Nekem még tetszik az a coupe, az a Wraith is. Főleg bicolor változatban. Valami tv műsorban láttam egy eszméletlen szép, ezüst - burgundy színváltozatot, fehér belsővel. Úgy elképzeltem magam benne, szívesen masszíroztatnám a golyóimat az ülésén. Igaz, akár Wraith, akár Drophead, az öngyilkos ajtó kicsit zavar. Persze simán elviselném! És igazad van, csak is a sima, téglalap lámpás jöhet szóba, a kerek lámpás tényleg béna.
Innen nézve nekem is, de szemből nagyon nem. A mostani, aminek már csak szögletes lámpája van, nem annyira gáz, de a korábbi az 1 szögletes + 1 kerek lámpával olyan volt, mintha összevásároltak volna alkatrészeket és egy kínai tuner RR-másolatot épített volna belőle. Harmónia nuku.
A BBR elkezdi kitolni a Ferrari 488 Challenge autókat, elsőre 7 plain body modell jön 4 színben (vörös, sárga, fehér, fekete). És a q nénikéjét a Bburagónak, hogy erről is lemaradunk. Igen, megint ezen puffogok
Ma csak úgy kutatgattam a neten. Erre bukkantam. GMP - Pontiac GTO 1966 Erős a gyanúm, főleg a képek alapos átnézése után, hogy ez már a GMP új kiadásai közül egy. Szerintem ez egy full Highway 61 átpingálva, matricázva. Én az eredeti H61-s Pontiac-ot ennél lényegesen olcsóbban szereztem.
Köszi. Én is gratulálok a "nagy vashoz". Szép darab!
Druszámnak...: a képen elég sötét lyuk a törvényen kívüli csapat, tudom.. :) direkt! :D
Ma jutottam oda, hogy kicsomagoljam az új portékákat, beálltak ki-ki a saját helyére.. :)
Köszönöm! Kissé nehéz volt magam rábeszélni, mertez a tipus már meg van piros Carrerában, ami mutatós, illetve nem szeretem a kabrió Porsche -kat, mert egy fő jellegzetességet vesz el a tető hiánya, de.. Élőben qrva jól mutat, és igen potya áron! :D Szóval egy közép árú 1:18-as árával vetekedett a vételár, nem bántam meg! Csak azt sajnálom, hogy a gyártó nem hozta ki a turbo targa verziót, nem is értem miért....
Estét Urak! Először is, Missa, ez a két 250-es SWB, qrva jó, mint autó, mint pedig fotó! Másodszor, jött egy ilyen paripa, igaz, ez az 1:12-es méret, itt annyira nem peng.. de ... Premium Classixxs, Porsche 911 (930) Carrera Cabriolet, fém, nyitható, plüssözött, pörög-forog, ahogy kell! ;) A képeken jóval élénkebb vörösnek tűnik, a talp, a tető illetve a belső, a valóságban ez mély bordó, jóval sötétebb.. És ezzel 5db-ra nőtt az 1:12-es részlege a Porsche gyűjteményem! :) Néhány kép: (ja igen, a belső sem ennyire pornós, nem világít ennyire..)
Nekem a GT volt az első CMC-m. 2011-ben vettem. Vadi újonnan vettem, Labdacs szerezte be nekem, mai árakhoz képest bagóért. Persze a következő beszerzésem nekem is a TR lett:
Sokáig "vívódtam" melyik változat legyen. Nekem a fehér Lucybelle II lett volna a favorit, a fekete #124 a leragasztott lámpa miatt esett ki. Túl szép részlet ezeknek a CMC-nek a lámpái, kár, hogy eltakarták. Tudom, így autentikus. Habár láttam az eredeti #124-ről olyan fotót, ahol nem volt takarva a lámpa. A Lucybelle II azért eset ki a szórásból, mert nem túl szép a kormánya. Szóval maradt a konvencionális vörös.
mondjuk a szemcseméret nem ennyire látványos, csak erős fényben lett fotózva meg egy kis élesítés ment rá utólag, így erősebb egy kicsit képen mint a valóságban de amúgy tényleg szép én anno kicsit rezignásan rendeltem meg, az M5-M6 után amik nem egy szépségek a Paragon verziójában, de más akkor még nem csinálta és aztán mikor megjött nagyon megörültem hogy sokkal szebb mint az előbb említett páros ami azért is jó mert az összes M modell közül a 3 kupé/ 4es M-ek állnak hozzám a legközelebb
mondjuk a mai bömösöknek már nekem se jön be egyből a gyári kód a régieket szinte mindet tudom, ott egyszerűbb volt, a maiaknál sokkal nagyobb a zűrzavar 30 évig jó volt minden bömösnek az E kód, a mostaniaknál átváltottak az F-re, de már az új ötös G kódú lett..... magyarán F kód csak egy generációnyi bömit szolgált ki de már az F család is igen érdekes, hisz a 4es BMW F32 de már a M4 az F82 lett... ki érti miért
Nekem bejött így hogy lecsapták róla a békalámpákat, volt ebből a Moby Dick (vagy ez az? nem vágom a versenyautókat) na az valami borzalmasan erős-és könnyű autó volt. Emlékszem a Porkés NFS-ben valami döbbenetesen ment, és frankón mintázták le az autók gyorsulását, sebességét, tehát ez az életbe is valami überbrutál lehetett.
Kösz ! Szép ez a kék is... monitoron is átjön milyen szép a lakk... (és a szemcseméretet) Gombolkoztam a kéken, de az M5 is kék+szürke belső, nem akartam hogy az egyik netán-tán üsse a másikat, no meg a karbonért se vagyok oda, ha már van akkor legyen fekete az autó és akkor nem dominál.
Nem volt még a kezemben (más) Paragon modell, így én csak ebből tudok ítélkezni, de nekem bejön... Simán hozza a Kyo BMW-k szintjét, és igen az alsó rács tré, a vese ráccsal semmi gáz hogy van egy kis mélysége. Az 1:1-eseken is már ilyen kamurácsok vannak najó nyilván nem az M-eseken.
A hátsó lámpa-csomagtartón lévő egységét viszont nem tudtam megcsinálni, anyagában homály, de ahogy nézem a netet nem vagyok egyedül a problémával... kár érte, mert amúgy nagyon szép, főleg a hátsó profil brutál, a beázott lámpa fíling meg jól lehúzza.... Leszedtem és lefestettem feketével a helyzetjelző "csíkokat", így legalább erősebb és jobban átüt, meg amennyire tudtam és engedte a lámpafesték felpolíroztam, így végül is nem vészes, ha lement a 3nap csoda=szenvedés majd ránézek
Bezzeg a modell dobozán+a talpon is van "QC PASS" matrica... ezekkel szokott mindig gáz lenni ;)
grat az újdonsághoz mr. feketelyuk :) nekem van 4 Paragon modellem, inkább muszályból miután a Kyo és az AA majdnem egyszerre vonult ki a bömös piacról..... illetve a Kyo még marad de már csak a számomra teljesen érdektelen modelleket csinálgatja, egyre kevesebb sikerrel :( szóval tényleg muszályból, mert a Paragon messze nem minőségi modell, ellenben az ára sokkal magasabb szinten van mint a modell de abban igazad van hogy a M4 elég jól sikerült, sőt az én négyem közül nem kérdés hogy az M4 a legjobb de akkor se tudom neki megbocsájtani a első rácsok tömörségét azt hiszem már írtam, hogy nálam ez az egyik pont ami eldönti hogy az adott modell minőségi-e a többi dologban tényleg egész pofás gép, nekem is tetszik igaz nekem babakékben van meg, az jutott :) .. mondjuk nekem ez tetszett úgyhogy nagy gond nincs ezzel :)) de legalább szinte kiugrik a vitrinből :)))) utóirat: az M4 gyári kódja az F82 csak hogy képbe légy ;)
köszi :) de hogy egyszerűbb legyen beazonosítani, hogy kinek is válaszolsz, az adott hsz "válasz" gombjára klikkelj nomeg néha elég nehéz kihámozni ékezeteke nélkül hogy mit is írsz
- Úgy látom, hogy a Ferrkákból sosem elég, sosem unalmas téma...
Üdv.
Nekem is volt pár próbálkozásom: egy Kyosho 308 GTS QV pikk-pakk szétjött, egy UT 550-est viszont nem sikerült lekapni az alvázáról. Minden látható csavart kiszedtem, de nem jött le az alja.
A HW 550 Barchettára simán felment az 575 GTZ kereke (ellenkező irányba zsákutca), a Bburagókat meg bekötött szemmel, egyujjas bundakesztyűben is szétszedi és összerakja bárki. Utoljára szerkesztette: 355, 2017.06.15. 18:08:41
Amennyi alkatrészből, bizbaszból állnak amúgy is halál lenne...
Eddig 2x szedtem szét AA Signature modellt, egyiknél pontatlanul zárt, a másiknál nyitáskor szorult a bukólámpa... (már megint a bukólámpák ;) )
Az összes türelmemre, anyázós szókincsemre szükségem volt a sikerhez. Pedig ott még relatíve nem is volt sok alkatrész, de ami volt az is extrém mütyür.
Ezért írtam még régebben, hogy 1:24-be elég kivitelezhetetlen lenne ilyen részletesség, ezeket se lehet egyszerű összerakni, nem véletlen dobbant az AA is az itt-ott nyithatatlan modellek felé.
Nálam is a 6.0 a no.1, és modellbe is szebb, mint a régiek. (nem csak a bukólámpa - no bukólámpa miatt)
Egy időbe meg divat lett kitagadni a bukólámpát, ez valakinek egész jól sikerült-valakinek nem... az mondjuk mindig neccesebb ha csak a lámpához nyúlnak, a Diablo-nál sztem jól sikerült, de az NSX pl. nem tetszik plexivel. Az 512M meg a tökéletes példa hogy kell elcsexni, azon amit lehetett elbutítottak. Utoljára szerkesztette: PP993RS, 2017.06.15. 17:02:04
Az utolsó képen megláttam, hogy miért is halálra ítélt ötlet szétszedni egy CMC-t. A hátsó-alsó részt oldalanként (legalább) két csavar tartja, de a fényezett modellen ezek a furatok már le vannak glettelve és festve.
CMC Ferrari 250 GTO Techno Promo model (értsd: fényezetlen, utastértelen).
A rohadtul felvetne a pénz (de nem), elgondolkodnék egy ilyenen. Szuper diorámát lehetne egy ilyen félkész modellel összehozni: emberek, szerszámok, szétszórt alkatrészek, régi 24 Heures du Mans és hasonló plakátok kicsiben, odébb az utcai meg a rajtszámos GTO...
Ha ebből tudsz egy csapott hátút, (5 ajtóst) lehetőleg bordóban, szürke belsővel, (Ha nem az, az sem tragédia, átfestem legfeljebb) 1:24 feletti méretarányban, szinte bármekkora összegért vevő vagyok rá. Évek óta vadászom, de eddig zéró eredménnyel...
Na a Strosek, tini koromban milyen állat volt a poszteren, most ránéztem neten, és hát... Hmm, mindenre azt a kis szórófényt aggatták, amire csak tudták.. :D Viccet félretéve sehogy nem Nissan az a lámpa szerintem, azt kell h mondjam, nálam ez az Autoart féle 6.0 mindent visz, nálam ez a nyerő! Ja és még valami, a válasz erre az üzire nem nagyon működik uram, úgy látom. :D
Már jó ideje vadászok egy M3-asra, ami az M5 megérkezése után még "égetőbb" lett.
E46 felé húztam, de abból a CSL ami jól néz ki, viszont az kizárt hogy egy régi, giga-karos, rücsis kárpitos AA-ért én kiadjak 250€-t, a kyo féle verzió is tetszett, sőt volt 1-2 dolog amiben még jobban is, de az se lett volna számottevően olcsóbb.
Szép E30 van, de az már nekem öregecske, E36 is jó lett volna, de abból nincs normális kiadás, az UT elég gyengécske, vagy inkább úgy mondom korához képest megfelelő :) Kyo E92-esem volt, de ott a kiállással valami nem stimmel, azért is adtam el.
Ekkor keveredtem a ..... mi is a kódja ? Lövésem sincs :) na ennyire nem vágom az új BMW-ket, szóval az új M3 / M4 felé... Az is benne volt, hogy a "sima" 3as egy nagyon-nagyon jó autó, sokkal jobb, faxább gép mint bármelyik másik modelljük, beül az ember és mintha rászabták volna az autót, marha jó műszerfal, nem lcd kijelzős fos az egész, ez már lassan közhely, de sztem ez még egy igazi BMW, nem egy plázaboy autó.
A Norev kiadta a szedánt, de egyszerűen nevetséges az ára, ha színbe is jót szeretnék az min.120€+posta.... egy Norevért........ +ahogy néztem van egy pár amolyan tipikus noreves gyengesége is. Szóval az is kiesett.
A Paragonról jókat olvastam, de sose érdekelt / érdekelnek az új BMW-k, (meg rendre elrontják v. elrontották a felni+gumi párost) aztán nézegettem hogy gyerekjáték kereket leszedni/cserélni rajta... így elkezdtem nézni az első kiadás fekete / téglavörös belsőst, ami sztem hibátlan párosítás.
Egész baráti ára volt a bayen, 70€ körül már fogható, biztos sokan viszik a 100€-s GT Spiritet ;)
Aztán jött egy visszautasíthatatlan ajánlat a kisbayről, 50€..... na hát ez egy vicc, még postával is egy Otto ára alatt.... őrült világ.
Kíváncsi voltam milyen lesz... és cseppet se csalódtam, sör! akarom mondani sőt :)
Az első (alsó) tömör rácsokat kivéve ez egy abszolút kyo szintű modell, simán partiba van az E60 M5-tel. Szép plüss-nagyon szép belső, jó vonalak, szép lámpák, ablakok, (szegélyek) elképesztően szép fényezés. Erős fényben ilyen egész sötét kék illetve van a lakkban kék, lila, zöld... modellbe még sose láttam ilyet,bitang ! Az utolsó képen próbáltam kifotózni lassú vakuval, talán látszik és lehet így fura, de élőben csodás !
Jópofa karbon tető ami nem matrica, és talán a legszebb ablaktörlők amit eddig modellen láttam, tökéletes formára, vastagságra, és végre ott és úgy van ahogy kell, a halálom mikor bénán áll / eláll egy ablaktörlő. Apróságok ezek, de jó látni hogy odafigyeltek rá, látszik hogy nem véletlen jött össze nekik.
Na jó persze hogy van sötét oldal is, béna kerekek+kiállás de az már múltidő azért a tömör rácsért kár :/ érdekes hogy egy rezsin nyitott ráccsal készül, egy nyitható, igényes fém meg zárttal, fura na.
Viszont elég sok a QC hiba... az egyik lámpa picit ködös (majd szétszedem talán javítható) egyik ülés ragasztós, nem volt belső tükör. (nem letört, simán nem volt, nulla ragasztó a helyén) Ezeket mondjuk könnyen orvosoltam, de lehet ijesztő lehet, olvastam hogy gyakoriak a QC hibák, lehet ezért nincs áruk. Géptetőt kell még beállítanom, pofonegyszerűen szétjön a modell, és minden csavaros=állítható, szóval szimpi :)
Akárhogy is ennyiért tökéletes, egy akármilyen otto-n garantált 5x ennyi hibát találok.
Felnin +a méretén sokat vacilláltam, 20as Competition kerék kellett volna, még a GT S-nek is írtam hogy nincs nekik ? Kérdezték hogy-hogy ? Aztán mikor írtam hogy egy paragon M4-esre kéne, sértődés szag jött át az éterben :))))
Végül úgy voltam jöjjön meg, rápróbálom a 19es BBS RS-t, aztán meglátjuk hogy áll neki a "kisebb" kerék. (durva hogy egy 3as BMW-n egy 19-es A kisebb felni )
Nagyon dög kiállása lett, szinte ráfekszik az aszfaltra parkettára :)
Bocs a kisregényért ;) pár kép:
ertem en mit mondasz, mert altalaban minden akkor nez ki a legjobban mikor eloszor papirra vetik. olyankor meg nem a tendenciaktol hangos, hanem a letisztult formavilagat mutatja oszinten. aztan meg az amit akkor pillantunk meg amikor leginkabb fogekonyak vagyunk (leginkabb korfuggo a dolog, a fitalsag eszmeiseget juttatja ervenyre egy emocionalis pillanatunkban - de ilyenkor meg egy altalunk kesobb kevesbe kivanatos dolog is erzelmi toltettel nezne vissza rank. remelem van ertelme amit irok...de az 512 azert fantasztikus, mert benne van minden amitol TR a TR es ugy, hogy egyaltalan nem laccik rajta a kora. ha azt lattuk volna meg hamarabb, akkor a testarossara ra se tudnank nezni. foleg miutan vezettuk
Az 512 TR egy fura sztori... mindig is az tetszett jobban, aztán idővel egyre jobban a TR, pláne az ős, egy tükrös, közp. kerékanyás... de lehet ez a korral -is- jár.
gratula, legyen benne sok oromod!!! szerintem ha mar anniversary, akkor jo valasztas a fekete. bar ennek a countachnak a szine az ezust volt, (de csak ennek!) feketeben kifejezetten vad!
bocs, hogy kozbevau, de annak idejen meg akkor is nyitott lampaval jartam, ha nem egett szerettem magat az erzest, hogy valami transformerses perverzio lapul az autoban. vmi titkos....mittomen, nem vagyok freud
szep szep , de erzodik a "mar nincs sok hatra" hangulat rajta . ezert szomoru. latszik, hogy nem igy terveztek eredetileg csak egy nip tuck verziot latunk. minden forman erzodik amugy. kiveve az 512TR-en. na az jobban sikerult mint barmelyik pirosfeju
de anelkul, hogy barkit meg akarnek serteni a countachbol se az anni a legleg...ott is a qv vagy s. elnezest ha barkit megsertettem ezzel, de designer szemmel nezem.
en nem is ertem mit cikizitek a diablot? a strosek jobb? marmint lampa szempontbol. az legalabb nem nissan. vagy az is?
Nekem teljesen rendbe van a 6.0, gyönyörű felni, szebb beltér, de kell rá a hátsó szárny...
Ez a sárga a legjobb, de az AA valamiért nem gyöngyházba csinálta, (pedig tudnak olyat) + marhára elütnek rajta a műanyag elemek, leakartam cserélni a feketét, de mikor láttam egyet élőbe...... inkább sztornó.
a 6.0. hat nemistudom... a 300zx lampaival... meg olyan lekoszono hangulatot araszt az egesz... ugy ertem, hogy mikor meglattak a cantot piechek, akkor meg gyorsan letoroltek a port, hogy legyen mit a piacra vinni a murcielagoig. olyan szomoru a 6.0. ...a nissan lampaival lehet, h en vagyok ilyen beteg csak, de nalam minden lambo modellbol van egy kedvencem es arrol az osvenyrol nem szivesen ternek le. a diablobol pl a VTTT vagy SE30, de ha maskepp nem megy, akkor VT. namarmost, ezek mind nyithato lampakkal rendelkeznek.
- Nyíló bukólámpa..? Nekem éppenséggel nem hiányzik, és szinte 100%-ig biztos vagyok abban is, hogy a vitrinben a Diablo-k esetében akkor is zárva maradna a lámpa, ha az éppenséggel nyitható lehetne.
Üdv.
Szép! A balhátsó gumit igazítsd meg ;)
És ennek pl. a mai napig remekül áll a bukólámpa. (kinyitva is)
Valóban faxa ezzel a belsővel, de ahogy írtam a faszbukon is, ezeknél a régebbi vasaknál rengeteg részlet elvész a feketén :/ de ha úgy vesszük a fekete belső meg egy kráter....... szóval melyik ujjadba harapj. Ritka nagy faszjankók vannak az AA-nál.... ha valaminek hát egy piros autónak marha jól áll(na) egy világos belső.
Nyilván mikor az ember akkor és ott látta, (persze max. egy autósújságban) akkor eszébe nem jutott hogy tré... bár emlékszem a 928-as rettenet béka-bukólámpája a megjelenéstől kezdve olyan volt amilyen... de tény hogy még egy TR-nál is csak azt láttad milyen vagány az a bukólámpa.
Valószínű ez is modern korunk egyik vívmánya... szétguglizod, huh de sz.r....... azt élőbe látnád behugyoznál
no de akkor legyen egy olyan amin működik is a bukólámpa :))) mióta kihozta ezt a modellt az AA, sokat gondolkodtam hogy legyen-e nekem is ilyen Lambo gyűjtőként talán nem is lett volna kérdés, de az AA jelenkori árpolitikájának hála új kiadású AA modell már alig alig tud sajna beparkolni a gyűjtimbe :(( megaztán volt is már 3 Countach modellem, úgy gondoltam drága is meg nem is létszükséglet aztán úgy hozta a sors, hogy két -amúgy nagyon szép, de a gyűjtemény alapszabályom perifériáján lévő- lambo modellt eladtam, így nyílt egy kis anyagi és legfőképp vitrin helyi lehetőség egy kis utánpótlásra így újra előtérbe került ez a típus jött a következő probléma, milyen színű legyen? igazából valahogy minden kiadott színnel valami bajom volt: piros szép, de volt már más évjáratban, a szürke béna szárny nélkül, a fekete nagyon sötét vitrinben, a fehér mondjuk rendben van de kicsit sok hogy mindene fehér.... node ha az ember próbál jóval a piaci ár alatt szerezni egy kívánt példányt akkor nem mindig a kívánt szín esik a látómezejébe, persze csak azért mert olcsóbb valami még nem vettem volna meg, de amennyire minden színnel volt bajom annyira mindegyik tetszett is tehát tetszett a piros és a fehér, ezért vettem egy feketét :)))) liciten, jóval ár alatt és nem bántam meg egy kicsit sem hogy a feketét vettem meg nagyon durván néz ki feketében, és a világos belsővel nagyon ütős kombót képez és viszonylag világos helyre került a vitrinbe is és nem is tűnik el, mint ahogy gondoltam előtte mikor először kézbe vettem az volt az első gondolatom, hogy ez lehetne Darth Vader szolgálati járműve :)) szóval a modell:
már kezdtem fogalmazni a gondolataimat ahogy visszaolvastam reakciókat a "miért kell nyílnia a lámpának" esszére, erre megfogalmaztad minden gondolatomat :))) egy a lényeg, amit mondani is szoktam (bár én is loptam a szlogent ) hogy az igazi autók kicsinyített (számszerint 1:18) mását gyűjtöm. Ha az az életben szarul nézett ki nyitott lámpával akkor a modell is nézzen ki szarul, úgy lesz élethű amúgy meg hogy szarul néz ki.... hát nem is tudom, mai szemmel persze már fura, de emlékeim szerint (lassan 30 éves a típus!!!) akkoriban ez igencsak menőnek számított, nemcsak a testarossa, de az MR2-től fogva minden bukólámpás kocsi a vágyak netovábbja volt, szóval ennyi év távlatából cinkelni stílus jegyeket nem épp frappáns :)) és ahogy korábban írtam is, ez egy fontos részlete volt egy akkor Diablonak, tehát igen is működjön, punktum :)
ez a kép, így ebből a szögből, már mindjárt vadabb! Nekem tetszik naa... De ugye tudjuk, hogy abban az időben NO nappali menetfény meg f@szom, ezt akkor kapcsolták ill. nyitották fel ha besötétedett, esetleg egy idő után bizonyos országokban lehet hogy városon kívül, szóval nagyon nem látták ezt így nyitva anno.. :D
Hát ezt lájkolom, meg minden! Ez a bugyi hasonlat! Ez nagyon jó! Ezt az élet más területén is alkalmazni fogom! Ja, és maximálisan egyet értek vele! Ha levehető az a bugyi, le kell venni! De gyorsan! Utoljára szerkesztette: Missa, 2017.06.14. 15:17:34
Jó helyre hát! Persze még időm nem volt kicsomizni, de meg van már a helye! Racing vonalba nem kezdek bele, egyedül ezt a redbullosat akartam beszerezni egy ideje, volt ilyenem régen, és most volt rá való h korrigáljam a hibámat.. ;)
Itt nem az a lényeg hogy néz ki, egy rakás autó van ami szarul néz ki nyitott lámpával, van ami tök jól.... (F355, NSX) de akkor ne legyen nyitható a csomagtér se, mert úgy sincs ott semmi... minek azt nézni :) meg úgy se nyitogatom, akkor ne legyen nyitható semmi, legalább az illesztések is jók lesznek.... és akkor el is jutottunk az igény-mentes rezsin gyűjtésig. Utoljára szerkesztette: PP993RS, 2017.06.14. 11:00:42
Azaz... Nekem is csak az maradt meg, pedig megvolt az összes AA, + van egy lila Bubu Diablo, mert az gyerekkori 2. modell, és ott nem is zavar a zárt lámpa.