És boldog újévet! A KK kihozza 1/18-ban a Lada Szamarat és a Mercedes 207D-t. Ezt, pont így:
A Szamárból lesz tejeskávé-barna, kék, piros és orosz rendőr kiadás. Az utóbbi nem a szokásos fehér(ezüst) autó kék csíkkal, hanem sárga. Még ilyet nem láttam, de biztos létezett...
Szerintem lehetett a Lada Samara rendőrautóból igazi verzió is. Gyanús a képen, a holland rendszámból ítélve, hogy ez valami replika lehet, de hát a replikáknak is van eredetije:
Páran már tudhattok róla, hogy felfüggesztettem a gyűjtést egy időre. Költözés nagyból kisebbe, a gyűjtemény megy raktárba...
Erre mit tesznek a rohadék gyártók? Elkezdenek dolgozni. Csupa olyat, amiért a szívem szakad meg, de vszleg már nem fogok rá költeni. Múltkor itt volt a KK 275 Spyder, aztán a bejelentett 275 GTS Spyder, most meg benyögi a Matrix, hogy kihoz egy igazi hiánypótlást: 1962 Ferrari 250 GT Berlinetta Passo Corto Lusso Bertone. Eleve - ha jól tudom - a létező 300+ Ferrari modellből 3 féle van (a 166 Inter, a 250 SWB-ből 1db és ez), amit a Bertone tervezett, úgyhogy dizájnban igazán kilógnak a többi közül.
Persze vörös nem lesz, hiszen az eredetiből is csak 2 létezik: egy ezüst, meg egy sötétkék.
Ja, a KK-tól még jön a 1971 Ferrari 365 GTC, a Bburagótól az FXX-K Evo és az SF71-H, a GTS-től a 456 (nem 458...), a BBR-től a 312 T2, T4 és valamikor végre a diecast LaFerrari Aperta és az F430 Scuderia 16M (meg a többi bejelentett dc), az ACME-től a '71-es 512M Sunoco (két verzió: matrica nélküli kékben és harci díszben).
Hirtelen ennyiről tudok.
Nem akar valaki elpasszolni pár 1/43-as Ferrari F1-es gépet?
Szép estét!
Ennek a posztnak a láttán az egyik szemem sír (mert felfüggeszted a gyujtést) a másik gyönyörködik. Az a Bertone tényleg MENY-NYE-I. Rákerestem googleban az 1:1-re (hogy más szögekbol is lássam) és háát nem tudom mennyire lehet fokozni a jelzőket, de az én leíró képességeimet felülmúlja az amennyire ez kinéz. Aztán visszakattintottam, hogy ezt megírjam...és most már úgy látom hogy a 250GT is szomorkás arcot vág :( Annak ellenére hogy -így egy kép alapján- mint modell nem nyugözött le az alkotás és az ára sem lesz baráti, mégis azt mondom, szoríts neki egy helyet, akár egy másik megtartani kívánt darab helyett is.
Sajnálattal hallom ezt a felfüggesztést, remélem nem végleges! Kissé nállam is alább hagyott a gyűjtés de azért be-beugrik ez az.. Most például pár új vitrin a kedvenc Lambóim alá.. (bár egy Porschénak illetve egy Bentley Brooklands alá szántam eredetileg) Remélem nem bírod sokáig nélkülünk.. ;)
Köszönöm az aggódást :))) Azért egyvalamibe máris belevágtam: össze akarom szedni 1/43-ban az ÖSSZES eddigi Ferrari F1-est és egy 10 oszlop - 8 soros vitrinbe kitenni a falra úgy, hogy minden autót felülről lássak. Már 19db megvan, alig 53 van hátra :))) Szerencsére zsebautóból sokkal többféle van, mint nagyból.
A heti adagom: Kyosho Ferrari 512BB AA LAncia Fulvia,ebből rally változatot kerestem de végül is "beértem" az utcaival, úgy voltam vele ,hogy nincs olyan nagy különbség közöttük külsőben :)
Ezt láttad élőben..? Az a baj, ugyanaz a technika, mint 1:18 esetleg 1:12.. De itt már ciki így nyomni az A-oszlopot ebben a nagy 1:8 birodalomban... Pedig de rohadtul beszerezném ha minőségi lenne. Kedvenc gépem, imádom.. De ez a resin filléreskedés az oldalüvegeknél pl... Hjajj.
Egy ideje nézegettem ezt az igen megosztó színt.. De az Aa 964 szeretett volna maga mellé egy tesót, így hát nem volt mit tenni, beszereztem mellé egy Ut 993 -ast! :D Imádom, a színe jóval szebb élőben. És a minőség.. 20 év elteltével is igen szép részletei vannak, nincs miért szégyenkeznie!
Faxa!
1000x jobb kiállása van mint az AA-nak, hiába szebb azon pár részlet. Az UT nagyon érezte ezt...
Érdekes véletlenek, néha el is gondolkodok ezen.. Ugyanúgy hívnak bennünket, és mindkettőnknek 911 a kedvence, ráadásul ezen belűl is inkább a youngtimerek.. Igaz nálad 993, nálam inkább az előd 964.. Persze nem kéne fegyvert szorítani a homlokomhoz, hogy befogadjak egy 993-ast, de azért naa... :D Megyek, ki is töltök egy online lottót. ;)
Vágom hogy az van a dobozán ;) sztem kék / zöld határon van... nekem inkább kék :) Amúgy hivatalosan mint green a 964-esnek volt, a 993 színkatalógusában három zöld van és marhára egyik sem az :) viszont van aki azt mondja "jó pénzért bármit" ... külön kérésre fújta a Porsche a 993-ra is, de katalógusba ez a szín nem volt, legalábbis amit én láttam. Akárhogy is, jó hogy megcsinálta az UT, és a Cup felnivel...
És ha már színek :) a mi hülyeségünk csak 1:1-ben.
először még úgy gondoltam írok a színkérdésre, de a vidit megnézve, hallod.... ááá, semmi, kisgyerekek vagyunk mi itt a kis tologatósainkal, mit számít, hogy kék-e vagy zöld... :D Brutál gépek, végem van, teljesen.. köszi Valentin-napra, torkos csütörtök, mélytorkos.. :D
Igaz kissé más méretarány az itteniekhez mérten, és rc is, de csak bedobom ide, heti érkező. (az arányok végett a kicsi, az ott egy 1:18-as ám...) :D Traxxas Trx-4 Ford Bronco Scale crawler
Estét!
Ejha ez tényleg nem csöppnyi :D Kell mellég még 1-2 olcsóbb/sérült 1/18-as és mehet az élő Bigfoot/ Monster Truck show :D
Sok szempontból biztos hogy jobban jártál a 405-össel, bár nekem inkább a 406-os (coupé) és a 407-es (kombi) széria jött be jobban. Vajon abban meg tudunk egyezni, hogy az aktuális kicsikocsik közül az új 208-as a legmegkapóbb?
nekem bejön a mostani (is)Pug vonal,főleg az új 508..a 208 így a képekről valamiért nekem az Audi A1 és az új Swift gyerekének hat, bár nem tudnám megmondani miért. Egyáltalán nem rossz,de majd meglátjuk élőben mit mutat
Láttátok a De Agostini Fiat 126p-t? Oké, hogy 1/8 meg lakókocsi, meg vicces csomagtartó bőröndökkel, de bakker minimum 271.000Ft (290 + 1490 + 123×2190, ha egyet sem kell újságostól pótolnod, mert valaki kilopta a postaládából, vagy be se dobta a postás), mire összerakod!
Háááát, tudod, ezekről, már korábban is volt pár eszmecsere. Még a Dacia 1300 kapcsán. Én az árán kívül, megkérdőjelezem a gyűjtői értékét is.
Őszintén szólva, magam sem tudom miért, de a mostani autók közül alig tudok olyat mondani ami tetszene. Sajnos a Peugeot-k között is kevés ami tetszik. Talán a 308-s kombi, esetleg a FIAT-ok között a Tipo sedan, na és persze az új 124 Spider mostani változata. Az a félig Fiat, félig Mazda járgány. Bár nem hinném, hogy ha pénzem lenne, megvenném. Bele még csak-csak beleülnék. De kiszállni lehet, hogy csak négykézláb tudnék. Utoljára szerkesztette: Missa, 2019.03.07. 21:14:23
reg jartam erre, erre pont most dobban meg a szivem. reges regen egy messzi galaxisban meg komolyan fontolgattam egy Preludeot. talan meg igaz se volt. de nekem tetszett. volt stilusa. igazi coupe sziluett. kar, hogy a motorja kevesebb mint amennyinek kinezett. legalabbis akkoriban. szep valasztas, legyen oromod benne. a szine is kiemeli a vonalait.
az uj kisoroszlan hatarozott vonalai nagyon elonyosen emelik ki a marka legujabb arculatat. pedig ugy voltam vele, hogy manapsag mar senkinek semmi epkezlab otlete (ami izgi es sajat) es igy hal meg a mini szegmens (amig nem jon az uj Honda), de ezek a divatdiktatorok nem rafacoltak? a belso kialakitas kifejezetten feldobja az egesz Peugeotsagot. azt nem allitom, hogy utolerte volna a 205 sajat idejeben mutatott folenyet, de most igy hirtelen jobb nem jut az eszembe.
na tessek, picit lejjebb gorgetek es egy 75, vagy Milano? eredeti formaja volt. sokan nem szerettek annak idejen, en imadtam vezetni. valamiert az e30ast terelgeto emberek kifejezetten kesztetest ereztek megelozesere. valamiert bosszantotta oket a latvanya. vagy kihivasnak vettek, nemtom. legalabbis ez volt a tapasztalat. remelem nem sertelek meg, de talan ezustben/aranyban/pezsgoben szebb, mert jobban kiemeli a formajat.
A Gt Spirit ezt idén megcsinálja 1:8 (!) méretarányban, sima turbo, sötétkék, ha jól rémlik 250db-os limittel, vitrinnel, és most figyelj..: 1300euró lesz! Remélem elírták.. :D
Szögegyszerű nyolcvanasévekbeli forma, de valahogy mégis össze tudtak hozni egy nyálcsorgató formát. Tény hogy az ezüst és általában a világos színek jobban kiadják a formát (a fehér kivételével én is a világos árnyalatokat preferálom), én is sajnálom egy kicsit hogy csak ebben a pirosban sikerült megkaparintani. Ha lenne benne egy kis metál az segítene kiemelni a vonalait, de nem ez matt piros-
Napot! Az évi 1 modellt azért tartom és persze mi más legyen, mint egy UT Porka, ha már a druszám is sokkol az UT-s képeivel :)
Volt már ilyen sárgaságom, eladtam, aztán volt egy kis matek, mert nem annak adtam aki nagyon szerette volna, (lecsúszott) de megígértem segítek neki bezsákolni egyet, úgy voltam jó móka lesz--> a "vadászat" rész kipipa, és nem az pénzem vásáron, hülyének is megéri...
Csak hát.......... kecskére a káposztát, mindeközben rájöttem nekem is kéne megint sajna a sajátom nem sikerült visszavenni, de a karma azért működik, felraktak egy eladó példányt itthon. Megmondom őszintén kb.1%-ot adtam rá hogy itthon lesz, pláne azok után hogy nemrég a facsén is eladtak egyet, (az enyémen kívül) aztán 993-asból 5-6-7évente ha felkerül 1-2pár eladó darab.
Na mindegy, kicsit döcögősen de összejött a vásárlás :) korrekt eladó volt, és szalagos modell ! (ezek alsó hangon 20on párévesek)
Ezért is adott volt hogy szétfogom szedni, az első csom.tető-lefogó szalag ugyanis ennyi év után hajlamos (alulról-kerék felől) berágódni a festékbe, amit úgy szedsz ki hogy sehogy, v. netán töri magával az első futóművet meg ilyen finomságok.
Ha már szétszedtem beállítottam az ajtókat, volt ami szimplán lötyögött, volt ami furán állt... éééés ha már itt vagyunk, első index fehérítés, hátsó lámpasor sötétítés, oldalindexek se kadmiumok többé. Sztem tök jól áll ennek is, kb. mint a kék RS-nek, kapásból éveket "fiatalodik" az autó...
+lefestettem a küszöböket meg a két hátsó kis akármit sárgára, már más UT 993-nál is bejött ez, de a GT2-nél sztem telitalálat, szinte "ráfolyik" az útra. Csak hát sárgával dolgozni............ :/ nem véletlen utálják a fényezők is ezt a színt, a legkisebb árnyalat eltérés is full hülyén néz ki rajta, nehezen fogja meg az éleket stb-stb....
De 3.adjára sikerült egy egész jó színt találnom, (a képeken a 2.próbálkozás van) nem mondom h 100%, mert van olyan szög / napszak amikor minimálisan elüt, de ez sose lesz tökéletes, legalábbis az én idegeimnek ennyi elég volt :) Apropó fényezés, ennek szebb a fényezése mint ami először volt nekem, nem olyan narancsos, meg a felni közép is grafitosabb, féknyergek is jobban állnak rajta, ezt amúgy már megfigyeltem, sárga GT2-ből is volt még egy kiadás, (mint az összes többi UT993-ból, sőt volt amelyikből 3) volt egy első ami elég naris lett, nem olyan grafitos felniközép+szinte alig látszik a féknyereg, és volt ez....
:D Elég sajátos megoldás az tény. Szerintem ez a Hyundainak az a korszaka volt, amikor kicsit görcsösen próbáltak egyéniséget építeni. Gyanítom ennek a törekvésnek lehet ez is az eredménye. Értelmét nem nagyon látom, talán annyi hogy a gyerekeknek extra jókedvet okoz, hogy végre van valamijük ami a felnőtteknek nincs :) Egyébként élőben egy ilyen fajta üvegtetővel szerelt példányra sem emlékszem.
Köszi ! Sztem is sokkal jobb, amúgy most visszanéztem a képeket, valóságba azért nem ilyen feketés a sötétítés, új telefonnal fotózok, vannak furaságok....
Nem láttam még ilyet, de lehet volt valamikor-valami tanulmány v. kiállítási darab, amin volt ilyen megoldás. Értelme -egy ilyen autónál -tényleg nem sok.
Üdv. Megláttam, megvettem. De mivel jómagam már nem gyűjtöm őket, ajándék lett.
Egyelőre a klasszikus 312-es mellé került a polcra:
Ugyanakkor, ugyanott egy kis piros retro is a keleti blokkból..
Talán csak a nagyobb kontraszt miatt tűnik sötétebbnek a világos karosszéria mellett. A 90-es években hasonlóan nézett ki pl. a Renault 19, peugeot 306, Seat Toledo. Modellben sajnos csak a R19 van meg ezekből:
Jól néz ki ez a Rönyó :) 90es évektől-évezred fordulóig nagyon tetszett, szinte kivétel nélkül mindegyik modelljük, aztán onnantól -nálam- erős mélyrepülés.... napjainkig
Ezzel én is hasonlóan vagyok, azzal a különbséggel hogy az aktuális dizájnvonalszimpatikus, Scenic, Captur Mégane, a saját kategóriájukon belül nálam a szebbek közt vannak.