Amikor azt írtam, hogy Dogman a ZSÍR klánból, akkor csupán személyes tiszteletem tettem NEKI. Eléggé elfajult dolog, ha ezt magatokra veszitek...
A másik, hogy õ meg csak megjegyezte, hogy az emlegetett script alapjai már egy ideje közismertek. Ennyi. Erre reagált Maximus az "Éljen. És?" üzenetével, amire ÉN reagáltam, és nem Dogman!
Engem sajna nem izgat, hogy DogMan milyen zsírnak milyen tagja, az sem, hogy hány száz éve. Inkább Õ lehetne nagyobb tisztelettel. Érveim: 1. Javíts ki, ha tévedek, de hozzászólásából az derült ki, hogy fingja nincs a témáról. Meglátta a "Bullet Time" szót és odaírt egy olyat, amihez az egésznek köze sincs. Mellesleg még képet is raktam fel a témához. Lehetne kicsit körültekintõbb mielõtt bármit hozzászól. (Ha tévedek, úgy elnézést kérek DogMan, de az a mondat...) 2. Nekem inkább lealacsonyító az a hozzászólás, ami úgy kezdõdik, hogy "én már a franc tudja mikor (tán egy éve is volt) hogy alkalmaztam". Persze engem személyesen ez nem zavar, nem engem minõsít! 3. MX Maximus #1941-es hozzászólásában semmi tiszteletlenséget nem véltem felfedezni. Szerintem semmivel nem sértette meg DogMan, vagy a "Zsír" hovatartozását.
Már nemazér de nem csak én vagdalódzok a szavakkal. Oké bocs. Igaz egy kicsit izé voltam. De azért arra nem gondoltál hogy Dutch is 3 éve ír scripteket?
Egyébként Dogman monta hogy: ""Bullet timet" én már a franc tudja mikor (tán egy éve is volt) hogy alkalmaztam" (#1927). Szerintem ez is csak ledegradálás. De ha nem akkor bocs.
Egyébként semmi bajom avval hogy dogman is megcsináta. De Dutch úgy csinálta a Bullet time-ot, hogy még nem is volt netje. Egyébként gratulálok ahoz hogy dogman is megcsinálta. De ez azt jelenti, hogy aki megcsinálta még a Bullet time-ot az sz*r?
Na és bocs. Kit érdekel az hogy a ZSÍR KLÁNBA van? Attól hogy valaki benne van valamiben az nem azt jelenti szerintem hogy hajoljak meg neki. Én is csak azt tudom írni hogy egy kis tiszteletet más készítõknek IS.
Figyelembe véve, hogy Dogman a ZSÍR klánból már lassan három éve csinálgat küldetéseket és scripteket az OFP-hez, gondolhatod, hogy van némi tapasztalata a témában. Szóval a magas lóról való leszólásokal kissé alább lehetne hagyni.
Igen, mai nap lett meg, de a ICQ-n töltök de nem kért semmi adatot, se nem adot kódot! Vagy rossz helyen, rosszat töltök mi?
Éljen. És?
Itt nem az a lényeg hogy egy megadott helyen megadott idõpontban lelassuljon a játék. Hanem bármikor le lehet lassítani. És még a töltények csíkot is húznak és meg a sniper töltényt is követi a kamera és még a rakétát is és... Inkább nem sorolom tovább. Ha még nem láttad Dutch Flander modját, akkor nézd meg. Szerintem kellemesen fogsz csalódni. És ha még nem próbáltad volna ki, kiváncsi vagyok az azutáni véleményedre.
Hát persze, hogy nem megy. Legjobb tudomásom szerint (lehet, hogy csak Cadet módban) az AT4 és a Carl Gustav launcher kilövés után kicsit irányítható. Bullet Switch-el kilövés után nincs az irányításra lehetõség!
Az nem is nagy trükk, hogy lelassítod az idõt! Próbáltál már lövöldözni 20 orosz/amcsi ellen bullet time-al a modomban? A látvány a fontos, a LÁTVÁNY...
Na hello mindenkinek, most voltam a http://ofphu.servegame.com-on de azt írja nincs kapcsolat a szerverrel, ilyenkor mi van? Valaki írt idõponot hogy mikor hogy megy, de már nem találom.
"Bullet timet" én már a franc tudja mikor (tán egy éve is volt) hogy alkalmaztam egy missionban, át kellett ugratni motorral egy ugratón, és mikor a levegõbe emelkedtél akkor lelassult az idõ, és hatalmas robbanások közepette a kamera körbefordult a player körül.:D
Persze, biztosan vannak szép, jó és ötletesebb megoldások. Én csak a Flashpoint hollywood-i látfányeffekt fejlesztõje vagyok. Semmi realizmus, csak orbitális robbanások, fények. Ja meg persze a Bullet Time, amire a legbüszkébb vagyok...
Elõveszed a lézert, becélzod a hidat, benyomod a tûzgombot, hivod a bombázot rádión és a lézert rajtatartod a hídon amíg a bomba be nem csapódik a hídba.
Egyébként a lézer arra kell, ha netán nemtudnád, hogy a bombázó bombáját irányítsa a megadott lézer pontra.
Ezt nem muszáj végigvárni! Már én is ki akartam javítani, csak nem jutott rá még idõm. Amúgy felgyorsítod az idõt és nem kell lassítva végigvárni. (Mielõtt elsötétül a kép, lehet idõt gyorsítani, talán ezért nem is babráltam még vele annyit...)
Ja és miért van az hogy néha begerjed az egész OFP és a hangok felhangosodnak és sistereg az egész dobhártya szaggatóan. Nem az mododtól hanem úgy általában.
Ehhez csak gratulálni akarok szép munka. Akkor pár kérdés: Megkaphatom a config.ccp-t? Módosíthatom e úgy hogy kompatíbilis legyen az én hang addonommal? Felhasználhatom e a bullett time nélkül ami mellesleg nagyon látványos:).
Hello mindenkinek, nos már nem bírom, hogy kell használni a lézert, nem müködik sehogy se,egy hidat kellene felrobbantani, van valami tipp. Elöre köszi.
Jeeeeeeee!!! Végre! Ez az!
Nos! Aki szeretné a saját OFP játékában látni a #1898 és #1897-ben mutatott effekteket az most letöltheti:
Elõször is köszönöm az elismerõ szavakat. Már régebben írtam errõl a kis modomról, de még nem tartottam teljesen tökéletesnek, hogy másokkal is megosszam. Csak szûkebb baráti körömben mutogattam. Goldmember adta az ihletet nekem is (a robbanások terén), én csak kicsit fölbúsztoltam, ugyanis a én a látványra megyek nem a realizmusra. A Mátrix/Max Payne effekt teljesen saját termék. Megpróbálok fölrakni pár képet, hogy ne csak dumáljak...
Na neee. Van annál egy 2 szer olyan jó mod. A robbanás effectben kis világító darabok repkednek amelyek persze égnek és annyi van belõlük mint a szemét! Ja, és ha netán ez nem elég: Olyan mátrix effektek vannak benne hogy a fejem ketté szállt mikor megláttam!!! Amikor a ficak lõ... áh... azt látnotok kellene!!! A kamera a töltény körül forog. Ja és a rakéta! Szép lassan lehet látni ahogy a tankba csapódik. De ez nem minden! A töltény után hasonló effekt van mint a mátrixban.
Egyébként nem szeretem az Ofp-t, de ha meglátom ezt a modot...
Ja, egyébként ez Dutch Flander terméke. Remélem egyszer megosztja veletek is...
Nekem sem volt fenn a Resistance, mikoron végigcsináltam a Red Hammert...
Szóval, mikor felrobbantod a 3 bombát, le kell menni az egyik épülethez és ott meg fog jelenni egy (kettõ?, már nem emlékszem) fickó. Mikor közel érsz hozzájuk, bejön a vége intro, miszerint elfogod õket és elmenekültök hajóval! Én is sokat szenvedtem ezzel, míg rá nem jöttem a megoldásra. Ja, és legjobb tudomásom szerint, Resistance install után is megnéztem, akkor is ugyanígy mûködött a pálya. Tudnillik a pálya lényege nem a kikötõ felrobbantása, hanem az orosz officer-ek elfogása!!!
Igen sajnos van egy bug a játékban ha fel van rakva a resistance hiába csinálod meg ez lessz. Szóval ha végig akarod nézbi reinstall resistance nélkül. Vagy shift plussz - jel és beírod endmission.
Hello midnneki, lenne egy kérdésem: Már nagyon felb@szott a dolog, hogy egyszerûen nem tudok rájönni a megoldásra, remélem Ti majd megmondjátok: Az egyik utolsó pályán (asszem a rescue mission utánin) orosz egyenruhában (ja ez a Red Hammer) be kell sétálni egy orosz bázisba, ott 3 bombát kell lerakni különbözõ helyekre, majd elmenni biztonságos távolba, ahol fel kell robbantani õket. Ekkor kell rádión szólni az amcsiknak, akik jönnek is, de ezután akármit csinálok, mindig mission failed lesz, akár bevesszük a bázist, akár elmenekülök... egyszerûen nem tudo mit lehetne még csinálni, nagyon idegesítõ... Valaki tudja a megoldást?
Hello mindenkinek, LSC, Pedro, egy ideig nem jelentkeztem, de már megvan új írásba az OFP, rendesen megy, és köszönöm a segítségeteket. Nos újabb kérdések lennének hozzátok, mégpedig úgy néz ki, hogy hétfõn meg lesz a UPC-s nett, mit kell letölteni még tõletek, hogy tudjak MP-t játszani? És ti merre vagytok, megtalálhatok? Elõre köszi a segítséget.
én meg csinálom a radhammer folytatását és tesztereket keresek:).
A robbanásokról jut eszembe: sztem elég furcsa, hogy pl. ha egy tankot meglövünk, és ne mrobban fel rögtön, akkor elõtte "összemegy", és csak utána robban fel, ugyanúgy, mint pl. a házak, a többi jármû... Amúgy király a game, most épp a red hammer utolsó pályáinál vagyok.
Igen ez nem rossz. Van a FAB-nak is egy hasonló olyan is van ha nem teljesen semmisül meg a járgány akkor gõzölög a hûtõvíz, robbanás után meg més lángol a jármû, és figyelembe veszi azt is hol lõtték meg a jármûvet. Nagyon profi.
Betölti de vibrál az egész kép meg minden baja van.De érdekes mer amikor a screenshotot akartam csinálni azokon meg nem látszik a hiba. 1.94.exe buldozer szerintem u.a 768 ram a mission editor upgrade csak plussz dolgokat rak bele maga az engine-n nem változtat szóval az tök mind1 amúgy a 102 kegetys upgrade van.
ki tudod szedni de kicsit körülményes. Ha sound blastered van a gyári CD-jén van a creative recorder, elindítod, meg az R6 editort odarakod a hanghoz, a recordert átálltíod "what you hear"-re és lejátszod a hangot ennyi. Az új recorder szar minõségben vesz fel a régebbi az tökéletes.
Az a két dolog tök jelentéktelen. Miért kell egy számnak 2000 face-ból állnia amikor egy textúra erre tökéletes. Kicsit még csonkítsd meg itt-ott mert 3 ilyen szerkezettõl meghal az OFP engine:). Nincs az editorban ? Ott van empty/object alatt.Nekem betöltötte simán még csonkítás nélkül is csak bugzott az egész engine. Adhatsz pár jó címet ahol jó hangok vannak de ne ilyen CS szintûeket:).
Ja még egy, a Hungarian OFP szerver mikor indul, mert voltam fen, és azt írja a szerver nem elérhetõ. A másik, mi minden kell, hogy netten is tudjak nyomulni?
Rakd fel a Rage3D Tweaker-t. Itt a honlapja, ezzel szépen lehet finomhangolni...
Hello mindenkinek, kellene egy kis segítség. Van egy olyan, hogy CD-Key Write, ez a kulcs lecserélõ program nálam állandóan azt írja rossz kód, addig kell keresgélni, míg le nem cseréli a régit? Remélem nem írtam túl hülyén, és van valakinek egy-két tipp, vagy hogy jól használom e? Segítséget elõre kösz.