Megjártam most az Otto-val, kiadtak egy rally szettet a Clio maxival amit már régóta kajtatok. 1000db 3-4 óra alatt elvitték mindet,persze 2 dbra volt limitálva a vásárlás így már másnap feltűntek a neten dupla áron a szettek,én meg megint várhatok 1-2 évet mire kiadják újra...
Egyébként New Bright modelljeid vannak? Érdekelne, hogy mennyire strapabírók, illetve minőségileg mennyire vannak jól összedobva. Ugyanis ők mint látom gyártanak =cars]1:8-as méretarányban is egész korrekt áron..
A Traxxas brutál mit kibír, 1-2méteres ugratót simán, majd ha béna vagy egykeréken landolás, borulás, fának neki stb, még nem volt egy lengőkartörésem sem..! Pedig volt izzasztóhelyzet, minőségi anyagból van!
hát ezek azért erősen gyerekjátékok. Nem tudom mennyibe fájnak,de az tuti hogy nem lehet összehasonlítani az eddig említett RC autókkal. És hát nem is igazán néznek ki túl jól, pedig ezeknél meglehetne oldani. A shell kúton is lehet kapni RC ferrarit,de azoknál legalább így első ránézésre rendbe vannak az arányok és valamilyen szinten ki van dolgozva a beltér is
nem a shelles jóval kisebb,talán 1:16, nem tudom pontosan,csak példaként hoztam fel,hogy egy olyan még a polcon is jól mutathat.Az árára se emlékszem pontosan de úgy néztem hogy kijön majd a shellessmart pontokból (jó lesz a gyerkőcnek gyakorolni majd,a komolyabbak előtt :D ),mert decemberig le kell vásárolni :D 20 ezer alatti ár van a fejembe ,
Nem figyeltél. Lentebb írtam (korábban), hogy csak 1:8-asok jöhetnek szóba.
Nálam az ettől kisebbek a gyerekjátékok.. :) A használt autómodellek közül amit belinkeltél 2 db jöhetne szóba, ha nem 50 és 145 ezret kérnének el értük.. De kösz a tippeket..
Várj, lehet én sem figyeltem.. Akarsz venni RC-t..? Saját részre v gyerek részére..? Árban keret kb..? Új v használt is szóba jöhet..? Ragaszkodsz az 1:8-as méretarányhoz..?? On v offroad..? Elektromoos, v robbanómotoros?
A mérethez való ragaszkodás (1:8!), és az alacsony ár, nos.. :) hogyan fogalmazhatnék finoman, ez a két kritérium egy szövegkörnyezetben nehezen találkozhat.. :D
Egyébként meg nincs lehetetlen, csak tehetetlenség. Esetemben vélhetően a használt szegmensben kell majd inkább keresgélnem vélhetően. Bár ott sincs túl nagy kínálat ezekkel a feltétekekkel... De sebaj: addig beérem az itteni gyűjtők kisebb autócsodáival is :)
Részemről kb. 3 futammal ezelőtt leiratkoztam a Scuderia Ferrari fb-oldaláról. Nézzük: F1 vb ugrott, konstruktőri ugrott, LMP1 autó nincs is, LMGT Pro és Am elveszítve, European LM Series LMGTE osztály bukta (itt sincs se LMP2, se LMP3 autó), a Blancpain GT Series-ben a legjobb a Kessel Racing 13. helyezése, a Pro-Am Cup elbukva, a sima Am Cup még jobban, a 24H GT Series-ben 11-ik a legjobb csapat, az Asian GT-ben 5., és asszem még sorolhatnám. Ha tudtok olyan versenysorozatról, amit megnyert a Ferrari, akkor szóljatok, hadd vigasztalódjak :)
Szépek az F1-es autók a Mission Win Now szlogennel (ami nem is a sajátjuk, hanem egy cigarettagyáré), csak nem érnek semmit. A Ferrari Challenge-et is elveszítették volna, ha indult volna benne bárki más. Gyakorlatilag a Ferrari összes versenytevékenysége egy állati nagy 0.
Az utcai Ferrariknak nincs párja. Autóversenyt viszont legközelebb majd akkor nézek, ha a 2019-es évadból a Mercedes Silverstone-ban kiszáll, mert értelmetlen úgy folytatni, hogy mindenhol Ferrari 1-2 (meg Alfa 3-4 és Haas 5-6) van.
Puffogás vége. Plakát kezdete:
Utoljára szerkesztette: 355, 2018.11.23. 16:20:14
Aki szereti a 911-et. Roviddel a bemutato elott kiszivargott az uj. Mindenki dontse el mennyire uj vagy nem.
Valóban inkább egy erős faceliftnek tűnik, de ha úgy vesszük a 911 sose a radikális változásokról szólt... Kivéve talán a 996-ot, de az aztán kapott is hideget-meleget és nem csak a full vízhűtés miatt.
Pont tegnap beszélgettem erről egy (volt) 911 tulajjal, 991-ig bezárólag mindig volt az aktuális 911 sorozatból modellje, jellemzően 4S, a Turbo túl erős volt neki. 991-ből is volt, de azt adta el a leghamarabb... most egy RS6+t használ, azt mondta érzésre ugyanazt nyújtja neki, csak ebbe betud ülni kényelmesen még két ember hátra, befér a nagybevásárlás ha túlköltekezik valahol, +egy kor után már szempont hogy nem kell ki-beszállássál bajlódni. És nem utolsósorban nincs az hogy 10en fényképezik ha megáll valahol, vagy kis tábor van aki nézegeti a kocsit... Állítólag az Audinál nincs ez a jelenség.
ennel elgansabban meg senki se fogalmazta meg a lenyeget kar, hogy nem hallgathatom amint Clarkson ket auto osszehasonlitasa tarsasagaban kiseloadast tart az emberi lustasagrol amit a formatervezoknek dedikal.
nos annak tunik, valoban. pedig nagyon sokat molyoltak vele. a belso kialakitas viszont kesz sport turismo (vagy minek hivjak a mission shootingjat). szegeny 996, talan annak koszonhetjuk, hogy a zuffenhauseni urak ovatosabban nyulnak a ceruzahoz. viszont szerintem zsenialis ahogyan lassan atvezetik a stilusjegyeket az uj mission formavilagaba. elvegre missiont teljesitenek vagy mifene. ezt ilyen szepen (es latvanyosan lassan) mint az ingolstadtiak a single-frame kapcsan meg senki nem oldotta meg. bizonyara nincs koze ennek ahhoz, hogy lassan eszrevetlenul belesimul a gyanutlan utcakepbe meg egy RS6 is.
Na hát jött egy olyan modell amire azt mondtam hogy ennyiért (eredetiár) én már nem veszek modell autót.de a blekkfrájdéj alatt sikerült jó áron hozzájutni modelissimo-ról AA Lancia Delta S4, pont az 1986-os számú darabot kaptam,ez volt az utolsó éve a gyári S4-nek,és ráadásul pont egy 86-os Tour de Corse példány ,de nem is ez a lényeg hanem az hogy ez egy nagyon komoly modell
egyedül az zavar hogy a biztonsági övet műanyagból oldották meg.... Tudom nem hirdetéses oldal,de gyűjteményrendezés miatt eladó pár modellem ha valakit érdekel írjatok itt rám Altaya Lancia Delta S4/ AA Subari Imp. WRC'03/ SS Subaru Imp. WRC'08, és ha minden jól megy lesz egy utcai fekete AA 2006-os Subaru Impreza is Utoljára szerkesztette: kemszi2, 2018.11.27. 17:22:54
Tudom hogy kincsek(az ára is tükrözi majd,sanszos hogy itthon nem is találok neki gazdát),de a 2006-os utcaiból elvileg lesz egy fehér meg már van belőle egy S204-es változatom,így az előtte szerzett feketét ha megjön tovább is adom. A 03-as WRC egy plain body-kék,ami helyett sikerült vennem egy fehéret,és meg lesz belőle fehérben a 2006-os is. Így a kéktől megválok,mert azt már feleslegesnek érzem úgy hogy a gyári csapatosokból már van mindenféle, AA,SS,Hotwheels ,solido :D Ha össze áll végre a Bubu gyűjtemény tuti összerakom őket egy képre. Kár hogy kocka Legacy nincs 1:18ba
Valóban nagyon szép modell, én mondjuk az utcai autók híve vagyok, majdnem meg is vettem ebből azt a verziót, de megmondom őszintén engem -azért az árért amit anno kértek érte- zavart hogy az első rész nem nyitható úgy mint az 1:1nél, pláne hogy signature modellről beszélünk, érthetetlen miért sumákolta ezt el az AA... a signature pont erről szólt mindig, hogy minden úgy nyitható - szárnyak, aero elemek úgy működnek mint az eredetin, erre komplett lespórolják azt.... :/
Nagy kár, mert a Delta amúgy az egyik örök kedvencem, -az igencsak kevés- legendás autók egyike amit nem csak képről láttam, hanem vezettem is, ezért a modell-leépítés projektemnél is az utcai Kyo Delta maradt, ha nyílna teljesen az eleje akkor azért itt figyelne mellette egy bordó S4 is ;)
Most így több-jobb képeket nézve... egyértelműen szuper lett, és -számomra- egy erős továbblépés a 991-hez képest, amivel úgy voltam mint a 930-cal v. a 964-gyel, azokból is egy Turbo mondjuk tetszett, de az alapverziók nemigazán... Bár a 993-nál se vagyok oda a vékonybódés verziókért, de ott is egy RS azért odab.x rendesen.
Úgy néz ki a modernebb 911eseknél meg kell pár év mire "beérik"-összeáll a formavilág, azért a 996 is sokkal emészthetőbb lett a fészlifttel, de a 997, 991-nek se ártott a botox, ahogy beszéltük ez meg valóban egy erős fészliftnek tűnik, de csakis előnyére.
igen, latom amit mondasz, szerintem ezzel a mission formavilagaba probalnak 2 generacioval atlepni. mintha felnenek, vagy ovatoskodnanak, de egyertelmuen latszik, hogy az irany adott. kivancsi vagyok, hogy meg merik-e lepni a kovetkezonel a kerek lampak helyett a negy ledet amolyan missionosen, kor nelkul. ezen felul ha valami/ki, akkor a Porsche lephet egy 911e hybrid-et (most csak mondtam egy nevet, de a lenyeg ertheto) amiben tovabb borzoljak a kedelyeket. elobb utobb meg fogjak lepni, hisz a Lamborghini is utalt erre, az Audi egyertelmuen jelezte, es a 919 utan, minimalisra csokkent a kockazata. (okkal hoditjak meg sorra az f1es palyakat). arrol nem beszelve, hogy majdani ellenfelei (meg nehany jelenlegi is) mar ezt a vonalat erositi. Eleg a genfi Ferrarira gondolni (jovore), vagy az ERayre (Corvette).
Nagyon ugyesen epitik fel azt a formavilagot ami mar tenyleg a Porsche jovoje cimre hajthat. Legalabbis szerintem. Mauer hatarozottan utalt a 930ra (bar szamomra is csak a turbo az igazi abbol is) mint kiindulo pontra. Monduk ezt nem erzem annyira, de hogy szebb lett az biztos. Egy targara azert kivancsi volnek. Elobb utobb...
Lehet, hogy az említett fehér Subaru a tiéd volt, ami utána az enyém volt, majd utána Petihez került, de ő is eladta :-) Ha arról van szó, akkor az a Subaru bejárta a szakmát :-)
én egy facés csoportból hoztam el, Szita Gábor nevű emberke árulta,de gondolom hogy nem sajátja mert folyamatosan tölti felfele az eladó modelleket. Volt/van neki egy fehér 2006-os WRC is egy áron adta őket szóval párban lehettek.
Hát izé én kicsit már túl lőttem a célon Imprezából :D Ha csak az 1/18asokat nézem akkor jelenleg 22db-nál tartok.+1db ami eladásra vár,meg tegnap eladtam egy Sunstart. De jön még elvileg 6db.Abból szintén 1 eladó lesz. Szóval ha minden jól megy december első felére 27db lesz. Jelenlegi tudásom szerint 1 jöhet még számításba,az AA-ból egy 4ajtós utcai. Egy rendőr változat most érkezik belőle Angliából ha más, nem abból csinálok utcait :D
Nem bizony. Ezt egy német ürgétől vettem ebayen,persze hirdetve úgy volt hogy csak németoba szállít. De mostanában ezzel úgy néz ki szerencsém van,több ilyenre "mentem" már rá és végül csak elküldik nekem :) Így várok most még egy AA Evo7 wrc-t is ami szintén nem egy gyakori példány.
Itt vannak a KMO Börze időpontok jövő nyárig. A márciusi szombatra esik, a többi vasárnapra. A májusi és júniusi között csak 3 hét van, ez fura.
2018. december 9. 2019. január 6. 2019. február 3. 2019. március 9. szombat! 2019. április 7. 2019. május 12. 2019. június 2.
Napot!
Lehet mondtam már, de nem lennék Porsche formatervező. Piszkosul nehéz lehet úgy újat mutatni hogy azért elvárás a "változatlanság" is. Szerintem jól sikerült teljesíteni.
Gondolom, hogy nem lesz érte verekedés. Őszintén, ha most nyernék a lottón, én "megszánnám" és megvenném. Olvastam valahol, hogy csak valami 5-6 darab készült belőle és valamiért visszavonták. Nekem amúgy a színe nem jön be, de az 5-6 darabszám kuriózum.
mindenesetre szep kihivas. szivesen vallalnam. szeretem az olykor lehetetlennek tuno design kihivasokat. amugy minden valtasnal egy csomo ember alapbol elegedetlen, mert masra szamit. pedig ha megfigyelik, nagyon tudatosan epitkezik a mar meglevo elemekkel vegyitve az ujat aminek a kovetkezo lepeset mar lehet "sejteni".
Sanszos hogy előbb lesz telitalálatosod és lehet ha ezt olvasná a hirdető, elismerően csettintene, hogy na... tessék, már megvenné valaki
Amúgy nemrég kíváncsiságból rákerestem pár elvetemült bayes hirdetésre... ééééés ugyanúgy-ugyanannyiért fent vannak, (évek óta) ezek azok akik nem eladni akarnak.
Itthon a h.autó piacra jellemző ez a trend; csúnyán piaci ár felett raknak fel autókat, akibe maradt egy gyűszűnyi józan ész, azért 1-2pár hónap után rájön hogy hát ez nem biztos túl jó ötlet, de van olyan aki már több mint 1éve rendületlenül, és ugye ez nem modell, ahol ellehet sütni hogy idővel úgy is csak többet ér... Bár sztem ez már a modellekre se igaz, jól látható hogy ez a túlhypeolt beárazás nem állja meg a helyét.
Jó ár-érték arányú vasak ezek a belpiacos kínai modellek. Én is vettem már 1-2-t (talán pont ettől az eladótól is) és egyikben sem csalódtam. Gyanítom Paudi vagy GR-Well lehet ez a Mitsu is.
Egyetértek. Elég részletes a kidolgozás, egyedül az illesztésekbe lehetne belekötni,de az ezért az árért elnézi az ember. Szerencsére a vámon is átjött
Köszi! 1/24-es saját makettek java részt,de van benne 1 RC,2db Welly,4db Burago de ezek csak hely kitöltés miatt kerültek be amíg nem töltöm fel makettel ami azért több időt vesz igénybe :D Egyébként maga a vitrin nem egy nagyeresztés,elég nagyok a rések az ajtóknál és nem értem az üveg polcok miért ilyen keskenyek,mert az ajtóig van még vagy 2cm rés. Annyi pont kellene hogy szögbe állítsam az autókat és 4db elférjen egy sorba. Így lelógna az egyik első kerék
Végre sikerült szert tenni erre a modellre is: AA Alfa 155 DTM:
Patent gép!
Ez az autó annyira tetszik, hogy anno majdnem megvettem ezt a verziót, pedig csak utcai autókat gyűjtöttem...
Kb. ekkortájt indult be az aa-nál az érthetetlen döntések sorozata, itt is ha megvoltak az alapok, miért nem adták ki utcaiba??? Egyik legszebb Alfa a mai napig. Sajnos az autób.zi gyártóból egy gigacég lett, kockákkal akiknek csak a profit számít, tökmindegy hogy zacskós porlevesből v. modellautóból...
Nekem is nagy kedvencem. Egyet sajnálok hogy nem Martinis ,lehet majd keresek egy Ut-t hozzá...majd meglátom
Közben befutott még 2 modell tavaly év végéről: Mind kettő Kyosho,így végre az Altaya-s 037-est lecserélhettem egy komolyabb darabra. A Stratos pedig még hiányzott. A lancia rally generációkból már csak a Fulvia hiányzik
(a startos-on szép részlet a sárfogónak a lánca ) Utoljára szerkesztette: kemszi2, 2019.01.09. 19:50:35