÁT, ELVILEG A gts-NÉL LEHET VENNI, 229-ÉRT HA JÓL LÁTTAM, SEMMI PRE MEG ELŐZETES, HANEM LEHET BEIKSZELNI HOGY MENNYI KÖLL AZ EMBERNEK...
Én csak az 1/12-es Daytonájukról tudtam, ez +lepetés.
Ha az ebay-en egy darab sincs, akkor talán csak rossz helyre került a honlapon. Ha már kijött volna, tutira lenne pár darab a világpiacon. Utoljára szerkesztette: 355, 2017.06.20. 12:12:54
Mondjuk az nem lenne rossz, ha egy ilyen drága vasból kilátna a Zember az A-oszlop mellett. Oké, hogy fussa javításra, de milyen ciki már meghúzni egy Rollst, rajtam röhögne a fél környék... :))
A GTS elvileg 3-4napja tette fel ezeket a képeket a google szerint, de nem verik nagydobra, nem tették be az új megjelenésekhez, csak úgy be a többi már létező modelljük közé szörták be.. :D És azt nézem, hogy a Kyosho-hoz ugyanezt a képet mellékelik mint a GTS-hez.. :D Lejárt volna a licensz, és átpasszolták a GTS-nek..? :)
Sőt, látom ebay-en van Kyosho is 1-2 darab... azt se tudtam :D Biztos az F40-re koncentráltam........ Szép páros lenne pedig itthon 1:12-ben egy Testarossa vs F40 páros is.. :/
Emberek.. Lemaradtam volna valamiről..? Most nézem a Gt Spirit honlapján, hogy gyártottak 1:12-es Testarossát..? 230euro náluk, ebay-en pl sehol... De nem az előzetesben van, csak úgy a többi közt.. hmm..
Szép ez! :) Hatalmas amúgy. Nagyobb mint egy Continental GT. Winkler nagyon lehúzta a TotalCar-ban..De hát ez a szegmens nem azoknak a felhasználóknak való akik a praktikumot,meg a jó ár-érték arányt keresik... :) Július végén jön a friss Phantom is. Kíváncsi vagyok rá...Mondjuk a kémfotók azt jelzik hogy külsőleg alig változik az elődhöz képest..Ami nem baj..