Persze, mer én is mindent magyarázok, csak a lényeget nem. Vagyis: van valami egyszerû módszered arra, hogy megtudd, melyik cél van "befogva"? Arra gondolok, hogy repülsz a géppel, befogsz egy tankot pl. Maverick-kel, de még nem tüzelsz. Ilyenkor le tudod-e kérdezni, melyik az az objektum, amelyikre a rakétád rávezetné magát, ha indítanál?
Még mindig nem értem: az incoming missile csak akkor "indul el", ha kilõnek rá egy rakétát. Ha ez nem te vagy, nem rakok bele különbözõ nézeteket. Kár lenne a saját fire EH-edhez írni egy keresõt, mely visszaadja a legközelebbi enemy-t és ahhoz rakni effekteket, nem? A példádnál maradva: a 10 célpontnak a placcon alapból lesz incoming missile EH-e. Ha valamelyiknek aktiválódik, jön az effekt-hegy, látvány-áradat. Ezt bonyolítsam? Minek?
Félreértjük egymást, Sir! Abban reménykedtem, hogy valahogy azt oldottad meg, hogy a tetszõleges célra pl. általam indított rakéta "célpontját" egyszerûen, gyorsan visszakapd. Itt most arra gondolok, hogy ha van 10 célod a placcon, a saját "fire" eventhandler-edbe beleraksz egy olyan scriptet, ami lekérdezi mind a 10 lehetséges cél "incomonig miss." EH-ét, vagy valami ilyesmi. Bocs, ha zûrzavarosan fogalmazok... Amúgy szégyen-gyalázat, még nem néztem meg a MicroFX-et, de hamarosan...!
Mielõtt még OFP Istennek hinnél (nem hangzik rosszul) tudnod kell, létezik az OFP-ben egy olyan event, hogy "incoming missile". Keveset használtam, de azt tudom hogy használatakor két paramétert ad vissza: 1. az akire a rakétát kilõtték 2. az aki a rakétát lõtte Hát, ezek után beállítani a "toltény kamerát" olyan nézetbe, hogy lássad amint lassítva becsapódik a közeledõ rakéta gyerekjáték (legalább is nekem). Ha meg már láttad a MicroFX modomat, akkor tudhatod, hogy ezek az effektek benne vannak a játékban. Minden missön és kampány alkalmazza ezeket mindenfére editálás nélkül. Vagyis a globálissá-tétele elkerülhetetlen.
1 szó, mint 100, beleteszem a következõ kiadásba. Nem is lesz rossz. Mondjuk lehet, hogy rakok bele egy "Bullet Switch" szerû kapcsolót, hogy ki-be lehessen kapcsolni, mert uncsi is lehet, ha egyfolytában ez a nézet van bennt. De mondjuk csak akkor jön be, ha Bullet Time van. Na, majd letesztelem.
A sört köszönöm elfogadom, habár nem hinném hogy ténylegesen méltó lennék rá. Én csak az adott lehetõségeket állítom be globálisan, föltúrbózva egy-két extrával. Igazán akkor lennék Isten-Császár, ha mondjuk meg tudnám csinálni, hogy lassításkor a fegyverek hangja is lelassúljon. Már próbálkoztam vele, de külsõ program nélkül lehetetlen (sajna).
"- a kilõtt rakéta az ellenség szemszögébõl nézve, ahogyan lassítva becsapódik"
Öregem, ha ezt megcsinálod univerzális módon, vagyis minden rakéta+minden ellenség szintjén, és nem elõre beállítva, akkor fizetek egy sört, és kinevezlek fõfõnöknek! :)
Hm, köszi, asszem megveszem :) Mennyibe kerülhet a Media Marktban? Elég régi játék, biztos, hogy kapni még? DC-n próbálkoztam, de kb 1 hét, mire lejött volna (pedig kábelem van, és kábelesre is csatlakoztam :( )
En nem rossz ötlet! Mit szeretnél? Az ötletek kifogyhatatlanok. Pl. - a kamera kövesse a kilõtt rakétát, gépfegyverlövedéke - a kilõtt rakéta az ellenség szemszögébõl nézve, ahogyan lassítva becsapódik -
Hmmm... Meg egyebek? Mégis mik. Na jó! Maradjon csak titok!
Vér az eredetiben is volt. Én csak feltúrbóztam! Kicsit több, kicsit nagyobb. Ja, és hamarosan fölteszem a következõ kiadást: kijavítottam néhány bogarat, javítgattam itt-ott, meg egyebek! Majd írok...
igen mondjuk az elég gáz lenne a repülöknél:))a vért azt te raktad be,vagy amugy is volt mikor találat van,csak a normálban nem látszot?mármint a "vérfelhöre" gondolok
Sokat szenvedtem én is vele, de sajna a megoldást még nem találtam! Volt, hogy letíltottam arra az idõre az irányítást, mindhiába. A fickó néha gondol egyet és arrébtekint sajna. Ebbõl kifolyólag a repülõnek nem raktam be ilyet, mert elõfordulhat, hogy mialatt a látványon csorgatod a nyálad, a pilóta kamikáze pilótát játszik és belerepül a földbe. Még dolgozom rajta, hátha...
azt megtudnád csinálni,hogy mikor lövök sniperal,és a golyo nézetröl visszavált ugyanott maradjon a nézet,mert arréb megy ,de nagyon király,most probáltam még az rpg-t is,repülöknek a rakétáival is meg lehet csinálni?
Tudtok ajánlani valami akciódúsabb ûrhajó szimulátort? Állati lehet ez a játék, de nincs ennyi idõm se, kedvem se jáccani. Conflict Freespace-t nagyon élveztem régen, olyasmit keresnék. A Freelancer meg annyira nem jött be, mert õrületesen rövid volt, kicsit bugyuta és tiszta olyan volt, mint egy akció rpg, csak itt nem a medikitet kellett 2 másodpercenként nyomatni :) Átnézehgettem a netet ilyen után, de nem nagyon csinálnak manapság ilyet, úgy vettem észre.
Én olyan hülyén, már-már betegesen is OFP rajongó vagyok, hogy kreálmányaimnak nincs határa! Mindig kitalálok valami újat, nagyobbat, látványosabbat. És itt jegyezném meg, mûvemnek semmi köze a józan paraszti észhez. Mondhatjuk: én vagyok az OFP nem hivatalos hollywood-i látványfelelõse. Semmi realitás, csak a LÁTVÁNY!!!
Abbahagyom, mert már fröcsög a nyálam és a monitoron nem látok semmit. Tartom magam az ígérethez és a hétel elérhetõ lesz egy kipróbálható verzió!
nem megy,de már feladtam,kiszedtem sok használhato addont a könyvtárábol,és missön editorba kreálgattam vele,nekem copy cd-n van a flashpoint nem az a baj hogy csak origivel megy?
ja tényleg nem segítettem sokat
Szóval az fdfmod indításkor kiválasztja automatikusan a legújabb exe-t. 1.91-nél volt ez flashpointresistance, 1.92-nél flashpoint192beta.exe, aztán 1.94-tõl áttértek a flashpointbeta.exe-re, hogy a kidobott új béták ezentúl felülírják a régebbi verziókat. Viszont mivel mi többféle verziójú szerveren is játszottunk, ezért az ftp-re mint flashpoint194beta.exe és flashpoint196beta.exe kerültek fel. Mivel az fdfmod a flashpontbeta.exe-t keresi, ezért nem ismeri fel, hogy neked 1.96 van (ha az ofphu ftp-rõl szedted) :).
mind1, a lényeg: E:\játékok\Operation Flashpoint\FLASHPOINT196BETA.EXE -mod=finmod
nekem valami kisebb kaliberü kellene,de mégis nagyobb,mint a spec natz-oké:)
persze minden világos:)tegnap leszedtem 1 atombombát a képek alapján jol néz ki,csak nem tom használni,mert akármilyen magasságbol dobom le,és bármilyen speedel elkap a detonácio:))))
fdfmod.exe nem az 1.96-ost indítja el, mert õ flashpointbeta.exe nevû cuccot keres, csak mi ezt átírtuk.
és hogy teljes legyen a mérgem már megint:)mikor nem parancsikonnal inditom,hanem a fdf exe -vel,akkor ezt irja ki:'ADDon Finnish.Defense.Forces_Mod requires version 1.9. of application(1.96van )de mikor ezt bezárom akkor elindul fdf menüvel és akkor még + kiirja ezt:No Entry'Config.cpp/CfgWeapons.FDFTripwire. na ezért van tele a tököm ezzel a moddal
kezdi...('E:\játékok\Operation Flashpoint\FLASHPOINT196BETA.EXE-mod=finmod')érvénytelen. ellenörizze bla bla ott van és igy van akkor miért nem találja?
úgy tedd fel, hogy ofp res 1.91-es patch 1.96 exe
semmi más, no crack, semmi (persze a modok mehetnek :))
rulez!:)mikor lessz kb kész a végleges?1-2hét honap?
Miest kész lesz... Olyan füsteffekteket raktam a vadászgépeknek, meg a helikoptereknek, hogy az csak na! A Bullet Time brutálisabb lett... Mivel még tökéletesítem meg egyébként sem szeretek felekész munkát kiadni a kezembõl, még eltarthat egy darabig...
Tudod mit? Jövõ héten berakok egy BÉTÁT, hogy legyen mit látni. Azt majd mondod a véleményt, mit hogyan, bugok, stb...
lehet driver probléma is, de próbáld ki 1. bios-ban agp aperture méretet 128mb-ra állítsd 2. 1.96-os exe-t használj és "-nomap" paraméterezéssel indítsd ugye a parancsikon cél mezõjében pl: C:\Games\OperationFlashpoint\FLASHPOINT196BETA.EXE -nomap
pls help me radeon 9600-on nem akar futni a jatek indulasa utan csak egy sima zold kep latszik gondolom driver problema elore is thx
hallo malter
""you seem be using OFP version 1.91,installing the latest version is highly recommended for FDFmod."másrészt kéri a cdt,kell hozzá crack?"
Ezt szedd le, másold be az ofp alapkönyvtárba, mod-old megfelelõen parancsikonnal (-mod=finmod) és nem lesz semmi probléma. Mivel ez nocd-s, nem kell crack se cd.
jah most olvasom hogy csak izelitö..én meg kerestem alinket:))aképek alapján elég brutál;)mikor linkeled be?
kikészit ez a mod!!nagynehezen elindult,mostmeg azt irkálja "no entry 'model special' ez mi?+nincs hangja semminek ami fnf+áá nem is mondom mert szétveremha valaki csinál 1 300megás modot akkor lehetne annyi IQ-a hogy valami exerü telepitöt csinál hozzá,+belerakja ami kell neki ne keljen 100dolgot keresgetni meg a faxom tudja még mit.
valaki árulja már el hogy kell az fnf modot elinditani,mi kell hozzá ,letöltöttem bemásoltam,egyrészt kiirja inditáskot ezt"you seem be using OFP version 1.91,installing the latest version is highly recommended for FDFmod."másrészt kéri a cdt,kell hozzá crack?
Volt már 3D-s sisak a fejeden? Én egyszer úgy Quake-eztem. Nem csak az, hogy amerre forgatod a fejed arra is nézel a játékban, hanem még 3D-s is! Na mindegy, amit ezzel mondani akarok, hogy itt is hasonló a helyzet: A 3D-s sisakban a két szemed más-más képet lát. Két kis monitor van benne, más-más perspektívából. A fejeden is a két szemed kb. 3-4 cm-re van egymástól, a sisakban lévõ két kép is ekkora eltéréssel mutatja az említett példa szerinti Quake-es pályát. Itt az a nehézség, hogy igazából, ha sikerül kivenned a 3D-t 3 képet fogsz látni: a középsõ 3D-s, a két szélsõ pedig halvány. Ha mondjuk fehér papíron kinyomtatva nézed, akkor a két szélsõ félig fehér félig normál, mert ugye valójában csak at egyik szemeddel nézed az egyik képet. Ez a trükkje!
Érthetõ? Mert ha nem, legközelebb szemléltetõ-ábrát rakok föl, úgy könnyebben el tudom magyarázni!
OUT-al??? Ooo...,azt h is kell?(bocs Icebird az extra Lama kerdesekert) Kulonben mikor szoktak lenni a magyar serveren, mert amikor en all-seeing-re felnezek, soha nem latok rajta senkit...
bemásolod az OFPHu_AP4 mappát az OFP könyvtár és utánna az OUT-al frissítés.