Nem tudom útvonalat hogy lehet csinálni, annyira nem mélyedtem el benne. A nagy hajókkal nem tudtam alrendszerekre célozni, így a hajótörzsre lõttem. A battleshipnél, meg a másik nagy gorg hajónál a kisebb Avalanche a pajzsokat bontotta, aztán ha megvolt lövettem vele is a törzset.
Ennél sokkal többet nem tudok segíteni, én is néztem, hogy miért viszik õket a fegyvereim, mint kés a vajat...
Lehet útvonalat megadni, vagy egyenként a navpontokat?
Bakker!!! Sirály vagy!!! De én hiába lövöm a hajókat, nem nagyon sérülnek. Mondj már valamit hogy hogyan kell támadni, melyik ikonnal stb. Csirke vagyok látod :-)) És akkor már a tequilához egy mexikói nõt is küldök :-))
Végigtoltam, második nekifutásra, de az elsõnél csak nézegettem a kezelést, meg a hajókat.
Ahogy én csináltam: Lelõttem a gorg battleshiprõl az ip-blockert, mikor megtámadta a bázist. Ezután elküldtem egy fregattot segítségért. Megjöttek a hajók, amikkel végigmentem a nav-útvonalon(mire rájöttem hogy ott kell a colossus állapota már narancssárga volt). Megérkeztem a bázishoz a nagy hajókkal és egyessével kilõttem a gorgokat(semmi különösebb taktika, rájuk küldtem a hajókat, néha az egyik a pajzsra ment, és pakolgattam az energiatartalékot a pajzsba), és már meg is nyertem.
Jaj gyerekek!!! Találjunk már valami megoldást a végigvitelhez mert én annyira vártam ezt a gémet..... Aki végigtolja és leírja hogyan, vagy valami instrukciót ad, ka egy üveg tequilát. Komolyan.
Engem is. Mivel a hajó ilyenkor kikapcsolja a pajzsát. :( A fene érti, hogy is van ez...
hehh érdekes engem stealth modban is szarrá lõnek kapasbol
Akkor nem lehet útvonalat megadni. Hát ez baj. Akkor mindig bábáskodni kell a hajók felett. Én arra gondoltam hogy megadni (pl. shift-el) a pontokat amit érintve halad tovább. Ha megadod a navpontokat, azok mentén halad az egység. Én ilyesmit szerettem volna.
Kiválasztod az egyésget, és jobb gomb az elsõ navponton (ekkor elindul felé), majd ha elérted a másodikon.
Hát ezen én is csodálkozom (tutorial hiánya). nem is értem mit várnak a fejlesztõk. Legalább valami egyszerû küldit tettek volna a demóba. Attól félek hogy ez egy egyszerû küldi nekik. A navpontok nem csak az aszteroida mezõn kívül vannak? Ha követem a navpontokat megúszom? Sajna nem tudok jól angolul. Hogyan lehet megadni hogy kövessék a navpontokat. Vagy oda kell õket terelgetni minden navponthoz külön?
A fullban lesz tutorial, de most a demóval játszik mindenki, és ha valaki csak megnézi, azt fogja látni, hogy ez egy nagyon bonyolult, nagyon összetett és nagyon nehéz játék. Ha pedig nem lesz sikerélménye, akkor a játék sem fogja érdeleni... Egyébként azért lep meg a tutorial hiánya, mert azért egy ilyen játéknál általában ott szokott figyelni a demóban a tutorial, épp a fenti miatt...
Az aknamezõk kikerüléséhez az erõsítést a navpontokon vezesd végig.
Jaja! Jogos! A PC guru tesztere azt írta hogy telitalálat az irányítás. A fullban lesz tutorial SzvSZ és nem lesz gond. Király game lesz ez!!! Amúgy hiába lövöm a Gorg hajókat, mindig megjavítják magukat. Egyet sem sikerült kilõnöm, de az én seregem erõsítéssel együtt szétszakadt. A nagy hajók az aknamezõn. De legalább lehetne látni az aknamezõt...Vagy te látod? Esetleg azok az Enemy outpost-ok?
Kezdés: Állísd az egyik fregattot 'Stealth' módba és vagy derísd fel a gorg hajókat és a roncsot (recon), vagy siess vele az elsõ Escape ponthoz.
Harc: A bázisnál maradt három kis hajóval egyszerre támadj egy gorg hajót.
Az még lazán benyomták a Mithis-es srácok, hogy a teszterek az erõsítés nélkül is megcsinálták a küldetést EASY fokozaton (jó b+, úgy könnyû, hogy már alaposan kiismerték a játékot, nekünk meg minden tutorial nélkül kell rájönni a trükkökre...).
Szvsz a navpontok felé kellene valahogy elvergõdni, de én se jöttem rá még a trükkjére. Sajnos számomra ennek a demónak is az a baja, ami az IG3 demonak is volt: egy iszonyú nehéz küldetés rögtön, ahol egyhamar nem lesz az embernek sikerélménye (még easy fokozaton sem). Rejtély számomra mi a jó ebben...
Egyébiránt nagyon szép, és messze jobb a kezelés, mint az IG3-ban, végre normálisan be lehet állítani, hogyan viselkedjenek a hajók.
Hello! Inkább nekem segítsetek minthogy a kiadókról vitázzatok :-)) Elugrok segítségért, megjön a nagy hajó (Colossus) de szarrá lövik 10 perc alatt. És hogy tudom kikerülni az aknamezõt? Hogyan veszem észre? A bázisnál a Force pajzs csak pár másodpercig mûxik utána töltenie kell. Hogyan kellene kifingatni azt a sok Gorg hajót? És hogyan kéne végigvinni a demót?!?
Naja, csak az elején még a Philos Labs kezdte el fejleszteni emlékeim szerint, Hancu nyilatkozott még 2001/2002 környékén az újságíróknak az IG3-al kapcsolatban. Aztán valami olyasmi történt, hogy 2002-ben a Philos csõdbe ment, és a Mithis vette át a projectet... Csak azt nem tudom, hogy a fejlesztõket is átvette-e, vagy 'csak' a játékot...
A Demóban is a Mithis jelenik meg fejlesztõként.
A Mithis az igazi. Én úgy tudom.
szerintem fejlesztõ maradt de ezzel most megfogtál :P amugy szerintem ua az a fejlesztõ...
minden játék réteg játék, mivel tuti van akinek nem teccik és akor már réteg, csak egy kurva nagy réteg esetleg... :))) amugy tény hogy elbeszélünk egymásmellet, mert általánositás lett az egészbõl és én arra válaszoltam..., konkrétan a játékról meg még mindig az a véleményem hogy nem bizok a philosban, errõl enyit, béke :)
jobba nmegnéztem a demot, egyre jobb :) csak azt nem értem megjött a nagy csatahajóa többivel és hiába jelölöm ki neki a célponott néha nem azt kövi. Vagy automatikusan lövi a többit?
Szvsz most elbeszélünk egymás mellett...
Nem sok negatívumot hallok a HDi-re (persze én csak egy fan vagyok...), örülnek, hogy egyáltalán találtak valakit, aki kiadja a játékot. Egy eléggé rétegjáték esetén nehéz olyan kiadót találni, aki tényleg meg is adja az árát - márpedig egy 3D-s ûrcsata-stratégia szerintem eléggé rétegjáték... Ha csináltak volna két évvel ezelött egy jó közepes II.VH-s FPS(/TPS) játékot, azt gond nélkül el tudták volna passzolni, most a modern kori real-FPS(/TPS) játékok 'robbantanak' a piacon... Ez egy ilyen dolog.
arról nem is beszélve hogy amikor megkötöték a szerzõdést a kiadoval tudták hogy xy game budget kategoriába nyert csak felvételt, akkor miért utána sirnak? ez csak mentegetõzés, mindig könnyebb másra fogni (még akkor is ha van bene igazság is, mert nincs kizárva, de akkor meg tudták elõre hogy ez igy lesz és õk másztak bele...)
az hogy a rajongok hogy fogaták õ dolguk nekem kifejezeten bejött ez a hitmanben... :)
tény hogy sokal rosszabb ha nem azt kajuk egy név után amit elvárunk de pontosan ennek indult ez is..., hogy elõb kezdõdött a project vagy nem és csak késöbb veték át a nevet részletkérdés, de attol még itt is pontosan ez készült...
nagyábol mindenhova odairtam hogy szvsz..., de ha enyire igazuk van a siró fejlesztõknek hogy a kiadok igy emg ugy, akor kérdem ért mért nem csak budget kategóriás gamek vannak?? ha egy game tényleg jó annak megfogják adni a lehetõséget a felemelkedésre, a többi csak mentegetõzés (vagy tényleg nem tudnak rendesen alkudzni a fejlesztõk...) lehet hogy tényleg "gondoszok" a fejlesztõk de nem csak olyan van, ezt nem lehet tagadni, ha nem jó nekik aza fjelesztõ ahova egyik gamet késziteték pl akor készitsenek kiemelkedõt hogy felfigyeljenek rájuk oylan fejlesztõk is akik nem budget kategoriás gamekt gyártanak...
ez hogy a fejlesztõk a kiadókra köpködnek állandóan szvsz oylan mintha a tkaaritónõ állandóan a felmosorongy gyártóját szidná azért mert nem tud rendesen takaritani és lebaszák érte a fõnökei...
Legelsõ tapasztalatom a demo alapján: gyönyörû, én tudom kezelni is (a kezelõfelület alapja az eredeti ig3demo) de 10 mp-ként megáll 3-4 mp-re. Ez miért van?
Pardon, de azért pár dologra reagálnék:
-Én úgy tudom, hogy nem IG3-nak indult a project, hanem teljesen más néven, csak aztán mikor a DR nem akarta tovább vinni az IG márkanevet (lett ugye a Haegemonia), úgy gondolkodtak, hogy õk majd tovább viszik, egyfelõl, hogy a nyugaton már elfogadott IG = Ungarische spiele érzést, másfelõl, hogy ne egy teljesen ismeretlen névvel induljanak. Nekem semmi bajom ezzel, sokkal mérgesebb tudok lenni akkor, amikor egy jól bejáratott nevet hazavág a kiadó egy kevésbé nívós alkotással (pl. a C&C esete az Electronic Arts-al...). -A Hitman: Contracts pályáinak jó része a Hitman elsõ részébõl lettek átemelve. Ezt a rajongók eléggé rosszul fogadták... -Szvsz nagyon rosszul látod a kiadó/fejlesztõ állapotokat...
nah de ezt szvsz hagyuk sok értelme nincs ezen vitázni, én személy szerint nagyon nem bizok már a philosban..., reméljük hogy ne legyen igazam, enyi :)
ak vs dr szvsz meg is érdemelte az alsó kategóriát..., nekem nagyon nem jött be... streetlegal-al meg nem jácotam szal arról nem tok nyilatkozni... melelsleg nem tom mért baj hogy létezik alsó kategória is..., kell azis ugy ahogy felsõ is, és ahoz hogy egy game a felsõ kategóriába kerüljön meg kell érte harcolni, esetleg nem elfogadni elsõ ajánlatot, ez tény de benne is van a pakliban és arról ha egy game alsó aktegóriás lesz legalább anyira tehet a fejlesztõ is mint a kiadó... panzers, vagy régi ig-k pl miért nem lettek alsókategóriásak? mert nem oda valók, mert oylannak késziteték a fejlesztõk...
hitman contracts-al nekem pl semmi bajom, egyátalán nem láccik meg rajta a kevés fejlesztési idõ , szvsz tény hogy nincs ben eóriási ujitás elõdhöz képest de nem is kell neki..., persze ezis csak szvsz :)
nem nem a nexis, de ez ig3nak indult és abból lett átnevezve..., és tény ez picit erõs volt, mert a magyar fejlesztõk még a normálisabbak közé tartoznak... de ettõl még a ig3 nével takarózni elég marketinghajhász dolog volt szvsz..., szerencsére ezt a hibát kijavitották...
de érdekes az igazán jó/nagy játékok mindig találnak maguknak oylan kiadot ami nem alsókategoriás game szintjéne akarja kihozni és olyan feltételeket állit neki... :)
Ak vs. Dr, Street Legal, Hitman: Contracts. Pár név, amelyen magyarok (vagy magyarok is) dolgoztak, és a kiadó alsó kategóriába 'suvasztotta' a játékot (a Hitman esetén maga a játék nem alsókategóriásnak lett bepozicionálva, 'csak' az EIDOS által adott 7 hónapos fejlesztési idõ miatt lett olyan, amilyen...).
és szvsz ez a game akkor bukott meg már félig medig amikor elvesztete az eredeti fejlesztõit,
Ezt most hogyan érted? Mert jópár értelmezése lehet ennek (az IG3 név licencelése, vagy a CDV-s IG3 és a HDi-s Nexus közötti változások). Szvsz a Nexus egyáltalán nem bukott meg, és aligha hiszem, hogy Nyúl-éknak másodlagos lenne a Nexus...
én nem modntam egy kiadora se hogy jó se hogy rossz..., és tény hogy nem eccerü kiadot találni, de érdekes az igazán jó/nagy játékok mindig találnak maguknak oylan kiadot ami nem alsókategoriás game szintjéne akarja kihozni és olyan feltételeket állit neki... :) és szvsz ez a game akkor bukott meg már félig medig amikor elvesztete az eredeti fejlesztõit, mert innétõl kezde egy marketingfogás az egész, az hogy meg mit hoznak majd ki belõle a gamereken kivül mindenkinek másodlagos...
Figyi, ez nagyon-nagyon sokmindentõl függ, a project madhogynem teljesen meghalt a CDV 'dobása' után (egyébként éppen a CDV elég keményen beleszólt az IG3 játékmenetbe... amit nehezményeztek is a készítõk). Inkább dicsérd a HD Interactive-ot, hogy mégis felkarolta a projectet, és nem tünt el végleg a sülyesztõben...
Az pedig nem olyan egyszerû, hogy keresel egy olyan kiadót...
de azok nem ugy voltak eldugva mint ez,, az bittorenten volt fent meg ha valaki felnyomta valahova, de ez rendes odlalnak tünik, olyan mintha senki mást nem érdekelne :D
biztos hogy nem, teljesen más a küldi, a kinézet, az animok, ez friss demo. azért van kint egy sehonnai oldalon mert páran ugy gondolták hogy aminek egy ujsághoz adott cd-n helye van, annak a neten is kint kell lennie, és ugyebár ez közel sem hivatalos, azért ien eldugott. akár a Rome: Total War demoja, ugyanaz a szitu, official megjelenés elõtt már kintvolt a neten, eldugott helyeken
"megnéztem a demót ki is próbáltam, de ha tényleg ilyen lesz a játék ilyen bonyolult akkor lehet, hogy megse veszem."
Egy teljesen 3D-s urcsatat sajnos nem lehet megoldani 4 gombbal. :)
Kiprobaltam. Nagyon szep. Nagyon zavaros. Egy tutorial tenyleg nem artott volna. A manual mondjuk eleg reszletes, hogy az ember eligazodjon a jatekban, de eleg sokat kell szokni az iranyitast, hogy ne csak a fejet kapkodja az egyszeri player.
megnéztem a demót ki is próbáltam, de ha tényleg ilyen lesz a játék ilyen bonyolult akkor lehet, hogy megse veszem.
nem ugyan az ami a régi ig3 demo volt? csak mert elég zavaros hogy csak iylen kis oldalra kerül ki, tuti nem fake? :)
kipróbáltam, egész jó lett! a grafika nagyon szuper, egy tutorial mission nem ártott volna. érdemes kpróbálni!
én nem mondtam hogy nem igy van, de akkor is gáz hogy mindig erre hivatkoznak, érdekes más magyar fejlesztõk (nevet nem irok inkább...) tudnak maguknak oylan kiadot találni hogy ne kelljen rájuk hivatkozni állandóan..., ja hogy õk csak iylet fogtak ki? hát a game is olyan lesz de nem a kiado miatt hanem mert olyat csinálnak akkor hogy csak egy alja kiado akarja megveni..., no comment... (ui.: amikor anno kijött a hir hogy ig3at nem DR csinálja én már akor tudtam hogy ez lesz..., mert ez már a nevet agyuk el kategoria, de attól még ha jó a név akkor sem lehet szarbol várat épiteni..., na de azért drukolok hogy ne igy legyen...)
a warezolások miatt? ez kicsit nem igy van, ha tényleg jó game lesz simán megveszi sok magyar is..., de ez a szarunk a magyarokra mert warez is van a világon stilus kicsit gáz..., meg ez a téma hogy a kiado igy meg ugy is kicsit uncsi már..., csináljanak kiemelkedõt ésakor megveszi a cuccot olyan kiado aki hajlando szinkronra is költeni meg idõt is ad rá eleget etc (lásd panzers, vagy ig-k elsõ két része...)
Hidd el, hogy mindenki így van ezzel. Egyébként a kiadó (HD interactive) döntése. Ha több pénzzel támogatnák a projectet, akkor lenne szinkron. Egyébként ez a demó exkluzív és csak a német és magyar Gamestar kapta meg hogy feltegye a CD / DVD mellékletre. Ebbõl botrány lehet. De a link elvileg szabad, az jár pórul aki feltette.
Hello t0MI! Sajnos szinkron nem lesz, csak felirat, de az is lehet hogy a felirat késõbb jön egy patch formájában. A warezolások miatt nem éri meg szinkronszínészeket bérelni. Milyen ez a demó?
Volt szerencsém elsõ kézbõl (Fejlesztés vezetõje) megtudni, hogy a demo, a szeptemberi PC-s magazinokban lesz, és a full verzióban magyar felirat lesz.
Hú már most látom milyen multiplayer csaták lesznek :) asszem meg is veszem eredetiben, mert hát ha vmi megéri, hogy megvegyék, akkor ez már biztos :)
Lesz magyar nyelven?
Azt az apróságot kihagytad, hogy a fórumszabályzatban szerepel, hogy csak az angol nyelv megtûrt a fórumban. Egyébként a fórum látógatójainak többsége nem angol anyanyelvû...
baz megnéztem, nemigaz hogy ennyire balfaszok legyenek a külföldiek... vki csinál 1 magyar topicot és ott sír az összes köcsög, amikor magyar a játék... (vagy már nem)
Hivatalos oldala Megjelenés: 2004 Október LAN és Internetes Multijáték lehetõség (játszhatóak lesznek idegen fajok is, akik egyedi hajókkal/képességekkel fognak rendelkezni)
(mielõtt a hivatalos oldal fórumába beírnál magyarul egy figyelmeztetés: a fórum kizárólag angol nyelvû! Eleddig két honfitársunk is sikeresen nekiállt magyar topicot létrehozni, amely természetesen nem különösebben nyerte meg az adminok tetszését...)
Mielõtt még visszaköszön, mindenképpen szólnék, hogy ez szinte teljesen a stratégiai részre megy rá, nem lesz bolygómenedzsment, nem lesz kolonizálás és egyebek. Lesz egy kis flottád, amelynél a hajók fegyvereit te állíthatod össze, de ezen kívûl vegytiszta real-time stratégia.
(csak azért, mert a hivatalos fórumban is azért vernyákol a fél banda, hogy márpedig õk akarnak bolygómenedzselést és egyebeket... :)))
Mikó' jelenik meg? Multi lesz benne? Weboldala van? :D de megörültem
Nemá! A régi Imperium GAlactica 3? ISTENEM KÖSZÖNÖM!!!!!
Jah, csak nem bántam volna, ha kijön egy-két hónappal ezelött. :) Akkor uborkaszezon volt, most meg még végig kéne játszani a Doom3-at, jön a HL2, meg még egy-két komolyabb játék és itt van erre még a NEXUS is, amit nem lehet kihagyni... :)