Nah nagy nehezen sikerült.elég idegörlõ hogy ha nem csinálsz mindent úgy ahogy a fejlesztõk elképzelték akkor cseszheted,de már megy minden olajozottan:)
Megosztanád velem(másnak is szabad) hogy csináltad meg az Alpha Gatet?:)
A jó a gammában, hogy szabdon lehet taktikázni benne, a rossz, hogy nem mindig !
Egyik barétom végig lézerekkel tolta, semmi torpedó, meg hasonló okosságok, max sima gun-ok és így is a végére jutott, én meg végig pajzsbontó és destruktív fegyverekkel nyomultam és nekem sem volt problémám. Én device írtásra csakis gunboat-okat használtam, ahonnan már lehet.
Szal. mindenki maga összeállíthatja a taktikájának megfelelõ felszerlést !
siess mert a vampire már itt van és a half life2 is lassan meg-érkezik nem beszlve az nfsu2-rõl
Nekem meg nem volt vele idõm játszani, de most rászántam pár éjszakai órácskát ! :DDD
de a rakétás korvettek télleg szivatósak voltak :)
Az elején pedig nem árt szétküldnei a Sparta-t a Brutus-t és az Avalanche-ot a fellelhetõ legjobb drive-okkal és 200% override-dal mind a négy kettes stiletto group-ra, így az összeset kiiktathatjuk és megmaradnak a relay állomások is. A Support hajónkra pedig vigyázzunk, ne harcoljunk vele, ne állítsuk a behaviour-ját, ne csináljunk semmit vele, csak pakoljuk teli elõtte crystal cell-lekkel, aztán védjük meg, ne is engedjük közel hozzá az ellenséget, hanem még az entity gate felõl jövet írtsuk õket ! Ha csak egy pillanatra is kifogy a support energiája, agy lekapcsolja a pajzsát, az összeomló antimecha pajzs lesz a temetõnk...
Az utsó nagy földi csatáról meg annyit, hogy ott bár az összes hajóm dugig volt torpedókkal simán elfogyott a felénél (mind a 178 darab !) ! Kissé sokan vannak ott, úgyhogy sajna le kell szerelni a torpikat és mennek fel helyette a jó öreg lõszernemkifogyós durrantós finomságok !
A másik idegesítõ, hogy mikor bejön az 5 darab missile cruiser, akkor azok mindegyike szépen ránklövi az ionscream bombákat és a big bang rakétákat (aztán újra). Na ettõl az összes hajónak elmegy a pajzsa, plussz a kisebbek azonnal likvidálódnak is ! Persze a velünk küzdõ ellenség is elszállhat, de ez a gépet vajmi kevéssé érdekli, a missile cruiser-ek egy mérföldrõl is bedurrantják a nagy területre ható fegyvereiket, nem kímélve magukat sem (végülis mecha irányítás alatt vannak, nem szaróznak)! Ilyenkor maradjunk egy alakzatban, nyomjuk ki a vadászokat mind F8-cal és imádkozzunk, hogy a legjobb flak rendszerek megvédenek tõlük, aztán uzsgyi, ugorjunk rájuk a gyors hajókkal.
Jah, az csücskös lesz, fõleg ha be is mész az egyikre "túlélõkért" ! :DDD
Ami lényeges (lehet már volt, sry), hogy ha csinálunk egy csapatot a hajókból (CTRL) és adunk is nekik egy számot, utána egy alakzatban próbálnak élni és igyekeznek együtt maradni. Ez néha a halál, mert a gyors hajóink is a benga lassulóverseny gyõztesekkel cammognak. Pedig az Angelwing antimatter drive-val és 200% overdrive-val megy úgy 368 körül is akár (hátszéllel), 3 crystal cell-lel ez már döfi. A két destroyerünk meg lightrider engine-nel egyenesen fénysebességgel közelekedik. Tegyük hát inkább, hogy simán 'A'-val kijelöljük õket, vagy CTRL-lal egyenként, aztán így adunk nekik parancsokat, mivel így hatékonyabbak. Persze vigyázni, hogy ne essen szét a csapat túlzottan, ha nem muszáj. A vadászokat meg ne feledjük F8-cal kiküldeni a nagy csatákban, mert akkor az egész flottát védik !
az azt követõ küldetéseken ugyanazokat a vardrag hajókat kell ööö, közelebbrõl megvizsgálni ;)
Nah az Alpha Gate után megvan a véleményem a játékról.Lescanneltem az összes hajót,a Serenitynek lelõttem a pajzsát,és továbbra sem tudok semmit csinálni...(Mechákat deaktiváltam).Gondoltam oké,akkor mondjuk szétlövöm a Serenityt.Amikor lelõttem,a másik 2 vardrag hajó bekapcsolta az IP hajtómüveit,Angel kiirta hogy oké,tudja hova mennek,misszió kész.Erre következõ misszióra felszerelkezek,és akárhányszor próbálom nem tölti be,hanem kiakad,és ahogy olvastam a nexus oldalán,ez az miatt van mert az elõzõ küldinél valamit rosszul csináltam.
Szóval kiváló játék,de tesztelés után is ilyen hibákat benthagyni...több mint siralmas.
Sziasztok mondjátok meg létszi, hogy a felderítõs küldetésnél milyen fegyverösszeállítást használjak a gorg rombolók ellen. Mert az a legfõbb gondom hogy gyilkolom õket mint állat, és mire eljutok oda hogy a 4-bõl kettõt kinyírjak addigra felfedezem a felderítõt és az egy idõ után eltûnik és nem tudok vel csinálni semmit, és azt mondja hogy vereség meg hogy megsemmisült az a hajó. És már tök tanácstalan vagyok hogy mit kezdjek vele. Plz segítsetek. Köszi elõre is!
ez az alpha kapus küldetés egyszerûen nevetséges. a feladat a hajó szkenneláse, egy kis mecha ellenállással megfûszerezve. na de, hogy lövöm 3 hajómmal az egyik vardragot, és a pajzsa meg se ficcen ez egyenesen röhej. azon meg se lepõdtem, hogy angel parancs ellenére se ment ki, de még csak kifogást sem mondott...
Mellesleg nem is volt jó, engem iszonyúan zavart hogy angolul mondja magyarul meg olvasom.
Sziasztok! Milyen nehézségi szinten nyomjátok? Én már végigvittem normálon meg hardon is
Kurva jo ez a game!
Csak mindig elakadok most /pill mikor 4hajom van+1 Pajzsgeneratoros hajo es megkell vedenem. De mindig szet lovik Jah neten lehet jatszani vagy csak CDkulcsos?
Irc csati meg legyen pl #nexus.hu \quakenet
Na kezd izgalmassá válni a történet :) Nem akarok spoilerezni mert ha egyszer nekiállok nincs megállás... Csak az idegesít hogy mindig kivág 15 percenként hibaüzenetekkel... szabálytalan mûvelet, kékhalál, van itt minden...pedig még a ramomat is kicseréltem
Kéne valamelyik irc szerveren csinálni nexus csatit vagy esteleg már van?
Bal alsó sarokban van az eneriaszabályozó- engine, shield, weapons és support. Van ott 3 négyzet, alapban az elsõ módban vban mindegyik. Ha átkapcsolsz a másik 2 közül az egyikbe akkor adsz annak a rendszernek plussz energiát, de egy idõ után újra kell töltõdnie a tartalékenergiának is. Traininget megcsináltad amúgy? :)
Az angol szöveg tényleg kidolgozottabb,de nyilván azért,mert mégis nagyobb az angol nyelvû célközönség,mint a magyar.
Elkor Alish:Lehet,hogy bug,de én(kezdõ szinten) a pálya elején megmondtam Angelwingnek hogy menjen a Bázishoz,és amikor letelt az álcázás akkor megálltam pont az egyik aszteroida mögött pihenni,amikor feltöltõdött mentem tovább és odament.Szóval nyílegyenesen bázis,navpontok letojva:)
Játék elején gondoltam,hogy egyszerûen kiadod a parancsot a hajóidnak,de már látom hogy sokkal jobban jársz,ha minden egyes fegyvert/eszközt/dolgot külön-külön irányítasz.
Összességében sztem jó játék,és jó hogy nem IG3 a neve,mert nemsok köze van hozzá:)
Repülj bele elõször a közelebbi majd a 2. piros nav pointba. Ott sugárzás van és feltöltõdik az álcázási idõd, de csa kegy pillanatra menj be ert picit sebez a sugárzás. Ezután adj egy kis kakaót (+energiát) a hajtómûvekre, gyorsan menj el a bázisig, onnét menni fog :)
A lopakodós,amikor angelt be kell juttatni az egyik bázisra hogy az aknamezõt az enemy ellen fordítsa.Hogy el bírjunk jutni a kapuhoz.Amikor nav pontoknál kell menni de egyszerûen nem sikerül.
Én kijelöltem célpontnak a bázis mögötti roncsot. Szép nyugiban eljutottam oda. Onnan pedig elindultam az állomás felé. Figyeltem, hogy megfelelõ távolságba maradjak az ellenséges hajóktól miközben közelítettem az állomás felé. Így fel sem fedeztek, míg el nem kezdtem lõni az ip blokkolót.
Helyzet, 2 naszád osztag, és ip blokkoló még mindig ép, pikkpakk leszedték õket pedig lopóztam nagyon, meg se szólaltam, még tesómat is elhajtottam, hogy egy apró zörej se legyen, de semmi haszna...
Közel kell kiengedni õket. Lopózz oda amíg csak tudsz úgy, hogy még ne vegyenek észre, kiengeded a madarakat (ekkor rádlõnek párat de nem vészes) és olyan közelröl már pillanatok latt szétkapják a cuccot.
Próbálj két naszád osztagot kiküldeni. BTW milyen nehézségi szinten nyomod, nekem Easy-nél két naszád osztag nemcsak az IP blokkolót, de az erõdpajzsot is kényelmesen lenyomta...
És mellesleg nem tudok, úgy odalopakodni, hogy ne vegyenek észre...
Hehe, az már megtörtént, de mire odaérnek már mindegyiknek vége... Van egy cirkáló, az pedig állandóan tõlm 1000m-re van, arrébb megyek 2 perc múlva ott van mellettem.
Ezt írtam én is. :))) Úgy 2-3 hajóig még elmegy, utána viszont már átlátni is egyre nehezebb, nálam megesett, hogy egész egyszerûen "kimaradt" az egyik rombolóm egy csatából, egész egyszerûen nem húztam le teljesen a baloldali menüben a csúszkát, és a harc hevében nem is tünt fel a hiánya... :)
Nekem az irányitás nem tetszik mikor megkapok egyszerre 4-5 hajót az már katasztrofa szinten megy :) többet vagyok pause-ban mint rendes játékmenetben.
A játék története kicsit kiábrándított, úgy az elsõ 1/3-a még tökéletes, a hangulat ott van a szeren, sablonosnak még véletlenül sem nevezném, egyszóval ha csak ez alapján kéne megítélni, csillagos ötös lenne. Aztán a Mechanoidok megjelenése után kezd szétesni az egész, kapkodóssá és sablonossá válik, "természetesen" veszélybe kerül a Föld, és csak mi menthetjük meg... hát azért ennél többet reméltem... Némi üdító szinfoltot jelent a Noah Véderõk beképzelt Admirálisa, no meg az, hogy az ellenség bármit is vet be ellene, nem tudják megölni, terminátor, arany vállappal. :)) Hasonlóan üditõek a naplóbejegyzések, tetszett, amikor Sweetwater parancsnoktól kiborulva irkál fõhösünk. :) Ezek a kellemes oldalvágások azonban nem javítanak a történet gerincén éktelenkedõ sebeken, összehasonlításul mondjuk a Starlancert lehetne felhozni, ahol sokkal összeszedettebnek és kidolgozottabnak tünik az alaptörténet fûzése. Emiatt csak gyenge négyest adnék Nyúléknak, ami persze (sajnos) még mindig dicséretes a piacon - messze jobb történetett kerekítettek, mint pl. a Relic csapata a Homeworld 2 esetén. Ami a játékmenetet és a küldetéseket illeti, szintén van mit kritizálni. Kezdõdik ott, hogy a küldetés elötti felkészítés erõsen behatárolt, gyakorlatilag csak a hajók felszerelését és fegyvereit szabhatjuk meg (ráadásul egy inkább hátránynak, mint elõnynek tekinthetõ pontrendszer alapján), de semmiféle beleszólásunk nincs abba, hogy milyen hajókat vigyünk, sõt, abba sincs, hogy melyik hajókon ki legyen a parancsnok. A fegyverek terén is az egyszerûségre törekedtek, ami talán nem is baj, mert a sokféle fegyver csak megzavarhatja a játékosokat, de azért örültem volna, ha nem ilyen élesen lépcsõzetes a fejlõdés, ami ugye annyit tesz, hogy mindig csak a (az adott fegyverfajtából) legújabb fegyvereket/felszerelést éri meg felszerelni... (erre lenne ellenpélda, ha pl. a hajóink kisugárzásának minimalizálása, de úgy vettem észre, hogy nincs igazán kézzelfogható elõnye erre építeni, max. érdekességképpen) Ez persze viszonylagos probléma, de én imádok az eféle beállításokkal szórakozni, és az én szájízemnek kicsit pórias a NEXUS megoldása. Szintén problémás a fegyvereknél a taktikai fegyverek esete. Ahoz, hogy valóban képesek legyünk "kimagozni" egy ellenséges hajót, sok lézerfegyver kell, és még így is lassan fog menni, szóval (mindig) többre megyünk a hagyományos pajzsromboló/hajótestromboló fegyverpárosokkal, mint a taktikai fegyverekkel. Egyetlen ellenpélda ugye az ellenség, amely a lehetõ legidegesítõbben képes használni, és a legképtelenebb pillanatokban fognak a fontosabb eszközöktõl megfosztani. A vadászok/naszádok megoldása tetszett, csak éppen a felszerelésekre elkölthetõ korlátozott pontszámok miatt hatásfokuk legalábbis megkérdõjelezhetõ (kivéve egyes eseteket, ahol létfontosságú használni õket). A kommandók/kiborg osztagok esete szintén megkérdõjelezhetõ, amikor a legnagyobb szükség lenne rájuk, akkor használhatattlanok, mert az ellenség vadászai és flak-lövegei pillanatok alatt szétszedik a hajójukat. A küldetések igazán változatosak, de nem ritka, hogy gyakorlatilag egyetlen taktika vezet csak (elfogadható) eredményre. Ettõl függetlenül a küldetések többsége jól kidolgozott és tetszetõs. Az irányítás és az AI már kicsit más kérdés. A kezelõfelület és az irányítás igazából 2-3 hajóig követhetõ és kezelhetõ, ennél több esetén már sûrûn kell (vagy legalábbis nekem kellett) a pause segítségét kérni. Az AI sem kápráztatott el, maguktól a hajók harcértéke minimális, szana szét lõnek mindenre körülöttük, ami csak 1000 esetbõl 1x vezet valami eredményre. Hasonlóan ostobák a hajók kapitányai, még védekezõ módban is ott sündörögnek az ellenfél hajói között akkor, ha nincs pajzsuk, és a legénység a puszta kezével próbálja összefogni a hajótestet, hogy szét ne essen, miközben az elemlámpánál bonyolultabb fedélzeti rendszerek már ripityára vannak lõve. Méltányoltam volna, hogy az ilyen esetekben magától kiválna a hajó a hadrendbõl (legalább védekezõ módban), de sajnos nem ez a helyzet. A grafika bizony szép, az ûrhajók kinézete tetszett, és az effektek (különösen a robbanások, és hajtómûvek lángjai) nagyon megdobták az egészet. Sajnos az "ûrködös" világûrábrázolás bejátszik, de legalább nem olyan undorító módon, mint a Haegemonia esetén. A hangok szintén jók (bár ugye az ûrben nem terjednek a hangok...), a zenék viszont nem ütöttek sziven, ennél a Homeworld, de még a Haegemonia is jobb zenékkel bírt...
Noha fent fõleg sirámaimat tettem közzé, összességében nagyon kellemes játéknak tartom a NEXUS-t, mostmár csak a különféle MOD-okat várom hozzá. :)
okok thx kipróbálom ma :) de most kicsit nfsu 2özök :) aztán délután visszatérek a nexusba :D.
angel csak akkor jön mikor már legyõztél mindenkit :) amúgy utolsó elötti pálya.(a földi csata)
az elején a két kissebb hajót (rombolók-at)küld el az egyik rádióállomás védelmére (nekem a gamma jött be) mivel a földi ellen hajóknak nincs pajzsa elég hamar szétkapják a párosával cirkáló kötsögöket.
fontos,hogy minden hajón legyen elegendõ áramellátás.gyors pajzsbontók (deflektor..asszem)és anti sg ágyú vagy mi(hajótörzs ellen),pontos rakáták
az angelwing és a colossus a kulcs szereplõ mert ha kilövik vmelyiket akkor annyi.(objektben is benn van) próbáld mindig a nagy hajókat elintézni elösször.(a vadászokat tartogassátok)
indulj el a gamma felé miután lenyomtál pár ellent.(fõ hadtestel) Fontos,hogy mikor a rakétás korvetek megjönnek minél hamarabb iktasd ki õket mert különben nem lehet megcsinálni(elsõdleges priorítás-az öszes vadászt rájuk,és a gyorsabb hajók) ha ezek megvannak akkor már a többi hajó nem okoz túl nagy gondot.
persze veszteség azért lesz de a nagyobb hajók megmaradnak ill. kapsz közben segítséget te is (4 alkalommal-bár az utsó nagyon a végén jön)
ha a 2 kritikus hajódat nagyon kezdenék szétlõni távolodj el velük a csatából ideiglenesen.
mentsetek sokat :)
üdv
Ismerõs!! Hehe Én is ott szivornyázok mire lõtávolba érnék kampec, de talán ma sikerûl...
Sopiler--- a végén (gondolom ez a vége) meg kell menteni a földet de iszonyat sok hajó jön ellenem :) valaki megcsinálta ezt a pályát? Meg lõnek rám ilyen iszonyat erõs rakétákkal is néha csak pilláztam mikor az egy-két hajom csak ugy eltünt :).
Jah sry a CDn volt ott nem neztem meg!
Nem mondtam semmit :)
Sziasztok!
Ne tudtok adni egy CDkulcsot?
Visszaolvastam nem talaltam,DC++ on nem volt,es ahonnan leszedtem onnan sem volt Kossz elore is.
Azt az álcázott hajót kell megvédeni. Miért kell feltétlen ott lennie annak akit meg kell menteni? Gyilkolj halomra mindenkit és minden megoldódik.
Vki plz segitesen van 1 palya ahol 1 idegen hajot meg megvedeni az aszteroida mezoben.. alapbol talalok par ellenfel hajot, de amit meg kell menteni sehol nem talalom jah es vmi atlatszo hajot is talalok de az eltunik :) Szal vki plz adjon 1 tippet thx
Zsir aktiváltam a blokkoló generátorokat már csak ki kell nyirni a hajokat meg azt a nagy gömböt de a geci hajok mind az exterminátort támadják :P
ti már kijátszottátok a full gammát? és jó? Mit alkottak Nyulászi zsolték?
spoiler titánhoz:)
ha már megoldja az ember az IP blokkoló kiiktatását ( mind1 hogy) a következõ nehezebb dolog az ostromlézer, 3 gorg hajó összeáll és lövik a Balthazart. ekkeor adják át a parancsnokságot, mert szegény sok lövést bír ki, namármost, kilövöd IP blokkolót, nem kell azonnal eltépni a helyszínrõl, gyepáld szét az egyik kisebb hajót (Hammer pl), és csak utána spuri, a 2 hajóból álló ostromlézer nem sokat ér, így veszteség nélkül meg lehet csinálni a küldetést, és még az a féreg norbank sem sérül meg
hi!
nah tegnap este azaz ma sikerült végig vinni a gamét.
hát aki bajban volt (elég sokan)a titános küldetésnél(speciel nekem kb 2 ra sikerült)az a végén is sz@rban lesz.
nah ha vki oda ér és nem sikerül neki a pálya akkor szívesen elmondom,hogy tudtam kivitelezni.
az egészrõl: jó volt csak egy kicsit rövid volt :)
Navpontokat tudsz vele kiadni. Én sokat használom, mivel a hajóknak kell adni valamit ami felé mennek. Az elején mindig tölti a pajzsot, lehet ezért nem volt energiád. Mostanság a két rombolómra lézereket tettem, nem olyan rossz az. Simán szétszedik a generátorokat egy nagyobb hajón is.
Rájöttetek már, hogy mi a rák az, ha nyomvatartom a SHIFT-et?? Ilyen kék karikák jelennek meg!
Egy csomószor elõfordúlt, hogy a kûldetés indulásakor kiadom a parancsot a hajónak, hogy indúljon el és csináljon is valamit, akkor közli, hogy nincs energia és áll egyhelyben...:(hiába nézem, de semmi szokatlan dolgot nem látok, amiért nem kéne mennije... Vagy ha menetközben parancsot váltok, akkor néha szintén megáll gondolkodi a nyomorút és közben értékes másodperceket vesztek...
A fegyverzetrõl csak annyit, hogy ezek a taktikai fegyverek sztem 2 forintot nem érnek. Nagyon gyenge a hadászati hatásfoka! Ahoz, hogy precíz találatot vigyen be az ember nagyon közel kell menni és mire odaérek jól megsoroznak vagy ha kijelölök neki célpontot, akkor az se mindegy, hogy milyen helyzetben van az ellenséges hajó és naná, hogy a másik felét mutatja, mint ahol a célpont lenne és hába tüzelek a találat nulla! Csak eszi az energiát és semmi találat nincs! Szal Én is csatlakozom az elõttem szólókhoz! Pajzsbontó és romboló kombináció 50-50% elosztásban! RULEZ! Támadási taktika: Falka, deffenzív! F5, F7...VAHAHAAA
Olvastam, hogy sokan szívtak a Titan küldetéssel....nos Én is többek között! Vagy 30-szor futottam neki és ráment 1 egész napom, hogy szinte az összes kombinációt kipróbáljam...
Nos próbálkoztam azzal, hogy egy faintos fegyverkombinációval elcsalogatom a hajókat és szépen végzek velük..eredmény a legjobb esetben is döntetlen lett a vége, tehát csak lõttük egymást 20 percig és sehogyan se bírtunk egymással, hiába a BUBBLE és az Energia Bomba, a pajzs max félig ment le, de mire újra lõhettem volna ismét felment maxra és kezdhettem elõlrõl! Szal a szétcsapom az arcod taktika nem jön be! Marad a lopakodós, sunnyogós taktika...nos itt se mind1 az útvonal! A lényeg, hogy mikor eléri az ember az állomást, akkor az állomás elején kell lenni!!! Itt két lövés az IP Blockkolóra és kész is! A tûzparancs kiadásával egyidejûleg kiad om a parancsot a pajzsfelhúzására és max energiát adok neki! Aztán ezerrel vissza a megérkezõ flottához! Érdemes a leggyorsabb hajtómûvet rakni a hajóra és kézzel rákapcsolni és plusz energiát adni neki, mert a birka csak cammog és nagyon hamar ki kell kerûlni a tûzvonalból! Ahol belépnek a térbe a társak, ott mindjárt van 1 roncs, mikor megkaptam a parancsnokságot, akkor minden egységet oda rendeltem vissza. Asszem a Brutus nagyon ramaty állapotban szegénykém, ezért a pajzsát maxra húztam a védelmére kûldem néhány gyors hajót és ezerrel visszavontam az elõbb említett találkozási pontra! Persze minden hajó deffenziv módban mozgott! Innen már pofon 1xû volt szépen odaszállingóztak az ellenséges hajók, amiket úgy széttéptem, mint foxi a lábtörlõt! A lényeg, hogy ne legyek a bázis lõtávolságában, mert így az enyém a nagyobb tûzerõ!;) Mikor elfogytak a hajók, akkor két csatahajón van olyan "húbazznekérdezdtorpedó", ami széttépte az erõdpajzsot(egyik 2 a másik 3 torpedót lõ ki) Innen sztem már gyerekjáték! Erõdpajzs szétesik, témadás hull-ra és kész is... Végsõ eredmény: Veszteségek 0!!!! :D
Szevasz Gege... Ha nem hardon nyomod akkor szét tudod lõni a három hajót egymás után. Ha hardon akkor már egy kicsit nehezebb... Kezdésnél rakj egy heavy lézert a hajódra. Álcázó be (hajtómû is lopakodó módban) és minden más kikapcs. Amint bekapcsolsz valamit (lézert feltöltöd, ecm, ilyenek) könnyen lebuksz. Lefelé alattad van egy hajóroncs, elõször arra menj. Utána az állomástól jobbra is van egy, irány arra. Onnan sétagalopp az állomásig, ha lõtávolba vagy akkor feltöltöd a lézert és két lövésbõl kiszeded a blokkolót. Ha végeztél lopakodó visszaállít, minden kikapcs és lefele elsunnyogsz majt tûz a flottához. Onnan sétagalopp. De mostmár mars BF-ezni, ma meccsünk van...
Jaja, aszthiszem valamelyik hátsó dögön van a lényeges adat. Ott már ha jól tudom van energiaelszívód, tegyél egyet az cirkálóra is. Ha mész szkennelni akkor figyelj arra hogy ne a rombolód érjen oda elsõnek mert le kell engednie a pajzsát hogy szkenneljen. A kis gesznyó mechanoid mindig fel fog éledni, mert löveti magát a Vadrag hajókkal. Olyankor mindig el kell venni az energiáját. Ebben a küldiben nem fogod tudni szétlõni a Vadragokat, kár is rájuk a lõszer. Majd a kövin..
Angolul kell megnézni a naplóbejegyzéseket mert néha vannak benne olyan beszólások amit magyarul csak fapofával lehet végigolvasni (pl mikor nem tudja, hogy hol van "Tokajhegyalja" :D).
Én sajnos magyarul kezdtem, és úgy belemelegedtem, hogy már nem volt lelkierõm addig kilépni, hogy visszaállítsam. De holnap, ha folytatom, az elsõ dolgom lesz visszarakni angolra...
A királynõt én is gyorsan kinyirtam nem volt nehéz egybõl ráküldtem az ostromlézert. Most az alpha kapu küldetésnél tartok nost itt hogyan tudok tovább jutni? scennelni kell az öszes hajót?
igen ez a legnagyobb gáz a felirattal hogy nekem nagyon erõltetettnek tünt... :/
Aham. Amúgy én vagyok az egyetlen aki még megnézés szintjén se váltott át magyar feliratra? Valahogy az ezt megelõzõ magyar játékok nyelvezetére visszagondolva meg se mertem kockáztatni, de látom jól tettem. Fõleg hogy mindig elolvasom a naplóbejegyzéseket és van mikor jókat rötyögök rajtuk, de el se tudom képzelni, hogy hogyan lehetne viccesen átültetni magyarba, hogy ne legyen eröltetett.
Valaki léci nézze már meg, hogy át van-e húzva a magyar mod-guide nagy része. Nekem csak wordpadom van és abban a guide minimum 4/5-e át van húzva.
Energia: közvetlenül a négy energiaszint állító felett van a hajó aktuális tartaléka, ami folyamatosan töltõdik, ha épp lehetõség van rá (van olyan rész ami nem 100%-on üzemel).
Lõszer: csak rakétás és torpedós fegyvereknél láttam eddig lõszerszükségletet, annak a mennyiségét meg kiírja az energiaszint állítók alá oda, hol engedélyezni kell a lõszerek használatát.
Érdekes, nekem abban a küldiben Angel sorban baszkurálta az ellenséges hajókat a Mechanoidról (lelõtte a hajtómûveket, kikpcsolat a pajzsot, átállította õket hozzám, bekapcsolata az Ip-t és így kitessékelte õket a pályáról, stb).