Dettó... a nagydobozos AA Diablo-k régen kifutott, drága modellek, a minimum hogy menjen rajta minden... Ha egy Mira megtudta oldani akkortájt akkor a min. hogy az AA-nak is tudnia kéne, csak baxxtak megcsinálni.
Még az is elképzelhető, hogy az a barom még ott dolgozott aki anno kitalálta hogy az UT-knak se kell féknyereg, meg az se baj ha nem nyitható egy hátsó ajtó v. csomagtartó. Utoljára szerkesztette: PP993RS, 2017.06.14. 10:44:43
Hali jaaa, volt már korábban is 996 rsr itthon, de muszály behozni az országba időről időre rendes nem kommersz darabokat.. :D ;) Spec V azazz, beparkolt, már egy éve nézegetem őket, aztán egy kollega adott egy jó ajánlatot! Tőle jött a kék Hwe F430-as is, meg a 308 illetve 250-es is. Sőt, jött tőle egy 1:12-es paripa is, csak az még nem fotózódott le.. :)
Te figyu már, ha neked nem számít, hogy nyílik-e egy bukólámpa akkor te mit gyűjtesz, most komolyan, Bburagot vagy mi a szart..? :D Ha egy csajon van bugyi, jó ha lehúzható rendeltetés szerűen nem..? Funkcióját csak lássa már el.... :)
en ertem. ezert nem vettem diablot. pedig jo lett volna, de nem barmi aron szerintem ez talan az igenyesseg es a maximalizmus kozotti osveny lehet. de lehet, hogy tevedek.
hát ha nem érted akkor nem biztos hogy el fogom tudni magyarázni, de teszek egy kis próbát :) a Diablo típusnak (és még egy jópár korabeli társának) az egyik meghatározó formai eleme a bukólámpa ezt csukott állapotában nehéz prezentálni így szerintem teljesen jogos elvárás hogy nyíljon az a lámpa...... szerintem szép kidolgozású Diablo-m van már három (meg két nem szép ), abból egy a 6.0 mondjuk eleve már fix lámpás, de a másik kettő (VT és SV) bukó lámpás.... lenne ha akkoriban az AA már ott tartott volna hogy meg tudja csinálni na mostan szeretnék még egy SE30 Diablo-t, hogy teljes legyen a sor, de most már örülnék ha legalább egy mozgatható lámpás lenne köztük ..... hát nem tudom mennyire sikerült megvilágítanom az indokaimat, de ha ebből sem világlik ki akkor nem teszek rá több kísérletet :))))))
- De könyörgöm, miért baj az, ha nem nyitható egy Diablo lámpája..? A lényegi részek precízen kidolgozottak és tökéletesen láthatóak. Ez számít, nemde..? Ha igen, akkor mi a toszé' vergődtök egy ilyen apróságon? Komolyan nem értem... :D
Én is megtorpantam mikor írtad hogy örülj vs. szomorkodj, azt hittem az AA adja ki, és végre lesz egy full nyitható, igényes Diablo... és "csak" az a baj, hogy kompozit és drága.
nem tudom, hogy örüljek vagy szomorkodjak kihozzák a Diablo SE30-at a Maisto után ismét először örültem hogy végre ez is meglehet egy szép kidolgozásba, illene a Diablo soromba, márcsak egy szép GT hiányozna erre látom ez is valami nyithatatlan verzió :(((( így sose lesz nyitható lámpás Diablo-m ..... grrrrr
azt hiszem ez meg bokert kezjegyet viseli magan. szerintem szep. formailag egyszerre kotodik a palya-versenysporthoz es utal a rallye vilagara. nagyon karakteresre sikeredett az orra. szerintem marmint a porsche Utoljára szerkesztette: ndns, 2017.06.12. 13:43:17
aki meg az uj porschet szeretne latni (talan akad itt olyan is aki a nemet lovacskat szereti :), ha meg eddig nem latta volna...ime. becsuletes polgari neven 911 GT2 RS Utoljára szerkesztette: ndns, 2017.06.12. 13:36:32
'reggelt!
Eladó gyári bontatlan 1/18-as BBR Ferrari 488 GTE fekete Alcantara talpon, carbon tetővel. Limitált, 24db-os kiadás. Személyes átvétel Bp-en bárhol, posta előre utalás után megoldható. Irányár: 120eFt.
Köszi, nekem is nagyon bejön, tényleg alaposan megformázott darab, talán az oldalablakoknál fedezhető fel némi spórolás. Kifejezetten sokszínű darabok tarkítják a Galant családot, érdekes átböngészni a wikipédia oldalát.
Aktuális Ferrari-plakát, kivételesen általam linkelve :)
Szép hétvégét!
de az. csak az alvazat meg a futomuvet meg kell osztani mas modelekkel. meg az elso egyetemem alatt volt szerencsem modelpolitikaba kostolni egy ismert cegnel es sok ilyet muveltunk.
Nagyon alaposan meg lett tervezve és össze is rakták "japánosan", az vitathatatlan. Kisebb festési pontatlanságok és kidolgozási hibák a hűtőrácson vannak rajta, de szabad szemmel nem igazán láthatók. Engem az lepett meg, hogy mennyire könnyű! Még más resinhez viszonyítva is.
Köszi! Én is pokolian sajnálom, hogy az IDx nem valósul meg 1:1-ben, de ha menedzser lennék, lehet én is elkaszáltam volna. Nem valószínű, hogy rentábilis egy ilyen kisméretű hátsókerekes kupé.
ez igeeen. szep auto, jo kepek. majdnem megcsinaltak. de aztan a majd melle odatoltak a nemet ezt is ghosnnak koszonhetjuk szinte mindent tonkrevert ami a pipelineban volt. egyedul a gtr maradt Utoljára szerkesztette: ndns, 2017.06.08. 19:55:04
az enyem sem. ezert voltam ennyire feszult. de mikor mar mentem volna, akkor jottek a kollegak, h ne meg, varjak meg... vegulis megtettem amit a haza megkovetelt. koszi mindenkinek a torodest
ezt meg tudom erteni. nalam is azok vannak szinte kizarolag amelyek valamilyen hatast gyakorltak ram. az slk is ilyen, de eddig valahogy elkerult a modell engem. en egy ut 355-on gondolkoztam el egy pillanatra a napokban, de se feknyereg, se nyit6o lampa...jo ok, az aranyok rendben voltak...de akkor is
Ne is mondd... Nemrég összedobáltam a Carmodelen azokat a Ferkákat, amik nincsenek meg. A nagy része rezsin volt,meg 1-2 Exoto és hasonló, de így is sok 35 modellért az a 12.500€.
Egy ilyen jöhetne (440€), 1/1-ben is (250-300K €).
Nyílni tuti nem fog, simán lesz nyitott + zárt verzió, nem fognak semmilyen mechanikát belerakni, annyira végtelenül egyszerű és igénytelen egy rezsin hogy kizárt ezzel vesződjenek.
Vagy B, bár erre is kevés az esély, lesz egy kis fedél amit kipiszkálhatsz.
Többnyire olyan modellek gurulnak be aminek az 1:1-e valamiért hatást gyakorolt rám az életben, (már ami persze halandó számára elérhető) az első SLK széria is ilyen ;)
Túl ráállt már a szemed az AA-okra ;) egy 20éves UT kb. ezt tudta, de ennek már volt féknyerge, rücsis volt a beltér, ami a Maisto SLK-jánál sokkal szebb, motortér is részletesebb pedig a Maisto abba mindig egész jó volt.
Sztem az ajtó alatti "résre" pattan rá a szemed, az valóban fura, de az nem rés hanem egy műanyagbetét ami az 1:1-nél is ott van, én nem látom olyan trének a többit, volt / van pár UT-m, nem mondanám kiemelkedően trének az SLK-jukat... de mások vagyunk, természetesen nincs harag, de töröld ki a számom
Anno a 17€-s posta több volt mint amennyibe a modell került... úgyhogy simán elfér, ma már egy üres UT doboz többért megy el a bayen :/
na alakulgat ez a gép is, még a végén lesz belőle valami várom már nagyon hogy milyen lesz a végén, remélem nem fogok csalódni, nagyon tetszik az 1:1 az a lámpa kivágás nekem egyre gyanúsabb, egy nyithatatlan modellnél minek dolgozzák ki a bukólámpa fedél alatti dolgokat, szóval lehet hogy nyílni fog??????
hát nem akarlak dicsérni de ez a SLK modell nagyon trééé :) nem a felni csere, hanem úgy alapból egy gyengébb bubu szintjén van így kép alapján .. már bocs, remélem nincs harag, de nem is értem minek áldoztál rá időt az umbau-ra, óriási illesztési hézagok meg minden.... sorry :)
erről egy vicc jut eszembe: Pistike az iskolába: kicsi koromba egy zongora esett a fejemre, de nem lett semmi bajom.... öööö.. azt meséltem már hogy kicsi koromba egy zongora esett a fejemre
nyami nyami az a CLK GTR lehet bepattan hozzám majd, mert nagyon tetszik a típus bár elég zavaró egy ilyen típusnál hogy nem leszedhető a hátulja, pedig ott lenne mit kidolgozni és pláne nézegetni megvan már Maistoba, nem is olyan rossz (még a kerekei is rugóznak ) de azért mégiscsak maisto, kaszni tekintetébe tuti szebb lesz a GTS de az a nyithatatlanság....... a Viper meg lehetne a kupé tosszák meg, nekem az sokkal jobban tetszik mint a spider
hát ez már -ahogy feljebb Peet kolléga is írja- ez már ezer éve a piacon van azt nem tudom hogy GL márkanév alatt, de tudtommal többen is kihozták már nekem egy Shelby Collectibles gyártotta példány van, de csodálkoznék ha a GL önálló fejlesztést hozna ki, szerintem ez valamelyik régi gyártmány leporolása lenne és hát ismerve a GL mostani cuccait valszeg még szar@bb lesz mint a régi :((( az enyém (ex-Peet modell, mielőtt szóvá lesz éve ) nem rossz darab, de nemhogy 100 eurót nem ér hanem inkább 60at
woow hát lenne jópár modell amire pár éve még azt mondtam volna hogy kötelezően be fog állni a vitrinbe, de ismerve az AA árpolitikáját ma már nem merek mondani semmit, amiket kinéztem ebből a listából azok jóval 200 de lehet inkább 300euró felett fognak menni ..... elkeserítő :((( azért leírom mi kéne :) LAmbo Centenario McLaren P1 és a 675LT Bugatti Chiron Koenigsegg one:1 .... illusztris csapat lenne pedig :) kár hogy az AA a 1:1 árával egyenes arányba tette a modellek árát is :(((
Ez meg egy UT SLK szintén Norev felnivel... mivel itt is jelen van az UT felni-festék elkenődés, így ez nem csak a show kedvéért lett cserélve... ahogy lentebb írtam a Norev 1:1-az egybe rámegy, itt a nyomtáv is jó volt, az első felniken kellett egy minimálisat reszelni.
És még pár parti fotó egy Boxster S-sel, volt egy német autós újságom, ahol pont így (ilyen színben) tesztelték őket :) Emlékszem írták hogy a Boxster nagyon jól érzi magát sárgában, az SLK-nak viszont nem áll jól... akárhogy is, a fekete-sárga belsővel sztem nem rossz, jó kis modelleket csinált anno az UT.....
Köszi
Maga a felnidizájn sztem jó ehhez az autóhoz, valószínű az oldalfal-feliratok miatt olyan lufisabb amilyen, mondjuk ehhez pont jól áll, a 997 jóval peresebb gumikon fut.
Én abba nem bíznék hogy megnézik a fényképet, egyrészt ki hasonlít a személyis képére néha még én se fogadnám el saját magamnak se :)
Arról nem beszélve ha valami nagy disznóság van abba "lehet" benne van az ügyintéző is.... mondom én tuti bejelenteném, és bíznék benne hogy még a bejelentés ellenére is egy kuka alján figyelnek az iratok, és nem valami sz.rházi gondolkodik hogyan tudná "hasznosítani" ... mert még úgy is fix kellemetlen ha netán valahol felmerül a neved, de legalább akkor le vagy védve.
A sznobot nem fogja érdekelni, csak az hogy megy a vakítás hogy az ilyen+olyan limitáció.
A Spark 997 SC is ugyanúgy tartotta az eszement árát, amikor a GT S kihozta... pedig -az első lámpákat kivéve- sokkal szebb volt mindenben, mint a Spark... mégse ment a GT S, zuhanó lett, 60€-kért mentek elég sokáig, bár annak talán még nem is 99€ volt az indulója.... de az is tuti hogy nem 60.
Norevről vannak, de nyugi, 4 első felni, nem Bubu fíling hogy hátul extrém széles papucs, azon is amin nem kell :) felpróbáltam rá és az én szemnek összeállt, ebből is látszik amit írtam, hogy elrontotta a Norev a felni és a gumi méretezését, de sebaj.... úgyse látja senki, csak a Porke b.zik veszik észre
Na jó persze hogy engem is zavart hogy a Ford-Porke az hogy jön össze, de hát néha összejönnek ilyennek az 1:1 világába is meg mondom az hogy pörgős-forgós maradt, sokat nyomott a latba ;) és így 100% visszaalakítható.
Amúgy ebből is látszik hogy full a régi UT Escort cosw. copy-ja a PMA, mert az UT - Norev agyméret ami 1:1-be ugyanaz. Régi kerék le, új föl... ha mákod van a nyomtáv is jó, itt persze nem volt mákom, de minden megoldható ;)
A HWE már régen leszokott a plüssről, sajnos... a modell meg tényleg gyengécskének tűnik, de sajnos a 110-120€ reális érte, ha egy GT S szobor 99€... köszönjük meg nekik.... vagy mondtam ezt már ?
185 fontot nyilván kevesen fognak megadni érte, de ez is bevett szokás lett, hogy nyomnak egy 2x szorzót, azt hátha pár barom ráugrik... aztán kiszórják nagyker áron és szépen, csendben elpötyögnek. Utoljára szerkesztette: PP993RS, 2017.06.07. 12:13:05
Hmmm, én kicsit furcsállom a 3 féle DMC 12 színváltozatot. Tudtommal csak polírozott acél színű volt belőlük. A rozsdamentes acél kasztni miatt amúgy is nehézre sikerültek, a festékkel nem nehezítették tovább. Gondolom ezek a színek amolyan "alkotói-művészi" szabadság jegyében készülnek. Van már pár ilyen modellem nekem is. GMP-től a Ferrari 330 P4 és a 312 PB feketében. Vagy akár a Kyosho féle fehér 365 GTB/4 Daytona Competizione. Ilyenek a valóságban, gyárilag nem készültek.
Tudom már unalmas, de jól szétbaxxák a műanyaggyártók a modellpiacot..... Ezekből a Viper és a CLK GTR str azonnal kéne, persze nem ilyen nyamvadt szoborba... ezek után ha meg is csinálja valaki, az tuti 100€ felett lesz, vagy AA 200€ felett...... köszönjük nekik, meg azoknak akik boldogan megveszik.
Amúgy a Viper képeit nézve, meglepő a Bubu anno 100ezer éve milyen jól eltalálta a formát.
Érdekes lenne. Ha lesz róla bővebb infód jelezd légyszí'. A GL mostani "katalógusában valóban van Eleanor, két féle változatban is. A hagyományosban és a polished változatban. Itt megnézhető mind kettő: Greenlight - Eleanor Kíváncsi lennék a HE Collector Editionra. Nem sok GL modell volt a kezemben, de amiket "személyesen" is láttam, vagy fotókat róluk, az össz véleményem az, hogy első ránézésre jók. Aztán kiderül, hogy valami régebbi, nem Authentics kategóriás ERTL változat (egy karos ajtók, elnagyolt motortér), vagy új fejlesztés és nyithatatlan die-cast. Vicc, de az ERTL féle Ford Torino (a'la Starsky & Hutch), ami nyitható volt, átalakították zárt die-cast-ra. Szóval érdekes koncepció. Én egy darabig nagyon rá voltam izgulva az Artisan sorozatuk Chevy Impala-ra. Addig, amíg Mikeman nem küldött fotókat róla. Kívülről szép, de az alja lehangoló, hasonlóan egy resinhez. Nem akarnék belemenni a resin kontra DC vitába. De ha már DC változatban csinálják meg, az sem zavar, ha nem nyitható (bár egy-egy motortér elég látványos tud lenni) elfogadom, de legalább az alját, a futóműveket megcsinálhatnák tisztességesen. Persze van olyan GL, amit mondhatok prémiumnak is! Sőt, van nekem is. Ezek a Bullitt és a Hazard megyés General Lee féle, '68-as és '69-es Charger-ek. Na de ezek a valóságban nem a GL gyártmányai, hanem az ERTL Authentics (jelenleg Autoworld) termékei. Csak a filmes jogokat szerezték meg és egy idő után csak ők forgalmazhatták ezeket a modelleket:
Szóval érdekelne, ha lesz új változatú Eleanor, az milyen lesz. Ne adj isten esetleg GMP vagy H61 név alatt adják ki. Mert ugye mind két régebben becsődölt cég már a GL-é.
Én egyből mennék a rendőrségre, ha csak egy kölcsönzős biciklit lopnak el a személyimmel, már az qrva kellemetlen.
+1 sztori: volt ismi aki szintén visszakapta a személyijét, a rendőrök hozták neki, mert "otthagyta" egy kúton, tankolt, nem volt nála pénz, maradt zálogba a személyi.... természetesen ő a környéken nem volt, jófej srácok megtalálták és ellőtték ezt...
Nem jelentette ő se, mehetett a magyarázkodás ki/hogy/hol mikor mennyiért .... végül persze kiderült nem ő volt, de a yardon is mondták hogy mi a francért nem jelentette.
2017 Q2 (megjelenés mostanában), ár nem ismert. Egy másik helyen láttam rá 12€-t kiírva, ami hihetetlenül alacsonynak tűnik (igen, az is TS és nem Maisto). Vagy a fotón az 1/1 van, és a modell nem ilyen lesz.
na pont ilyeneket meseltek nekem, hogy inkabb varjak meg vele, ne siessem el, hatha meglesz az...mert utana ha meglesz akkor jon a macera. ezert is kertem innen tanacsot, de amint a munkam engedi ,felhivom a rend eber oreit es akkor nem tudnak mit kezdeni mar a papirokkal.
pont ezt mondtak nekem is a kozeli ismerosok, hogy varjak, hatha... volt itt is ilyen, hogy hazakerult egy szatyorban, de az is volt kb ket het. most csak remenykedni tudok abban, hogy nem adnak konnyen hitelt es megnezik rendesen a kepet is. igy is visszamenoleg kell bejelentenem, hogy kb 2 hete tunhetett el, de csak egy hete eszleltem. bizom benne, hogy a rend orei elfogadjak.